Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: BMW X5 vai Range Rover Vogue?

AutorsZiņojums
Bimmer
27. May 2010, 15:38 #81

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Te jau iepriekš Edzulis pareizi teica, ar Range Rover tāpat kā ar Jaguar - jāzina, kur pirkt detaļas un kur remontēt

Vislabākās cenas detaļām angļu mašīnām ir http://www.britishparts.co.uk, sūta arī uz Latviju.

Viens piemērs no pieredzes. Daimleram vajadzēja termostatu. Jaguar oficālais dīleris prasīja 70 LVL (100 eiro). Minētajā lapā redzam, ka tur to var dabūt par 18 eiro, ar alumīnija iekšām (no rūpnīcas ar plastmasas) - 42 eiro.

Līdzīgi ar citām detaļām, tostarp ar RR. Tam RR, cik lasīts, sāpīgākā problēma ir priekšējais diferenciālis, kas pie dīlera maksā ~800 latus + darbs. Tas tāpēc, ka diferenciāli maina pilnībā (ražotājs nav paredzējis remontu), bet minētajā lapā piedāvā detaļu (DIFFERENTIAL COUPLING SHAFT), kura tur patiesībā nojājās un diferenciālī ir nomaināma, maksā 162 eiro

Protams, tas nenozīmē, ka visi remonti izmaksās kā VW Golf II, bet ja nav muļķis un pats par šo to painteresējas, tad naudu uz apkopēm/remontiem var ietaupīt diezgan.

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 27 May 2010, 15:45:49 ]

Offline
Puuchuks
27. May 2010, 18:09 #82

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

lielā RR pluss ir tāds, ka tas nomināli/iedomāti ir krutāks, uz ielas to ir mazāk un ka 2003 un 2010. gada auto no ārpuses praktiski neatšķiras (maziņās pie koijotiem atšķirību toč nepamanīs).
mīnuss - motori parasti ir mazāk jaudīgi kā līdzvērtīgi X5 motori, un ar lielo RR masu tas auto iet vēl nedaudz lēnāk.

BMW (jebkura) pluss ir tāds, ka tas ir izplatīts -plašāka izvēle iegādē, remontā, detaļās, utt.
X5 mīnuss - šos auto bieži apzog, tie ir daudziem, t.sk., visādiem urlām un jefiem, no 2007.g jau ir nākamais modelis, kas būtiski vizuāli atšķiras (par tehnisko nerunāsim).
Offline
sudrabsag
27. May 2010, 18:37 #83

Kopš: 25. May 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 16

Braucu ar: 5300

Braucu ar X5, 3.0 d. 4-to gadu. Apkopes apm. 200 ls/gadā (ieskaitot eļļas maiņas, filtrus). Dinamika pēc čipošanas normāla, salīdzinot ar citiem džipveidīgajiem. Ja runājam par bezceļu, tad uzliec x5-jam 17 diskus ar augstām un zobainām riepām un grūti būs salīdzināt ar to pašu LC bezceļa veiktspējā ( šajā gadījumā par bezceļu uzskatu sniegu, smiltis, kādu dziļāku peļķi). Mīnus bezceļam ir mazs piekares gājiens, kā X5, bet savādāk tas nebūs stingrs un stabils uz ceļa. Esmu dzirdējis viedokli, ka X ir nestabils pie lieliem ātrumiem, tas ir tikai dēļ vecām riepām, ja normālas riepas, tad vis OK, tas pats ir ar ceļa meklēšanu uz nelīdzena asfalta. Salīdzinot RR un X5, braukšanas ziņā, lielākā atšķirība būs piekares cietībā, X5 būs cietāks, bet sportiskās, RR mīkstāks bet ļenganāks.
Offline
Usins
27. May 2010, 19:00 #84

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

šitas man visvairāk

vienam apkope 2k citam 200 Ls/gadā

varētu jau būt 1. gads "no vācijas" 200 Ls "neko nedarot" un 2. gadā ~300
un tad 3. gads 3k Ls

pa 200 taču knapi opeli var mēģināt uzturēt un nejau vectru bet astru

[ Šo ziņu laboja Usins, 27 May 2010, 19:00:55 ]

Offline
edzulis
27. May 2010, 19:05 #85

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Sūdu tu tur muldi usiņ Kamā tad būtu jāiegulda 2k gadā +/- pasvaigam auto??? Jāmaina katru gadu kārba, turbīna un hvz vēl kas?
Offline
s-line
27. May 2010, 19:11 #86

Kopš: 08. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2578

Braucu ar: kūtiņu


27 May 2010, 17:50:43 VWfans rakstīja:
Es no šiem diviem ņemtu Range Rover Sport ar vājāko dīzeli. Bet vēl labāk BMW-X3 vai Mitsubishi-Pajero.


Labāk jau paņemt škoda yeti - uber alles
Offline
Usins
27. May 2010, 19:19 #87

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

gribēju jau uzrakstīt bet atminējos ka te tācu ir internets un lai jau taisnība paliek, bet PALDIES user

jo pat max lētiem un vienkāršiem auto (izņemot līdz ~95 gadam tur patiešām pa lēto var izbraukt) mēdz 1-2 reizes gadā nobrukts kāds sīkums kas nezkāpēc apietās uz 100 vismaz

nerunājot par riepām
Offline
protams
27. May 2010, 20:25 #88

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


27 May 2010, 18:37:06 sudrabsag rakstīja:
Braucu ar X5, 3.0 d. 4-to gadu. Apkopes apm. 200 ls/gadā (ieskaitot eļļas maiņas, filtrus). Dinamika pēc čipošanas normāla, salīdzinot ar citiem džipveidīgajiem. Ja runājam par bezceļu, tad uzliec x5-jam 17 diskus ar augstām un zobainām riepām un grūti būs salīdzināt ar to pašu LC bezceļa veiktspējā ( šajā gadījumā par bezceļu uzskatu sniegu, smiltis, kādu dziļāku peļķi). Mīnus bezceļam ir mazs piekares gājiens, kā X5, bet savādāk tas nebūs stingrs un stabils uz ceļa. Esmu dzirdējis viedokli, ka X ir nestabils pie lieliem ātrumiem, tas ir tikai dēļ vecām riepām, ja normālas riepas, tad vis OK, tas pats ir ar ceļa meklēšanu uz nelīdzena asfalta. Salīdzinot RR un X5, braukšanas ziņā, lielākā atšķirība būs piekares cietībā, X5 būs cietāks, bet sportiskās, RR mīkstāks bet ļenganāks.

RR ir mīksts un ļengans dēļ luftfederunga kas iXam nav un nebūs

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
protams
27. May 2010, 20:26 #89

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


27 May 2010, 19:11:37 s-line rakstīja:

27 May 2010, 17:50:43 VWfans rakstīja:
Es no šiem diviem ņemtu Range Rover Sport ar vājāko dīzeli. Bet vēl labāk BMW-X3 vai Mitsubishi-Pajero.


Labāk jau paņemt škoda yeti - uber alles

A ko nē, šamam tagad ir kvatra, dīzels un tomāts

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Puuchuks
27. May 2010, 20:29 #90

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


27 May 2010, 20:25:33 protams rakstīja:
RR ir mīksts un ļengans dēļ luftfederunga kas iXam nav un nebūs

par lielo RR nekā nezinu, bet RRS ir stabils un neļengans. nav cieti sportisks, plombes ārā nesit, bet turās uz ceļa vienk
Offline
edza87
27. May 2010, 20:53 #91

Kopš: 15. Oct 2009

Ziņojumi: 162

Braucu ar: prātu un BMW

Da tas RR tāda tapornaja rabota...

Vizuāli vienkārši

Kantains kā vecie voļviķi...Da i salons gaļaks...

Tas mans personīgais viedoklis!
Offline
Ekimons
27. May 2010, 21:03 #92

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

šodien, šī topika iespaidā, par šiem auto runājām...
Paziņam ir k-kāds 4.0 vai 4.4 neiedziļinājos.
Vinš nolād to beedu ieleju (RR) un gaida mirkli, kad varees sliideet 5litriigaa mersii beedu nezinot,
jo izmaksas un probleemas RR esot vnk
Offline
karlsonss
27. May 2010, 21:30 #93

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


27 May 2010, 19:00:20 Usins rakstīja:

pa 200 taču knapi opeli var mēģināt uzturēt un nejau vectru bet astru

eu nemuldi, man opipelz izmaksaa gadaa kaadi 140 ls ))
60k gadaa.
Offline
edzulis
27. May 2010, 21:35 #94

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ekimon, koļijies sīkāk čo po čom ar to RR
Offline
janchikz
27. May 2010, 21:40 #95

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

da blja kur juus 2k njemat gadaa??? ko juus ar tiem autinjiem darat? man e65 max 300 ls
Offline
markelis
27. May 2010, 21:50 #96

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku

kaadus suudus ta juus peerkat ja jums apkopees/remontaa taadi cipari. 2us gadus braucu (daudz un nezeeloju) ar 4taa gada V70, esmu tikai mainiinjis elljas + vienu stuures pirkstu. Edzuli mashiina.
Offline
edzulis
27. May 2010, 21:54 #97

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


27 May 2010, 21:50:51 markelis rakstīja:
kaadus suudus ta juus peerkat ja jums apkopees/remontaa taadi cipari. 2us gadus braucu (daudz un nezeeloju) ar 4taa gada V70, esmu tikai mainiinjis elljas + vienu stuures pirkstu. Edzuli mashiina.


Paldies. Tieši reizēm aizdomājos. Vai nu tu man neko nesaki vai arī viss ok Galvenais, ka iet uz gaisu :skauzh:
Offline
Ekimons
27. May 2010, 21:55 #98

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


27 May 2010, 21:35:20 edzulis rakstīja:
ekimon, koļijies sīkāk čo po čom ar to RR


tad japrasa userim 100
Offline
edzulis
27. May 2010, 21:56 #99

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


27 May 2010, 21:49:31 VWfans rakstīja:
Vai šis Mercedes ML nebūs baudāmāks?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/ml350/bckic.html


Klausies. Ja vien tu neesi fake personāžs, mēģināšu zolīdi. Kā var par tādu naudu nopirkt veco ML šrotu benzīnu, kas by default ir šrots??? ML nevar pirkt ne jauno, ne veco. Kur nu vēl veco par tādu naudu. Tur taču normāls X5 dīzelis sanāk. psc
Offline
markelis
27. May 2010, 21:59 #100

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


27 May 2010, 21:54:31 edzulis rakstīja:

27 May 2010, 21:50:51 markelis rakstīja:
kaadus suudus ta juus peerkat ja jums apkopees/remontaa taadi cipari. 2us gadus braucu (daudz un nezeeloju) ar 4taa gada V70, esmu tikai mainiinjis elljas + vienu stuures pirkstu. Edzuli mashiina.


Paldies. Tieši reizēm aizdomājos. Vai nu tu man neko nesaki vai arī viss ok Galvenais, ka iet uz gaisu :skauzh:


uz gaisu tas gan. vieniigais kas paaris reizes papisa praatu tas i skaibreiks. to vinhs chipu (ar jaunu bachu) nevar atrast, to briidinaajuma skanja ka bacha iet uz beigaam pazuud. bet citaadi arii shoziem pie -28 drndrn un aiziet.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo