Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: M50B25 čipošana?

AutorsZiņojums
badmoon
29. Apr 2009, 13:19 #81

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Kaa visaatraak noteikt, vai ir VANOS vai nav
1992.gada 320-tais E36...
Offline
Kashelz
29. Apr 2009, 13:25 #82

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


29 Apr 2009, 13:19:34 desiress rakstīja:
Kaa visaatraak noteikt, vai ir VANOS vai nav
1992.gada 320-tais E36...

Galvai vakam galaa pie radiatora skaties ir izbidijums vai nav, elementaari pateikt!

Ja ir, tad Vanos, ja nav - nav!

Offline
badmoon
29. Apr 2009, 16:15 #83

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Nekaa nav
Motors

[ Šo ziņu laboja desiress, 29 Apr 2009, 16:18:37 ]

Offline
Kashelz
29. Apr 2009, 16:36 #84

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!
Offline
griekis
29. Apr 2009, 16:44 #85

Kopš: 31. Oct 2004

Ziņojumi: 444

Braucu ar:


29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!


ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54
Offline
plakanais
29. Apr 2009, 16:50 #86

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:

29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!


ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54


ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU
Offline
Kashelz
29. Apr 2009, 16:54 #87

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


29 Apr 2009, 16:50:27 Bute rakstīja:

29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:

29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!


ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54


ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU

Cik diez shitads dzineejs maksaa? Vareetu buut tiiri labi, grieze kaut kur ~ 280nm un 190 HP, shadas taadas modifikacijas + chips un iet veel labaak + vel samera ekonomisks. 300+ nm un 200+ HP
Offline
plakanais
29. Apr 2009, 17:03 #88

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

orienteejoshi shtuku oiroooo
Offline
Staris
04. Mar 2011, 16:29 #89

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Vai non-Vanos M50B25 92' variantam toč ir tikai opcija - mikroshēmas spraust/lodēt? Ar kompi neko un nekā?
Offline
rihs
26. Mar 2011, 21:56 #90

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f

ej adrese turbochip.lv tur var pa normalu cenu nocipot jaudas kapums bus jutams
Offline
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:00 #91

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

Paskaidrojiet! Kas ir čipošana ?
Un vai tas ir efektīvi salīdzenot ar ECU nomaiņu !
Offline
rihs
26. Mar 2011, 22:04 #92

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f


26 Mar 2011, 22:00:08 Stanislavs rakstīja:
Paskaidrojiet! Kas ir čipošana ?
Un vai tas ir efektīvi salīdzenot ar ECU nomaiņu !


Ecu nau jamaina tur kopi samaina programmu un motors darbojas ar jauno programmu
Offline
guile
26. Mar 2011, 22:05 #93

Kopš: 17. Mar 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1524

Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant


29 Apr 2009, 16:54:05 Kashelz rakstīja:

29 Apr 2009, 16:50:27 Bute rakstīja:

29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:

29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!


ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54


ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU

Cik diez shitads dzineejs maksaa? Vareetu buut tiiri labi, grieze kaut kur ~ 280nm un 190 HP, shadas taadas modifikacijas + chips un iet veel labaak + vel samera ekonomisks. 300+ nm un 200+ HP

a 523i ar diviem vanosiem??
Offline
rihs
26. Mar 2011, 22:07 #94

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f


26 Mar 2011, 22:05:13 guile rakstīja:

29 Apr 2009, 16:54:05 Kashelz rakstīja:

29 Apr 2009, 16:50:27 Bute rakstīja:

29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:

29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!


ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54


ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU

Cik diez shitads dzineejs maksaa? Vareetu buut tiiri labi, grieze kaut kur ~ 280nm un 190 HP, shadas taadas modifikacijas + chips un iet veel labaak + vel samera ekonomisks. 300+ nm un 200+ HP

a 523i ar diviem vanosiem??


http://www.turbochip.lv/index.php?page=bmw-lv

Te ir man liekas gandriz visiem bumeriem
Offline
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:09 #95

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


26 Mar 2011, 22:04:39 rihs rakstīja:

26 Mar 2011, 22:00:08 Stanislavs rakstīja:
Paskaidrojiet! Kas ir čipošana ?
Un vai tas ir efektīvi salīdzenot ar ECU nomaiņu !


Ecu nau jamaina tur kopi samaina programmu un motors darbojas ar jauno programmu

Kapēc tad maina ecu , Sporta mašīnām ?
Esmu dzirdējis ka ECU nevar pāršūt, reti kurus !
Offline
rihs
26. Mar 2011, 22:15 #96

Kopš: 14. Feb 2009

Ziņojumi: 197

Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f

Var ari parlodet mikroshemas un tada gara
Sporta masinam parasti liek piemeram Vems,Ms tos kompkus ir vieglak regulet a stok kompi ir daudz grutak paregulet
Offline
Staris
26. Mar 2011, 22:17 #97

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Veciem auto kompjiem vai nu mikroshēmu pārlodē vai arī ieliek pārsimtslatu vērtu kruto kompi ar lielām regulēšanas iespējām.
Jaunākiem auto jau var pieslēgties ar vadu un iedzīt jauno programmatūru dažu minūšu laikā. Joprojām ir iespēja uzlikt kruto kompi pa dārgo un regulēt pašam.

Ja tev ir samērā jauns auto, tad atrodi tādu pašu jau "čipotu", pieslēdzies ar vadu, nokopē softu, iekopē savējā un tiec galā par brīvu velti

[ Šo ziņu laboja Staris, 26 Mar 2011, 22:18:30 ]

Offline
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:17 #98

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:

Kapēc tiek uzkatīts ka čipošana ie kautkādas mikrenes ielodēšana Ecu un tad auto iet labāk
Sanāk ka iekš Ecu vienārši uzcep jaunu progu !
Offline
eddie
26. Mar 2011, 22:18 #99

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 528

Braucu ar: KTM un Jeep

Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.

Vispār te http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=15423&start=0 bija topiks par megaskvirtiem un vemšiem. Atceros, bija man viens turbosaabs ar vēl veco sistēmu, nevis trionicu - tam nevarēja tik vienkārši pieslēgties pie kompja un pielabot softu. Un tam es štukoju toreiz iemest megaskvirtu, kas vienkārši piekoriģē kompja dotos un no dačikiem saņemtos signālus. Procedūra likās visnotaļ vienkārša.

[ Šo ziņu laboja eddie, 26 Mar 2011, 22:23:38 ]

Offline
Stanislavs
26. Mar 2011, 22:21 #100

Kopš: 24. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 946

Braucu ar:


26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.

Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo