Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Ierīce degvielas patēriņa samazināšanai

AutorsZiņojums
nutastur
08. Dec 2009, 00:05 #81

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: POLO

leetaakaa ieriice degvielas pateerinja samazinaashanai - kluciitis zem gaazes pedaalja.
Offline
moro
08. Dec 2009, 12:13 #82

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

tas viss HHO izskaatas peec kaut kaada pipelizatora

vieniigais kas iet praataa: varbuut taa mistiska gaze (udeņradis, HHO, vai ko viņi tur dabun) samazina temperatūru degkamerā un ļauj veikt lean burn bez detonācijas. Vienlaicīgi o2 signāls tiek izmainīts uz trekno pusi un ECU ar fuel trim'iem samazina degvielas padevi uz 10-20% (cik kuram kompim limits uz trim'iem).

Paliek atklāti jautājumi:
- kāpēc tā gaze ir tik efektīva degkameras dzesēšanā
- kāpēc zonde radīs trekno, ja mums ir papildus o2 - tad jau būtu jāredz parāk lieso maisījumu
- cik stipri pazūd jauda no liesāka maisījuma?

Vispār būtu interesanti pameģināt h20 iesmidzināšanu. Tas, ka pateriņš zem lielam slodzem būs mazāks (uz turbo motora) ir skaidrs, bet kas būs closed loop režīmos, kur jābūt stohiometriskam maisijumām? Iespējams kā uz 16:1 tomēr var pabraukt neizdedzinot vārstus. Tas būtu par kādiem 10% mazāks pateriņš šosejā...

Offline
Spok5
08. Dec 2009, 12:30 #83

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Par HHO izlasīt kārtīgi rindkopas pēdējo teikumu (mudakiem divreiz) http://en.wikipedia.org/wiki/Water-fuelled_car#Electrolysis

Moro - zae***** cisternu vadāt līdzi + vēl visi trigeri, kad bačoks tukšs utt.

Offline
Modrs
08. Dec 2009, 12:42 #84

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


08 Dec 2009, 12:13:14 moro rakstīja:
tas viss HHO izskaatas peec kaut kaada pipelizatora

vieniigais kas iet praataa: varbuut taa mistiska gaze (udeņradis, HHO, vai ko viņi tur dabun) samazina temperatūru degkamerā un ļauj veikt lean burn bez detonācijas....



tieši paaugstina temperatūru, un stock svecēm strauji palielinās atstarpe.
Offline
karro
08. Dec 2009, 12:49 #85

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu


08 Dec 2009, 12:13:14 moro rakstīja:
tas viss HHO izskaatas peec kaut kaada pipelizatora

<..>

Paliek atklāti jautājumi:
- kāpēc tā gaze ir tik efektīva degkameras dzesēšanā
- kāpēc zonde radīs trekno, ja mums ir papildus o2 - tad jau būtu jāredz parāk lieso maisījumu
- cik stipri pazūd jauda no liesāka maisījuma?
<..>


tagad fiziķi mani nomētās ar cepurēm, bet nemetiet vismaz ar savalkātiem pižikiem, tā jau var kādu skādi nodarīt..

degkameras dzesēšanai būtu nepieciešams, lai Chemical X būtu ar ievērojamu siltumietilpību - kas gāzei diez vai piemīt, vai arī Chemical X ir jānodrošina efektīvāka siltumapmaiņa ar dzesēšanas šķidrumu, un es prātu nepielieku, kā TO varētu panākt.

Offline
moro
08. Dec 2009, 13:03 #86

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

Spoks - nu nezinu, jāreķina. "Sporta" režimā 20L udens bačoka pilnībā pietiek degvielas bakai uz Evo.
Nav maz, bet nav arī tik daudz.
Šobrīd to veiksmīgi izmanto jaudas palielināšanai, bet kā ir ar mazam slodzem
Un ar trigeriem problēmu nav.
Lampiņa uz bačoka zemo līmeni + ECU divi karšu komplekti + trigeris pārslegšānai uz parastam kartem ja bačoks tukšs + auto pārslegšāna ja ir detonācija.
Uz stock Evo ECU viss realizējams
Offline
moro
08. Dec 2009, 13:07 #87

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


08 Dec 2009, 12:49:25 SWK rakstīja:
tagad fiziķi mani nomētās ar cepurēm, bet nemetiet vismaz ar savalkātiem pižikiem, tā jau var kādu skādi nodarīt..

degkameras dzesēšanai būtu nepieciešams, lai Chemical X būtu ar ievērojamu siltumietilpību - kas gāzei diez vai piemīt, vai arī Chemical X ir jānodrošina efektīvāka siltumapmaiņa ar dzesēšanas šķidrumu, un es prātu nepielieku, kā TO varētu panākt.
nē nu par to gāzi es arī nesaprotu kā tur tas darbojas, vienkārši negribas ticēt kā tik daudz idiotu / melotaaju apkaart. naiivs esmu, jaa

savukaart udens tiešam labi dzēse - t.i. absorbe siltumu, iztvaikojoties
Offline
markelis
08. Dec 2009, 13:10 #88

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


07 Dec 2009, 23:10:07 Surr rakstīja:
Elektrolīze ir varen interesanti, bet tikai visi šie pseidozinātniskie pētījumi rezultātā finalizējas kā gramatas un suvenīrveidīgi loriņi kuras notirgot lēēticīgajiem.


P.S. Nožēlojamo otmazku "viss jau bija gatavs, bet GM un naftas magnāti atkal izgudrotāju uzpirka" būtu laiks nedaudz uzprišīnāt. izklausās patiešām nožēlojami.

Starp citu, atgādināšu, ka Rīgas Satiksme pirms pāris gadiem par visai kosmosīgu cenu iepirka brīnummagnētu komplektus un izcēlās visai nepatīkams škandāls, jo arī viszinošie RTu mācībspēki tur bija iesaistīti, sniedzot visnotaļ pozitīvas atsauksmes par iekārtas vareno efektivitāti personīgas ieinteresētības dēļ






man gan liekas ka Rīgas satiksme neko tādu neiepirka, bet gan tur bij feika Rīgas satiksmes vēstule, ka vinjiem tie verkji ir un dod baigo ietaupiijumu.
Offline
rosigais
08. Dec 2009, 13:31 #89

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

patiesībā jau ir izgudrots auto, ko iekurbulē un tas iet bez apstājas,neko tur nevajag, ne ūdeņus,gazes, neko, mūžīgais mehānisms
Offline
Locis
08. Dec 2009, 21:43 #90

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Dec 2009, 11:51:52 user rakstīja:

08 Dec 2009, 00:05:54 nutastur rakstīja:
leetaakaa ieriice degvielas pateerinja samazinaashanai - kluciitis zem gaazes pedaalja.


toties šī ierīce vismaz darbojas!

User,Tu patiešām domā,ka ļoti ilgi ieskrienoties ieekonomēsi degvielu?
Offline
Locis
08. Dec 2009, 22:25 #91

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Neiej pats galējībās Es neko neteicu par gāzi grīdā..

Vajag pēc iespējas ātrāk sasniegt to ātrumu ar kuru brauks. Respektīvi uzstiep un kruīzē. Es,protams,nedomāju,ka ir līdz ierobežotājam jāgriež- vienkārši jāizmanto tas moments,kad motoram izmantojot pēc iespējas mazāku piepūli,auto visefektīvāk ieskrienas.
Tas noteikti nebūs tā- dīzelim līdz 2000rpm,bet benzīnam 2500rpm un pārslēdzamies.
Cik nav dzirdēts par šo no ekspertiem TV pārraidēs un agrāk, braucot ar A6 2.5TDI automātu, mēģinot visur pirmajam būt, bija 6,5 l patēriņš ,ieskaitot Rīgas korķus utt.
Inženieris vēl neesmu, tādēļ tikai ir kaut kāda nojauta kādēļ tas tā...
Offline
krabiss_k
08. Dec 2009, 22:37 #92

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:


08 Dec 2009, 11:51:52 user rakstīja:

08 Dec 2009, 00:05:54 nutastur rakstīja:
leetaakaa ieriice degvielas pateerinja samazinaashanai - kluciitis zem gaazes pedaalja.


toties šī ierīce vismaz darbojas!


ticat vai nee, bet nopietni, kad nopirku savu bmw, zem gazes pedalja bija ieskruveta, nu vel tgd ir 12 tniece skruve pedalja atdurei, tik vinja nolocita!!
Offline
Modrs
08. Dec 2009, 23:12 #93

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ja runājiet par braukšanas stilu, tad vajag braukt plūdeni, nevis saraustīti un ECU knapi spēj tik rēķināt maisījumu. un, der atcerēties, ka katra bremzēšana dzēš kinētisko enerģiju!

un kā jau te teica - vajag strauji paātrināties. OK, karburatoriem un citām vecām slimām degvielas iešprices sistēmām konstruktīvo īpatnību dēļ baigā ekonomija nesanāks, bet tiem, kam ir elektroniskais droseļvārsts, tiem būs gerai.

man motora atgāzes, domājams arī degvielas patēriņu, izdevās samazināt ar degvielas sildītāju. Vairāk gan to taisīju dēļ bioetanola apsildes. par patēriņu nemāku teikt, jo auto ieziemots un tolkam nav kustināts jau gadu.

http://content8-foto.inbox.lv/albums93752255/modricimus/flancis/kvazodinamometriskaisperpendikularaisklizmatrons.sized.jpg
Offline
Locis
08. Dec 2009, 23:17 #94

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Dec 2009, 22:46:30 user rakstīja:



2kārt - par to klucīti domā - vienkārši brauksi lēnāk! izbrauc cauri rīgai ar gāzi grīdā vai ar 70% gāzi.. ekonomiskāk būs 2variants, nekas, ka lēnāks - tāda ir kluča doma

Nav man bijusi saskarsme ar klucīšiem,tagad zināšu
70% jau tuvāk patiesībai,cita lieta..
Kur tā ekonomijas sāls dinamiskā braukšanā,es iedomājos tā,pavisam primitīvi- ''sēņojot'' tiek pavadīts ilgāks laiks paātrinājumā,līdz ar to intensīvāka degvielas padeve notiek ilgāku laiku,bet dinamiski paātrinoties,vēl intensīvāka padeve notiek īsāku brīdi. Sanāk,ka tā degv. padeves daudzumu atšķirība abos gadījumos nav tik liela,ka palielinot to padevi un samazinot laiku,kurā notiek intensīvā padeve,tas atmaksājas ar uzviju.
Nu tas tā,ļoti vispārīgi..
Offline
Locis
08. Dec 2009, 23:23 #95

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Dec 2009, 23:12:04 Modricimus rakstīja:


vajag strauji paātrināties.

un pēc iespējas mazāk apstāties
Offline
Manjaks
08. Dec 2009, 23:28 #96

Kopš: 29. Nov 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 134

Braucu ar: Skūteri


08 Dec 2009, 22:25:33 Locis rakstīja:
Neiej pats galējībās Es neko neteicu par gāzi grīdā..

Vajag pēc iespējas ātrāk sasniegt to ātrumu ar kuru brauks. Respektīvi uzstiep un kruīzē. Es,protams,nedomāju,ka ir līdz ierobežotājam jāgriež- vienkārši jāizmanto tas moments,kad motoram izmantojot pēc iespējas mazāku piepūli,auto visefektīvāk ieskrienas.
Tas noteikti nebūs tā- dīzelim līdz 2000rpm,bet benzīnam 2500rpm un pārslēdzamies.
Cik nav dzirdēts par šo no ekspertiem TV pārraidēs un agrāk, braucot ar A6 2.5TDI automātu, mēģinot visur pirmajam būt, bija 6,5 l patēriņš ,ieskaitot Rīgas korķus utt.
Inženieris vēl neesmu, tādēļ tikai ir kaut kāda nojauta kādēļ tas tā...

Tā kā tu neesi inženieris, ir pieļaujams ja tu nezini, ka uz ceļu ietaupīt nevar. Ir tāda viena maza formuliņa A=F*S, attiecīgi padarītais darbs (lasi: izlietotā enerģija) ir vienāda ceļš reizināts ar pielikto spēka vektoru. Tu vienkārši samazini ceļu, bet palielini spēka vektoru, tur nav enerģijas ekonomijas, kā redzi .
Faktiski enerģiju "ietaupīt" nevar, bet var lietderīgi izmantot - pēc iespējas mazāk bremzēt, izmantot smaguma spēku braucot lejā no kalna utt... bet tas jau sen ir zināms.
Offline
bmwaddict
08. Dec 2009, 23:52 #97

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


08 Dec 2009, 23:36:29 user rakstīja:
a vot ņihuja tev nav taisnība. par formulu protams ir ok, bet šeit tiek darīts arī cits darbs un, lai izrtēķinātu tv jāsaliek 1000 formulas.

piemēru? nobrauc 100km normālā režīmā un pēc tam 100km ar ātrumu 1km/h redzēsi - 10 litru vietā aizies 2 bākas


loģiski katram dzinējam ir efektīgs un neefektīgs darba režīms (patērētās degvielas daudzums uz kilowatu), un nevar tur atrast kautkāu vispārīgu universālu formulu, kā ir jābrauc... paņem dzinēja jaudas līknes pie dažādām slodzēm, visu to saliek exceļa solverī un var uztaisīt kautkādu analīzi. ar pliku teoriju drusku par maz.
Offline
Locis
09. Dec 2009, 00:17 #98

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


08 Dec 2009, 23:28:23 Manjaks rakstīja:

Tā kā tu neesi inženieris, ir pieļaujams ja tu nezini, ka uz ceļu ietaupīt nevar. Ir tāda viena maza formuliņa A=F*S, attiecīgi padarītais darbs (lasi: izlietotā enerģija) ir vienāda ceļš reizināts ar pielikto spēka vektoru. Tu vienkārši samazini ceļu, bet palielini spēka vektoru, tur nav enerģijas ekonomijas, kā redzi .
Faktiski enerģiju "ietaupīt" nevar, bet var lietderīgi izmantot - pēc iespējas mazāk bremzēt, izmantot smaguma spēku braucot lejā no kalna utt... bet tas jau sen ir zināms.

Es domāju,ka šī formula darbojas tikai tad,ja uzdevums ir nobraukt,teiksim,nieka 200m pēc iespējas ekonomiskāk.
Ar pēc iespējas mazāku spēka vektoru(šajā gadījumā nedaudz ieskrienamies) un ripojam to pašu S(200m).
Attiecīgi,ja pielietos lielāku spēka vektoru,tas būtu spēcīgi ieskrietos un strauji bremzētu,lai pēc 200m ātrums = 0,mēs iegūsim tikai lielāku F,tas arī viss,jo S tas pats paliek.
Toties,ja uzdevums ir ieskrieties līdz 100km/h,tad palielinot spēka vektoru(F),S samazinās..

[ Šo ziņu laboja Locis, 09 Dec 2009, 00:19:17 ]

Offline
Driver
09. Dec 2009, 01:01 #99

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nevelos velreiz visu siki un smalki stastit, bet pejrionariski senojot bus lielaks degvielas paterinjs nekaa no starta lidz 50kmh/90kmh dinamiski uzvelkot un beigas ieliekot taja parnesuma ar kuru paredzets uzturet jau sasniegto kustibas atrumu.
Tas viss ar nosacijumu, ka ar motoru un vinja elektroniku viss ir kartiba. Vel var but maza atkape - daziem auto del konstruktivam ipatnibam var nespiest droseli 100% valja, bet ar to pashu 80% tikpat veikdmigi kaut lidz ierobezotajam uzgriezt.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
09. Dec 2009, 01:06 #100

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Piebilde pie posta.
Varbut kadam ipasi apdavinatajam liekas, ka ja kaiminsh A vanna tecina udeni ar mazu struklinju stundu, bet kaimmjs B atgriez kranu lidz galam un pielej savu vannu 5min laika, tad otrais kaimimjs ari ir duraks, jo iztere vairak udens

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo