Online

Pašreiz BMWPower skatās 48 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: 330d E46 iegāde

AutorsZiņojums
yns
05. Jul 2011, 21:30 #81

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 64

Braucu ar:

runājot par 330d E46 - kāda tad ir īsti atšķirība starp to 184HP motoru un 204HP ( kas nak pec 2003g.)

pagaidam izskatas ga galiigi neatmaksaajas maksaat ap 2000-2500 ls vairaak par nieka 20zs


[ Šo ziņu laboja yns, 05 Jul 2011, 21:31:16 ]

Offline
wheels
05. Jul 2011, 22:09 #82

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Tad ja jau neatmaksājas var jau arī braukt ar 325tds

Ir bijis gan 184zs,gan 204 ar 6gang gan ar automātu. 6gang vismazākais patēriņš un patīkamāk braukt(viedoklis subjektīvais).
Auto pats par sevi būs jaunāks/svaigāks. Ja vien nemeklē cenu/gadu
Offline
Mafiozum
05. Jul 2011, 22:31 #83

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:


03 Jul 2011, 12:54:51 Gra rakstīja:

02 Jul 2011, 15:52:17 BeumeeN rakstīja:

02 Jul 2011, 15:11:40 yns rakstīja:
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automo...0/id-1658491?qt=


izskatās ļoti labs, laikam jābrauc skatīt

cik izmaksās dabūt lv numuru, apdrošināšanu un skati?


Vai tev prāts....no lietuvas nāk un pārdodas pārsvarā šroti un kāds tur brīnums, ka viņiem jāiet tehniskā apskate reizi divos gados, čomaks vienreiz iegrābās!
Labāk sameklē pazīstamu purnu, kas no vāczemes atdzīs!
Offline
norge
06. Jul 2011, 20:38 #84

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


05 Jul 2011, 22:09:02 Wheels rakstīja:
Tad ja jau neatmaksājas var jau arī braukt ar 325tds

Ir bijis gan 184zs,gan 204 ar 6gang gan ar automātu. 6gang vismazākais patēriņš un patīkamāk braukt(viedoklis subjektīvais).
Auto pats par sevi būs jaunāks/svaigāks. Ja vien nemeklē cenu/gadu

kur to sesto izmantosi Latvija tadu celu nau tad jau jabrauc uz Vaciju
Offline
norge
06. Jul 2011, 20:42 #85

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


05 Jul 2011, 21:30:02 yns rakstīja:
runājot par 330d E46 - kāda tad ir īsti atšķirība starp to 184HP motoru un 204HP ( kas nak pec 2003g.)

pagaidam izskatas ga galiigi neatmaksaajas maksaat ap 2000-2500 ls vairaak par nieka 20zs




jaudas atsķirību jut labi kas paprove vienu un otru, bet nau jau problema uzcipot 184hp uz 230hp kas izmaksas 200-300 euro
Offline
Black_russian
06. Jul 2011, 20:51 #86

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

Podozritelnijs tas zilais!
Offline
jaks
07. Jul 2011, 09:03 #87

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


06 Jul 2011, 20:38:45 norge rakstīja:
kur to sesto izmantosi Latvija tadu celu nau tad jau jabrauc uz Vaciju


tu laikam neko nevelc

6robi nebūt nenozīmē milzīgu gala ātrumu, bet labāku pārnesumu attiecību...tātad ātrāk var to lamatu izkustināt un ekonomiju kruizējot pa šosi
Offline
zhuupa
07. Jul 2011, 09:26 #88

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Es sesto lieku ar 320D pie 90 kmh, un Latvijā ir vietas, kur pārvietoties ar to MILZU ātrumu.
Offline
jaks
07. Jul 2011, 09:43 #89

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

no 55km/h jau pa pilsētu var nemocot auto ar 5to pabraukt
Offline
7788
07. Jul 2011, 09:51 #90

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


06 Jul 2011, 20:42:36 norge rakstīja:

05 Jul 2011, 21:30:02 yns rakstīja:
runājot par 330d E46 - kāda tad ir īsti atšķirība starp to 184HP motoru un 204HP ( kas nak pec 2003g.)

pagaidam izskatas ga galiigi neatmaksaajas maksaat ap 2000-2500 ls vairaak par nieka 20zs




jaudas atsķirību jut labi kas paprove vienu un otru, bet nau jau problema uzcipot 184hp uz 230hp kas izmaksas 200-300 euro

Turbīna lielāka, motora vadība ātrāka, piemēram čipojot no DDE 5.0 var dabūt ārā daudz vairāk kā no DDE 4.0. Konkrētāk visu var apstāstīt -INC-

[ Šo ziņu laboja 7788, 07 Jul 2011, 09:52:23 ]

Offline
norge
07. Jul 2011, 15:04 #91

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW


07 Jul 2011, 09:26:35 zhuupa rakstīja:
Es sesto lieku ar 320D pie 90 kmh, un Latvijā ir vietas, kur pārvietoties ar to MILZU ātrumu.

un kad vajag apdzit tad jamekle zemaks robs
Offline
zhuupa
07. Jul 2011, 15:16 #92

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Nav tiesa, virs 2k apgr. nekas nav jāmeklē, spied tikai
Offline
dainiiz
07. Jul 2011, 15:24 #93

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


07 Jul 2011, 09:51:08 7788 rakstīja:

06 Jul 2011, 20:42:36 norge rakstīja:

05 Jul 2011, 21:30:02 yns rakstīja:
runājot par 330d E46 - kāda tad ir īsti atšķirība starp to 184HP motoru un 204HP ( kas nak pec 2003g.)

pagaidam izskatas ga galiigi neatmaksaajas maksaat ap 2000-2500 ls vairaak par nieka 20zs




jaudas atsķirību jut labi kas paprove vienu un otru, bet nau jau problema uzcipot 184hp uz 230hp kas izmaksas 200-300 euro

Turbīna lielāka, motora vadība ātrāka, piemēram čipojot no DDE 5.0 var dabūt ārā daudz vairāk kā no DDE 4.0. Konkrētāk visu var apstāstīt -INC-


uzchiposana 200 - 300 eur, kuraa vietaa?? tur jau var nochipot kaadus 3 aparaatu
Offline
7788
07. Jul 2011, 15:28 #94

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


07 Jul 2011, 15:24:32 dainiiz rakstīja:

07 Jul 2011, 09:51:08 7788 rakstīja:

06 Jul 2011, 20:42:36 norge rakstīja:

05 Jul 2011, 21:30:02 yns rakstīja:
runājot par 330d E46 - kāda tad ir īsti atšķirība starp to 184HP motoru un 204HP ( kas nak pec 2003g.)

pagaidam izskatas ga galiigi neatmaksaajas maksaat ap 2000-2500 ls vairaak par nieka 20zs




jaudas atsķirību jut labi kas paprove vienu un otru, bet nau jau problema uzcipot 184hp uz 230hp kas izmaksas 200-300 euro

Turbīna lielāka, motora vadība ātrāka, piemēram čipojot no DDE 5.0 var dabūt ārā daudz vairāk kā no DDE 4.0. Konkrētāk visu var apstāstīt -INC-


uzchiposana 200 - 300 eur, kuraa vietaa?? tur jau var nochipot kaadus 3 aparaatu

Atkarībā no kantora.. vidēji 120Ls
Offline
ozo
27. May 2012, 12:47 #95

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18955

Braucu ar: Braucu ar

Nav bijusi darīšana ar 330D. Iekrita viens variants acīs ar "veco" ~184zs dzinēju, manuālo kārbu. Diagnostika, protams, bet varbūt ir vēl kas ievērības cienīgs kas jāzin par šo motoru.
Tas 330D iet/neiet, kaut vai salīdzinot ar E46 328 (Tāds pašam bija).
Par cik ir darba auto un ļoti maz laika, tad nedomāju, ka nobraukšu gadā vairāk par 8-10tkm.
Kāpēc dīzelis- jo darbs "uzsauc".
Degvielas patēriņs, nav pat mazākās nojausmas kāds tas apm. ir?

[ Šo ziņu laboja ozo, 27 May 2012, 12:54:35 ]

Offline
envy
27. May 2012, 13:57 #96

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2197

Braucu ar: TFSI


27 May 2012, 12:47:28 ozo rakstīja:
Nav bijusi darīšana ar 330D. Iekrita viens variants acīs ar "veco" ~184zs dzinēju, manuālo kārbu. Diagnostika, protams, bet varbūt ir vēl kas ievērības cienīgs kas jāzin par šo motoru.
Tas 330D iet/neiet, kaut vai salīdzinot ar E46 328 (Tāds pašam bija).
Par cik ir darba auto un ļoti maz laika, tad nedomāju, ka nobraukšu gadā vairāk par 8-10tkm.
Kāpēc dīzelis- jo darbs "uzsauc".
Degvielas patēriņs, nav pat mazākās nojausmas kāds tas apm. ir?

čipots 184 automāts paņem priekšā e36 328 manuāli. Pārbaudīts "bedrē". Ēda ap 8l vidēji
Offline
RaL
27. May 2012, 16:37 #97

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3723

Braucu ar: kruīzu

man arī bija čipots 330d automāts. pēc kompja ap 8 l vidējais, reāli, cik parēķināju, sanāca ap 9 l... gāja labi tik pēc 200 palika manāmi gudrens

problēmas. biežāk kādi gļuki parādās kā ar benzīnnieku. tad kāds devējs motorā nobrūk, tad kaut ko raustās, ziemā negrib īsti lekt... iespēja iegrābties ar beigtu turbīnu, sprauslām... apkopes dārgākas.

bet principā labu 330d dīzeļu ss.lv gandrīz nav... nesen savu pārdevu, vairāki skatītāji teica, ka pārsvarā visi ir nojātas pilnīgas miskastes... tā kā skaties kārtīgi
Offline
Modjo
27. May 2012, 18:12 #98

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Neņem dīzeli. Tas nav vairs ekonomiski pamatots pasākums. Ņem benzīnu. Nebūs čakara ziemā, nemetīsi lieku naudu apkopēs, un arī gāzi ielikt var Nafig BMW vispār dīzeļus taisa. Nav taču traktors

27 May 2012, 16:37:33 raivis88 rakstīja:
man arī bija čipots 330d automāts. pēc kompja ap 8 l vidējais, reāli, cik parēķināju, sanāca ap 9 l... gāja labi tik pēc 200 palika manāmi gudrens

problēmas. biežāk kādi gļuki parādās kā ar benzīnnieku. tad kāds devējs motorā nobrūk, tad kaut ko raustās, ziemā negrib īsti lekt... iespēja iegrābties ar beigtu turbīnu, sprauslām... apkopes dārgākas.

bet principā labu 330d dīzeļu ss.lv gandrīz nav... nesen savu pārdevu, vairāki skatītāji teica, ka pārsvarā visi ir nojātas pilnīgas miskastes... tā kā skaties kārtīgi
Offline
mc
27. May 2012, 18:13 #99

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

nerunā mulķības, vnk pirms ņemt d vajag viņu aizvest uz diagnostiku. un saprast kas ir labi un kas slikti.


-----------------


Offline
Modjo
27. May 2012, 18:17 #100

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Sorry kādas mulķibas. 10 un vairāk gadus veca mašīna jāpērk pēc iespējas vienkārša savā uzbūvē. Dīzelis 3L toč ir daudz vairāk piebāzts ar visādam ar vecumu ar vien nestabilakam figņām salīdzinot ar to pašu 3L benzīnu. Testē šodien, čiņī jau rīt

27 May 2012, 18:13:53 mcgh rakstīja:
nerunā mulķības, vnk pirms ņemt d vajag viņu aizvest uz diagnostiku. un saprast kas ir labi un kas slikti.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo