Online
Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Linkevicius | 03. Jun 2021, 23:21 |
#7821
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
| Arī svētdien, ar dovngreidotu emisijās līdz euro 2 izgāju skati. Viss labi, viss notiek...! ))) | Offline | | |
HiJaCKeR | 03. Jun 2021, 23:38 |
#7822
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4653
Braucu ar: BMW E90 330i
| ar zirgu vispār skate nav jāiet, padomā | Offline | | |
Linkevicius | 04. Jun 2021, 00:04 |
#7823
|
| Kopš: 04. Mar 2021
Ziņojumi: 1014
Braucu ar:
|
03 Jun 2021, 23:30:31 @DM-101 rakstīja:
03 Jun 2021, 23:21:50 @Linkevicius rakstīja:
Arī svētdien, ar dovngreidotu emisijās līdz euro 2 izgāju skati. Viss labi, viss notiek...! )))
Nu,ja ir 20gadiiga miskaste,probleemu nebuus. Bet lepoties.ar to,ka nespeej auto kaartiibaa uztureet..
Svētdienas ir pašas labākās dienas TA ieraksta saņemšanai... ))) | Offline | | |
vvv | 04. Jun 2021, 05:32 |
#7824
|
| Kopš: 19. Feb 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: e53FL 4,4;e38
|
03 Jun 2021, 23:03:51 @smudo rakstīja:
Skaidrs, ka uz LV liels procents nāk lētākie auto ar lieliem nobraukumiem vai tādi, kas uzsisti (vai abu kombinācija).
Svētdien izgāju tehnisko savam ikdienas auto - kops iepriekšējās TA 2019. gadā nobraukti 18 kkm un kopā 45k km. Nedomāju, ka tirgojot pēc kāda laika (vēl gads garantija) būs baigā interese, ja cena būs kaut kapeiku virs no Vācijas atdzītajiem auto ar maziem km. Starp citu pēdējo 15k km vidējais ir ātrums ap 45 kmh, ja pareizi atceros, bet diez vai kādu tās motorstundas īpaši interesēs un fakts, ka eļļa mainīta ik pēc 8k km un kārbā pirmo reizi pie 36k km.
Paskatījos, ka šogad ar velo esmu nobraucis jau ap 3,5k km, kas daudz neatpaliek no tā, kas tajā pašā laikā paveikts ar auto
Ar hobijauto vispār gadā sanāk labi ja 2-3k km max nobraukt. Tam gan jau ir 33 gadi un oriģināli 238k km - ja parēķina uz gadu, tad arī maz km sanāk.
Ļoti daudz beigās nosaka finanšu iespējas un prasības - kas var nopirkt jaunu, pērk jaunu, bet kas nevar, tad piemeklē savam budžetam lietotu.
33 gadu jauns auto, oriģināli nobraukti 240k
Neticu.
Jā, ja Tev ir citroen c2 1984 gada... Tad varētu tā būt.
Sveci jau ne turēju, bet neticu. Vienīgi tas citrons2. Vecā Volga-taxis ar zaļo lampiņu labajā augšējā stūrī
Nekā personīga, bet tas citādāk nav iespējams! | Offline | | |
markelis | 04. Jun 2021, 08:26 |
#7825
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12933
Braucu ar: eFku
|
04 Jun 2021, 05:32:05 @vvv rakstīja:
03 Jun 2021, 23:03:51 @smudo rakstīja:
Skaidrs, ka uz LV liels procents nāk lētākie auto ar lieliem nobraukumiem vai tādi, kas uzsisti (vai abu kombinācija).
Svētdien izgāju tehnisko savam ikdienas auto - kops iepriekšējās TA 2019. gadā nobraukti 18 kkm un kopā 45k km. Nedomāju, ka tirgojot pēc kāda laika (vēl gads garantija) būs baigā interese, ja cena būs kaut kapeiku virs no Vācijas atdzītajiem auto ar maziem km. Starp citu pēdējo 15k km vidējais ir ātrums ap 45 kmh, ja pareizi atceros, bet diez vai kādu tās motorstundas īpaši interesēs un fakts, ka eļļa mainīta ik pēc 8k km un kārbā pirmo reizi pie 36k km.
Paskatījos, ka šogad ar velo esmu nobraucis jau ap 3,5k km, kas daudz neatpaliek no tā, kas tajā pašā laikā paveikts ar auto
Ar hobijauto vispār gadā sanāk labi ja 2-3k km max nobraukt. Tam gan jau ir 33 gadi un oriģināli 238k km - ja parēķina uz gadu, tad arī maz km sanāk.
Ļoti daudz beigās nosaka finanšu iespējas un prasības - kas var nopirkt jaunu, pērk jaunu, bet kas nevar, tad piemeklē savam budžetam lietotu.
33 gadu jauns auto, oriģināli nobraukti 240k
Neticu.
Jā, ja Tev ir citroen c2 1984 gada... Tad varētu tā būt.
Sveci jau ne turēju, bet neticu. Vienīgi tas citrons2. Vecā Volga-taxis ar zaļo lampiņu labajā augšējā stūrī
Nekā personīga, bet tas citādāk nav iespējams!
man viens auto ir akuraat 20 gadi vecs ar nobraukumu 102k. kas neiespeejams, ja 33 gadu auto ir 238k? | Offline | | |
smudo | 04. Jun 2021, 09:42 |
#7826
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
04 Jun 2021, 08:47:00 @DM-101 rakstīja:
04 Jun 2021, 08:36:06 @Frostijs rakstīja:
Labs piemērs ir sievas sencis - paņem A4 no 2001 - 2005 gadam un sagrupē pēc nobraukuma
Bet taa dara nospiedosh vairaakums. Un taapeec arii ir kaut kaads bizness tiem datubaazu kantoriem. Kas,manaa skatiijumaa,ir sasodiiti tupi. Ok, 5 naudas maksaa,bet.. lielaakoties tas nedod neko.
Domāju, ka vairākums grupē pēc cenas un tikai tad nobraukums Bet ja nopietni, tad cilvēkiem gados (60+ gadi) visas šīs tehniskās lietas par relatīvi modernu auto dzinēju darbības principiem ir tumša bilde - zinu no pieredzes, lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi. | Offline | | |
RR04 | 04. Jun 2021, 09:48 |
#7827
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:
04 Jun 2021, 08:47:00 @DM-101 rakstīja:
04 Jun 2021, 08:36:06 @Frostijs rakstīja:
Labs piemērs ir sievas sencis - paņem A4 no 2001 - 2005 gadam un sagrupē pēc nobraukuma
Bet taa dara nospiedosh vairaakums. Un taapeec arii ir kaut kaads bizness tiem datubaazu kantoriem. Kas,manaa skatiijumaa,ir sasodiiti tupi. Ok, 5 naudas maksaa,bet.. lielaakoties tas nedod neko.
Domāju, ka vairākums grupē pēc cenas un tikai tad nobraukums Bet ja nopietni, tad cilvēkiem gados (60+ gadi) visas šīs tehniskās lietas par relatīvi modernu auto dzinēju darbības principiem ir tumša bilde - zinu no pieredzes, lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
+
Ja nu vienīgi 60+ gadnieki paņēmuši jaunu auto no dīlera un braukā uz apkopēm pie dīlera. Pēc garantijas beigām jau nu kā kurš apkopj to auto | Offline | | |
uldens1 | 04. Jun 2021, 09:50 |
#7828
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
|
04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:
lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
Tā viņi domā,un tāpēc viņiem var iestāstīt ka egr un dpf off ir ok,jo žiguļiem un volgām tādu nebij | Offline | | |
|
smudo | 04. Jun 2021, 09:53 |
#7829
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
04 Jun 2021, 05:32:05 @vvv rakstīja:
33 gadu jauns auto, oriģināli nobraukti 240k
Neticu.
Jā, ja Tev ir citroen c2 1984 gada... Tad varētu tā būt.
Sveci jau ne turēju, bet neticu. Vienīgi tas citrons2. Vecā Volga-taxis ar zaļo lampiņu labajā augšējā stūrī
Nekā personīga, bet tas citādāk nav iespējams!
Nav nekāds noslēpums - tas ir Porsche 944 turbo. Līdz 2007. gadam bija vienam īpašniekam. Man ir grāmatiņa sākot ar iegādes dokumentiem un apkopju atskaitēm un rēķiniem no dīlera, jo pirmo 20. gadus tas apkopās tikai pie dīlera. Pie mani no jau drīz 8 gadi būs. Principā šim konkrētajam auto tas ir drīzāk liels nobraukums, bet mobile.de var atrast tādus arī ar 400k km, bet šādiem veciem auto stāvoklis ir daudz reizes svarīgāks, nekā +/- 150k km. Par km var sākt saspringt, ja ir pierādāmi mazi km, piemēram, zem 50k km, bet tādi ir retums un cenas ziņā (ja ir labs salons un vizuālais) var pārsniegt vērtībā 2-3 reizes 200+k km auto tehniski labākā stāvoklī (jo regulāri braukts un visam sekots līdzi, nevis stāvējis garāžā) cenu, pat ja tehniski tas auto dēļ stāvēšanas bez 5-10k EUR iztērēšanas nebūs braucams. | Offline | | |
RR04 | 04. Jun 2021, 11:10 |
#7830
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3785
Braucu ar: 41
|
04 Jun 2021, 09:50:45 @uldens1 rakstīja:
04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:
lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
Tā viņi domā,un tāpēc viņiem var iestāstīt ka egr un dpf off ir ok,jo žiguļiem un volgām tādu nebij
nu hz, fāters neatbalsta klaunus, kas graiza visu ko var un izprogrammē adblue utt. Domājams, ka dalās divās grupās, graizītāji un nē | Offline | | |
sys9291 | 04. Jun 2021, 11:30 |
#7831
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Jun 2021, 10:51:21 @DM-101 rakstīja:
04 Jun 2021, 09:22:59 @kexxx rakstīja:
04 Jun 2021, 06:56:56 @JL-30 rakstīja:
Sveicināti!
Sanāca liela bēda- volvo s60 d5 120kw motoram ģeneratora škivoks izlēca ārā un nometa siksnu, kā rezultātā siksnas strēmeles aptinās ap kloķenes škivoku. Iznākums nav iepriecinošs- visai ieplūdei kompensatoru sēžas galvā izlauztas. Kā labāk rīkoties- mēģināt dot speciālistiem, lai restaurē vai labāk uzreiz citu galvu meklēt? Vārsti un virzuļi it kā veseli. Sadalenes vēl tiks pārbaudītas .
Nu varianti tur ir 3:
Restaurēt esošo galvu
Meklēt citu galvu
Iecelt citu dzinēju
Visi 3 izmaksās bik pāri 1000, nu tas tā, aptuveni
Katram variantam savi mīnusi
Peec manas saprashanas
Vaarstu vadiiklas metamas,vaarsti metami. Nu,nevar vaarsti taa iemaukt pa sadaleni/rokeri,ka hva seezhaam kapec,bet pashi "veseli". To,ka vaarstu galvas skjiibas,redzees sliipeejot.
Otra teema - virzuljus noteikti ar ultraskanju vajadzeetu baudiit. Jo mikroplaisa var izveersties izjukushaa virzulii peec kaada laika.
Tb.,taapat jaajauc apaksha reizinaataajos,galva - cita.
Ja nav naudas shim,auto paardoshana detaljaas vai kaadam as is ir vieniigais variants.
pareiz jau būtu virzulis pēc kontakta uz maiņu bez variantiem... | Offline | | |
kexxx | 04. Jun 2021, 11:52 |
#7832
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
| 2k vērtam drapakam, kuram motors bez apkares šrotā maksā 250eur taisīt dzinēja rebuild pēc kkādiem feņ šui kanoniem?
Diez vai tas ir prātīgs naudas ieguldījums | Offline | | |
uldens1 | 04. Jun 2021, 12:33 |
#7833
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
|
04 Jun 2021, 11:10:21 @RR04 rakstīja:
04 Jun 2021, 09:50:45 @uldens1 rakstīja:
04 Jun 2021, 09:42:44 @smudo rakstīja:
lai arī citādi auto uzbūvi parasti pārzina labi.
Tā viņi domā,un tāpēc viņiem var iestāstīt ka egr un dpf off ir ok,jo žiguļiem un volgām tādu nebij
nu hz, fāters neatbalsta klaunus, kas graiza visu ko var un izprogrammē adblue utt. Domājams, ka dalās divās grupās, graizītāji un nē
Bet protams,ne jau visi 100% ir tādi | Offline | | |
uldens1 | 04. Jun 2021, 12:36 |
#7834
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
| tādu volvo galvu ar izlauztām kompensatoru vietām nevar normāli atrestaurēt,ja var,tad kvalitātīvi tas būs dārgāk ka jaunu galvu uzlikt,nah to darīt ja var citu galvu šrotā paņemt | Offline | | |
kexxx | 04. Jun 2021, 12:57 |
#7835
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12328
Braucu ar:
|
04 Jun 2021, 12:09:01 @DM-101 rakstīja:
04 Jun 2021, 11:52:17 @kexxx rakstīja:
2k vērtam drapakam, kuram motors bez apkares šrotā maksā 250eur taisīt dzinēja rebuild pēc kkādiem feņ šui kanoniem?
Diez vai tas ir prātīgs naudas ieguldījums
atkariigs no auto pielietojuma. Ja bez garantijas, kaut kaa/varbuut kaut kad paarvietoties no A uz B, var iemaukt to 250 EUR veerto nopisteni un pat ellju nemainiit.
Ja aktuaali ir, lai tas auto pieskjiltos, izietu TA, pusliidz garanteeti speetu veikt savu uzdevumu... ir bisku savaadaak, ne?
Ja grib, lai garantēti pilda savu uzdevumu- tad ir jāpērk JAUNU auto
Vecai lamatai vari kaut jaunu dzinēja bloku uzlikt- tas nebūt negarantē, ka nenosprāgs starteris...vai ģenerators...vai turbīna...vai kāda gaisa truba nesaplīsīs...vai vēl kāda no 20 gadus vecām detaļām
Protams, katrs dara kā grib | Offline | | |
uldens1 | 04. Jun 2021, 13:11 |
#7836
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
|
04 Jun 2021, 13:09:49 @DM-101 rakstīja:
jaa, nu es nerunaaju par pashsaprotamaam lietaam - speeka agregaata apkare arii tiek profilaktiski savesta kaartiibaa.
man ir bijushas arii vecas mashiinas, bet - ja remontee, es vienmeer esmu savedis kaartiibaa to, ko vajag un veicis profilaksi saistiitajiem mezgliem. bet nu jaa, katrs dara, kaa grib.
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem | Offline | | |
|
BigDog24 | 04. Jun 2021, 13:19 |
#7837
|
| Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem
Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa [ Šo ziņu laboja BigDog24, 04 Jun 2021, 13:25:14 ] | Offline | | |
sys9291 | 04. Jun 2021, 13:33 |
#7838
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Jun 2021, 13:19:41 @BigDog24 rakstīja:
04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem
Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa
cik stāstu - tik versiju - man iztīrīja kolektoru un viss ir vislabākajā kārtībā - kolektors kā no veikala... | Offline | | |
uldens1 | 04. Jun 2021, 13:46 |
#7839
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16217
Braucu ar:
|
04 Jun 2021, 13:19:41 @BigDog24 rakstīja:
04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem
Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa
tas jau brāķis darbā,kam negadās,galvenais lai uzņemas atbildību par savu brāķi | Offline | | |
sys9291 | 04. Jun 2021, 13:53 |
#7840
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Jun 2021, 13:46:01 @uldens1 rakstīja:
04 Jun 2021, 13:19:41 @BigDog24 rakstīja:
04 Jun 2021, 13:11:53 @uldens1 rakstīja:
Bet šis jau finālā ir lētākais risinājums,viss tas čep ļep vienmēr atspēlējās ar dārgāku remontu un evakuatora izdevumiem
Zelta vārdi, tieši tikko biedrs uzticējās Proringam tīrīt ieplūdes kolektoru, viss beidzās ar proringa rēķinu + 600eur wessa par salauztām detaļām/maiņu Tik bēdīgi bij, ka pat transmisijas eļļa gāzās ārā no savienojuma pie siltummaiņa
tas jau brāķis darbā,kam negadās,galvenais lai uzņemas atbildību par savu brāķi
nu kapēc uzreiz brāķis darbā? Skrūvējot plastamsas detaļas ļoti bieži gadās, ka viņas dalās reizinātājos vai arī ir tā pārkaltušas, ka atpakaļ uzlikt nav iespējams...Ko darīt tādā gadījumā? vai tiešām tā būtu servisa problēma? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|