Online
Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
kexxx | 07. Jun 2021, 10:09 |
#7901
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
| Atbraucām...izrādās, vecie, nobrauktie lūžņi ir uzticamāki, nekā jauns auto ar garantiju | Offline | | |
RR04 | 07. Jun 2021, 10:12 |
#7902
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
| atkal vecā dziesmā. Viss, kas man, tas afigenna. Viss, kas nav man, tas ir sūds un nevajadzīgs.
Jauns auto nav uzticams, vecs premiums ir uzticams.
sarakstu varētu turpināt. | Offline | | |
RS7 | 07. Jun 2021, 10:22 |
#7903
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Kāsim viss ir labākais, bembis, saļiks, pat ēdiens skajā csdd viņam iedos labāko vimpeli, par labāko nobraukumu gadā pat dirsā līdējs HiJaCKeR ir labākais | Offline | | |
kexxx | 07. Jun 2021, 10:27 |
#7904
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
|
07 Jun 2021, 10:12:21 @DM-101 rakstīja:
07 Jun 2021, 10:09:50 @kexxx rakstīja:
Atbraucām...izrādās, vecie, nobrauktie lūžņi ir uzticamāki, nekā jauns auto ar garantiju
neblato. Mans vecais luznis ir uzticamaaks par daudziem jaunajiem luuznjiem, kuriem netruukst beernu slimiibu.
Nevajag te tagad saakt teemu ''jauns korejas auto nekad nepliist''
Man ir vecs lūznis- ar ko tur blatot???
Bet es tak nemēģinu ieskaidrot, ka tas ir labāks/uzticamāks par jaunu auto, jēziņ
[ Šo ziņu laboja kexxx, 07 Jun 2021, 10:28:02 ] | Offline | | |
RR04 | 07. Jun 2021, 10:33 |
#7905
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
| a ja paņem jaunu auto bez bankas starpniecības, tie arī ir lohi un neveiksminieki? | Offline | | |
abyss | 07. Jun 2021, 10:33 |
#7906
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8254
Braucu ar: e39 523
| Nevajadzētu novirzīties no tēmas.
Kura ir pavisam vienkārša, vai dīleris garantē, ka atstājos 9os varēsi savākt 5os. Un vai ir iespējams tikt bez rindas, ja kaut kas noplīst un vajag tieši šodien.
Vai vispār dīlerim ir tāds maksas pakalpojums?
Protams, būs arguments, ka dīleris iedot maiņas auto. Bet, ja es nopērku pa 80k 545e vai es mēnesi gribēšu braukāt ar 15 gadīgu corolla
Jauns auto noteikt lūzīs mazāk, par to šaubu nav. Man personīgi daudz svarīgāk, lai to, kas salūzt var nomainīt vienas darba dienas laikā.
+ Vecai populārai miskastei, ka rezerves daļas parasti tomēr ir uz vietas. Sliktākajā gadījumā šrotā un brauc tālāk. Protams, besis, ka jābrauc biežāk uz servisu un tā. | Offline | | |
kexxx | 07. Jun 2021, 10:42 |
#7907
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
| Kaspar, a kur braukt ar komplicētu VECU auto? Ok, jauns auto- lai dīleris pa garantiju maina sprauslas, sūkņus da kaut motoru- nekrata
Bet ko darīt ar vecu auto, kuram rukožopi mainīs visu pēc kārtas un maksāsi par visu? | Offline | | |
BigDog24 | 07. Jun 2021, 10:44 |
#7908
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
07 Jun 2021, 10:33:12 @abyss rakstīja:
Nevajadzētu novirzīties no tēmas.
Kura ir pavisam vienkārša, vai dīleris garantē, ka atstājos 9os varēsi savākt 5os. Un vai ir iespējams tikt bez rindas, ja kaut kas noplīst un vajag tieši šodien.
Vai vispār dīlerim ir tāds maksas pakalpojums?
Protams, būs arguments, ka dīleris iedot maiņas auto. Bet, ja es nopērku pa 80k 545e vai es mēnesi gribēšu braukāt ar 15 gadīgu corolla
Jauns auto noteikt lūzīs mazāk, par to šaubu nav. Man personīgi daudz svarīgāk, lai to, kas salūzt var nomainīt vienas darba dienas laikā.
+ Vecai populārai miskastei, ka rezerves daļas parasti tomēr ir uz vietas. Sliktākajā gadījumā šrotā un brauc tālāk. Protams, besis, ka jābrauc biežāk uz servisu un tā.
Pēdējo reizi kad taisiju Audi garantijas remontu, audi Eizenšteina ielā nebij pat piekares sviras uz vietas (pasūtījums uz nedēļu). Maiņas auto bij svaigs A4[demo auto] (līgumā pašrisks 1800ls), tiku līdz krasta ielai, kur iedegas eļļas līmeņa brīdinājums, braucu pie viņiem atpakaļ lai pilda eļļu. Pēc kaut kādam 3-4 dienām noņēma, jo vajagot demo auto klientu testiem.
Patiesi, būs prieks dzirdēt kāds ir tas dīlera risinājums, kas ļautu ātri novērst kaut kādas problēmas ar garantijas auto.
Kaut kādā IT sfērā, pērkot serveri, mēdz būt līgumi ka vietējam pārstāvim būs noteiktu laiku visas rezerves daļas uz vietas tavam bleķim. Auto industrijā, protams, detaļu daudz vairāk, bet nu vismaz kaut kādā Polijā tak varētu turēt svaigiem auto visu pa rokai? | Offline | | |
|
Surr | 07. Jun 2021, 11:03 |
#7909
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
07 Jun 2021, 10:11:09 @DM-101 rakstīja:
Jaa, es uzvedos korekti, reekjinus maksaaju netieleejoties un meistari, ar kuriem sadarbojos, panjem mani bez rindas. Tas nozimee - ja ir cheepee, braucu un process saakas UZREIZ.
Aha. Un dēļ tādiem kā tu citi gaida auto no servisa 2-3-4 dienas ilgāk nekā plānots. Jo ir cilvēki, kuri ciena citu cilvēku darbus un plānus un ir cilvēki kuriem vajag "ūūūzreiz un tāgad, bļā, jo vajaga tripā!" | Offline | | |
Surr | 07. Jun 2021, 11:06 |
#7910
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
yessss!
un buusi pimpis - laikaa nemaksasi, regulaari tieleesies, vediisi savas [leetaakaas + nepareizaas detaljas, lai tikai kaut ko iepistu], jaasi praatu meistaram un driiz tevi vispaar nahuj pasuutiis! Un pareizi dariis!
Skajā noteikti arī lien visur bez rindas, jo "man tikai salātus un dikti gribās āst" | Offline | | |
Zalespljavejs | 07. Jun 2021, 11:07 |
#7911
|
| Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2496
Braucu ar: tautas auto
|
07 Jun 2021, 10:08:18 @DM-101 rakstīja:
07 Jun 2021, 09:50:17 @Zalespljavejs rakstīja:
Kaspič, tu laikam joprojām nesaproti ka ir cilvēki kas NEVAR ATĻAUTIES to ,ka automašīnai "downtime" ir ilgāks par 24-48h. Un arī nav laika čakarēties ar mašīnu, jo ir svarīgākas lietas ko darīt. Tāpēc arī tiek ņemta līze, un ar to nāk arī citas juridiskās saistības. Kas tur ir tik grūti saprotams?
un kaa liizings saiisina downtime? KAA??
tb., liizingaa pirktaam mashiinaam rezerves daljas glabaajas noliktavaa, kameer ''uz paardoshanu'' nee?
Jebshu taas ar cargo ljoteni tiek aizmestas razhotaajam momentaa?
tu pats saproti, kaadu dumumu nes?
otraa teema, ko tu skarbi neaptver - es runaaju par teemu: personiskais galvojums uz SIA ir GALEEJAIS panjeemiens! GALEEJAIS! Normaali cilveeki sho neizmanto pat LIELU pirkumu gadiijumaa.
Ja kaadam prasa personisko galvojumu shaadam/mazam pirkumam [kur pats pirkuma prieksmets/aktiivs ir likviids], tas tikai paraada, ka ''SIA'' ir ar NULLES vertibu. Nu, kaa Kaross LV, piemeeram. 2K apgroziijums meenesii, 0 darbinieku, muuzhiigi PVN paraadi, utjpr.
Tad, jaa - taads suds/biedeklis vnk bankai nah nav vajadziigs. Un banka to arii paraada, prasot galvojumu. Bet, tad neblatojiet te ar ''man uz SIA''.
Tad taa arii rakstiet: SIA simbolisks, apgroziijums tuvu 0, darbinieku nav, citu aktiivu nav.
Īsti neizprotu kāpēc Tu katru reizi iepin Karosu, bet pieņemsim ka tā.
Kas attiecas uz līzi - vismaz līdz šim man ir bijis priekšstats ka kāšu gadījumā dīleris iedod maiņas auto, ar kuru tad tālāk brauc līdz tavs drots tiek salabots. | Offline | | |
Zalespljavejs | 07. Jun 2021, 11:09 |
#7912
|
| Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2496
Braucu ar: tautas auto
|
07 Jun 2021, 10:42:35 @kexxx rakstīja:
Kaspar, a kur braukt ar komplicētu VECU auto? Ok, jauns auto- lai dīleris pa garantiju maina sprauslas, sūkņus da kaut motoru- nekrata
Bet ko darīt ar vecu auto, kuram rukožopi mainīs visu pēc kārtas un maksāsi par visu?
Tas tak ir skaidrs - vest pie viņa, pa dārgo, un neuzdot jautājumus. Tīrs viņa pakalpojuma lobijs. Un ja sāksi uzdot jautājumus, būsi lohs končennijs un vari vairs nerādīties pie viņa. | Offline | | |
HiJaCKeR | 07. Jun 2021, 11:30 |
#7913
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4653
Braucu ar: BMW E90 330i
|
07 Jun 2021, 10:22:42 @RS7 rakstīja:
Kāsim viss ir labākais, bembis, saļiks, pat ēdiens skajā csdd viņam iedos labāko vimpeli, par labāko nobraukumu gadā pat dirsā līdējs HiJaCKeR ir labākais
ko tu te mani piemini pipele? es pat šajā diskusijā nepiedalos, tas mani neinteresē visi tie līzingi un hujīzingi. tas ka daudzās lietās man sakrīt domas ar DM-101, jā tā ir un ko man klusēt? esat piesmirdinājuši mūsu pilsētu. vasarā ar atvērtu logu nevar vairs pabraukt. tas ka viņš jūs nosauc par bomāriem un jūs tas aizskar, tā ir jūsu problēmas.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 07 Jun 2021, 11:35:46 ] | Offline | | |
kexxx | 07. Jun 2021, 11:57 |
#7914
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
|
07 Jun 2021, 10:54:46 @DM-101 rakstīja:
07 Jun 2021, 10:42:35 @kexxx rakstīja:
Kaspar, a kur braukt ar komplicētu VECU auto? Ok, jauns auto- lai dīleris pa garantiju maina sprauslas, sūkņus da kaut motoru- nekrata
Bet ko darīt ar vecu auto, kuram rukožopi mainīs visu pēc kārtas un maksāsi par visu?
Piekriitu. Taa ir probleema.
No otras puses - 99% cilveeku ir izveeleejushies iespeejam neatbilstoshu auto [arii to veco] un normaali meistari vnk suuta nah.
Apburtais loks.
Un pec manas sajeegas - ja tomeer izdodas atrast savu/vienu/sakariigu specu, tas ir 117 reizes efektiivaak kaa diileris ar savu ''lai tikai maina''.
ok, tev nav jaamaksaa, bet - ko tas dod?
nto reizi brauc, lai vinjsh kaut ko dara. Nesteidzoties kaut ko sadara. Izbrauc aaraa, probleemas turpinaas. Naakoshais pieraksts peec 2 nedeeljaam. Un ko tad?
2 nedeeljas rausties uz celja? njem [par savu naudu, protams] iires auto?
Raksti pretenziju?
Ok, pieraksts riir/pa blatam. Bet rezdaljas taapat peec 2 nedeeljaam. Jo, atskjiriibaa no citiem kantoriem, kur var piemaksaat par aatro piegaadi, diilerim ir poh.
Un ko vainosim tagad? Nav pat kam uzbraukt
Nu jā- JA nu izdodas atrast savu specu... Vienu? Kas mācēs salabot bremzes, piekari, kondišku, dzinēju, elektroniku? Nu nebūs tāds viens universāls cilvēks, sorry, neticu... Jā, Tu diagnosticē visu pats un brauc ar konkrētu prasību- nomaini man detaļu X. Un ko darīt juzerim parastajam? Piem, Tava ģeneratora problēma- jaunam auto dīleris uzliks jaunu oem ģeni un viss- problēma atrisināta.
Parastais mirstīgais aizdzen uz servisu, tur uzliek jaunu no-name ķīnas ģeneratoru.
Auto normāli neiet- serviss plāta rokas- nav mūsu vaina, ģenis jauns, it kā tak pat lādē, tev kkas ar elektroniku
Ok, cilvēks brauc vēl kkur, taisa diagnostiku, tur izdomā, ka vajag kādu bloku nomainīt, nomaina bloku, atkal nepalīdz, ko darīt?
Nauda samaksāta par detaļu, par nomaiņu, par diagnostiku, par vēl kādu bloku... Rezultāts - padirsts laiks, nauda un nervi
Un es nemēģinu apgalvot, ka dīleri mums ir ahūni labi un gudri utt, bet vecu lamatu servisos remontēt- tā arī nav nekāda medusmaize | Offline | | |
kexxx | 07. Jun 2021, 12:12 |
#7915
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12330
Braucu ar:
|
07 Jun 2021, 12:03:35 @DM-101 rakstīja:
07 Jun 2021, 11:57:17 @kexxx rakstīja:
07 Jun 2021, 10:54:46 @DM-101 rakstīja:
07 Jun 2021, 10:42:35 @kexxx rakstīja:
Kaspar, a kur braukt ar komplicētu VECU auto? Ok, jauns auto- lai dīleris pa garantiju maina sprauslas, sūkņus da kaut motoru- nekrata
Bet ko darīt ar vecu auto, kuram rukožopi mainīs visu pēc kārtas un maksāsi par visu?
Piekriitu. Taa ir probleema.
No otras puses - 99% cilveeku ir izveeleejushies iespeejam neatbilstoshu auto [arii to veco] un normaali meistari vnk suuta nah.
Apburtais loks.
Un pec manas sajeegas - ja tomeer izdodas atrast savu/vienu/sakariigu specu, tas ir 117 reizes efektiivaak kaa diileris ar savu ''lai tikai maina''.
ok, tev nav jaamaksaa, bet - ko tas dod?
nto reizi brauc, lai vinjsh kaut ko dara. Nesteidzoties kaut ko sadara. Izbrauc aaraa, probleemas turpinaas. Naakoshais pieraksts peec 2 nedeeljaam. Un ko tad?
2 nedeeljas rausties uz celja? njem [par savu naudu, protams] iires auto?
Raksti pretenziju?
Ok, pieraksts riir/pa blatam. Bet rezdaljas taapat peec 2 nedeeljaam. Jo, atskjiriibaa no citiem kantoriem, kur var piemaksaat par aatro piegaadi, diilerim ir poh.
Un ko vainosim tagad? Nav pat kam uzbraukt
Nu jā- JA nu izdodas atrast savu specu... Vienu? Kas mācēs salabot bremzes, piekari, kondišku, dzinēju, elektroniku? Nu nebūs tāds viens universāls cilvēks, sorry, neticu... Jā, Tu diagnosticē visu pats un brauc ar konkrētu prasību- nomaini man detaļu X. Un ko darīt juzerim parastajam? Piem, Tava ģeneratora problēma- jaunam auto dīleris uzliks jaunu oem ģeni un viss- problēma atrisināta.
Parastais mirstīgais aizdzen uz servisu, tur uzliek jaunu no-name ķīnas ģeneratoru.
Auto normāli neiet- serviss plāta rokas- nav mūsu vaina, ģenis jauns, it kā tak pat lādē, tev kkas ar elektroniku
Ok, cilvēks brauc vēl kkur, taisa diagnostiku, tur izdomā, ka vajag kādu bloku nomainīt, nomaina bloku, atkal nepalīdz, ko darīt?
Nauda samaksāta par detaļu, par nomaiņu, par diagnostiku, par vēl kādu bloku... Rezultāts - padirsts laiks, nauda un nervi
Un es nemēģinu apgalvot, ka dīleri mums ir ahūni labi un gudri utt, bet vecu lamatu servisos remontēt- tā arī nav nekāda medusmaize
jautri ir visos keisos. neapstriidu.
vnk diileru glorificeeshana + staasti ''nulle papildus izmaksu'' arii ir pilnigas mulkjibas.
gjeneratora keisaa, ticamaakais, ka 1.solii mainiitu tikai regulatoru.
btw, ne SE, ne GE stokos NEBIJA. NULLE atlikums. Paredzamais piegaades laiks - 1 meenesis! Sore.
uz menesi nekaadu mainjas auto neviens nedod. tb., te saakas teema: auto kakbi ir, bet pie seetas. A liizings jaamaksaa.
ja ir pasha izveele:
a. OEM 150A regulators 180A vietaa;
b. srotaa cits OEM;
c. mudriishana ar ogleem;
d. cits neOEM gjenerators [suuds, bet 1h laikaa],
utjpr.
jaa, viss shis ir chakars un saprotams 40+ paaudzei. Jaunie shalles valkaataaji shokingaa. Taada ir dziive. Skarba. Kaa ezha dibens.
Šallinieks labākajā gadījumā zinās, ka tur ir kkas, kas ražo strāvu
40+ paaudze labākajā gadījumā zinās, ka strāvu ražo ģenerators un tam ir TABLETE, kuru vajag nomainīt un kura maksā 10 eur un mainās 5 min laikā
Un ja pateiksi, ka tur ir komplicēts vadības bloks, nevis vnk tablete, tad domīgi novilks, ka žigulim viss bija vienkāršāk un priekš kam visu tā sarežģīt | Offline | | |
mrc | 07. Jun 2021, 12:12 |
#7916
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Nu, tas ka tu unikālas problēmas pamanies sataisīt no nekā uz līdzenas vietas te sen nevienam vairs nav jaunums | Offline | | |
|
uldens1 | 07. Jun 2021, 12:22 |
#7917
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16218
Braucu ar:
|
07 Jun 2021, 10:12:21 @DM-101 rakstīja:
07 Jun 2021, 10:09:50 @kexxx rakstīja:
Atbraucām...izrādās, vecie, nobrauktie lūžņi ir uzticamāki, nekā jauns auto ar garantiju
neblato. Mans vecais luznis ir uzticamaaks par daudziem jaunajiem luuznjiem, kuriem netruukst beernu slimiibu.
Nevajag te tagad saakt teemu ''jauns korejas auto nekad nepliist''
tu tak pats rakstīji ka esi iepisis 20k remontos vecā lūznī,labi tev tas ir hobijs un fetiš,bet ja padaudz jābrauc tas nav racionāli dzīvot pa remontiem un tādu kāpostu grūzīt iekšā,jaunam auto vismaz ir garantija un garantijas gadījumā iedod maiņas auto | Offline | | |
Surr | 07. Jun 2021, 12:37 |
#7918
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
07 Jun 2021, 11:43:24 @DM-101 rakstīja:
redz, taadi mudaki kaa tu patiesiibaa neciena citus un citu darbu.
piemers. pirms meenesha. E60.
tikai abs lampinja esot iedegusies.
tikai sensorinjsh jaanomaina.
atbrauc. ar savu, letaako sensoru.
izraadaas, sensors nepareizais.
klients aizskrien mekleet savu citu sensoru. a laiks ta iet.
atskrien peec 2 dienaam. jo bija 7diena, 1dien daudz darba.
ok, sensors ir. auto atkal uz paceelaaja.
izraadaas - kjiilee bremzes.
viss sakusis.
ok, klients aizskrien bremzhu suporta remkomplektu mekleet. nee, visu suportu ne - daargi tak!
atsperaas. nepareizais putekljusargs.
meklee atkal.
viss sapuvis liidz klinkjim.
nee, kuda, rocene milzu naudu maksaa. tagad netaisiishot, TA tik peec 3 meeneshiem.
stupica? daargi! gan jau veel ies!
Skruuves? OEM? nu, nee tak, reku, Depo!
finaalaa - mashiina NEDEELJU uz/no paceelaaja, nopists DESMIT reizes vairaak laika kaa vnk saremonteet.
un taadus pizdabolus veel nelamaat un nahuj nesuutiit???
Tu tak esi pilnīgs dalbajobs. Man prātā nenāk braukt uz servisu ar savām detaļām vai kas vēl traģiskāk - "palīdzēt" diagnostam/megam, un man nav ne jausmas kāpēc tu man tagad šuj klāt kapeikpišanu un depo skrūves priekš E60
Es nododu servisā auto, painteresējos kad būs gatavs un plānoju savu laiku, kad es auto varēšu saņemt (vienmēr pierēķinot klāt rezervi attaisnotiem neplānotiem gadījumiem - papildus defekti, detaļu sagādes aiztures utt.). Diemžēl - nopietnāku remontu gadījumā, plānojot laiku esmu pieradis pierēķināt vēl +2 dienas klāt visam - jo reizi stundās pie meha ierodas/meham uzzvana kāds kuram vajag "dikti, uzreiz, tagad, bez rindas, jo tas taču ātri"
Jā, ja patiešām ir ČP es arī varu pačīkstēt, sarunāt - bet atšķirībā no tevis, tas nav mans pamatuzstādījums un pašmērķis. Es cienu ne tikai mehu laiku, bet arī citu klientu, kuri ir ieradušies servisā pirms manis, laiku un vēlmes.
Tu esi šī topika pasaules naba, kurš lepojas ar to, ka "mehi mani ņem bez rindas" | Offline | | |
cipargalva | 07. Jun 2021, 12:41 |
#7919
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Par eksperimentiem remonta nolūkos garantijas auto gadījumā tiešā veidā nav nekas papildus jāmaksā, ārpus garantijas maksā īpašnieks.
Teiksiet, ka tur jau vērtības kritums par to samaksā. Jā, taču iespēja palikt uz ceļa vai neaizbraukt līdz galamērķim bieži maksā vairāk. Protams, arī jaunam auto var sanākt fatāls feils, taču iespēja ir n reizes mazāka kā 400k km naglu kastei. Nopietnākas problēmas gadījumā, paliekot bez auto, lohos ir abi, taču pirmais dzīvo samērā mierīgi, jo dīlera eksperimenti viņu nesatrauc, otrs, savukārt, cer uz to labāko .
"Braukšanas prieks" ar to veco premiumu brīžos, kad nekas nav atkal salūzis, iespējams arī būs nesalīdzināmi lielāks kā ar, piemēram, kia ceed, taču lielai daļai tas papildus gemarojs ir vai nu jau apnicis, vai nemaz nevēlas to iepazīt. | Offline | | |
Surr | 07. Jun 2021, 12:47 |
#7920
|
| Kopš: 23. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1834
Braucu ar: Kaskaiš
|
07 Jun 2021, 12:41:27 @cipargalva rakstīja:
"Braukšanas prieks" ar to veco premiumu brīžos, kad nekas nav atkal salūzis, iespējams arī būs nesalīdzināmi lielāks kā ar, piemēram, kia ceed, taču lielai daļai tas papildus gemarojs ir vai nu jau apnicis, vai nemaz nevēlas to iepazīt.
Katram cilvēkam dzīvē ir savas prioritātes. Vienkārši ir izcili idiotiski mērīt citus pēc savas mērauklas.
Ja ņemšanās ap padsmit gadus vecu premium klasi sagādā prieku, nauda un laiks to atļauj - taču nekādu problēmu. Šaubu nav - bauda braukt utt.
Ja cilvēks nevēlas ilgtermiņa saistības, brauc ar E39 un viss apmierina - arī nekādu problēmu.
Bet bļaut par līzinga vergiem un šalleniekiem, kuri no dzīves neko nejēdz un rokas baidās smērēt ir izcili idiotiski. Tāpat, kā piemēram paņemt operatīvajā līzē piemēram jaunu Kaškaju vai Superb un deklarēt, ka apkārt ir vieni vienīgi bomži kuriem vienkārši skauž. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|