Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 V8

AutorsZiņojums
enimaals
06. Jan 2016, 17:12 #81

Kopš: 08. Feb 2015

Ziņojumi: 1238

Braucu ar:

Ā.nu labi.baudu ko gūst braucot ar žurku pa bruģi pārspēj tikai bauda par patēriņu.
Nu labi,v8 skaņa.15mit gadnieces var ievākt.
Offline
Mikuzz
06. Jan 2016, 17:14 #82

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

Nav aktuāli, bet fun cars normāls
Offline
mee
06. Jan 2016, 17:27 #83

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL

Lūk aptuvenas izmaksas šim visam procesam. Ja kādam ir reāla interese un gribas izrunāt izmaksas no A-Z(un tādu ir maz, izņemot gudri paļarkstēt powerā vai delfos), tad droši jābrauc ciemos. Tabulai informatīvs ieskats. Kaifs braukāt ar šādu auto jāspriež pašiem.

Offline
depo
06. Jan 2016, 17:34 #84

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Uz E46 ar M62TUB44 nav tāda tabula ?

[ Šo ziņu laboja depo, 06 Jan 2016, 17:34:17 ]

Offline
mee
06. Jan 2016, 17:35 #85

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL


06 Jan 2016, 17:34:01 depo rakstīja:
Uz E46 ar M62TUB44 nav tāda tabula ?


PM
Offline
Papakarlo
06. Jan 2016, 18:16 #86

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Iekš e30 arī var dabūt gatavu
jo e46 tomēr ir >

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 06 Jan 2016, 18:16:31 ]

Offline
Puce
06. Jan 2016, 18:38 #87

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Kāpēc spararatam un izplešanās traukam vajag CSDD apstiprinājumu?

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
depo
06. Jan 2016, 18:40 #88

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

M50 kārba tur m60 slodzi, ja dod ručkā pastavīgi
Offline
Papakarlo
06. Jan 2016, 18:45 #89

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

ZF 5ieceniece jau diezgan izturīga.
Atkarīgs no slodzes, ja driftēsi ar sakaltušām 195 r15, tad tas arī būs vājākais ķēdes posms, uzliekot normālu gumiju nākamais vājākais mezgls drīzāk būs pussasis

griezes moments (400Nm) m60 +- tāds pats kā stock m57, nav jau 799Nm jāiztur

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 06 Jan 2016, 18:47:36 ]

Offline
mee
06. Jan 2016, 23:58 #90

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL


06 Jan 2016, 18:40:23 depo rakstīja:
M50 kārba tur m60 slodzi, ja dod ručkā pastavīgi


jau gadu ilgak ka tur. m50 turbo motoriem taks ari tur kur jaudas ap 500hp
Offline
Montana
07. Jan 2016, 00:04 #91

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

5500 eur par e36 pārbūvi uz vecu v8 dzinēju ? IS THIS FOR REAL ? nah kkas tāds vajadzīgs ielas auto ?
Offline
mee
07. Jan 2016, 00:04 #92

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL


06 Jan 2016, 18:38:13 Puce rakstīja:
Kāpēc spararatam un izplešanās traukam vajag CSDD apstiprinājumu?


Projektā tika aprakstīts lai izietu TA ar pirmo reizi un bez liekiem jautājumiem.
Spararatu aprakstīju jo tiek izmantots kārbas pārejas flancis.
Offline
mee
07. Jan 2016, 00:07 #93

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL


07 Jan 2016, 00:04:25 Montana rakstīja:
5500 eur par e36 pārbūvi uz vecu v8 dzinēju ? IS THIS FOR REAL ? nah kkas tāds vajadzīgs ielas auto ?


Katram savs. Uzsveru tas ir aptuvenais uzmetums izcenojumiem. Viens motoru atradīs pa 400, cits pa 1500. Kā var sarēķināt gala ciparu tad?
Offline
Montana
07. Jan 2016, 00:12 #94

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

tur tas darbs arī tā neskaidri aprakstīts, kas sastāda tos 2500 eur ņemot vērā to, ka ja šis projekts ir kā primārais darbs, tam ir aptuveni nepieciešama nedēļa ?
Offline
mee
07. Jan 2016, 01:22 #95

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL


07 Jan 2016, 00:22:38 riddler rakstīja:
LV visa taa paarbuuvju sisteema ir tik debiila ka ja godiigi nezinu vai ir jeega pisties un teereet laiku naudu shitam visam


pats ar vinjiem esmu izjaajies gana daudz, nu un gala rezultaats parasti taapat ir vienmeer pielabojams utt, tas viss arii sastaada kosmiskaas izmaksas, jo ir ljoti daudz siikumu shajos projektos kas panjem laiku un darbu to visu skaisti pod oem uztaisiit.

normaali to izdariit tas nav tikai tupa iesviest tur to v8 kas ir izdaraams dienas laikaa, bet lai tas viss arii brauktu un nepistu smadzenes ar visaadaam vibraacijam paarriiveetam cauruleem, tekoshiem shkjidrumiem un ugunsgreekiem, ir kas pavisam cits


+100

[ Šo ziņu laboja mee, 07 Jan 2016, 01:31:26 ]

Offline
mee
07. Jan 2016, 01:34 #96

Kopš: 24. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: E36 V8 STREET LEGAL


07 Jan 2016, 00:12:04 Montana rakstīja:
tur tas darbs arī tā neskaidri aprakstīts, kas sastāda tos 2500 eur ņemot vērā to, ka ja šis projekts ir kā primārais darbs, tam ir aptuveni nepieciešama nedēļa ?

Darbs sastāda visu no mašīnas saņemšanas brīža līdz atslēgu nodošanai ar jau gatavu jaunu teh pasi
Darbs aizņem aptuveni mēnesi
Offline
badmoon
07. Jan 2016, 01:46 #97

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8443

Braucu ar: Braucu ar

Ir Rīgā manīts raibs E36 ar uzlīmēm V8 street legal or smthing, skaņa bija kopumā skats kā tjipa drifts projects izbraucis parastajā satiksmē
Offline
Riho7
07. Jan 2016, 04:00 #98

Kopš: 23. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 1029

Braucu ar:


07 Jan 2016, 00:12:04 Montana rakstīja:
tur tas darbs arī tā neskaidri aprakstīts, kas sastāda tos 2500 eur ņemot vērā to, ka ja šis projekts ir kā primārais darbs, tam ir aptuveni nepieciešama nedēļa ?


Darba speka izmaksas nav apspriezamas sada projekta gadijumaa, nav racionali teikt, ka tas ir dargi, vai leeti. Konkretajaa gadijumaa tev cilveeks nepardod servisu kurs ir primitiivs, custom made lietas maksaa vairaak nekaa ellas filtra nomaina.
Offline
Digital
07. Jan 2016, 09:33 #99

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Tieshi tā, tas cipars nemaz nav tik nesaprotami traks šāda projekta gadijumā, jo nevaig aizmirst ka šeit cilvēks ne tikai vnk iekrame kko pieskrūvē un viss, bet gan tērē savu laiku arī lai salasītu komponentes, ganjau arī kkas ir jataisa no rokas kas maksā un prasa laiku un izdevumus.
Te pat ne pirmo reiz taisot, tas viss nostajas uz laiku.
Neskaitot vēl protams čakaru ar csdd, kur kautvai vienreiz viss bija labi, otreiz kko japielabo.

Īstenībā ja paskatās tad analogas jaudas/jautribas auto nemaz nevar tāpat nopirkt lētāk, tapēc forsh variants ja patīk pasportot.

Ar visu šo ir kā parasti, spriedēji spriedīs, bet kas gribēs uzrakstīs meistaram pm, aizbrauks apskatit/izbrauk un dos kramet ieksha.

[ Šo ziņu laboja Digital, 07 Jan 2016, 09:34:18 ]

Offline
Kalnz
07. Jan 2016, 09:57 #100

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Lielāks pačots ir atrast e36M3, nevis e36 ar iekrāmētu V8 kas visdrīzāk būs arī dārgāk...

[ Šo ziņu laboja Kalnz, 07 Jan 2016, 09:57:56 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo