Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
20. Nov 2023, 12:19 #7821

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Nov 2023, 09:46:13 @michals1 rakstīja:

20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Nezinu kas jums tur vibrē,man šis dzinējs strādā ideāli,ne mazāko pretenziju.
B47C20T0


N47N iekš F31, to, ka tas ir 2.0d var dzirdēt. Salonā nevar just absolūti nekādu vibrāciju ne caur sēdekļiem, ne uz stūres

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
20. Nov 2023, 12:20 #7822

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6856

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


20 Nov 2023, 11:52:48 @cipargalva rakstīja:
Vēl pirms pāris gadiem tu pats deklamēji, ka nah sipties un ārā jāceļ gan vaga V6, gan N57. Cik tagad sanāk ķēdes plus dzesētājs?

Kā ar 200kw versijām? Bezproblēmu motors?


Kā ir miskastēm nezinu, bet N57 ja tikai maina ķēdes, tad var ārā necelt. Ja ir jātaisa padziļināta apskate un apkope/remonts, tad jāceļ ārā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Kaross
20. Nov 2023, 13:43 #7823

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4351

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Nov 2023, 11:52:48 @cipargalva rakstīja:
Vēl pirms pāris gadiem tu pats deklamēji, ka nah sipties un ārā jāceļ gan vaga V6, gan N57. Cik tagad sanāk ķēdes plus dzesētājs?

Kā ar 200kw versijām? Bezproblēmu motors?



Kā jau @RSAWorkshop minēja. Viss atkarīgs no darba apjoma. Pāris gadi gan nebūs, bet krietni senāk parasti cēlām ārā arī N47. Tā likās vienkāršāk, bet augot pieredzei un ātrumam mainās daudz kas.
200kW V6 ir cits stāsts, ar tiem ir problēmas arī ar šālēm. Tas gan ir viens konkrēts dzinēja kods, pārējiem tādu problēmu joprojām nav.
Izmaksu, apkopju ziņā V6 ir lētāks, tas ir fakts.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Briize
20. Nov 2023, 15:09 #7824

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...
Offline
Locis
20. Nov 2023, 16:36 #7825

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11082

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Savā ziņā piekritu ,bet tajā pašā laikā grūti jau tā spriest ,jo naudas vērtība ir kritusies ,kamēr pieradis ,viss liksies kosmoss.

[ Šo ziņu laboja Locis, 20 Nov 2023, 16:36:57 ]

Offline
exlibris
20. Nov 2023, 17:17 #7826

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...



Paldies. Ļoti noderīga informācija. Dienas trīs pasapņoju par f11 ar n57, bet sapratu ka nav vērts tā čakara, laika, naudas. Būs vien jābrauc ar troiku. Jāsāk tagad vākt informācija par F31 N47 aktuālajām problēmām.

[ Šo ziņu laboja exlibris, 20 Nov 2023, 17:18:31 ]

Offline
esir
20. Nov 2023, 17:39 #7827

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 602

Braucu ar:


20 Nov 2023, 16:36:23 @Locis rakstīja:
Savā ziņā piekritu ,bet tajā pašā laikā grūti jau tā spriest ,jo naudas vērtība ir kritusies ,kamēr pieradis ,viss liksies kosmoss.


jauna auto starta cena arī jau uz vietas nestāv

piemēram, agrāk m5 e60 jauns sākās no 86k eur, f90 tie jau ir 136k eur

Offline
Samsasi
20. Nov 2023, 17:54 #7828

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4230

Braucu ar:


20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...
incant, cik tad ir reālais noskrējiens
Offline
michals1
20. Nov 2023, 18:10 #7829

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2015

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


20 Nov 2023, 00:03:10 @AndrisK rakstīja:

19 Nov 2023, 23:40:32 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.

Bet ko tad vispār var pirkt, ja gribās normāla izmēra auto ar normāla izmēra dzinēju Te paklausoties neko nedrīkst pirkt ja nav lieki 3k € ko uzreiz ielikt dzinējā


Ja gribas lielu lamatu ar praktiski nenokaujamu sirdi,silti iesaku LC150.
Jā-tas ir traktors,bet toties uzticams.
Offline
Briize
20. Nov 2023, 18:18 #7830

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


20 Nov 2023, 17:54:02 @Samsasi rakstīja:

20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja, bet nu te jasaka Le pesec ! Sprauslas peld saļarkā, vārstu vāks nopunķojies ar eļļu, demferis jau viss ar plaisām pa perimetru, pirms iedarbināt mašīnu paskatijos eļļas līmeni un tas bija zem minimuma atzīmes gāju prasīt vai viņi dod atļauju piešķilt to mašīnu ar tādu eļļas līmeni, atbildēja, ka pofig, lai šķilot un izbraucot, ja gribot. Tā arī izdarīju, piešķiļot motors purinājās un rūca kā dīzeļvilcienam, tas liecina par to, ka kvēlsveces un kvēlsveču relejs jāmaina, kā arī jātīra ieplūdes kolektors un visticamāk arī kāda sprausla auksta īsti nešancē. Šitā neviens mans bijušais dīzeļauto nebija purinājies pie coldstarta pat lielos mīnusos. A eļļas līmenis zem minimuma nozīmē, ka tas auto ēd eļļu un arī ieliekot 4k tajā auto ar to nebūs balīte beigusies...un tas viss tikai virspusēji apskatot to auto. Arī First auto izgājām cauri efku piedāvajumam cenu diapazons no 18-25k euro ar uzradīto nobraukumu diapazonu 230-290k km un visām melni skursteņi, ekoloģija beigusies ixņemot vienu f07, šeit tad varbūt ar to pirmreizējo ieguldījumu 4k tiktu cauri a varbūt arī nē un realitātē dabū auto pa 24-25k euro ar 260k km nobraukumu, kas manuprāt ir liela nauda par -7-8 gadus vecu suto ar jau lielu noskrējienu... tāda šīs dienas pieredzīte...
incant, cik tad ir reālais noskrējiens

Grūti pateikt, bet papīros kuri bija bardačokā bija visādi Vācu TUV un arī leišu papīri, kas liek domat, ka tas auto ir nācis tranzītā caur Lietuvu, kas savukārt neizslēdz nobraukuma koriģēšanas iespēju...
Tā jau kopumā virsbūve pieklājīga, oriģinālie stikli (visi), abas lampas priekšējas oriģinālas, lanžeroni izskatās, ka nav aiztikti/cietuši negadījumos.
Brauc labi, kārba pārslēdzās labi. Nu interjērā ir savas nolietojuma pazīmes kā jau 14 gadīgam auto - stūre apgrauzta, mazajai sānu pepeļņicai vāciņš noplēsts, salons ož pēc slapja kaķa (iepriekšējais saimnieks bijis zlostnijs kuriļščiks) utt.Bremžu diski arī jāmaina vēl + 500euro
Offline
Jonjis
20. Nov 2023, 19:32 #7831

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1465

Braucu ar:


20 Nov 2023, 17:54:02 @Samsasi rakstīja:

20 Nov 2023, 15:09:48 @Briize rakstīja:
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dblgk.html

Šodien Tukumā skatijāmies šito ! Neviens jau nekādas dižās ilūzijas neloloja...
incant, cik tad ir reālais noskrējiens




Domā paši.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
sliir
20. Nov 2023, 20:41 #7832

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 803

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu


20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Varbūt vienkārši 10+ gadus vecajiem F10/11 ir jau nokalpojuši motora spilveni. Un vai nu nav mainīti vai arī iemainīti pret lētākajiem aftermarket ar nepareizu cietību vai vispār bez sķidruma pildijuma.
Offline
Briize
20. Nov 2023, 21:13 #7833

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


20 Nov 2023, 10:51:33 @Kaross rakstīja:
Lūdzu, bilde. Lieki laikam būs teikt vēl, ka VAGam ķēdes iet 350-400k km salīdzinot ar N57.

Te ir vienos vārtos N57 pret VAG V6.



@Kaross cik garas rindas pie tevis, ja nu gadījumā nopērku gredzenu pavēlnieku, jo ne sūda par viņiem nezinu ? Šodien caur pazīšanos uzpeldēja viens labs Q7 ar 150k km noskrējienu, bet 10g Latvijā un tas biedē drusku...

[ Šo ziņu laboja Briize, 20 Nov 2023, 21:19:43 ]

Offline
Briize
20. Nov 2023, 21:17 #7834

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


20 Nov 2023, 20:41:23 @sliir rakstīja:

20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Varbūt vienkārši 10+ gadus vecajiem F10/11 ir jau nokalpojuši motora spilveni. Un vai nu nav mainīti vai arī iemainīti pret lētākajiem aftermarket ar nepareizu cietību vai vispār bez sķidruma pildijuma.

Skatījos divus f30 viens 2016.g 150k km un otrs 2015.g 100k km un vienu f31 - 2015.g 124k km un visiem tie b47 tirinājās kā galetes motortelpā, varbut vnk esmu pieradis pie 6 cilindru dzinējiem
Offline
VVRECK
21. Nov 2023, 08:02 #7835

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Powers paliek vecs, agrāk potenciālais pačota zudums neļāva pirkt 4cyl
Offline
martins_usars
21. Nov 2023, 08:11 #7836

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Škodām 6 cilindru nav Tā pat pērk lētāko modeli SS Nobraukumu nosaka paostot eļļas korķi un pagaršojot atgāzes.Atskaites pasūta lohi, jo tās maksā naudu Obligāti 6 cilindri, jo tik daudz beigti zobi mutē.
Offline
VVRECK
21. Nov 2023, 08:40 #7837

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


21 Nov 2023, 08:11:51 @martins_usars rakstīja:
Škodām 6 cilindru nav Tā pat pērk lētāko modeli SS Nobraukumu nosaka paostot eļļas korķi un pagaršojot atgāzes.Atskaites pasūta lohi, jo tās maksā naudu Obligāti 6 cilindri, jo tik daudz beigti zobi mutē.


Piebremzē ar speedu, pasaudzē zobus
Offline
abyss
21. Nov 2023, 08:55 #7838

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8138

Braucu ar: e39 523


21 Nov 2023, 08:02:09 @V_Riks rakstīja:
Powers paliek vecs, agrāk potenciālais pačota zudums neļāva pirkt 4cyl


Domāju, ka svarīgāki tomēr zs. Kādreiz no 4Cyl 250-300 nevarēja nopirkt, tagad gandrīz katram ražotājam ir forši 4cyl ar 250+zs. 6cyl tagad ir jau retums. P.s runājam tikai par benzīnu, dīzelis, lai paliek laukiem un kuģiem
Offline
sys9291
21. Nov 2023, 08:56 #7839

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5198

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Nov 2023, 08:55:24 @abyss rakstīja:

21 Nov 2023, 08:02:09 @V_Riks rakstīja:
Powers paliek vecs, agrāk potenciālais pačota zudums neļāva pirkt 4cyl


Domāju, ka svarīgāki tomēr zs. Kādreiz no 4Cyl 250-300 nevarēja nopirkt, tagad gandrīz katram ražotājam ir forši 4cyl ar 250+zs. 6cyl tagad ir jau retums. P.s runājam tikai par benzīnu, dīzelis, lai paliek laukiem un kuģiem

nu tāda ir skaudrā realitāte...
Offline
Samsasi
21. Nov 2023, 09:06 #7840

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4230

Braucu ar:


21 Nov 2023, 08:56:24 @sys9291 rakstīja:

21 Nov 2023, 08:55:24 @abyss rakstīja:

21 Nov 2023, 08:02:09 @V_Riks rakstīja:
Powers paliek vecs, agrāk potenciālais pačota zudums neļāva pirkt 4cyl


Domāju, ka svarīgāki tomēr zs. Kādreiz no 4Cyl 250-300 nevarēja nopirkt, tagad gandrīz katram ražotājam ir forši 4cyl ar 250+zs. 6cyl tagad ir jau retums. P.s runājam tikai par benzīnu, dīzelis, lai paliek laukiem un kuģiem

nu tāda ir skaudrā realitāte...
btw mazdai ir sexīgs 6cilindrinieks diesels
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo