Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Linkevicius
03. Jun 2021, 23:21 #7821

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Arī svētdien, ar dovngreidotu emisijās līdz euro 2 izgāju skati. Viss labi, viss notiek...! )))
Offline
HiJaCKeR
03. Jun 2021, 23:38 #7822

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: BMW E90 330i

ar zirgu vispār skate nav jāiet, padomā
Offline
Linkevicius
04. Jun 2021, 00:04 #7823

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:


03 Jun 2021, 23:30:31 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2021, 23:21:50 @Linkevicius rakstīja:
Arī svētdien, ar dovngreidotu emisijās līdz euro 2 izgāju skati. Viss labi, viss notiek...! )))


Nu,ja ir 20gadiiga miskaste,probleemu nebuus. Bet lepoties.ar to,ka nespeej auto kaartiibaa uztureet..


Svētdienas ir pašas labākās dienas TA ieraksta saņemšanai... )))
Offline
vvv
04. Jun 2021, 05:32 #7824

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


03 Jun 2021, 23:03:51 @smudo rakstīja:
Skaidrs, ka uz LV liels procents nāk lētākie auto ar lieliem nobraukumiem vai tādi, kas uzsisti (vai abu kombinācija).

Svētdien izgāju tehnisko savam ikdienas auto - kops iepriekšējās TA 2019. gadā nobraukti 18 kkm un kopā 45k km. Nedomāju, ka tirgojot pēc kāda laika (vēl gads garantija) būs baigā interese, ja cena būs kaut kapeiku virs no Vācijas atdzītajiem auto ar maziem km. Starp citu pēdējo 15k km vidējais ir ātrums ap 45 kmh, ja pareizi atceros, bet diez vai kādu tās motorstundas īpaši interesēs un fakts, ka eļļa mainīta ik pēc 8k km un kārbā pirmo reizi pie 36k km.

Paskatījos, ka šogad ar velo esmu nobraucis jau ap 3,5k km, kas daudz neatpaliek no tā, kas tajā pašā laikā paveikts ar auto

Ar hobijauto vispār gadā sanāk labi ja 2-3k km max nobraukt. Tam gan jau ir 33 gadi un oriģināli 238k km - ja parēķina uz gadu, tad arī maz km sanāk.

Ļoti daudz beigās nosaka finanšu iespējas un prasības - kas var nopirkt jaunu, pērk jaunu, bet kas nevar, tad piemeklē savam budžetam lietotu.


33 gadu jauns auto, oriģināli nobraukti 240k
Neticu.
Jā, ja Tev ir citroen c2 1984 gada... Tad varētu tā būt.
Sveci jau ne turēju, bet neticu. Vienīgi tas citrons2. Vecā Volga-taxis ar zaļo lampiņu labajā augšējā stūrī
Nekā personīga, bet tas citādāk nav iespējams!
Offline
markelis
04. Jun 2021, 08:26 #7825

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12933

Braucu ar: eFku


04 Jun 2021, 05:32:05 @vvv rakstīja:

03 Jun 2021, 23:03:51 @smudo rakstīja:
Skaidrs, ka uz LV liels procents nāk lētākie auto ar lieliem nobraukumiem vai tādi, kas uzsisti (vai abu kombinācija).

Svētdien izgāju tehnisko savam ikdienas auto - kops iepriekšējās TA 2019. gadā nobraukti 18 kkm un kopā 45k km. Nedomāju, ka tirgojot pēc kāda laika (vēl gads garantija) būs baigā interese, ja cena būs kaut kapeiku virs no Vācijas atdzītajiem auto ar maziem km. Starp citu pēdējo 15k km vidējais ir ātrums ap 45 kmh, ja pareizi atceros, bet diez vai kādu tās motorstundas īpaši interesēs un fakts, ka eļļa mainīta ik pēc 8k km un kārbā pirmo reizi pie 36k km.

Paskatījos, ka šogad ar velo esmu nobraucis jau ap 3,5k km, kas daudz neatpaliek no tā, kas tajā pašā laikā paveikts ar auto

Ar hobijauto vispār gadā sanāk labi ja 2-3k km max nobraukt. Tam gan jau ir 33 gadi un oriģināli 238k km - ja parēķina uz gadu, tad arī maz km sanāk.

Ļoti daudz beigās nosaka finanšu iespējas un prasības - kas var nopirkt jaunu, pērk jaunu, bet kas nevar, tad piemeklē savam budžetam lietotu.


33 gadu jauns auto, oriģināli nobraukti 240k
Neticu.
Jā, ja Tev ir citroen c2 1984 gada... Tad varētu tā būt.
Sveci jau ne turēju, bet neticu. Vienīgi tas citrons2. Vecā Volga-taxis ar zaļo lampiņu labajā augšējā stūrī
Nekā personīga, bet tas citādāk nav iespējams!


man viens auto ir akuraat 20 gadi vecs ar nobraukumu 102k. kas neiespeejams, ja 33 gadu auto ir 238k?
Offline
smudo
04. Jun 2021, 09:42 #7826

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Jun 2021, 08:47:00 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2021, 08:36:06 @Frostijs rakstīja:
Labs piemērs ir sievas sencis - paņem A4 no 2001 - 2005 gadam un sagrupē pēc nobraukuma


Bet taa dara nospiedosh vairaakums. Un taapeec arii ir kaut kaads bizness tiem datubaazu kantoriem. Kas,manaa skatiijumaa,ir sasodiiti tupi. Ok, 5 naudas maksaa,bet.. lielaakoties tas nedod neko.


Domāju, ka vairākums grupē pēc cenas un tikai tad nobraukums Bet ja nopietni, tad cilvēkiem gados (60+ gadi) visas šīs tehniskās lietas par relatīvi modernu auto dzinēju darbības principiem ir tumša bilde - zinu no pieredzes, lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
Offline
RR04
04. Jun 2021, 09:48 #7827

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41


04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:

04 Jun 2021, 08:47:00 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2021, 08:36:06 @Frostijs rakstīja:
Labs piemērs ir sievas sencis - paņem A4 no 2001 - 2005 gadam un sagrupē pēc nobraukuma


Bet taa dara nospiedosh vairaakums. Un taapeec arii ir kaut kaads bizness tiem datubaazu kantoriem. Kas,manaa skatiijumaa,ir sasodiiti tupi. Ok, 5 naudas maksaa,bet.. lielaakoties tas nedod neko.


Domāju, ka vairākums grupē pēc cenas un tikai tad nobraukums Bet ja nopietni, tad cilvēkiem gados (60+ gadi) visas šīs tehniskās lietas par relatīvi modernu auto dzinēju darbības principiem ir tumša bilde - zinu no pieredzes, lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.

+
Ja nu vienīgi 60+ gadnieki paņēmuši jaunu auto no dīlera un braukā uz apkopēm pie dīlera. Pēc garantijas beigām jau nu kā kurš apkopj to auto
Offline
uldens1
04. Jun 2021, 09:50 #7828

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:
lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
Tā viņi domā,un tāpēc viņiem var iestāstīt ka egr un dpf off ir ok,jo žiguļiem un volgām tādu nebij
Offline
smudo
04. Jun 2021, 09:53 #7829

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


04 Jun 2021, 05:32:05 @vvv rakstīja:

33 gadu jauns auto, oriģināli nobraukti 240k
Neticu.
Jā, ja Tev ir citroen c2 1984 gada... Tad varētu tā būt.
Sveci jau ne turēju, bet neticu. Vienīgi tas citrons2. Vecā Volga-taxis ar zaļo lampiņu labajā augšējā stūrī
Nekā personīga, bet tas citādāk nav iespējams!


Nav nekāds noslēpums - tas ir Porsche 944 turbo. Līdz 2007. gadam bija vienam īpašniekam. Man ir grāmatiņa sākot ar iegādes dokumentiem un apkopju atskaitēm un rēķiniem no dīlera, jo pirmo 20. gadus tas apkopās tikai pie dīlera. Pie mani no jau drīz 8 gadi būs. Principā šim konkrētajam auto tas ir drīzāk liels nobraukums, bet mobile.de var atrast tādus arī ar 400k km, bet šādiem veciem auto stāvoklis ir daudz reizes svarīgāks, nekā +/- 150k km. Par km var sākt saspringt, ja ir pierādāmi mazi km, piemēram, zem 50k km, bet tādi ir retums un cenas ziņā (ja ir labs salons un vizuālais) var pārsniegt vērtībā 2-3 reizes 200+k km auto tehniski labākā stāvoklī (jo regulāri braukts un visam sekots līdzi, nevis stāvējis garāžā) cenu, pat ja tehniski tas auto dēļ stāvēšanas bez 5-10k EUR iztērēšanas nebūs braucams.
Offline
RR04
04. Jun 2021, 11:10 #7830

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3785

Braucu ar: 41


04 Jun 2021, 09:50:45 @uldens1 rakstīja:

04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:
lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
Tā viņi domā,un tāpēc viņiem var iestāstīt ka egr un dpf off ir ok,jo žiguļiem un volgām tādu nebij

nu hz, fāters neatbalsta klaunus, kas graiza visu ko var un izprogrammē adblue utt. Domājams, ka dalās divās grupās, graizītāji un nē
Offline
sys9291
04. Jun 2021, 11:30 #7831

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2021, 10:51:21 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2021, 09:22:59 @kexxx rakstīja:

04 Jun 2021, 06:56:56 @JL-30 rakstīja:
Sveicināti!
Sanāca liela bēda- volvo s60 d5 120kw motoram ģeneratora škivoks izlēca ārā un nometa siksnu, kā rezultātā siksnas strēmeles aptinās ap kloķenes škivoku. Iznākums nav iepriecinošs- visai ieplūdei kompensatoru sēžas galvā izlauztas. Kā labāk rīkoties- mēģināt dot speciālistiem, lai restaurē vai labāk uzreiz citu galvu meklēt? Vārsti un virzuļi it kā veseli. Sadalenes vēl tiks pārbaudītas .


Nu varianti tur ir 3:
Restaurēt esošo galvu
Meklēt citu galvu
Iecelt citu dzinēju

Visi 3 izmaksās bik pāri 1000, nu tas tā, aptuveni
Katram variantam savi mīnusi



Peec manas saprashanas
Vaarstu vadiiklas metamas,vaarsti metami. Nu,nevar vaarsti taa iemaukt pa sadaleni/rokeri,ka hva seezhaam kapec,bet pashi "veseli". To,ka vaarstu galvas skjiibas,redzees sliipeejot.
Otra teema - virzuljus noteikti ar ultraskanju vajadzeetu baudiit. Jo mikroplaisa var izveersties izjukushaa virzulii peec kaada laika.
Tb.,taapat jaajauc apaksha reizinaataajos,galva - cita.
Ja nav naudas shim,auto paardoshana detaljaas vai kaadam as is ir vieniigais variants.

pareiz jau būtu virzulis pēc kontakta uz maiņu bez variantiem...
Offline
kexxx
04. Jun 2021, 11:52 #7832

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:

2k vērtam drapakam, kuram motors bez apkares šrotā maksā 250eur taisīt dzinēja rebuild pēc kkādiem feņ šui kanoniem?
Diez vai tas ir prātīgs naudas ieguldījums
Offline
uldens1
04. Jun 2021, 12:33 #7833

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


04 Jun 2021, 11:10:21 @RR04 rakstīja:

04 Jun 2021, 09:50:45 @uldens1 rakstīja:

04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:
lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
Tā viņi domā,un tāpēc viņiem var iestāstīt ka egr un dpf off ir ok,jo žiguļiem un volgām tādu nebij

nu hz, fāters neatbalsta klaunus, kas graiza visu ko var un izprogrammē adblue utt. Domājams, ka dalās divās grupās, graizītāji un nē
Bet protams,ne jau visi 100% ir tādi
Offline
uldens1
04. Jun 2021, 12:36 #7834

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:

tādu volvo galvu ar izlauztām kompensatoru vietām nevar normāli atrestaurēt,ja var,tad kvalitātīvi tas būs dārgāk ka jaunu galvu uzlikt,nah to darīt ja var citu galvu šrotā paņemt
Offline
kexxx
04. Jun 2021, 12:57 #7835

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:


04 Jun 2021, 12:09:01 @DM-101 rakstīja:

04 Jun 2021, 11:52:17 @kexxx rakstīja:
2k vērtam drapakam, kuram motors bez apkares šrotā maksā 250eur taisīt dzinēja rebuild pēc kkādiem feņ šui kanoniem?
Diez vai tas ir prātīgs naudas ieguldījums


atkariigs no auto pielietojuma. Ja bez garantijas, kaut kaa/varbuut kaut kad paarvietoties no A uz B, var iemaukt to 250 EUR veerto nopisteni un pat ellju nemainiit.
Ja aktuaali ir, lai tas auto pieskjiltos, izietu TA, pusliidz garanteeti speetu veikt savu uzdevumu... ir bisku savaadaak, ne?


Ja grib, lai garantēti pilda savu uzdevumu- tad ir jāpērk JAUNU auto
Vecai lamatai vari kaut jaunu dzinēja bloku uzlikt- tas nebūt negarantē, ka nenosprāgs starteris...vai ģenerators...vai turbīna...vai kāda gaisa truba nesaplīsīs...vai vēl kāda no 20 gadus vecām detaļām

Protams, katrs dara kā grib
Offline
uldens1
04. Jun 2021, 13:11 #7836

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


04 Jun 2021, 13:09:49 @DM-101 rakstīja:

jaa, nu es nerunaaju par pashsaprotamaam lietaam - speeka agregaata apkare arii tiek profilaktiski savesta kaartiibaa.
man ir bijushas arii vecas mashiinas, bet - ja remontee, es vienmeer esmu savedis kaartiibaa to, ko vajag un veicis profilaksi saistiitajiem mezgliem. bet nu jaa, katrs dara, kaa grib.

Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem
Offline
BigDog24
04. Jun 2021, 13:19 #7837

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem


Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 04 Jun 2021, 13:25:14 ]

Offline
sys9291
04. Jun 2021, 13:33 #7838

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2021, 13:19:41 @BigDog24 rakstīja:

04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem


Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa

cik stāstu - tik versiju - man iztīrīja kolektoru un viss ir vislabākajā kārtībā - kolektors kā no veikala...
Offline
uldens1
04. Jun 2021, 13:46 #7839

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16217

Braucu ar:


04 Jun 2021, 13:19:41 @BigDog24 rakstīja:

04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem


Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa
tas jau brāķis darbā,kam negadās,galvenais lai uzņemas atbildību par savu brāķi
Offline
sys9291
04. Jun 2021, 13:53 #7840

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Jun 2021, 13:46:01 @uldens1 rakstīja:

04 Jun 2021, 13:19:41 @BigDog24 rakstīja:

04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem


Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa
tas jau brāķis darbā,kam negadās,galvenais lai uzņemas atbildību par savu brāķi

nu kapēc uzreiz brāķis darbā? Skrūvējot plastamsas detaļas ļoti bieži gadās, ka viņas dalās reizinātājos vai arī ir tā pārkaltušas, ka atpakaļ uzlikt nav iespējams...Ko darīt tādā gadījumā? vai tiešām tā būtu servisa problēma?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4