Autors | Ziņojums |
buncix | 31. Jan 2011, 18:21 |
#7801
|
|
Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
31 Jan 2011, 17:16:23 RedCap rakstīja:
Sveiki manam BMW ir M50B25 motors, bet virsu stav M50B20 iepludes kolektors, drosele un sprauslas bet parejais viss ir 2.5, kompis, gaisa masas meritajs un protams pats motors Tatad cik jutams jaudas pieaugums butu ja uzliktu. M50B25 sprauslas, iepludes kolektoru, un droseli nu vienvaard sakot lai viss ir chotkaa
Nezinu kā tur ar sprauslām, bet m50b25 ieplūdes kolektors ir ar lielāku gaisa caurlaidību ka M50b20. Arī tavs ecu ir no rūpnīcas saregulēts prieks attiecīgā motora sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc manām domām šāda ieplūdes kolektora maiņa Tev varētu būt nogriezusi dažus zs nost. Mainot sprauslas ir jāpārprogramē ecu, citadi tas viss joks var slikti beigties dzinējam..., ja vien M50b25 un M50B20 nav vienadas sprauslas. Tas Tev janoskaidro pašam. |
Offline | |
|
karlitto | 31. Jan 2011, 20:06 |
#7802
|
|
Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 832
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
| e39, jaamaina stuures krustins
vai ir kaads mainiijis tikai pasu krustinju nevis visu stiena apakseejo dalju ar krustinju?
ja ir mainiijis - kaadi ir krustinjam izmeeri? kaa ar nostiprinaashanu - jo originaali ir aizliektas alumiinija malinjas, kuras nemot aaraa veco krustinu tiks nolauztas. varbuut iespeejams izfreezeet vai tml gropes sprostgredzeniem? |
Offline | |
|
Aivarss | 31. Jan 2011, 20:13 |
#7803
|
|
Kopš: 15. Nov 2010
Ziņojumi: 4
Braucu ar: 320ci
| Jautājums tāds - Man ir 01 gada e46 kupeja ar orģinālo pastiprinātāju bagāžniekā. (Cik sapratu tas ir kopā ar radio) Nomainīju tumbas, bet pastiprinātājs nevar pavilkt. Gribu pievienot citu. Varbūt kāds zin kurš no vadiem ir tā sauktais remote vads. Pārak daudz tur to vadu, jo man tur vēl tv tuneris un navigācija. Bildē aptuveni var redzēt. |
Offline | |
|
morris | 31. Jan 2011, 20:15 |
#7804
|
|
Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
|
31 Jan 2011, 20:13:14 Aivarss rakstīja:
Jautājums tāds - Man ir 01 gada e46 kupeja ar orģinālo pastiprinātāju bagāžniekā. (Cik sapratu tas ir kopā ar radio) Nomainīju tumbas, bet pastiprinātājs nevar pavilkt. Gribu pievienot citu. Varbūt kāds zin kurš no vadiem ir tā sauktais remote vads. Pārak daudz tur to vadu, jo man tur vēl tv tuneris un navigācija. Bildē aptuveni var redzēt.
Ja tu gribi tā pa vienkāršo, ņem ampu ar ''hi input'' un vieno pie vadiem kas iet uz skaļruņiem, tad nebūs arī problēmas ar remote vada pieslēgšanu.. Bet vispār jau pameklē pēc maģa modeļa pin shemas google... |
Offline | |
|
IGA_GOGA | 31. Jan 2011, 20:17 |
#7805
|
|
Kopš: 03. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 7
Braucu ar: Traktoru
| iesakiet price/performance amortizatorus un atsperers ielai un shad tad trasei.coiloveri neieklaujas budzhetaa bagaidaam. |
Offline | |
|
RedCap | 31. Jan 2011, 20:28 |
#7806
|
|
Kopš: 11. Mar 2010
No: Talsi
Ziņojumi: 124
Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu
|
31 Jan 2011, 18:21:26 buncix rakstīja:
31 Jan 2011, 17:16:23 RedCap rakstīja:
Sveiki manam BMW ir M50B25 motors, bet virsu stav M50B20 iepludes kolektors, drosele un sprauslas bet parejais viss ir 2.5, kompis, gaisa masas meritajs un protams pats motors Tatad cik jutams jaudas pieaugums butu ja uzliktu. M50B25 sprauslas, iepludes kolektoru, un droseli nu vienvaard sakot lai viss ir chotkaa
Nezinu kā tur ar sprauslām, bet m50b25 ieplūdes kolektors ir ar lielāku gaisa caurlaidību ka M50b20. Arī tavs ecu ir no rūpnīcas saregulēts prieks attiecīgā motora sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc manām domām šāda ieplūdes kolektora maiņa Tev varētu būt nogriezusi dažus zs nost. Mainot sprauslas ir jāpārprogramē ecu, citadi tas viss joks var slikti beigties dzinējam..., ja vien M50b25 un M50B20 nav vienadas sprauslas. Tas Tev janoskaidro pašam.
Nu itka es nopirku to motoru un bija jau uzlika virsu m50b20 ieplude ar sprauslam, bet kompis un viss parejais ir no m50b25 |
Offline | |
|
beerzinsh | 31. Jan 2011, 20:42 |
#7807
|
|
Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
spechuki detalju nr 9 lai apmainiitu ir jaanjem aaraa stikla molding jeb nee??? shoriit paskraapeeju ledu [ Šo ziņu laboja beerzinsh, 31 Jan 2011, 20:43:07 ] |
Offline | |
|
GS5000 | 01. Feb 2011, 01:02 |
#7808
|
|
Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 840
Braucu ar: under construction
| E34 aizmugurējās durvis sedanam un touringam ir vienādas? |
Offline | |
|
|
lybex | 01. Feb 2011, 01:14 |
#7809
|
|
Kopš: 01. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 120
Braucu ar: Zalu taxi
| Sveiki, spečuki
Jautājums tāds :
Varbūt kāds var noskaitīt iespējamos iemeslus kādēļ var par daudz vibrēt motors...
Pirmā doma bija neiet cilindrs un tika nomainītas sveces. Tiešām viena visticamāk bija mirusi. Bet problēma saglabājās. Itkā ir labāk, pie brīvgaitas vairs nevibrē. Vibrē, kad dod virsū gāzi, izspiežot sajūgu vai vienkārši robā ripinoties nekas nevibrē(pirms sveču maiņas gan vibrēja tukšgaitā ikpalaikam). Negrižot līdz galam, pat kkur pie 2k jau mēdz vibrēt. Principā ,pirmajos robos itkā nav tik traki, bet pieņemsim ja mauc uz kādiem 60 ar 5o robu un uzdod gāzi tad vibrē diezgan stipri. Tāda sajūta, ka varētu pie mazākiem apgriezieniem nebūt jaudas, bet vibrē arī pie lielākiem apgriezieniem tieši tā pat. Itkā vibrācija nedaudz samazinās, bet tas varbūt tāpēc ka motors pats pa sevi sāk ārdīties un tikai liekas, ka problēma nedaudz mazāka kļust...
Motors nekarst, negrab. skaļāks ir, bet tā nav graboņa... Kas tas varētu būt ? Vanoss ? Kārtējais mirušais dačiks vai vēl kāds brīnums ?
P.s Auto 99.g. 523i touring, manual.
Zinu, ka pastāv diagnostika, ļoti drīz pie tādas arī tiks. Bet varbūt kāds jau no pieredzes var uzreiz pateikt uz ko tas velk ?
|
Offline | |
|
Dzvile
| 01. Feb 2011, 01:19 |
#7810
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
01 Feb 2011, 01:14:28 lybex rakstīja:
Sveiki, spečuki
Jautājums tāds :
Varbūt kāds var noskaitīt iespējamos iemeslus kādēļ var par daudz vibrēt motors...
Pirmā doma bija neiet cilindrs un tika nomainītas sveces. Tiešām viena visticamāk bija mirusi. Bet problēma saglabājās. Itkā ir labāk, pie brīvgaitas vairs nevibrē. Vibrē, kad dod virsū gāzi, izspiežot sajūgu vai vienkārši robā ripinoties nekas nevibrē(pirms sveču maiņas gan vibrēja tukšgaitā ikpalaikam). Negrižot līdz galam, pat kkur pie 2k jau mēdz vibrēt. Principā ,pirmajos robos itkā nav tik traki, bet pieņemsim ja mauc uz kādiem 60 ar 5o robu un uzdod gāzi tad vibrē diezgan stipri. Tāda sajūta, ka varētu pie mazākiem apgriezieniem nebūt jaudas, bet vibrē arī pie lielākiem apgriezieniem tieši tā pat. Itkā vibrācija nedaudz samazinās, bet tas varbūt tāpēc ka motors pats pa sevi sāk ārdīties un tikai liekas, ka problēma nedaudz mazāka kļust...
Motors nekarst, negrab. skaļāks ir, bet tā nav graboņa... Kas tas varētu būt ? Vanoss ? Kārtējais mirušais dačiks vai vēl kāds brīnums ?
P.s Auto 99.g. 523i touring, manual.
Zinu, ka pastāv diagnostika, ļoti drīz pie tādas arī tiks. Bet varbūt kāds jau no pieredzes var uzreiz pateikt uz ko tas velk ?
Man troikai vibrēja līdz brīdim kamēr nenomainīju dzinēja paduškas
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
Montana | 01. Feb 2011, 01:24 |
#7811
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
01 Feb 2011, 01:02:18 GS5000 rakstīja:
E34 aizmugurējās durvis sedanam un touringam ir vienādas?
nav |
Offline | |
|
RENIO | 01. Feb 2011, 08:48 |
#7812
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
29 Jan 2011, 15:14:41 RENIO rakstīja:
Kāda būtu labāka līme (brands + cena), lai ielīmētu priekšējo logu?
|
Offline | |
|
Zinchux | 01. Feb 2011, 08:54 |
#7813
|
|
Kopš: 18. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 814
Braucu ar: un reizēm arī bez.
| Iespējams, ka lietotājs Lauriko Tev varētu palīdzēt šajā logu jautājumā. |
Offline | |
|
RENIO | 01. Feb 2011, 08:57 |
#7814
|
|
Kopš: 05. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4669
Braucu ar: 2 x bmw
|
01 Feb 2011, 08:54:25 Zinchux rakstīja:
Iespējams, ka lietotājs Lauriko Tev varētu palīdzēt šajā logu jautājumā.
Točna.
[ Šo ziņu laboja RENIO, 01 Feb 2011, 08:57:26 ] |
Offline | |
|
ruslanciks | 01. Feb 2011, 09:04 |
#7815
|
|
Kopš: 01. Feb 2011
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| kurš zina kas par problēmu bmw 525tds e39 nerada spidometrs un degvielas rādītājs |
Offline | |
|
dust | 01. Feb 2011, 09:08 |
#7816
|
|
Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
|
01 Feb 2011, 01:19:09 Dzvile rakstīja:
01 Feb 2011, 01:14:28 lybex rakstīja:
Sveiki, spečuki
VISUS LAIKU VIBRĒ
Man troikai vibrēja līdz brīdim kamēr nenomainīju dzinēja paduškas
Motora atbalsta spilveni ir pirmais ko skatītos es. Paksties vai viņi nav ar eļļu, vai vispār jau vaļā.
-----------------
|
Offline | |
|
|
DKristaps | 01. Feb 2011, 12:40 |
#7817
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Tātad ir radusies vēlme , veikt nelielus uzlabojumus , veikt e34 530i V8 karbas mainu uz mehāniku , interesē pērkot kārbu , kas vēl ir jānem no donora , lai to veiksmīgi varētu uzstādīt ?
Un kādas ir vēl nepiečamās detaļas un to cenas ?
|
Offline | |
|
Andris_323i
| 01. Feb 2011, 13:23 |
#7818
|
|
Kopš: 05. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1757
Braucu ar: štoku, cilindru un bloku
| man tad jautajums - ar elektroskuvekliem (sejai) var dzit matus? |
Offline | |
|
Trickster | 01. Feb 2011, 13:27 |
#7819
|
|
Kopš: 28. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 237
Braucu ar: 2 x 328
|
01 Feb 2011, 01:14:28 lybex rakstīja:
Sveiki, spečuki
Jautājums tāds :
Varbūt kāds var noskaitīt iespējamos iemeslus kādēļ var par daudz vibrēt motors...
Pirmā doma bija neiet cilindrs un tika nomainītas sveces. Tiešām viena visticamāk bija mirusi. Bet problēma saglabājās. Itkā ir labāk, pie brīvgaitas vairs nevibrē. Vibrē, kad dod virsū gāzi, izspiežot sajūgu vai vienkārši robā ripinoties nekas nevibrē(pirms sveču maiņas gan vibrēja tukšgaitā ikpalaikam). Negrižot līdz galam, pat kkur pie 2k jau mēdz vibrēt. Principā ,pirmajos robos itkā nav tik traki, bet pieņemsim ja mauc uz kādiem 60 ar 5o robu un uzdod gāzi tad vibrē diezgan stipri. Tāda sajūta, ka varētu pie mazākiem apgriezieniem nebūt jaudas, bet vibrē arī pie lielākiem apgriezieniem tieši tā pat. Itkā vibrācija nedaudz samazinās, bet tas varbūt tāpēc ka motors pats pa sevi sāk ārdīties un tikai liekas, ka problēma nedaudz mazāka kļust...
Motors nekarst, negrab. skaļāks ir, bet tā nav graboņa... Kas tas varētu būt ? Vanoss ? Kārtējais mirušais dačiks vai vēl kāds brīnums ?
P.s Auto 99.g. 523i touring, manual.
Zinu, ka pastāv diagnostika, ļoti drīz pie tādas arī tiks. Bet varbūt kāds jau no pieredzes var uzreiz pateikt uz ko tas velk ?
pie vainas ir indukcijas spoles. kādā no spolēm tinums ir sagājis uz īso. diagnostika palīdzēs. |
Offline | |
|
Driver | 01. Feb 2011, 13:29 |
#7820
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ne vienmer ir vaina (tikai) spolee (-es)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|