Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Kaross
22. Nov 2023, 18:31 #7861

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


22 Nov 2023, 12:37:45 @spriditis rakstīja:
Dārgākais tam golfam ir zobenes maiņa,detaļas 120 un darbs 130

Ahujennijs autiņš, ja neinteresē pacots pagalmā.


Galvenais, ka to zobeni katros pāķos var samainīt. Zilupē pie poģīša vecis 6h tev par sotaku samainīs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Aurius
23. Nov 2023, 08:10 #7862

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 136

Braucu ar:


22 Nov 2023, 18:31:54 @Kaross rakstīja:

22 Nov 2023, 12:37:45 @spriditis rakstīja:
Dārgākais tam golfam ir zobenes maiņa,detaļas 120 un darbs 130

Ahujennijs autiņš, ja neinteresē pacots pagalmā.


Galvenais, ka to zobeni katros pāķos var samainīt. Zilupē pie poģīša vecis 6h tev par sotaku samainīs.


pa 3h tur nav vairāk ko dart.
Offline
protams
23. Nov 2023, 20:52 #7863

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5574

Braucu ar: null ziiben

Puikas, kur jūs maināt eļļu motorā (3.0d) ar filtru un cik tas parasti maksā?

[ Šo ziņu laboja protams, 24 Nov 2023, 16:20:30 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Briize
23. Nov 2023, 21:06 #7864

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


23 Nov 2023, 20:52:08 @protams rakstīja:
Puikas, kur jūs maināt eļļu motorā ar filtru un cik tas parasti maksā?

Es savā servisā par pēdējo eļļas maiņu f15 samaksāju 140euro eļļa (Liqui Moly) + filtrs + darbs. Ja būtu ņēmis Castrol eļļu, ko piedāvā serviss, tad būtu 100euro

[ Šo ziņu laboja Briize, 23 Nov 2023, 21:06:53 ]

Offline
Aurius
24. Nov 2023, 12:54 #7865

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 136

Braucu ar:


23 Nov 2023, 20:52:08 @protams rakstīja:
Puikas, kur jūs maināt eļļu motorā ar filtru un cik tas parasti maksā?


Lētak kā Helly Hansen pufaika, daudz lētak kā ceļojums uz Turciju, bet aptuveni tikpat cik pie normāliem apstakļiem pk. vakarā nodzert.
p.s. līdz 200 eur var samainīt točna ar visu gaisafiltru un degvielas filtru.

[ Šo ziņu laboja Aurius, 24 Nov 2023, 12:56:06 ]

Offline
cipargalva
24. Nov 2023, 15:13 #7866

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6596

Braucu ar: quattro

Dīleris
5 litri 0W30 + filtrs + darbs = 140 EUR + PVN
Offline
Z4
25. Nov 2023, 12:47 #7867

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 380

Braucu ar: F10 n47

Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?

P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties!

[ Šo ziņu laboja Z4, 25 Nov 2023, 12:48:41 ]

Offline
HiJaCKeR
25. Nov 2023, 12:55 #7868

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4625

Braucu ar: BMW E90 330i


25 Nov 2023, 12:47:47 @Z4 rakstīja:
Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?

P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties!

55 un 60 tas ir riepas augstums procentos no riepas platuma 225 un 215. taka parēķini pats cik tur saiet tas augstums. vizuaļi vari redzēts cik arkas ir tālu no riepas.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 25 Nov 2023, 12:56:58 ]

Offline
markelis
25. Nov 2023, 13:28 #7869

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12874

Braucu ar: eFku


25 Nov 2023, 12:47:47 @Z4 rakstīja:
Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?

P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties!


starp nosauktajaam starpiiba diametraa buus 1.3 cm. Taatad kliirenss tev palielinaasies par 0.65 cm. nu taads apbshaubaams ieguvums.

Offline
Briize
25. Nov 2023, 13:59 #7870

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/535/beinj.html
Šodien skatījos šo auto ar N55 benzīna dzinēju. Kopumā patika, pat ļoti, brauc pasakaini, viss itkā ok, izskatās dzīve labāk nekā bildēs...
Bet ir viens liels bet...tosolam ir eļļas piejaukumi, un izpūtēja gali ar eļļu. Pats saimnieks atklāti saka, ka uz 10k km esot pielējis litru eļļas, tagad kopis arī rādija tikai pus līmeni.
Lūgums pakomentēt zinātājus @RSAworkshop un @Kaross, kas varētu but poteciāls iemesls šādai lietai - turbīna, vārstu blīvslēgi vai vēl kas cits un varbūt ieskicēt kaut kādas aptuvenās remonta izmaksas ? Vēlos saprast vai ir jēga vest to auto tālāk diagnosticēt ?
P.S. ja nu vēl kads skatas šo auto ,blakussēdētāja puses aizmugurējā arka ir krāsota
Kopumā pēc dīzeļa to dzinēju vispār nedzird, ka darbojās !
Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2023, 14:18 #7871

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina

Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot

Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 25 Nov 2023, 14:21:01 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
cipargalva
25. Nov 2023, 15:35 #7872

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6596

Braucu ar: quattro

@Briize, pofig jāņem ciet. Varēsi jaunajā gadā iebraukt ar smaidu.
Offline
Briize
25. Nov 2023, 15:43 #7873

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


25 Nov 2023, 14:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina

Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot

Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km


Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?
Offline
Briize
25. Nov 2023, 15:44 #7874

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


25 Nov 2023, 15:35:23 @cipargalva rakstīja:
@Briize, pofig jāņem ciet. Varēsi jaunajā gadā iebraukt ar smaidu.

Nav labi šādi ņirgāties par cilvēkiem, kuri brauc ar autobusu !
Offline
sliir
25. Nov 2023, 16:07 #7875

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Kaa taa ellja nonaak dzeseeshanas sisteemaa?

Vispaar jau benziins driiz buus miljardu veerts kad chakarees visus diizeljus saakot ar 2025. gadu
Offline
Z4
25. Nov 2023, 16:08 #7876

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 380

Braucu ar: F10 n47


25 Nov 2023, 13:28:54 @markelis rakstīja:

25 Nov 2023, 12:47:47 @Z4 rakstīja:
Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?
P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties!


starp nosauktajaam starpiiba diametraa buus 1.3 cm. Taatad kliirenss tev palielinaasies par 0.65 cm. nu taads apbshaubaams ieguvums.



Nu jā, ieguvums baigi lielais nebūs starp šiem izmeriem, bet ir vēl citi lielaki izmēri.... domāju, vai visi brauc ar standarta izmeru?
Offline
RSAWorkshop
25. Nov 2023, 16:16 #7877

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Nov 2023, 15:43:49 @Briize rakstīja:

25 Nov 2023, 14:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina

Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot

Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km


Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?

1. Visticamāk pie eļļas filtra korpusa kur siltummainis
2. hvz, man tāds nav bijis
3. dārgāk par 10k visticamāk nebūs, cik precīzi nezinu, jāskatās, jānomazgā, jāizsilda, jāsaprot no kurienes tek, pēc VIN jāsatāmē un tad kaut ko aptuveni var pateikt kamēr pa ceļam vēl nav 101 cits defekts atklājies

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
R_S
25. Nov 2023, 16:17 #7878

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 774

Braucu ar: nākotnes klasiku


Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?

1. Iespējams, ka eļļas filtra korpusa blīve pie vainas. Šī un vārstu vāka blīves ir tās, kuras visbiežāk paliek cietas un sāk laist garām eļļu. No pirmās tiešām ir iespējams, ka neliels daudzums dzesēšanas šķidruma tiek eļļā. Galvas blīve, bloks šiem dzinējiem praktiski nekad nav vājā vieta, lai būtu šāds simptoms.
2. Rēķinies, ka tam auto patēriņu nekad nedabūsi zem 10l. Būs kaut kas starp 12-14l/100km.
3. Ļoti atkarīgs no tā, kur un pie kā to darīsi. Sākumā noteikti būs jāsamaina vārstu vāka un eļļas filtra korpusa blīves, Ja nav zināma iepriekšējā apkopju vēsture, tad samainītu arī sveces un spoles kā arī iztīrītu ieplūdes kanālus / vārstus, kuri šiem tiešās iesmidzes dzinējiem aizaug ar uzdegumu. Pie tāda nobraukuma arī origīnālā turbīna ( ja iepriekš nav mainīta) arī ilgi diez vai dzīvos. Detaļās nekas tur daudz nemaksā, bet darba apjoms ir paliels.
Offline
Briize
25. Nov 2023, 16:37 #7879

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


25 Nov 2023, 16:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:

25 Nov 2023, 15:43:49 @Briize rakstīja:

25 Nov 2023, 14:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina

Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot

Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km


Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?

1. Visticamāk pie eļļas filtra korpusa kur siltummainis
2. hvz, man tāds nav bijis
3. dārgāk par 10k visticamāk nebūs, cik precīzi nezinu, jāskatās, jānomazgā, jāizsilda, jāsaprot no kurienes tek, pēc VIN jāsatāmē un tad kaut ko aptuveni var pateikt kamēr pa ceļam vēl nav 101 cits defekts atklājies

Sapratu! Paldies !
Principā tad uzturēšanas izdevumu ziņa šitas sanāk pat trakāk kā n57 ar savām šālēm, kēdēm, demferiem, vārstu vākiem, ieplūdes kolektoru tīrīšanām utt. Nu vēl kvēpinieks bonusā, tāpat vairāk pa 6-7k nebūs visu parvākt un uzlikt jaunu kvēpinieku, nu moš 8k euro.

[ Šo ziņu laboja Briize, 25 Nov 2023, 16:45:13 ]

Offline
Briize
25. Nov 2023, 16:37 #7880

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


25 Nov 2023, 16:17:10 @R_S rakstīja:

Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?

1. Iespējams, ka eļļas filtra korpusa blīve pie vainas. Šī un vārstu vāka blīves ir tās, kuras visbiežāk paliek cietas un sāk laist garām eļļu. No pirmās tiešām ir iespējams, ka neliels daudzums dzesēšanas šķidruma tiek eļļā. Galvas blīve, bloks šiem dzinējiem praktiski nekad nav vājā vieta, lai būtu šāds simptoms.
2. Rēķinies, ka tam auto patēriņu nekad nedabūsi zem 10l. Būs kaut kas starp 12-14l/100km.
3. Ļoti atkarīgs no tā, kur un pie kā to darīsi. Sākumā noteikti būs jāsamaina vārstu vāka un eļļas filtra korpusa blīves, Ja nav zināma iepriekšējā apkopju vēsture, tad samainītu arī sveces un spoles kā arī iztīrītu ieplūdes kanālus / vārstus, kuri šiem tiešās iesmidzes dzinējiem aizaug ar uzdegumu. Pie tāda nobraukuma arī origīnālā turbīna ( ja iepriekš nav mainīta) arī ilgi diez vai dzīvos. Detaļās nekas tur daudz nemaksā, bet darba apjoms ir paliels.

Paldies arī tev, ka padalies ar to ko zini !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo