Online
Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: e34 520 vs 525. Kuru pirkt?
Autors | Ziņojums |
Lauriko | | Kopš: 25. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4118
Braucu ar: Visādiem VW
| Tas ir toč BMW nav priekš puikām!
Pierģistrējies labāk VWGolfklubs.lv | Offline | | |
helkama | | Kopš: 14. Feb 2009
No: Brocēni
Ziņojumi: 867
Braucu ar: Astra-G
|
31 Oct 2009, 21:36:36 Lauriko rakstīja:
Tas ir toč BMW nav priekš puikām!
Pierģistrējies labāk VWGolfklubs.lv
Golf ari bus labs un ekanomiskak ,5L ieleji nedelu vizinasies
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswag...olf-2/gknkp.html[ Šo ziņu laboja helkama, 31 Oct 2009, 21:46:27 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tu esi muljkis?
Tie tavi dati ir fufelis. Tikai arpus pilsetas 520 bus ekonomiskaks.
Pamacies auto uzbuvi, fiziku, utt un mazak tici tam, kas ir uz papira rakstits, jo tie tavi papira dati ir meriti pavisam citos apstaklos.
31 Oct 2009, 21:52:30 BMW530 rakstīja:
Labi iedosu cilveekam informaciju par jautajumu - neizlecot ar iipasam ''zinasanam'' par bundzu smagumu un pirktspejas salidzinajumiem.
E34 520 (gramatinas dati)paterinam
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 211 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.6 c
Расход топлива Смешанный цикл 8.9 л/100км
Объем топливного бака 80 л
Снаряженная масса автомобиля 1445 кг
Допустимая полная масса 1955 кг
Размер шин 195/65 R15
E34 525 (gramatinas dati)paterinam
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 221 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 9,5 c
Расход топлива в городе 13,1 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 9 л/100км
Объем топливного бака 80 л
Снаряженная масса автомобиля 1450 кг
Допустимая полная масса 1960 кг
Размер шин 195/65 VR15
Skaidrs, ka perkot vecu masinu pluso klat kadu litru paterinam un miinuso nost kadu mirusu zirgu jaudai.
Protams, ka 525 bus jestraks, tacu neklausies ''ziimuljos'' - ja velies braukt mierigi, tad 520 bus ekonomiskaks.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Jā, pēc draivera skalas ar 1.6 ir jābrauc katru robu laižot redlainā, bet ar 7L V8 ir jādudina līdz 1200rpm | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: 400Zs
|
31 Oct 2009, 20:29:38 Ugunsdzesejs rakstīja:
318 - 13-15L
320 - 10-11
tas ir fakts - salidzinaaju ar koleegji = mans e36 318i bez lambda rij 16L = bet man ir smaga kaaja | Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Kad man bija 325, tad ar smagu kāju pilsētā(ieskaitot Valdemāra ielas korķus utml) bija vismaz 16-17L, ar vidēji smagu ~14-15, ar vieglu 12 varēja iekļauties, ja korķos nelīdu.
Draudzenei 320 automāts. Ar ļoti vieglu kāju minimāli pilsētās 10-11L, smagāku kāju un pilsētās jau līdz 13 aiziet...
Bet nu priekš power patēriņiem - abiem diviem lija atpakaļ bākā. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Muti nepievaldishu un zinu ko runaju.
Un ar mazajiem dzinejiem negriezot vinjus lidz galam parvietojoties pa koplietosanas celjiem ir vienkarshi satiksmes cakaresana, nevelti citreiz iedegoties zalajam pari krustojumam parbrauc tikai tris auto, jo uzspiest uz pedali autinjam, kas jau tapat neiet ir noziegums.
Un ja jus parzinatu fiziku un pamekletu realus testu rezultatus , kas veikti poligona un ar vienu auto butu laikam parsteigti, ja paterninjs butu mazaks tiem rezultatiem, kur uzgriez ar pirmo un otro lidz redline un tad iesprauz 4vai5, nevis ar katru robu mullajas lidz 2k rpm
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: 400Zs
| par cik es ar savu miseni aarpus pilseetas neizlienu - 60L baaka reaali liidz luupai piepildiita un izbraukta liidz noslaapshanai = 380Km.. tieshi taadeelj es to miskasti taisos tirgot un ir jaanjem semaks - vismaz komforts buus par to pashu pateerinu | Offline | | |
|
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Driver, retorisks jautājums - kādēļ visi taksisti, kuru notērētā degviela tieši iespaido viņu ienākumus, negriež pirmo un otro robu līdz galam?
Un kas ir jēdziens - satiksmes čakarēšana? Man braukšana ar auto ir savas pēcpuses pārvietošana no punkta A uz punktu B. Ja man nav nekur jāskrien un garastāvoklis spridzināt nav, tad neredzu NEVIENU loģisku iemeslu, kādēļ man būtu jāgriež pirmie divi robi...
Poligoni ta poligoni, bet realitātē štepselējot visus robus līdz 3k, galarezultāts braucienam ir ekonomiskāks kā virināšana | Offline | | |
djmixx | | Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
|
31 Oct 2009, 20:29:38 Ugunsdzesejs rakstīja:
Nu 320 ēd ~10L uz simtu
ja ticēt powerim, tad sanāk +/- tā:
316 - 15-18L pa pilsētu
318 - 13-15L
320 - 10-11
323/325 - 8-9L
328 - 5L
M3 3.0 - 2L
M3 3.2 - līst atpakaļ bākā grūti braukt, jo jādomā vislaik, kur benzīnu atliet.
Tāpēc ieteiktu tev ņemt E34 535 - tas ir +/- tāds, kurš neēd neko un bākā arī netek.
Nu tas ir pizdec sitaa pateikt!!!!
Viens no best of the best postiem ko esmu pa 1 gadu izlasijis!!!! | Offline | | |
Andryuha37 | | Kopš: 10. May 2007
No: Sigulda
Ziņojumi: 262
Braucu ar: Iedvesmu...
|
31 Oct 2009, 20:34:22 Aigis rakstīja:
31 Oct 2009, 20:33:21 Danky rakstīja:
PAliek vasara bet nauda prieks auto ir jau iekrata !
paņem labāk vaļīgās
Es gar zemi... PSC........ | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Es nevelos ar jums strideties un meginat kautko ieboret, manispec varat darit ko gribat, bet ir vairakas nianses.
Viena tipa motoriem ar dazadu tilpumu realais paterinjs bus mazaks, tam kas lielaks. Neiet runa starp m10b18 un m70b50
bet starp m20b20 un m20b25, m30b25 un m30b34, m52b20 un m52b28 - ekonomiskaks bus lielakais.
Vel ir tada nianse bmw autombiljiem, ka nemotoriem liek isakus reduktorus, lai nemotors butu "asaks", bet jo isaks reduktors, jo paterinjs lielaks un njemot vera sito faktoru, viena tipa mazais motors ris vairak ka tada pasha tipa lielais.
Turpnot par litriem stunda, taisniba protams ka lielais ris vairak tuksgaita, bet tuksgaitas paterinjs tik kardinali neietekme paterinju.
Turponot par testu, tads ir veikts un dati ir kautkada za ruljom numuraa. Unkad to uzzinaju nolemu parliecinaties vai taa ir un pabraukaju kaa mullja, spiezot lenam un parsledzoties
agri. Un taa ari bija - mullajoties rij vairak. Un esmu to parbaudijis uz vairakiem saviem auto. Varbut ja auto ir defektains, tad ari griezot lidz galam vinjs lej kaa no krana benzu un nezeligi tiek parliets, tapec ari tad rij vairak un neadekvati.
Turpinot par debilajiem muljjam uz celja, cik ir braukts citur, tad lv ir visvairak tadu, kas iedegoties zalajam tikai sak likt robaa un parsledzas pie 1500rpm un kaa likums vienmer lien kreisajas joslas, pat tad ja labas ir brivas. Bet ja laba ir aiznjemta ar vienu mullju, tad ja aiz vinja brauc cits mullja, tad vins noteikti iebrauks kreisaja josla, lai brauktu uz 49kmh, blakus otram
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
helkama | | Kopš: 14. Feb 2009
No: Brocēni
Ziņojumi: 867
Braucu ar: Astra-G
|
31 Oct 2009, 22:53:33 Driver rakstīja:
Es nevelos ar jums strideties un meginat kautko ieboret, manispec varat darit ko gribat, bet ir vairakas nianses.
Viena tipa motoriem ar dazadu tilpumu realais paterinjs bus mazaks, tam kas lielaks. Neiet runa starp m10b18 un m70b50
bet starp m20b20 un m20b25, m30b25 un m30b34, m52b20 un m52b28 - ekonomiskaks bus lielakais.
Vel ir tada nianse bmw autombiljiem, ka nemotoriem liek isakus reduktorus, lai nemotors butu "asaks", bet jo isaks reduktors, jo paterinjs lielaks un njemot vera sito faktoru, viena tipa mazais motors ris vairak ka tada pasha tipa lielais.
Turpnot par litriem stunda, taisniba protams ka lielais ris vairak tuksgaita, bet tuksgaitas paterinjs tik kardinali neietekme paterinju.
Turponot par testu, tads ir veikts un dati ir kautkada za ruljom numuraa. Unkad to uzzinaju nolemu parliecinaties vai taa ir un pabraukaju kaa mullja, spiezot lenam un parsledzoties
agri. Un taa ari bija - mullajoties rij vairak. Un esmu to parbaudijis uz vairakiem saviem auto. Varbut ja auto ir defektains, tad ari griezot lidz galam vinjs lej kaa no krana benzu un nezeligi tiek parliets, tapec ari tad rij vairak un neadekvati.
Turpinot par debilajiem muljjam uz celja, cik ir braukts citur, tad lv ir visvairak tadu, kas iedegoties zalajam tikai sak likt robaa un parsledzas pie 1500rpm un kaa likums vienmer lien kreisajas joslas, pat tad ja labas ir brivas. Bet ja laba ir aiznjemta ar vienu mullju, tad ja aiz vinja brauc cits mullja, tad vins noteikti iebrauks kreisaja josla, lai brauktu uz 49kmh, blakus otram
Nu tu gan razasholsa | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18954
Braucu ar: Braucu ar
|
31 Oct 2009, 22:19:52 kiddLV rakstīja:
31 Oct 2009, 20:29:38 Ugunsdzesejs rakstīja:
318 - 13-15L
320 - 10-11
tas ir fakts - salidzinaaju ar koleegji = mans e36 318i bez lambda rij 16L = bet man ir smaga kaaja
beidziet pasakas stastit. 318ais nerija vairak par 10l jauktaa ciklaa, 328 +/- tikpat. Nezinu kaa 318 jagriez, lai vins estu 16l kaut pilseetaa
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| tu neesi redzejis taksistu, kas ar tdi motoru brauc kaa ralllija? Ir tadi un ne mazums!
Kas ari daudzi gaz-benz takshi, ir saregulejushi iekartu taa, ka paatrinajums ir knapi jutams, del loti liesa maisijuma un uz tada pilnigi neejosha auto griez lidz 4k ka minimums un tikai tad sledzas. Nevis noregule normalu gaisa/gazes attiecibu un ar normalu paatrinajumu parsledzas pie 2krpm
31 Oct 2009, 22:30:19 Ugunsdzesejs rakstīja:
Driver, retorisks jautājums - kādēļ visi taksisti, kuru notērētā degviela tieši iespaido viņu ienākumus, negriež pirmo un otro robu līdz galam?
Un kas ir jēdziens - satiksmes čakarēšana? Man braukšana ar auto ir savas pēcpuses pārvietošana no punkta A uz punktu B. Ja man nav nekur jāskrien un garastāvoklis spridzināt nav, tad neredzu NEVIENU loģisku iemeslu, kādēļ man būtu jāgriež pirmie divi robi...
Poligoni ta poligoni, bet realitātē štepselējot visus robus līdz 3k, galarezultāts braucienam ir ekonomiskāks kā virināšana
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
einaars | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2265
Braucu ar:
| 525 un viss...nopirksi 520, pec menesha gribesi 2,5...taka taa.. un daljeji japiekrit par tam muljam kas velkas, pa labo viens brauc uz 49 pa kreiso viens uz 50 un tad vs p ir beigas.. konfektes vai izjokoshu jus | Offline | | |
|
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: 400Zs
|
31 Oct 2009, 23:00:12 ozo rakstīja:
31 Oct 2009, 22:19:52 kiddLV rakstīja:
31 Oct 2009, 20:29:38 Ugunsdzesejs rakstīja:
318 - 13-15L
320 - 10-11
tas ir fakts - salidzinaaju ar koleegji = mans e36 318i bez lambda rij 16L = bet man ir smaga kaaja
beidziet pasakas stastit. 318ais nerija vairak par 10l jauktaa ciklaa, 328 +/- tikpat. Nezinu kaa 318 jagriez, lai vins estu 16l kaut pilseetaa
es Tevi laipni luudzu izbraukt ar mani riitdien jeb pirmdien.. nakuj man pljuutiit, ja taa nav taa lieta ar ko lepoties? es nezinu kur tur ir vaina - vai nu tas, ka es vinu griezhu kaa debils, vai tas, ka nav lambda, vai arii veel kas.. pajaat, bet fakts ir fakts = rij taa miskaste PIZDEC.. | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18954
Braucu ar: Braucu ar
| Bet tas nav normali, taa ir atkape no normas. | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: 400Zs
| jaa - bet tajaa pashaa laikaa ellju vispaar need , nekur nekas nesulo un negrab.. ble man nav k-kaads Dodge iesmeereec? absoluuti nebembiska iztureeshanaas | Offline | | |
Justas | | Kopš: 02. Nov 2004
Ziņojumi: 496
Braucu ar:
| Driver, tas par to straujo startu/dinamisku brauksanu ir vairak attiecinams uz automatkrabam. Jo atrak tiek sasniegts maksimali atlautais vai velamais atrums, jo karbai mazak darba vnk izsakoties. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|