Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E36, ar kuru motoru ekonomiskāks

AutorsZiņojums
ROLEXX
03. Sep 2009, 09:32 #81

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


03 Sep 2009, 09:24:16 ramonz rakstīja:

02 Sep 2009, 23:01:45 Devil rakstīja:

02 Sep 2009, 19:45:29 ramonz rakstīja:
bet par veershanos runaajot, atnaaks SAABs 2.3 aero un izjaas vienaa setaa i to 320 i 325 i 328

Tikai Vigenam ir 230 ZS, tā ka nebāz vienā maisā ar 328


Viggen bija iipasha versija, es runajau par aero. Vecajiem ( 9-5) ir 230, jaunaakiem 250. Pievienojot parastu chipu jau 280-300. Ja gribaas pavisam kraaninju staipiit un maks atljauj, tad arii 400 un vairaak.Bet runa jau ir par standarta versijaam. n galu galaa e36 vareetu saliidzinaat ar saab 9-3, lai gan arii no taa 2.0T motora var aaraa dabuut pashu nelabo

Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ramonz
03. Sep 2009, 09:33 #82

Kopš: 02. Sep 2009

Ziņojumi: 288

Braucu ar:


ja tev galvenais kritērijiem jauna auto izvēlē ir degvielas ekonomija, tad es nesaprotu, kāpēc vajag bmw pirkt?

pirmajaa postaa rakstiiju, ka : vismaz spriezjot peec sludinaajumiem uz doto briidi e36 var dabuut ljoti leeti. Kaa arii luudzu padomu, lai galiigi neiebrauktu auzaas, tb nenopirktu suudu.

Leeti, taatad naudas maz, taatad vajag arii ekonomisku. Ja bmw neatbilst, tad ......tad neko ,Neesmu par dziives meerkji uzstaadiijis braukt ar bmw
Offline
ramonz
03. Sep 2009, 09:47 #83

Kopš: 02. Sep 2009

Ziņojumi: 288

Braucu ar:

Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs
==

Turbomotoriem pieaugums peec chiposhanas 20-25% ir norma.

http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=...amp;listorder=88
Offline
ramonz
03. Sep 2009, 09:53 #84

Kopš: 02. Sep 2009

Ziņojumi: 288

Braucu ar:

par diizelju chiposhanu vispaar nerunaasim

tam pasham E46 330d var dabuut 265zs; 496Nm

http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/BMW-...-330d-337-r.html
Offline
zefirs
03. Sep 2009, 09:58 #85

Kopš: 18. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 264

Braucu ar: Allroad

Ja gribi degvielas ekonomiju un jaudu, tad vienīgais variants ir dīzelis. Jo benzīniekiem šie jēdzieni neiet kopā.
Offline
gapp
03. Sep 2009, 10:02 #86

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


02 Sep 2009, 19:35:59 desiress rakstīja:
320-tais ar 17" uz shosejas 110...120 km/h braucot zem 10 litriem ir gruuti dabuujaams (uzliekot 15" un braucot ~100 km/h ir kādi 8 litri)
Pilsētā aptuveni 14 litri būs, pie īsiem pārbraucieniem, pārsvarā ar aukstu motoru


2L/100km dēļ 17" diskiem? Man ar 1.8 bik savādāk sanāk, pagājušajā vasarā vidējais ar 15" bija 8,3, šovasar ar 17" ir 8,3-8,6L/100km. Nejūtama starpība.
Offline
325unknown
03. Sep 2009, 10:13 #87

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 173

Braucu ar:


03 Sep 2009, 09:58:11 zefirs rakstīja:
Ja gribi degvielas ekonomiju un jaudu, tad vienīgais variants ir dīzelis. Jo benzīniekiem šie jēdzieni neiet kopā.

kaadu laiku vizinaajos ar e36 316 - nu nebija vinsh tik reijiigs - kkaadi 7l videeji sanaaca, ja shoseja vairaak, tad bik mazaak
nu rekjete nebija baigaa, bet manupraat labaaks par diesel - nu es domaaju tds'us

[ Šo ziņu laboja 325unknown, 03 Sep 2009, 10:14:12 ]

Offline
Agritis
03. Sep 2009, 10:30 #88

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2094

Braucu ar: Astra ST

Vēl vajag piedomāt pie fakta, ka mazmotoriem defaultā būs krietni švakāks aprīkojums, nekā 2.5/2.8

Ar smaidu atceros, kā mani mocīja šī pati litru skaitīšanas mānija, kad vecā 525e vietā meklēju ko citu

Paņēmu 3.5, un savam sirdsmieram nekādus patēriņus neskatos. Nenožēloju nevienu brīdi. Pēc vēlēšanās varu , vai arī vienkārši ripināties un baudīt skatu pa logu
Offline
meidei
03. Sep 2009, 10:55 #89

Kopš: 12. Oct 2006

Ziņojumi: 17612

Braucu ar: 3er

Njā - laikam, jau labāk 316i nekā nopistu dīzeli kaut kādu, kurš rūc kā traktors un dreb kā dīzeļvilciens Bet kā jau minēja E36 318is ir visekonomiskākais, tad nāk 2.8, 2.5

Tas ka jūs te mērijuši cik pa vējam un ar tukšu kuzavu nevienam īpaši neinteresē
Offline
Castor
03. Sep 2009, 11:07 #90

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


03 Sep 2009, 10:02:20 gapp rakstīja:

02 Sep 2009, 19:35:59 desiress rakstīja:
320-tais ar 17" uz shosejas 110...120 km/h braucot zem 10 litriem ir gruuti dabuujaams (uzliekot 15" un braucot ~100 km/h ir kādi 8 litri)
Pilsētā aptuveni 14 litri būs, pie īsiem pārbraucieniem, pārsvarā ar aukstu motoru


2L/100km dēļ 17" diskiem? Man ar 1.8 bik savādāk sanāk, pagājušajā vasarā vidējais ar 15" bija 8,3, šovasar ar 17" ir 8,3-8,6L/100km. Nejūtama starpība.


Tie e36 tiešām ir tik rijīgi? Mans 320i e46 (M52TUB20), mierīgi braucot, pa šoseju norij ~7, pilsētā ~11. Protams ne sūda viņš neiet...
Offline
egonspleeve
03. Sep 2009, 11:11 #91

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

ja baigi gribas meazu pateerinju, tad jaanjem ir 318 tds diizelis. vai ari jaanjem jebkursh benzinnieks un jaauzliek sprices gaaze. nevajag lidinaties pa debesim ar pasacinam par 8 litru paterinju
Offline
325unknown
03. Sep 2009, 11:23 #92

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 173

Braucu ar:

nu, ja no e36 jaaizveelas kkas ekonomiskaaks, tad manupraat:
1) 316 vai 318 - otrais gan nezinu cik teeree
2) 318tds vai 325tds - nemaz tik maz vinji nepateeree - atkal - par 318tds nezinu, jo neesmu lietojis, bet nu katraa gadiijumaa tds risks ar suukni, taapeec mazie benziini labaaki
3)gaaze - pasham bija e34 2.0 ar gaazi - shprice gan nebija, bet nu sajuusmaa nebiju par taadu setupu
Offline
e34
03. Sep 2009, 11:26 #93

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4028

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


03 Sep 2009, 09:47:46 ramonz rakstīja:
Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs
==

Turbomotoriem pieaugums peec chiposhanas 20-25% ir norma.

http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=...amp;listorder=88


nu neiet tie turbo sāpi vairāki ir izdarīti ar 325 un pat 525
runāju laikam par 9-5 ar 2.0t un kautkādiem tur 200zs+
Offline
ramonz
03. Sep 2009, 13:31 #94

Kopš: 02. Sep 2009

Ziņojumi: 288

Braucu ar:

2.0t ir no 150-180 ( atkariibaa no t vai T), ja tam saabm ir veel automaats un taa smaga 9-5 bundzja, tad tur viss protams skaidrs. pameegjini 9-5 aero
Offline
egonspleeve
03. Sep 2009, 13:33 #95

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


03 Sep 2009, 11:26:56 e34 rakstīja:

03 Sep 2009, 09:47:46 ramonz rakstīja:
Esmu mēģinājis mērīties ar krāniņiem ar 2,3 aero – neko viņš nevar – iespējams tāpēc, ka priekšpiedziņa, varbūt kaut kas ar turbo nebija kārtībā, varbūt vadītājs dunduks. Ne vienmēr zs izsaka to, kurš, teiksim 200m ātrāk nobrauks. Un es neticu, ka „parastu čipu” uzliekot var dabūt + 50zs
==

Turbomotoriem pieaugums peec chiposhanas 20-25% ir norma.

http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=...amp;listorder=88


nu neiet tie turbo sāpi vairāki ir izdarīti ar 325 un pat 525
runāju laikam par 9-5 ar 2.0t un kautkādiem tur 200zs+


ar e34 izdariisi 9-5 aero??? haahaahaa!!! tikai tavos slapjajos sapnjos.
Offline
aspy
03. Sep 2009, 13:38 #96

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328

Kaa pasham par brinumu ists krizes auto izradijaas amerikanju M3 pa shoseju 6,5litri, pilseetaa senjojot 8litri Telojot atsaldeto 10 litrus teeree
Offline
7788
03. Sep 2009, 13:40 #97

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


03 Sep 2009, 13:38:34 aspy rakstīja:
Kaa pasham par brinumu ists krizes auto izradijaas amerikanju M3 pa shoseju 6,5litri, pilseetaa senjojot 8litri Telojot atsaldeto 10 litrus teeree

Tu droši vien OBC vērtības pieņem par aksiomu
Offline
aspy
03. Sep 2009, 13:43 #98

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328


03 Sep 2009, 13:40:52 7788 rakstīja:

03 Sep 2009, 13:38:34 aspy rakstīja:
Kaa pasham par brinumu ists krizes auto izradijaas amerikanju M3 pa shoseju 6,5litri, pilseetaa senjojot 8litri Telojot atsaldeto 10 litrus teeree

Tu droši vien OBC vērtības pieņem par aksiomu

jaa tie ir tirie OBC dati, bet reali sak likties ka ir vel mazaak!
Offline
coldasice
06. Sep 2009, 20:57 #99

Kopš: 17. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: Volvo V70

nezinu ko jūs te murgojat,bet braucu ar savu 328 e 36 no jūnija(pirmais auto) vidējais patēriņš 10 l ar bāku sanāk ap 700 km nobraukt

pa šosēju var iekļauties arī 6,bet tas nav man braucot 4atā uz darbu pa šosēju vidējais 8 litri,pa pilsētu vairāk,jo braucu diezgan agresīvi un ne 50km/h,zinu,kad pats meklēju arī sākumā gribēju 1.8-2.0 l ,bet salīdzinot degvielas patēriņu pa to pašu šosēju un iespējas apdzīt kolonnu ar fūrām,sapratu,kas man vajadzīgs,bet tas nemaz nebūs lēti normālam auto labā stāvoklī,ņēmu pa 3000ls sedanu ar ādu un klimu un vienu saimnieku vācijā-rezultāts apmierina gan jauda,gan patēriņš,vienam braucot mazliet par šerpu,bet ņemot līdzbraucējus vismaz divus sanāk lētķ nekā ar vilcienu un ātrāk gan
Offline
btr
06. Sep 2009, 21:02 #100

Kopš: 04. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 335

Braucu ar: 318isport :aleluja: :aleluja:

DA pannem to 2.8 un ieliec gaazzi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo