Online
Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
smudo | 16. Dec 2024, 16:26 |
#7881
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Dec 2024, 15:24:46 @walder rakstīja:
Paziņa pēc dažiem bmw i3 nopirka e-tron.
Pirmais iespaids - iet ļoto labi, BET toties nesamērīgs elktopatēriņš.
Vai tad etron nav Q8 bāze, kurā ielikts elektomotors, kas arī izskaidrotu nesamērīgo rījīgumu
Tās tāpat, kā brīnīties, ka pārkāpjot no VW Polo uz Audi Q8 ar V8 dzinēju, vidējais no 6l uz 14l uzleca. Etronam ir liela pašmasa, platas riepas, pirmais Audi EV, kas būvēts uz ICE bāzes (sākot no aero un beidzot ar elektro lietām), līdz ar to tas nav supper efficient. Bet 25-30kWh, ja elektrība ap 15-30 centi par kWh maksā, nav nekas traks. Pat ja uzlādes stacijās par 40 centu veic uzlādi, tas būs aptuvenu tas pats, ko tāds Q8 ar 3,0d izmaksātu. | Offline | | |
daticho | 16. Dec 2024, 16:32 |
#7882
|
| Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11402
Braucu ar: FN-15
|
16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS
nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12 | Offline | | |
karro | 16. Dec 2024, 17:05 |
#7883
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: studentu variantu
|
16 Dec 2024, 16:32:14 @daticho rakstīja:
16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS
nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12
Pasmags jau tas auto ir, bet pilsēta mēdz būt dažāda - ja neiznāk ļurkāt sastrēgumos, un nav vajadzības visu laiku UZVARĒT PILNĪGI VISUS, tad līdz 12 vajadzētu ielikties
Ja ikdiena ir ik darba dienu izsēdēt rīta un vakara korķus pa stundai visā pilsētā, tad 12 tiešām ir mazticams rādītājs. Var jau dedzināt papīrus salōnā un nogriezt t* uz LO, tad kādu puslitru izdosies ietaupīt uz start-stop rēķina, bet dūmi kodīs acīs, tas traucē redzamībai! | Offline | | |
AigarsV | 16. Dec 2024, 17:14 |
#7884
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 481
Braucu ar:
| Te pāris reālu datu no decembra un novembra beigām (no appa) no VRS benzīna "brālīša" - pa Rīgu no viena krasta uz otru sastrēgumu laikā un pēc tam atpakaļ jau bez sastrēgumiem (kopā ap 30-35 km)
- 11.1 l/100km - 29 km/h vidējais ātrums
- 11.8 - 31
- 12.5 - 26
- 10.7 - 31 | Offline | | |
daticho | 16. Dec 2024, 19:38 |
#7885
|
| Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11402
Braucu ar: FN-15
|
16 Dec 2024, 17:14:56 @AigarsV rakstīja:
Te pāris reālu datu no decembra un novembra beigām (no appa) no VRS benzīna "brālīša" - pa Rīgu no viena krasta uz otru sastrēgumu laikā un pēc tam atpakaļ jau bez sastrēgumiem (kopā ap 30-35 km)
- 11.1 l/100km - 29 km/h vidējais ātrums
- 11.8 - 31
- 12.5 - 26
- 10.7 - 31
Kas par appu? | Offline | | |
AigarsV | 16. Dec 2024, 19:45 |
#7886
|
| Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 481
Braucu ar:
| My SEAT [ Šo ziņu laboja AigarsV, 16 Dec 2024, 20:04:45 ] | Offline | | |
Amphiney | 16. Dec 2024, 20:43 |
#7887
|
| Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1040
Braucu ar: F11
| Tā nu ir tie 17€ uz 100km. | Offline | | |
Mikels | 16. Dec 2024, 20:54 |
#7888
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4978
Braucu ar: cieņu
|
16 Dec 2024, 20:43:48 @Amphiney rakstīja:
Tā nu ir tie 17€ uz 100km.
Nu bet baigi saprātīgi no liela auto,kurš vismaz kaut ko kustās ikdienā uz priekšu [ Šo ziņu laboja Mikels, 16 Dec 2024, 20:54:48 ] | Offline | | |
|
smudo | 16. Dec 2024, 21:06 |
#7889
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Par pilsētas patēriņu benzīma auto runājot. MyBMW apps manam 540ix decembrī rāda 14l vidējo. 100% pa Rīgu, vidējais brauciena ilgums 2,5km (vidējais ātrums 22kmh), no kā daļa pēc cold start. Long term uz 10l izlīdzinās (novembrī 9,8l ar vidējo ātrumu 46kmh, jo arī ārpus Rīgas sanāca pabraukt). Nezinu, precīzi, cik tagad 98tais maksā, bet nu pie šāda režīma ap 20 EUR 100km sanāk. Bet citādi, ja brauktu cauri visai Rīgai sastrēgumu laikā neskrienot, vidējais ap 11-13l būtu. | Offline | | |
kvatra | 17. Dec 2024, 14:20 |
#7890
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1168
Braucu ar: Audi Quattro
|
16 Dec 2024, 16:32:14 @daticho rakstīja:
16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS
nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12
Ko esmu pamanījis, ka ļurkājot pa mazpilsētu, benzīnnieks tērē vienādi vai pat bik mazāk par karoq dīzeli | Offline | | |
Output | 17. Dec 2024, 16:02 |
#7891
|
| Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 532
Braucu ar: G20
|
16 Dec 2024, 16:32:14 @daticho rakstīja:
16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS
nepamaniju. btw neticu, ka benzīna RS pilseta ir tikai 10-12
Nu ko lai pasaka - tā ir
Ja tikai sporta režīmā un agresīvāk brauc tad var izspiest līdz 14 vidējo. Bet nu jācenšas
Bet BMW 330i, kur jauda +/- tāda pati, patēriņš gan pa šoseju gan pilsētu vidēji par litru mazāk. Tas gan droši vien uz svaru norakstāms. Šosejas gadijumā aerodinamiku.[ Šo ziņu laboja Output, 17 Dec 2024, 16:06:13 ] | Offline | | |
rencho | 19. Dec 2024, 14:57 |
#7892
|
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
| Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km
| Offline | | |
Fandulis | 19. Dec 2024, 15:02 |
#7893
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Par pluginu un vag nezinu, bet hyundais hibrid santafe 7.5 gada griezumā ziema/vasara. Tojota kā suga liekās sūds, vienkārši nepatika. | Offline | | |
0xFFFF | 19. Dec 2024, 15:23 |
#7894
|
| Kopš: 14. Jun 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 377
Braucu ar: e30 320i, e92m3, rAudi s3
|
19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km
Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli | Offline | | |
abyss | 19. Dec 2024, 15:50 |
#7895
|
| Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8300
Braucu ar: e39 523
| Maršurtā Baloži - Spice un ik pa laikam lauki vasarā vidējais 8.5l, tagad 9.5l. Vidējais ātrums 40 km/h.
VAG 200kw motors. Braukšanas tips tāds, ka iekļaujos satiksmē.
Bet nu kamēr patēriņš adekvāts, man personīgi zem 15l/100, tikmēr tas pat nav top 5 sarakstā
P.s, ja svarīgi ietaupīt, tad viegla mašīna, mazs motors un cvt kārba. [ Šo ziņu laboja abyss, 19 Dec 2024, 15:58:29 ] | Offline | | |
Martinsze | 19. Dec 2024, 15:53 |
#7896
|
| Kopš: 09. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: brum brumm
|
19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:
19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km
Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli
Mollerā demo 1.5 plug-in tiguanam dators rādīja 1.4l/100km.
Cik parunāju tad ziemā, ja brauc tikai EV režīmā, range varētu būt ap 60km | Offline | | |
|
smudo | 19. Dec 2024, 16:29 |
#7897
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:
19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km
Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli
Bet Tu jau ar tukšu baču brauci un tas bija 2,5t suvs ar 22" diskiem 1,5tsi ja mierīgi brauc, maz tērēs arī ICE režīmā, bet principā PHEV jēga pirkt tikai ja visu laiku braucienu var sākt ar uzlādētu bateriju vai arī ir lieli tax savingi vs ICE (nav Latvijas gadījums).[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Dec 2024, 16:31:31 ] | Offline | | |
rencho | 19. Dec 2024, 16:45 |
#7898
|
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
| Pēc loğikas tàdam plugin 1.5 braucot neuzlàdētam (tukšu bateriju), patēriņš būs lielāks kā tādam pašam auto 1.5 benzinam bez hybrid sistemas- krietni vieglāks? Jeb tomēr tas hibrids ilgi tukšs nebrauc un ar benźu braucot pēc dažiem km jau kautcik uzlādējas?
[ Šo ziņu laboja rencho, 19 Dec 2024, 16:50:40 ] | Offline | | |
Bender | 19. Dec 2024, 17:04 |
#7899
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1869
Braucu ar: E91
|
19 Dec 2024, 15:53:14 @Martinsze rakstīja:
19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:
19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km
Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli
Mollerā demo 1.5 plug-in tiguanam dators rādīja 1.4l/100km.
Cik parunāju tad ziemā, ja brauc tikai EV režīmā, range varētu būt ap 60km
No tēmas "zinātiskā fantastika". Izcilos pastākļos tas Tiguan var novilkt 50km vasarā. Jālādē visu diennakti, lai tiktu pie tiem 50 km.
Benzīna patēriņs - ne par kapeiku neatšķiras no parastā TSI. Tos mēslus ieviesa tikai tāpēc, ka, DE bija labas subsidijas uz nodokļiem. Reāli tikai retais centās lādēt.
Kaimiņam bija - nopārdeva to mēslu pie pirmās iespējas.[ Šo ziņu laboja Bender, 19 Dec 2024, 17:06:24 ] | Offline | | |
Martinsze | 19. Dec 2024, 17:17 |
#7900
|
| Kopš: 09. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 124
Braucu ar: brum brumm
|
19 Dec 2024, 17:04:28 @Bender rakstīja:
19 Dec 2024, 15:53:14 @Martinsze rakstīja:
19 Dec 2024, 15:23:00 @0xFFFF rakstīja:
19 Dec 2024, 14:57:30 @rencho rakstīja:
Ir kādam reāla piredze ar VAG PlugIn benzīnhibrīdiem (1,5l dzinēji). Tiešām ir tik ekonomiski kā reklāmas lapiņās? Ja asalīdzina identiskus auto , braukt lētāk sanāks ar 2,0 dirseli vai 1,5 plug in hybrid ?
Lēnām mainam autoparku , nevar saprast vai pāriet uz hybrid . Gada nobraukums ap 45 tk km
Rēķinies, ka tas plugins bieži jālādē, lai kautcik atmaksātos. Vidējais patēriņš būs ļoti atkarīgs, cik bieži ar štepseli lādēsi viņu. Ja ir kur ērti/lēti uzlādēt, tad vari tālāk izskatīt, bet es labāk EV tad ņēmtu.
Nedaudz pabraukāju ikdienā ar VAG grupas pluginu, kam ir 3l benzīns- baterija lādējās tikai dinamiski braucot, patēriņš ap 14l, dinamika viduvēja. Ja lielus gabalus ārups pilsētas rullē, tad labāk dīzeli
Mollerā demo 1.5 plug-in tiguanam dators rādīja 1.4l/100km.
Cik parunāju tad ziemā, ja brauc tikai EV režīmā, range varētu būt ap 60km
No tēmas "zinātiskā fantastika". Izcilos pastākļos tas Tiguan var novilkt 50km vasarā. Jālādē visu diennakti, lai tiktu pie tiem 50 km.
Benzīna patēriņs - ne par kapeiku neatšķiras no parastā TSI. Tos mēslus ieviesa tikai tāpēc, ka, DE bija labas subsidijas uz nodokļiem. Reāli tikai retais centās lādēt.
Kaimiņam bija - nopārdeva to mēslu pie pirmās iespējas.
Tu jau versijas. Jaunajam oficalais range ir 120km | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|