Online
Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E36, ar kuru motoru ekonomiskāks
Autors | Ziņojums |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
03 Sep 2009, 09:24:16 ramonz rakstīja:
02 Sep 2009, 23:01:45 Devil rakstīja:
02 Sep 2009, 19:45:29 ramonz rakstīja:
bet par veershanos runaajot, atnaaks SAABs 2.3 aero un izjaas vienaa setaa i to 320 i 325 i 328
Tikai Vigenam ir 230 ZS, tā ka nebāz vienā maisā ar 328
Viggen bija iipasha versija, es runajau par aero. Vecajiem ( 9-5) ir 230, jaunaakiem 250. Pievienojot parastu chipu jau 280-300. Ja gribaas pavisam kraaninju staipiit un maks atljauj, tad arii 400 un vairaak.Bet runa jau ir par standarta versijaam. n galu galaa e36 vareetu saliidzinaat ar saab 9-3, lai gan arii no taa 2.0T motora var aaraa dabuut pashu nelabo
Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
ramonz | | Kopš: 02. Sep 2009
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
|
ja tev galvenais kritērijiem jauna auto izvēlē ir degvielas ekonomija, tad es nesaprotu, kāpēc vajag bmw pirkt?
pirmajaa postaa rakstiiju, ka : vismaz spriezjot peec sludinaajumiem uz doto briidi e36 var dabuut ljoti leeti. Kaa arii luudzu padomu, lai galiigi neiebrauktu auzaas, tb nenopirktu suudu.
Leeti, taatad naudas maz, taatad vajag arii ekonomisku. Ja bmw neatbilst, tad ......tad neko ,Neesmu par dziives meerkji uzstaadiijis braukt ar bmw | Offline | | |
ramonz | | Kopš: 02. Sep 2009
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
| Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs
==
Turbomotoriem pieaugums peec chiposhanas 20-25% ir norma.
http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=...amp;listorder=88 | Offline | | |
ramonz | | Kopš: 02. Sep 2009
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
| par diizelju chiposhanu vispaar nerunaasim
tam pasham E46 330d var dabuut 265zs; 496Nm
http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/BMW-...-330d-337-r.html | Offline | | |
zefirs | | Kopš: 18. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 264
Braucu ar: Allroad
| Ja gribi degvielas ekonomiju un jaudu, tad vienīgais variants ir dīzelis. Jo benzīniekiem šie jēdzieni neiet kopā. | Offline | | |
gapp | | Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
|
02 Sep 2009, 19:35:59 desiress rakstīja:
320-tais ar 17" uz shosejas 110...120 km/h braucot zem 10 litriem ir gruuti dabuujaams (uzliekot 15" un braucot ~100 km/h ir kādi 8 litri)
Pilsētā aptuveni 14 litri būs, pie īsiem pārbraucieniem, pārsvarā ar aukstu motoru
2L/100km dēļ 17" diskiem? Man ar 1.8 bik savādāk sanāk, pagājušajā vasarā vidējais ar 15" bija 8,3, šovasar ar 17" ir 8,3-8,6L/100km. Nejūtama starpība.
| Offline | | |
325unknown | | Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
|
03 Sep 2009, 09:58:11 zefirs rakstīja:
Ja gribi degvielas ekonomiju un jaudu, tad vienīgais variants ir dīzelis. Jo benzīniekiem šie jēdzieni neiet kopā.
kaadu laiku vizinaajos ar e36 316 - nu nebija vinsh tik reijiigs - kkaadi 7l videeji sanaaca, ja shoseja vairaak, tad bik mazaak
nu rekjete nebija baigaa, bet manupraat labaaks par diesel - nu es domaaju tds'us[ Šo ziņu laboja 325unknown, 03 Sep 2009, 10:14:12 ] | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Astra ST
| Vēl vajag piedomāt pie fakta, ka mazmotoriem defaultā būs krietni švakāks aprīkojums, nekā 2.5/2.8
Ar smaidu atceros, kā mani mocīja šī pati litru skaitīšanas mānija, kad vecā 525e vietā meklēju ko citu
Paņēmu 3.5, un savam sirdsmieram nekādus patēriņus neskatos. Nenožēloju nevienu brīdi. Pēc vēlēšanās varu , vai arī vienkārši ripināties un baudīt skatu pa logu
| Offline | | |
|
meidei | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| Njā - laikam, jau labāk 316i nekā nopistu dīzeli kaut kādu, kurš rūc kā traktors un dreb kā dīzeļvilciens Bet kā jau minēja E36 318is ir visekonomiskākais, tad nāk 2.8, 2.5
Tas ka jūs te mērijuši cik pa vējam un ar tukšu kuzavu nevienam īpaši neinteresē | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
|
03 Sep 2009, 10:02:20 gapp rakstīja:
02 Sep 2009, 19:35:59 desiress rakstīja:
320-tais ar 17" uz shosejas 110...120 km/h braucot zem 10 litriem ir gruuti dabuujaams (uzliekot 15" un braucot ~100 km/h ir kādi 8 litri)
Pilsētā aptuveni 14 litri būs, pie īsiem pārbraucieniem, pārsvarā ar aukstu motoru
2L/100km dēļ 17" diskiem? Man ar 1.8 bik savādāk sanāk, pagājušajā vasarā vidējais ar 15" bija 8,3, šovasar ar 17" ir 8,3-8,6L/100km. Nejūtama starpība.
Tie e36 tiešām ir tik rijīgi? Mans 320i e46 (M52TUB20), mierīgi braucot, pa šoseju norij ~7, pilsētā ~11. Protams ne sūda viņš neiet... | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
| ja baigi gribas meazu pateerinju, tad jaanjem ir 318 tds diizelis. vai ari jaanjem jebkursh benzinnieks un jaauzliek sprices gaaze. nevajag lidinaties pa debesim ar pasacinam par 8 litru paterinju | Offline | | |
325unknown | | Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 173
Braucu ar:
| nu, ja no e36 jaaizveelas kkas ekonomiskaaks, tad manupraat:
1) 316 vai 318 - otrais gan nezinu cik teeree
2) 318tds vai 325tds - nemaz tik maz vinji nepateeree - atkal - par 318tds nezinu, jo neesmu lietojis, bet nu katraa gadiijumaa tds risks ar suukni, taapeec mazie benziini labaaki
3)gaaze - pasham bija e34 2.0 ar gaazi - shprice gan nebija, bet nu sajuusmaa nebiju par taadu setupu | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4028
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
03 Sep 2009, 09:47:46 ramonz rakstīja:
Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs
==
Turbomotoriem pieaugums peec chiposhanas 20-25% ir norma.
http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=...amp;listorder=88
nu neiet tie turbo sāpi vairāki ir izdarīti ar 325 un pat 525
runāju laikam par 9-5 ar 2.0t un kautkādiem tur 200zs+ | Offline | | |
ramonz | | Kopš: 02. Sep 2009
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
| 2.0t ir no 150-180 ( atkariibaa no t vai T), ja tam saabm ir veel automaats un taa smaga 9-5 bundzja, tad tur viss protams skaidrs. pameegjini 9-5 aero | Offline | | |
egonspleeve | | Kopš: 15. Mar 2009
Ziņojumi: 4719
Braucu ar: 2 litrigo alu rokā
|
03 Sep 2009, 11:26:56 e34 rakstīja:
03 Sep 2009, 09:47:46 ramonz rakstīja:
Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs
==
Turbomotoriem pieaugums peec chiposhanas 20-25% ir norma.
http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=...amp;listorder=88
nu neiet tie turbo sāpi vairāki ir izdarīti ar 325 un pat 525
runāju laikam par 9-5 ar 2.0t un kautkādiem tur 200zs+
ar e34 izdariisi 9-5 aero??? haahaahaa!!! tikai tavos slapjajos sapnjos. | Offline | | |
aspy | | Kopš: 03. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: 328
| Kaa pasham par brinumu ists krizes auto izradijaas amerikanju M3 pa shoseju 6,5litri, pilseetaa senjojot 8litri Telojot atsaldeto 10 litrus teeree | Offline | | |
|
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
03 Sep 2009, 13:38:34 aspy rakstīja:
Kaa pasham par brinumu ists krizes auto izradijaas amerikanju M3 pa shoseju 6,5litri, pilseetaa senjojot 8litri Telojot atsaldeto 10 litrus teeree
Tu droši vien OBC vērtības pieņem par aksiomu | Offline | | |
aspy | | Kopš: 03. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 490
Braucu ar: 328
|
03 Sep 2009, 13:40:52 7788 rakstīja:
03 Sep 2009, 13:38:34 aspy rakstīja:
Kaa pasham par brinumu ists krizes auto izradijaas amerikanju M3 pa shoseju 6,5litri, pilseetaa senjojot 8litri Telojot atsaldeto 10 litrus teeree
Tu droši vien OBC vērtības pieņem par aksiomu
jaa tie ir tirie OBC dati, bet reali sak likties ka ir vel mazaak! | Offline | | |
coldasice | | Kopš: 17. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 19
Braucu ar: Volvo V70
| nezinu ko jūs te murgojat,bet braucu ar savu 328 e 36 no jūnija(pirmais auto) vidējais patēriņš 10 l ar bāku sanāk ap 700 km nobraukt
pa šosēju var iekļauties arī 6,bet tas nav man braucot 4atā uz darbu pa šosēju vidējais 8 litri,pa pilsētu vairāk,jo braucu diezgan agresīvi un ne 50km/h,zinu,kad pats meklēju arī sākumā gribēju 1.8-2.0 l ,bet salīdzinot degvielas patēriņu pa to pašu šosēju un iespējas apdzīt kolonnu ar fūrām,sapratu,kas man vajadzīgs,bet tas nemaz nebūs lēti normālam auto labā stāvoklī,ņēmu pa 3000ls sedanu ar ādu un klimu un vienu saimnieku vācijā-rezultāts apmierina gan jauda,gan patēriņš,vienam braucot mazliet par šerpu,bet ņemot līdzbraucējus vismaz divus sanāk lētķ nekā ar vilcienu un ātrāk gan | Offline | | |
btr | | Kopš: 04. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 335
Braucu ar: 318isport :aleluja: :aleluja:
| DA pannem to 2.8 un ieliec gaazzi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|