Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 16. Jun 2021, 12:28 |
#7981
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16221
Braucu ar:
|
16 Jun 2021, 11:51:06 @aaaa rakstīja:
Šorīt braucot izteiktāka skaņa bija pie paatrinājumiem, atlaižot pedāli vai braucot vienmērīgi skaņa mazāka, pēc brīža vispār pazuda, tad atkal parādijās.
varbūt rats japievelk??Varbūt rocenes mehānisms pajucis | Offline | | |
Usins | 16. Jun 2021, 13:56 |
#7982
|
| Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| LT mainītai virsbūves aizmugurējai daļai metinājumos plaisas, staigā un krakš | Offline | | |
Betonetaijs | 17. Jun 2021, 22:12 |
#7983
|
| Kopš: 11. Jun 2021
Ziņojumi: 121
Braucu ar:
| Kas tev pret antivaxeriem bomār. Sēdi savā topikā un nesmirdi ārpusē plus nebāzies tēmās kurās tu nerubī. | Offline | | |
australia | 17. Jun 2021, 23:14 |
#7984
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
11 Jun 2021, 14:17:26 @Linkevicius rakstīja:
11 Jun 2021, 13:23:09 @australia rakstīja:
08 Jun 2021, 22:56:39 @Linkevicius rakstīja:
"Uz aci" nosakot MP daļiņas, cik ir...? )))
...
tas video ir paātrināts vismaz 2x. Baigi smieklīgi sanācis
Tad noskaties video palēlinājumā un pasaki "uz aci" cik ir MP daliņu?
Klau, tev kāds maksā par caureju? 3,5 mēnešos 1K posti ... | Offline | | |
bokens | 18. Jun 2021, 00:19 |
#7985
|
| Kopš: 07. Feb 2012
Ziņojumi: 532
Braucu ar: E84
| Kaspar, kamēr esi labā omā, jautājums par kļūdu 2A87 Auslass-Vanoss, swerganging, klemmt mechanish, ir domāts izplūdes vanosa bīdītājs, vai pats vanoss??? Cik no vācenes atceros tad tiešais tulkojoms smagi(grūti) ejošs, ķīlē mehaniski. | Offline | | |
bokens | 18. Jun 2021, 01:24 |
#7986
|
| Kopš: 07. Feb 2012
Ziņojumi: 532
Braucu ar: E84
|
18 Jun 2021, 00:33:53 @DM-101 rakstīja:
18 Jun 2021, 00:19:20 @bokens rakstīja:
Kaspar, kamēr esi labā omā, jautājums par kļūdu 2A87 Auslass-Vanoss, swerganging, klemmt mechanish, ir domāts izplūdes vanosa bīdītājs, vai pats vanoss??? Cik no vācenes atceros tad tiešais tulkojoms smagi(grūti) ejošs, ķīlē mehaniski.
es funkcionalitaates kljuudas veerteju tikai peec live data.
ibo, pashdiagnostika jau nezina, vai poziicija nepareiza taapeec, ka kjiilee vaarsts vai kjiilee mehaanika.
katraa zinjaa, vaarsta [tieshi izpludes] aizdirshanaas ir tipiska teema.
Paldies, tieši to gribēju dzirdēt. Ar Inpa pirms pāris stundām biju pieslēdzies, taisīju jaunas adaptācijas pēc abu pēc katiņu zondu maiņas, pie reizes kļūdas apskatījos. Adaptējot ielīdu arī vanoss live data un izplūdei 0,4 % bet ieplūdei 0% korekcija. Pieņemu, ka būs jāpērk beidzot OEM vanoss bīdītāji, jānomaina tie labotie... P.S. spararata adoptācija pirmā, tad aizmidzināšana, tad tukšgaitā 10 min, tad kruīzā 85 km/h 30 km. Was noch???? Nav jau N53, bet gribas to labāko rezultātu. | Offline | | |
Oo_jaa_rs | 18. Jun 2021, 05:58 |
#7987
|
| Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 602
Braucu ar: Subaru
|
17 Jun 2021, 23:39:48 @DM-101 rakstīja:
17 Jun 2021, 23:26:45 @australia rakstīja:
17 Jun 2021, 21:48:19 @chirkainaa rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar sāpīgo tēmu par e61 panorāmas lūku?
Man ir jau 2 lūkas, oriģinālā, kas ir pavisam noķīlējusi un otra kaut ko ķīlējas, neiet sinhroniski un nokalibrēt nekādi nesanāk.
Varbūt kādam ir ejoša lūka uz tirdziņu vai kāds var ieteikt palīdzīgu roku,lai sataisītu esošās??
nevaru galvot, bet tā laikam ir kkāda vājā vieta. izmaksas laikam ap 200€
Es jau nopirku ar defektu. saimnieks laikam teicās, ka tur kkas salūzt un tad nākas vēl kaut ko salauzt, lai aizmugurējais stikls vairs nestaigā vispār.
Man tā lūka bijusi/nebijusi. Nafig viņu vajag, nesaprotu. Atvērt aizsegu, lai saule karsē salonu? Atvērt vaļā, čakarēt klimatu? Absolūts sviests tas milzu stikls griestos
Labāk būtu ielikuši saules bateriju, kas ventilē salonu vasarā.
nu, pirms maaciit citus, kaa buuvet auto, varbuut ir veerts paskatiities uz sevi?
Un patiesiiba ir taada, ka vnk lec augstaak par dirsu, ka nav naudas/iespeeju savest kaartiibaa savu lamatu.
Un tad saakas monologi par teemu - nahuj sho/to vajag.
Kaa jums visiem patiik blatot par katru navarotu.. oo.. bet, kaa mainaas situaacija, kad tas kaarteejais navarots sapliist. Tad izraadaas - nah nevajadziigs
p.s. teema tur ir ap 1K, nevis 200.
Lūk šis ir ļoti precīzi pateikts!!! | Offline | | |
bokens | 18. Jun 2021, 11:13 |
#7988
|
| Kopš: 07. Feb 2012
Ziņojumi: 532
Braucu ar: E84
|
18 Jun 2021, 07:48:52 @DM-101 rakstīja:
18 Jun 2021, 01:24:35 @bokens rakstīja:
18 Jun 2021, 00:33:53 @DM-101 rakstīja:
18 Jun 2021, 00:19:20 @bokens rakstīja:
Kaspar, kamēr esi labā omā, jautājums par kļūdu 2A87 Auslass-Vanoss, swerganging, klemmt mechanish, ir domāts izplūdes vanosa bīdītājs, vai pats vanoss??? Cik no vācenes atceros tad tiešais tulkojoms smagi(grūti) ejošs, ķīlē mehaniski.
es funkcionalitaates kljuudas veerteju tikai peec live data.
ibo, pashdiagnostika jau nezina, vai poziicija nepareiza taapeec, ka kjiilee vaarsts vai kjiilee mehaanika.
katraa zinjaa, vaarsta [tieshi izpludes] aizdirshanaas ir tipiska teema.
Paldies, tieši to gribēju dzirdēt. Ar Inpa pirms pāris stundām biju pieslēdzies, taisīju jaunas adaptācijas pēc abu pēc katiņu zondu maiņas, pie reizes kļūdas apskatījos. Adaptējot ielīdu arī vanoss live data un izplūdei 0,4 % bet ieplūdei 0% korekcija. Pieņemu, ka būs jāpērk beidzot OEM vanoss bīdītāji, jānomaina tie labotie... P.S. spararata adoptācija pirmā, tad aizmidzināšana, tad tukšgaitā 10 min, tad kruīzā 85 km/h 30 km. Was noch???? Nav jau N53, bet gribas to labāko rezultātu.
tb., tu ar gaazi nokaavi katus tik talu, ka Check engine bija priborkaa?
Bet arii jaunie jau neko mega nekalpos.
Savukaart, VANOS probleemas ir delj retaam elljas mainjaam.
ar VANOS biidiitaajiem domaa vaarstus? Vaarsti nav remonteejami. Tie ir tikai mainaami!
Nop, CO ir ideāls, eļļas mainu pēc 10 000 km (Motul xclean 5w30), turklāt pec dzinēja kap.pārbūves pirmā eļļas maiņa pēc 3000 km. Gredzeni, šāles, blīvslēgi, ķēde, viss jauns. Eļļa nezūd. Un katiņi ir kārtībā, pat pēc viena aksidenta. Toreiz kad mūsu kopējais paziņa pieslēdzās un kaut ko lika pildīt OBD, autiņš pēkšņi sāka rīstīties spļaut degvielu ārā pa izpūtēju un nebija kādu brīdi iedarbināms. Es jau sāku bažīgi zvanīt čomam lai ir kas aizgādā mājās. Vot tad gan likās ka katiņiem tas varēja ļooti nepatikt. | Offline | | |
|
australia | 18. Jun 2021, 12:50 |
#7989
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
17 Jun 2021, 23:39:48 @DM-101 rakstīja:
17 Jun 2021, 23:26:45 @australia rakstīja:
17 Jun 2021, 21:48:19 @chirkainaa rakstīja:
Vai kāds ir saskāries ar sāpīgo tēmu par e61 panorāmas lūku?
Man ir jau 2 lūkas, oriģinālā, kas ir pavisam noķīlējusi un otra kaut ko ķīlējas, neiet sinhroniski un nokalibrēt nekādi nesanāk.
Varbūt kādam ir ejoša lūka uz tirdziņu vai kāds var ieteikt palīdzīgu roku,lai sataisītu esošās??
nevaru galvot, bet tā laikam ir kkāda vājā vieta. izmaksas laikam ap 200€
Es jau nopirku ar defektu. saimnieks laikam teicās, ka tur kkas salūzt un tad nākas vēl kaut ko salauzt, lai aizmugurējais stikls vairs nestaigā vispār.
Man tā lūka bijusi/nebijusi. Nafig viņu vajag, nesaprotu. Atvērt aizsegu, lai saule karsē salonu? Atvērt vaļā, čakarēt klimatu? Absolūts sviests tas milzu stikls griestos
Labāk būtu ielikuši saules bateriju, kas ventilē salonu vasarā.
nu, pirms maaciit citus, kaa buuvet auto, varbuut ir veerts paskatiities uz sevi?
Un patiesiiba ir taada, ka vnk lec augstaak par dirsu, ka nav naudas/iespeeju savest kaartiibaa savu lamatu.
Un tad saakas monologi par teemu - nahuj sho/to vajag.
Kaa jums visiem patiik blatot par katru navarotu.. oo.. bet, kaa mainaas situaacija, kad tas kaarteejais navarots sapliist. Tad izraadaas - nah nevajadziigs
p.s. teema tur ir ap 1K, nevis 200.
Būvēt auto Veci, tev uznāk un pāriet?
Es savu lamatu nopirku jau 'safixotu'. Aizmugurējais (mazais) stikls nekustās, viss pārējas šancē. Varētu teikt, ka lūkai šobrīd ir 95% funkcionalitāte.
Neesmu pētījis, man teica materiālos 200E + daudz darba. Ja kādreiz ieslēgsies fenšujs, tad tas būs DIY. Bet pagaidām neceļās.
Laikam jau autoram ir cita problēma. kkas ķīlē. | Offline | | |
kexxx | 18. Jun 2021, 18:36 |
#7990
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
| Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu? | Offline | | |
uldens1 | 18. Jun 2021, 18:52 |
#7991
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16221
Braucu ar:
|
18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
vari skatīties vai ir pieprasītā gaisa masa,ja gaisa pa maz,vai nu sūce ieplūdē,vai izpūtējs ciet
ā nu vēl egr vaļā pa daudz[ Šo ziņu laboja uldens1, 18 Jun 2021, 18:52:32 ] | Offline | | |
kexxx | 18. Jun 2021, 18:57 |
#7992
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
| Labi, sākšu meklēt turbo benzīnniekam EGR... Uz EGR nāk tā truba, kurā LLP sensors skrūvējas? | Offline | | |
ezis_ | 18. Jun 2021, 23:45 |
#7993
|
| Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1253
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
Tiri vizualo kontroli, pa lamdas caurumu ielaid ieska endoskopu kipa kameru un skatas ,ja tas protams tehniski vispar ir iespejams... vismaz taa krievos dara kur taa beikto, sakususo katu problema loti aktuala. | Offline | | |
HE9600 | 19. Jun 2021, 13:24 |
#7994
|
| Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2459
Braucu ar: Veciem BMW
|
19 Jun 2021, 12:40:05 @DM-101 rakstīja:
19 Jun 2021, 12:22:27 @cepums_ rakstīja:
Principā uzpildija, lika iedarbināt ar strādājošu kondišku un tad pateica ka viss slikti un spiediens par augstu, 15-20bar vietā esot 30. Mašīnā aukstu pūta. Iepriekš sistēma bija galīgi tukša. Viņš minēja ka kondiškas ventilatoram esot jābut 2 ātrumiem un izskatoties ka man tajā otrajā neslēdz, tāpēc netiekot pietiekami dzesēts kondicioniera radiators.
19 Jun 2021, 11:54:22 @streetking rakstīja:
19 Jun 2021, 10:39:04 @cepums_ rakstīja:
Sveiki, šodien biju pildīt kondicionieri. Pēc uzpildes cilvēks, kas pildīja pateica ka sistēmā ir augsts spiediens (30bar) un freonu izsūknēja laukā. Ventilātori iet, bet viņš minēja ka tiem ir jāgriežas ātrāk. Vai 30bar ir tiešām daudz par daudz priekš e46?
pasaki kur šis speciālists strādā, lai citi nebrauc uz turieni?
AC sistēmai ir 2 "kontūri" augstspiediena un zemspiediena. kurā ir 30 bar? tas ir pie strādājoša kompresora vai nē?
ja ir vecaa tipa elektroventilators [ar fikseetiem aatrumiem], tad, cik atceros, ir 3 aatrumi:
a. minimaalais - iesleedzas, iesleedzot AC;
b. videejais - termosleedza 1.sekscija
shie abi slleedzas caur balasta R;
c. max aatrums, termosleedza 2.sekcija. Uz ventilatoru padod +12V ''pa tiesho''.
Man šķiet, ka e46 visi ventilatori jau tika darbināti ar pwm.
Varbūt kādiem m43 vēl bija oldscool. | Offline | | |
Angelz | 22. Jun 2021, 12:23 |
#7995
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
22 Jun 2021, 10:28:13 @DM-101 rakstīja:
kungi, ISTA tachu ir speciaala poga: calculate test plan. Izveloties atbilstosho probleemu, ISTA paraadiis piesleeguma sheemu, komponentu lokaacijas vietas, ko/kaa chekot.
IHKA ir chupa ar sensoriem. SHajaa gadiijumaa izkataas, ka cilveeks vnk kaut ko pilniigi nesaistiitu maina, kaut ko rausta, kaut kaadu suudu lasa ''speciaalistu'' forumos.
Ir arii live data, kas paraada visu sensoru raadiijumus. Galu galaa - multimetrs ir izdomaats, ar kuru paarbaudiit, vai spanis pienaak, vai vados nav probleema.
Ja shis viss ir par sarezgjiitu, nah graabstiities?
Shitaadi te ''ietaupiitaaji'' ir normalu diagnostu lielaakais murgs. Lai iepistu kapeiku, vinji sleepj savus varonjdarbus, sak - vakar viss veel straadaaja. Patiesiibaa - kaut kas uz lietotiem+nestraadaajoshiem suudiem samainiits, kaut kas vnk nepareizs saskruuveets.
Beidz, ISTA tak ir grūši uzlikt, saprast utt un vēl dcan/icom jāpērk, daudz foršāk ir da jebkāds unversāls sūds uz OBD, like Launch, Carly'n'shit!
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
kexxx | 24. Jun 2021, 20:00 |
#7996
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
| Nu, ja lambda tiešām ir 1.1, tad tur ir manāmi liesais | Offline | | |
|
bum_bumz | 24. Jun 2021, 20:33 |
#7997
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6758
Braucu ar: E34
|
22 Jun 2021, 12:23:46 @Angelz rakstīja:
22 Jun 2021, 10:28:13 @DM-101 rakstīja:
kungi, ISTA tachu ir speciaala poga: calculate test plan. Izveloties atbilstosho probleemu, ISTA paraadiis piesleeguma sheemu, komponentu lokaacijas vietas, ko/kaa chekot.
IHKA ir chupa ar sensoriem. SHajaa gadiijumaa izkataas, ka cilveeks vnk kaut ko pilniigi nesaistiitu maina, kaut ko rausta, kaut kaadu suudu lasa ''speciaalistu'' forumos.
Ir arii live data, kas paraada visu sensoru raadiijumus. Galu galaa - multimetrs ir izdomaats, ar kuru paarbaudiit, vai spanis pienaak, vai vados nav probleema.
Ja shis viss ir par sarezgjiitu, nah graabstiities?
Shitaadi te ''ietaupiitaaji'' ir normalu diagnostu lielaakais murgs. Lai iepistu kapeiku, vinji sleepj savus varonjdarbus, sak - vakar viss veel straadaaja. Patiesiibaa - kaut kas uz lietotiem+nestraadaajoshiem suudiem samainiits, kaut kas vnk nepareizs saskruuveets.
Beidz, ISTA tak ir grūši uzlikt, saprast utt un vēl dcan/icom jāpērk, daudz foršāk ir da jebkāds unversāls sūds uz OBD, like Launch, Carly'n'shit!
Tā ir ar visu tehniku. Piemēram, pārinstalē Windows, nepamērot nevienu spriegumu, temp. vai diska veselību; maina vešenei pcb, nepamanot, ka relejam vienkārši kontakti apsviluši
Lai arī pie kādas tehnikas neķertos, katrai ir zināmi soļi jāpilda, t.s. metodoloģija | Offline | | |
kexxx | 24. Jun 2021, 22:24 |
#7998
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
|
19 Jun 2021, 10:00:44 @DM-101 rakstīja:
18 Jun 2021, 23:45:26 @ezis_ rakstīja:
18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
Tiri vizualo kontroli, pa lamdas caurumu ielaid ieska endoskopu kipa kameru un skatas ,ja tas protams tehniski vispar ir iespejams... vismaz taa krievos dara kur taa beikto, sakususo katu problema loti aktuala.
jaa, RU ''to'' pamanaas izveikt biezhi. Man gan shaipus dzelzs aizskaram nav naacies redzeet taadus briinumus.
Krieviem tos katus sakauseet galvenokaart izdodas pat ne degvielas kvalitaates deelj. Vinjiem skjiet normaali nepaartraukti misfires. Kontroles zondes ir ''lieko'' sadaljaa - pie pirmaas iespeejas taas tiek atrubiitas. Vinji nejedz, ka kontrolnieces arii trimee platjoslas zondes. Un taas nevar tupa atsleegt, jo pusliidz moderniem auto taas veic chupu citu funkciju, ne tikai CO katu kontroli. Rezultaataa, taadi ''uzlabotie'' DME vnk mochii izpluudee pilniigi nekorektu degmaisiijumu un sadedzina visu, ko var.
tātad, pamērīju spiedienu izplūdē, manometru pievienojot pirmās zondes vietā
Mērījumu atkārtoju arī atvienojot visu izpūtēju aiz katalizatora, lai izslēgtu, ka kkur aizsists izpūtējs- rezultāts tas pats
RPM spiediens
750 0,1-0,2 bar
2000 0,4
3000 0,6
4000 0,9
Kā man izskatās, katalizators ir daļēji aizsists, rezultātā pie spēcīgākas izplūdes gāzu plūsmas ir liela pretestība
Opcijas nomaiņai:
Jauns oriģinālais- 1k eur
Lietots oriģinālais
Jauns universālais
Jādomā
| Offline | | |
kexxx | 25. Jun 2021, 09:21 |
#7999
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
|
25 Jun 2021, 09:13:39 @DM-101 rakstīja:
24 Jun 2021, 22:24:38 @kexxx rakstīja:
19 Jun 2021, 10:00:44 @DM-101 rakstīja:
18 Jun 2021, 23:45:26 @ezis_ rakstīja:
18 Jun 2021, 18:36:43 @kexxx rakstīja:
Kā varētu nočekot vai benzīnniekam nav aizsists/pussakusis katiņš? Lambdas vietā ieskrūvēt manometru un pačekot spiedienu?
Tiri vizualo kontroli, pa lamdas caurumu ielaid ieska endoskopu kipa kameru un skatas ,ja tas protams tehniski vispar ir iespejams... vismaz taa krievos dara kur taa beikto, sakususo katu problema loti aktuala.
jaa, RU ''to'' pamanaas izveikt biezhi. Man gan shaipus dzelzs aizskaram nav naacies redzeet taadus briinumus.
Krieviem tos katus sakauseet galvenokaart izdodas pat ne degvielas kvalitaates deelj. Vinjiem skjiet normaali nepaartraukti misfires. Kontroles zondes ir ''lieko'' sadaljaa - pie pirmaas iespeejas taas tiek atrubiitas. Vinji nejedz, ka kontrolnieces arii trimee platjoslas zondes. Un taas nevar tupa atsleegt, jo pusliidz moderniem auto taas veic chupu citu funkciju, ne tikai CO katu kontroli. Rezultaataa, taadi ''uzlabotie'' DME vnk mochii izpluudee pilniigi nekorektu degmaisiijumu un sadedzina visu, ko var.
tātad, pamērīju spiedienu izplūdē, manometru pievienojot pirmās zondes vietā
Mērījumu atkārtoju arī atvienojot visu izpūtēju aiz katalizatora, lai izslēgtu, ka kkur aizsists izpūtējs- rezultāts tas pats
RPM spiediens
750 0,1-0,2 bar
2000 0,4
3000 0,6
4000 0,9
Kā man izskatās, katalizators ir daļēji aizsists, rezultātā pie spēcīgākas izplūdes gāzu plūsmas ir liela pretestība
Opcijas nomaiņai:
Jauns oriģinālais- 1k eur
Lietots oriģinālais
Jauns universālais
Jādomā
izklausaas daudz, jo bez slodzes jau droseles atveerums kaadi 20% tikai. Tb., 1/5
Ok, bet ir idejas, kaapeec tur viss sakusis/aizmests?
>400k nobraukums plus turbo motors- viņš dabiski vairāk dzen eļļu ieplūdē- līdz ar to arī vairāk sū izplūdē
Kāds vizuālais stāvoklis katam- to jau redzēs, kad dabūšu jaunu/citu un šo atgriezīšu vaļā
| Offline | | |
sys9291 | 25. Jun 2021, 14:07 |
#8000
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
22 Jun 2021, 12:23:46 @Angelz rakstīja:
22 Jun 2021, 10:28:13 @DM-101 rakstīja:
kungi, ISTA tachu ir speciaala poga: calculate test plan. Izveloties atbilstosho probleemu, ISTA paraadiis piesleeguma sheemu, komponentu lokaacijas vietas, ko/kaa chekot.
IHKA ir chupa ar sensoriem. SHajaa gadiijumaa izkataas, ka cilveeks vnk kaut ko pilniigi nesaistiitu maina, kaut ko rausta, kaut kaadu suudu lasa ''speciaalistu'' forumos.
Ir arii live data, kas paraada visu sensoru raadiijumus. Galu galaa - multimetrs ir izdomaats, ar kuru paarbaudiit, vai spanis pienaak, vai vados nav probleema.
Ja shis viss ir par sarezgjiitu, nah graabstiities?
Shitaadi te ''ietaupiitaaji'' ir normalu diagnostu lielaakais murgs. Lai iepistu kapeiku, vinji sleepj savus varonjdarbus, sak - vakar viss veel straadaaja. Patiesiibaa - kaut kas uz lietotiem+nestraadaajoshiem suudiem samainiits, kaut kas vnk nepareizs saskruuveets.
Beidz, ISTA tak ir grūši uzlikt, saprast utt un vēl dcan/icom jāpērk, daudz foršāk ir da jebkāds unversāls sūds uz OBD, like Launch, Carly'n'shit!
a kādas pretenzijas pret launci - live datus viņš rāda, tikai jāsaprot kur kas un cik ir jābūt...ar istu vienkāršāk tur viss priekšā parādīts un pastāstīts... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|