Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Fandulis
12. Aug 2024, 21:04 #7801

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nestrīdēšos DSG
Offline
vvv
12. Aug 2024, 21:05 #7802

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2107

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Kādam roveri?

https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120038...ksas-83-000-eiro

[ Šo ziņu laboja vvv, 12 Aug 2024, 21:06:23 ]

Offline
daticho
12. Aug 2024, 21:16 #7803

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


12 Aug 2024, 18:53:26 @Murphy rakstīja:
hz, man ir 2.0TSI un bija 1.5TSI, nekad neesmu eļļu lējis klāt, nu jau 130k km+ nobraukti
Mainu gan ik pa 15k, iespējams pie 25k jau būtu jālej

paturpinot diskusiju par 'džipiem' - iespējams X5 un Cayenne ir izņēmumi, nav braukts. Visi Tiguani, kodiaki, karoki, par RAV nemaz nerunājot ir tādi galerti ka gandrīz vai slikti paliek no šupošanās pa LV ceļiem bet nu gan jau ir pircēju kategorija kam tas netraucē un pat varbūt patīk


Nu hvz, man vrs uz cela nelurinas un braWkšana ir baWdāma uz jebkura cela seguma
Offline
Belluuns
12. Aug 2024, 21:27 #7804

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Nu tad kāds gala verdikts? Ja ņemam kautkadu x budzetu, vecāks premiums vai jaunāka skoda? Vaitad superbs baigi atskiras no kodiaq ar kvalitati?
Offline
Samsasi
12. Aug 2024, 21:41 #7805

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


12 Aug 2024, 21:16:15 @daticho rakstīja:

12 Aug 2024, 18:53:26 @Murphy rakstīja:
hz, man ir 2.0TSI un bija 1.5TSI, nekad neesmu eļļu lējis klāt, nu jau 130k km+ nobraukti
Mainu gan ik pa 15k, iespējams pie 25k jau būtu jālej

paturpinot diskusiju par 'džipiem' - iespējams X5 un Cayenne ir izņēmumi, nav braukts. Visi Tiguani, kodiaki, karoki, par RAV nemaz nerunājot ir tādi galerti ka gandrīz vai slikti paliek no šupošanās pa LV ceļiem bet nu gan jau ir pircēju kategorija kam tas netraucē un pat varbūt patīk


Nu hvz, man vrs uz cela nelurinas un braWkšana ir baWdāma uz jebkura cela seguma



Bomži, ņemiet Porsche macan. Panamera baigi zemais ir.
Offline
rencho
12. Aug 2024, 21:42 #7806

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


12 Aug 2024, 21:16:15 @daticho rakstīja:

12 Aug 2024, 18:53:26 @Murphy rakstīja:
hz, man ir 2.0TSI un bija 1.5TSI, nekad neesmu eļļu lējis klāt, nu jau 130k km+ nobraukti
Mainu gan ik pa 15k, iespējams pie 25k jau būtu jālej

paturpinot diskusiju par 'džipiem' - iespējams X5 un Cayenne ir izņēmumi, nav braukts. Visi Tiguani, kodiaki, karoki, par RAV nemaz nerunājot ir tādi galerti ka gandrīz vai slikti paliek no šupošanās pa LV ceļiem bet nu gan jau ir pircēju kategorija kam tas netraucē un pat varbūt patīk


Nu hvz, man vrs uz cela nelurinas un braWkšana ir baWdāma uz jebkura cela seguma

Kodiaq pat vienritenis uz r17 balonien neļurinās uz ceļa.
Offline
rencho
12. Aug 2024, 21:47 #7807

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


12 Aug 2024, 21:27:15 @Belluuns rakstīja:
Nu tad kāds gala verdikts? Ja ņemam kautkadu x budzetu, vecāks premiums vai jaunāka skoda? Vaitad superbs baigi atskiras no kodiaq ar kvalitati?


Kodiaq un Superb testēju ar dienas starpību. Superbam nesajutu , ka salona apdare būtu kvalitatīvāka kā Kodiaq. Rav4 un Cx5 salonu apdare un skaņas uzolācija ļoti bēdīgas, nerunājot par briesmīgajām variatoru kārbām apvienojot tās ar atmosfēriskajiem benzīns nemotoriem
Offline
Fandulis
12. Aug 2024, 22:22 #7808

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Vispār sākotnēji runa bija par suviem. Kodiaks ir huiņa, ja viņš maksātu kā fabija, būtu afigennijs.

Superbs labākais price/performance ar ko braucu no škodas. Kaut gan kā jebkuram auto ir savi prikoli, bet ja ir garantija, tad ok.

Kā jau rakstīju, ja vajag jaunu vai pabrauktu suv hibrīdu, iesaku notestēt santiku. Patēriņš gada griezumā bija ap 8l beņas.
Offline
protams
13. Aug 2024, 09:10 #7809

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


12 Aug 2024, 21:27:15 @Belluuns rakstīja:
Nu tad kāds gala verdikts? Ja ņemam kautkadu x budzetu, vecāks premiums vai jaunāka skoda? Vaitad superbs baigi atskiras no kodiaq ar kvalitati?

Jāskatās ar ko ticība atļauj braukt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
cipargalva
13. Aug 2024, 09:41 #7810

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


12 Aug 2024, 21:27:15 @Belluuns rakstīja:
Nu tad kāds gala verdikts? Ja ņemam kautkadu x budzetu, vecāks premiums vai jaunāka skoda? Vaitad superbs baigi atskiras no kodiaq ar kvalitati?

Neatšķiras, abiem tā ir vienādi slikta/laba (kā nu kurš to vērtē ).
Ja vajag suv klīrensu un ietilpību, tad Kodiaq šīs prasības izpilda perfekti.
Offline
Belluuns
13. Aug 2024, 11:28 #7811

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9627

Braucu ar: quattro

Audi sēžot nenāk vēmiens, bmw negribu. Grubas lai arī turpmāk nenāk vēmiens
Offline
cipargalva
13. Aug 2024, 11:42 #7812

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Par vēmienu grūti pateikt, paņem un pabrauc ar kādu.
Tikai nevajag gaidīt brīnumus.

No subjektīvās pieredzes varu pateikt, ka desmitgadīgs C7 bez pneimas brauc patīkamāk kā trīsgadīgs Superb ar visu DCC.
Cita lieta tomēr ir tā dinozaura vecums, kas rada strjomu par jebkuru tālāku izbraucienu.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 13 Aug 2024, 11:52:11 ]

Offline
subaru
19. Aug 2024, 23:14 #7813

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


11 Nov 2022, 11:52:41 @subaru rakstīja:
Tātad. Dacia Duster 2020 1.5 dīzelis 4x4
Dabūju 2020.g janvārī. Pilnāko komplektāciju.
Nupat jau sabraucu 100 000 km .. tatad garantija cauri.

Kādi remonti, uzturēšana un citi ieguldījumi?
1) aizmugurējā reduktora aizsargs (panna)
2) konkrētā laika automašīnām kaut kāds start/stop vārsts vai hujzin kas tāds ir uzmontēts uz izpūtēja trubas tieši zem vadītāja vietas. Un tas ir automašīnas zemākais punkts. Bija skaidrs, ka ar savu braukšanu tas būs pirmais, ko noraušu. Tāpēc aizbraucu uz I.N.Springs un tur man uztaisīja custom made aizsargu tam sūdam. Kalpo fantastiski!
3) lai arī dzinēja aizsargpanna jau ir no metāla jau no rūpnīcas, tomēr priekšējā bampera kante by default nav pārāk stipra un braucot pāri krūmiem un mazākiem kociņiem, tas bamperis sāka ciest. Tur nācās piepirkt metāla aizsargu tam.
4) Pie 60 000 priekšējo bremžu kluči - tos garantija nesedz
5) pie 90 000 pakaļējās bremzes bija jāmaina

Tākāk - kas pa garantiju sataisīts:
1) kaut kad uz 30 000 km šofera ķebļa stiprinājumi. Sāka ļurkāties. Teica, ka esot kaut kādu renault slimība - ja ķeblis visu laiku nolaists max uz leju, tad kaut kas tur sadilstot.
2) kaut kur uz 35 000 km pajuka turbīna. Servisā visi ahujā. Izrādās, ka kaut kāds svešķermenis ticis iekšā. Bet tā arī neatrada no kurienes tas svešķermenis tur būtu parādījies. Pa garantiju jauna turbīna + interkūleris
3) Uz 45 000 pa garantiju uzlika jaunu ģeneratora siksnas komplektu. Esošais kaut ko ļoti skaļi uzvedās.
4) Pie 60 000 - pa garantiju piekrāsoja durvju ailes. Tur dacia normāli nolažojusi - tur dažas durvju gumijas ir no stipri cietāka materiāla un sanāk, ka ailēs vietām noberžas krāsa. Sakrāsoja pa garantiju un uzlīmēja caurspīdīgo aizsargplēvi.
5) Apmēram tad pat pa garantiju noaminīja šofera beņķa padirseņa daļu - āda bija ieplaisājusi vienā malā. (nu tur mākslīgā āda, protams )
6) Ap 80 000 pa garantiju nomainīja abus stūres pirkstus + sataisīja savirzi.
7) ap 95 000 vēl pa garantiju kaut ko salaboja vadītāja stikla pacēlāja mehānismam - tāds gurdens bija palicis un arī nomainīja kardāna blīvslēgu kārbas galā.
Pa visu laiku kādas 2 reizes biju uz garantijas remontu saistībā ar AdBlue. Abas reizes kaut ko atjaunināja kompja programmā.

Kopumā normāls auto. Priekš pielietojuma, protams.
Adekvāts klīrenss, ļoti laba uzvedība mežos un pat dažādos bezceļos. Piekares artikulācija ļoti laba, kā arī approach and departure leņķi ir diezgan lieli - atiecīgi nerauj nost bamperi pie katra mazākā šķērsojamā grāvja.

Negatīvās vai ne tik pozitīvās lietas - beņķi. ĻOTI neērti sēdekļi (nu vismaz priekšā). Pēc 150 km jau sāk just, ka galīgi nav ērta sēdēšana. Pēc 300 km jau dirsa kantaina

Multimedia - nu tāds diezgan 2000šo gadu tamagoči. Bet nu ir android auto - pieslēdz telefonu un wazi ekrānā rāda, spotifaju spēlē un var bakstīties.

Kameras - arī gribētos labākas. Ja pa dienu vēl ir pietiekama redzamība, tad pa tumsu ir diezgan bezjēdzīga. Ja vēl kombinācijā ar to ,ak atpakaļgaitas lukturis ir tikai viens, ne pārāk spožs un novietots bampera apakšējā stūrī


Tā atskatoties, šķiet, ka auto ir pie dīlera bijis samērā daudz, bet nu arī grantiniekus un neceļus tas ir redzējis krietni vairāk kā vidējais auto Latvijā


Principā labs auto pielietojumam. Tagad jaunu auto ar funkcionējošu 4x4 nemaz nebūs tik viegli atrast. Nu tur landrovers kaut kāds, bet tam ir ceeeena un vēl apšaubāmāka uzticamība.
Ja doma ir braukt pa pilsētu vai tikai šosejām, tad dusteri nevajag pirkt.
Nu kaut kā tā




140 000 km manā valdījumā sabija.

no 'slimībām', kas izlīda - kardāna krustņi un gultnis ... aizvedu uz autocardan.eu un tur visu samainīja, bet teica, ka 4x4 dusteri te braucot ciemos, jo nu tie paši 140 000 arī esot priģels oriģinālajiem kardāniem.
Vēl - otro reizi dabūju mainīt stūres pirkstus.

pie 120 000 nācās nomainīt priekšā bremžu klučus un diskus

pie 130 000 sāka piebremzēt pakaļrats - trumuļos tur bēdīgs stāvoklis bija - nācās nomainīt aizmugurē visu, kas ar bremzēm saistīts.


nu tur pie 120 000 zobsiksnas, celiņsiksna... bet tas jau standarta plānota apkope.

Rezumē - pārsteigums par izturīgo piekari - stabilizatora bukses + stūres pirksti ir vienīgais, kas izbeidzās pa 140 000 ... nu labi - varbūt aizmugurējos amortizatorus prasītos nomainīt, jo ar pilnu auto mēdza kaut kur izsist cauri ... a tā - viss pārējais bez problēmām ... un tas ņemot vērā to, ka auto daudz dzīvoja pa grantenēm un neceļiem.
Offline
janexz
03. Sep 2024, 17:04 #7814

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4

Tiek izskatīti varianti iegādei Toyota C-HR 2024 vai Citroen C4. Ir kādam pieredze ar šiem? Kas ar citroen garantiju attiecībā pret toyotu, kaut kādi zemūdens akmeņi maybe
Offline
ATB
03. Sep 2024, 21:11 #7815

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


19 Aug 2024, 23:14:22 @subaru rakstīja:




Rezumē - pārsteigums par izturīgo piekari - stabilizatora bukses + stūres pirksti ir vienīgais, kas izbeidzās pa 140 000 ... nu labi - varbūt aizmugurējos amortizatorus prasītos nomainīt, jo ar pilnu auto mēdza kaut kur izsist cauri ... a tā - viss pārējais bez problēmām ... un tas ņemot vērā to, ka auto daudz dzīvoja pa grantenēm un neceļiem.


No sērijas "viena tante pieturā stāstija" sanāca parunāt ar vienu cilvēku, kurš stāstīja, ka dusteriem nenāk no iekšpuses arkās aizsargplastmasas - tā ir taisnība?
Viņš gan toreiz tur turpināja, ka vispār krāsojums tiem autiņiem arkās vismaz ir tik labs, ka pat tā plastmasa nav vajadzīga. Viņam esot parādīts viens Latvijas Valsts Mežu dusteris, kuram bijis jau pienācīgs vecums - arkas visas iekšpuses tīri feinas, jā no ārpuses buktes/švīkas kā jau ka pa mežu dragā, bet viņu pārsteidza tas, kā bez plastmasas aizsargiem tā arku iekšpuse var tik labi izskatīties neskatoties ne uz ko.
Offline
Ksneps
03. Sep 2024, 21:20 #7816

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar:


03 Sep 2024, 17:04:25 @janexz rakstīja:
Tiek izskatīti varianti iegādei Toyota C-HR 2024 vai Citroen C4. Ir kādam pieredze ar šiem? Kas ar citroen garantiju attiecībā pret toyotu, kaut kādi zemūdens akmeņi maybe


Ak svètà marija, tik ne citroen. Uzraksti man DM, ja interesē mana pieredze. Sazvanāmies, izstàstìšu. Reiz man bija c4. Vairāk kā >10 gadus.

[ Šo ziņu laboja Ksneps, 04 Sep 2024, 10:41:47 ]

Offline
subaru
05. Sep 2024, 08:36 #7817

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


03 Sep 2024, 21:11:20 @ATB rakstīja:

No sērijas "viena tante pieturā stāstija" sanāca parunāt ar vienu cilvēku, kurš stāstīja, ka dusteriem nenāk no iekšpuses arkās aizsargplastmasas - tā ir taisnība? ...


Priekšā ir plastmasa visā garumā/platumā. Aizmugurē konkrētajam modelim pa pusei plastmasa +/- no amortizatora līdz arkas apakšai bampera pusē.

Tur ir krāsojums un mastika. Jā - krāsa vietā arī tur, kur nav plastmasas.

Offline
Chainsaw
06. Sep 2024, 18:42 #7818

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

Kādam ir ar corollu gadījušās kkādas interesantas skaņas no priekšas? Nesaprotu vai tiešām jaunam auto kaut kas var priekšejā hadenē tā klabēt, reāli metāliska klaboņa pie straujāka sitiena pa hadeni
Offline
schiizo
06. Sep 2024, 21:19 #7819

Kopš: 22. Mar 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: ---

Pavisam svaigai ziemā klabēja stabilizatora atsaites/gumijas. Samainīja pa garantiju, esot kautkāda brāķa gumija, kas mīnusos sacietēja pārāk. Nebija gan metāliska skaņa.
Offline
BE23
15. Sep 2024, 21:32 #7820

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw

Ir kādam pieredze ar vag dq381, ka var “just” kā pārslēdzas ātrumi? Izteikti 2-3 un 3-4 pārējos nejūt.. dq250 man bija līdzīgi ar 2-3, ka tas tā tizli dažreiz slēdzās, bet nevarēja just to pārslēgšanu. Zinu, dsg būtu jāpārslēdzas nemaz nejūtot.
eļļa vēl nav mainīta, jo ir 80k, bet domāju nomInīt pirms 120k..
Nav katru reizi un izteiktāt braucot mierīgi.
Garantija vēl ir.
Cik pameklēju ārzemju forumus, tad problēma esot bieža. Citi risinot ar adaptāciju.
Ir pieraksts pie dīlera, bet domāju varbūt ir kāds saskāries.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo