Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
16. Jun 2021, 12:28 #7981

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16221

Braucu ar:


16 Jun 2021, 11:51:06 @aaaa rakstīja:
Šorīt braucot izteiktāka skaņa bija pie paatrinājumiem, atlaižot pedāli vai braucot vienmērīgi skaņa mazāka, pēc brīža vispār pazuda, tad atkal parādijās.
varbūt rats japievelk??Varbūt rocenes mehānisms pajucis
Offline
Usins
16. Jun 2021, 13:56 #7982

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3531

Braucu ar: w163; w639; w203

LT mainītai virsbūves aizmugurējai daļai metinājumos plaisas, staigā un krakš
Offline
Betonetaijs
17. Jun 2021, 22:12 #7983

Kopš: 11. Jun 2021

Ziņojumi: 121

Braucu ar:

Kas tev pret antivaxeriem bomār. Sēdi savā topikā un nesmirdi ārpusē plus nebāzies tēmās kurās tu nerubī.
Offline
australia
17. Jun 2021, 23:14 #7984

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


11 Jun 2021, 14:17:26 @Linkevicius rakstīja:

11 Jun 2021, 13:23:09 @australia rakstīja:

08 Jun 2021, 22:56:39 @Linkevicius rakstīja:
"Uz aci" nosakot MP daļiņas, cik ir...? )))
...

tas video ir paātrināts vismaz 2x. Baigi smieklīgi sanācis

Tad noskaties video palēlinājumā un pasaki "uz aci" cik ir MP daliņu?

Klau, tev kāds maksā par caureju? 3,5 mēnešos 1K posti ...
Offline
bokens
18. Jun 2021, 00:19 #7985

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84

Kaspar, kamēr esi labā omā, jautājums par kļūdu 2A87 Auslass-Vanoss, swerganging, klemmt mechanish, ir domāts izplūdes vanosa bīdītājs, vai pats vanoss??? Cik no vācenes atceros tad tiešais tulkojoms smagi(grūti) ejošs, ķīlē mehaniski.
Offline
bokens
18. Jun 2021, 01:24 #7986

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84


18 Jun 2021, 00:33:53 @DM-101 rakstīja:

18 Jun 2021, 00:19:20 @bokens rakstīja:
Kaspar, kamēr esi labā omā, jautājums par kļūdu 2A87 Auslass-Vanoss, swerganging, klemmt mechanish, ir domāts izplūdes vanosa bīdītājs, vai pats vanoss??? Cik no vācenes atceros tad tiešais tulkojoms smagi(grūti) ejošs, ķīlē mehaniski.


es funkcionalitaates kljuudas veerteju tikai peec live data.
ibo, pashdiagnostika jau nezina, vai poziicija nepareiza taapeec, ka kjiilee vaarsts vai kjiilee mehaanika.
katraa zinjaa, vaarsta [tieshi izpludes] aizdirshanaas ir tipiska teema.

Paldies, tieši to gribēju dzirdēt. Ar Inpa pirms pāris stundām biju pieslēdzies, taisīju jaunas adaptācijas pēc abu pēc katiņu zondu maiņas, pie reizes kļūdas apskatījos. Adaptējot ielīdu arī vanoss live data un izplūdei 0,4 % bet ieplūdei 0% korekcija. Pieņemu, ka būs jāpērk beidzot OEM vanoss bīdītāji, jānomaina tie labotie... P.S. spararata adoptācija pirmā, tad aizmidzināšana, tad tukšgaitā 10 min, tad kruīzā 85 km/h 30 km. Was noch???? Nav jau N53, bet gribas to labāko rezultātu.
Offline
Oo_jaa_rs
18. Jun 2021, 05:58 #7987

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: Subaru


17 Jun 2021, 23:39:48 @DM-101 rakstīja:

17 Jun 2021, 23:26:45 @australia rakstīja:

17 Jun 2021, 21:48:19 @chirkainaa rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar sāpīgo tēmu par e61 panorāmas lūku?
Man ir jau 2 lūkas, oriģinālā, kas ir pavisam noķīlējusi un otra kaut ko ķīlējas, neiet sinhroniski un nokalibrēt nekādi nesanāk.
Varbūt kādam ir ejoša lūka uz tirdziņu vai kāds var ieteikt palīdzīgu roku,lai sataisītu esošās??

nevaru galvot, bet tā laikam ir kkāda vājā vieta. izmaksas laikam ap 200€
Es jau nopirku ar defektu. saimnieks laikam teicās, ka tur kkas salūzt un tad nākas vēl kaut ko salauzt, lai aizmugurējais stikls vairs nestaigā vispār.

Man tā lūka bijusi/nebijusi. Nafig viņu vajag, nesaprotu. Atvērt aizsegu, lai saule karsē salonu? Atvērt vaļā, čakarēt klimatu? Absolūts sviests tas milzu stikls griestos
Labāk būtu ielikuši saules bateriju, kas ventilē salonu vasarā.


nu, pirms maaciit citus, kaa buuvet auto, varbuut ir veerts paskatiities uz sevi?
Un patiesiiba ir taada, ka vnk lec augstaak par dirsu, ka nav naudas/iespeeju savest kaartiibaa savu lamatu.
Un tad saakas monologi par teemu - nahuj sho/to vajag.
Kaa jums visiem patiik blatot par katru navarotu.. oo.. bet, kaa mainaas situaacija, kad tas kaarteejais navarots sapliist. Tad izraadaas - nah nevajadziigs
p.s. teema tur ir ap 1K, nevis 200.


Lūk šis ir ļoti precīzi pateikts!!!
Offline
bokens
18. Jun 2021, 11:13 #7988

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 532

Braucu ar: E84


18 Jun 2021, 07:48:52 @DM-101 rakstīja:

18 Jun 2021, 01:24:35 @bokens rakstīja:

18 Jun 2021, 00:33:53 @DM-101 rakstīja:

18 Jun 2021, 00:19:20 @bokens rakstīja:
Kaspar, kamēr esi labā omā, jautājums par kļūdu 2A87 Auslass-Vanoss, swerganging, klemmt mechanish, ir domāts izplūdes vanosa bīdītājs, vai pats vanoss??? Cik no vācenes atceros tad tiešais tulkojoms smagi(grūti) ejošs, ķīlē mehaniski.


es funkcionalitaates kljuudas veerteju tikai peec live data.
ibo, pashdiagnostika jau nezina, vai poziicija nepareiza taapeec, ka kjiilee vaarsts vai kjiilee mehaanika.
katraa zinjaa, vaarsta [tieshi izpludes] aizdirshanaas ir tipiska teema.

Paldies, tieši to gribēju dzirdēt. Ar Inpa pirms pāris stundām biju pieslēdzies, taisīju jaunas adaptācijas pēc abu pēc katiņu zondu maiņas, pie reizes kļūdas apskatījos. Adaptējot ielīdu arī vanoss live data un izplūdei 0,4 % bet ieplūdei 0% korekcija. Pieņemu, ka būs jāpērk beidzot OEM vanoss bīdītāji, jānomaina tie labotie... P.S. spararata adoptācija pirmā, tad aizmidzināšana, tad tukšgaitā 10 min, tad kruīzā 85 km/h 30 km. Was noch???? Nav jau N53, bet gribas to labāko rezultātu.


tb., tu ar gaazi nokaavi katus tik talu, ka Check engine bija priborkaa?
Bet arii jaunie jau neko mega nekalpos.
Savukaart, VANOS probleemas ir delj retaam elljas mainjaam.
ar VANOS biidiitaajiem domaa vaarstus? Vaarsti nav remonteejami. Tie ir tikai mainaami!




Nop, CO ir ideāls, eļļas mainu pēc 10 000 km (Motul xclean 5w30), turklāt pec dzinēja kap.pārbūves pirmā eļļas maiņa pēc 3000 km. Gredzeni, šāles, blīvslēgi, ķēde, viss jauns. Eļļa nezūd. Un katiņi ir kārtībā, pat pēc viena aksidenta. Toreiz kad mūsu kopējais paziņa pieslēdzās un kaut ko lika pildīt OBD, autiņš pēkšņi sāka rīstīties spļaut degvielu ārā pa izpūtēju un nebija kādu brīdi iedarbināms. Es jau sāku bažīgi zvanīt čomam lai ir kas aizgādā mājās. Vot tad gan likās ka katiņiem tas varēja ļooti nepatikt.
Offline
australia
18. Jun 2021, 12:50 #7989

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


17 Jun 2021, 23:39:48 @DM-101 rakstīja:

17 Jun 2021, 23:26:45 @australia rakstīja:

17 Jun 2021, 21:48:19 @chirkainaa rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar sāpīgo tēmu par e61 panorāmas lūku?
Man ir jau 2 lūkas, oriģinālā, kas ir pavisam noķīlējusi un otra kaut ko ķīlējas, neiet sinhroniski un nokalibrēt nekādi nesanāk.
Varbūt kādam ir ejoša lūka uz tirdziņu vai kāds var ieteikt palīdzīgu roku,lai sataisītu esošās??

nevaru galvot, bet tā laikam ir kkāda vājā vieta. izmaksas laikam ap 200€
Es jau nopirku ar defektu. saimnieks laikam teicās, ka tur kkas salūzt un tad nākas vēl kaut ko salauzt, lai aizmugurējais stikls vairs nestaigā vispār.

Man tā lūka bijusi/nebijusi. Nafig viņu vajag, nesaprotu. Atvērt aizsegu, lai saule karsē salonu? Atvērt vaļā, čakarēt klimatu? Absolūts sviests tas milzu stikls griestos
Labāk būtu ielikuši saules bateriju, kas ventilē salonu vasarā.


nu, pirms maaciit citus, kaa buuvet auto, varbuut ir veerts paskatiities uz sevi?
Un patiesiiba ir taada, ka vnk lec augstaak par dirsu, ka nav naudas/iespeeju savest kaartiibaa savu lamatu.
Un tad saakas monologi par teemu - nahuj sho/to vajag.
Kaa jums visiem patiik blatot par katru navarotu.. oo.. bet, kaa mainaas situaacija, kad tas kaarteejais navarots sapliist. Tad izraadaas - nah nevajadziigs
p.s. teema tur ir ap 1K, nevis 200.

Būvēt auto Veci, tev uznāk un pāriet?

Es savu lamatu nopirku jau 'safixotu'. Aizmugurējais (mazais) stikls nekustās, viss pārējas šancē. Varētu teikt, ka lūkai šobrīd ir 95% funkcionalitāte.
Neesmu pētījis, man teica materiālos 200E + daudz darba. Ja kādreiz ieslēgsies fenšujs, tad tas būs DIY. Bet pagaidām neceļās.

Laikam jau autoram ir cita problēma. kkas ķīlē.
Offline
kexxx
18. Jun 2021, 18:36 #7990

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12330

Braucu ar:

Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
Offline
uldens1
18. Jun 2021, 18:52 #7991

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16221

Braucu ar:


18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
vari skatīties vai ir pieprasītā gaisa masa,ja gaisa pa maz,vai nu sūce ieplūdē,vai izpūtējs ciet
ā nu vēl egr vaļā pa daudz

[ Šo ziņu laboja uldens1, 18 Jun 2021, 18:52:32 ]

Offline
kexxx
18. Jun 2021, 18:57 #7992

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12330

Braucu ar:

Labi, sākšu meklēt turbo benzīnniekam EGR... Uz EGR nāk tā truba, kurā LLP sensors skrūvējas?
Offline
ezis_
18. Jun 2021, 23:45 #7993

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1253

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
Tiri vizualo kontroli, pa lamdas caurumu ielaid ieska endoskopu kipa kameru un skatas ,ja tas protams tehniski vispar ir iespejams... vismaz taa krievos dara kur taa beikto, sakususo katu problema loti aktuala.
Offline
HE9600
19. Jun 2021, 13:24 #7994

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2459

Braucu ar: Veciem BMW


19 Jun 2021, 12:40:05 @DM-101 rakstīja:

19 Jun 2021, 12:22:27 @cepums_ rakstīja:
Principā uzpildija, lika iedarbināt ar strādājošu kondišku un tad pateica ka viss slikti un spiediens par augstu, 15-20bar vietā esot 30. Mašīnā aukstu pūta. Iepriekš sistēma bija galīgi tukša. Viņš minēja ka kondiškas ventilatoram esot jābut 2 ātrumiem un izskatoties ka man tajā otrajā neslēdz, tāpēc netiekot pietiekami dzesēts kondicioniera radiators.

19 Jun 2021, 11:54:22 @streetking rakstīja:

19 Jun 2021, 10:39:04 @cepums_ rakstīja:
Sveiki, šodien biju pildīt kondicionieri. Pēc uzpildes cilvēks, kas pildīja pateica ka sistēmā ir augsts spiediens (30bar) un freonu izsūknēja laukā. Ventilātori iet, bet viņš minēja ka tiem ir jāgriežas ātrāk. Vai 30bar ir tiešām daudz par daudz priekš e46?


pasaki kur šis speciālists strādā, lai citi nebrauc uz turieni?

AC sistēmai ir 2 "kontūri" augstspiediena un zemspiediena. kurā ir 30 bar? tas ir pie strādājoša kompresora vai nē?



ja ir vecaa tipa elektroventilators [ar fikseetiem aatrumiem], tad, cik atceros, ir 3 aatrumi:
a. minimaalais - iesleedzas, iesleedzot AC;
b. videejais - termosleedza 1.sekscija
shie abi slleedzas caur balasta R;
c. max aatrums, termosleedza 2.sekcija. Uz ventilatoru padod +12V ''pa tiesho''.


Man šķiet, ka e46 visi ventilatori jau tika darbināti ar pwm.
Varbūt kādiem m43 vēl bija oldscool.
Offline
Angelz
22. Jun 2021, 12:23 #7995

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


22 Jun 2021, 10:28:13 @DM-101 rakstīja:
kungi, ISTA tachu ir speciaala poga: calculate test plan. Izveloties atbilstosho probleemu, ISTA paraadiis piesleeguma sheemu, komponentu lokaacijas vietas, ko/kaa chekot.
IHKA ir chupa ar sensoriem. SHajaa gadiijumaa izkataas, ka cilveeks vnk kaut ko pilniigi nesaistiitu maina, kaut ko rausta, kaut kaadu suudu lasa ''speciaalistu'' forumos.

Ir arii live data, kas paraada visu sensoru raadiijumus. Galu galaa - multimetrs ir izdomaats, ar kuru paarbaudiit, vai spanis pienaak, vai vados nav probleema.

Ja shis viss ir par sarezgjiitu, nah graabstiities?
Shitaadi te ''ietaupiitaaji'' ir normalu diagnostu lielaakais murgs. Lai iepistu kapeiku, vinji sleepj savus varonjdarbus, sak - vakar viss veel straadaaja. Patiesiibaa - kaut kas uz lietotiem+nestraadaajoshiem suudiem samainiits, kaut kas vnk nepareizs saskruuveets.


Beidz, ISTA tak ir grūši uzlikt, saprast utt un vēl dcan/icom jāpērk, daudz foršāk ir da jebkāds unversāls sūds uz OBD, like Launch, Carly'n'shit!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
kexxx
24. Jun 2021, 20:00 #7996

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12330

Braucu ar:

Nu, ja lambda tiešām ir 1.1, tad tur ir manāmi liesais
Offline
bum_bumz
24. Jun 2021, 20:33 #7997

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6758

Braucu ar: E34


22 Jun 2021, 12:23:46 @Angelz rakstīja:

22 Jun 2021, 10:28:13 @DM-101 rakstīja:
kungi, ISTA tachu ir speciaala poga: calculate test plan. Izveloties atbilstosho probleemu, ISTA paraadiis piesleeguma sheemu, komponentu lokaacijas vietas, ko/kaa chekot.
IHKA ir chupa ar sensoriem. SHajaa gadiijumaa izkataas, ka cilveeks vnk kaut ko pilniigi nesaistiitu maina, kaut ko rausta, kaut kaadu suudu lasa ''speciaalistu'' forumos.

Ir arii live data, kas paraada visu sensoru raadiijumus. Galu galaa - multimetrs ir izdomaats, ar kuru paarbaudiit, vai spanis pienaak, vai vados nav probleema.

Ja shis viss ir par sarezgjiitu, nah graabstiities?
Shitaadi te ''ietaupiitaaji'' ir normalu diagnostu lielaakais murgs. Lai iepistu kapeiku, vinji sleepj savus varonjdarbus, sak - vakar viss veel straadaaja. Patiesiibaa - kaut kas uz lietotiem+nestraadaajoshiem suudiem samainiits, kaut kas vnk nepareizs saskruuveets.


Beidz, ISTA tak ir grūši uzlikt, saprast utt un vēl dcan/icom jāpērk, daudz foršāk ir da jebkāds unversāls sūds uz OBD, like Launch, Carly'n'shit!

Tā ir ar visu tehniku. Piemēram, pārinstalē Windows, nepamērot nevienu spriegumu, temp. vai diska veselību; maina vešenei pcb, nepamanot, ka relejam vienkārši kontakti apsviluši
Lai arī pie kādas tehnikas neķertos, katrai ir zināmi soļi jāpilda, t.s. metodoloģija
Offline
kexxx
24. Jun 2021, 22:24 #7998

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12330

Braucu ar:


19 Jun 2021, 10:00:44 @DM-101 rakstīja:

18 Jun 2021, 23:45:26 @ezis_ rakstīja:

18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
Tiri vizualo kontroli, pa lamdas caurumu ielaid ieska endoskopu kipa kameru un skatas ,ja tas protams tehniski vispar ir iespejams... vismaz taa krievos dara kur taa beikto, sakususo katu problema loti aktuala.



jaa, RU ''to'' pamanaas izveikt biezhi. Man gan shaipus dzelzs aizskaram nav naacies redzeet taadus briinumus.
Krieviem tos katus sakauseet galvenokaart izdodas pat ne degvielas kvalitaates deelj. Vinjiem skjiet normaali nepaartraukti misfires. Kontroles zondes ir ''lieko'' sadaljaa - pie pirmaas iespeejas taas tiek atrubiitas. Vinji nejedz, ka kontrolnieces arii trimee platjoslas zondes. Un taas nevar tupa atsleegt, jo pusliidz moderniem auto taas veic chupu citu funkciju, ne tikai CO katu kontroli. Rezultaataa, taadi ''uzlabotie'' DME vnk mochii izpluudee pilniigi nekorektu degmaisiijumu un sadedzina visu, ko var.


tātad, pamērīju spiedienu izplūdē, manometru pievienojot pirmās zondes vietā
Mērījumu atkārtoju arī atvienojot visu izpūtēju aiz katalizatora, lai izslēgtu, ka kkur aizsists izpūtējs- rezultāts tas pats

RPM spiediens
750 0,1-0,2 bar
2000 0,4
3000 0,6
4000 0,9

Kā man izskatās, katalizators ir daļēji aizsists, rezultātā pie spēcīgākas izplūdes gāzu plūsmas ir liela pretestība
Opcijas nomaiņai:
Jauns oriģinālais- 1k eur
Lietots oriģinālais
Jauns universālais

Jādomā
Offline
kexxx
25. Jun 2021, 09:21 #7999

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12330

Braucu ar:


25 Jun 2021, 09:13:39 @DM-101 rakstīja:

24 Jun 2021, 22:24:38 @kexxx rakstīja:

19 Jun 2021, 10:00:44 @DM-101 rakstīja:

18 Jun 2021, 23:45:26 @ezis_ rakstīja:

18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
Tiri vizualo kontroli, pa lamdas caurumu ielaid ieska endoskopu kipa kameru un skatas ,ja tas protams tehniski vispar ir iespejams... vismaz taa krievos dara kur taa beikto, sakususo katu problema loti aktuala.



jaa, RU ''to'' pamanaas izveikt biezhi. Man gan shaipus dzelzs aizskaram nav naacies redzeet taadus briinumus.
Krieviem tos katus sakauseet galvenokaart izdodas pat ne degvielas kvalitaates deelj. Vinjiem skjiet normaali nepaartraukti misfires. Kontroles zondes ir ''lieko'' sadaljaa - pie pirmaas iespeejas taas tiek atrubiitas. Vinji nejedz, ka kontrolnieces arii trimee platjoslas zondes. Un taas nevar tupa atsleegt, jo pusliidz moderniem auto taas veic chupu citu funkciju, ne tikai CO katu kontroli. Rezultaataa, taadi ''uzlabotie'' DME vnk mochii izpluudee pilniigi nekorektu degmaisiijumu un sadedzina visu, ko var.


tātad, pamērīju spiedienu izplūdē, manometru pievienojot pirmās zondes vietā
Mērījumu atkārtoju arī atvienojot visu izpūtēju aiz katalizatora, lai izslēgtu, ka kkur aizsists izpūtējs- rezultāts tas pats

RPM spiediens
750 0,1-0,2 bar
2000 0,4
3000 0,6
4000 0,9

Kā man izskatās, katalizators ir daļēji aizsists, rezultātā pie spēcīgākas izplūdes gāzu plūsmas ir liela pretestība
Opcijas nomaiņai:
Jauns oriģinālais- 1k eur
Lietots oriģinālais
Jauns universālais

Jādomā



izklausaas daudz, jo bez slodzes jau droseles atveerums kaadi 20% tikai. Tb., 1/5

Ok, bet ir idejas, kaapeec tur viss sakusis/aizmests?


>400k nobraukums plus turbo motors- viņš dabiski vairāk dzen eļļu ieplūdē- līdz ar to arī vairāk sū izplūdē
Kāds vizuālais stāvoklis katam- to jau redzēs, kad dabūšu jaunu/citu un šo atgriezīšu vaļā
Offline
sys9291
25. Jun 2021, 14:07 #8000

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Jun 2021, 12:23:46 @Angelz rakstīja:

22 Jun 2021, 10:28:13 @DM-101 rakstīja:
kungi, ISTA tachu ir speciaala poga: calculate test plan. Izveloties atbilstosho probleemu, ISTA paraadiis piesleeguma sheemu, komponentu lokaacijas vietas, ko/kaa chekot.
IHKA ir chupa ar sensoriem. SHajaa gadiijumaa izkataas, ka cilveeks vnk kaut ko pilniigi nesaistiitu maina, kaut ko rausta, kaut kaadu suudu lasa ''speciaalistu'' forumos.

Ir arii live data, kas paraada visu sensoru raadiijumus. Galu galaa - multimetrs ir izdomaats, ar kuru paarbaudiit, vai spanis pienaak, vai vados nav probleema.

Ja shis viss ir par sarezgjiitu, nah graabstiities?
Shitaadi te ''ietaupiitaaji'' ir normalu diagnostu lielaakais murgs. Lai iepistu kapeiku, vinji sleepj savus varonjdarbus, sak - vakar viss veel straadaaja. Patiesiibaa - kaut kas uz lietotiem+nestraadaajoshiem suudiem samainiits, kaut kas vnk nepareizs saskruuveets.


Beidz, ISTA tak ir grūši uzlikt, saprast utt un vēl dcan/icom jāpērk, daudz foršāk ir da jebkāds unversāls sūds uz OBD, like Launch, Carly'n'shit!

a kādas pretenzijas pret launci - live datus viņš rāda, tikai jāsaprot kur kas un cik ir jābūt...ar istu vienkāršāk tur viss priekšā parādīts un pastāstīts...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4