Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dienvidu tilts

AutorsZiņojums
kkas
27. Oct 2008, 16:55 #81

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

atradushi par ko baidiities, zem smagajiem tak tas izliekums ir +-ok. vot ja vinsh tur paliks peec tiem smagajiem, tad mums buus ne tikai daargaakais tilts, bet arii skiibakais
Offline
spy
27. Oct 2008, 16:58 #82

Kopš: 18. Jul 2007

Ziņojumi: 1429

Braucu ar:

kam nav slinkums un ir mazliet brīva laika - nofočējiet rīt visus trīs atlikušos tiltus šādā pat rakursā, lai varētu salīdzināt
Offline
Maxis
27. Oct 2008, 16:59 #83

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

nu jebal eksperti savākušies
neceļas pat roka te kaut ko skaidrot
Offline
martink
27. Oct 2008, 17:00 #84

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Starp citu, reku ķīnieši cels (vai jau ceļ tiltu):

http://www.dailymotion.com/Top-Notch112/video/x...ng-3-of-3_travel

no 1:00

iesaku pievērst uzmanību izmaksām.
Offline
Maxis
27. Oct 2008, 17:00 #85

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19


27 Oct 2008, 16:58:31 spy333 rakstīja:
kam nav slinkums un ir mazliet brīva laika - nofočējiet rīt visus trīs atlikušos tiltus šādā pat rakursā, lai varētu salīdzināt


jā, ja kādiem 32 kravas auto šoferiem nav ko darīt, tad atrodiet Salu tilta visneizdevīgākās slodžu novietošanas vietas, vēl ar 2 smagajiem no katras puses slēdziet pārejo satiksmi un tad fočējiet cik vien patīk
Offline
Universal
27. Oct 2008, 17:02 #86

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW

Slāvu aplis pēc pārbūves


Ziepniekkalna iela tagad


no Ziepniekkalna ielas 2011 gadā


no Ziepniekkalna ielas 2015 gadā



-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
martink
27. Oct 2008, 17:03 #87

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


27 Oct 2008, 16:41:24 yanks rakstīja:
IMG Neizdeviga slodze /IMG


Vot tas ir tas ko varetu nosaukt par neizdevigu slodzi - paraleli garenasij, pec iespejas vairak uz vienu malu un otraa pusee tuksums ...
Offline
Whazaaa
27. Oct 2008, 17:03 #88

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

eu a kas nedrīkst te padirst par to tiltu ? mēs kā pelēkie kuri nesaprot neko no kvantu fizikas ( ) redzam bildē pāris smagos, smieglīga paskata asfalta, betona un dzelzs konstrukcija uz kuras ir pāris šuras, smagie un citi sūdu un viņš ir saliecies

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
GS
27. Oct 2008, 17:03 #89

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


27 Oct 2008, 17:00:26 Maxis rakstīja:

27 Oct 2008, 16:58:31 spy333 rakstīja:
kam nav slinkums un ir mazliet brīva laika - nofočējiet rīt visus trīs atlikušos tiltus šādā pat rakursā, lai varētu salīdzināt


jā, ja kādiem 32 kravas auto šoferiem nav ko darīt, tad atrodiet Salu tilta visneizdevīgākās slodžu novietošanas vietas, vēl ar 2 smagajiem no katras puses slēdziet pārejo satiksmi un tad fočējiet cik vien patīk


Tas cik pats daudz saprot parada kad salidzini 2 dazadu tipu tiltus, un pastaiga pa netu un pamekle bildes ar slogosanam ja atradisi kadu kas kaut uz pusi tik daudz ir ielocijies iedosu cepumu

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
strazdins
27. Oct 2008, 17:04 #90

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: BMW 318 ti compact; X3

pasniedzējs šodien lekcijā teica ka tilta arhitekti varētu iet taisīt kapa pieminekļus un viņi vispār būtu jātur lielgabala šāviena attālumā no tilta
jo dēļ viņu iedomības ir pārāk liela izliece, kur respektīvi neizpildīsies lietojamības robežstāvoklis, jo tilts pie lielām slodzēm šuposies.
lietojamības robežstāvoklis izpildās
Offline
rolis1987
27. Oct 2008, 17:04 #91

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


27 Oct 2008, 17:00:26 Maxis rakstīja:

27 Oct 2008, 16:58:31 spy333 rakstīja:
kam nav slinkums un ir mazliet brīva laika - nofočējiet rīt visus trīs atlikušos tiltus šādā pat rakursā, lai varētu salīdzināt


jā, ja kādiem 32 kravas auto šoferiem nav ko darīt, tad atrodiet Salu tilta visneizdevīgākās slodžu novietošanas vietas, vēl ar 2 smagajiem no katras puses slēdziet pārejo satiksmi un tad fočējiet cik vien patīk


Te runa gāja par ikdienišķo skatu, btw D-tilts jau būs tukšs... Salīdzināšanai der
Offline
moro
27. Oct 2008, 17:05 #92

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


27 Oct 2008, 16:59:13 Maxis rakstīja:
nu jebal eksperti savākušies
neceļas pat roka te kaut ko skaidrot
man būtu interesanti kādu +- kompetentu viedokli izlasit

cik es sapratu no medijem, tā deformācija palika arī pēc pārbaudes, jā? Un cik es atkal saprotu, tā tomēr nav jābūt; t.i. skaidrs, kā tiltam kaut cik jādeformējas zem slodzes, bet vai tad pēc tam nav jāatgriežas sakotnēja pozicijā?
Offline
Android
27. Oct 2008, 17:08 #93

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Nu, visas tirgus tantes izteicās?
Tātad aptuvena infa par DT slogošanu:
1. Vairumā gadījumu, slogojot tiltus, neliek 100% slodzi virsū - saliek 30, 50 vai 70% slodzes un tad aprēķina izlieces, kuras rastos pie 100% slodzes. Šoreiz situācija tāda tāpēc, ka:
1. kad bija konkurss uz projektēšanu, piedalījās 2 uzņēmumi- viens no LV - pieder RTU profesoram, otrs - no Sankt Pēterburgas. Uzvarēja krievi, jo šiem bija lielāka pieredze tiltu projektēšanā utt.
Slogošanu organizēja tas pats RTU profesors. Ir izskanējusi ideja, ka 100% slogošana tika pielietota arī lai mēģinātu iegriezt krievu projektētājiem. Protams, tādu metodi izmantot drīkst un var, bet tomēr to ne vienmēr izmanto.
Par pašu slogošanu - slodzes tika liktas visneizdevīgākajā kombinācijā, kāda dzīvē praktiski negadās - slodze tika likta uz pirmā un trešā laiduma - resp. pirmais laidums ieliecas, otrais tiek izliekts uz augšu, un trešais laidums ieliecas daudz stiprāk. Rezultātā vizuāli tas arī izskatās pēc amerikāņu kalniņiem.
Ja to tiltu vienk pielādētu pilnu ar smagajiem, izlieces būtu daudz mazākas.


-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Whazaaa
27. Oct 2008, 17:10 #94

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

ok, vēl tikai viens jautājums, tas tilts atliecās atpakaļ ?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
rolis1987
27. Oct 2008, 17:11 #95

Kopš: 19. Dec 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 2871

Braucu ar:


27 Oct 2008, 17:10:57 Whazaaa rakstīja:
ok, vēl tikai viens jautājums, tas tilts atliecās atpakaļ ?


Jā, kad autiņi sabrauca uz 2. laidumu
Offline
Android
27. Oct 2008, 17:11 #96

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Ā, un vēl - blenžot citu tiltu slogošanas bildes, neaizmirstiet, ka dažādu sistēmu tiltiem pieļaujamās izlieces ir pilnīgi atšķirīgas - metāla tilti vienmēr lieksies vairāk par dzelzbetona - tas tikai no materiāla viedokļa. Nu un arī izlieces noteikti būs dažādas vanšu, iekārtajiem, loka, siju utt tiltiem - un vēl ņemiet vērā, ka šis ir jauktās sistēmas tilts, kādi pasaulē ir tikai divi un šis te esot pirmais eiropā

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
edzulis
27. Oct 2008, 17:13 #97

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


27 Oct 2008, 16:48:11 sandis_22 rakstīja:

27 Oct 2008, 16:46:53 walder rakstīja:
amerikāņu kalniņi pa brīvu

http://y.delfi.lv/norm/14863/346011_0gR6tP.jpeg


Ziemā zemākās vietās būs laba slidotava


Tikai tad, ja uz tā tilta apstāsies pāris fūres pareizajā punktā imo. Pie tam, gan jau ir noteikcaurules kaut kādas.

Pa to naudu imo tur varēja mierīgi iestrādāt kaut kādu apsildi zem asfalta lai nav jākaisa ar sāli un pēc tam jāvāc viss tas sūds. Bet nu kuru tas interesē. Ka tik lētāk droši vien.
Offline
moro
27. Oct 2008, 17:13 #98

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


27 Oct 2008, 17:10:57 Whazaaa rakstīja:
ok, vēl tikai viens jautājums, tas tilts atliecās atpakaļ ?
pievienojos jautaajumam

Android, paldies
Offline
martink
27. Oct 2008, 17:14 #99

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


27 Oct 2008, 17:11:45 Android rakstīja:
un vēl ņemiet vērā, ka šis ir jauktās sistēmas tilts, kādi pasaulē ir tikai divi un šis te esot pirmais eiropā


jācer, ka arī ne pēdejais

kolosāla izvēle - būvēt retas konstrukcijas tiltu... jau pašā saknē lielas iespējas gljukiem (piemēram, iekaramos tiltus dabūja uzbūvēt vairākus, kamēr iemācījās novērst šo te: http://www.youtube.com/watch?v=j-zczJXSxnw)

[ Šo ziņu laboja martink, 27 Oct 2008, 17:19:21 ]

Offline
Krishus
27. Oct 2008, 17:14 #100

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

Sheit lielajiem kritizeetajiem vajadzeetu apmekleet kaadu materiaalu pretestiibas kursu.

Ta esiet reaali, uz tilta virsuu ir 34 fuures, katra pa 40 tonaam. taada slodze tur nekad nebuus uz laiduma. taa kaa visi mizieeji mieriigi var atslaabt. uz jebkuru tiltu uzbraucot shaadu smagumu un savietojot blakus salieksies taa kontrukcija. tas tachu ir pilniigi normaali.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo