Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
depo
09. Nov 2015, 08:53 #7801

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Īsāk sakot tur viss darbojas. Tas traktors tik nemaksā

[ Šo ziņu laboja depo, 09 Nov 2015, 08:54:12 ]

Offline
depo
09. Nov 2015, 10:32 #7802

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Sīpol, tas čalis kas pārlauza traktoru, tādu "foršu" sludinājumu (sešus reizē ) ielicis par godu dīlerim Čalis iedomājies, ka nopirks šito triperi mazo un ies rakšanas darbojas Viņš tak tam nav domāts, un protams tagad, ka dīleris vainīgs

Sludinājums

Sludinājumi 6 gab.

Cenšās dīlerim sliktu reputāciju uztaisīt

[ Šo ziņu laboja depo, 09 Nov 2015, 10:49:34 ]

Offline
karlsonss
09. Nov 2015, 10:45 #7803

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


09 Nov 2015, 10:32:17 depo rakstīja:
Sīpol, tas čalis kas pārlauza traktoru, tādu "foršu" sludinājumu (sešus reizē ) ielicis par godu dīlerim Čalis iedomājies, ka nopirks šito triperi mazo un ies rakšanas darbojas Viņš tak tam nav domāts, un protams tagad, ka dīleris vainīgs

ss.lv


kautkaads
Offline
dragijs
09. Nov 2015, 13:40 #7804

Kopš: 20. Aug 2004

Ziņojumi: 108

Braucu ar:


06 Nov 2015, 17:02:53 karlsonss rakstīja:
Ar ko atskiras lauksiamnieciibai domaats teleskops no lauksiamnieciibai nedomaata teleskopa?


Labi nesāksim konkurentu cīņas... DIECI ir pavisam cita politika - jo mazāk elektronikas jo labāk... un rez daļas ir pieejamas alternatīvas Spicer tilti, Bosch Rexroch hidraulika, IVECO dzinēji u.t.t nav klients piesiets dīlerim...

Būtiskākā atšķirība ir tieši izturībā- lauksaimniecības teleskopus projektē ar domu ka tam jāstrādā sezonas laikā 20 h dienā, tiek uzstādīti izturīgāki tilti, kārbas u.t.t kā arī veiktspēja- jaudīgāka hidraulika- ātrākam strēles darbam, max ātrums lielāks, dzinēja jauda un pieejamais aprīkojums cits - strēles amortizācijas, hidroizvadi visos galos; papildus skaņas izolācija, Grammer sēdekļi, piekabes bremzes, lielākas riepas u.t.t

Svarīgi ir skatīties atlikušo celtspēju, jo piem. 3,5t teleskops ar 2,5 kubu kausu nepastrādās... kaut gan 3,5 un 4,0t cenu atšķirība ir līdz 3000 EUR, hidraulika vismaz 140 L min un uz augšu- flow sharing joystiks, lai obligāti būtu revrss slēdzams arī uz joystika...
Offline
karlsonss
09. Nov 2015, 13:59 #7805

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:



dieci teleskops ir tas pats kaa nopirkt sev dzipu ssangjong kyron vai kaa to drankji sauca
Offline
depo
09. Nov 2015, 14:12 #7806

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Kas skaitās līderi? JCB un Manitou ?
Offline
karlsonss
09. Nov 2015, 14:32 #7807

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

es teiktu ka izturiibas zinjaa JCB ir ze best

Offline
o515
09. Nov 2015, 15:23 #7808

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Ja skatās teleskopu, tad man liekas Latvijā ir tikai trīs varianti: JCB (Stokker), Manitou (Intrac) un Merlo (Armuss).

Tas ir vadoties no uzņēmuma pieredzes to apkopēs un remontos, rezerves daļu pieejamības un paša teleskopa kvalitātes un izturības.

Pārējos iegādājas tie, kam cena ir svarīgāka par darba kvalitāti, ātrumu un var atļauties, ka tas aparāts nestrādā kādas tehniskas ķibeles dēļ. Nu vai arī ir ļoti lieli zīmola fani (cat, deutz fahr, utt.).
Offline
o515
09. Nov 2015, 15:43 #7809

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

P.S. Atceros, ka biju solījis Kombainu dienas 2012 rezultātus. Tad arī atradu viņus. Šeit var apskatīt: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5059666/Kom...ienas%202012.pdf
Offline
dragijs
09. Nov 2015, 15:46 #7810

Kopš: 20. Aug 2004

Ziņojumi: 108

Braucu ar:


09 Nov 2015, 15:23:34 o515 rakstīja:
Ja skatās teleskopu, tad man liekas Latvijā ir tikai trīs varianti: JCB (Stokker), Manitou (Intrac) un Merlo (Armuss).

Tas ir vadoties no uzņēmuma pieredzes to apkopēs un remontos, rezerves daļu pieejamības un paša teleskopa kvalitātes un izturības.

Pārējos iegādājas tie, kam cena ir svarīgāka par darba kvalitāti, ātrumu un var atļauties, ka tas aparāts nestrādā kādas tehniskas ķibeles dēļ. Nu vai arī ir ļoti lieli zīmola fani (cat, deutz fahr, utt.).



Un kur tad www.itr.lv ar DIECI?
Offline
dragijs
09. Nov 2015, 15:47 #7811

Kopš: 20. Aug 2004

Ziņojumi: 108

Braucu ar:


09 Nov 2015, 13:59:41 karlsonss rakstīja:


dieci teleskops ir tas pats kaa nopirkt sev dzipu ssangjong kyron vai kaa to drankji sauca


Drīkst uzzināt argumentus... vai tas tā viena tante teica...
Offline
karlsonss
09. Nov 2015, 15:58 #7812

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


09 Nov 2015, 15:47:13 dragijs rakstīja:

09 Nov 2015, 13:59:41 karlsonss rakstīja:


dieci teleskops ir tas pats kaa nopirkt sev dzipu ssangjong kyron vai kaa to drankji sauca


Drīkst uzzināt argumentus... vai tas tā viena tante teica...


uz papiira tur viss ir labi varbuut, bet kad reaali dziive tiek darbinaats, tad ne tuvu tam nav
Offline
o515
09. Nov 2015, 15:58 #7813

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


09 Nov 2015, 15:46:32 dragijs rakstīja:

09 Nov 2015, 15:23:34 o515 rakstīja:
Ja skatās teleskopu, tad man liekas Latvijā ir tikai trīs varianti: JCB (Stokker), Manitou (Intrac) un Merlo (Armuss).

Tas ir vadoties no uzņēmuma pieredzes to apkopēs un remontos, rezerves daļu pieejamības un paša teleskopa kvalitātes un izturības.

Pārējos iegādājas tie, kam cena ir svarīgāka par darba kvalitāti, ātrumu un var atļauties, ka tas aparāts nestrādā kādas tehniskas ķibeles dēļ. Nu vai arī ir ļoti lieli zīmola fani (cat, deutz fahr, utt.).



Un kur tad www.itr.lv ar DIECI?



Itr paši agrāk celtniecības Merlo tirgoja, ko laikam pats zini, jo cik saprotu, esi no itr.
Tad nu viņiem Merlo noņēma un viņi paņēma Dieci.
Nu un tad es visāduas jautras lietas dzirdēju, ko Itr pārdevēji par Armusu un Merlo bija stāstījuši Tas bija ļoti nekorekti, kas tika teikts, tāpēc šobrīd pret šo uzņēmuma vairs nav nekāda respekta.

Un par pašu Dieci, no klientiem, un ne tikai, daudz kas ir dzirdēts, bet to es šeit nestāstīšu, tas nebūs zolīdi.
Tas ir tieši kā Karlsons teica, ir, kas ar Bmw brauc, ir kam pietiek ar Ssang Yongu, un katrai no markām būs savs piekritēju pulks un pircēji.
Offline
o515
09. Nov 2015, 16:26 #7814

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:

Mazliet paskatījos, kas Diecim jauns.
Sludinājumā rakstat, ka Agri Plus 40.7 VS ir jaudīgākais un ātrākais savā klasē Pateikšu priekšā, ka Merlo ir 156 ZS jaudīgākajam Turbofarmer modelim. Un citiem ražotājiem ir vēl jaudīgāki motori
Viens, kas ir tiesa, ka hidraulika ir monstrāli jaudīga. Sludinājumā rakstīts 210 l/min. Tiesa nav pieminēts, kas tas ir kopā ar stūres hidrauliku Reāli tur ir kādi 170 l/min + kad var paņem no stūres.
Teici, ka elektronika Diecim nav. Sludinājumā pašiem rakstīts, ka ir Canbus sistēma, kas nozīmē, ka elektronikas tur droši vien ir pietiekoši

Tad nu salīdzināju Dieci Agri Plus 40.7 VS ar Merlo Turbofarmer 38.7-120. Speciāli Merlo paņēmu mazjaudīgāku un ar mazāku celtspēju, lai var saprast, ka īpaši lielas atšķirības nav.

Motora jauda: Dieci - 152 ZS, Merlo - 122 ZS;
Maksimālā celtspēja: Dieci - 4000 kg, Merlo - 3800 kg;
Celtspēja maksimālajā augstumā: Dieci - 2600 kg, Merlo - 3500 kg (TT modelim - 3800 kg);
Celtspēja pie maksimāli izbīdītas strēles: Dieci - 1400 kg, Merlo - 1600 kg;
Pašmasa: Dieci - 7 700 kg, Merlo - 7450 kg.

Kāpēc ir tāda atšķirība? Kāpēc Merlo ar mazāku pašmasu ceļ daudz vairāk?

Un lūk abu modeļu pacelšanas diagrammas, lai katrs pats var salīdzināt.

Dieci:


Merlo:


Un vēl viens knifs. Visiem lauksaimniecības teleskopiem Celtspējas diagrammas tiek veidotas pēc EN 1459/B standarta.
Diecis reti kad raksta to /B beigās, jo celtspējas diagramma ir pēc EN 1459/A standarta.
/A un /B atšķiras ar to, ka /A ir domāts dakšiniekiem, kas braukā pa noliktavu, vienmēr uz cietas un līdzenas virsmas, ar cietajām riepām. /B celtspēja tiek mērīta ar lauksaimiecības riepām, uz nelīdzenas virsmas, tātad reāli tā ir zemāka kā /A.
Offline
karlsonss
09. Nov 2015, 17:00 #7815

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

imho vajag nolikt blakus abus divus, uzlikt piem 1t uz dakshaam un tad abiem dariit vienlaiciigi divas vai 3 funkcijas (celt+biidiit kaatu+ gaazt kravu)

jo papiirs paciesh visu. ja jau butu tik labs, tad buutu pilna lv ar sho kruto iekraaveeju.

un kam reaali tie 160 zs vajadziigi?
kaa vinjam ir ar piekabju vilkshanu? necepaas hidraulika? manitou agraak bija jaaliek kautkaada speciaala cooling paka.
Offline
dragijs
09. Nov 2015, 17:13 #7816

Kopš: 20. Aug 2004

Ziņojumi: 108

Braucu ar:


09 Nov 2015, 17:00:17 karlsonss rakstīja:
imho vajag nolikt blakus abus divus, uzlikt piem 1t uz dakshaam un tad abiem dariit vienlaiciigi divas vai 3 funkcijas (celt+biidiit kaatu+ gaazt kravu)

jo papiirs paciesh visu. ja jau butu tik labs, tad buutu pilna lv ar sho kruto iekraaveeju.

un kam reaali tie 160 zs vajadziigi?
kaa vinjam ir ar piekabju vilkshanu? necepaas hidraulika? manitou agraak bija jaaliek kautkaada speciaala cooling paka.


Viss atkarīgs no attālumiem- hidrostatiku visātrāk uzkarsēt, powershiftu jāpacenšas, VARIO ļoti stipri jācenšas lai uzkarsētu - Latvijā vēl nav izdevies pat ar meža piekabi strādājot...
Offline
Sumo_DTS
09. Nov 2015, 20:55 #7817

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

o515 raksti vēl! patīkami lasīt kaut ko argumentētu saliktos paplašinātos teikumos
Offline
karlsonss
09. Nov 2015, 20:59 #7818

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Sumo kaads tev kraujamais riiks ir?
Offline
Kasparis
09. Nov 2015, 21:02 #7819

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

O515, kas ar McCormic notiek? Kādreiz bijāt dīleris, vai vēl joprojām? Vai var dabūt daļas vai servisu? utt?
Offline
Kasparis
09. Nov 2015, 21:04 #7820

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


09 Nov 2015, 20:59:13 karlsonss rakstīja:
Sumo kaads tev kraujamais riiks ir?


Labs apzīmējums
Bet patiesībā Tev taču neinteresē, vai ne?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo