Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Dārza darbi un tehnika

AutorsZiņojums
cmax
28. Nov 2024, 15:29 #7901

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1093

Braucu ar:

Starteris nozīmē tikai to ka ir viens papildus akumulators ko pieskatīt, var protams pielikts pastāvīgu lādēšanu, bet no akumulatora nolietojuma tas neglābj.
No aizauguša karburatora tāpat, tā ka +/- regulāra degvielas maiņa(vai Aspen) un pieskatīšana tāpat nepieciešama.
Offline
Vienpatis
28. Nov 2024, 15:32 #7902

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 448

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Bet starteris ir nenoliedzmi ērti un nākotnē, ja grib var saslēgt ar automātiku, lai palaižas automātiski.
Vairumam, ja nevisiem ar starteri ir arī striķis, ja nu viss ir slikti.

28 Nov 2024, 15:29:42 @cmax rakstīja:
Starteris nozīmē tikai to ka ir viens papildus akumulators ko pieskatīt, var protams pielikts pastāvīgu lādēšanu, bet no akumulatora nolietojuma tas neglābj.
No aizauguša karburatora tāpat, tā ka +/- regulāra degvielas maiņa(vai Aspen) un pieskatīšana tāpat nepieciešama.
Offline
RenegadeX
28. Nov 2024, 16:00 #7903

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34

Kāds būtu risinājums čokam, ģeneratoram ar starteri, lai automatizētu palaišanu?
Offline
Vienpatis
28. Nov 2024, 16:10 #7904

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 448

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


28 Nov 2024, 16:00:46 @RenegadeX rakstīja:
Kāds būtu risinājums čokam, ģeneratoram ar starteri, lai automatizētu palaišanu?


Precīzi nezinu tehnisko risinājumu, bet konkrēti manējam var pielikt šādu un viss notiek automātiski. Cena man nav pieņemama, jo neprognozējas regulāras strāvas pazušanas. Ir arī lētāki un vienkāršāki risinājumi, ko var jebkuram ģeneratoram pielikt, bet par čoku labs jautājums.
https://daewoo-power.com/multicatalog/item/daewoo_ats_15-220_gda/

[ Šo ziņu laboja Vienpatis, 28 Nov 2024, 16:13:01 ]

Offline
RenegadeX
28. Nov 2024, 16:28 #7905

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


28 Nov 2024, 16:10:36 @Vienpatis rakstīja:

28 Nov 2024, 16:00:46 @RenegadeX rakstīja:
Kāds būtu risinājums čokam, ģeneratoram ar starteri, lai automatizētu palaišanu?


Precīzi nezinu tehnisko risinājumu, bet konkrēti manējam var pielikt šādu un viss notiek automātiski. Cena man nav pieņemama, jo neprognozējas regulāras strāvas pazušanas. Ir arī lētāki un vienkāršāki risinājumi, ko var jebkuram ģeneratoram pielikt, bet par čoku labs jautājums.
https://daewoo-power.com/multicatalog/item/daewoo_ats_15-220_gda/

nu ja tev ģeneratoram tāpat kā zālesplāvējam ar autočoku karburators tad jau vienkārši itkā būtu. Man interesē kā atrisināt čoku, pagaidām vienīgais risinājums ir karburatora maiņa. Jo man ideja ir ģeneratoru attālināti palaist lai lādētu akumulatorus offgrid sistēmai.
Offline
Mizx
28. Nov 2024, 18:23 #7906

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6686

Braucu ar:

Te jau daudz uzrakstīja. Jā, norādītā max jauda parasti nav sasniedzama. Pēc paša pieredzes vissliktāk ir ar Energoluksa piedāvātajiem, varbūt nomās ir visai nokauti, tiem pamatīga atšķirība starp solīto un iegūstamo. Savukārt vislabākā pieredze ir ar Pramac, jo tie bija vistuvāk solītajam.

No otras puses šobrīd iesaku apdomāt arī powerbanku izmantošanu, ja nav plāns mežā visu dienu darbināt friteri. Dažiem pat pozitīvas atsauksmes to pieslēgt pie gaisa siltumsūkņa un darbināt ikdienā sasaistē ar biržas cenām — nakti salādē, pa dienu māja sildās no powerbankas. Man bija izvēle un nosliecos par labu powerbankai (bez trokšņa un var pat lādēt automašīnā / no saules), bet man arī nebija nolūks pamatīgi slogot īstermiņā, drīzāk mazāki patērētāji, bet darbiņāmi ilgā laika posmā. Pagājušajā gadā pēc vasaras sezonas bija visai labas cenas izpārdošanās, jo laikam uzskatīja, ka aktīvā lietošanas sezona beigusies, bet pavasarī jau būs jauni modeļi.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 28 Nov 2024, 18:24:55 ]

Offline
Modrs
28. Nov 2024, 18:31 #7907

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10374

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Ražot elektrību ar parastu neinvertora tipa keneratoru ir reti neekonomiski. tad jau vnk pieslēdzies pie tīkla un pie dajebkādas biržas cenas tas paļubomu sanāks lētāk
Īsumā, nenemt ģeneratorus ar alu tinumiem
neņemt 3fāzīgos, jo, populārajiem 6.5...7zs aparatiem bus max 800w uz fāzi.
auto čoks nāk 5.5kw+ versijām, jebšu 13zs motoriem, kuriem čoku kustina solenoīds
dīzeļiem, protams, piestartēšana vienkāršāka, bet motors jāatstaj ar ieslēgtu dekompresatoru.
no visiem testētajiem parastajien neinvertoriem labakie ir sdmo., kur uzrakstitā slodze atbilst veiktspējai.
no invertoriem, budzeta klases scheppach stokkerī, kuram ir piespiedu dzesēšana arī ĥeneratora dalai
Offline
Mizx
28. Nov 2024, 19:49 #7908

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6686

Braucu ar:


28 Nov 2024, 18:31:35 @Modrs rakstīja:
no visiem testētajiem parastajien neinvertoriem labakie ir sdmo., kur uzrakstitā slodze atbilst veiktspējai.
Man pretēja pieredze, tāpēc to Energoluksu piesaucu. SDMO ir lielākais sū LV tirgū ar vistālākajiem norādītajiem parametriem no realitātes. Varbūt ar ļoti vienmērīgu slodzi ilgtermiņā pakāpeniski tie spētu tuvoties norādītajiem parametriem, bet citādi tas SDMO ķer uz muļki.
Offline
subaru
02. Dec 2024, 09:36 #7909

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10328

Braucu ar: rokām uz stūres

finālā ieķēru šito
https://koenner-soehnen.com/en/inverter-generators-ks-3300i

Es pat prātoju, ka ar nelielu piesardzību pat var pieslēgt visu māju ...
atslēgt drošinātājus uz sadales tīklu, izraut boilerus un pieslēgt visu māju pie ģeneratora. Nu, protams, nekurbulēt ne čaiņiku, ne plīti, ne nosūcēju, bet pa lielam datortehnika, gaismas (LED) mierīgi varētu darboties ... pat ledusskapis manuprāt ierakstās normāli tajās jaudās.
Offline
Modrs
02. Dec 2024, 22:45 #7910

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10374

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


02 Dec 2024, 09:36:31 @subaru rakstīja:
finālā ieķēru šito
https://koenner-soehnen.com/en/inverter-generators-ks-3300i

Es pat prātoju, ka ar nelielu piesardzību pat var pieslēgt visu māju ...
atslēgt drošinātājus uz sadales tīklu, izraut boilerus un pieslēgt visu māju pie ģeneratora. Nu, protams, nekurbulēt ne čaiņiku, ne plīti, ne nosūcēju, bet pa lielam datortehnika, gaismas (LED) mierīgi varētu darboties ... pat ledusskapis manuprāt ierakstās normāli tajās jaudās.


cikas naudas?
Es gan būtu ņēmis mazo čemodānu ar līdzvērtīgu jaudu. Tiem mazajiem ir labāka trokšņu slāpēšana, un, galvenais, daudz ekonomiskāki, jo: šiem te lielajiem gx kloniem ir fiksēts aizdedzes moments,savukārt, mazajiem ir gudra cdi aizdedze, un maziem ir ļoti pārdomāta efektīva dzese
Offline
subaru
03. Dec 2024, 08:24 #7911

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10328

Braucu ar: rokām uz stūres

385 eur.
Cik nu man vajadzēs, domāju, ka būs ok.

Offline
AndrisK
04. Dec 2024, 00:29 #7912

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1880

Braucu ar: Xu

Jā nu kādam vēl interesē ir B&S ģeneratori...
https://www.briggsandstratton.com/na/en_us/products/portable-generators.html
Offline
stanley
06. Dec 2024, 13:40 #7913

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4386

Braucu ar:

Sveiki. Mekleju cilveku, kurš varetu atbraukt pie Spices un parstradat ar jaudigu šķeldotāju koku zarus. Ir aŗī kadas 4kubi ar kompostu arī gribu tikt vaļa no ta.
Offline
suslik
09. Dec 2024, 17:22 #7914

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa

Kā tur bija par kamanām vasarā un zālespļāvējiem ziemā?
Toro Zs4200T

Labs, nenobraukts, nekrāsots utt. Pēc apkopes. Jauns akumulators, eļļa, filtri. Pannā klusa. Kawasaki divcilindru motors.
2500€
Ir arī citi varianti, kas nav vēl līdz ss.lv tikuši. Ir vairāki remontējami, kas vēlas lētāk. Sīkāk 25977552 ar atsauci uz forumu

[ Šo ziņu laboja suslik, 09 Dec 2024, 17:23:28 ]

Offline
Elbarto
09. Dec 2024, 19:33 #7915

Kopš: 25. Nov 2013

Ziņojumi: 185

Braucu ar:


09 Dec 2024, 17:22:30 @suslik rakstīja:
Kā tur bija par kamanām vasarā un zālespļāvējiem ziemā?
Toro Zs4200T

Labs, nenobraukts, nekrāsots utt. Pēc apkopes. Jauns akumulators, eļļa, filtri. Pannā klusa. Kawasaki divcilindru motors.
2500€
Ir arī citi varianti, kas nav vēl līdz ss.lv tikuši. Ir vairāki remontējami, kas vēlas lētāk. Sīkāk 25977552 ar atsauci uz forumu



Mainat pret veco arī ,vai nē?
Offline
suslik
10. Dec 2024, 10:25 #7916

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa

Mainam, mainam. Kā arī remontējam, taisam apopes. Rezerves daļas tirgojam gan jaunas, gan lietotas.
Offline
cipargalva
11. Dec 2024, 16:11 #7917

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6665

Braucu ar: quattro

Cik tam toro noskrējiens?
Offline
suslik
11. Dec 2024, 22:58 #7918

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa


11 Dec 2024, 16:11:25 @cipargalva rakstīja:
Cik tam toro noskrējiens?


Motorstundu skaitītāja šim modelim nav, bet vizuāli izskatās ļoti maz. Jāredz dzīvē.
Offline
suslik
11. Dec 2024, 23:08 #7919

Kopš: 19. Mar 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa

Vēl varbūt kādam interesē Stihl komplektiņš
3x el. Instrumenti
3x litija akumulatori
1x lādētājs
1x trimmera uzkabes. Kopā 700€ (Jauns šāds komplekts ap 2000€) sīkāk:25977552

Offline
BG
22. Dec 2024, 12:32 #7920

Kopš: 14. Apr 2005

Ziņojumi: 1095

Braucu ar:

Padalieties ar lietotàja Apins kontaktiem.PM.Paldies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo