Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
casivupi
16. Dec 2024, 06:54 #7861

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 238

Braucu ar:

Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?
Offline
Samsasi
16. Dec 2024, 08:55 #7862

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4665

Braucu ar:

Tak 100x izmalts un parmalts. Ļoti laba izvēle pislētai...nekas vairāk.
Offline
karro
16. Dec 2024, 09:08 #7863

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu

offtops, bet biš parādījās eņģelis Ahuēls.. Īrijās par jauno tajatas gr yaris prasa >90k eur..
Latvijas 52k izskatās pēc dempinga
Offline
smudo
16. Dec 2024, 10:23 #7864

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Dec 2024, 09:08:22 @karro rakstīja:
offtops, bet biš parādījās eņģelis Ahuēls.. Īrijās par jauno tajatas gr yaris prasa >90k eur..
Latvijas 52k izskatās pēc dempinga



Francijā 2024. gada Yaris modelim vietējais CO2 nodoklis ir 46k EUR par manuāli un 60k EUR par automātu (jo CO2 lielāks) + auto cena 46 līdz 48k EUR Beigās tie paši 90k + eur par manuāli un 109k par automātu.

Īrijā arī liels CO2 tax GR Yarim - ap 35% klāt pie tirgus cenas (kas Īrijā ir lielāka, nekā Eiropā).

Principā tur jebkurš benzīna auto, kas nav MHEV vai PHEV vai ja tas auto ir lielāks izmēros un ar 3,0d dzinēju, dabūs klāt milzīgu CO2 nodokli.
Offline
elbruss
16. Dec 2024, 10:38 #7865

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Crazy nodokļi frančiem jauniem auto:


Droši vien elektroauto vai zaļā kursa eiropas lobijs arī kaut kad te atnāks caur jaunām direktīvām...

[ Šo ziņu laboja elbruss, 16 Dec 2024, 10:38:55 ]

Offline
karro
16. Dec 2024, 10:39 #7866

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: studentu variantu

labi, ka šo nezina bļāvēji par vietējo tr.līdz. ekspluatācijas nodokli, viņiem, iespējams, uzsprāgtu galva


Šī ietvaros - no kādiem nobraukumiem sākas "lietots auto"? 6 mēn vai 6000km? Un vai lietotiem auto, tos importējot no citas ES valsts, arī tiek uzlikts CO2 nodoklis pie reģistrācijas?
Jātaisa "auto iebraukšanas" pissness

[ Šo ziņu laboja karro, 16 Dec 2024, 10:43:01 ]

Offline
kkas
16. Dec 2024, 11:07 #7867

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9399

Braucu ar: Alfu

Ielikāt te, tagad 200% būs delfi raksts.
Ar co nodokli mūs sagaida jautrība. Pēc pāris gadiem pie mums būs arī par apkuri jāmaksā co nodoklis. Nesiltināto padumjo laiku ēku apkures nodoklis būs
Offline
smudo
16. Dec 2024, 11:17 #7868

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Dec 2024, 10:39:56 @karro rakstīja:
labi, ka šo nezina bļāvēji par vietējo tr.līdz. ekspluatācijas nodokli, viņiem, iespējams, uzsprāgtu galva


Šī ietvaros - no kādiem nobraukumiem sākas "lietots auto"? 6 mēn vai 6000km? Un vai lietotiem auto, tos importējot no citas ES valsts, arī tiek uzlikts CO2 nodoklis pie reģistrācijas?
Jātaisa "auto iebraukšanas" pissness


Tas attiecas arī uz lietotiem auto, kas tiek pirmo reizi reģistrēti Francijā, bet jo vecaķs, jo mazāks nodoklis. Par katru gadu -10% (visdrīzāk % punkti - nav vajadzības iedziļināties).

Stap citu no 2025. gada arī Igaunijā būs jauni reģistrācijas Co2 nodokļi un arī lieli ikgadējie nodokļi auto balsoties uz CO2 un varu. Piemēram, Škoda Octavia mazais benzīns ar 129gr/km būs ar 855 EUR registration tax, bet šeitapspriestajam GR yarim tas būtu 480 EUR, jo EE vairāk spiež uz svaru. Piemēram X5 ar 3,0d būtu ap 1,7k reģistrācijas fee.

Sākumā valdība plānoja 5-7 reizes lielākus fee, bet pēc sabiedrības sašutuma, "piekāpās".

Domāju, ka tagad kādu laiku jaunu lieo dzinēju auto pieplūdums LV ar EE VNZ varētu nedaudz samazināties.
Offline
smudo
16. Dec 2024, 11:20 #7869

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Dec 2024, 11:07:37 @kkas rakstīja:
Ielikāt te, tagad 200% būs delfi raksts.
Ar co nodokli mūs sagaida jautrība. Pēc pāris gadiem pie mums būs arī par apkuri jāmaksā co nodoklis. Nesiltināto padumjo laiku ēku apkures nodoklis būs


Netiešā veidā jau maksājam kaut kādus nodokļu caur to, ka gāze apliekas ar akcīzes nodokli (no 2025. gada nodoklis dubultojas un vēl dubultosies 2026. gadā + vēl sāks aplikt arī to gāzi, ko izmanto elektrības ražošanā, kas tagad bija atbrīvota), bet jā, ir dzirdēts par plāniem aplikt nākotnē jebkādas CO2 emisijas. Nekas, pārliks visas padomju bloķenes uz saules paņeļu apsildi un būs viss chill
Offline
e34
16. Dec 2024, 11:22 #7870

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4024

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?


Etroni ir smagi, ēdelīgi un nespēj ziemā vairāk par 200. Vismaz lietotie.
Offline
Fandulis
16. Dec 2024, 11:34 #7871

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


16 Dec 2024, 11:22:39 @e34 rakstīja:

16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?


Etroni ir smagi, ēdelīgi un nespēj ziemā vairāk par 200. Vismaz lietotie.


Bāze viņiem identiska.
Offline
smudo
16. Dec 2024, 11:49 #7872

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?


E-troniem ir dažādas versijas baterijas izmēra ziņā, kā arī pre-FL un FL. Kā jau Te minēts, tad tie patērē padaudz elektrības, jo ir smagi un lieli SUVi. Bet FL versijām tika palielināti bateriju apjomi un piestrādāts pie efficiency. Ar lielo pat pre-FL bateriju arī ziemā būtu jābūt virs 200km.
Offline
smudo
16. Dec 2024, 11:51 #7873

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3685

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Dec 2024, 11:34:26 @Fandulis rakstīja:

16 Dec 2024, 11:22:39 @e34 rakstīja:

16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?


Etroni ir smagi, ēdelīgi un nespēj ziemā vairāk par 200. Vismaz lietotie.


Bāze viņiem identiska.


Lielajam e-tron nav nekas īsti kopīgs ar Kodiaq (as ražots vēl uz Q8 ICE versijas bāzes) - Tu gan jau par Etron Q4 domāju, kas ir pavisam cits auto.
Offline
Fandulis
16. Dec 2024, 11:53 #7874

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13490

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nu ja, tā biju domājis.
Offline
berzins92
16. Dec 2024, 12:13 #7875

Kopš: 07. Feb 2017

No: Ainaži

Ziņojumi: 126

Braucu ar: E90

Lielais e-trons 55 pre-facelift ziemā brauc ar 280-320 km range. Vasarā 320-370km.
Auto svars un quattro noteikti ir + ziemā
Offline
daticho
16. Dec 2024, 13:16 #7876

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11402

Braucu ar: FN-15


05 Dec 2024, 14:51:29 @kvatra rakstīja:

05 Dec 2024, 13:48:37 @Output rakstīja:

05 Dec 2024, 11:52:23 @kvatra rakstīja:

05 Dec 2024, 11:42:32 @Mikels rakstīja:

05 Dec 2024, 10:31:54 @kvatra rakstīja:
Arī varu škodu pareklamēt Karoq 2.0d 4x4 0-190k bez problēmām, nomainīts lukturis pa garantiju un nesen aizmugurējais gultnis izbeidzās. Bet nu šis ir šosejnieks. Kodiaq 2.0 4x4 benzīns, 0-60k pagaidām bez baigām problēmām, pa garantiju nomainīja sprauslai gumijas gredzenu pie 5k.

Kāds tam 2.0 benzīna Kodiaq reālās dzīvēs patēriņš pilsētā?


Pàrvietojas pa Cēsīm, vasara 9l, ziema 10l, nu 11, ja baigi silda pirms brauksanas. Rīgā būtu mazāk Šoseja 7l.


Ja tas par RS tad apstiprinu. Ar smagāku kāju var arī 12+ būt vidējais braukājot Rīga-pieRīga. Bet tā jā 10-12 robežās ja bai nespringst uz taupīšanu.

Pa šoseju 8 ja brauc 110-120. Uz bāņa 140+ jau diezgan strauji kāpj patēriņš.


Nav RS, Sportline ar 190zs. Bet nu pilsētā abiem nevajadzētu būt baigai starpībai.


Man VRSam pilsēta stabili 10, braucot uz EST ir iespēja dabūt zemāko uz šosejas 5,7, vidējais kopš iegādes 8 bet brauc viņš pavisam savādāk nekā 190 zs, par 150 zs mironi vispār nerunāsim
Offline
Cumpars
16. Dec 2024, 14:15 #7877

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6984

Braucu ar: KK-555

Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS
Offline
e34
16. Dec 2024, 14:29 #7878

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4024

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS


Offline
walder
16. Dec 2024, 15:24 #7879

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8576

Braucu ar: 7 seat MPV

Paziņa pēc dažiem bmw i3 nopirka e-tron.
Pirmais iespaids - iet ļoto labi, BET toties nesamērīgs elktopatēriņš.
Vai tad etron nav Q8 bāze, kurā ielikts elektomotors, kas arī izskaidrotu nesamērīgo rījīgumu

[ Šo ziņu laboja walder, 16 Dec 2024, 15:25:00 ]

Offline
juriz
16. Dec 2024, 15:58 #7880

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2347

Braucu ar: būzu

Apmēram jau tā ir.
Bet ko var gribēt no tādas masas. Tur jau akumulators gan jau 1t.
Aerodinamika arī nav tā labākā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo