Online
Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M50B25 čipošana?
Autors | Ziņojums |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
| Kaa visaatraak noteikt, vai ir VANOS vai nav
1992.gada 320-tais E36... | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
29 Apr 2009, 13:19:34 desiress rakstīja:
Kaa visaatraak noteikt, vai ir VANOS vai nav
1992.gada 320-tais E36...
Galvai vakam galaa pie radiatora skaties ir izbidijums vai nav, elementaari pateikt!
Ja ir, tad Vanos, ja nav - nav!
| Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8441
Braucu ar: Braucu ar
| Nekaa nav
Motors[ Šo ziņu laboja desiress, 29 Apr 2009, 16:18:37 ] | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu! | Offline | | |
griekis | | Kopš: 31. Oct 2004
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
|
29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!
ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54 | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:
29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!
ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54
ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU | Offline | | |
Kashelz | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
29 Apr 2009, 16:50:27 Bute rakstīja:
29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:
29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!
ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54
ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU
Cik diez shitads dzineejs maksaa? Vareetu buut tiiri labi, grieze kaut kur ~ 280nm un 190 HP, shadas taadas modifikacijas + chips un iet veel labaak + vel samera ekonomisks. 300+ nm un 200+ HP | Offline | | |
plakanais | | Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| orienteejoshi shtuku oiroooo | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Vai non-Vanos M50B25 92' variantam toč ir tikai opcija - mikroshēmas spraust/lodēt? Ar kompi neko un nekā?
| Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
| ej adrese turbochip.lv tur var pa normalu cenu nocipot jaudas kapums bus jutams | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
| Paskaidrojiet! Kas ir čipošana ?
Un vai tas ir efektīvi salīdzenot ar ECU nomaiņu ! | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
|
26 Mar 2011, 22:00:08 Stanislavs rakstīja:
Paskaidrojiet! Kas ir čipošana ?
Un vai tas ir efektīvi salīdzenot ar ECU nomaiņu !
Ecu nau jamaina tur kopi samaina programmu un motors darbojas ar jauno programmu | Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1524
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
|
29 Apr 2009, 16:54:05 Kashelz rakstīja:
29 Apr 2009, 16:50:27 Bute rakstīja:
29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:
29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!
ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54
ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU
Cik diez shitads dzineejs maksaa? Vareetu buut tiiri labi, grieze kaut kur ~ 280nm un 190 HP, shadas taadas modifikacijas + chips un iet veel labaak + vel samera ekonomisks. 300+ nm un 200+ HP
a 523i ar diviem vanosiem?? | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
|
26 Mar 2011, 22:05:13 guile rakstīja:
29 Apr 2009, 16:54:05 Kashelz rakstīja:
29 Apr 2009, 16:50:27 Bute rakstīja:
29 Apr 2009, 16:44:09 griekis rakstīja:
29 Apr 2009, 16:36:58 Kashelz rakstīja:
Nu nav arii dizjaa vajadziiba tam Vanosam, neko jams nedod uz M50 dzinejiem realitatee, M52 jau ir savaadaak un vel jo vairak uz M52 ar dual vanosu!
ja nemaldos tad nav m52 ar diviem vanosiem...m54
ir gan, divvanosu 2,8 dzineejs naak ar kodu M52B28TU
Cik diez shitads dzineejs maksaa? Vareetu buut tiiri labi, grieze kaut kur ~ 280nm un 190 HP, shadas taadas modifikacijas + chips un iet veel labaak + vel samera ekonomisks. 300+ nm un 200+ HP
a 523i ar diviem vanosiem??
http://www.turbochip.lv/index.php?page=bmw-lv
Te ir man liekas gandriz visiem bumeriem | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
26 Mar 2011, 22:04:39 rihs rakstīja:
26 Mar 2011, 22:00:08 Stanislavs rakstīja:
Paskaidrojiet! Kas ir čipošana ?
Un vai tas ir efektīvi salīdzenot ar ECU nomaiņu !
Ecu nau jamaina tur kopi samaina programmu un motors darbojas ar jauno programmu
Kapēc tad maina ecu , Sporta mašīnām ?
Esmu dzirdējis ka ECU nevar pāršūt, reti kurus ! | Offline | | |
rihs | | Kopš: 14. Feb 2009
Ziņojumi: 197
Braucu ar: BMW 322,5 e36 un HSM 208f
| Var ari parlodet mikroshemas un tada gara
Sporta masinam parasti liek piemeram Vems,Ms tos kompkus ir vieglak regulet a stok kompi ir daudz grutak paregulet
| Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Veciem auto kompjiem vai nu mikroshēmu pārlodē vai arī ieliek pārsimtslatu vērtu kruto kompi ar lielām regulēšanas iespējām.
Jaunākiem auto jau var pieslēgties ar vadu un iedzīt jauno programmatūru dažu minūšu laikā. Joprojām ir iespēja uzlikt kruto kompi pa dārgo un regulēt pašam.
Ja tev ir samērā jauns auto, tad atrodi tādu pašu jau "čipotu", pieslēdzies ar vadu, nokopē softu, iekopē savējā un tiec galā par brīvu velti [ Šo ziņu laboja Staris, 26 Mar 2011, 22:18:30 ] | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
| Kapēc tiek uzkatīts ka čipošana ie kautkādas mikrenes ielodēšana Ecu un tad auto iet labāk
Sanāk ka iekš Ecu vienārši uzcep jaunu progu ! | Offline | | |
eddie | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 528
Braucu ar: KTM un Jeep
| Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.
Vispār te http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=15423&start=0 bija topiks par megaskvirtiem un vemšiem. Atceros, bija man viens turbosaabs ar vēl veco sistēmu, nevis trionicu - tam nevarēja tik vienkārši pieslēgties pie kompja un pielabot softu. Un tam es štukoju toreiz iemest megaskvirtu, kas vienkārši piekoriģē kompja dotos un no dačikiem saņemtos signālus. Procedūra likās visnotaļ vienkārša.[ Šo ziņu laboja eddie, 26 Mar 2011, 22:23:38 ] | Offline | | |
Stanislavs | | Kopš: 24. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 946
Braucu ar:
|
26 Mar 2011, 22:18:54 eddie rakstīja:
Vispār interesanti lasīt, kā čaļi štuko par atmosfērnieka čipošanu, lai no 280nm/190hp dabūtu veeeeseeeluuuus 300nm/200hp. Man goda vārds nav ne mazākās nojausmas, kā tas bembjiem darās, bet, ja tāpēc ir jābrauc pie lietpratējiem un jāmaksā barga nauda par tik niecīgu ieguvumu, tad toč jāpasmaida. Lūk, ar turbomotoru citādāk.. Par piemēru saab 9000 aero - stoka 340nm/225hp bez jebkādām hardwariskām pārbūvēm mājas apstākļos ar ar t5suite čipojās uz 400nm/280hp. Ja uzmetina 3" izplūdi (ar visu downpipe, protams, pilnā garumā), iemet konisko filtru, vēl nedaudz pieregulē kompī ciparus un ir vēl +20nm/10hp. Iemet citas sprauslas un jau ir visi 300hp un 450nm. Lūk, tad ir jēga. Protams, tas tāds stipri subjektīvs viedoklis, bet, ja es gribētu, lai mans 2.5 vai 2.8 litrīgais bembītis iet raitāk, es skrūvētu viņam virsū lielu turbu, nevis niekotos ap sīkumiem.
Esmu pētijis to turbo tēmu, studējis RVT un lasijis baigo Krievu literatūru tici man tas nav tik viegli "uzmest turbīnu" ! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|