Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 318is/323/328 - kuru E36 ņemt?

AutorsZiņojums
dzosua
29. Sep 2009, 22:50 #81

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


29 Sep 2009, 21:49:52 baltais rakstīja:

29 Sep 2009, 16:20:49 Juzix rakstīja:
6 cilindri ir sākot no 2.0

318is pa 1k labākā gadijumā atradīsi kupeju. Atrast sedanu-es teiktu, ka normāla kosmosa misija



Sitais konekretais vispar loti reta izpildijumaa 1 no 2500 ex Black_Russian
Offline
Kristaps5s
29. Sep 2009, 23:13 #82

Kopš: 06. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


29 Sep 2009, 12:24:54 Epidemic rakstīja:
Visiem sveiki!
Krīze dara sava un esmu nolēmis iegādāties kautkādu e36
Būs kā ikdienas auto, vidējam benzīna patēriņam jābūt zem 10 litriem (arī pa korķiem).
Sākuma budžets 1000 ls, vēlāk pamazām varēšu likt iekšā naudu, t.i. labot/tūnēt utml.


Interesē drifts, labprāt pamēģinātu, tātad vajag lai vismaz nedaudz iet..

Un tā:
318is? 323i? 328i?
sedanu vai kupeju?

PS atvainojos par 2003 postu par šo tēmu.
PPS davaj tikai nenodiršam, a runājam pa tēmu.



ja gribi zem 10 litriem un pa 1000Ls tev jaskatās uz 318i/316i vai 318is un vienalga būs labākajā gadījumā 10 litri ne mazāk. 323i vai 328i pa tādu naudu nedabusi varbūt pajātu 325 un pateriņš būs labi virs 10 litriem..Diemžēl E36 īpašnieki ir tie kas savus spēkratus vērtē kosmiskos ciparos..
Offline
Dogzii
30. Sep 2009, 11:02 #83

Kopš: 31. Aug 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E36

šaubos ka pa 1000ls sadabūsi 328 modeli, 325 ja..
Offline
Bude
30. Sep 2009, 11:30 #84

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

ar tādu finansējumu vai nu liels patēriņš + kkāda jauda vai mazāks patēriņš + ~ 140 zirgi(ja nav nobraukāts mators)

..principā 325i pavecāku gadu un ja paveicās +/- labā stāvoklī ..patēriņš zem 10l nebūs
Offline
Epidemic
30. Sep 2009, 17:15 #85

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/dchgh.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/328/gbdpf.html
Nu itkā varianti ir...

Anyway, kādai būtu jābūt auto cenai lai reāli iekļautos 10l?

[ Šo ziņu laboja Epidemic, 30 Sep 2009, 17:16:28 ]

Offline
Taspac
30. Sep 2009, 17:20 #86

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Šis topiks vēl nav izbeidzies ?

Uzreiz saku topika autoram. Nekas nesanāks

Patēriņš ir tikai viens no izedevumiem.
Offline
Epidemic
30. Sep 2009, 18:37 #87

Kopš: 29. Sep 2009

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

Patēriņš ir galvenais izdevums. Ar pārējiem es +/- tikšu galā, vienk. negribu visu algu ieliet bākā
Offline
Taspac
30. Sep 2009, 18:43 #88

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


30 Sep 2009, 18:37:51 Epidemic rakstīja:
Patēriņš ir galvenais izdevums. Ar pārējiem es +/- tikšu galā, vienk. negribu visu algu ieliet bākā



Lai veicas
Offline
7788
30. Sep 2009, 19:09 #89

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Meklē taču e36 ar m44 motoru(t.i. pēc 1995.gada), paliks nauda arī visam pārējam!
Offline
SCHNITZEL
30. Sep 2009, 19:49 #90

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.

-----------------
Offline
Kristiano
13. Oct 2009, 20:14 #91

Kopš: 15. Jan 2009

Ziņojumi: 491

Braucu ar: e91 320d

1. pa shtuku var nopirkt shrotu ar riteņiem, vai arī ļoti laimēties no no kāda krīzmeņa paņemt

2. man ir 328 pateriņš šoseja 7-9 literi , rīga - braucot plūsmā 14 litri. taupot , bet krītot uz nerviem pārējiem 12 litri. 318 pa shosi būs tas pats , pa pilsētu bik mazaak

3. aizmirsti par driftu ņem kādu neBMW un nemotoru un dabūsi labu patēriņu. drifts un ekonomija nav savienojama
Offline
Dzvile
13. Oct 2009, 20:36 #92

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Vajag ņemt šito Drift ,daudz viņš nerij

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 20:53 #93

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.


Iemet neitrālajā.
Offline
labaiss
13. Oct 2009, 21:02 #94

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2791

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


29 Sep 2009, 20:27:05 schillers rakstīja:

29 Sep 2009, 20:23:17 Taspac rakstīja:

29 Sep 2009, 20:13:36 DOPING rakstīja:

29 Sep 2009, 20:06:06 Taspac rakstīja:

29 Sep 2009, 19:58:11 defekc rakstīja:
mators neitraalajaa pie abarotiem neteeree degvielu? pameegjiniet noslaapeet kad ripinieties neitraalajaa


Nu tas jau skaidrs. Bet kāpēc lai zupu ēstu mazāk sabremzējoties ar ātrumiem )) jautāšu trešo reizi ?




Jau atbildeeju savaa ieprieksheejaa postaa, ka spechuki saka, ka ripinoties neitraalajaa, ir 2. efektiivaakais veids, bet ripot aatrumaa ir 5. efektiivaakais veids, kaa ieekonomeet degvielu...


mani interesēja tīri tehniski kāpēc tā...


Atlaižot gāzi aizver droseli, pie aizvērtas droseles motoram netiek padota degviela.

Atver dzineja parsegu un paskaties kādā stāvoklī atrodas droseļvārsts,kad dzinējs darbojas tukšgaitas pozīcijā!
Offline
fubuz
13. Oct 2009, 21:22 #95

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic


13 Oct 2009, 20:53:53 labaiss rakstīja:

30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
bla bla


Iemet neitrālajā.


te tika apstiprināts ar faktiem, ka ir ekonomiskāk ielikt robā un atlaist gāzi.
Offline
Ch
13. Oct 2009, 21:34 #96

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4349

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


13 Oct 2009, 21:22:52 fubuz rakstīja:

13 Oct 2009, 20:53:53 labaiss rakstīja:

30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
bla bla


Iemet neitrālajā.


te tika apstiprināts ar faktiem, ka ir ekonomiskāk ielikt robā un atlaist gāzi.


padomā cik lielu distanci tu vari noripot ar neitrālo un cik lielu atstājot robā, bet atlaižot gāzi...
Offline
fubuz
13. Oct 2009, 22:08 #97

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5139

Braucu ar: trafic

jaut:
Bet kā tas ir iespējams ka motors need degvielu, ja ir ielitks robā un tiek bremzēts ar ātrumiem, tācu motoram apgriezieni ir vairāk
atbilde:
Ta ari ir! varat uzgriezt robaa kaut 6000rpm un pilnigi atlaist gazi, degvielas padeve tiek momentali partraukta un atjaunojas sasniedzot tikai 1400rpm. Un ta tas notiek pilnigivisiem bmw sakot ar 82 gadu un iesprici
Offline
-ATAMAH-
13. Oct 2009, 22:12 #98

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu


29 Sep 2009, 12:24:54 Epidemic rakstīja:
Visiem sveiki!
Krīze dara sava un esmu nolēmis iegādāties kautkādu e36
Būs kā ikdienas auto, vidējam benzīna patēriņam jābūt zem 10 litriem (arī pa korķiem).
Sākuma budžets 1000 ls, vēlāk pamazām varēšu likt iekšā naudu, t.i. labot/tūnēt utml.

Interesē drifts, labprāt pamēģinātu, tātad vajag lai vismaz nedaudz iet..

Un tā:
318is? 323i? 328i?
sedanu vai kupeju?

PS atvainojos par 2003 postu par šo tēmu.
PPS davaj tikai nenodiršam, a runājam pa tēmu.

Es labak panemisbi "316 KGAC"

K - karbjurators
G - gāze
A - automats
C - Compakts
Offline
kars
13. Oct 2009, 22:47 #99

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.


skaņa pa rubli ir ja dod pretī gāzi kad pārslēdzies uz leju, bet tad mašīna nebremzējās kā prosta ar ātrumiem slēdzoties bet bremzēt ar ātrumiem ir imho
Offline
buncix
13. Oct 2009, 23:19 #100

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


13 Oct 2009, 22:47:01 kars rakstīja:

30 Sep 2009, 19:49:57 SCHNITZEL rakstīja:
pag tad kā beigās ir? redzot sarkano pēc 500m prātīgāk ir atlaist gāzi un mest pa robiem, neļaujot reviem nokāpt zem 1500rpm vai iemest neitrālajā? Es izmantoju pirmo variantu, jo tipa nedod benzīnu, kamēr nav ~1200rpm + skaņa pa rubli, pats jūties kā kolina makreja rallijā un ja kāds sēž blakus prasa vai ar bremzēm viss labi, ja šitā tiek bremzēts.


skaņa pa rubli ir ja dod pretī gāzi kad pārslēdzies uz leju, bet tad mašīna nebremzējās kā prosta ar ātrumiem slēdzoties bet bremzēt ar ātrumiem ir imho

hwz, es bieži esu papildus bremzējis ar dzinēju. Kaut kāda dzinēja mocīšana jau tā ir.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo