Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 184 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Uzmeteejs
15. May 2013, 23:57 #7941

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:

Vecais itkaa jau esot uzstuteejis kautkadam mashiinaam. cenjiks paari pa shtukai, es personigi liktu galigi jaunai mashiinai no salona taadu iekaartu, lietotai biski pa daargu, protams, ja var iztikt ar 4 paaudzi.
Offline
koijotss
16. May 2013, 07:09 #7942

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


15 May 2013, 22:30:17 tefte rakstīja:
kāds var pastāstīt ko sīkāk par jauno paaudzi pastāstīt ? kas reāli tiek darīts un kādos tempos viss virzās uz priekšu ? Vienā kantorī teica ka gaida apstiprinājumu no Itālijas kad varēs likt cik saprotu tehnoloģija ir diezgan svaiga , tāpēc tā cena ir tāds kosmos ?

no italijas tur vēl ilgi gaidīs, vispār šīs iekārtas tik uz šo momentu Holande piedāvā un ir dārgas , gribat ieekonomēt jātaisa pašiem

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
uudensputns
16. May 2013, 08:32 #7943

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


14 May 2013, 14:02:52 Provento rakstīja:
Piedavajat leetu labu 4paaudzes gāzes iekārtas komplektu 4cilindru, vajag visu izņemot balonu un trubu, likšu vecam autiņam darba vajadzībām, tāpēc lētāko risinājumu :d
Pm


AR lietotajām iekārtām ir viena šaize,pareizāk divas - gāziniekam čakars,savukārt klientam piķis,kas beigu beigās sastāda jaunas iekārtas ciparu un laiks krietni ilgāks,kā saliekot jaunu.Jēga no procesa tad,ja pats ņem nost,vienkāršās lietas saliec(zināsi,par ko naudu kāš... )un pie gāzinieka aizbrauc saregulēties.
Offline
Vecais
16. May 2013, 10:14 #7944

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


15 May 2013, 22:42:34 artursz rakstīja:

15 May 2013, 22:30:17 tefte rakstīja:
kāds var pastāstīt ko sīkāk par jauno paaudzi pastāstīt ? kas reāli tiek darīts un kādos tempos viss virzās uz priekšu ? Vienā kantorī teica ka gaida apstiprinājumu no Itālijas kad varēs likt cik saprotu tehnoloģija ir diezgan svaiga , tāpēc tā cena ir tāds kosmos ?

viss, ko zinu, ka viņai nav reduktora, bet kapēc tik darga ar .. būtu interesanti kko uzzināt arī..

Ar 5. paaudzi vilciens jau sen aizgājis un turpina kursēt Tas ka iekš LV gāzinieki negrib investēt apmācībās un inventārā (bez kura uzstādīšanu neredzēt) un klientiem stum "gaidam apstiprinājumu" ir o.k. ņemot vērā sistēmas izmaksas un klientu pirktspēju + prakstiski neeksistējošu buferi "mācību" montāžām neviens īpaši negrib sākt uzstādīt šķidro. Jo peļņa uzstādot neatšķiras. Nevienam tak eļļas maiņas izmaksas(darba) neatšķiras no eļļas litra cenas . Risks un atbildība ir 10x lielāka, bet sistēma protams strādā kā Šveices pulkstenis un ja taisnas rokas tad galvassāpes mazākas.. uzliec un aizmirsti. Šķidro principiāli netirgo jebkuram Vasjam kas grib nopirkt-uzlikt. Katru vadības bloku ir jāaktivizē ar ražotāja piešķirto dīlera kodu un aktivizācijas kodu.

+ tiek piešķirta pieeja rūpnīcas serverim kurā ir pilnīgi visa dokumentācija/instrukcijas/manuāļi/utt par visu produkciju/jaunumiem/izstrādēm.

Un interfeis arī nav UNIVERSĀLAIS.

Šobrīd 5'to uzstādu apmēram vienam auto mēnesī... Tie gan ir klienti kas jau gadu(cits ilgāk) meklē kur var uzstādīt 5'to paaudzi. Kad salikšu visiem kas jau sen meklē nezinu vai diži būs noiets. Atsevišķiem kam gribēsies lai gāzes iekārta paugstina auto vērtību un zs/propāna faniem vēl...

Kamēr iekārtas ražo praktiski divi ražotāji domāju cenas nekritīs un īstenībā tur nav kam maksāt mazāk Ja 4'tai nebūtu poļu uz korejiešu masu produkcija arī tā maksātu ap 800Ls uz 4cyl Bet lai izstrādātu 5'to tiešās iesmidzes motoriem uz katru modeli(motors/gads/virsbūve) inženieriem aiziet vidēji 2-3mēn. kas ir lielas investīcijas.
+ rūpnīca izstrādā visu sistēmu kopumā un ir atbildīga par jebkuru mezglu... šis aspekts izpaliek 4'tās paaudzes sistēmām jo katrs ražo savu. Viens bliež tikai vadības blokus otrs tikai sprauslas, nākamais reduktoru u.t.t Un tapēc 100% garantija nebūs sistēmai kopumā jo savākta ir no desmit ražotājiem kur izpaliek OEM principi.

Pa lielam šķidrā ir divu veidu:
MPI motoriem kuriem var uzstādīt arī 4'to paaudzi

Tiešās iesmidzes motoriem kur LPG tiek dozēts pa OEM sprauslām.


Tie kas saprot motora darbības principus atzīst šķidrās priekšrocības vienos vārtos...


[ Šo ziņu laboja Vecais, 16 May 2013, 12:40:50 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Modjo
16. May 2013, 23:44 #7945

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Cik saprotu- 5to liek tiem auto, kuriem nevar uzlikt 4to. Mani apmierina 4ta, kura strada normāli ar izmaksu +/-100 ls uz cilindru. Kāda jēga likt Šveices pulksteni uz auto, kurš maksā dažus līdz 10KLVL? Gāzeniekam labi, ja katrs Vasja netiek klāt, bet vidusmēra klients braukā ar 8 gadus vecu auto. Respektīvi pūlis var lietot un lietos masu ceturto paaudzi, be tie kuri nevar dēļ motora tipa vai jaunu auto pircēji, varbūt izrēķinās, ka 5tais Šveices pulkstenis atpelnās.

[ Šo ziņu laboja Modjo, 16 May 2013, 23:44:57 ]

Offline
jj
16. May 2013, 23:49 #7946

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 596

Braucu ar: miskasti


16 May 2013, 10:14:38 Vecais rakstīja:
Tie kas saprot motora darbības principus atzīst šķidrās priekšrocības vienos vārtos...


Negribi 2 vārdos neizglītotajiem paskaidrot ar ko tieši 5 ir labāka, arguments, ka jaunāka nav diži noteicošais. Kā arī cena uz 6cyl?
Offline
Vecais
17. May 2013, 09:25 #7947

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Modjo - Kapēc braukt ar BMW ja "atpelnās" nopirkt Kia Kapēc pirkt Michelin ja "atpelnās" nopirkt Poļu padangos Katram produktam ir savs pircējs...

_jj - Netaisos pārliecināt nevienu kam tas nav vajadzīgs(itsevišķi neizglītotos). Īsumā sistēma ir 1:1 ar benzīna sistēmu kam motors arī ir konstruēts.
6cyl - 1550Ls

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
edzulis
17. May 2013, 09:39 #7948

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Vecais, cik šķidrās jau esi uzlicis?
Offline
jj
17. May 2013, 09:40 #7949

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 596

Braucu ar: miskasti


17 May 2013, 09:25:35 Vecais rakstīja:

_jj - Netaisos pārliecināt nevienu kam tas nav vajadzīgs(itsevišķi neizglītotos). Īsumā sistēma ir 1:1 ar benzīna sistēmu kam motors arī ir konstruēts.
6cyl - 1550Ls

Nebija domāts pārliecināšanai, bet saprašanai :P
Offline
edzulis
17. May 2013, 09:48 #7950

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Da labi. KAs ir 1500ls, it īpaši uz dārgu auto, kur tie 1500ls ir teiksim 5-10% no auto vērtības, toties tev ir apziņa, ka tu vari pildīties ar benzīnam līdzvērtīgu degvielu zem 40 saņi L, pie tam, iespējams, iegūstot papildus jaudu. Nākošajam auto, ja likšu gāzi, noteikti šķidro.
Offline
Uzmeteejs
17. May 2013, 10:10 #7951

Kopš: 12. Mar 2013

Ziņojumi: 1054

Braucu ar:


17 May 2013, 09:48:41 edzulis rakstīja:
Da labi. KAs ir 1500ls, it īpaši uz dārgu auto, kur tie 1500ls ir teiksim 5-10% no auto vērtības, toties tev ir apziņa, ka tu vari pildīties ar benzīnam līdzvērtīgu degvielu zem 40 saņi L, pie tam, iespējams, iegūstot papildus jaudu. Nākošajam auto, ja likšu gāzi, noteikti šķidro.


+1 teiksim perkot jaunu auto izdevigaak saanak njemt benzinu un uzlikt 5 paaudzi, neka njemt dizeli. Dizeliem ceena videji par 2500ls vienmer ir augstaka.

[ Šo ziņu laboja Uzmeteejs, 17 May 2013, 10:11:39 ]

Offline
Modjo
17. May 2013, 10:48 #7952

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Pagaidiet. Jaunā 5tā, taču paralēli tērē arī benzīnu. Pat 2013 gada auto nepērc FSI, bet inžektoru un brauc laimīgs. Cik mums to jauno, kas obligāti grib gāzi, bet reāli nevar uzlikt 4to. Nu apskaidrojiet, ja kļūdos vai nesaprotu līdz galam. Masu auto ne modes pēc tak rullē labi uz 4to.
Offline
Laoshi
17. May 2013, 10:53 #7953

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 May 2013, 10:48:23 Modjo rakstīja:
Pagaidiet. Jaunā 5tā, taču paralēli tērē arī benzīnu. Pat 2013 gada auto nepērc FSI, bet inžektoru un brauc laimīgs. Cik mums to jauno, kas obligāti grib gāzi, bet reāli nevar uzlikt 4to. Nu apskaidrojiet, ja kļūdos vai nesaprotu līdz galam. Masu auto ne modes pēc tak rullē labi uz 4to.


Ja 4to liek uz tiešās iesmidzes motoru, tad paralēli tērē benzīnu, bet 5tā paaudze netērē benzīnu vispār, pat sildīt nevajag. Vispār mani kārdina doma par 2.0TSI uz 0.36 saņi litrā
Offline
jj
17. May 2013, 11:15 #7954

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 596

Braucu ar: miskasti


17 May 2013, 10:53:53 Laoshi rakstīja:

17 May 2013, 10:48:23 Modjo rakstīja:
Pagaidiet. Jaunā 5tā, taču paralēli tērē arī benzīnu. Pat 2013 gada auto nepērc FSI, bet inžektoru un brauc laimīgs. Cik mums to jauno, kas obligāti grib gāzi, bet reāli nevar uzlikt 4to. Nu apskaidrojiet, ja kļūdos vai nesaprotu līdz galam. Masu auto ne modes pēc tak rullē labi uz 4to.


Ja 4to liek uz tiešās iesmidzes motoru, tad paralēli tērē benzīnu, bet 5tā paaudze netērē benzīnu vispār, pat sildīt nevajag. Vispār mani kārdina doma par 2.0TSI uz 0.36 saņi litrā


Vai ne noloki 1.5k un pēc tam mierīgi brauc par degvielu vsp nedomājot

a ja netērē bendzīnu, tad sanāk, ka balonu var likt bākas vietā?
Offline
gumijkoks
17. May 2013, 11:57 #7955

Kopš: 21. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar:

Benzīna bākas ir dažadākajās formās un gāzes balona ražotājam noteikti nav vērts ražot katrma modelim sava izmēra gāzes balonus. Līdz ar to diez vai ir iespējams garantēt, ka gāzes balons ir benzīnbākas vietā un rez.ritenis paliks savā vietā..
Offline
nagla
17. May 2013, 12:17 #7956

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


17 May 2013, 11:59:18 adolfs rakstīja:
jj: tu esi kaadreiz redzeejis benziinbaakas formu?

un kaadu baloonu tur vari ielikt - nu es nerunaaju par smago tehniiku
cilindriko?
Offline
Driver
17. May 2013, 12:19 #7957

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ganjau ar lielu kuvaldaskopu palidzibu no liela cilindriska balona var iegut praktiski jebkadu sev vajadzigo formu, galvenais tik pacietibu vajag

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
17. May 2013, 12:22 #7958

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

Offline
Mikelis
17. May 2013, 13:27 #7959

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Benzīnbāku nav atļauts likvidēt un tās vietā uzstādīt propāna balonu, ja nemaldos
Un jā 5. paaudzes iekārta strādā labi Krietni sakarīgāk par 4.paaudzi

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
xjs_4
17. May 2013, 13:31 #7960

Kopš: 31. Mar 2008

Ziņojumi: 23863

Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2

Mikjeli nedirs , ka tev autinjam ir 5taa

-----------------
Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo