Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E30 motors no E34 3.5i

AutorsZiņojums
Android
26. Nov 2007, 21:55 #81

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

V8 ir vēl smagāks par m30. Ja nemaldos tad m10 ar kārbu svēra ap 145 kg, m20 ar kārbu ap 175, a m30 kaukur ļoti ap 200. M60 bija jau ap 210+ kg.
Kaukad pa ausu galam dzirdēju ka leišiem driftā piedaloties viens e30 ar v8 - tip šļifujet bešenno, bet ar vadību gan esot pašvaki.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
26. Nov 2007, 21:56 #82

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

A legālais variants manuprāt varētu iziet ar to izziņu no alpinas pārstāvjiem. Vai arī otrs lētākais ir pasūtīt projektu - galu galā uz visu izmaksu fona tie 150Ls arī daudz nemaina.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Bron
26. Nov 2007, 21:58 #83

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2007-11-26 21:56, Android rakstīja:
Vai arī otrs lētākais ir pasūtīt projektu - galu galā uz visu izmaksu fona tie 150Ls arī daudz nemaina.


Aleluja! Beidzot...
Offline
Android
26. Nov 2007, 22:01 #84

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Tikai nezinu vai joprojām ir tie 150Ls, jo incējos pirms ~gada.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Android
26. Nov 2007, 22:01 #85

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Ā, vēl jautājums - a hidraulisko roceni arī var legalizēt ar tipa "projektu"?

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
slick
26. Nov 2007, 22:02 #86

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1574

Braucu ar: 2003 e39 un ziemas q

vai visvienkaarshaak nav nopirkt TA?
Offline
Android
26. Nov 2007, 22:05 #87

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


2007-11-26 22:02, slick_ rakstīja:
vai visvienkaarshaak nav nopirkt TA?

Protams ka ir, vēl vieglāk ir vispār neko nedarīt un necepties un braukt ar tramvaju

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
edzulis
26. Nov 2007, 22:05 #88

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

beidziet čakarēties. Turbo ir risinājums Kaut vai tas pats M10/M50 turbo vai, ja rocība ļauj - S14 turbo. Nah tur tos lielos smagos motorus likt, ja pēc tam tāpat neiet? Ikdienai jau tāpat tos auto nebūvē...
Offline
Bron
26. Nov 2007, 22:08 #89

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

veel var meegjinaat kompresoru
Offline
Modrs
26. Nov 2007, 22:09 #90

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Savu M10 labprāt uzturbētu
Offline
kro
26. Nov 2007, 22:09 #91

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

ir viens e30 kam izsvarojums ir dievīgs
Offline
100
26. Nov 2007, 22:11 #92

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


2007-11-26 22:08, Bron rakstīja:
veel var meegjinaat kompresoru


sporta filtru vareetu veel

-----------------
100.
Offline
edzulis
26. Nov 2007, 22:15 #93

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-11-26 22:09, Modricimus rakstīja:
Savu M10 labprāt uzturbētu


M10 imo ideāls turbinēšanai. Bloks viņam 1:1 ar S14 (M3) motoru... Tik nezinu kā ar regulēšanu pēc tam.

Imo M50 gan būs labāks turbinēšanai ja negrib daudz ieguldīt.
Offline
Android
26. Nov 2007, 22:16 #94

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Turbo sanāk dārgāk - ja grib kaut cik ievērojamu boostu likt (un arī jaudu ja grib) tad jājaucas iekšā motorā - jāmaina virzuļi, klaņi un vēl viskaukas, tuklāt arī sadalenes ir bikuc atšķirīgas. tad nāk sprauslas, motora vadība utt - karoč pa dārgo.
Tagad savam otram autiņam būvēju turbomotoru - pat ņemot vērā, ka tam motoram stockā nāk kompresors un pašā motorā nejaucos iekšā, pašlaik par sprauslām/vadības bloku/vēl visādiem sīkumiem jau esu izkrāvis 700+ Ls. Kopā tā pārbūve nostāsies man uz ~2K Ls
Tākā turbinēšana ir citā cenu kategorijā.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
barracuda
26. Nov 2007, 22:18 #95

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

hidrorocene dārgi izmaksā ?
Offline
RM1
26. Nov 2007, 22:19 #96

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


2007-11-26 22:18, barracuda rakstīja:
hidrorocene dārgi izmaksā ?

Pats mehānisms kaut kas ap 100Ls iekš Plaza

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
barracuda
26. Nov 2007, 22:21 #97

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


2007-11-26 22:19, RM1 rakstīja:

2007-11-26 22:18, barracuda rakstīja:
hidrorocene dārgi izmaksā ?

Pats mehānisms kaut kas ap 100Ls iekš Plaza


un pieļauju, ka uzstanovkai nevajadzētu būt grūtai ne ? ..
Offline
edzulis
26. Nov 2007, 22:22 #98

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

bet arī performance ir citā kategorijā. Ja agrāk domāju baltajā M3 iegrūzt 3-4k lvl motorā vien (neko īpaši nešikojot), lai pietuvotos 300zs no tā nabaga 2.3-2.5 tad tagad toč zinu, ka ieliktu dugas, uzliktu turbo un vēsi rullētu ar 400zs neiztērējot vairāk kā tos pašus 3-4k lvl uz motora pārbūvi. Ar sport evo protams tā nerīkošos...
Offline
edzulis
26. Nov 2007, 22:22 #99

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2007-11-26 22:18, riddler rakstīja:
iista speca vaardi


Nemuldi, tagad pat māku termostatu nomainīt jaguāram pats
Offline
kro
26. Nov 2007, 22:23 #100

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

aha tāpēc mani grib pielauzt uz turbo
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo