Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
buncix
31. Jan 2011, 18:21 #7801

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


31 Jan 2011, 17:16:23 RedCap rakstīja:
Sveiki manam BMW ir M50B25 motors, bet virsu stav M50B20 iepludes kolektors, drosele un sprauslas bet parejais viss ir 2.5, kompis, gaisa masas meritajs un protams pats motors Tatad cik jutams jaudas pieaugums butu ja uzliktu. M50B25 sprauslas, iepludes kolektoru, un droseli nu vienvaard sakot lai viss ir chotkaa

Nezinu kā tur ar sprauslām, bet m50b25 ieplūdes kolektors ir ar lielāku gaisa caurlaidību ka M50b20. Arī tavs ecu ir no rūpnīcas saregulēts prieks attiecīgā motora sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc manām domām šāda ieplūdes kolektora maiņa Tev varētu būt nogriezusi dažus zs nost. Mainot sprauslas ir jāpārprogramē ecu, citadi tas viss joks var slikti beigties dzinējam..., ja vien M50b25 un M50B20 nav vienadas sprauslas. Tas Tev janoskaidro pašam.
Offline
karlitto
31. Jan 2011, 20:06 #7802

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 832

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

e39, jaamaina stuures krustins

vai ir kaads mainiijis tikai pasu krustinju nevis visu stiena apakseejo dalju ar krustinju?

ja ir mainiijis - kaadi ir krustinjam izmeeri? kaa ar nostiprinaashanu - jo originaali ir aizliektas alumiinija malinjas, kuras nemot aaraa veco krustinu tiks nolauztas. varbuut iespeejams izfreezeet vai tml gropes sprostgredzeniem?
Offline
Aivarss
31. Jan 2011, 20:13 #7803

Kopš: 15. Nov 2010

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 320ci

Jautājums tāds - Man ir 01 gada e46 kupeja ar orģinālo pastiprinātāju bagāžniekā. (Cik sapratu tas ir kopā ar radio) Nomainīju tumbas, bet pastiprinātājs nevar pavilkt. Gribu pievienot citu. Varbūt kāds zin kurš no vadiem ir tā sauktais remote vads. Pārak daudz tur to vadu, jo man tur vēl tv tuneris un navigācija. Bildē aptuveni var redzēt.
Offline
morris
31. Jan 2011, 20:15 #7804

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:


31 Jan 2011, 20:13:14 Aivarss rakstīja:
Jautājums tāds - Man ir 01 gada e46 kupeja ar orģinālo pastiprinātāju bagāžniekā. (Cik sapratu tas ir kopā ar radio) Nomainīju tumbas, bet pastiprinātājs nevar pavilkt. Gribu pievienot citu. Varbūt kāds zin kurš no vadiem ir tā sauktais remote vads. Pārak daudz tur to vadu, jo man tur vēl tv tuneris un navigācija. Bildē aptuveni var redzēt.



Ja tu gribi tā pa vienkāršo, ņem ampu ar ''hi input'' un vieno pie vadiem kas iet uz skaļruņiem, tad nebūs arī problēmas ar remote vada pieslēgšanu.. Bet vispār jau pameklē pēc maģa modeļa pin shemas google...
Offline
IGA_GOGA
31. Jan 2011, 20:17 #7805

Kopš: 03. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Traktoru

iesakiet price/performance amortizatorus un atsperers ielai un shad tad trasei.coiloveri neieklaujas budzhetaa bagaidaam.
Offline
RedCap
31. Jan 2011, 20:28 #7806

Kopš: 11. Mar 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 124

Braucu ar: Sarkanu e36 ar 2.5i enginu


31 Jan 2011, 18:21:26 buncix rakstīja:

31 Jan 2011, 17:16:23 RedCap rakstīja:
Sveiki manam BMW ir M50B25 motors, bet virsu stav M50B20 iepludes kolektors, drosele un sprauslas bet parejais viss ir 2.5, kompis, gaisa masas meritajs un protams pats motors Tatad cik jutams jaudas pieaugums butu ja uzliktu. M50B25 sprauslas, iepludes kolektoru, un droseli nu vienvaard sakot lai viss ir chotkaa

Nezinu kā tur ar sprauslām, bet m50b25 ieplūdes kolektors ir ar lielāku gaisa caurlaidību ka M50b20. Arī tavs ecu ir no rūpnīcas saregulēts prieks attiecīgā motora sprauslām un ieplūdes kolektora. Pēc manām domām šāda ieplūdes kolektora maiņa Tev varētu būt nogriezusi dažus zs nost. Mainot sprauslas ir jāpārprogramē ecu, citadi tas viss joks var slikti beigties dzinējam..., ja vien M50b25 un M50B20 nav vienadas sprauslas. Tas Tev janoskaidro pašam.


Nu itka es nopirku to motoru un bija jau uzlika virsu m50b20 ieplude ar sprauslam, bet kompis un viss parejais ir no m50b25
Offline
beerzinsh
31. Jan 2011, 20:42 #7807

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:



spechuki detalju nr 9 lai apmainiitu ir jaanjem aaraa stikla molding jeb nee??? shoriit paskraapeeju ledu

[ Šo ziņu laboja beerzinsh, 31 Jan 2011, 20:43:07 ]

Offline
GS5000
01. Feb 2011, 01:02 #7808

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 840

Braucu ar: under construction

E34 aizmugurējās durvis sedanam un touringam ir vienādas?
Offline
lybex
01. Feb 2011, 01:14 #7809

Kopš: 01. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Zalu taxi

Sveiki, spečuki

Jautājums tāds :

Varbūt kāds var noskaitīt iespējamos iemeslus kādēļ var par daudz vibrēt motors...
Pirmā doma bija neiet cilindrs un tika nomainītas sveces. Tiešām viena visticamāk bija mirusi. Bet problēma saglabājās. Itkā ir labāk, pie brīvgaitas vairs nevibrē. Vibrē, kad dod virsū gāzi, izspiežot sajūgu vai vienkārši robā ripinoties nekas nevibrē(pirms sveču maiņas gan vibrēja tukšgaitā ikpalaikam). Negrižot līdz galam, pat kkur pie 2k jau mēdz vibrēt. Principā ,pirmajos robos itkā nav tik traki, bet pieņemsim ja mauc uz kādiem 60 ar 5o robu un uzdod gāzi tad vibrē diezgan stipri. Tāda sajūta, ka varētu pie mazākiem apgriezieniem nebūt jaudas, bet vibrē arī pie lielākiem apgriezieniem tieši tā pat. Itkā vibrācija nedaudz samazinās, bet tas varbūt tāpēc ka motors pats pa sevi sāk ārdīties un tikai liekas, ka problēma nedaudz mazāka kļust...
Motors nekarst, negrab. skaļāks ir, bet tā nav graboņa... Kas tas varētu būt ? Vanoss ? Kārtējais mirušais dačiks vai vēl kāds brīnums ?

P.s Auto 99.g. 523i touring, manual.

Zinu, ka pastāv diagnostika, ļoti drīz pie tādas arī tiks. Bet varbūt kāds jau no pieredzes var uzreiz pateikt uz ko tas velk ?

Offline
Dzvile
01. Feb 2011, 01:19 #7810

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


01 Feb 2011, 01:14:28 lybex rakstīja:
Sveiki, spečuki

Jautājums tāds :

Varbūt kāds var noskaitīt iespējamos iemeslus kādēļ var par daudz vibrēt motors...
Pirmā doma bija neiet cilindrs un tika nomainītas sveces. Tiešām viena visticamāk bija mirusi. Bet problēma saglabājās. Itkā ir labāk, pie brīvgaitas vairs nevibrē. Vibrē, kad dod virsū gāzi, izspiežot sajūgu vai vienkārši robā ripinoties nekas nevibrē(pirms sveču maiņas gan vibrēja tukšgaitā ikpalaikam). Negrižot līdz galam, pat kkur pie 2k jau mēdz vibrēt. Principā ,pirmajos robos itkā nav tik traki, bet pieņemsim ja mauc uz kādiem 60 ar 5o robu un uzdod gāzi tad vibrē diezgan stipri. Tāda sajūta, ka varētu pie mazākiem apgriezieniem nebūt jaudas, bet vibrē arī pie lielākiem apgriezieniem tieši tā pat. Itkā vibrācija nedaudz samazinās, bet tas varbūt tāpēc ka motors pats pa sevi sāk ārdīties un tikai liekas, ka problēma nedaudz mazāka kļust...
Motors nekarst, negrab. skaļāks ir, bet tā nav graboņa... Kas tas varētu būt ? Vanoss ? Kārtējais mirušais dačiks vai vēl kāds brīnums ?

P.s Auto 99.g. 523i touring, manual.

Zinu, ka pastāv diagnostika, ļoti drīz pie tādas arī tiks. Bet varbūt kāds jau no pieredzes var uzreiz pateikt uz ko tas velk ?



Man troikai vibrēja līdz brīdim kamēr nenomainīju dzinēja paduškas

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Montana
01. Feb 2011, 01:24 #7811

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !


01 Feb 2011, 01:02:18 GS5000 rakstīja:
E34 aizmugurējās durvis sedanam un touringam ir vienādas?
nav
Offline
RENIO
01. Feb 2011, 08:48 #7812

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


29 Jan 2011, 15:14:41 RENIO rakstīja:
Kāda būtu labāka līme (brands + cena), lai ielīmētu priekšējo logu?

Offline
Zinchux
01. Feb 2011, 08:54 #7813

Kopš: 18. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: un reizēm arī bez.

Iespējams, ka lietotājs Lauriko Tev varētu palīdzēt šajā logu jautājumā.
Offline
RENIO
01. Feb 2011, 08:57 #7814

Kopš: 05. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4669

Braucu ar: 2 x bmw


01 Feb 2011, 08:54:25 Zinchux rakstīja:
Iespējams, ka lietotājs Lauriko Tev varētu palīdzēt šajā logu jautājumā.

Točna.

[ Šo ziņu laboja RENIO, 01 Feb 2011, 08:57:26 ]

Offline
ruslanciks
01. Feb 2011, 09:04 #7815

Kopš: 01. Feb 2011

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

kurš zina kas par problēmu bmw 525tds e39 nerada spidometrs un degvielas rādītājs
Offline
dust
01. Feb 2011, 09:08 #7816

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


01 Feb 2011, 01:19:09 Dzvile rakstīja:

01 Feb 2011, 01:14:28 lybex rakstīja:
Sveiki, spečuki

VISUS LAIKU VIBRĒ


Man troikai vibrēja līdz brīdim kamēr nenomainīju dzinēja paduškas


Motora atbalsta spilveni ir pirmais ko skatītos es. Paksties vai viņi nav ar eļļu, vai vispār jau vaļā.

-----------------

Offline
DKristaps
01. Feb 2011, 12:40 #7817

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Tātad ir radusies vēlme , veikt nelielus uzlabojumus , veikt e34 530i V8 karbas mainu uz mehāniku , interesē pērkot kārbu , kas vēl ir jānem no donora , lai to veiksmīgi varētu uzstādīt ?

Un kādas ir vēl nepiečamās detaļas un to cenas ?

Offline
Andris_323i
01. Feb 2011, 13:23 #7818

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

man tad jautajums - ar elektroskuvekliem (sejai) var dzit matus?
Offline
Trickster
01. Feb 2011, 13:27 #7819

Kopš: 28. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: 2 x 328


01 Feb 2011, 01:14:28 lybex rakstīja:
Sveiki, spečuki

Jautājums tāds :

Varbūt kāds var noskaitīt iespējamos iemeslus kādēļ var par daudz vibrēt motors...
Pirmā doma bija neiet cilindrs un tika nomainītas sveces. Tiešām viena visticamāk bija mirusi. Bet problēma saglabājās. Itkā ir labāk, pie brīvgaitas vairs nevibrē. Vibrē, kad dod virsū gāzi, izspiežot sajūgu vai vienkārši robā ripinoties nekas nevibrē(pirms sveču maiņas gan vibrēja tukšgaitā ikpalaikam). Negrižot līdz galam, pat kkur pie 2k jau mēdz vibrēt. Principā ,pirmajos robos itkā nav tik traki, bet pieņemsim ja mauc uz kādiem 60 ar 5o robu un uzdod gāzi tad vibrē diezgan stipri. Tāda sajūta, ka varētu pie mazākiem apgriezieniem nebūt jaudas, bet vibrē arī pie lielākiem apgriezieniem tieši tā pat. Itkā vibrācija nedaudz samazinās, bet tas varbūt tāpēc ka motors pats pa sevi sāk ārdīties un tikai liekas, ka problēma nedaudz mazāka kļust...
Motors nekarst, negrab. skaļāks ir, bet tā nav graboņa... Kas tas varētu būt ? Vanoss ? Kārtējais mirušais dačiks vai vēl kāds brīnums ?

P.s Auto 99.g. 523i touring, manual.

Zinu, ka pastāv diagnostika, ļoti drīz pie tādas arī tiks. Bet varbūt kāds jau no pieredzes var uzreiz pateikt uz ko tas velk ?




pie vainas ir indukcijas spoles. kādā no spolēm tinums ir sagājis uz īso. diagnostika palīdzēs.
Offline
Driver
01. Feb 2011, 13:29 #7820

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ne vienmer ir vaina (tikai) spolee (-es)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo