Online
Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Kaross | 22. Nov 2023, 18:31 |
#7861
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
22 Nov 2023, 12:37:45 @spriditis rakstīja:
Dārgākais tam golfam ir zobenes maiņa,detaļas 120 un darbs 130
Ahujennijs autiņš, ja neinteresē pacots pagalmā.
Galvenais, ka to zobeni katros pāķos var samainīt. Zilupē pie poģīša vecis 6h tev par sotaku samainīs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Aurius | 23. Nov 2023, 08:10 |
#7862
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
22 Nov 2023, 18:31:54 @Kaross rakstīja:
22 Nov 2023, 12:37:45 @spriditis rakstīja:
Dārgākais tam golfam ir zobenes maiņa,detaļas 120 un darbs 130
Ahujennijs autiņš, ja neinteresē pacots pagalmā.
Galvenais, ka to zobeni katros pāķos var samainīt. Zilupē pie poģīša vecis 6h tev par sotaku samainīs.
pa 3h tur nav vairāk ko dart. | Offline | | |
protams | 23. Nov 2023, 20:52 |
#7863
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
| Puikas, kur jūs maināt eļļu motorā (3.0d) ar filtru un cik tas parasti maksā? [ Šo ziņu laboja protams, 24 Nov 2023, 16:20:30 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Briize | 23. Nov 2023, 21:06 |
#7864
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
23 Nov 2023, 20:52:08 @protams rakstīja:
Puikas, kur jūs maināt eļļu motorā ar filtru un cik tas parasti maksā?
Es savā servisā par pēdējo eļļas maiņu f15 samaksāju 140euro eļļa (Liqui Moly) + filtrs + darbs. Ja būtu ņēmis Castrol eļļu, ko piedāvā serviss, tad būtu 100euro[ Šo ziņu laboja Briize, 23 Nov 2023, 21:06:53 ] | Offline | | |
Aurius | 24. Nov 2023, 12:54 |
#7865
|
| Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 157
Braucu ar:
|
23 Nov 2023, 20:52:08 @protams rakstīja:
Puikas, kur jūs maināt eļļu motorā ar filtru un cik tas parasti maksā?
Lētak kā Helly Hansen pufaika, daudz lētak kā ceļojums uz Turciju, bet aptuveni tikpat cik pie normāliem apstakļiem pk. vakarā nodzert.
p.s. līdz 200 eur var samainīt točna ar visu gaisafiltru un degvielas filtru.[ Šo ziņu laboja Aurius, 24 Nov 2023, 12:56:06 ] | Offline | | |
cipargalva | 24. Nov 2023, 15:13 |
#7866
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Dīleris
5 litri 0W30 + filtrs + darbs = 140 EUR + PVN
| Offline | | |
Z4 | 25. Nov 2023, 12:47 |
#7867
|
| Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 386
Braucu ar: F10 n47
| Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?
P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties![ Šo ziņu laboja Z4, 25 Nov 2023, 12:48:41 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | 25. Nov 2023, 12:55 |
#7868
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4654
Braucu ar: BMW E90 330i
|
25 Nov 2023, 12:47:47 @Z4 rakstīja:
Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?
P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties!
55 un 60 tas ir riepas augstums procentos no riepas platuma 225 un 215. taka parēķini pats cik tur saiet tas augstums. vizuaļi vari redzēts cik arkas ir tālu no riepas.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 25 Nov 2023, 12:56:58 ] | Offline | | |
|
markelis | 25. Nov 2023, 13:28 |
#7869
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12933
Braucu ar: eFku
|
25 Nov 2023, 12:47:47 @Z4 rakstīja:
Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?
P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties!
starp nosauktajaam starpiiba diametraa buus 1.3 cm. Taatad kliirenss tev palielinaasies par 0.65 cm. nu taads apbshaubaams ieguvums.
| Offline | | |
Briize | 25. Nov 2023, 13:59 |
#7870
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/535/beinj.html
Šodien skatījos šo auto ar N55 benzīna dzinēju. Kopumā patika, pat ļoti, brauc pasakaini, viss itkā ok, izskatās dzīve labāk nekā bildēs...
Bet ir viens liels bet...tosolam ir eļļas piejaukumi, un izpūtēja gali ar eļļu. Pats saimnieks atklāti saka, ka uz 10k km esot pielējis litru eļļas, tagad kopis arī rādija tikai pus līmeni.
Lūgums pakomentēt zinātājus @RSAworkshop un @Kaross, kas varētu but poteciāls iemesls šādai lietai - turbīna, vārstu blīvslēgi vai vēl kas cits un varbūt ieskicēt kaut kādas aptuvenās remonta izmaksas ? Vēlos saprast vai ir jēga vest to auto tālāk diagnosticēt ?
P.S. ja nu vēl kads skatas šo auto ,blakussēdētāja puses aizmugurējā arka ir krāsota
Kopumā pēc dīzeļa to dzinēju vispār nedzird, ka darbojās ! | Offline | | |
RSAWorkshop | 25. Nov 2023, 14:18 |
#7871
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7083
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina
Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot
Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 25 Nov 2023, 14:21:01 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
cipargalva | 25. Nov 2023, 15:35 |
#7872
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| @Briize, pofig jāņem ciet. Varēsi jaunajā gadā iebraukt ar smaidu. | Offline | | |
Briize | 25. Nov 2023, 15:43 |
#7873
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
25 Nov 2023, 14:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina
Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot
Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km
Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ? | Offline | | |
Briize | 25. Nov 2023, 15:44 |
#7874
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
25 Nov 2023, 15:35:23 @cipargalva rakstīja:
@Briize, pofig jāņem ciet. Varēsi jaunajā gadā iebraukt ar smaidu.
Nav labi šādi ņirgāties par cilvēkiem, kuri brauc ar autobusu ! | Offline | | |
sliir | 25. Nov 2023, 16:07 |
#7875
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 836
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Kaa taa ellja nonaak dzeseeshanas sisteemaa?
Vispaar jau benziins driiz buus miljardu veerts kad chakarees visus diizeljus saakot ar 2025. gadu | Offline | | |
Z4 | 25. Nov 2023, 16:08 |
#7876
|
| Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 386
Braucu ar: F10 n47
|
25 Nov 2023, 13:28:54 @markelis rakstīja:
25 Nov 2023, 12:47:47 @Z4 rakstīja:
Sveiciens!
Interesē jautājums par f10 2012 gada ar parasto piekari- cik augstākas riepas var uzlikt uz 17 collu diskiem, tā lai neķerās arkās utt?
P.s. tagad ir virsū stāv oem izmērs 225/55 r17 un bieži sanāk braukt par netirītiem ceļiem un vakar jau sapratu,ka klīrens ir diezgan zems un sen nav bijusi tik zems auto- baigi neribētos pusi aizsargus noplēst pa ziemu! 215/60r17 vai vēl lielākas? Nu baigās galējībās arī negribētu ielaisties!
starp nosauktajaam starpiiba diametraa buus 1.3 cm. Taatad kliirenss tev palielinaasies par 0.65 cm. nu taads apbshaubaams ieguvums.
Nu jā, ieguvums baigi lielais nebūs starp šiem izmeriem, bet ir vēl citi lielaki izmēri.... domāju, vai visi brauc ar standarta izmeru? | Offline | | |
|
RSAWorkshop | 25. Nov 2023, 16:16 |
#7877
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7083
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Nov 2023, 15:43:49 @Briize rakstīja:
25 Nov 2023, 14:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina
Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot
Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km
Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?
1. Visticamāk pie eļļas filtra korpusa kur siltummainis
2. hvz, man tāds nav bijis
3. dārgāk par 10k visticamāk nebūs, cik precīzi nezinu, jāskatās, jānomazgā, jāizsilda, jāsaprot no kurienes tek, pēc VIN jāsatāmē un tad kaut ko aptuveni var pateikt kamēr pa ceļam vēl nav 101 cits defekts atklājies
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
R_S | 25. Nov 2023, 16:17 |
#7878
|
| Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 777
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?
1. Iespējams, ka eļļas filtra korpusa blīve pie vainas. Šī un vārstu vāka blīves ir tās, kuras visbiežāk paliek cietas un sāk laist garām eļļu. No pirmās tiešām ir iespējams, ka neliels daudzums dzesēšanas šķidruma tiek eļļā. Galvas blīve, bloks šiem dzinējiem praktiski nekad nav vājā vieta, lai būtu šāds simptoms.
2. Rēķinies, ka tam auto patēriņu nekad nedabūsi zem 10l. Būs kaut kas starp 12-14l/100km.
3. Ļoti atkarīgs no tā, kur un pie kā to darīsi. Sākumā noteikti būs jāsamaina vārstu vāka un eļļas filtra korpusa blīves, Ja nav zināma iepriekšējā apkopju vēsture, tad samainītu arī sveces un spoles kā arī iztīrītu ieplūdes kanālus / vārstus, kuri šiem tiešās iesmidzes dzinējiem aizaug ar uzdegumu. Pie tāda nobraukuma arī origīnālā turbīna ( ja iepriekš nav mainīta) arī ilgi diez vai dzīvos. Detaļās nekas tur daudz nemaksā, bet darba apjoms ir paliels. | Offline | | |
Briize | 25. Nov 2023, 16:37 |
#7879
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
25 Nov 2023, 16:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:
25 Nov 2023, 15:43:49 @Briize rakstīja:
25 Nov 2023, 14:18:06 @RSAWorkshop rakstīja:
Tek visas blīves un vārstu blīvslēgi jāmaina
Tā ir benzīna motoriem, jo darba temperatūra ir ap 120 grādiem, par cik gumijas sastāvs nav diži mainijies kopš laikiem kad darba temperatūra bija 80-90 grādi, tad pie 120 grādiem viņas izbeidzas krietni ātrāk, tā nav nekāda traģēdija, tik vien kā ir jāpačakarējas to visu sadarot
Tiesa šim konkrētajam eksemplāram starp 2018 gadu Vācijā un 2023 gadu Latvijā vēl kaut kur ir ''izgaisuši'' vismaz 60tk km
Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?
1. Visticamāk pie eļļas filtra korpusa kur siltummainis
2. hvz, man tāds nav bijis
3. dārgāk par 10k visticamāk nebūs, cik precīzi nezinu, jāskatās, jānomazgā, jāizsilda, jāsaprot no kurienes tek, pēc VIN jāsatāmē un tad kaut ko aptuveni var pateikt kamēr pa ceļam vēl nav 101 cits defekts atklājies
Sapratu! Paldies !
Principā tad uzturēšanas izdevumu ziņa šitas sanāk pat trakāk kā n57 ar savām šālēm, kēdēm, demferiem, vārstu vākiem, ieplūdes kolektoru tīrīšanām utt. Nu vēl kvēpinieks bonusā, tāpat vairāk pa 6-7k nebūs visu parvākt un uzlikt jaunu kvēpinieku, nu moš 8k euro. [ Šo ziņu laboja Briize, 25 Nov 2023, 16:45:13 ] | Offline | | |
Briize | 25. Nov 2023, 16:37 |
#7880
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
25 Nov 2023, 16:17:10 @R_S rakstīja:
Paldies par atbildi !
Vēl 3 papildjautājumi:
1. Tad tā eļļa tosolā arī nonāk dēļ kaut kādas blīves, kura pušu ?
2. Tas čalis pārsvarā visu laiku brauc pa pilsētu, patēriņš uzrādas 14,8l un 100km tas ir ok priekš pilsetas vai padaudz ?
3. Visbeidzot vai vari lūdzu iedot kaut kādu orientieri cik visu to tā rūpīgi sadarīt/pārlasīt izmaksātu no, līdz, lai ar to auto varetu mierīgi doties eirotripā ja sagribās ?
1. Iespējams, ka eļļas filtra korpusa blīve pie vainas. Šī un vārstu vāka blīves ir tās, kuras visbiežāk paliek cietas un sāk laist garām eļļu. No pirmās tiešām ir iespējams, ka neliels daudzums dzesēšanas šķidruma tiek eļļā. Galvas blīve, bloks šiem dzinējiem praktiski nekad nav vājā vieta, lai būtu šāds simptoms.
2. Rēķinies, ka tam auto patēriņu nekad nedabūsi zem 10l. Būs kaut kas starp 12-14l/100km.
3. Ļoti atkarīgs no tā, kur un pie kā to darīsi. Sākumā noteikti būs jāsamaina vārstu vāka un eļļas filtra korpusa blīves, Ja nav zināma iepriekšējā apkopju vēsture, tad samainītu arī sveces un spoles kā arī iztīrītu ieplūdes kanālus / vārstus, kuri šiem tiešās iesmidzes dzinējiem aizaug ar uzdegumu. Pie tāda nobraukuma arī origīnālā turbīna ( ja iepriekš nav mainīta) arī ilgi diez vai dzīvos. Detaļās nekas tur daudz nemaksā, bet darba apjoms ir paliels.
Paldies arī tev, ka padalies ar to ko zini ! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|