Online
Pašreiz BMWPower skatās 172 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Moskvich un BMW dzinēju savietojamība
Autors | Ziņojums |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
|
17 Sep 2008, 02:43:49 edzulis rakstīja:
btw, ziniet, kas mūsdienās ir lēti un labi etalons? DACIA! Cik ir parunāts ar taksistiem, mega uzticams auto. Un arī lēts.
piekriitu. tikai dacia ir tieshi tas pats zhigulis peec buutiibas | Offline | | |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| karburators ir vislabaakaa izveele leetam un vienkaarsham auto | Offline | | |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| nu labi, pietiek vienkaarshi peedeejaa laikaa tik ljoti sanaak vilties daudzaas "rietumu" veertiibaas, ka bezmaz automaatiski un aiz spiitiibas iesliigstu preteejaas galeejiibaas. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
17 Sep 2008, 02:44:10 Raicha rakstīja:
nu kara thenika vareetu kalpot kaa pieraadiijums, ka vinji var, ja grib
ja teereetu intelektuaalos un materiaalos resursus luksusa auto buuvei, iespeejams ar kara tehniku buutu stipri vien sliktaak.
Tapēc, ka ar kara tehniku nav variantu + tā ir augstākā pilotāžā un citi cilvēki.
Ir kaut kas ko krievi ražo augstā līmenī bez kara tehnikas? Priekš manis etalons ir Made in Germany, Switzerland, Sweden utt. Atkarīgs no preces.
Krievija tak pūst pati no iekšas. Dzīvība un glamūrs kūsā tikai lielajās pilsētās. Citur valda augsts alkoholismsa, noziedzības, korupcijas, pohujisma līmenis. Vismaz man tā šķiet. Lielā mērā uz savu resursu bagātības viņi vēl turās, bet nu novājināta Krievija ir smagi - gan garā, gan miesā imo. Tas arī atspoguļojas viņu autobūvē. Latvija, protams, nav diži labākā pozīcijā.
Vācija rulez.
Ok, arlabunakti. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| p.s Paredzu tuvāko divu gadu laikā Krievijā lielāku vai mazāku krīzi. Inflācija viņiem tur samērā augsta, naftas cena krīt pasaulē, attiecīgi arī gāzes cenas. Karš ar Gruziju ir nodarījis zaudējumus gan pašu budžetam, gan tajā ziņā, ka ārvalstu kapitāls lielos apjomos satina makšķeres + pašu akciju portfeļu indeksi smagi nokritās. Uz pašpatēriņu viņi tur neizvilks. Lai veicās, bet nu es domāju, ka būs problēmas tur. Attiecīgi arī mums.
Tagad nu toč viss. Iešu filozovēt sapņos | Offline | | |
Raicha | | Kopš: 26. Dec 2002
Ziņojumi: 14865
Braucu ar:
| Krievija - paldies dievam, ir kgb'shnjika rokaas, un cik naakas sastapties ar krievu pashu inteligjenci - visi saka, ka valsts ietur pareizo kursu.
svariigaakaas jomas vairs nav oligarhu rokaas, armija paleenaam tiek reformeeta un sakaartota, atdzimst lieli valsts pasuutiijumu kultuuras jomaa, tauta izgliitojas. nezinu, nemaaku spriest, bet tur vismaz ir [b]kautkaada[b/] cilveeciibas dzirksts palikusi.
ja skatamies globaali, tad kas ir preteejos svaru kausos? ASV ar savu imperiaalisma politiku, kuraa esam iesaistiijushies arii mees un kljuvushi par iraakas zemes okupantiem un tautas slepkavaam, tikai taapeec lai izraeelai buutu nafta un asv ierochu razhotaajiem - pasuutiijumi? es uzskatu, ka ar tiem pi*ariem uz vienas parashas seedeet nevajag, savas kljuudas jaapzinaas.
tieshi par to es patlaban rakstu sava veida manifestu politisko diskusiju topikam, kad buus gatavs - apsolu, ka viela paardomaam buus gana interesanta
| Offline | | |
gilbert | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3134
Braucu ar:
|
16 Sep 2008, 23:45:57 edzulis rakstīja:
16 Sep 2008, 23:12:42 gilbert rakstīja:
Kashelz, Tavs rasizms tik norāda uz to, cik tu esi neattīstīts
Bet tā jau arī ir. Neko viņi nevarēja izdomāt. Vismaz autiņi lielākā daļa tika nospiesti. Bija kaut kur salīdzinājums. Tipa USA auto un krievu auto nedaudz vēlāk Kopēts 1:1
Nebija domāts tieši par a/m. Negribu aizstāvēt ne vienu ne otru, vnk viņiem bija lieli panākumi citās jomās [ Šo ziņu laboja gilbert, 17 Sep 2008, 07:55:29 ] | Offline | | |
gilbert | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3134
Braucu ar:
| Runājot par krieviju, manuprāt, daudzu gadu laikā, tur ir saveduši tādu bardaku, ka neviens vairs to nespēs labot [ Šo ziņu laboja gilbert, 17 Sep 2008, 08:03:12 ] | Offline | | |
|
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
16 Sep 2008, 23:17:05 duff rakstīja:
moskvich aiz garazhas stāv.iedomājos,ka varētu pamēģināt,bet nez vai ir vērts.
Ja gribi mosha motoru ieksh BMW ielikt, tad rēķinies, ka būs grūti savaldīt to jaudu., būs jāliek atsaites, jāstiprina kūzovs, jo BMW atškirība no moša virsbūve ir daudz ļurkaināka. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Labrīt, puiši.
Es jums iemetu bildītes par tēmu, a jūs te galīgā netēmā aizgājuši.
Drusku izteikšos, par šeit izskanējušo..
Sākšu ar tēmu. Ja arī krievi nokopēja priekš 412tā motoru no m10, tad to ir izdarījuši prātīgāk. kā redzam bildē,:
tad sadalītāju pārnesuši uz priekšu un līdz ar to pašu motoru pārvietojuši uz aizmuguri. IMHO neslikti priekš izsvarojuma un vadāmības. Bet nu enivej moskābelis dēļ savas arhaiskās piekares nebija nekāds vadāmības etalons.
Par ГАЗ-2434. Skatījos vienu auto raidījumu, kur viena no tēmām bija šī KGB Volga. No visiem tekstiem varēja secināt vienu - priekš tiem laikiem salīdzinot ar parastu Volgu šī V8 bija kosmoss un tai pat laikā tā kaut kādu performanci tā spēja rādīt tikai taisnā ceļa posmā. Kā bija līkums, tā priekša dēļ sava svara vienkārši padevās fizikas likumiem, tā ka kopumā ņemot nekas īpaši satriecošs tur nebija.
Krievi noteiki daudzās jomās ir ko satriecošu izgudrojuši, bet dēļ birokrātijas un būtībā pastāvošās iekārtas kā tādas, nekas no tā īpaši tālāk par pielietojumu militārām vajadzībām nav ticis.
Ko vēl piebildīšu, ir tas, ka imho krievijā vajag diktatoru, kas dzelžaini tur visu savās rokās. Demokrātija, tas ir kaut kas svešs viņu mentalitātei un diez vai sagremojams. Tas es runāju par lielāko daļu cilvēku. Būtībā tāda tautība kā krievs diezvai ir īsti palikusi, no kā krievija sastāv ir no padomju cilvēkiem ar to specifisko domāšanu. un krievi vislabāk padodas šādai "nacionalitātes" maiņai. ne par velti ir bieži no pašiem dzirdēts, ka viņu roģina ir tur kur viņi dzīvo. da kaut vai Āfrikā zem palmas, ja vien viņi tur ērti jūtas. Tāds jēdziens kā toska po domu ir tikai filmās un arī velk viņus uz turieni, kur tie dzīvo - respektīvi tur kur viņiem ir labi, nevis uz etnisko dzimteni. (punkts)
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| No kaada veel M10, nemurgo !!!
Moskvicha motors ir kopeets no BMW pirmskara dzineeja modelja ar nelielaam izmainjaam
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Tune-L, kur tu biji pirmajā lappaspusē?
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
17 Sep 2008, 08:47:08 Puce rakstīja:
Tune-L, kur tu biji pirmajā lappaspusē?
Pirmaajaa neko nelasiju, bet, kad ieraudziju shiis muljkjiibas nespeju neprotesteet ))
Protams, ka M10 ir liidziigs, jo attiistijaas no tiem pashiem BMW vecajiem dzineejiem, bet krievi nokopeeja no pirmskara mopeediem
Un pat ruupniicu nopizdjija un paarveda
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Vinji vispaar zaga no kaa pagadaas visu
http://www.independent.co.uk/life-style/motorin...-412-510383.html
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
17 Sep 2008, 08:51:05 Tune-L rakstīja:
17 Sep 2008, 08:47:08 Puce rakstīja:
Tune-L, kur tu biji pirmajā lappaspusē?
Pirmaajaa neko nelasiju, bet, kad ieraudziju shiis muljkjiibas nespeju neprotesteet ))
Protams, ka M10 ir liidziigs, jo attiistijaas no tiem pashiem BMW vecajiem dzineejiem, bet krievi nokopeeja no pirmskara mopeediem
Un pat ruupniicu nopizdjija un paarveda
IMHO vecie kārlīshi bija uz Opel kapitan bāzes būvēti nevis uz BMW, iespējams jau vēlākos laikos krievi no BMW nošpikoja motoru, bet tas varētu būt ap 60 gadu, kad pasaulē tika izlaists innovatīvi jauns modelis Moskvitch 412, ar jaunu motoru, komfortablu salonu utt.
| Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| te viospaar kaads nagljakaa uzraksijis, ka BMW nozaga dzineeju no Moskvicha
The Moskvitch 412 – later called 2140, and 1500 SL in export version – was a car from Soviet manufacturer Moskvitch introduced in 1967. It was also built as the Izh 412 by IZH in Izhevsk.
The 1500 cc was a slant inline-4 engine which was later stolen by BMW. Block, head and inlet manifold were aluminium castings. Steel cylinder liners were replaceable to enable easy repair of the engine instead of having to replace it entirely. The same engine was used on Moskvitch cars till late 1990s, there were also 1700, 1800 and 2000 cc derivatives.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
|
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| te būs arī oficiāls resurss | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12922
Braucu ar: eFku
|
17 Sep 2008, 08:40:46 Puce rakstīja:
Sākšu ar tēmu. Ja arī krievi nokopēja priekš 412tā motoru no m10, tad to ir izdarījuši prātīgāk. kā redzam bildē,:
tad sadalītāju pārnesuši uz priekšu un līdz ar to pašu motoru pārvietojuši uz aizmuguri. IMHO neslikti priekš izsvarojuma un vadāmības. Bet nu enivej moskābelis dēļ savas arhaiskās piekares nebija nekāds vadāmības etalons.
ko tu murgo? pirmkaart nevis m10 nokopeets, bet bloks un galva (varbuut veel kaut kas) no kautkaada 30to gada bmw motora.
par izvietojumu runaajot - tas ir murgs ne izvietojums. pac ar mosi esi braucis? nu tu paskaties kur vinjam sadaliitaajs - biki lielaaka peljkje - staavi un zhaavee sadaliitaaju. n-taas reizes esmu to dariijis. tiem kas par virsbuuvi kautko saka - mosim vinja bij aarkaartiigi izturiiga. nekas tur neljurkaajaas. tiesa gan piekare gan bija no zirga ratiem. | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| labi, tagad pac beidz murgot par 30.gadiem. cik palasījos, tad m115 motora pirmizrāde bija 1961.gadā. un ja palasam nedaudz vairāk, tad varam teikt to ka tas ir tiešs priekštecis m10 motoram. Varētu teikt, ka m10 sauc par m10, jo BMW sāka atpazīstamāk apzīmēt savus motorus. Piemēram m10b18. tā ka teikt, ka m115 nav tas pac kas m10 būtu pārsteidzīgi.
diemžēl, kaut kā uz sitienu nevaru atrast oriģināla m115 bildes.
par sadalītāju ļoti iespējams tev taisnība, bet nu šķiet, tas tika kaut kādā veidā risināts ar kartera aizsargu, kas kaut kādā veidā arī no pastiprinātas ūdens piekļūšanas pasargāja.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
16 Sep 2008, 23:29:57 cp6 rakstīja:
ja jau kapeika bij fiat kopija...
Tas taapee ka 60-mitajos Itaalijas premjers bija komunists un noorganizeeja Fiat liinijas paardoshanu (iisteniibaa uzdaavinaashanu) PSRS. Buutiibaa kapeika bija itaalju auto ko saakotneeji monteeja no Itaalijaa razhotaam detaljaam un Francijaa iepirktaam metaala loksneem (taapee pirmaas kapeikas ruuseeja mazaak nekaa veelaakajos gados razhotie zhigulji). Peecaak visu saaka razhot PSRS | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|