Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: M52B28 zūd jauda

AutorsZiņojums
plakanais
06. Aug 2010, 12:12 #81

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


06 Aug 2010, 12:11:04 RM1 rakstīja:

06 Aug 2010, 12:08:30 Bute rakstīja:

06 Aug 2010, 12:07:21 RM1 rakstīja:
Očen dastupnaja prošivka

kuram tad? Siemensam, kas uz M52 naak?

Ne-tak, 402 Boscham


Tad izsakies skaidraak Eto mi znajem...
Offline
Driver
06. Aug 2010, 12:14 #82

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

iespejams iegutu biki ekonomiskaku auto ielas rezimos
un tas bija domats par m50vanosnieku.

06 Aug 2010, 12:05:01 Bute rakstīja:

06 Aug 2010, 12:01:34 Driver rakstīja:

06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?

vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)


M50 ne vanosa vadiibu met virsuu taa iemesla deelj, ka vinja viegli shujas. A kaads rezons buutu likt M52 vadiibu uz M50 + veel kjeepaaties ar EWS?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
plakanais
06. Aug 2010, 12:18 #83

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


06 Aug 2010, 12:14:58 Driver rakstīja:
iespejams iegutu biki ekonomiskaku auto ielas rezimos
un tas bija domats par m50vanosnieku.

06 Aug 2010, 12:05:01 Bute rakstīja:

06 Aug 2010, 12:01:34 Driver rakstīja:

06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?

vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)


M50 ne vanosa vadiibu met virsuu taa iemesla deelj, ka vinja viegli shujas. A kaads rezons buutu likt M52 vadiibu uz M50 + veel kjeepaaties ar EWS?



es domaaju, ka tur taa ekonomija vairaak tiek panaakta ar mazaaku iepluudes traktu, nevis ECU. Vieglaak ir citu auto nopirkt, nekaa jaaties mainot spoles vai shtekerus, zondes ar tak M52, laikam, 2 naaca, nevis viena Pizdu nah shitos konstruktorus
Offline
janexz
06. Aug 2010, 12:24 #84

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


06 Aug 2010, 12:18:11 Bute rakstīja:
...zondes ar tak M52, laikam, 2 naaca, nevis viena ...

dec rait, divas zondes
Offline
ATB
06. Aug 2010, 12:25 #85

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5277

Braucu ar: ♛ ♛


06 Aug 2010, 12:18:11 Bute rakstīja:

06 Aug 2010, 12:14:58 Driver rakstīja:
iespejams iegutu biki ekonomiskaku auto ielas rezimos
un tas bija domats par m50vanosnieku.

06 Aug 2010, 12:05:01 Bute rakstīja:

06 Aug 2010, 12:01:34 Driver rakstīja:

06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?

vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)


M50 ne vanosa vadiibu met virsuu taa iemesla deelj, ka vinja viegli shujas. A kaads rezons buutu likt M52 vadiibu uz M50 + veel kjeepaaties ar EWS?



es domaaju, ka tur taa ekonomija vairaak tiek panaakta ar mazaaku iepluudes traktu, nevis ECU. Vieglaak ir citu auto nopirkt, nekaa jaaties mainot spoles vai shtekerus, zondes ar tak M52, laikam, 2 naaca, nevis viena Pizdu nah shitos konstruktorus


Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc..
Offline
JZ
06. Aug 2010, 12:26 #86

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

interesanti būtu dzirdēt specu referātu par bez vanos, single un double vanos, kā arī ieplūdes trakta atšķirībām dzelžu līmenī, kas kādēļ un kādu efektu dod

un tad būtu pavisam viegli saprast kuram ticēt par tēmu - kura elektronika uz kura dzelža jāliek, kas labi strādās un kas nē
Offline
ATB
06. Aug 2010, 12:30 #87

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5277

Braucu ar: ♛ ♛


06 Aug 2010, 12:29:04 xjs_4 rakstīja:

06 Aug 2010, 12:25:23 ATB rakstīja:

Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc..


Eu kas ar to lupatu ? Var ieekonomeet veel kautko ?


Tēlains izteiciens
Offline
janexz
06. Aug 2010, 12:30 #88

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


06 Aug 2010, 12:29:04 xjs_4 rakstīja:

06 Aug 2010, 12:25:23 ATB rakstīja:

Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc..


Eu kas ar to lupatu ? Var ieekonomeet veel kautko ?

Offline
Driver
06. Aug 2010, 12:34 #89

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Neiet runa par kapeikas pishanu, bet es nekad ipashi neatbalstishu auto downgreidoshanu. Gruti bus mani parliecinat, ka jaunakas versijas sistema ir sliktaka, vismaz uz bmw. Kaa ari ar chipiem es neesmu aizravies un vinji mani (ka pelnjas) avots nesaista, bet esmu par 99%, ka siemensu nochipot ir vienkarshak, jo ir bijusi saskarsme ar siemens elektroniku. Tik cita lieta, ka vieglak bus motronicam dabut gatavus bin failus netaa.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
plakanais
06. Aug 2010, 12:39 #90

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


06 Aug 2010, 12:34:49 Driver rakstīja:
Neiet runa par kapeikas pishanu, bet es nekad ipashi neatbalstishu auto downgreidoshanu. Gruti bus mani parliecinat, ka jaunakas versijas sistema ir sliktaka, vismaz uz bmw. Kaa ari ar chipiem es neesmu aizravies un vinji mani (ka pelnjas) avots nesaista, bet esmu par 99%, ka siemensu nochipot ir vienkarshak, jo ir bijusi saskarsme ar siemens elektroniku. Tik cita lieta, ka vieglak bus motronicam dabut gatavus bin failus netaa.


kas, kuram ir downgreidoshana...

Trases mashiinai, kurai staav agresiivaakas vaales, tas V-anus ir tikai lieks piedeeklis, kaa arii kursh iisti sportaa izmanto MAF?

BOSCH straadaa arii bez MAF'a, peec RPM un degvielas kartes, SIEMENS tik viegli neapchakareesi.

[ Šo ziņu laboja Bute, 06 Aug 2010, 12:40:53 ]

Offline
daugstinsh
06. Aug 2010, 12:45 #91

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: e36 Pele



Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc..


Pa tiešo uz izdevīgo!!
Offline
Driver
06. Aug 2010, 12:46 #92

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nevajag tev referatu. paskaties kads ir m3 e36/e46 motors un sapratisi, kas ir max "pareizi". Cik esmu saskaries tad nevajag visu to, par ko pats pilnigi visu nezin. Nahrenizejot vanosu tiek izkjemota jaudas liknes vienmeriba. Ja ir vel cita sadalene, tad visdrizak likne ir: neiet, neiet, neiet, iet lopa, neiet, kur motoram jauda ir bet sauraka apgriezienu diapazona.
Es vel atceros tos laikus vairak ka pirms 10gadiem, kad lielaka dalja nezinaja, kas ir lambda zonde - kautkads dargs suds (80Ls) izputeja, bez kura var iztikt, bet taja pat laika pukojas, ka kautkas nav labi.
Ganjau vel kads iedirsis, ka visas iesprices ir suds un vajag likt virsu weeberu

06 Aug 2010, 12:26:30 JZ rakstīja:
interesanti būtu dzirdēt specu referātu par bez vanos, single un double vanos, kā arī ieplūdes trakta atšķirībām dzelžu līmenī, kas kādēļ un kādu efektu dod

un tad būtu pavisam viegli saprast kuram ticēt par tēmu - kura elektronika uz kura dzelža jāliek, kas labi strādās un kas nē



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
06. Aug 2010, 12:47 #93

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu pisec, sports, platās sadalenes, gatavie bin faili no weba, rūpnīcas ecu, pilnīgs haoss
Offline
plakanais
06. Aug 2010, 12:51 #94

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


06 Aug 2010, 12:47:23 JZ rakstīja:
nu pisec, sports, platās sadalenes, gatavie bin faili no weba, rūpnīcas ecu, pilnīgs haoss


un ar kaadu ECU tad, Tavupraat, nac. klases E30tie brauc? Bija jau arii veel viena recepte, bet ne jau publiskai apspriedei
Offline
Driver
06. Aug 2010, 12:54 #95

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

un ir divi ieejoshie parametri TPS un RPM, kad viss iet lopaa
uz atmosferas motora jabut vainu MAF vai MAP, turbomotra vainu MAP vai abiem.
Cik man zinams m3.1 un m3.3.1 nav MAP

kaa ari termins "sporta auto" mani patiesiba biki uzjautrina, taa nu ir dzive sanacis, ka esmu loti daudz redzejis sporta un pseidosporta auto

06 Aug 2010, 12:39:20 Bute rakstīja:

06 Aug 2010, 12:34:49 Driver rakstīja:
Neiet runa par kapeikas pishanu, bet es nekad ipashi neatbalstishu auto downgreidoshanu. Gruti bus mani parliecinat, ka jaunakas versijas sistema ir sliktaka, vismaz uz bmw. Kaa ari ar chipiem es neesmu aizravies un vinji mani (ka pelnjas) avots nesaista, bet esmu par 99%, ka siemensu nochipot ir vienkarshak, jo ir bijusi saskarsme ar siemens elektroniku. Tik cita lieta, ka vieglak bus motronicam dabut gatavus bin failus netaa.


kas, kuram ir downgreidoshana...

Trases mashiinai, kurai staav agresiivaakas vaales, tas V-anus ir tikai lieks piedeeklis, kaa arii kursh iisti sportaa izmanto MAF?

BOSCH straadaa arii bez MAF'a, peec RPM un degvielas kartes, SIEMENS tik viegli neapchakareesi.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
06. Aug 2010, 12:54 #96

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

par nacionālo klasi man ir viedoklis, bet ne šajā topikā es to klāstīšu
Offline
RM1
06. Aug 2010, 12:54 #97

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Atnāca idiņi(spameri) un sapisa visu topiku

Jau aizgāja offtopiks, tēma bija par jaudas zudumu dēļ nepareiza vadu slēguma.

Problēma atrisināta, topika autors nezināja, ka MS41 vajag redzēt riteņu griešanās ātrumu, lai strādātu kā nākas


-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
plakanais
06. Aug 2010, 12:56 #98

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


06 Aug 2010, 12:54:24 JZ rakstīja:
par nacionālo klasi man ir viedoklis, bet ne šajā topikā es to klāstīšu




Bet, kaa prakse pieraada - brauc, taa kaa viss nav tik bezceriigi.
Offline
plakanais
06. Aug 2010, 13:00 #99

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


06 Aug 2010, 12:54:16 Driver rakstīja:
un ir divi ieejoshie parametri TPS un RPM, kad viss iet lopaa
uz atmosferas motora jabut vainu MAF vai MAP, turbomotra vainu MAP vai abiem.
Cik man zinams m3.1 un m3.3.1 nav MAP

kaa ari termins "sporta auto" mani patiesiba biki uzjautrina, taa nu ir dzive sanacis, ka esmu loti daudz redzejis sporta un pseidosporta auto




vai tad M50 MAP's nenaaca kolektoraa?
Offline
RM1
06. Aug 2010, 13:00 #100

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Nē, tas ir gaisa temp. dačiks

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo