Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Palīdziet izvēlēties auto (vēlams advencētu cilvēku viedoklis)

AutorsZiņojums
Mizx
22. Feb 2024, 21:58 #81

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6263

Braucu ar:


22 Feb 2024, 21:49:18 @Fandulis rakstīja:
Viņš taču raksta ~20k€ budžets, prātīgs pirkums nav lietots audi vai svapota mazda
Viņš taču raksta, ka RWD vai AWD un trasei, tad kāpēc piedāvāt jaunu KIA? Pilnīgi neatbist prasītajam un ko ar to lamatu lai pēc tam iesāk? Vienu tādu redzu pagalmā aiz loga — nekustamais īpašums, ne auto.
Offline
Muxa
22. Feb 2024, 22:29 #82

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 281

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette


22 Feb 2024, 21:22:15 @Marteens rakstīja:

22 Feb 2024, 20:48:54 @kkas rakstīja:
RX8. nopērc ar beigtu motoru, pasūti anglijā restaurētu, iesvapo un brauc nākamos 100k km. vēl nauda paliks pāri.



50-60 tk. Tas rotor 1,3 nekam neder. Nesāksim diskusijas ar veiksmes stāstiem. Kā restaurēts var izturēt vairāk par rūpnīcas ražojumu.


Kvalitatīvi restaurēt vairs nav izdevīgi, detaļu cenas kosmosā. Vēl var pasūtīt no Mazda jaunu dzinēju sborā (231zs un 250zs versijas, 192hp diemžēl nav), ~5500-6000€.
Lai pagarināt resursu nepieciešāmi apgreidi: eļļas sistēmas sadalīšana, citas spoles, ventilatori eļļas radiatoriem, zirneklis.
Man ir divi RX8 un vienai eksperimentam plānoju vēl instalēt 5.paaudzes LPG.

[ Šo ziņu laboja Muxa, 22 Feb 2024, 22:30:52 ]

Offline
Jurka88
22. Feb 2024, 22:36 #83

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 504

Braucu ar:

RX8 katrā ziņā labāka izvēle par iepriekš ieteiktajiem basic bmw/audi.
Offline
Muxa
22. Feb 2024, 23:01 #84

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 281

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette


22 Feb 2024, 22:36:06 @Jurka88 rakstīja:
RX8 katrā ziņā labāka izvēle par iepriekš ieteiktajiem basic bmw/audi.


S4/S5 arī labs variants, ja ir opcija Sport differential ar Torque vectoring.

[ Šo ziņu laboja Muxa, 22 Feb 2024, 23:02:28 ]

Offline
Marteens
22. Feb 2024, 23:02 #85

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:


22 Feb 2024, 22:29:51 @Muxa rakstīja:

22 Feb 2024, 21:22:15 @Marteens rakstīja:

22 Feb 2024, 20:48:54 @kkas rakstīja:
RX8. nopērc ar beigtu motoru, pasūti anglijā restaurētu, iesvapo un brauc nākamos 100k km. vēl nauda paliks pāri.



50-60 tk. Tas rotor 1,3 nekam neder. Nesāksim diskusijas ar veiksmes stāstiem. Kā restaurēts var izturēt vairāk par rūpnīcas ražojumu.


Kvalitatīvi restaurēt vairs nav izdevīgi, detaļu cenas kosmosā. Vēl var pasūtīt no Mazda jaunu dzinēju sborā (231zs un 250zs versijas, 192hp diemžēl nav), ~5500-6000€.
Lai pagarināt resursu nepieciešāmi apgreidi: eļļas sistēmas sadalīšana, citas spoles, ventilatori eļļas radiatoriem, zirneklis.
Man ir divi RX8 un vienai eksperimentam plānoju vēl instalēt 5.paaudzes LPG.


Šiss viss jau izrunāts kādus 10.mit.gadus atpakaļ. Tikai daži labi hipišu sāk celt. Iespējams servivsa īpašnieks,kas orientējas šajos motoros.Ex kolēģim bija cita mazda ar rotoru.Nodeva lūžņos.

Ja vajag jaudīgu kupeju,tad FB pagājušo nedēļu vw G60 tirgoja par5500. Izklausās jau nereāli.Iespējams tur nekas nav pāri palicis.
Offline
7977
22. Feb 2024, 23:06 #86

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 390

Braucu ar:

Paskaties AR Giulia - budžetā ietilps, izskatās labi, braucās ļoti labi!
Offline
0xFFFF
22. Feb 2024, 23:08 #87

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3

235i tajā budžetā varētu būt vislabākais, vienīgi vajag upgradot eļļas sūkni, ja plāno pa trasi vai dinamiski braukt (arī strauji bremzēt). aizmugurē vietas vairāk, nekā sākumā liekas, paskatoties uz to mazo kupeju. No mīnusiem salona kvalitāte.
Man ir 2015.gada audi s3. Priekš ikdienas ļoti laba mašīna. Pie 90k nobrsukuma magnetic ride amīši jau sāka beigties nost, visus nomainīt būtu ap 4k. Lētāk un labāk sanāca uzlikt KW amīšus, kopā vēl ar motora vadības maiņu, mašīna braucas superīgi (pacieta, bet labi turās uz ceļa). Priekš manis vienīgais lielais mīnuss, ka nevar ziemā driftēt kā ar rwd
2015.gada f36 435i : šis varētu būt visuniversiālākais, ja gribās praktisku mašīnu un ik pa laikam iebraukt trasē. Bet f36 izmēros ir diezgan liels un, ja to praktiskumu tik ļoti nevajag, tad 235i noteikti būs labāka izvēle braukšanai.
Offline
Muxa
22. Feb 2024, 23:13 #88

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 281

Braucu ar: B4Tquattro, RX8, C3Corvette


22 Feb 2024, 23:06:53 @7977 rakstīja:
Paskaties AR Giulia - budžetā ietilps, izskatās labi, braucās ļoti labi!


+1
Pats kādu laiku skatos uz variantu ar 2.0T 280zs dzinēju un Q4 pilnpiedziņu.

[ Šo ziņu laboja Muxa, 22 Feb 2024, 23:18:31 ]

Offline
abyss
23. Feb 2024, 06:28 #89

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8303

Braucu ar: e39 523

Interesanti, ka neviens neiesaka škoda superb 270 bhp, praktiska, pilnpiedziņa.

Ja plānots braukt pa trasi tad gan laikam pameklētu modeli ar dcc. Varēsi regulēt piekares cietību.

Vai arī kia stinger.

[ Šo ziņu laboja abyss, 23 Feb 2024, 06:29:43 ]

Offline
cipargalva
23. Feb 2024, 10:59 #90

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6634

Braucu ar: quattro

Precīzi!
Brauc ok, 0-100 zem 6 sekundēm stokā, motors pārbaudīta vērtība. Viegls čips jau sniedz ap 350 zs. Par 20k eur būs jau kaut kas nenobraukts.
Offline
Kidd
23. Feb 2024, 11:16 #91

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8248

Braucu ar: 400Zs

Cilv ēks vai tad nerakstīja, ka skatās uz 4 vietīgu kupeju vai mazu sedanu? Superb vai tad nav liela govs?
Offline
Mikels
23. Feb 2024, 11:35 #92

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu

Es lasu un brīnos nu kāds superbs, alfa vai RX8

Es teiktu, ka kaut kāds 335i/435i vai 235i, ja gribās mazāku kartingu būtu optimālākā izvēle šajā gadījumā

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Feb 2024, 11:36:45 ]

Offline
Jurka88
23. Feb 2024, 11:51 #93

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 504

Braucu ar:

235i arī ir 1500kg+ govs ar augstu sēdpozīciju, conventional motora novietojumu, garlaicīgu vadāmību, open diffu.
Offline
markelis
23. Feb 2024, 12:00 #94

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12957

Braucu ar: eFku

a es pie tiem nosaciijumiem paskatiitos uz kadu subaaru
Offline
Arsm3ns
23. Feb 2024, 12:09 #95

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 936

Braucu ar:

Nu aprakstam visvairāk OOOO S5 atbilst
Reti kurš ar šiem parametriem būs reizē arī pilnīgi parasts slīperis, ikdienas ērts pārvietotājs.
GT86 jau tāds for fun, bet ikdienā tāds plāns kartindziņš vien ir.
Offline
Mikels
23. Feb 2024, 12:10 #96

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


23 Feb 2024, 11:51:47 @Jurka88 rakstīja:
235i arī ir 1500kg+ govs ar augstu sēdpozīciju, conventional motora novietojumu, garlaicīgu vadāmību, open diffu.

Kopš kura laika vienrindas sešcilindru dzinēja novietojums BMW gadījumā tiek skaitīts kā mīnuss (ja es esmu pareizi sapratis, ko tu domāji)

[ Šo ziņu laboja Mikels, 23 Feb 2024, 12:18:34 ]

Offline
kurlis
23. Feb 2024, 12:15 #97

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4150

Braucu ar: mexipoku.com


22 Feb 2024, 20:48:54 @kkas rakstīja:
RX8. nopērc ar beigtu motoru, pasūti anglijā restaurētu, iesvapo un brauc nākamos 100k km. vēl nauda paliks pāri.



Cilvēks uzskaita normālus, salīdzinoši svaigus auto, bet tu iesaki pirkt vecu japāņu miskasti
Nemaz nerunājot par to, ka rotora dzinējs ikdienai izklausās pēc šāviena celī.
Offline
DusmigsZirgs
23. Feb 2024, 12:16 #98

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 196

Braucu ar:


22 Feb 2024, 20:43:19 @Plikpauris rakstīja:
Labvakar, Kungi. Nāku pēc padoma, tāpēc atdzīvinu šo diskusiju.

Tuvojās laiks, kad būs jāmaina ikdienas braucamais, pēdējos 10 gadus pārvietojos ar nu jau pavecu volvo, kuru vairs neatmaksājas taisīt.
Iepriekš bija vieta vairākiem auto, tāpēc vienmēr blakus bijis otrs auto priekš kāda track day, ziemas izklaidēm vai vienkārši brīvdienu brauciena pa P4 uz Ērgļiem. Šobrīd vairs nav vietas turēt vairāk kā vienu auto.
Tagad domāju, kas varētu būt tas auto, kas apvieno relatīvi komfortablu ikdienas pārvietošanos, ar kuru var potenciāli aizbraukt uz trasi un, ar kuru braukšana nav garlaicīga. Stingra preference uz klasisko piedziņu vai pilnpiedziņu.

Skatos 4 vietīgas kupejas vai maza sedana virzienā. Izskatu tikai benzīna motorus, dīzeli negribu - nebraucu lielus gabalus un negribu problēmas, kas nāk tam līdzi.

Lielais aspekts ir remontos, saprotu, ka katrs auto prasa naudu uzturēšanā un nav runa par ejošo detaļu maiņu, ķēdēm utml. Pilnīgi normāli, ka kaut kas lūzt un augstākam performance auto tas notiks, ja ne biežāk, tad dārgāk, bet negribu, lai autiņam ir kādas 10 potenciālas vietas, kuras ir laika bumbas un vislaik jābūt bezmaz 10k rezervē, lai tik brauktu.
Arī pierasts pie normālas auto izturības, 2-3x gadā aizdodos uz servi, lai sataisa visu un ir miers, negribu kopā ar auto pirkt sabiedriskā transporta mēnešbiļeti.

Pašam prātā nāk pāris varianti:
E82, F22, F32, F13, F30
2013-2020 A3/S3, B7,B8 A4/S4, 2007-2017 A5/S5
Lexus IS 2013+
Toyota GT86

Labprāt padiskutētu un dzirdētu viedokļus par + un - šiem auto, izturību, to dzinējiem un labprāt uzklausīšu citus auto, par kuriem neesmu iedomājies.

Vai tāds variants vispār eksistē, vai vienkārši jāpērk kkāds Yaris un jābeidz sapņot?
Budžets +/- 20k. Daudz vairāk negribu, pāris k atstāju remontiem.


TL;DR - Lūdzu rekomendējiet benzīna kupeju/mazu sedanu, ar kuru ir prieks braukt un, ko var atļauties uzturēt, nepelnot powera vidējo.


Ļoti dažādus auto salīdzini. BMW būs pa lielam Lexus un Toyota vienā + BMW zirgi. Bet 3.0 BMW pie 20k būs jau nobrauktāks un attiecīgi prasīs vairāk ieguldījumu kā toyota vai Lexus. Toyota afigena būs trasē un diezgan ātri varēsi jau baudīt braukt uz limita ar viņu. Tur jauda, svars un vadāmība viss ir ļoti labi. Lexus ikdienā būs afigenais, bet trasē būs vairāk vizināšanās kā sportiska braukšana.
Offline
Rockstar
23. Feb 2024, 13:12 #99

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3717

Braucu ar:

E46 98-2004 sedans 325, 328, 330. Bez rūsas
Offline
GirtzB
23. Feb 2024, 13:29 #100

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Urā, piektdiena.

IS atmetam saknē, vienīgas derīgais ir pirmās paaudzes(JCE10)un to .lv praktiski nav.

No BMW izskatīšanas vērti ir 130/135/235/240 un Ultimate stealth edition e84 28i ar 3.0 atmosfēru(usa bija arī 35i bet tādu vēl atrast vajag)

Audi nav auto , no vag ir japakļaujas massai un jāņem 2.0 Formentors vai RS Octavia, bet budžetā ir tikai FWD platfroma VZ5 ir ārpusē.

Ja maz brauc un degvielas/apkopju izmakas nebaida kāds C63 noteikti būtu sarakstā.


[ Šo ziņu laboja GirtzB, 23 Feb 2024, 13:30:17 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo