Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Kindzulis
17. Feb 2013, 22:30 #81

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d


17 Feb 2013, 22:27:28 KRS2 rakstīja:

17 Feb 2013, 22:15:12 Kindzulis rakstīja:
pie mīnusiem- nekonkrētā stūre- subjektīvi vaisu laiku "jāķer" uz ceļa... , elektrība jociņus taisa- logi mēdz paši taisīties ciet- jājauc slēdzis durvīs... šofera sēdeklis ne Exclusive versijai tālos gabalos nelietojams

krāsa nekrīt, rūsas nav

pakaļējā piekare grab jo jāmaina piekares gultņi


Tos gultņus es regulāri apsekoju, vienai pusei pag. gad. nomainīja, vienkārši aukstumā grab. Arī E61 braucēji sūdzas par pneimopiekares skaļumu aukstumā. pieņemu ka tā ir

nejauc pneimopiekari ar hidropneimatiku tur nav nekā kopīga ...

Offline
Locis
17. Feb 2013, 22:30 #82

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man tas pats bija ar parastajām enģēm un tagad arī ar 270 grādu,bet pēc garantijas.
Offline
daticho
17. Feb 2013, 22:33 #83

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Toyota Auris 2010.g
0-75000km

nekas netika mainīts jo nebija vajadzības to darīt.
tikai naļivai un
Offline
Locis
17. Feb 2013, 23:57 #84

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kad ģenerators mainīts? pie 100km vai pie 160000 km?
Topika jēga jau ir tāda,lai smalki pastāstītu par remontiem,neviss tur kaut kad kaut kādi sīkumi utt.
Offline
rihardsv
18. Feb 2013, 01:09 #85

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Honda Civic 2006. gada 1.8
Pirkts pie Bensona ar 15k tāfelē(jaunu maitas gada laikā tā arī nespēja piegādāt )
Līzingā- sen jau nomaksāts

Pie 40k km bremžu kluču maiņa,
Pie 70k km priekšējie bremžu kluči,
Pie 80k km aizmugurējie bremžu kluči un stabilizatora bukse(5,49 Ls)
Pie 100k km priekšējie bremžu kluči un diski,
Pie 140 k km stabilizatora bukses, stūres stieņa ābols, aizmugurējo amortizatoru apakšējo bukšu maiņa(kopā ap 110 ls)
Pie 160 k km aizm bremžu disku maiņa,
Pie 167k km priekšējā amortizatora maiņa,
Pie 175 k km priekšējā kreisās stabilizatora atsaites maiņa (50 Ls),
Pie 192 k km temperatūras devēja profilakse(kontakts kidrikt) (21 Ls)
+ pa vidu kaut kad vēl bremžu kluču maiņas,
Pa garantiju- spoguļa korpusa maiņa- nogāja laka, stūres pastiprinātāja gultņi(atsaukums), rokas bremzes fiksācijas remonts(atsaukums), amortizatora maiņa..

[ Šo ziņu laboja rihardsv, 18 Feb 2013, 01:09:53 ]

Offline
Locis
18. Feb 2013, 01:19 #86

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

atsaite 50ls
Offline
rihardsv
18. Feb 2013, 01:53 #87

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


18 Feb 2013, 01:19:43 Locis rakstīja:
atsaite 50ls



Nu tas ar visu nomaiņu plus vēl bija pie reizes kaut kādas 2 bukses. Slinkums papīrus vēlreiz vilkt ārā
Offline
Pivot
18. Feb 2013, 09:13 #88

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits

Audi A6, 3.0tdi quattro, automāts
Pirkts jauns ,bet Vācijā 2006.g
Nobraukums no 0...140k km
Izņemot standarta apkopes (eļļas, filtri) ik pa 15k km ir darīts:
1)pie 80k km- priekšējā piekarē 2 gab. Hvz kādas bukses pa 6Ls/gab.
2)Pa šo laiku 2 X priekšējie bremžu diski;
3)Pa šo laiku 4 X priekšējās bremžu kolotkas un 2 X aizmugurējās;
4)Pa šo laiku 2 kvēlsveces
5)Pa šo laiku 3 vasaras riepu komplekti, 2 ziemas riepu komplekti.
6) Pa šo laiku 3 kompl. logu slotiņas.

Visas detaļas OEM

Īsumā: mašīna ideāla, jaudīga :suka chips:, smaga. Iet super. Rij 10l uz 100km. Dilst riepas un bremzes.

Paldies
Offline
MK-I
18. Feb 2013, 09:21 #89

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Volgo un velo

Renault Trafic ( 2009.g. pavasarī iegādāts "0" 2.0 dīzelītis ar sešinieci kārbu. Tagad ir noripojis precīzi 4 gadus jeb
240 000 km

Ik uz 60 000 km ( reizi gadā pie manas braukšanas) nomainītas priekšējie stūres pirksti ( tā viņiem problēma, bet pat oridžinal maksā kapeikas un garantijā mainīja pat neko nesakot )
Ap 100 000 km nomainīts aizmugurējo logu slotiņu motors un kaut kāda lielāka bukse aizmugurē.
Pie 200 000 km nomainīti priekšējie amīši ar gultņiem.
Bremžu diski mainīti vienreiz - uz 120 000km. Bremžu klučus un riepas, logu slotiņas neuzskaitu, jo tas jau atkarīgs no braukšanas, detaļu kvalitātes utt

Vēl ir bijušas kaut kādas sīkas buksītes, bet arī ļoti maz un parasti lūdzu pie apkopes ( eju ik pa 20 000 km ) lai iziet visai piekarei cauri un sataisa tā, lai varu maukt tālāk.

Man gan regulāri ir mainīti stikli, bet tur pats vainīgs: priekšējājais divreiz, sāna - zaglis, trimerists. Aizmugures - līdz šodienai neesmu sapratis, kas bij vainīgs: loga apsilde vai no piekabes akmenis atleca ( bet apmainīja par garantiju - norakstīja uz logu apsildi).

Pa lielam - komforts 0 , bet darbam ja vajag ko iekraut un vest, bet saglabāt pārskarāmus gabarītus un B kategoriju - der!

[ Šo ziņu laboja MK-I, 18 Feb 2013, 09:25:27 ]

Offline
protams
18. Feb 2013, 10:15 #90

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

BMW E60 520dA pre-LCI (par ko pārdevējam "liels" paldies jo pēc 2 mēnešiem iznāca LCI)
0-60kkm
Mainīts viens rullis/ščivoks/demfers motora priekšā pa garantiju.
Pr.bremžu diski uz 25kkm, tai laikā dikti patika auto jo vislaik gāze/bremze
Vairāk nekas.

[ Šo ziņu laboja protams, 18 Feb 2013, 10:18:51 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
28
18. Feb 2013, 10:32 #91

Kopš: 10. Feb 2008

Ziņojumi: 735

Braucu ar: summer RWD

Uzskatu, ka ir jēga rakstīt tikai par 100 000 + km nobraukumu.
Offline
Hektors
18. Feb 2013, 10:32 #92

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


17 Feb 2013, 21:46:03 Modrs rakstīja:

Nu par piemēru - bmw riteņos liek iekšā pjezo spiediena dačikus - nu nakujam? iepūt gaisu un aizmirsti. VAG "mīksto" nočeko pēc nobīdēm ABS sensoru signālos.

Starp citu bmw jau kadu laiku ari čeko pec abs datcikiem, bet tie sensori kas bija ritenos ieksa bija daudz labaki. Es tagat ar zemprofila miksto varu uz gruntenes uzlocit disku un vel paspet sacakaret riepu, bet ieprieks par mikstu riepu vareju zinat vel stavot uz vietas. Protams tads devejs ~100ls.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
JDS
18. Feb 2013, 10:45 #93

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10961

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


17 Feb 2013, 19:34:45 Locis rakstīja:

17 Feb 2013, 19:30:41 HE9600 rakstīja:
Ja vajag auto kādai ZS vai lai var mežā izbraukt, labāku par Mits. L200 grūti iedomāties. Pat valsts mežu darboņi nespēja viņus nobraukt. Vairumam 300k uz tāfeles un pie dzinēja/kārbas/sajūga ne reizi nav līsts klāt. Ik pēc 40-50k nomaina aizm. lāgu bukses, pa kādam kardāna krustiņam, pr lodbalstam un atkal uz kādām 3 eļļas maiņām (tb apkju intervāliem) var aizmirst par papildus tēriņiem.

Tā jau likās,ka Mistuki izturīgi,jo,Croserim,kas laikam vispār ir mitsuks,pa 100k ar nekas nenobira.

Par L200 es gan taa neteiktu naudas iznicinasanas aparaats.
Loci, kam Tev tas bus ja tik smiekligi nobraukumi? Un laikam Tev nepaveicies, jo cik es zinu no shoferiem tikai taa labaakaas atsauksmes per citroen/peugeot
Offline
Mr_Rums
18. Feb 2013, 11:17 #94

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e83

Seat Altea 114 tk. Ksenona spuldzītes 2 gb. pie ofic 124,-Ls. (nnu dikti blāvi spīdēja, tagad -OK). Zinu ka autiņam arī aķi bij mainījuši pie 90 tkm. Pārējais tikai ejošie.
Offline
cipargalva
18. Feb 2013, 11:35 #95

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km.

1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite.
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite.
3. Tagad draud garantijas krāsošana.
Offline
Locis
18. Feb 2013, 12:33 #96

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Feb 2013, 10:32:54 28 rakstīja:
Uzskatu, ka ir jēga rakstīt tikai par 100 000 + km nobraukumu.

Man atkal tieši interesantāk liekas dzirdēt,kas pirms 100k nobrūk,jo pēc 100 jau visiem kaut kas parādās.
Offline
subaru
18. Feb 2013, 12:50 #97

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


18 Feb 2013, 11:35:49 cipargalva rakstīja:
Škoda Yeti, uz doto brīdi 78k km.

1. ~40k km - labā, priekšējā stabilizatora atsaite.
2. ~60k km - kreisā, priekšējā stabilizatora atsaite.
3. Tagad draud garantijas krāsošana.




kāpēc jākrāso ?

Yetijs vispābā incē kā mašīna
Offline
Horacijs_Keins
18. Feb 2013, 13:03 #98

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2474

Braucu ar:

Tas jau nav pirmais Škodas modelis kuram krāsa krīt nost
Offline
subaru
18. Feb 2013, 13:08 #99

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

nu jā - lepra jau bija 2006tā gada oktāvijai .. bet tiesa gan pie 250 000 km nevis 78 000
Offline
Fandulis
18. Feb 2013, 13:08 #100

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13370

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

e60 530d 2005.05. manuālis, paņēmu ar ļoti mazu nobraukumu, tika veikta viena apkope. Līdz 100tk netika mainīts nekas. Ja neskaita akm.

Varbūt tāpēc neviens neraksta par bmw, ka nekas nav jāmaina līdz 100tk.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo