Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Kādu auto jūs ieteiktu?

AutorsZiņojums
Mikuzz
28. Oct 2010, 23:01 #81

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli


28 Oct 2010, 21:30:22 aupinsh rakstīja:

Hvz, man audžejs A6 dīzelis kūp tā kā degtu tur motortelpā kkas, bet ne sūda neiet!


2.5tdi?
Offline
Usins
28. Oct 2010, 23:01 #82

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203


28 Oct 2010, 22:56:29 Marta_22 rakstīja:

28 Oct 2010, 22:43:34 Android rakstīja:

Nesaprotu, nah tas 1,6 benzīns vajadzīgs?
Neiet un tīri labi ēd. Un parasti tie 1,6 benzīnnieki ir pliki kā baznīcas žurka.
Tādā ziņā 1,9 tdi gan ied 2x labāk, gan ēd gandrīz 2x mazāk.


Varu pateikt ka tu maldies, viņi abi iet līdzīgi, degvielas patēriņš identisks, cēliens ir +/- vienāds un es labāk izvēlos benzīnu tāpēc ka ja ļoti vaajg taqd vienmēr var aizgriezt to motoru līdz 6000rpm un braukt ar dizeli kad apdzen un aizgreiz dzinēju līdz galam tad pipec ir, vairs netur. Dizelis arī apkopēs dārgāks, bet nu ilgāks itkā motora mūžs bet realitātē benzīna dzinēju tā pat nevar nobraukt līdz kliņķim tur autiņs ātrāk norūsē vai atņirdzas pavisam.

Vispār par topika tēmu tad līdz 2.5k nu tas ir auto kas būs jāremontē un tās būs tāds auto kuram būs kritikais vecums kad jāsamaina visi gultiņi piekare, sajūg diski utt. Tāpēc mans ieteikums Das Opel, WV cena ir kosmiska salīdzinājumā ar to piedāvājumu tobiš 30% samaksā par to ka tas ir WV, tajā cenā var atrast Opel Astru 1.6 benzīnu kur tu nemaksāsi 30% par to ka tas ir oeplis, tik priekšējie gultiņi būs dārgāki nekā wv un jā sākumā būs jāieliek Pretrūsas apstrādē, amortizātori, visas siksnas, guttņi, piekare, vārdu sakot līdz 1000Ls vajadzētu ierakstīties, un manā uztverē pēc iespējas mazāk ekstru mazāk problēmas. Tur elektriskos logus, apsildāmos beņķus kaut kādus kondcinierus, nedod dievs kaut kādu pretizslīdešnas sistēmu un citus debesu brīnumus nevajag, tās būs tikai liekas galvas sāpes un izdevumi kad tas viss būs jātaisa.


1/2 +1 par opel, extrām un tā

par patēriņu -1 tdi 1.9tdi neatkarīgi no zirgiem 90-170 būs līdz 6L/100 km

benzīns līdz 120ZS būs 8 vidējais
virs 120 ZS būs 10 vidējais

apdzīt var ļoti labi ar tdi
Offline
Android
28. Oct 2010, 23:04 #83

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


28 Oct 2010, 22:56:29 Marta_22 rakstīja:

28 Oct 2010, 22:43:34 Android rakstīja:

Nesaprotu, nah tas 1,6 benzīns vajadzīgs?
Neiet un tīri labi ēd. Un parasti tie 1,6 benzīnnieki ir pliki kā baznīcas žurka.
Tādā ziņā 1,9 tdi gan ied 2x labāk, gan ēd gandrīz 2x mazāk.


Varu pateikt ka tu maldies, viņi abi iet līdzīgi, degvielas patēriņš identisks, cēliens ir +/- vienāds un es labāk izvēlos benzīnu tāpēc ka ja ļoti vaajg taqd vienmēr var aizgriezt to motoru līdz 6000rpm un braukt ar dizeli kad apdzen un aizgreiz dzinēju līdz galam tad pipec ir, vairs netur. Dizelis arī apkopēs dārgāks, bet nu ilgāks itkā motora mūžs bet realitātē benzīna dzinēju tā pat nevar nobraukt līdz kliņķim tur autiņs ātrāk norūsē vai atņirdzas pavisam.

Vispār par topika tēmu tad līdz 2.5k nu tas ir auto kas būs jāremontē un tās būs tāds auto kuram būs kritikais vecums kad jāsamaina visi gultiņi piekare, sajūg diski utt. Tāpēc mans ieteikums Das Opel, WV cena ir kosmiska salīdzinājumā ar to piedāvājumu tobiš 30% samaksā par to ka tas ir WV, tajā cenā var atrast Opel Astru 1.6 benzīnu kur tu nemaksāsi 30% par to ka tas ir oeplis, tik priekšējie gultiņi būs dārgāki nekā wv un jā sākumā būs jāieliek Pretrūsas apstrādē, amortizātori, visas siksnas, guttņi, piekare, vārdu sakot līdz 1000Ls vajadzētu ierakstīties, un manā uztverē pēc iespējas mazāk ekstru mazāk problēmas. Tur elektriskos logus, apsildāmos beņķus kaut kādus kondcinierus, nedod dievs kaut kādu pretizslīdešnas sistēmu un citus debesu brīnumus nevajag, tās būs tikai liekas galvas sāpes un izdevumi kad tas viss būs jātaisa.

Pilnīgi nepiekrītu - man darbā kolēgām darba auto ir gan golp4 ar 1,6, gan arī 1,9 tdi gan arī 2,0 benzīns. Varu pilnīgi droši apgalvot, ka 1,6 iet daudz sliktāk par 1,9 tdi, un ēd vidēji 9L/100km. Tdi ēd vidēji 5,5L/100km. 2,0 benzīns arī diezgan bezjēdzīgs - iet ne labāk par 1,9 tdi, bet vidēji ēd 10-11 uz 100. Un tas 1,6 golps ir pa servisiem nodzīvojies vairāk nekā pārējie visi kopā.
Par ekstrām arī nepiekrītu - no 5 golpiem, kas darbā ir (1998-2005. gada ražojumi) nevienam nav bijušas problēmas ar logu pacēlājiem vai ķebļu apsildēm. Tākā pizģoš i provokacija.
Un tdi ir tāds labums, ka nav visu laiku jātur apgriezieni virs 4k lai normāli ietu - jauda un grieze vienmēr tusē zem gāzes pedāļa.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
LARRYS
28. Oct 2010, 23:10 #84

Kopš: 09. Nov 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 271

Braucu ar: domu pirkt BMW

jautājums warbuut stulbs bet ....
kā atskjirt 2.0 pliits un 2.5 pliits motorus 5serija
tiiri tikai wizuāli
un wanoss - zirgspēkus winjsh neietekmē
un uzrāwiens wienāds ar parasto pliiti
kāds no winja labums ??? lieka detalja
pie attieciigiem apgriezieniem griezhot sadaleni
mosh ar augstāku pārnesumu lielāks cēliens
Offline
fubuz
28. Oct 2010, 23:12 #85

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

vanos izlīdzina jaudas līkni.
Offline
osk
28. Oct 2010, 23:15 #86

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

golfs ar 1.6 benzīnu ir pisec, visneveiksmīgākā izvēle. man vidējais patēriņš bija 10 litri. + tiem 1.6 kārbas debīlas kur kautkāc štrunts no vibrācijas ar laiku atnāk vaļā, iemauc starp zobratiem un kārbai pisec. daudzos servisos teica ka priekš 1.6 pāris cilvēki pa nedēļu kārbu meklē.
Offline
Schutzstaffel
28. Oct 2010, 23:17 #87

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

VANOS = variable Nockenwellensteuerung

Nobīda fāzē vienu vai abas sadales vārpstas atkarībā no dzinēja apgriezieniem (logical), eļļas spiediena (technical).
Offline
LA
28. Oct 2010, 23:18 #88

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


28 Oct 2010, 23:10:17 LARRYS rakstīja:
jautājums warbuut stulbs bet ....
kā atskjirt 2.0 pliits un 2.5 pliits motorus 5serija
tiiri tikai wizuāli



www ww ww

šitos jautājumus es neizprotu , jūs patiešām pēc tādiem durikiem izskatāties ,ka jūs šitik nagla mēģina uzmest
Offline
rolissx
28. Oct 2010, 23:30 #89

Kopš: 03. Mar 2008

Ziņojumi: 768

Braucu ar: "Labvakar komandieris"


28 Oct 2010, 23:04:33 Android rakstīja:

28 Oct 2010, 22:56:29 Marta_22 rakstīja:

28 Oct 2010, 22:43:34 Android rakstīja:

Nesaprotu, nah tas 1,6 benzīns vajadzīgs?
Neiet un tīri labi ēd. Un parasti tie 1,6 benzīnnieki ir pliki kā baznīcas žurka.
Tādā ziņā 1,9 tdi gan ied 2x labāk, gan ēd gandrīz 2x mazāk.


Varu pateikt ka tu maldies, viņi abi iet līdzīgi, degvielas patēriņš identisks, cēliens ir +/- vienāds un es labāk izvēlos benzīnu tāpēc ka ja ļoti vaajg taqd vienmēr var aizgriezt to motoru līdz 6000rpm un braukt ar dizeli kad apdzen un aizgreiz dzinēju līdz galam tad pipec ir, vairs netur. Dizelis arī apkopēs dārgāks, bet nu ilgāks itkā motora mūžs bet realitātē benzīna dzinēju tā pat nevar nobraukt līdz kliņķim tur autiņs ātrāk norūsē vai atņirdzas pavisam.

Vispār par topika tēmu tad līdz 2.5k nu tas ir auto kas būs jāremontē un tās būs tāds auto kuram būs kritikais vecums kad jāsamaina visi gultiņi piekare, sajūg diski utt. Tāpēc mans ieteikums Das Opel, WV cena ir kosmiska salīdzinājumā ar to piedāvājumu tobiš 30% samaksā par to ka tas ir WV, tajā cenā var atrast Opel Astru 1.6 benzīnu kur tu nemaksāsi 30% par to ka tas ir oeplis, tik priekšējie gultiņi būs dārgāki nekā wv un jā sākumā būs jāieliek Pretrūsas apstrādē, amortizātori, visas siksnas, guttņi, piekare, vārdu sakot līdz 1000Ls vajadzētu ierakstīties, un manā uztverē pēc iespējas mazāk ekstru mazāk problēmas. Tur elektriskos logus, apsildāmos beņķus kaut kādus kondcinierus, nedod dievs kaut kādu pretizslīdešnas sistēmu un citus debesu brīnumus nevajag, tās būs tikai liekas galvas sāpes un izdevumi kad tas viss būs jātaisa.

Pilnīgi nepiekrītu - man darbā kolēgām darba auto ir gan golp4 ar 1,6, gan arī 1,9 tdi gan arī 2,0 benzīns. Varu pilnīgi droši apgalvot, ka 1,6 iet daudz sliktāk par 1,9 tdi, un ēd vidēji 9L/100km. Tdi ēd vidēji 5,5L/100km. 2,0 benzīns arī diezgan bezjēdzīgs - iet ne labāk par 1,9 tdi, bet vidēji ēd 10-11 uz 100. Un tas 1,6 golps ir pa servisiem nodzīvojies vairāk nekā pārējie visi kopā.
Par ekstrām arī nepiekrītu - no 5 golpiem, kas darbā ir (1998-2005. gada ražojumi) nevienam nav bijušas problēmas ar logu pacēlājiem vai ķebļu apsildēm. Tākā pizģoš i provokacija.
Un tdi ir tāds labums, ka nav visu laiku jātur apgriezieni virs 4k lai normāli ietu - jauda un grieze vienmēr tusē zem gāzes pedāļa.

tas tad veel ir normaals 1.6 golps, ir braukt ar taadu kas eed 2x vairaak un arii nesuuda neiet, tdi = speeks.
Offline
DFS
28. Oct 2010, 23:38 #90

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

nu labi,to ka 1.6 golfs/bora ir rijīgs sprāgonis,tas dzīvē pārbaudīts,vecfāterim tāds ir.
1.9tdi golfam ok,tik vēl jāatrod tāds normāls eksemplārs.
Kādas atsauksmes par 1.8Turbo
Offline
Marta_22
28. Oct 2010, 23:39 #91

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


28 Oct 2010, 23:01:59 Usins rakstīja:

1/2 +1 par opel, extrām un tā

par patēriņu -1 tdi 1.9tdi neatkarīgi no zirgiem 90-170 būs līdz 6L/100 km

benzīns līdz 120ZS būs 8 vidējais
virs 120 ZS būs 10 vidējais

apdzīt var ļoti labi ar tdi


Nu pa pilsētu 1.9 Tdi 6,5-7L kas ir tas pats 1.6 un pa pilsētu nekur nepaskriesi, 6x vairāk var ieekanomēt izvēloties pareizu maršrutu neviss spaidīt gāzes pedāli pa piebāztu ielu, principā pieitku arī ar 0.6 un 600kg virsbūvi Bet Uz trases tad Tdi ir -1L bet uz 90km/h braucot tā strabīva ir minimāla, ja ar 1.9Tdi uz 1000km var iebraukt ~3,76l/100km un ar 1.6 var iebraukt ~4.13l/100km protams pie 130km/h benzīns rij 2x vairāk un pie 150km/h rij 3x vairāk ~13l/100km (bet tur esmu tik testējusi uz max 200km garu distanci) Opeļa 1.6 8v ir 75zs laikam un 16 16v ir 85Zs Un tas dzinējs apkopes ziņā ir superīgs tik elemnetārs un tur ja nav visas ekstras tad tas auto ir ritīgi elemnetārs, to toč var taisīt šķūnī līdz nemaņai.
Offline
Schutzstaffel
28. Oct 2010, 23:40 #92

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

...un to visu raxta sieviete
Offline
Mikuzz
28. Oct 2010, 23:44 #93

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Njā
Offline
aupinsh
28. Oct 2010, 23:49 #94

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


28 Oct 2010, 23:01:17 Mikuzz rakstīja:

28 Oct 2010, 21:30:22 aupinsh rakstīja:

Hvz, man audžejs A6 dīzelis kūp tā kā degtu tur motortelpā kkas, bet ne sūda neiet!


2.5tdi?

Yeap, tie man liekas visi kūp, kā ar oglēm darbināma lokomatīve!
Man gadījumā turbīna ir izbeigusies, un tika ieliets sūdains krievu soļķis :shura_piš_kapeiku
Viendien iebraucu garažā, iedevu cukā,paskatījos kā kūp pēc tam visu vakaru no deguna bakstiju melnus kvēpus, na*uj to lēto hvz no kurienes vesto saļeru!
Offline
Usins
28. Oct 2010, 23:53 #95

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

Marta :rock:

opeļa mazzie benzīnieki rullē

un VAG 1.9 TDI vēl vairāk

un tā ir vispār zināma patiesībā ka maz benzīns pilsētā ēd daudzun uz tā

un 1.4-1.9 tdi mazā bundžā ēd starp maz/ļoti maz

1.9 a4 quattro - visu laiku grīdā - 8 L/100
1.x focus mierīgi - jūrmala - rīga - 4.5 L/100
1.4hdi c3 "normāli" jūrmala - rīga 5 L/100 (kamēr nepieradu pie auto bija 4.2 )

nu vispār - MAN IR TAISNĪBA

Offline
Usins
28. Oct 2010, 23:55 #96

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

un vēl vispār

www.spritmonitor.de

var to visu noskaidrot iztiekot bez LV marasmiem kur 328 ēd mazāk par 318

Offline
Schutzstaffel
28. Oct 2010, 23:56 #97

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

vispār ir starpība vai ēd 6 vai 8 litri?
Offline
Marta_22
29. Oct 2010, 00:02 #98

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


28 Oct 2010, 23:53:21 Usins rakstīja:
Marta :rock:

opeļa mazzie benzīnieki rullē

un VAG 1.9 TDI vēl vairāk

un tā ir vispār zināma patiesībā ka maz benzīns pilsētā ēd daudzun uz tā

un 1.4-1.9 tdi mazā bundžā ēd starp maz/ļoti maz

1.9 a4 quattro - visu laiku grīdā - 8 L/100
1.x focus mierīgi - jūrmala - rīga - 4.5 L/100
1.4hdi c3 "normāli" jūrmala - rīga 5 L/100 (kamēr nepieradu pie auto bija 4.2 )

nu vispār - MAN IR TAISNĪBA




Mans rakstītias varētu nebūt objektīvs par to 1.9Tdi jo ir VW caravello tas gan pa trasi dzīts un maz man nācis braukt vairāk audi A4 1.9Tdi un viņa svars ir ~+300kg attiecībā pret Opel Astru

tas 1.4HDC (Partner) tas ir ārprāts ne auto, vecjā darbā bija viens tāds, bija nopirkts jauns salonā 2000 gadā, 8 gadus visi viņu bija drāzuši un 2008 bija man tā laime mēnesi ar viņu pabraukt, (cik sapratu divas nedēlas pēc tam kāds darba kolēģis viņu iznīcināja pa visam) bet nu tas auto bija drausmas (iespējams ka tik nenormāli nodrāzts jau 420 000km) ar viņu nevarēja pat nospolēt, lai apdzītu moskviču kas brauc ar 90km/h vajadzēja bez maz 10min lai ieskrietos, maksimālais ātrums ko dabūju ārā bija 118km/h, līdz 100km viņš vēl ieskrējas bet pēc tam vajadzēja daudzas minūtes lai uzņemtu vēl ātrumu. Un pats superīgakais kas man ar viņu notika, bija kad uz Liepāju vedu matu putas (piebāztu pilnu grabažnieku) šama atnāca vāks vaļā un matuputas pa šoseju. Bonusā vēl nebremzējās vadītāja pusē priekšējais rats, to auto uz Tolmetu sen jau vajadzēja.

[ Šo ziņu laboja Marta_22, 29 Oct 2010, 00:03:49 ]

Offline
Usins
29. Oct 2010, 00:04 #99

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

0.8*30*12*2*0.8=460.8LVL

simti dienā x dienas mēn x mēn x patēriņa atšķrība x degvielas cena = starpība gada'lvl

ir dažiem ir dažiem nav

šobrīd pārsežoties no 9.5 --> 5 vidējo es ļoti sekmīgi pieveru acis uz mazauto trūkumiem
+ pārējie izdevumi ievērojami samazinās

manā gadījumā gadā kopēja starpība ap 1300 kas saimniecībā noderēs
Offline
Marta_22
29. Oct 2010, 00:18 #100

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


29 Oct 2010, 00:04:56 Usins rakstīja:
0.8*30*12*2*0.8=460.8LVL

simti dienā x dienas mēn x mēn x patēriņa atšķrība x degvielas cena = starpība gada'lvl

ir dažiem ir dažiem nav

šobrīd pārsežoties no 9.5 --> 5 vidējo es ļoti sekmīgi pieveru acis uz mazauto trūkumiem
+ pārējie izdevumi ievērojami samazinās

manā gadījumā gadā kopēja starpība ap 1300 kas saimniecībā noderēs


Tā jau ir normāla ekanomija Bet pricipā mazauto pilsētā ir ideāls vai ikdienai.

Lab man ikdienā ir ritenis vai sliktākajā gadījumā Opels
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo