Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Moskvich 2140 ar BMW motoru

AutorsZiņojums
arizah
11. Feb 2009, 03:26 #81

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

cieniitais bladetrx, kazrunjgjis nav pasaules centrs un nekljuva par to ne pagaajshnedeelj, kad tur beidzot ievilka internetu, ne arii tad, kad draugos izveidoji domubiedru grupu.

un pilnigi pohuj uz cik iet tas zazs, ja tu domaa, ka es savu superdaargo kaa tu saki - miskasti pirku taapeec, lai kazrunjkjiii izrulleetu kaut kaadu samopalu, tad noveelu tev ar sho domu nodziivot liidz muuzha galam. Tas laikam ir vieniigais veids, kaa taados dziljos laukos saglabaat optimismu.

buutu labaak kartupeljus staadiijis pa to laiku, nebuutu ar traktoru uz riigu atkal jaabrauc duures vicinaat. un kaapeec ar zazu nebraucaat uz riigu pagaajshnedeelj? buutu riktiigi ieraadiijis zivtinjam

p.s. un vispaar, cik tev gadu?

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Feb 2009, 03:30:17 ]

Offline
bmwrider
11. Feb 2009, 07:51 #82

Kopš: 03. Feb 2007

Ziņojumi: 491

Braucu ar: v8


11 Feb 2009, 00:28:31 bladetrx rakstīja:
Nu nav - tur viss ir pārlikts. aizmugurē vispār neturētu to cēlienu. Bet efektīvi un lēti. 1.8 Pasāta motors nekas forsēts kā likts tā iebāzts, un motors vecā 93 gada pasāta, itka pat normāli pasējis.
Bet rezultāts ar tiem pašata cik tur tiem kumeļiem ir STI spēcīgi. Re kā tūkstošus neieguldot var arklu dabūt.

[ Šo ziņu laboja bmwrider, 11 Feb 2009, 07:58:19 ]

Offline
markelis
11. Feb 2009, 08:47 #83

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12922

Braucu ar: eFku


11 Feb 2009, 01:08:38 adolfs rakstīja:
reku caterhams superlite ar saviem 150zs un 500kg ir +- standart spainjaa aatrumaa


peedeejaas sezonas top giiraa bij catherans R 500 (kuram 2litriigs forda motors) - aatraaks praktiski par visu, tais skaitaa bugatti veironu.
Offline
Modrs
11. Feb 2009, 08:48 #84

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

visā šajā krāniņmērīšanas procesā Jūs esat aizmirsuši sa;keri. un zazam šajā gadījumā uz aizmugures riteņem tā ir lielāka, tāpēc arī ir te tādas leģendas

vnk vajag atcerēties fizikas likumus, nevis ieciklēties uz jaudu un griezes momentu....
Offline
GirtzB
11. Feb 2009, 08:56 #85

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

vecie labie laiki 2002 gads is back

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Sadam
11. Feb 2009, 09:07 #86

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:


11 Feb 2009, 00:53:28 bladetrx rakstīja:

11 Feb 2009, 00:46:48 adolfs rakstīja:
pret kuru evo tu gribi faitu? tam kuram 350zs 500nm un pa 20k vai tam kam 450zs un 600nm pa 45k ?

p.s. ej panjem fizikaa papildkursu vai pabeidz kaut 6shas klases

Redzi tā parasti uzvedās tādi calīši kam baigi kož ka viņu dārgās miskastes izjās lētās miskastes 200 ls vērtībā, saku ko redzēju un ko zinu, man tavu ticību nevajag. Bet man nekasies vienk saku sameklē traukiem lv domubiedrus kazrunģis un tur tu dabūsi razkladu. domāju, ka tu ar savu 450zs arī no xenon hondas artautos, kas arī ir naglu kaste pret tavu auto


Eu, bļaģtrex, tak paskaties kaut vai kādas tam Zazam riepas? M+S! Varbūt viņš arī iet, bet labi ja ātrāk par standarta kapeiku.

Čali! Ej uz skolu!
Offline
Modrs
11. Feb 2009, 09:17 #87

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

zaz
zaz vs jeep

Cik gan jābūt stulbiem, lai ieciklētos uz diviem parametriem - jauda un grieze

zazs ieliek ar masu un lielāku saķeres koeficientu uz dzenošajiem riteņiem
Offline
GirtzB
11. Feb 2009, 09:18 #88

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Modricimus, svarīga ir nm/svara un zs/svara attiecība, kā arī protams velkošo riteņu saķere...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Modrs
11. Feb 2009, 09:21 #89

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


11 Feb 2009, 09:18:12 GirtzB rakstīja:
Modricimus, svarīga ir nm/svara un zs/svara attiecība, kā arī protams velkošo riteņu saķere...


tieši tā, par to es jau arī runāju
Offline
GirtzB
11. Feb 2009, 09:24 #90

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tieši par to arī adolfs runā.
t.i. evo 1500 kg 350zs 500nm vs ZAZ kur ir max 650kg ~90zs un ~180nm
p.s. saķere startā ir par labu lūcijai...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Modrs
11. Feb 2009, 09:42 #91

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nu bet reku vidjikā ir tas zaļais zazs, kuram ir 16V VW motors, tak tā pastala nav valdāma

vakarā joka pēc varētu cartest.exe programmu palaist. jo te ir liela nozīme saķerei. nav jau jēgas tur 600 zs huļi ti hočeš, ja rati buksē
Offline
Puce
11. Feb 2009, 10:31 #92

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

pēc formas visi m10 motori ir vienādi. Sākot no 1.6L līdz pat 2L.



-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
kaarleenc
24. Feb 2009, 22:44 #93

Kopš: 24. Oct 2007

No: Smiltene

Ziņojumi: 95

Braucu ar: TDI


11 Feb 2009, 09:07:13 Sadam rakstīja:

11 Feb 2009, 00:53:28 bladetrx rakstīja:

11 Feb 2009, 00:46:48 adolfs rakstīja:
pret kuru evo tu gribi faitu? tam kuram 350zs 500nm un pa 20k vai tam kam 450zs un 600nm pa 45k ?

p.s. ej panjem fizikaa papildkursu vai pabeidz kaut 6shas klases

Redzi tā parasti uzvedās tādi calīši kam baigi kož ka viņu dārgās miskastes izjās lētās miskastes 200 ls vērtībā, saku ko redzēju un ko zinu, man tavu ticību nevajag. Bet man nekasies vienk saku sameklē traukiem lv domubiedrus kazrunģis un tur tu dabūsi razkladu. domāju, ka tu ar savu 450zs arī no xenon hondas artautos, kas arī ir naglu kaste pret tavu auto


Eu, bļaģtrex, tak paskaties kaut vai kādas tam Zazam riepas? M+S! Varbūt viņš arī iet, bet labi ja ātrāk par standarta kapeiku.

Čali! Ej uz skolu!


Ja tu kaut vien reiz buutu uz kazrunjgji bijis,tad zinaatu kaapeec tam zazam ir M+S riepas...tur ir smilshains segums taapeec ar vasareneem arii nav jeegas braukt.
Un nav gluzji tas motrs pilniigi parasts,tam ir noseedinaata galva un novirpots spararats.
Lai gan tas zapars iet labi, tachu taa arii nav ka m3 izliek pa puss lidlauku. tos 240m kas ir kazrunjgji tas var nobraukt aptuveni tik pat aatri cik vecais audi s4 2.2T
Offline
sejejs
24. Feb 2009, 23:13 #94

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Man patīk kā izskatās. Ja izpildījums būtu TOP Zustand nostrādāts, tad vispār ahujenno būtu.
Offline
Marteens
25. Feb 2009, 01:34 #95

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

http://www.youtube.com/watch?v=_fwm32IhmhI&feature=related


Iekarsuši esat.....Laiks atslābt.
Offline
Srakans
25. Feb 2009, 11:16 #96

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Reku adolfam
Offline
Marteens
25. Feb 2009, 12:28 #97

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

http://www.youtube.com/watch?v=_E6HztM9YUc&feature=related

Offline
Modrs
25. Feb 2009, 13:56 #98

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kaorče tie spaiņi ne sūda neizskatās, un arī, kā izrādās, neiet
Offline
rezone
25. Feb 2009, 15:02 #99

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70







Offline
uldis5
02. May 2009, 10:14 #100

Kopš: 31. Jul 2008

Ziņojumi: 18

Braucu ar: Autoevakatoru

Pardodu 1987g. e 30 uz rezerves dalam ar 2,0 motoru ,ir visa masina kopaa, bet kuzavs izruseejis,tadeel tikai uz detalaam tel, 22161616
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo