Online
Pašreiz BMWPower skatās 180 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Dīzeļdegvielai klāt eļļa
Autors | Ziņojums |
jiKOKO | | Kopš: 25. Feb 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 22
Braucu ar:
| runa tieši ir par braukšanu ar 80 90 gadu traktoriem TIKAI uz eļļas ! atkārtošos - kas teoretiski var iziet no ierindas, darbinot auto ar transformatoru ellu ?? | Offline | | |
Marta_22 | | Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
|
26 Feb 2012, 12:11:59 beerzinsh rakstīja:
25 Feb 2012, 20:40:49 Modrs rakstīja:
25 Feb 2012, 20:07:31 beerzinsh rakstīja:
edit: ziemā vēl tā, bet vasarā ar rapsi mūsu dīzelis ir tiešam nepietiekami eļojošs!!!
kur tu tādas muļķības rāvi. Tieši ziemas seļara ir "sausa", un rapsis ir tas, kas eļļo. + vasaras seļarai ir vairāk parafīni!
tas nav taa tiiri teorijas liimenii???
vairaak probleemu ir tieshi vasaras laikaa, kad iespeejams vairaak par tiem 10% taupiibas noluukos lej klaat to bio drankjiibu, ar ziemas degvielaam nav tik daudz beigushos smidzinaataaju!!!
Tam bio dizelm pec teorijas vajadzētu mazliet uzlabot sadekšanu, jo viņam klāt ir vairāk piesaistīts skābeklis, bet problēma ir tajā, kad viņš ir krietni viskozāks, tobiš biezāks. Tākā mums tā dīzeļdegviela vasarā ir pilna ar smagajiem ogļudenražiem un bezm maz tuvinās kaut kam līdzīgam kā katla kurināmais, tadprotams ja viņa nav pietiekami sildīta tad teorētiski "piš" prātu gan sūknim (lielāka pretestība) gan vadībai kas smidizna to degvielu iekšā. Ik īpaši jo izkliedētāka iesmidzināšana jo grūtāk to ir realizēt. Pēc teorijas jaunamjiem dīzeļiem tur vajdzētu blokam uz katru reizi rieķināt un iemsidzināt noteiktu poporciju. (Personīgi neoretējos tajos dīzeļos un nav ne jausmas kad tādas sistēmas sāk ieviest). Pa lielam drīkstētu liet klāt tikai 2T eļļas kas tam ir paredzētas, pievienošania klāt degvielai. Citādi izmantojot kaut ko citu radīsies uzdegums (viegli pamanīt pēc gaiši ziliem dūmiem no izplūdes). Un ideāli, kā te jau minēja, lietot ko tādu, ko apstiprinajis autoražotājs (lai gan pēc toerijas neko tād vispār auto ražotājam nevajdzētu apstiprināt, bet gan degvielai vajdzētu but normālai) Par ziemas dīzeli neko nezinu, bet vasaras vienreiz ir nācies skatīties, kas tur īsti ir. | Offline | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
26 Feb 2012, 11:56:52 jiKOKO rakstīja:
runa tieši ir par braukšanu ar 80 90 gadu traktoriem TIKAI uz eļļas ! atkārtošos - kas teoretiski var iziet no ierindas, darbinot auto ar transformatoru ellu ??
Es tev iepriekšējā lapā atbildēju. | Offline | | |
jiKOKO | | Kopš: 25. Feb 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 22
Braucu ar:
| paldies pūcei par vērtīgo padomu. Es izlasīju, jā par to golfiņu man čoms saka ka viņam viens zāgeris ar pa vasaru ar audiku kkaadu braukajis esot uz atrabotkas, es tik domāju vai tā transformātor eļļa nav bik tā kā labāka jo tur nebūs to metāla skaidu ?! | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| tas jau pohuj ka kads ciems paliek bez elektribas! | Offline | | |
grizzly | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 91
Braucu ar: žurku
| Nezinu 2 taktu eļļu leju ik pa laikam, un nav pilnīgi ne kādu problēmu. Vienīgais viens saka ka labāk zaļo cits saka ka sarkano! Viens paziņa visu vasaru nobraukāja ar transformātoru eļļu teica tikai ka iedarbināt bišku sūdīgāk! | Offline | | |
jiKOKO | | Kopš: 25. Feb 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 22
Braucu ar:
| nu jā tāpēc jau var taisīt uzparikti ka iedarbini ar dīzeli un kad motors silts pārslēdz uz normālu degvielu (atrabotka, transf., vai cepamella) redz viens brauc uz atrabotku cits uz transformātorellu a kas labaaks velns vinu zin neviens jau tā nav salīdzinājis drošvien | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| vel cietuma nav ticis,tak tagat signalizacijas uzstada transformatoriem! | Offline | | |
|
grizzly | | Kopš: 21. Dec 2007
Ziņojumi: 91
Braucu ar: žurku
|
26 Feb 2012, 14:43:56 nagla rakstīja:
vel cietuma nav ticis,tak tagat signalizacijas uzstada transformatoriem!
Šis no elektriķiem pirka. Cenu gan neaceros... | Offline | | |
nagla | | Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| tadu drazu tik var liet ja zog jeb dabun pa brivu ieraksti google ko tas mesls dara gumijam un cik veseligs ir! | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar. | Offline | | |
ZigS | | Kopš: 15. May 2003
Ziņojumi: 2708
Braucu ar:
|
25 Feb 2012, 22:14:38 uldens1 rakstīja:
25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
kam filtrs domats
Es parasti ieleju kanniņā ar degvielu sajaucu to piedevu un pa taisno caur sūkni/sprauslām laižu. Atpakaļteces trubiņu novietoju lai tek traukā un darīt. Ne bākā kas "jāskalo", ne filtrs jāaizdirš un iedarbojas tur kur vajag.
Sāku testēt jaunu (priekš manis) diesel piedevu:
STANADYNE
Man patika!
..diemžēl pilnvērtīgs tests (vairāk kā viena bāka) nesanāca, jo mašīnu saskādēju!
Bet kopumā jāsaka ka ļoti daudzsološi un vērtīgi likās no tā ko paguvu notestēt!
P.S.: oficiāli velk iekšā Vidzemes Dīzeļu centrs (Valmiera), bet nopirkt var arī Ape Motors.
P.S.2: lietoju "zilo" - STANADYNE Performance Formula | Offline | | |
jurxx | | Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
26 Feb 2012, 16:41:26 Instigater rakstīja:
25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar.
hz astartēs ir b100 - tik liet savā traktora neesmu saņēmies - cena k.kas ap 80sant bija.
PS: zinu 1 cilv, kas brauca ar 50:50 ar atrabotku smirdēja psc [ Šo ziņu laboja jurxx, 10 Apr 2012, 08:07:49 ] | Offline | | |
mezavecis | | Kopš: 18. Feb 2011
Ziņojumi: 99
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 08:06:48 jurxx rakstīja:
26 Feb 2012, 16:41:26 Instigater rakstīja:
25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar.
hz astartēs ir b100 - tik liet savā traktora neesmu saņēmies - cena k.kas ap 80sant bija.
PS: zinu 1 cilv, kas brauca ar 50:50 ar atrabotku smirdēja psc
Kad velak gribesiet dabut tiru sistemu un palielinat cetana skaitli solkim lai iegutu tada veida ekonomiju tad PM..shoka terapija sistemai 8,5lvl uz 100litriem profilaksei uz 400 litriem..
| Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 08:06:48 jurxx rakstīja:
26 Feb 2012, 16:41:26 Instigater rakstīja:
25 Feb 2012, 22:06:09 Dezinfektors rakstīja:
Vot inžektoru tīrītājus gan nevajag!
Izkustinās tev visu veco drazu no bākas laukā un būsi traki "laimīgs" mainot sprauslas.
Iegāz B100 dīzeli, izskalos visu tāpat kā speciālais, tikai lētāk maksā. Vasarā jau forši, ka pēc pankūkām ož, tikai tankos vairs dabūt nevar.
hz astartēs ir b100 - tik liet savā traktora neesmu saņēmies - cena k.kas ap 80sant bija.
PS: zinu 1 cilv, kas brauca ar 50:50 ar atrabotku smirdēja psc
| Offline | | |
jurxx | | Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
| NU esmu iesaistījies šajā klubiņā - savam 89 gada Mazda traktoram iegāzu proporcija 70:30 = 2-2.30ls/100km :kapeikpisēja_max_level: Ko var pateikt - strādā klusāk iet tāpat. Letāk kā ar lohovozu | Offline | | |
|
Zirgalva | | Kopš: 27. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Bulku un Aerosolu
| Zinu trīs auto kas tiek darbināti uz atrabotku
Audi A6(C4) 2,5 tdi
VW Golf3 tdi
BMW 325tds
problemas
1. ziemā grūtāk iedarbināt risinās ar starta gāzi
vai E36 gadījumā ar divām bākām
2.Smird aiz muguras baigi iedarbinot tā ir ekoloģiska katastrofa
3.degvielas filtrs jāmaina reizi mēnesī (3-4kkm)
tos vispār vēlams turēt rezervē
dinamikas ziņā nekādas starpības
atrabotka tiek filtreta cau krasotaju filtru
| Offline | | |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Nu ta gan saradušies ekonomētāji!
Jāatzīstas ka man Golps jau trešo gadu iet uz 30:70 maisijuma, bez nekādām pārbūvēm!
Mazliet savādāks smaķels dūmam, bet nekas traks!
Dienā pa Rīgu 150-200km novālē! | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Kuda mir kaķetsa? ebal :nebija_pamanīts_topiks: ebaķ ebaķ... Par ko powers ir pārvērties
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
LMR | | Kopš: 10. Aug 2011
Ziņojumi: 889
Braucu ar:
| Es tiešām nesaprotu šo visu cepienu powerā, Cilvēks ekonomē līdzekļus, nopērk moš ko vairāk ģimenei uz degvielas rēķina izmantojot Gāzi/eļļu. Nu kas pie velna tur ir slikts ? Nu tak powera vidējais rādītājs ir ir E36-E39/8 loģiski kas noloka par jaunu 535d,x5,x6 viņam būs gauži vienalga ko liet bākā, un nejau šāds lietotājs sūkstīsies šajā topikā/gāzes topikā, bet cilvēks kurš nekad nav pielējis pilnu bāku vecā auto [ Šo ziņu laboja LMR, 04 May 2012, 20:54:19 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|