Autors | Ziņojums |
Uzmeteejs | 15. May 2013, 23:57 |
#7941
|
|
Kopš: 12. Mar 2013
Ziņojumi: 1054
Braucu ar:
| Vecais itkaa jau esot uzstuteejis kautkadam mashiinaam. cenjiks paari pa shtukai, es personigi liktu galigi jaunai mashiinai no salona taadu iekaartu, lietotai biski pa daargu, protams, ja var iztikt ar 4 paaudzi. |
Offline | |
|
koijotss | 16. May 2013, 07:09 |
#7942
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
15 May 2013, 22:30:17 tefte rakstīja:
kāds var pastāstīt ko sīkāk par jauno paaudzi pastāstīt ? kas reāli tiek darīts un kādos tempos viss virzās uz priekšu ? Vienā kantorī teica ka gaida apstiprinājumu no Itālijas kad varēs likt cik saprotu tehnoloģija ir diezgan svaiga , tāpēc tā cena ir tāds kosmos ?
no italijas tur vēl ilgi gaidīs, vispār šīs iekārtas tik uz šo momentu Holande piedāvā un ir dārgas , gribat ieekonomēt jātaisa pašiem
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
uudensputns | 16. May 2013, 08:32 |
#7943
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
14 May 2013, 14:02:52 Provento rakstīja:
Piedavajat leetu labu 4paaudzes gāzes iekārtas komplektu 4cilindru, vajag visu izņemot balonu un trubu, likšu vecam autiņam darba vajadzībām, tāpēc lētāko risinājumu :d
Pm
AR lietotajām iekārtām ir viena šaize,pareizāk divas - gāziniekam čakars,savukārt klientam piķis,kas beigu beigās sastāda jaunas iekārtas ciparu un laiks krietni ilgāks,kā saliekot jaunu.Jēga no procesa tad,ja pats ņem nost,vienkāršās lietas saliec(zināsi,par ko naudu kāš... )un pie gāzinieka aizbrauc saregulēties. |
Offline | |
|
Vecais | 16. May 2013, 10:14 |
#7944
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
15 May 2013, 22:42:34 artursz rakstīja:
15 May 2013, 22:30:17 tefte rakstīja:
kāds var pastāstīt ko sīkāk par jauno paaudzi pastāstīt ? kas reāli tiek darīts un kādos tempos viss virzās uz priekšu ? Vienā kantorī teica ka gaida apstiprinājumu no Itālijas kad varēs likt cik saprotu tehnoloģija ir diezgan svaiga , tāpēc tā cena ir tāds kosmos ?
viss, ko zinu, ka viņai nav reduktora, bet kapēc tik darga ar .. būtu interesanti kko uzzināt arī..
Ar 5. paaudzi vilciens jau sen aizgājis un turpina kursēt Tas ka iekš LV gāzinieki negrib investēt apmācībās un inventārā (bez kura uzstādīšanu neredzēt) un klientiem stum "gaidam apstiprinājumu" ir o.k. ņemot vērā sistēmas izmaksas un klientu pirktspēju + prakstiski neeksistējošu buferi "mācību" montāžām neviens īpaši negrib sākt uzstādīt šķidro. Jo peļņa uzstādot neatšķiras. Nevienam tak eļļas maiņas izmaksas(darba) neatšķiras no eļļas litra cenas . Risks un atbildība ir 10x lielāka, bet sistēma protams strādā kā Šveices pulkstenis un ja taisnas rokas tad galvassāpes mazākas.. uzliec un aizmirsti. Šķidro principiāli netirgo jebkuram Vasjam kas grib nopirkt-uzlikt. Katru vadības bloku ir jāaktivizē ar ražotāja piešķirto dīlera kodu un aktivizācijas kodu.
+ tiek piešķirta pieeja rūpnīcas serverim kurā ir pilnīgi visa dokumentācija/instrukcijas/manuāļi/utt par visu produkciju/jaunumiem/izstrādēm.
Un interfeis arī nav UNIVERSĀLAIS.
Šobrīd 5'to uzstādu apmēram vienam auto mēnesī... Tie gan ir klienti kas jau gadu(cits ilgāk) meklē kur var uzstādīt 5'to paaudzi. Kad salikšu visiem kas jau sen meklē nezinu vai diži būs noiets. Atsevišķiem kam gribēsies lai gāzes iekārta paugstina auto vērtību un zs/propāna faniem vēl...
Kamēr iekārtas ražo praktiski divi ražotāji domāju cenas nekritīs un īstenībā tur nav kam maksāt mazāk Ja 4'tai nebūtu poļu uz korejiešu masu produkcija arī tā maksātu ap 800Ls uz 4cyl Bet lai izstrādātu 5'to tiešās iesmidzes motoriem uz katru modeli(motors/gads/virsbūve) inženieriem aiziet vidēji 2-3mēn. kas ir lielas investīcijas.
+ rūpnīca izstrādā visu sistēmu kopumā un ir atbildīga par jebkuru mezglu... šis aspekts izpaliek 4'tās paaudzes sistēmām jo katrs ražo savu. Viens bliež tikai vadības blokus otrs tikai sprauslas, nākamais reduktoru u.t.t Un tapēc 100% garantija nebūs sistēmai kopumā jo savākta ir no desmit ražotājiem kur izpaliek OEM principi.
Pa lielam šķidrā ir divu veidu:
MPI motoriem kuriem var uzstādīt arī 4'to paaudzi
Tiešās iesmidzes motoriem kur LPG tiek dozēts pa OEM sprauslām.
Tie kas saprot motora darbības principus atzīst šķidrās priekšrocības vienos vārtos...
[ Šo ziņu laboja Vecais, 16 May 2013, 12:40:50 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Modjo | 16. May 2013, 23:44 |
#7945
|
|
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Cik saprotu- 5to liek tiem auto, kuriem nevar uzlikt 4to. Mani apmierina 4ta, kura strada normāli ar izmaksu +/-100 ls uz cilindru. Kāda jēga likt Šveices pulksteni uz auto, kurš maksā dažus līdz 10KLVL? Gāzeniekam labi, ja katrs Vasja netiek klāt, bet vidusmēra klients braukā ar 8 gadus vecu auto. Respektīvi pūlis var lietot un lietos masu ceturto paaudzi, be tie kuri nevar dēļ motora tipa vai jaunu auto pircēji, varbūt izrēķinās, ka 5tais Šveices pulkstenis atpelnās. [ Šo ziņu laboja Modjo, 16 May 2013, 23:44:57 ] |
Offline | |
|
jj | 16. May 2013, 23:49 |
#7946
|
|
Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 596
Braucu ar: miskasti
|
16 May 2013, 10:14:38 Vecais rakstīja:
Tie kas saprot motora darbības principus atzīst šķidrās priekšrocības vienos vārtos...
Negribi 2 vārdos neizglītotajiem paskaidrot ar ko tieši 5 ir labāka, arguments, ka jaunāka nav diži noteicošais. Kā arī cena uz 6cyl? |
Offline | |
|
Vecais | 17. May 2013, 09:25 |
#7947
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Modjo - Kapēc braukt ar BMW ja "atpelnās" nopirkt Kia Kapēc pirkt Michelin ja "atpelnās" nopirkt Poļu padangos Katram produktam ir savs pircējs...
_jj - Netaisos pārliecināt nevienu kam tas nav vajadzīgs(itsevišķi neizglītotos). Īsumā sistēma ir 1:1 ar benzīna sistēmu kam motors arī ir konstruēts.
6cyl - 1550Ls
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
edzulis | 17. May 2013, 09:39 |
#7948
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Vecais, cik šķidrās jau esi uzlicis? |
Offline | |
|
|
jj | 17. May 2013, 09:40 |
#7949
|
|
Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 596
Braucu ar: miskasti
|
17 May 2013, 09:25:35 Vecais rakstīja:
_jj - Netaisos pārliecināt nevienu kam tas nav vajadzīgs(itsevišķi neizglītotos). Īsumā sistēma ir 1:1 ar benzīna sistēmu kam motors arī ir konstruēts.
6cyl - 1550Ls
Nebija domāts pārliecināšanai, bet saprašanai :P |
Offline | |
|
edzulis | 17. May 2013, 09:48 |
#7950
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Da labi. KAs ir 1500ls, it īpaši uz dārgu auto, kur tie 1500ls ir teiksim 5-10% no auto vērtības, toties tev ir apziņa, ka tu vari pildīties ar benzīnam līdzvērtīgu degvielu zem 40 saņi L, pie tam, iespējams, iegūstot papildus jaudu. Nākošajam auto, ja likšu gāzi, noteikti šķidro. |
Offline | |
|
Uzmeteejs | 17. May 2013, 10:10 |
#7951
|
|
Kopš: 12. Mar 2013
Ziņojumi: 1054
Braucu ar:
|
17 May 2013, 09:48:41 edzulis rakstīja:
Da labi. KAs ir 1500ls, it īpaši uz dārgu auto, kur tie 1500ls ir teiksim 5-10% no auto vērtības, toties tev ir apziņa, ka tu vari pildīties ar benzīnam līdzvērtīgu degvielu zem 40 saņi L, pie tam, iespējams, iegūstot papildus jaudu. Nākošajam auto, ja likšu gāzi, noteikti šķidro.
+1 teiksim perkot jaunu auto izdevigaak saanak njemt benzinu un uzlikt 5 paaudzi, neka njemt dizeli. Dizeliem ceena videji par 2500ls vienmer ir augstaka.[ Šo ziņu laboja Uzmeteejs, 17 May 2013, 10:11:39 ] |
Offline | |
|
Modjo | 17. May 2013, 10:48 |
#7952
|
|
Kopš: 14. May 2011
Ziņojumi: 2512
Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg
| Pagaidiet. Jaunā 5tā, taču paralēli tērē arī benzīnu. Pat 2013 gada auto nepērc FSI, bet inžektoru un brauc laimīgs. Cik mums to jauno, kas obligāti grib gāzi, bet reāli nevar uzlikt 4to. Nu apskaidrojiet, ja kļūdos vai nesaprotu līdz galam. Masu auto ne modes pēc tak rullē labi uz 4to. |
Offline | |
|
Laoshi | 17. May 2013, 10:53 |
#7953
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
17 May 2013, 10:48:23 Modjo rakstīja:
Pagaidiet. Jaunā 5tā, taču paralēli tērē arī benzīnu. Pat 2013 gada auto nepērc FSI, bet inžektoru un brauc laimīgs. Cik mums to jauno, kas obligāti grib gāzi, bet reāli nevar uzlikt 4to. Nu apskaidrojiet, ja kļūdos vai nesaprotu līdz galam. Masu auto ne modes pēc tak rullē labi uz 4to.
Ja 4to liek uz tiešās iesmidzes motoru, tad paralēli tērē benzīnu, bet 5tā paaudze netērē benzīnu vispār, pat sildīt nevajag. Vispār mani kārdina doma par 2.0TSI uz 0.36 saņi litrā |
Offline | |
|
jj | 17. May 2013, 11:15 |
#7954
|
|
Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 596
Braucu ar: miskasti
|
17 May 2013, 10:53:53 Laoshi rakstīja:
17 May 2013, 10:48:23 Modjo rakstīja:
Pagaidiet. Jaunā 5tā, taču paralēli tērē arī benzīnu. Pat 2013 gada auto nepērc FSI, bet inžektoru un brauc laimīgs. Cik mums to jauno, kas obligāti grib gāzi, bet reāli nevar uzlikt 4to. Nu apskaidrojiet, ja kļūdos vai nesaprotu līdz galam. Masu auto ne modes pēc tak rullē labi uz 4to.
Ja 4to liek uz tiešās iesmidzes motoru, tad paralēli tērē benzīnu, bet 5tā paaudze netērē benzīnu vispār, pat sildīt nevajag. Vispār mani kārdina doma par 2.0TSI uz 0.36 saņi litrā
Vai ne noloki 1.5k un pēc tam mierīgi brauc par degvielu vsp nedomājot
a ja netērē bendzīnu, tad sanāk, ka balonu var likt bākas vietā? |
Offline | |
|
gumijkoks | 17. May 2013, 11:57 |
#7955
|
|
Kopš: 21. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
| Benzīna bākas ir dažadākajās formās un gāzes balona ražotājam noteikti nav vērts ražot katrma modelim sava izmēra gāzes balonus. Līdz ar to diez vai ir iespējams garantēt, ka gāzes balons ir benzīnbākas vietā un rez.ritenis paliks savā vietā.. |
Offline | |
|
nagla | 17. May 2013, 12:17 |
#7956
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
17 May 2013, 11:59:18 adolfs rakstīja:
jj: tu esi kaadreiz redzeejis benziinbaakas formu?
un kaadu baloonu tur vari ielikt - nu es nerunaaju par smago tehniiku
cilindriko? |
Offline | |
|
|
Driver | 17. May 2013, 12:19 |
#7957
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ganjau ar lielu kuvaldaskopu palidzibu no liela cilindriska balona var iegut praktiski jebkadu sev vajadzigo formu, galvenais tik pacietibu vajag
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
nagla | 17. May 2013, 12:22 |
#7958
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| |
Offline | |
|
Mikelis | 17. May 2013, 13:27 |
#7959
|
|
Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Benzīnbāku nav atļauts likvidēt un tās vietā uzstādīt propāna balonu, ja nemaldos
Un jā 5. paaudzes iekārta strādā labi Krietni sakarīgāk par 4.paaudzi
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: |
Offline | |
|
xjs_4 | 17. May 2013, 13:31 |
#7960
|
|
Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| Mikjeli nedirs , ka tev autinjam ir 5taa
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. |
Offline | |
|