Online
Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M52B28 zūd jauda
Autors | Ziņojums |
plakanais ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/2.gif) | | ![](files/avatars/1975_1592227996.jpg) Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:11:04 RM1 rakstīja:
06 Aug 2010, 12:08:30 Bute rakstīja:
06 Aug 2010, 12:07:21 RM1 rakstīja:
Očen dastupnaja prošivka ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
kuram tad? Siemensam, kas uz M52 naak?
Ne-tak, 402 Boscham ![](files/images/smilies/bigok.gif)
Tad izsakies skaidraak Eto mi znajem... | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| iespejams iegutu biki ekonomiskaku auto ielas rezimos
un tas bija domats par m50vanosnieku.
06 Aug 2010, 12:05:01 Bute rakstīja:
06 Aug 2010, 12:01:34 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?
vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)
M50 ne vanosa vadiibu met virsuu taa iemesla deelj, ka vinja viegli shujas. A kaads rezons buutu likt M52 vadiibu uz M50 + veel kjeepaaties ar EWS?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
plakanais ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/2.gif) | | ![](files/avatars/1975_1592227996.jpg) Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:14:58 Driver rakstīja:
iespejams iegutu biki ekonomiskaku auto ielas rezimos
un tas bija domats par m50vanosnieku.
06 Aug 2010, 12:05:01 Bute rakstīja:
06 Aug 2010, 12:01:34 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?
vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)
M50 ne vanosa vadiibu met virsuu taa iemesla deelj, ka vinja viegli shujas. A kaads rezons buutu likt M52 vadiibu uz M50 + veel kjeepaaties ar EWS?
es domaaju, ka tur taa ekonomija vairaak tiek panaakta ar mazaaku iepluudes traktu, nevis ECU. Vieglaak ir citu auto nopirkt, nekaa jaaties mainot spoles vai shtekerus, zondes ar tak M52, laikam, 2 naaca, nevis viena Pizdu nah shitos konstruktorus ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
janexz | | ![](files/avatars/7330_1293529779.jpg) Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
06 Aug 2010, 12:18:11 Bute rakstīja:
...zondes ar tak M52, laikam, 2 naaca, nevis viena ...
dec rait, divas zondes | Offline | | |
ATB | | ![](files/avatars/17154_1691694115.jpg) Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5277
Braucu ar: ♛ ♛
|
06 Aug 2010, 12:18:11 Bute rakstīja:
06 Aug 2010, 12:14:58 Driver rakstīja:
iespejams iegutu biki ekonomiskaku auto ielas rezimos
un tas bija domats par m50vanosnieku.
06 Aug 2010, 12:05:01 Bute rakstīja:
06 Aug 2010, 12:01:34 Driver rakstīja:
06 Aug 2010, 11:33:22 ATB rakstīja:
Cik sapratu pēc visa šitā kompota - tad vaina ir tādēļ, ka m50 ir sapārots ar m52? Right?
vaina parasti ir tur, ka kads delj savas nezinashanas/nemakulibas/skopuma maina motora vadibu uz citu (vecaku) bez reala iemesla tam. Ka ari vel neesmu redzejis nevienu auto, kur kads butu uz m50 uzstutejis m52 vadibu - tikai redzeti preteji izpildijumi.
Tikai pats loti pasen saviem auto biju apgreidojies no K-Jetronic un LE-Jetronic, L-Jetronic uz LE-Jetronic un no L-Jetronic uz motronic 1.0/1.1 (tris auto, tris parbuves)
M50 ne vanosa vadiibu met virsuu taa iemesla deelj, ka vinja viegli shujas. A kaads rezons buutu likt M52 vadiibu uz M50 + veel kjeepaaties ar EWS?
es domaaju, ka tur taa ekonomija vairaak tiek panaakta ar mazaaku iepluudes traktu, nevis ECU. Vieglaak ir citu auto nopirkt, nekaa jaaties mainot spoles vai shtekerus, zondes ar tak M52, laikam, 2 naaca, nevis viena Pizdu nah shitos konstruktorus ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc.. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| interesanti būtu dzirdēt specu referātu par bez vanos, single un double vanos, kā arī ieplūdes trakta atšķirībām dzelžu līmenī, kas kādēļ un kādu efektu dod ![](files/images/smilies/mhihi.gif)
un tad būtu pavisam viegli saprast kuram ticēt par tēmu - kura elektronika uz kura dzelža jāliek, kas labi strādās un kas nē ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
| Offline | | |
ATB | | ![](files/avatars/17154_1691694115.jpg) Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5277
Braucu ar: ♛ ♛
|
06 Aug 2010, 12:29:04 xjs_4 rakstīja:
06 Aug 2010, 12:25:23 ATB rakstīja:
Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc..
Eu kas ar to lupatu ? Var ieekonomeet veel kautko ? ![](files/images/smilies/icon_confused.gif)
Tēlains izteiciens ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
janexz | | ![](files/avatars/7330_1293529779.jpg) Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
06 Aug 2010, 12:29:04 xjs_4 rakstīja:
06 Aug 2010, 12:25:23 ATB rakstīja:
Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc..
Eu kas ar to lupatu ? Var ieekonomeet veel kautko ? ![](files/images/smilies/icon_confused.gif)
![](files/images/smilies/icon_lol.gif) | Offline | | |
|
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Neiet runa par kapeikas pishanu, bet es nekad ipashi neatbalstishu auto downgreidoshanu. Gruti bus mani parliecinat, ka jaunakas versijas sistema ir sliktaka, vismaz uz bmw. Kaa ari ar chipiem es neesmu aizravies un vinji mani (ka pelnjas) avots nesaista, bet esmu par 99%, ka siemensu nochipot ir vienkarshak, jo ir bijusi saskarsme ar siemens elektroniku. Tik cita lieta, ka vieglak bus motronicam dabut gatavus bin failus netaa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
plakanais ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/2.gif) | | ![](files/avatars/1975_1592227996.jpg) Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:34:49 Driver rakstīja:
Neiet runa par kapeikas pishanu, bet es nekad ipashi neatbalstishu auto downgreidoshanu. Gruti bus mani parliecinat, ka jaunakas versijas sistema ir sliktaka, vismaz uz bmw. Kaa ari ar chipiem es neesmu aizravies un vinji mani (ka pelnjas) avots nesaista, bet esmu par 99%, ka siemensu nochipot ir vienkarshak, jo ir bijusi saskarsme ar siemens elektroniku. Tik cita lieta, ka vieglak bus motronicam dabut gatavus bin failus netaa.
kas, kuram ir downgreidoshana...
Trases mashiinai, kurai staav agresiivaakas vaales, tas V-anus ir tikai lieks piedeeklis, kaa arii kursh iisti sportaa izmanto MAF?
BOSCH straadaa arii bez MAF'a, peec RPM un degvielas kartes, SIEMENS tik viegli neapchakareesi. [ Šo ziņu laboja Bute, 06 Aug 2010, 12:40:53 ] | Offline | | |
daugstinsh | | ![](files/avatars/10593_1250957397.jpg) Kopš: 17. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: e36 Pele
|
Tieši tā - ja vaig pist kapeiku, tad nopērc 1.4 l + iemet bākā slapju lupatu un brauc..
Pa tiešo uz izdevīgo!!![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| nevajag tev referatu. paskaties kads ir m3 e36/e46 motors un sapratisi, kas ir max "pareizi". Cik esmu saskaries tad nevajag visu to, par ko pats pilnigi visu nezin. Nahrenizejot vanosu tiek izkjemota jaudas liknes vienmeriba. Ja ir vel cita sadalene, tad visdrizak likne ir: neiet, neiet, neiet, iet lopa, neiet, kur motoram jauda ir bet sauraka apgriezienu diapazona.
Es vel atceros tos laikus vairak ka pirms 10gadiem, kad lielaka dalja nezinaja, kas ir lambda zonde - kautkads dargs suds (80Ls) izputeja, bez kura var iztikt, bet taja pat laika pukojas, ka kautkas nav labi.
Ganjau vel kads iedirsis, ka visas iesprices ir suds un vajag likt virsu weeberu ![](files/images/smilies/mhihi.gif)
06 Aug 2010, 12:26:30 JZ rakstīja:
interesanti būtu dzirdēt specu referātu par bez vanos, single un double vanos, kā arī ieplūdes trakta atšķirībām dzelžu līmenī, kas kādēļ un kādu efektu dod ![](files/images/smilies/mhihi.gif)
un tad būtu pavisam viegli saprast kuram ticēt par tēmu - kura elektronika uz kura dzelža jāliek, kas labi strādās un kas nē ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| nu pisec, sports, platās sadalenes, gatavie bin faili no weba, rūpnīcas ecu, pilnīgs haoss ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
plakanais ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/2.gif) | | ![](files/avatars/1975_1592227996.jpg) Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:47:23 JZ rakstīja:
nu pisec, sports, platās sadalenes, gatavie bin faili no weba, rūpnīcas ecu, pilnīgs haoss ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
un ar kaadu ECU tad, Tavupraat, nac. klases E30tie brauc? Bija jau arii veel viena recepte, bet ne jau publiskai apspriedei | Offline | | |
Driver ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/394_1398545040.jpg) Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| un ir divi ieejoshie parametri TPS un RPM, kad viss iet lopaa ![](files/images/smilies/mhihi.gif)
uz atmosferas motora jabut vainu MAF vai MAP, turbomotra vainu MAP vai abiem.
Cik man zinams m3.1 un m3.3.1 nav MAP ![](files/images/smilies/emo.gif)
kaa ari termins "sporta auto" mani patiesiba biki uzjautrina, taa nu ir dzive sanacis, ka esmu loti daudz redzejis sporta un pseidosporta auto
06 Aug 2010, 12:39:20 Bute rakstīja:
06 Aug 2010, 12:34:49 Driver rakstīja:
Neiet runa par kapeikas pishanu, bet es nekad ipashi neatbalstishu auto downgreidoshanu. Gruti bus mani parliecinat, ka jaunakas versijas sistema ir sliktaka, vismaz uz bmw. Kaa ari ar chipiem es neesmu aizravies un vinji mani (ka pelnjas) avots nesaista, bet esmu par 99%, ka siemensu nochipot ir vienkarshak, jo ir bijusi saskarsme ar siemens elektroniku. Tik cita lieta, ka vieglak bus motronicam dabut gatavus bin failus netaa.
kas, kuram ir downgreidoshana...
Trases mashiinai, kurai staav agresiivaakas vaales, tas V-anus ir tikai lieks piedeeklis, kaa arii kursh iisti sportaa izmanto MAF?
BOSCH straadaa arii bez MAF'a, peec RPM un degvielas kartes, SIEMENS tik viegli neapchakareesi.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| par nacionālo klasi man ir viedoklis, bet ne šajā topikā es to klāstīšu ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif) | Offline | | |
|
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Atnāca idiņi(spameri) un sapisa visu topiku ![](files/images/smilies/doh.gif)
Jau aizgāja offtopiks, tēma bija par jaudas zudumu dēļ nepareiza vadu slēguma.
Problēma atrisināta, topika autors nezināja, ka MS41 vajag redzēt riteņu griešanās ātrumu, lai strādātu kā nākas ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
plakanais ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/2.gif) | | ![](files/avatars/1975_1592227996.jpg) Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:54:24 JZ rakstīja:
par nacionālo klasi man ir viedoklis, bet ne šajā topikā es to klāstīšu ![](files/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bet, kaa prakse pieraada - brauc, taa kaa viss nav tik bezceriigi. | Offline | | |
plakanais ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/2.gif) | | ![](files/avatars/1975_1592227996.jpg) Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
06 Aug 2010, 12:54:16 Driver rakstīja:
un ir divi ieejoshie parametri TPS un RPM, kad viss iet lopaa ![](files/images/smilies/mhihi.gif)
uz atmosferas motora jabut vainu MAF vai MAP, turbomotra vainu MAP vai abiem.
Cik man zinams m3.1 un m3.3.1 nav MAP ![](files/images/smilies/emo.gif)
kaa ari termins "sporta auto" mani patiesiba biki uzjautrina, taa nu ir dzive sanacis, ka esmu loti daudz redzejis sporta un pseidosporta auto
vai tad M50 MAP's nenaaca kolektoraa? | Offline | | |
RM1 ![BMWPower atbalstītājs](files/member_icons/thumb/1.gif) | | ![](files/avatars/2558_1383143901.jpg) Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Nē, tas ir gaisa temp. dačiks ![](files/images/smilies/icon_smile.gif)
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|