Autors | Ziņojums |
casivupi | 16. Dec 2024, 06:54 |
#7861
|
|
Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 238
Braucu ar:
| Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range? |
Offline | |
|
Samsasi | 16. Dec 2024, 08:55 |
#7862
|
|
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4665
Braucu ar:
| Tak 100x izmalts un parmalts. Ļoti laba izvēle pislētai...nekas vairāk. |
Offline | |
|
karro | 16. Dec 2024, 09:08 |
#7863
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: studentu variantu
| offtops, bet biš parādījās eņģelis Ahuēls.. Īrijās par jauno tajatas gr yaris prasa >90k eur..
Latvijas 52k izskatās pēc dempinga
|
Offline | |
|
smudo | 16. Dec 2024, 10:23 |
#7864
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Dec 2024, 09:08:22 @karro rakstīja:
offtops, bet biš parādījās eņģelis Ahuēls.. Īrijās par jauno tajatas gr yaris prasa >90k eur..
Latvijas 52k izskatās pēc dempinga
Francijā 2024. gada Yaris modelim vietējais CO2 nodoklis ir 46k EUR par manuāli un 60k EUR par automātu (jo CO2 lielāks) + auto cena 46 līdz 48k EUR Beigās tie paši 90k + eur par manuāli un 109k par automātu.
Īrijā arī liels CO2 tax GR Yarim - ap 35% klāt pie tirgus cenas (kas Īrijā ir lielāka, nekā Eiropā).
Principā tur jebkurš benzīna auto, kas nav MHEV vai PHEV vai ja tas auto ir lielāks izmēros un ar 3,0d dzinēju, dabūs klāt milzīgu CO2 nodokli. |
Offline | |
|
elbruss | 16. Dec 2024, 10:38 |
#7865
|
|
Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1011
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Crazy nodokļi frančiem jauniem auto:
Droši vien elektroauto vai zaļā kursa eiropas lobijs arī kaut kad te atnāks caur jaunām direktīvām...[ Šo ziņu laboja elbruss, 16 Dec 2024, 10:38:55 ] |
Offline | |
|
karro | 16. Dec 2024, 10:39 |
#7866
|
|
Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: studentu variantu
| labi, ka šo nezina bļāvēji par vietējo tr.līdz. ekspluatācijas nodokli, viņiem, iespējams, uzsprāgtu galva
Šī ietvaros - no kādiem nobraukumiem sākas "lietots auto"? 6 mēn vai 6000km? Un vai lietotiem auto, tos importējot no citas ES valsts, arī tiek uzlikts CO2 nodoklis pie reģistrācijas?
Jātaisa "auto iebraukšanas" pissness [ Šo ziņu laboja karro, 16 Dec 2024, 10:43:01 ] |
Offline | |
|
kkas | 16. Dec 2024, 11:07 |
#7867
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9399
Braucu ar: Alfu
| Ielikāt te, tagad 200% būs delfi raksts.
Ar co nodokli mūs sagaida jautrība. Pēc pāris gadiem pie mums būs arī par apkuri jāmaksā co nodoklis. Nesiltināto padumjo laiku ēku apkures nodoklis būs |
Offline | |
|
smudo | 16. Dec 2024, 11:17 |
#7868
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Dec 2024, 10:39:56 @karro rakstīja:
labi, ka šo nezina bļāvēji par vietējo tr.līdz. ekspluatācijas nodokli, viņiem, iespējams, uzsprāgtu galva
Šī ietvaros - no kādiem nobraukumiem sākas "lietots auto"? 6 mēn vai 6000km? Un vai lietotiem auto, tos importējot no citas ES valsts, arī tiek uzlikts CO2 nodoklis pie reģistrācijas?
Jātaisa "auto iebraukšanas" pissness
Tas attiecas arī uz lietotiem auto, kas tiek pirmo reizi reģistrēti Francijā, bet jo vecaķs, jo mazāks nodoklis. Par katru gadu -10% (visdrīzāk % punkti - nav vajadzības iedziļināties).
Stap citu no 2025. gada arī Igaunijā būs jauni reģistrācijas Co2 nodokļi un arī lieli ikgadējie nodokļi auto balsoties uz CO2 un varu. Piemēram, Škoda Octavia mazais benzīns ar 129gr/km būs ar 855 EUR registration tax, bet šeitapspriestajam GR yarim tas būtu 480 EUR, jo EE vairāk spiež uz svaru. Piemēram X5 ar 3,0d būtu ap 1,7k reģistrācijas fee.
Sākumā valdība plānoja 5-7 reizes lielākus fee, bet pēc sabiedrības sašutuma, "piekāpās".
Domāju, ka tagad kādu laiku jaunu lieo dzinēju auto pieplūdums LV ar EE VNZ varētu nedaudz samazināties. |
Offline | |
|
|
smudo | 16. Dec 2024, 11:20 |
#7869
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Dec 2024, 11:07:37 @kkas rakstīja:
Ielikāt te, tagad 200% būs delfi raksts.
Ar co nodokli mūs sagaida jautrība. Pēc pāris gadiem pie mums būs arī par apkuri jāmaksā co nodoklis. Nesiltināto padumjo laiku ēku apkures nodoklis būs
Netiešā veidā jau maksājam kaut kādus nodokļu caur to, ka gāze apliekas ar akcīzes nodokli (no 2025. gada nodoklis dubultojas un vēl dubultosies 2026. gadā + vēl sāks aplikt arī to gāzi, ko izmanto elektrības ražošanā, kas tagad bija atbrīvota), bet jā, ir dzirdēts par plāniem aplikt nākotnē jebkādas CO2 emisijas. Nekas, pārliks visas padomju bloķenes uz saules paņeļu apsildi un būs viss chill |
Offline | |
|
e34 | 16. Dec 2024, 11:22 |
#7870
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4024
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?
Etroni ir smagi, ēdelīgi un nespēj ziemā vairāk par 200. Vismaz lietotie. |
Offline | |
|
Fandulis | 16. Dec 2024, 11:34 |
#7871
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
16 Dec 2024, 11:22:39 @e34 rakstīja:
16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?
Etroni ir smagi, ēdelīgi un nespēj ziemā vairāk par 200. Vismaz lietotie.
Bāze viņiem identiska. |
Offline | |
|
smudo | 16. Dec 2024, 11:49 |
#7872
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?
E-troniem ir dažādas versijas baterijas izmēra ziņā, kā arī pre-FL un FL. Kā jau Te minēts, tad tie patērē padaudz elektrības, jo ir smagi un lieli SUVi. Bet FL versijām tika palielināti bateriju apjomi un piestrādāts pie efficiency. Ar lielo pat pre-FL bateriju arī ziemā būtu jābūt virs 200km. |
Offline | |
|
smudo | 16. Dec 2024, 11:51 |
#7873
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3685
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Dec 2024, 11:34:26 @Fandulis rakstīja:
16 Dec 2024, 11:22:39 @e34 rakstīja:
16 Dec 2024, 06:54:27 @casivupi rakstīja:
Pirkt netaisos, bet izskatās ka dažš labs etrons ir cenā kā lietots Kodiaqs?
Kā ur ziemā ar EV? 200km range?
Etroni ir smagi, ēdelīgi un nespēj ziemā vairāk par 200. Vismaz lietotie.
Bāze viņiem identiska.
Lielajam e-tron nav nekas īsti kopīgs ar Kodiaq (as ražots vēl uz Q8 ICE versijas bāzes) - Tu gan jau par Etron Q4 domāju, kas ir pavisam cits auto. |
Offline | |
|
Fandulis | 16. Dec 2024, 11:53 |
#7874
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13490
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nu ja, tā biju domājis. |
Offline | |
|
berzins92 | 16. Dec 2024, 12:13 |
#7875
|
|
Kopš: 07. Feb 2017
No: Ainaži
Ziņojumi: 126
Braucu ar: E90
| Lielais e-trons 55 pre-facelift ziemā brauc ar 280-320 km range. Vasarā 320-370km.
Auto svars un quattro noteikti ir + ziemā
|
Offline | |
|
daticho | 16. Dec 2024, 13:16 |
#7876
|
|
Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11402
Braucu ar: FN-15
|
05 Dec 2024, 14:51:29 @kvatra rakstīja:
05 Dec 2024, 13:48:37 @Output rakstīja:
05 Dec 2024, 11:52:23 @kvatra rakstīja:
05 Dec 2024, 11:42:32 @Mikels rakstīja:
05 Dec 2024, 10:31:54 @kvatra rakstīja:
Arī varu škodu pareklamēt Karoq 2.0d 4x4 0-190k bez problēmām, nomainīts lukturis pa garantiju un nesen aizmugurējais gultnis izbeidzās. Bet nu šis ir šosejnieks. Kodiaq 2.0 4x4 benzīns, 0-60k pagaidām bez baigām problēmām, pa garantiju nomainīja sprauslai gumijas gredzenu pie 5k.
Kāds tam 2.0 benzīna Kodiaq reālās dzīvēs patēriņš pilsētā?
Pàrvietojas pa Cēsīm, vasara 9l, ziema 10l, nu 11, ja baigi silda pirms brauksanas. Rīgā būtu mazāk Šoseja 7l.
Ja tas par RS tad apstiprinu. Ar smagāku kāju var arī 12+ būt vidējais braukājot Rīga-pieRīga. Bet tā jā 10-12 robežās ja bai nespringst uz taupīšanu.
Pa šoseju 8 ja brauc 110-120. Uz bāņa 140+ jau diezgan strauji kāpj patēriņš.
Nav RS, Sportline ar 190zs. Bet nu pilsētā abiem nevajadzētu būt baigai starpībai.
Man VRSam pilsēta stabili 10, braucot uz EST ir iespēja dabūt zemāko uz šosejas 5,7, vidējais kopš iegādes 8 bet brauc viņš pavisam savādāk nekā 190 zs, par 150 zs mironi vispār nerunāsim |
Offline | |
|
|
Cumpars | 16. Dec 2024, 14:15 |
#7877
|
|
Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6984
Braucu ar: KK-555
| Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS |
Offline | |
|
e34 | 16. Dec 2024, 14:29 |
#7878
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4024
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
16 Dec 2024, 14:15:21 @Cumpars rakstīja:
Aizmirsi piebilst, ka Tev ir dīzelis, bet cilvēki augstāk runā par benzīna RS
|
Offline | |
|
walder | 16. Dec 2024, 15:24 |
#7879
|
|
Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8576
Braucu ar: 7 seat MPV
| Paziņa pēc dažiem bmw i3 nopirka e-tron.
Pirmais iespaids - iet ļoto labi, BET toties nesamērīgs elktopatēriņš.
Vai tad etron nav Q8 bāze, kurā ielikts elektomotors, kas arī izskaidrotu nesamērīgo rījīgumu[ Šo ziņu laboja walder, 16 Dec 2024, 15:25:00 ] |
Offline | |
|
juriz | 16. Dec 2024, 15:58 |
#7880
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2347
Braucu ar: būzu
| Apmēram jau tā ir.
Bet ko var gribēt no tādas masas. Tur jau akumulators gan jau 1t.
Aerodinamika arī nav tā labākā. |
Offline | |
|