Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 270 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Auto izvēle ar 5 l/100km

AutorsZiņojums
soulfreak
03. Jun 2012, 23:05 #81

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6604

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


03 Jun 2012, 22:52:37 PASSATizhi rakstīja:

03 Jun 2012, 22:50:18 soulfreak rakstīja:
Šis varētu būt lētākais variants kā iepist kapeiku un pasportot

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/smart/roadster/gehbk.html
laikam neesi braucis ar smārtu... dinamika kā divritenim, resurss vel mazaks. pie dibīlā robota vel jāpiešaujas


Esmu gan! Ar konkrēti šādu neesmu, bet vienreiz ar parastu fortwo, dikti jocīga kārba un stūre... pirms pusgada Itālijā mani pavizināja ar Brabus Smārtu, nu tīri tā neko dinamika un skaņa arī

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 03 Jun 2012, 23:06:05 ]

Offline
Montana
03. Jun 2012, 23:07 #82

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tak viennozīmīgi volvo d5
Offline
spogulis86
03. Jun 2012, 23:08 #83

Kopš: 14. Oct 2010

Ziņojumi: 264

Braucu ar: Impreza GG


03 Jun 2012, 22:49:49 BETMENS91 rakstīja:

03 Jun 2012, 22:32:22 AndrisK rakstīja:

03 Jun 2012, 22:14:10 spogulis86 rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/corolla/aajpo.html
Fāteram darba auto, neviena slikta vārda


Vienīgi tām Corollām kkas nav izdomāts ar manuālo kārbu līdz galam...divas nesen noklājās uz tāfeles ~150t. km


nu hvz. pazinam ir Corolla manualis ka darba masina nobraukts 260t.km un ar karbu nevienas problemas nav bijis. un parsvara brauksana pilsetas rezima

300tk pa lv, samainīti 2 gultņi, uz pedejo skati visi amortizatori un laikam 1 stūres pirksts,
ar motoru un kārbu nekādu problēmu

[ Šo ziņu laboja spogulis86, 03 Jun 2012, 23:09:14 ]

Offline
ozo
03. Jun 2012, 23:09 #84

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Kāpēc jāizvairās no PD dzinējiem VW? Man tāds ir, par laimi, pagaidām viss ok.
Offline
Helmuts
03. Jun 2012, 23:11 #85

Kopš: 22. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: E34 4.4i

atbraucu ar šādu no Varšavas līdz Rīgai
visu laiku centos braukt ar ātrumu 100km/h

nobrauktos 600km vidējais patēriņš 4,5l
būtu daudz ekanomiskāk ja brauktu uz 80

polijā mašīnas cena no 50ls-250ls

http://www.google.lv/imgres?q=fiat+126p&um=...7&ved=1t:429,r:13,s:0,i:95
Offline
Driver
03. Jun 2012, 23:12 #86

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jun 2012, 23:09:46 ozo rakstīja:
Kāpēc jāizvairās no PD dzinējiem VW? Man tāds ir, par laimi, pagaidām viss ok.

kad saplisis, tad sapratisi

es njemtu ar parasto VE rotorsukni un lietu ieksha visu kas deg. vai ja liet tik tankaa, tad CR un miers.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Machida
03. Jun 2012, 23:16 #87

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


03 Jun 2012, 23:09:46 ozo rakstīja:
Kāpēc jāizvairās no PD dzinējiem VW? Man tāds ir, par laimi, pagaidām viss ok.


kad uzzināsi, cik maksā viena sprausla, kaut vai tās restaurācija, vai kad apskatē aizies raznosā, tad sapratīsi :veenas:
Offline
Laoshi
03. Jun 2012, 23:23 #88

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jun 2012, 23:07:40 Montana rakstīja:
tak viennozīmīgi volvo d5


Muahaha, līdz pirmajam remontam

Bet autoram ieteikums - ja būs pieejams kontrabass, tad Audi A2 tdi vai 1.9tdi Polo un tā VAG dvīņus, ja nē, tad jebkurš benzīns ar lielu motoru un gāzi. Mazmotora benzīni visi rij dafiga, nu izņemot matiz ar 0.8 motoru, bet ar to pat pilsētā būs grūti nofotografēties
Offline
Laoshi
03. Jun 2012, 23:25 #89

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jun 2012, 23:16:46 KRS2 rakstīja:

03 Jun 2012, 23:09:46 ozo rakstīja:
Kāpēc jāizvairās no PD dzinējiem VW? Man tāds ir, par laimi, pagaidām viss ok.


kad uzzināsi, cik maksā viena sprausla, kaut vai tās restaurācija, vai kad apskatē aizies raznosā, tad sapratīsi :veenas:


:ekonomiskais_dīzelis: :noķīlējis_VNT:
Offline
xjs_4
03. Jun 2012, 23:27 #90

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Paldies Laoshi

Es savam gaazhu jebkuru solkji ko var dabuut jau 2gadus arii tos ko tankos tirgo viss rovna un sprausla 300Ls ar PVN , bet remkomplekts (kursh ja vajadzees ceru palidzees) 3.5Ls

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Laoshi
03. Jun 2012, 23:29 #91

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jun 2012, 23:27:21 xjs_4 rakstīja:
Paldies Laoshi

Es savam gaazhu jebkuru solkji ko var dabuut jau 2gadus arii tos ko tankos tirgo viss rovna un sprausla 300Ls ar PVN , bet remkomplekts (kursh ja vajadzees ceru palidzees) 3.5Ls


Degvielas filtrus cītīgi maini un mož pat remkomplektu nevajadzēs
Offline
xjs_4
03. Jun 2012, 23:30 #92

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Es dodu izdirsties motoram regulaari .. pa riigu , baanjiem utt.. Filtru atziishos 4gadu laikaa tikai pirms meenesha nomainiiju vienkaarshi baigi daargs 16Ls

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
RVR
03. Jun 2012, 23:33 #93

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22287

Braucu ar: RVR


03 Jun 2012, 23:09:46 ozo rakstīja:
Kāpēc jāizvairās no PD dzinējiem VW? Man tāds ir, par laimi, pagaidām viss ok.


Kad es šo jautājumu uzdevu čomam servisā, kur es parasti vedu remontēt savus auto, viņš mani izveda pagalmā, parādīja 4 tur stāvošus auto, kuriem visiem tāmes bija virs 800 LVL, un pajautāja - Tev to vajag?
Man vairs jautājumu nebija un šādi auto tika izsvītroti no potenciālo kandidātu saraksta
Offline
uldens1
03. Jun 2012, 23:33 #94

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


03 Jun 2012, 23:16:46 KRS2 rakstīja:

03 Jun 2012, 23:09:46 ozo rakstīja:
Kāpēc jāizvairās no PD dzinējiem VW? Man tāds ir, par laimi, pagaidām viss ok.


kad uzzināsi, cik maksā viena sprausla, kaut vai tās restaurācija, vai kad apskatē aizies raznosā, tad sapratīsi :veenas:
jebkurš turbo dizelis var aiziet raznosā
Offline
sn
03. Jun 2012, 23:34 #95

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


03 Jun 2012, 18:45:06 Elviss rakstīja:

03 Jun 2012, 18:42:52 sn rakstīja:
vienai draudzenei ir Volvo S60 ar 2.4D5 motoru. kad braucu pie stūres ar viņu, ārpus pilsētas bija 4.2l/100, pilsētā 6.5l/100. jauda arī pietiekami, lai spētu paātrināties dinamiski.

bet tas ir dīzelis, kurš smird un pie pirmajiem remontiem ekonomija beidzās, joprojām nesaprotu tos, kam vēl tas nav pielecis, ka vecs dīzelis nav ekonomija, bet kapi un bankrots.

vairāk kā trīs gadu laikā mainīts ir tikai panelim kkas, jo elektronika bija sagājusi čupā un nerādīja rādītājus. izmaksas bija 120ls ar visu darbu. un motora šaize jebkuram auto būs lieli mīnusi ne tikai volvo dīzelim.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Laoshi
03. Jun 2012, 23:34 #96

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Jun 2012, 23:30:53 xjs_4 rakstīja:
Es dodu izdirsties motoram regulaari .. pa riigu , baanjiem utt.. Filtru atziishos 4gadu laikaa tikai pirms meenesha nomainiiju vienkaarshi baigi daargs 16Ls


Trakais, ar dīzeli tak pie 40 jau 5tajā jāmet! Filtrs dārgs, tas gan, bet var izlīdzēties ar filtra korpusā ieliktu egles čiekuru, kas aptīts ar marli :mazgājamais_tuningfiltrs:
Offline
karlsonss
03. Jun 2012, 23:37 #97

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


03 Jun 2012, 23:34:11 sn rakstīja:

03 Jun 2012, 18:45:06 Elviss rakstīja:

03 Jun 2012, 18:42:52 sn rakstīja:
vienai draudzenei ir Volvo S60 ar 2.4D5 motoru. kad braucu pie stūres ar viņu, ārpus pilsētas bija 4.2l/100, pilsētā 6.5l/100. jauda arī pietiekami, lai spētu paātrināties dinamiski.

bet tas ir dīzelis, kurš smird un pie pirmajiem remontiem ekonomija beidzās, joprojām nesaprotu tos, kam vēl tas nav pielecis, ka vecs dīzelis nav ekonomija, bet kapi un bankrots.

vairāk kā trīs gadu laikā mainīts ir tikai panelim kkas, jo elektronika bija sagājusi čupā un nerādīja rādītājus. izmaksas bija 120ls ar visu darbu. un motora šaize jebkuram auto būs lieli mīnusi ne tikai volvo dīzelim.



elvisssss
Offline
xjs_4
03. Jun 2012, 23:37 #98

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Es tikko saaku reekjinaat 120K nobraukti ar pateriņu pieņemsim 4L = 4800L zupas , ja man eestu 8L buutu 9600L zupas un tas ir 4Kls klaat pat vairaak njemot veraa kaa dizeliits vienmeer ir bijis letaaks par benzhu uz 20-30 sant

Autinsh jau sen ir atpelniijies

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline
Marchs
03. Jun 2012, 23:40 #99

Kopš: 19. Jun 2002

No: Jelgava

Ziņojumi: 1418

Braucu ar:

raznosā var aiziet jebkurš dīzeļdzinējs ar turbīnu. nav jābūt obligāti pd. tik pat daudz aiziet bmw dīzeļi raznosā cik vag grupas auto. tā kā tavs apgalvojums nav pareizs. pd sāpe ir sadales vārpstas gultņu izdilšana dēļ nepareizi uzkonstruētas eļļas kanālu atrašanās vietām un kompensatoru izdilšana dēļ nepareizas eļļas lietošanas, moš tur vēl kāda īpatnība ir.
1.9 pd nekāds ekonomiskais nesanāk, mazāk pa 7 vidējo dabūt nevar, tad pa štrāsi ir jāvelkās un pilsētā tāpat.

sdi - parēķini vienu apkopi, z-siksna, ruļļi, ūdenssūknis. pd sanāk lētāk.
Offline
berny757
03. Jun 2012, 23:42 #100

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

nesaprotu ko var ietaupīt ieekanomējot 2l uz 100??? Vai tiešām tas ir tā vēts kratīties smirdīgā sprotu bundžā, tikai lai ietaupītu 10ls mēnesī?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo