Online
Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 318is/323/328 - kuru E36 ņemt?
Autors | Ziņojums |
dzosua | | Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
|
29 Sep 2009, 21:49:52 baltais rakstīja:
29 Sep 2009, 16:20:49 Juzix rakstīja:
6 cilindri ir sākot no 2.0
318is pa 1k labākā gadijumā atradīsi kupeju. Atrast sedanu-es teiktu, ka normāla kosmosa misija
Sitais konekretais vispar loti reta izpildijumaa 1 no 2500 ex Black_Russian | Offline | | |
Kristaps5s | | Kopš: 06. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar:
|
29 Sep 2009, 12:24:54 Epidemic rakstīja:
Visiem sveiki!
Krīze dara sava un esmu nolēmis iegādāties kautkādu e36
Būs kā ikdienas auto, vidējam benzīna patēriņam jābūt zem 10 litriem (arī pa korķiem).
Sākuma budžets 1000 ls, vēlāk pamazām varēšu likt iekšā naudu, t.i. labot/tūnēt utml.
Interesē drifts, labprāt pamēģinātu, tātad vajag lai vismaz nedaudz iet..
Un tā:
318is? 323i? 328i?
sedanu vai kupeju?
PS atvainojos par 2003 postu par šo tēmu.
PPS davaj tikai nenodiršam, a runājam pa tēmu.
ja gribi zem 10 litriem un pa 1000Ls tev jaskatās uz 318i/316i vai 318is un vienalga būs labākajā gadījumā 10 litri ne mazāk. 323i vai 328i pa tādu naudu nedabusi varbūt pajātu 325 un pateriņš būs labi virs 10 litriem..Diemžēl E36 īpašnieki ir tie kas savus spēkratus vērtē kosmiskos ciparos.. | Offline | | |
Dogzii | | Kopš: 31. Aug 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 4
Braucu ar: E36
| šaubos ka pa 1000ls sadabūsi 328 modeli, 325 ja.. | Offline | | |
Bude | | Kopš: 18. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
| ar tādu finansējumu vai nu liels patēriņš + kkāda jauda vai mazāks patēriņš + ~ 140 zirgi(ja nav nobraukāts mators)
..principā 325i pavecāku gadu un ja paveicās +/- labā stāvoklī ..patēriņš zem 10l nebūs | Offline | | |
Epidemic | | Kopš: 29. Sep 2009
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/dchgh.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/328/gbdpf.html
Nu itkā varianti ir...
Anyway, kādai būtu jābūt auto cenai lai reāli iekļautos 10l?[ Šo ziņu laboja Epidemic, 30 Sep 2009, 17:16:28 ] | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
| Šis topiks vēl nav izbeidzies ?
Uzreiz saku topika autoram. Nekas nesanāks
Patēriņš ir tikai viens no izedevumiem. | Offline | | |
Epidemic | | Kopš: 29. Sep 2009
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Patēriņš ir galvenais izdevums. Ar pārējiem es +/- tikšu galā, vienk. negribu visu algu ieliet bākā | Offline | | |
Taspac | | Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
30 Sep 2009, 18:37:51 Epidemic rakstīja:
Patēriņš ir galvenais izdevums. Ar pārējiem es +/- tikšu galā, vienk. negribu visu algu ieliet bākā
Lai veicas | Offline | | |
|
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| Meklē taču e36 ar m44 motoru(t.i. pēc 1995.gada), paliks nauda arī visam pārējam! | Offline | | |
SCHNITZEL | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.
-----------------
| Offline | | |
Kristiano | | Kopš: 15. Jan 2009
Ziņojumi: 491
Braucu ar: e91 320d
| 1. pa shtuku var nopirkt shrotu ar riteņiem, vai arī ļoti laimēties no no kāda krīzmeņa paņemt
2. man ir 328 pateriņš šoseja 7-9 literi , rīga - braucot plūsmā 14 litri. taupot , bet krītot uz nerviem pārējiem 12 litri. 318 pa shosi būs tas pats , pa pilsētu bik mazaak
3. aizmirsti par driftu ņem kādu neBMW un nemotoru un dabūsi labu patēriņu. drifts un ekonomija nav savienojama | Offline | | |
Dzvile
| | Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Vajag ņemt šito Drift ,daudz viņš nerij
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
labaiss | | Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2791
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.
Iemet neitrālajā. | Offline | | |
labaiss | | Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2791
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
29 Sep 2009, 20:27:05 schillers rakstīja:
29 Sep 2009, 20:23:17 Taspac rakstīja:
29 Sep 2009, 20:13:36 DOPING rakstīja:
29 Sep 2009, 20:06:06 Taspac rakstīja:
29 Sep 2009, 19:58:11 defekc rakstīja:
mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa
Nu tas jau skaidrs. Bet kāpēc lai zupu ēstu mazāk sabremzējoties ar ātrumiem )) jautāšu trešo reizi ?
Jau atbildeeju savaa ieprieksheejaa postaa, ka spechuki saka, ka ripinoties neitraalajaa, ir 2. efektiivaakais veids, bet ripot aatrumaa ir 5. efektiivaakais veids, kaa ieekonomeet degvielu...
mani interesēja tīri tehniski kāpēc tā...
Atlaižot gāzi aizver droseli, pie aizvērtas droseles motoram netiek padota degviela.
Atver dzineja parsegu un paskaties kādā stāvoklī atrodas droseļvārsts,kad dzinējs darbojas tukšgaitas pozīcijā! | Offline | | |
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
|
13 Oct 2009, 20:53:53 labaiss rakstīja:
30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
bla bla
Iemet neitrālajā.
te tika apstiprināts ar faktiem, ka ir ekonomiskāk ielikt robā un atlaist gāzi. | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4349
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
13 Oct 2009, 21:22:52 fubuz rakstīja:
13 Oct 2009, 20:53:53 labaiss rakstīja:
30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
bla bla
Iemet neitrālajā.
te tika apstiprināts ar faktiem, ka ir ekonomiskāk ielikt robā un atlaist gāzi.
padomā cik lielu distanci tu vari noripot ar neitrālo un cik lielu atstājot robā, bet atlaižot gāzi... | Offline | | |
|
fubuz | | Kopš: 19. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5139
Braucu ar: trafic
| jaut:
Bet kā tas ir iespējams ka motors need degvielu, ja ir ielitks robā un tiek bremzēts ar ātrumiem, tācu motoram apgriezieni ir vairāk
atbilde:
Ta ari ir! varat uzgriezt robaa kaut 6000rpm un pilnigi atlaist gazi, degvielas padeve tiek momentali partraukta un atjaunojas sasniedzot tikai 1400rpm. Un ta tas notiek pilnigivisiem bmw sakot ar 82 gadu un iesprici | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
|
29 Sep 2009, 12:24:54 Epidemic rakstīja:
Visiem sveiki!
Krīze dara sava un esmu nolēmis iegādāties kautkādu e36
Būs kā ikdienas auto, vidējam benzīna patēriņam jābūt zem 10 litriem (arī pa korķiem).
Sākuma budžets 1000 ls, vēlāk pamazām varēšu likt iekšā naudu, t.i. labot/tūnēt utml.
Interesē drifts, labprāt pamēģinātu, tātad vajag lai vismaz nedaudz iet..
Un tā:
318is? 323i? 328i?
sedanu vai kupeju?
PS atvainojos par 2003 postu par šo tēmu.
PPS davaj tikai nenodiršam, a runājam pa tēmu.
Es labak panemisbi "316 KGAC"
K - karbjurators
G - gāze
A - automats
C - Compakts | Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.
skaņa pa rubli ir ja dod pretī gāzi kad pārslēdzies uz leju, bet tad mašīna nebremzējās kā prosta ar ātrumiem slēdzoties bet bremzēt ar ātrumiem ir imho | Offline | | |
buncix | | Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
13 Oct 2009, 22:47:01 kars rakstīja:
30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.
skaņa pa rubli ir ja dod pretī gāzi kad pārslēdzies uz leju, bet tad mašīna nebremzējās kā prosta ar ātrumiem slēdzoties bet bremzēt ar ātrumiem ir imho
hwz, es bieži esu papildus bremzējis ar dzinēju. Kaut kāda dzinēja mocīšana jau tā ir. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|