Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
DusmigsZirgs
Vakar, 18:13 #7941

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


20 Dec 2024, 16:48:49 @shirminieks rakstīja:
Bet tad vienkāršs jautājums:
- Ja mājās ir uzlādes iespēja katru dienu, kāpēc ņemt PHEV, nevis 100%-BEV?
- Ja mājās nav uzlādes iespēja, tad kāpēc ņemt PHEV, nevis parasto hibrīdu vai benzīnu/dīzeli?

Tas PHEV reāli ir tāds nišas produkts - vajag lai izpildās vairāi kritēriji:
- Ir iespēja mājās uzlādēt (citādāk būs vienkārši smags/dārgs iekšdedzes dzinēja auto);
- Ikdienas maršruts ir gana īss, lai var nobraukt ar vienu uzlādi (<60km lai ziemā ierakstās);
- Jābūt biežai vajadzībai braukt garus gabalus (>500km), lai nederētu pilnais-elektroauto.


Blaa tad visi auto veidi ir nišas produkti! Katrs pērk lai izpildītu kaut kādus kritērijus.
Offline
rencho
Vakar, 18:16 #7942

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Kam plugin hibrīds ir uzņēmuma auto- kā rakdtoet degvielas atskaites- gan par degvielu, gan elektro làdēšanu var čekus iesniegt, degvielas atskaiti rakstot?
Offline
abyss
Vakar, 18:44 #7943

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8300

Braucu ar: e39 523


Ar to sūda lādējamo hibrīdu, ja vajag vari nobraukt 800 kilometrus bez čakara. Ja ir kur lādēt darba dienās var braukt uz haļavu.

Tieši EV ir nišas produkts. Pilsētniekiem, kuriem ir māja un nekur tālu nav jābrauc. Gan jau drīz arī stāvvietās pie ofisiem varēs visi lādēties. Tad ar tādu plugin hibrīdu ikdienā varēs braukt 6eur/100km un bez problēmām aizbraukt tālāk
Offline
pelu_junkurs
Vakar, 19:11 #7944

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2348

Braucu ar: žurx


20 Dec 2024, 12:35:25 @versatile rakstīja:
Nesaprotu un nesapratīšu tos hibrīdus. Jā, ok, noteikti ir robežgadījumi, kad darbadienās nobrauc 30km, bet katru sestdienu uz Ludzu un svētdienā atpakaļ, kad tas hibrīds tiešām varbūt ir prātīgs risinājums.
Bet tā - ja Varšava 2x nedēļā, vai katru dienu nobrauc 300+ tad dīzelis (vai benzīns, kas nu kuram garšo labāk); ja dienas vidējais nobraukums zem 150 UN ir iespēja pa nakti lādēt mājās - tad elektro.
150km dienā, katru dienu, ir 55k gadā. Ar 150km tiek galā nu jau jebkurš jaunais elektroauto jebkuros reālistiskos apstākļos.
Ja nav uzlāde mājās, tad tur jau baigi jāpēta, bet tad nekāda medusmaize elektro nebūs.

Vislielākais elektro pluss ziemā ir salona priekšapsilde. Dīzelis ar visu attālināto startu neuzsildīs, benzīnnieks vēl kaut cik, bet tas 4kw fēns/siltumsūknis, kā nu kuram, vot tā ir štelle.

Volvo benzīnnieku ļauj attālināti uz 15min iedarbināt, bet tukšgaitā jau nešancē ne kondicionieris uz pilnu jaudu, ne apsilde. Siltāks/vēsāks kā ārā ir, bet elektro vari jau startā kāpt iekšā t-kreklā.


Par to apsildi pastāsti vairāk. Man pie šitiem mīnusiem, kuri bija, dīzeļa škodiaks no rīta kaut kādas ~10-15min tukšgaitā parūca un salonā silti.

Bet lai nav plika pļūta, es personīgi labprāt ikdienas auto samainītu pret pluginu, maisoties pa Rīgu, tīri dēļ nodoklīša, bet vai kāds var nokomentēt no pieredzes pāriešanu no 2.0 dīzeļa uz plugin benzīnu, bet ar 3.0+ matoru. Par piemēru Cayenne E-Hybrid vai X5 45e.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 20 Dec 2024, 19:22:27 ]

Offline
Sancix
Vakar, 19:44 #7945

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6922

Braucu ar: e36

Neskatoties uz degvielas veidu un tipu, ļoti novērtēju webasto esamību auto. Pēdējo ģimenes auto nepirktu, ja tur tāda nebūtu. Pamatlietas ko mūsu platuma grādos vajag = Webasto, siltie krēsli, pilnpiedziņa un piekabes āķis (tās protams manas domas).
Elektro auto nav bijis, bez kometāriem.

-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
bills
Vakar, 22:07 #7946

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1085

Braucu ar:

Varbūt kādam ir pieredze ar jauno ford kuga 2.5 hybrid? Vizuāli izskatās daudz labāk kā karoq, bet biedē variators un komforts?



Offline
smudo
Vakar, 23:24 #7947

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3684

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


20 Dec 2024, 22:07:18 @bills rakstīja:
Varbūt kādam ir pieredze ar jauno ford kuga 2.5 hybrid? Vizuāli izskatās daudz labāk kā karoq, bet biedē variators un komforts?



Spānijā pavasarī 800km nobraucu. Nezinu cik maksā tāds, bet braukt var. Tomēr drivetrain pārāk nepatika, jo ICE režīmā prasījās vairāk jaudu - es gan nevaru objektīvi spriest, jo nelādēju to auto. EV režīmā braucu tikai mazos ātrumos un coastju, no tās elektrības, kas caur rekuperāciju salādējās.
Offline
DusmigsZirgs
Šodien, 12:48 #7948

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


Par plug in turpinot. Šodienas brauciens no Spices uz mazkačku, ikea, centrs un atpakaļ. Pa vidu minūtes 20 nostāvēts ar elektribu sildot salonu. GTE režīmā visu ceļu. Netrakojot, bet arī nevelkoties, braucot plūsmā.
Arteons ar veco plugin sistēmu.
Manuprāt labi rāditāji.
Offline
0xFFFF
Šodien, 16:47 #7949

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3


21 Dec 2024, 12:48:49 @DusmigsZirgs rakstīja:

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo