Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
RaL
15. Sep 2024, 21:48 #7821

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


15 Sep 2024, 21:32:58 @BE23 rakstīja:
Ir kādam pieredze ar vag dq381, ka var “just” kā pārslēdzas ātrumi? Izteikti 2-3 un 3-4 pārējos nejūt.. dq250 man bija līdzīgi ar 2-3, ka tas tā tizli dažreiz slēdzās, bet nevarēja just to pārslēgšanu. Zinu, dsg būtu jāpārslēdzas nemaz nejūtot.
eļļa vēl nav mainīta, jo ir 80k, bet domāju nomInīt pirms 120k..
Nav katru reizi un izteiktāt braucot mierīgi.
Garantija vēl ir.
Cik pameklēju ārzemju forumus, tad problēma esot bieža. Citi risinot ar adaptāciju.
Ir pieraksts pie dīlera, bet domāju varbūt ir kāds saskāries.


Nezinu par kārbas kodu, bet man eļļu mainīja pie 60k km un , cik dzirdēts, tā visiem esot
Offline
casivupi
15. Sep 2024, 22:07 #7822

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Pie 80 var droši mainīt eļļu gan kārbā gan reduktorā
Ar parastu odb2 pie ideāliem +20 90C nomet adaptāciju un brauc tālāk
Offline
BE23
15. Sep 2024, 22:34 #7823

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw

DQ381 eļļu maina pie 120k
Haldexa apkope nesen tieši bija.

Redzēs, ko dīleris teiks
Offline
cipargalva
15. Sep 2024, 23:08 #7824

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Kā tas ir "jūt"?
Šis vispār ir ļoti subjektīvi. Ir cilvēki, kuri nejūt neko, un ir, kuri jūt visu. Vēl jāsaprot arī, ka 80k pa pilsētu nav gluži tas pats, kas 80k pa šoseju.

Dīleris pieslēgs launchu un nodeklarēs, ka viss kārtībā, kļūdu nav. Ja būsi kašķīgs, par tavu naudu piedāvās veikt kārbas adaptāciju. Pie dīlera šis process aizņems vismaz pāris stundas.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 15 Sep 2024, 23:12:14 ]

Offline
BE23
15. Sep 2024, 23:31 #7825

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw


15 Sep 2024, 23:08:04 @cipargalva rakstīja:
Kā tas ir "jūt"?
Šis vispār ir ļoti subjektīvi. Ir cilvēki, kuri nejūt neko, un ir, kuri jūt visu. Vēl jāsaprot arī, ka 80k pa pilsētu nav gluži tas pats, kas 80k pa šoseju.

Dīleris pieslēgs launchu un nodeklarēs, ka viss kārtībā, kļūdu nav. Ja būsi kašķīgs, par tavu naudu piedāvās veikt kārbas adaptāciju. Pie dīlera šis process
aizņems vismaz pāris stundas.


Pareizi tu saki, lieladaļa cilvēku to visdrizāk nepamanītu. Grūti to noraksturot, bet tieši 2-3 un 3-4 var izjust, ka ātrums tiek nomainīts un tajā brīdi sēžot pie stūres to var sajust. No 2-3 drīzāk tas izpaužās, ka ātrums tiek pārslēgts par vēlu. 3-4 vairāk varētu nosaukt par kko uz hard shift pusi. Bet kā jau teicu tas nav vienmēr un nav svarīgi vai auksts/silts motors. Vairāk kā jau minēju tas bija pie mierīgas/lēnas paātrināšanās. Pārējie ātrumi pārslēdzas pludeni. Ar dq250 2-3 bija pilnīgi tas pats un nepievērsu uzmanību, bet nebija tas kas ar 3-4.

Offline
abyss
16. Sep 2024, 09:33 #7826

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

Internetā populārs viedoklis, ka zemos apgriezienos to pārslēgšanos no 2uz 3 un 3uz 4 nedaudz var just. Angliski gan figure forumos vārds jerky. Hz, lēnām pāatrinoties no 2 uz 3 arī minimāli var just kaut ko. Nedaudz ieminot grīdā viss ok. Kārba ir dq381, eļļu pie 95k nomainīju.

Bet nu noteikti nevajadzētu būt, ka to jūt visu laiku un tas ir kaitinoši.

[ Šo ziņu laboja abyss, 16 Sep 2024, 09:33:20 ]

Offline
Sch
16. Sep 2024, 10:19 #7827

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Toyota

Bija Skoda SuperB 2020 2.0D.. Simptomi līdzīgi, bet papildus nosauktajiem vēl bieži vien bija tāda kā nodrebēšana (bet arī ne vienmēr). Pa garantiju nomainīja automātam sajūga diskus. Nobraukums tad bija 50k.
Offline
cipargalva
16. Sep 2024, 10:22 #7828

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


15 Sep 2024, 23:31:21 @BE23 rakstīja:
Pareizi tu saki, lieladaļa cilvēku to visdrizāk nepamanītu. Grūti to noraksturot, bet tieši 2-3 un 3-4 var izjust, ka ātrums tiek nomainīts un tajā brīdi sēžot pie stūres to var sajust. No 2-3 drīzāk tas izpaužās, ka ātrums tiek pārslēgts par vēlu. 3-4 vairāk varētu nosaukt par kko uz hard shift pusi. Bet kā jau teicu tas nav vienmēr un nav svarīgi vai auksts/silts motors. Vairāk kā jau minēju tas bija pie mierīgas/lēnas paātrināšanās. Pārējie ātrumi pārslēdzas pludeni. Ar dq250 2-3 bija pilnīgi tas pats un nepievērsu uzmanību, bet nebija tas kas ar 3-4.

Es arī esmu jutīgo kategorijā.
Ieteiktu tomēr tad samainīt eļļu un braukt dinamiskāk. Pāreja 2-3 visām slapjā sajūga dsg, kuras bijušas manā lietošanā, ir bijusi šad tad jūtama. Gan 300k km DL501 gen2, gan 0 km DQ381 gen1 un gen2, gan 60k km DQ250 mqb.
Offline
Moreless
18. Sep 2024, 09:27 #7829

Kopš: 08. May 2020

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


15 Sep 2024, 21:32:58 @BE23 rakstīja:
Ir kādam pieredze ar vag dq381, ka var “just” kā pārslēdzas ātrumi? Izteikti 2-3 un 3-4 pārējos nejūt.. dq250 man bija līdzīgi ar 2-3, ka tas tā tizli dažreiz slēdzās, bet nevarēja just to pārslēgšanu. Zinu, dsg būtu jāpārslēdzas nemaz nejūtot.
eļļa vēl nav mainīta, jo ir 80k, bet domāju nomInīt pirms 120k..
Nav katru reizi un izteiktāt braucot mierīgi.
Garantija vēl ir.
Cik pameklēju ārzemju forumus, tad problēma esot bieža. Citi risinot ar adaptāciju.
Ir pieraksts pie dīlera, bet domāju varbūt ir kāds saskāries.


Iegādājos šogad aprīlī 2019.g. skoda octavia 2.0 tdi ar pilnpiedziņu, kārba dq381, arī praktiski uzreiz nepatika kā pārslēdzas no 2-3, mazāk uz 3-4. bet tā pat arī pie downshift, bet tā kā tā ir man pirmā dsg, tad mierināja paziņas, ka tā arī slēdzas. Nobraukums bija 126k, aptuveni pēc 2k km, tikai nomainīta eļļa kārbā, arī mehatronikā, kopā gandrīz 6l iegāja, iztecēja aptuveni tik pat. Eļļa mainīta OEM VAG un filtrs. Pēc eļļas maiņas adaptāciju neveica. Pirmos 1000km likās labāk strādā, pēc tam tas pats, 2-3, 3-4(mazāk), pārējos ātrumus nejūt. Izstudēju dažādus gan eng, gan ru forumus, raksta, ka pārslēgšanos šai kārbai nevajadzētu izjust.
Biju aizbraucis uz kārbu servisu Vittrans Krustpils ielā, pats Vitālijs izbrauca kopā ar mani, pieslēdza launch, paskatījās spiedienu sajūgos - uzrādīja 0.06bar ( neesmu mehs, nezinu, vai tas ir labi vai slikti), bet viņš norādīja, ka spiediens labs un neredz problēmu. Par tām pārslēgšanām viņam nebija nekādu aizrādījumu, norādīja, ka šīm kārbām ar beigtiem sajūgiem vēl nav neviens atbraucis, biežāk viņiem problēmas ar mehatroniku. Piedāvāja un nometa kārbas adaptācijas caur launch. Teica kaut kur stundu pabraukāt mierīgā režīmā, vajadzētu pieadaptēties. Godīgi pateikšu nekādas izmaiņas neizjutu. Biju vēl aizbraucis uz Green Motors, tur tehniķis izbraucis arī pateica to pašu, ka strādā normāli. Šobrīd nobraucis esmu ap 10k km, pateikšu, ka multitronic uz 2.7 tdi 2008 audi patīkamāk slēdzās (jā, saprotu, ka pavisam cita kārba un uzbūve). Ir doma iespējams veikt soft update kārbai, ja tur pieejams pie dīlera, bet neesmu interesējies.
Offline
smudo
18. Sep 2024, 11:08 #7830

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Nobraucu no 0 līdz 70k km ar 2017 A6 ar S-tronic. Kārbas kods laikam DL382. Jau no paša sākuma arī bija tā, ka starp 1. un otro robu mazos ātrumos ripinot un tad paātrimoties, brīdī, kad sajūgs saslēdzās "pa cieto" bija samērā jūtams tas saslēgšanās brīdis. Uz pirmo apkopi pie 24k km Mollerim lūdzu apskatīt - kaut kādas adaptācijas veica, bet izmaiņas uz labo pusi bija minimālas. Visas citos režīmos un pārnesumos kārba slēdzās ideāli - vispār nejuta no upshift, ne downshift ne lēnā, ne max pieprasītās griezes režīmā. Kārba patika pat labāk, kā pēc tam jaunam G05 ZF8sp, ja vien neskaita to 1-2 roba jūtamo sajūga pieslēgšanās brīdi mazos ātrumos. Laikam kaut ko tur līdz galam nevar vai nemāk ar tām kārbām izdarīt.

Vēl tagad sievai darba auto 2022 passat 2,0d ar DSG (nu jau pāri 30k km nobraucis) - tam nevienā ātrumā nekādas raustīšanās nav, bet kārba darbības plūdenuma un slēgšanās algoritmu ziņā ir līmeni zemāka par Audi S-troniku.
Offline
karlitto
18. Sep 2024, 15:32 #7831

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 832

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


18 Sep 2024, 11:08:00 @smudo rakstīja:
Nobraucu no 0 līdz 70k km ar 2017 A6 ar S-tronic. Kārbas kods laikam DL382. Jau no paša sākuma arī bija tā, ka starp 1. un otro robu mazos ātrumos ripinot un tad paātrimoties, brīdī, kad sajūgs saslēdzās "pa cieto" bija samērā jūtams tas saslēgšanās brīdis. Uz pirmo apkopi pie 24k km Mollerim lūdzu apskatīt - kaut kādas adaptācijas veica, bet izmaiņas uz labo pusi bija minimālas. Visas citos režīmos un pārnesumos kārba slēdzās ideāli - vispār nejuta no upshift, ne downshift ne lēnā, ne max pieprasītās griezes režīmā. Kārba patika pat labāk, kā pēc tam jaunam G05 ZF8sp, ja vien neskaita to 1-2 roba jūtamo sajūga pieslēgšanās brīdi mazos ātrumos. Laikam kaut ko tur līdz galam nevar vai nemāk ar tām kārbām izdarīt.

Vēl tagad sievai darba auto 2022 passat 2,0d ar DSG (nu jau pāri 30k km nobraucis) - tam nevienā ātrumā nekādas raustīšanās nav, bet kārba darbības plūdenuma un slēgšanās algoritmu ziņā ir līmeni zemāka par Audi S-troniku.


Nevajag braukt 2iem cilvēkiem ar vienu atslēgu, tad nečakarēsi prātu ne kārbai , ne sev.
Offline
QB81
18. Sep 2024, 21:23 #7832

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Par DQ381 runajot. Mana gadijuma Audi par pagarinato garantiju ielika jaunu sajuga remkomplektu pie 80tkm kas raustisanas problemu no 2 uz 3 atrumu atrisinaja. Tas gan bija dileris arpus LV. Ella bija mainita pec gramatas pie 60 tkm, ari darbojas ar adaptacijam utt, bet lidz sajuga mainai 0 rezultats. Tie raustisanas gluki esot izteiktaki auto, kas daudz dzivojas pa pilsetas satiksmi kaut ari sajugs vel pilniba ok.
Offline
crime
18. Sep 2024, 21:57 #7833

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi

man superbam uzlika jaunu dq381 kārbu un visu ap to saistīto, iznjemot spararatu, viss sledzās ideāli, pašam auto bija virs 300tk km nobraukums, nobraucu līdz gandriz 400tk, neviena sitiena vai grūdiena pie pārslēgšanās. slēdzās daudz "ātrāk" un precīzāk kā dsg6 dq250. paralēli pabraucu ar b8 passatu, arī ar dq381, bet jau ar remontētu mehatroniku, likās mazliet tups tas passats, hvz, tas otrs passats bija daudz patīkamāks, tas ar dq250. bet superbs ar jaunu dq381 bija pāri tiem abiem b8 passatiem.
Offline
BE23
24. Sep 2024, 20:06 #7834

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw

@Sch @QB81
Kā jūs nonācāt līdz garantijas sajūga maiņai?
Nomainīju eļļu ar filtru un bez izmaiņām. Ik pa laikam var “just” to pārslēgšanu. Arī liktu uz sajūgu. Spararats kluss.
Iedevu dīlerim izbraukt, bet pateica, ka viss strādā ideāli. Nu ir dienas, kad arī neko nejūt. Bet, ja šo nevar nofilmēt, kļūda nav un pieslēdzot kompi neko neredz, tad uz kāda pamata viņi var saņemt apstiprinājumu no rūpnīcas?
Pats dīleris bija diezgan pretīmnākošs un teica, lai sazinos, ja pēc maiņas nepāriet, jo sūdzību protams reģistrēja .Lai vai kā domāju, kāds šajā situācija ir process.

Offline
Fandulis
24. Sep 2024, 20:11 #7835

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nezinu ne kodus kārbai, ne iemeslus kāpēc nopisās, man tas bija neinteresanti, kā “pareizi” braukt utt. Pie 40k škodai arī sāka skrāpēt kārba, nomainīja, nezinu ko, pie 120 atkal sapratu, ka viss dirsā un atdevu salonā. DSG
Ā nu haher to škodu, kaut gan daudz kas patika, stāsta, ka dīzelim 2.0 problēmu mazāk.

Par iedošanu izbraukt dīlerim arī smieklīgi, braucu līdzi, viņi brauc tik maksimāli ujobišna, ka pat pensionāri sāktu taurēt. Teicu, lai spiež grīdā. Sākumā arī maksimāli atraidoši uz mani skatījās, kad izbrauca, teica nu jā, kaut kas nav labi.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 24 Sep 2024, 20:18:21 ]

Offline
Sch
24. Sep 2024, 21:21 #7836

Kopš: 28. May 2002

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Toyota

Aizdzinu uz apkopi (Greenmotorā) un pieteicu, lai pie reizes pārbauda kārbu. Meistars izbrauca viens un atzina kārbu par defektīvu.
Tas defekts izpaudās, kā reizi, braucot mierīgi un pie maziem ātrumiem. Defektu izprovocēt varēja atlaižot gāzi un pēc brīža uzdodot, tad atkal atlaižot un atkal uzdodot. Pie otrās/trešās reizes varēja just, ka ir tādi kā grūdieni uzdodot gāzi. Papildus tam arī reizēm bija “nodrebēšana” dažreiz uzsākot. Nezinu kuru no tiem gļukiem meistars fiksēja kā pamatojumu kārbas remontam.
Offline
smudo
24. Sep 2024, 21:38 #7837

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


18 Sep 2024, 15:32:23 @karlitto rakstīja:

18 Sep 2024, 11:08:00 @smudo rakstīja:
Nobraucu no 0 līdz 70k km ar 2017 A6 ar S-tronic. Kārbas kods laikam DL382. Jau no paša sākuma arī bija tā, ka starp 1. un otro robu mazos ātrumos ripinot un tad paātrimoties, brīdī, kad sajūgs saslēdzās "pa cieto" bija samērā jūtams tas saslēgšanās brīdis. Uz pirmo apkopi pie 24k km Mollerim lūdzu apskatīt - kaut kādas adaptācijas veica, bet izmaiņas uz labo pusi bija minimālas. Visas citos režīmos un pārnesumos kārba slēdzās ideāli - vispār nejuta no upshift, ne downshift ne lēnā, ne max pieprasītās griezes režīmā. Kārba patika pat labāk, kā pēc tam jaunam G05 ZF8sp, ja vien neskaita to 1-2 roba jūtamo sajūga pieslēgšanās brīdi mazos ātrumos. Laikam kaut ko tur līdz galam nevar vai nemāk ar tām kārbām izdarīt.

Vēl tagad sievai darba auto 2022 passat 2,0d ar DSG (nu jau pāri 30k km nobraucis) - tam nevienā ātrumā nekādas raustīšanās nav, bet kārba darbības plūdenuma un slēgšanās algoritmu ziņā ir līmeni zemāka par Audi S-troniku.


Nevajag braukt 2iem cilvēkiem ar vienu atslēgu, tad nečakarēsi prātu ne kārbai , ne sev.


Ar to Audi A6 80% braucu pamatā pats un sieva max 20%, bet ar savu atslēgu.
Offline
protams
24. Sep 2024, 21:38 #7838

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Kāda pieredze ar VAG 2.0 TSI ar OPF?
Viens saka, ka bija gadījums ka patēŗiņš pacēlās uz 15 ltr/100km, servisā teica, ka tas OPF atrodas ļoti tāli no motora un neizdeg normāli
Vajagot izbraukt pa "bāni" kā ar dīzeli izdedzināt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
abyss
24. Sep 2024, 23:52 #7839

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523


24 Sep 2024, 21:38:55 @protams rakstīja:
Kāda pieredze ar VAG 2.0 TSI ar OPF?
Viens saka, ka bija gadījums ka patēŗiņš pacēlās uz 15 ltr/100km, servisā teica, ka tas OPF atrodas ļoti tāli no motora un neizdeg normāli
Vajagot izbraukt pa "bāni" kā ar dīzeli izdedzināt


Opf daudz mazāk vajag dedzināt. Pa 10k un 8 mēnešiem ne reizi neesmu pat pamanījis, ka mašīnai ir filtrs. Kaut cik normālos braukšanas apstākļos viss tur notiek pasīvi.
Offline
subaru
25. Sep 2024, 08:24 #7840

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

pieļauju, ka atkarīgs no braukšanas stila un maršruta ...
arī dīzeļauto pa 140 000 km tā arī ne reizi nesapratu kurā brīdī būtu izsvilināts DPFs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo