Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
16. Dec 2024, 16:26 #7881

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Dec 2024, 15:24:46 @walder rakstīja:
Paziņa pēc dažiem bmw i3 nopirka e-tron.
Pirmais iespaids - iet ļoto labi, BET toties nesamērīgs elktopatēriņš.
Vai tad etron nav Q8 bāze, kurā ielikts elektomotors, kas arī izskaidrotu nesamērīgo rījīgumu


Tās tāpat, kā brīnīties, ka pārkāpjot no VW Polo uz Audi Q8 ar V8 dzinēju, vidējais no 6l uz 14l uzleca. Etronam ir liela pašmasa, platas riepas, pirmais Audi EV, kas būvēts uz ICE bāzes (sākot no aero un beidzot ar elektro lietām), līdz ar to tas nav supper efficient. Bet 25-30kWh, ja elektrība ap 15-30 centi par kWh maksā, nav nekas traks. Pat ja uzlādes stacijās par 40 centu veic uzlādi, tas būs aptuvenu tas pats, ko tāds Q8 ar 3,0d izmaksātu.
Offline
daticho
16. Dec 2024, 16:32 #7882

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11402

Braucu ar: FN-15


16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS


nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12
Offline
karro
16. Dec 2024, 17:05 #7883

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu


16 Dec 2024, 16:32:14 @daticho rakstīja:

16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS


nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12


Pasmags jau tas auto ir, bet pilsēta mēdz būt dažāda - ja neiznāk ļurkāt sastrēgumos, un nav vajadzības visu laiku UZVARĒT PILNĪGI VISUS, tad līdz 12 vajadzētu ielikties
Ja ikdiena ir ik darba dienu izsēdēt rīta un vakara korķus pa stundai visā pilsētā, tad 12 tiešām ir mazticams rādītājs. Var jau dedzināt papīrus salōnā un nogriezt t* uz LO, tad kādu puslitru izdosies ietaupīt uz start-stop rēķina, bet dūmi kodīs acīs, tas traucē redzamībai!
Offline
AigarsV
16. Dec 2024, 17:14 #7884

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 481

Braucu ar:

Te pāris reālu datu no decembra un novembra beigām (no appa) no VRS benzīna "brālīša" - pa Rīgu no viena krasta uz otru sastrēgumu laikā un pēc tam atpakaļ jau bez sastrēgumiem (kopā ap 30-35 km)

- 11.1 l/100km - 29 km/h vidējais ātrums
- 11.8 - 31
- 12.5 - 26
- 10.7 - 31
Offline
daticho
16. Dec 2024, 19:38 #7885

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11402

Braucu ar: FN-15


16 Dec 2024, 17:14:56 @AigarsV rakstīja:
Te pāris reālu datu no decembra un novembra beigām (no appa) no VRS benzīna "brālīša" - pa Rīgu no viena krasta uz otru sastrēgumu laikā un pēc tam atpakaļ jau bez sastrēgumiem (kopā ap 30-35 km)

- 11.1 l/100km - 29 km/h vidējais ātrums
- 11.8 - 31
- 12.5 - 26
- 10.7 - 31


Kas par appu?
Offline
AigarsV
16. Dec 2024, 19:45 #7886

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 481

Braucu ar:

My SEAT

[ Šo ziņu laboja AigarsV, 16 Dec 2024, 20:04:45 ]

Offline
Amphiney
16. Dec 2024, 20:43 #7887

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1040

Braucu ar: F11

Tā nu ir tie 17€ uz 100km.
Offline
Mikels
16. Dec 2024, 20:54 #7888

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4978

Braucu ar: cieņu


16 Dec 2024, 20:43:48 @Amphiney rakstīja:
Tā nu ir tie 17€ uz 100km.
Nu bet baigi saprātīgi no liela auto,kurš vismaz kaut ko kustās ikdienā uz priekšu

[ Šo ziņu laboja Mikels, 16 Dec 2024, 20:54:48 ]

Offline
smudo
16. Dec 2024, 21:06 #7889

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Par pilsētas patēriņu benzīma auto runājot. MyBMW apps manam 540ix decembrī rāda 14l vidējo. 100% pa Rīgu, vidējais brauciena ilgums 2,5km (vidējais ātrums 22kmh), no kā daļa pēc cold start. Long term uz 10l izlīdzinās (novembrī 9,8l ar vidējo ātrumu 46kmh, jo arī ārpus Rīgas sanāca pabraukt). Nezinu, precīzi, cik tagad 98tais maksā, bet nu pie šāda režīma ap 20 EUR 100km sanāk. Bet citādi, ja brauktu cauri visai Rīgai sastrēgumu laikā neskrienot, vidējais ap 11-13l būtu.
Offline
kvatra
17. Dec 2024, 14:20 #7890

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1168

Braucu ar: Audi Quattro


16 Dec 2024, 16:32:14 @daticho rakstīja:

16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS


nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12


Ko esmu pamanījis, ka ļurkājot pa mazpilsētu, benzīnnieks tērē vienādi vai pat bik mazāk par karoq dīzeli
Offline
Output
17. Dec 2024, 16:02 #7891

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 532

Braucu ar: G20


16 Dec 2024, 16:32:14 @daticho rakstīja:

16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS


nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12


Nu ko lai pasaka - tā ir

Ja tikai sporta režīmā un agresīvāk brauc tad var izspiest līdz 14 vidējo. Bet nu jācenšas

Bet BMW 330i, kur jauda +/- tāda pati, patēriņš gan pa šoseju gan pilsētu vidēji par litru mazāk. Tas gan droši vien uz svaru norakstāms. Šosejas gadijumā aerodinamiku.

[ Šo ziņu laboja Output, 17 Dec 2024, 16:06:13 ]

Offline
rencho
19. Dec 2024, 14:57 #7892

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km



Offline
Fandulis
19. Dec 2024, 15:02 #7893

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Par pluginu un vag nezinu, bet hyundais hibrid santafe 7.5 gada griezumā ziema/vasara. Tojota kā suga liekās sūds, vienkārši nepatika.
Offline
0xFFFF
19. Dec 2024, 15:23 #7894

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3


19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km


Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli
Offline
abyss
19. Dec 2024, 15:50 #7895

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8300

Braucu ar: e39 523

Maršurtā Baloži - Spice un ik pa laikam lauki vasarā vidējais 8.5l, tagad 9.5l. Vidējais ātrums 40 km/h.

VAG 200kw motors. Braukšanas tips tāds, ka iekļaujos satiksmē.

Bet nu kamēr patēriņš adekvāts, man personīgi zem 15l/100, tikmēr tas pat nav top 5 sarakstā


P.s, ja svarīgi ietaupīt, tad viegla mašīna, mazs motors un cvt kārba.

[ Šo ziņu laboja abyss, 19 Dec 2024, 15:58:29 ]

Offline
Martinsze
19. Dec 2024, 15:53 #7896

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: brum brumm


19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:

19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km


Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli

Mollerā demo 1.5 plug-in tiguanam dators rādīja 1.4l/100km.

Cik parunāju tad ziemā, ja brauc tikai EV režīmā, range varētu būt ap 60km
Offline
smudo
19. Dec 2024, 16:29 #7897

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:

19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km


Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli


Bet Tu jau ar tukšu baču brauci un tas bija 2,5t suvs ar 22" diskiem 1,5tsi ja mierīgi brauc, maz tērēs arī ICE režīmā, bet principā PHEV jēga pirkt tikai ja visu laiku braucienu var sākt ar uzlādētu bateriju vai arī ir lieli tax savingi vs ICE (nav Latvijas gadījums).

[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Dec 2024, 16:31:31 ]

Offline
rencho
19. Dec 2024, 16:45 #7898

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II

Pēc loğikas tàdam plugin 1.5 braucot neuzlàdētam (tukšu bateriju), patēriņš būs lielāks kā tādam pašam auto 1.5 benzinam bez hybrid sistemas- krietni vieglāks? Jeb tomēr tas hibrids ilgi tukšs nebrauc un ar benźu braucot pēc dažiem km jau kautcik uzlādējas?

[ Šo ziņu laboja rencho, 19 Dec 2024, 16:50:40 ]

Offline
Bender
19. Dec 2024, 17:04 #7899

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: E91


19 Dec 2024, 15:53:14 @Martinsze rakstīja:

19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:

19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km


Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli

Mollerā demo 1.5 plug-in tiguanam dators rādīja 1.4l/100km.

Cik parunāju tad ziemā, ja brauc tikai EV režīmā, range varētu būt ap 60km

No tēmas "zinātiskā fantastika". Izcilos pastākļos tas Tiguan var novilkt 50km vasarā. Jālādē visu diennakti, lai tiktu pie tiem 50 km.
Benzīna patēriņs - ne par kapeiku neatšķiras no parastā TSI. Tos mēslus ieviesa tikai tāpēc, ka, DE bija labas subsidijas uz nodokļiem. Reāli tikai retais centās lādēt.

Kaimiņam bija - nopārdeva to mēslu pie pirmās iespējas.

[ Šo ziņu laboja Bender, 19 Dec 2024, 17:06:24 ]

Offline
Martinsze
19. Dec 2024, 17:17 #7900

Kopš: 09. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: brum brumm


19 Dec 2024, 17:04:28 @Bender rakstīja:

19 Dec 2024, 15:53:14 @Martinsze rakstīja:

19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:

19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km


Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli

Mollerā demo 1.5 plug-in tiguanam dators rādīja 1.4l/100km.

Cik parunāju tad ziemā, ja brauc tikai EV režīmā, range varētu būt ap 60km

No tēmas "zinātiskā fantastika". Izcilos pastākļos tas Tiguan var novilkt 50km vasarā. Jālādē visu diennakti, lai tiktu pie tiem 50 km.
Benzīna patēriņs - ne par kapeiku neatšķiras no parastā TSI. Tos mēslus ieviesa tikai tāpēc, ka, DE bija labas subsidijas uz nodokļiem. Reāli tikai retais centās lādēt.

Kaimiņam bija - nopārdeva to mēslu pie pirmās iespējas.

Tu jau versijas. Jaunajam oficalais range ir 120km
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo