Online
Pašreiz BMWPower skatās 62 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Honda Civic Type-R
Autors | Ziņojums |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
|
2006-01-26 15:31, gt99 rakstīja:
Citāts par Civic diskusijas iAuto forumā.
Pasaki savam čomam lai atslābst, jo censties pacelt jaudu tam, kam jau tā ir izžmiegta kā saspiestam citronam ir stulbi un tuvredzīgi... Pie tam tā jauda ir pie augstiem apgriezieniem ļoti.
Edzuli, Tev, šķiet, ka, piemēram, Tavam BMW ir daudz jaudas zemos apgriezienos? Kā domā cik zs Tavam auto ir pie 3000 apgr./min.
~120whp....
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| ghgh, vinjam grieze tada pati kaa manam 323i
196 Nm / 145 ft lbs @ 6500 rpm
Nerunajot par M3, kur ir 320nm pie 3600 | Offline | | |
Hesus | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8426
Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5
| Edzuli:
normāliem auto pie tukšgaitas apgriezieniem griezes moments ir pāri 200nm
----------------- Darbs ceļ vīru! | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| un ~240nm pie 2000rpm
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2006-01-26 15:37, Hesus rakstīja:
Edzuli:
normāliem auto pie tukšgaitas apgriezieniem griezes moments ir pāri 200nm
| Offline | | |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7696
Braucu ar:
| te viens ska ka tas V-Tec iespaarda pie 5000, ta otrs saka ka pie 6000, da tresais saka ka pie 7000, mosk kaads veel pateiks ka vins ierubaas ka paliek 100 apgr, liidz atdurei, kad sleedzas nost? kaa tad isti ir | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| 5800rpm, laikam bija VTEC zonas saakums... | Offline | | |
Garaiss | | Kopš: 10. Apr 2004
Ziņojumi: 11536
Braucu ar: FXD
| Po taaapat tas ir tripers
----------------- Lietotas moto rezerves daļas:
stores.ebay.co.uk/Worlds-best-motoparts
| Offline | | |
|
Mulder | | Kopš: 07. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12482
Braucu ar: smp
| vot umnjiki psc vnk
sheit objektiivi runaat par typeru ir tikpat neiespeejami/nevajadziigi kaa meegjinaat atdziivinaat tikko apeestu cuuku! | Offline | | |
Ruff | | Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 14966
Braucu ar: Vogele Super 1800-3
| VTEC ieslegshanas bridi ir atkarigs no konkreta auto, ar vtec regulatoru to var nolaist lidz 5000 rpm un man liekas, ka ari zemak.
----------------- I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
2006-01-26 17:43, Ruff rakstīja:
VTEC ieslegshanas bridi ir atkarigs no konkreta auto, ar vtec regulatoru to var nolaist lidz 5000 rpm un man liekas, ka ari zemak.
katraa zinjaa Bensons par shitiem prikoliem njem nost garantiju tochno | Offline | | |
Green | | Kopš: 16. Aug 2002
No: Varakļāni
Ziņojumi: 6099
Braucu ar: Titāna celi!
|
-----------------
I.b.z. Un P.k.s......
C Edžulis.
| Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
2006-01-26 15:37, edzulis rakstīja:
ghgh, vinjam grieze tada pati kaa manam 323i
Tas ir pagodinājoši Type-R dzinējam. Pirmām kārtām Tava auto dzinējam lielāks tilpums, otrkārt tas neatbilst nevienai no mūsdienu ekoloģiskajām normām (Eiro2, vai 3 utt), kā arī Tava auto dzinēju nevar griezt līdz 7500 apgr./min.
Kaut tik Latvijas ceļi būtu tik līdzeni kā standarta Type-R griezes momenta līkne (horizontālā zilā).
p.s. Šis dyno laikam arī atbild uz jautājumu par Vtec pārslēgšanās brīdi.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
GS | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 46774
Braucu ar: džī six
| atskiribu juti starp "Power Stock" , "Power Tuned" ? pie 3k apgriezieniem 60whp
----------------- BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
2006-01-27 12:44, GS rakstīja:
atskiribu juti starp "Power Stock" , "Power Tuned" ? pie 3k apgriezieniem 60whp
Tavu komentāru nesapratu par to "power stock/tuned", kāda starpība jājūt.
Drīzāk ~70 whp. Un Tavi 120 ar ir ļoti optimistiski. Vēlos redzēt reālu līkni. Vai patiešām pie šiem apgriezieniem pieejami >210 Nm uz riteņiem. Pie tam, lai tiešām objektīvi salīdzinātu jaudas līknes, abus auto uz viena stenda jādzen. Cik esmu lasījis skaitļi atšķiras.
Uzmanība jāpievērš līknei. Diapazonā no 2000 līdz 7500 pieejami vismaz 85% no maks Nm. Tātad virs 165 Nm (tehniskajos datos minēti maksimālie 196 Nm) ļoti, ļoti plašā diapazonā.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2006-01-27 09:35, gt99 rakstīja:
Tas ir pagodinājoši Type-R dzinējam. Pirmām kārtām Tava auto dzinējam lielāks tilpums, otrkārt tas neatbilst nevienai no mūsdienu ekoloģiskajām normām (Eiro2, vai 3 utt), kā arī Tava auto dzinēju nevar griezt līdz 7500 apgr./min.
Anyway bet nevar noliegt arii to, ka liidz tik soliidam vecumam (un nobraukumam) kaa piemeeram mineetais 323i neviens Taip Aars neizdziivos jo resursinjsh ir taads nedaudz smiekliigs tiem motoreljiem. Un ja arii nodziivos tad vinja liikni labaak nevienam neraadiit | Offline | | |
|
Mulder | | Kopš: 07. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 12482
Braucu ar: smp
| neturi sveci zem puura, pastaasti arii citiem par shii motora resursu! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
|
2006-01-27 13:09, bmwaddict rakstīja:
Anyway bet nevar noliegt arii to, ka liidz tik soliidam vecumam (un nobraukumam) kaa piemeeram mineetais 323i
Cik saprotu runa iet tieši par Edzula eksemplāru. Un nobraukums tam pirms trim gadiem bija 123.000 km. Tagad varbūt 150 štukas varētu būt. Ko jau pēc tik smieklīga nobraukuma tie dzinēji savu resursxu izsmēluši?
Manam draugam šāds auto. Gribu zināt sīkāk, lai varu painformēt.
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
gt99 | | Kopš: 14. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7181
Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR
| [url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_01.jpg][/url][url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_02.jpg][/url][url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_03.jpg][/url][url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_04.jpg][/url]
[url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_05.jpg][/url][url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_06.jpg][/url][url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_07.jpg][/url][url=www.rsportscars.com/foto/03/civictyper06_08.jpg][/url]
Man jau liekas smuks
----------------- Any fool can drive fast enough to be dangerous! | Offline | | |
Ekimons | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| man nē
jau no rūpnīcas pāršķūnēts[ This message was edited by: ShofR2 on 2006-03-02 12:50 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex
|