Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 motors no E34 3.5i
Autors | Ziņojums |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| V8 ir vēl smagāks par m30. Ja nemaldos tad m10 ar kārbu svēra ap 145 kg, m20 ar kārbu ap 175, a m30 kaukur ļoti ap 200. M60 bija jau ap 210+ kg.
Kaukad pa ausu galam dzirdēju ka leišiem driftā piedaloties viens e30 ar v8 - tip šļifujet bešenno, bet ar vadību gan esot pašvaki.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| A legālais variants manuprāt varētu iziet ar to izziņu no alpinas pārstāvjiem. Vai arī otrs lētākais ir pasūtīt projektu - galu galā uz visu izmaksu fona tie 150Ls arī daudz nemaina.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2007-11-26 21:56, Android rakstīja:
Vai arī otrs lētākais ir pasūtīt projektu - galu galā uz visu izmaksu fona tie 150Ls arī daudz nemaina.
Aleluja! Beidzot... | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Tikai nezinu vai joprojām ir tie 150Ls, jo incējos pirms ~gada.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Ā, vēl jautājums - a hidraulisko roceni arī var legalizēt ar tipa "projektu"?
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
slick | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q
| vai visvienkaarshaak nav nopirkt TA? | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
|
2007-11-26 22:02, slick_ rakstīja:
vai visvienkaarshaak nav nopirkt TA?
Protams ka ir, vēl vieglāk ir vispār neko nedarīt un necepties un braukt ar tramvaju
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| beidziet čakarēties. Turbo ir risinājums Kaut vai tas pats M10/M50 turbo vai, ja rocība ļauj - S14 turbo. Nah tur tos lielos smagos motorus likt, ja pēc tam tāpat neiet? Ikdienai jau tāpat tos auto nebūvē... | Offline | | |
|
Bron | | Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| veel var meegjinaat kompresoru | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Savu M10 labprāt uzturbētu | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| ir viens e30 kam izsvarojums ir dievīgs | Offline | | |
100 | | Kopš: 27. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4543
Braucu ar: ...
|
2007-11-26 22:08, Bron rakstīja:
veel var meegjinaat kompresoru
sporta filtru vareetu veel
----------------- 100. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-11-26 22:09, Modricimus rakstīja:
Savu M10 labprāt uzturbētu
M10 imo ideāls turbinēšanai. Bloks viņam 1:1 ar S14 (M3) motoru... Tik nezinu kā ar regulēšanu pēc tam.
Imo M50 gan būs labāks turbinēšanai ja negrib daudz ieguldīt. | Offline | | |
Android | | Kopš: 16. Dec 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 5114
Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru
| Turbo sanāk dārgāk - ja grib kaut cik ievērojamu boostu likt (un arī jaudu ja grib) tad jājaucas iekšā motorā - jāmaina virzuļi, klaņi un vēl viskaukas, tuklāt arī sadalenes ir bikuc atšķirīgas. tad nāk sprauslas, motora vadība utt - karoč pa dārgo.
Tagad savam otram autiņam būvēju turbomotoru - pat ņemot vērā, ka tam motoram stockā nāk kompresors un pašā motorā nejaucos iekšā, pašlaik par sprauslām/vadības bloku/vēl visādiem sīkumiem jau esu izkrāvis 700+ Ls. Kopā tā pārbūve nostāsies man uz ~2K Ls
Tākā turbinēšana ir citā cenu kategorijā.
----------------- В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
| Offline | | |
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
| hidrorocene dārgi izmaksā ? | Offline | | |
RM1 | | Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
2007-11-26 22:18, barracuda rakstīja:
hidrorocene dārgi izmaksā ?
Pats mehānisms kaut kas ap 100Ls iekš Plaza
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс | Offline | | |
|
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
|
2007-11-26 22:19, RM1 rakstīja:
2007-11-26 22:18, barracuda rakstīja:
hidrorocene dārgi izmaksā ?
Pats mehānisms kaut kas ap 100Ls iekš Plaza
un pieļauju, ka uzstanovkai nevajadzētu būt grūtai ne ? .. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| bet arī performance ir citā kategorijā. Ja agrāk domāju baltajā M3 iegrūzt 3-4k lvl motorā vien (neko īpaši nešikojot), lai pietuvotos 300zs no tā nabaga 2.3-2.5 tad tagad toč zinu, ka ieliktu dugas, uzliktu turbo un vēsi rullētu ar 400zs neiztērējot vairāk kā tos pašus 3-4k lvl uz motora pārbūvi. Ar sport evo protams tā nerīkošos... | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-11-26 22:18, riddler rakstīja:
iista speca vaardi
Nemuldi, tagad pat māku termostatu nomainīt jaguāram pats | Offline | | |
kro | | Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| aha tāpēc mani grib pielauzt uz turbo | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|