Online

Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Dīzeļdegvielai klāt eļļa

AutorsZiņojums
jiKOKO
26. Feb 2012, 11:56 #81

Kopš: 25. Feb 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

runa tieši ir par braukšanu ar 80 90 gadu traktoriem TIKAI uz eļļas ! atkārtošos - kas teoretiski var iziet no ierindas, darbinot auto ar transformatoru ellu ??
Offline
Marta_22
26. Feb 2012, 12:30 #82

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


26 Feb 2012, 12:11:59 beerzinsh rakstīja:

25 Feb 2012, 20:40:49 Modrs rakstīja:

25 Feb 2012, 20:07:31 beerzinsh rakstīja:

edit: ziemā vēl tā, bet vasarā ar rapsi mūsu dīzelis ir tiešam nepietiekami eļojošs!!!


kur tu tādas muļķības rāvi. Tieši ziemas seļara ir "sausa", un rapsis ir tas, kas eļļo. + vasaras seļarai ir vairāk parafīni!


tas nav taa tiiri teorijas liimenii???

vairaak probleemu ir tieshi vasaras laikaa, kad iespeejams vairaak par tiem 10% taupiibas noluukos lej klaat to bio drankjiibu, ar ziemas degvielaam nav tik daudz beigushos smidzinaataaju!!!


Tam bio dizelm pec teorijas vajadzētu mazliet uzlabot sadekšanu, jo viņam klāt ir vairāk piesaistīts skābeklis, bet problēma ir tajā, kad viņš ir krietni viskozāks, tobiš biezāks. Tākā mums tā dīzeļdegviela vasarā ir pilna ar smagajiem ogļudenražiem un bezm maz tuvinās kaut kam līdzīgam kā katla kurināmais, tadprotams ja viņa nav pietiekami sildīta tad teorētiski "piš" prātu gan sūknim (lielāka pretestība) gan vadībai kas smidizna to degvielu iekšā. Ik īpaši jo izkliedētāka iesmidzināšana jo grūtāk to ir realizēt. Pēc teorijas jaunamjiem dīzeļiem tur vajdzētu blokam uz katru reizi rieķināt un iemsidzināt noteiktu poporciju. (Personīgi neoretējos tajos dīzeļos un nav ne jausmas kad tādas sistēmas sāk ieviest). Pa lielam drīkstētu liet klāt tikai 2T eļļas kas tam ir paredzētas, pievienošania klāt degvielai. Citādi izmantojot kaut ko citu radīsies uzdegums (viegli pamanīt pēc gaiši ziliem dūmiem no izplūdes). Un ideāli, kā te jau minēja, lietot ko tādu, ko apstiprinajis autoražotājs (lai gan pēc toerijas neko tād vispār auto ražotājam nevajdzētu apstiprināt, bet gan degvielai vajdzētu but normālai) Par ziemas dīzeli neko nezinu, bet vasaras vienreiz ir nācies skatīties, kas tur īsti ir.
Offline
Reinis_m
26. Feb 2012, 12:45 #83

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


26 Feb 2012, 11:56:52 jiKOKO rakstīja:
runa tieši ir par braukšanu ar 80 90 gadu traktoriem TIKAI uz eļļas ! atkārtošos - kas teoretiski var iziet no ierindas, darbinot auto ar transformatoru ellu ??

Es tev iepriekšējā lapā atbildēju.
Offline
jiKOKO
26. Feb 2012, 13:18 #84

Kopš: 25. Feb 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

paldies pūcei par vērtīgo padomu. Es izlasīju, jā par to golfiņu man čoms saka ka viņam viens zāgeris ar pa vasaru ar audiku kkaadu braukajis esot uz atrabotkas, es tik domāju vai tā transformātor eļļa nav bik tā kā labāka jo tur nebūs to metāla skaidu ?!
Offline
nagla
26. Feb 2012, 13:33 #85

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

tas jau pohuj ka kads ciems paliek bez elektribas!
Offline
grizzly
26. Feb 2012, 14:35 #86

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 91

Braucu ar: žurku

Nezinu 2 taktu eļļu leju ik pa laikam, un nav pilnīgi ne kādu problēmu. Vienīgais viens saka ka labāk zaļo cits saka ka sarkano! Viens paziņa visu vasaru nobraukāja ar transformātoru eļļu teica tikai ka iedarbināt bišku sūdīgāk!
Offline
jiKOKO
26. Feb 2012, 14:42 #87

Kopš: 25. Feb 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

nu jā tāpēc jau var taisīt uzparikti ka iedarbini ar dīzeli un kad motors silts pārslēdz uz normālu degvielu (atrabotka, transf., vai cepamella) redz viens brauc uz atrabotku cits uz transformātorellu a kas labaaks velns vinu zin neviens jau tā nav salīdzinājis drošvien
Offline
nagla
26. Feb 2012, 14:43 #88

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

vel cietuma nav ticis,tak tagat signalizacijas uzstada transformatoriem!
Offline
grizzly
26. Feb 2012, 16:27 #89

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 91

Braucu ar: žurku


26 Feb 2012, 14:43:56 nagla rakstīja:
vel cietuma nav ticis,tak tagat signalizacijas uzstada transformatoriem!


Šis no elektriķiem pirka. Cenu gan neaceros...
Offline
nagla
26. Feb 2012, 16:41 #90

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

tadu drazu tik var liet ja zog jeb dabun pa brivu ieraksti google ko tas mesls dara gumijam un cik veseligs ir!
Offline
Instigater
26. Feb 2012, 16:41 #91

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar.
Offline
ZigS
10. Apr 2012, 00:38 #92

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


25 Feb 2012, 22:14:38 uldens1 rakstīja:

25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
kam filtrs domats


Es parasti ieleju kanniņā ar degvielu sajaucu to piedevu un pa taisno caur sūkni/sprauslām laižu. Atpakaļteces trubiņu novietoju lai tek traukā un darīt. Ne bākā kas "jāskalo", ne filtrs jāaizdirš un iedarbojas tur kur vajag.

Sāku testēt jaunu (priekš manis) diesel piedevu:

STANADYNE

Man patika!
..diemžēl pilnvērtīgs tests (vairāk kā viena bāka) nesanāca, jo mašīnu saskādēju!

Bet kopumā jāsaka ka ļoti daudzsološi un vērtīgi likās no tā ko paguvu notestēt!

P.S.: oficiāli velk iekšā Vidzemes Dīzeļu centrs (Valmiera), bet nopirkt var arī Ape Motors.

P.S.2: lietoju "zilo" - STANADYNE Performance Formula
Offline
jurxx
10. Apr 2012, 08:06 #93

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


26 Feb 2012, 16:41:26 Instigater rakstīja:

25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar.

hz astartēs ir b100 - tik liet savā traktora neesmu saņēmies - cena k.kas ap 80sant bija.
PS: zinu 1 cilv, kas brauca ar 50:50 ar atrabotku smirdēja psc

[ Šo ziņu laboja jurxx, 10 Apr 2012, 08:07:49 ]

Offline
mezavecis
10. Apr 2012, 08:45 #94

Kopš: 18. Feb 2011

Ziņojumi: 99

Braucu ar:


10 Apr 2012, 08:06:48 jurxx rakstīja:

26 Feb 2012, 16:41:26 Instigater rakstīja:

25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar.

hz astartēs ir b100 - tik liet savā traktora neesmu saņēmies - cena k.kas ap 80sant bija.
PS: zinu 1 cilv, kas brauca ar 50:50 ar atrabotku smirdēja psc
Kad velak gribesiet dabut tiru sistemu un palielinat cetana skaitli solkim lai iegutu tada veida ekonomiju tad PM..shoka terapija sistemai 8,5lvl uz 100litriem profilaksei uz 400 litriem..








Offline
Zigmars
10. Apr 2012, 09:07 #95

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:


10 Apr 2012, 08:06:48 jurxx rakstīja:

26 Feb 2012, 16:41:26 Instigater rakstīja:

25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar.

hz astartēs ir b100 - tik liet savā traktora neesmu saņēmies - cena k.kas ap 80sant bija.
PS: zinu 1 cilv, kas brauca ar 50:50 ar atrabotku smirdēja psc


Offline
jurxx
04. May 2012, 14:32 #96

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

NU esmu iesaistījies šajā klubiņā - savam 89 gada Mazda traktoram iegāzu proporcija 70:30 = 2-2.30ls/100km :kapeikpisēja_max_level: Ko var pateikt - strādā klusāk iet tāpat. Letāk kā ar lohovozu
Offline
Zirgalva
04. May 2012, 18:58 #97

Kopš: 27. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Bulku un Aerosolu

Zinu trīs auto kas tiek darbināti uz atrabotku

Audi A6(C4) 2,5 tdi
VW Golf3 tdi
BMW 325tds

problemas
1. ziemā grūtāk iedarbināt risinās ar starta gāzi
vai E36 gadījumā ar divām bākām
2.Smird aiz muguras baigi iedarbinot tā ir ekoloģiska katastrofa
3.degvielas filtrs jāmaina reizi mēnesī (3-4kkm)
tos vispār vēlams turēt rezervē


dinamikas ziņā nekādas starpības
atrabotka tiek filtreta cau krasotaju filtru


Offline
Lauriko
04. May 2012, 20:19 #98

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Nu ta gan saradušies ekonomētāji!

Jāatzīstas ka man Golps jau trešo gadu iet uz 30:70 maisijuma, bez nekādām pārbūvēm!
Mazliet savādāks smaķels dūmam, bet nekas traks!
Dienā pa Rīgu 150-200km novālē!
Offline
CP17
04. May 2012, 20:39 #99

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Kuda mir kaķetsa? ebal :nebija_pamanīts_topiks: ebaķ ebaķ... Par ko powers ir pārvērties

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
LMR
04. May 2012, 20:50 #100

Kopš: 10. Aug 2011

Ziņojumi: 889

Braucu ar:

Es tiešām nesaprotu šo visu cepienu powerā, Cilvēks ekonomē līdzekļus, nopērk moš ko vairāk ģimenei uz degvielas rēķina izmantojot Gāzi/eļļu. Nu kas pie velna tur ir slikts ? Nu tak powera vidējais rādītājs ir ir E36-E39/8 loģiski kas noloka par jaunu 535d,x5,x6 viņam būs gauži vienalga ko liet bākā, un nejau šāds lietotājs sūkstīsies šajā topikā/gāzes topikā, bet cilvēks kurš nekad nav pielējis pilnu bāku vecā auto

[ Šo ziņu laboja LMR, 04 May 2012, 20:54:19 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo