Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 36 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Samsasi
19. Nov 2023, 15:40 #7801

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4585

Braucu ar:


19 Nov 2023, 14:18:36 @HiJaCKeR rakstīja:

19 Nov 2023, 14:05:57 @Samsasi rakstīja:

19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?


skaties km nevis gadu

20k eur un 80k km ir labaks dīls nekā 12k eur un 250k km

80 kkm pa pilsētu un 250 kkm pa šoseju, kurš ir tad labāks ?


Muļkīgs jautājums
Offline
cipargalva
19. Nov 2023, 16:10 #7802

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro


19 Nov 2023, 15:07:54 @sliir rakstīja:
Neņemtu N57 pat ja man pa velti dotu vai Igors Haits ar pistoli piedraudētu.

Kāpēc tīšām jākāpj uz grābekļa. Ir alternatīvas - Audi/VW V6, MB OM642, pat 5 cilindru Volvo (kas arī skan forši un ir maigāks par 4 cilindru).

Nu vag V6 nebūs jāmaina kloķene un šāles, bet viss pārējais tur tāpat ir .
Offline
kexxx
19. Nov 2023, 16:39 #7803

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12332

Braucu ar:

vispār, ja godīgi, problēna ar šālēm/kloķeni vācu premium zīmolam ir vnk kkas neiedomājams- man šķiet ar kko tādu tikai moskviču/žiguļu īpašnieki pirms 40-50 gadiem sastapās
Offline
Briize
19. Nov 2023, 16:40 #7804

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


19 Nov 2023, 16:10:38 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 15:07:54 @sliir rakstīja:
Neņemtu N57 pat ja man pa velti dotu vai Igors Haits ar pistoli piedraudētu.

Kāpēc tīšām jākāpj uz grābekļa. Ir alternatīvas - Audi/VW V6, MB OM642, pat 5 cilindru Volvo (kas arī skan forši un ir maigāks par 4 cilindru).

Nu vag V6 nebūs jāmaina kloķene un šāles, bet viss pārējais tur tāpat ir .

Kas tieši tam vag V6 ir tik ?
Offline
exlibris
19. Nov 2023, 16:44 #7805

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


19 Nov 2023, 16:39:26 @kexxx rakstīja:
vispār, ja godīgi, problēna ar šālēm/kloķeni vācu premium zīmolam ir vnk kkas neiedomājams- man šķiet ar kko tādu tikai moskviču/žiguļu īpašnieki pirms 40-50 gadiem sastapās


Tas gan. Izskatās ka labāk ar manām spējām ir ar golfu braukt ceļojumā nekā ar F11 uz darbu
Offline
Celkplesis
19. Nov 2023, 17:54 #7806

Kopš: 17. Mar 2017

Ziņojumi: 139

Braucu ar: SpaceQuest

Varbūt kādam interesē tuvākā laikā f11 kas nav lv tirgū vēl bijis, šogad ievests paša lietošanai. Īsti 260k 2016. Gads, motors gan 2.0d. Automāts, bixenons, balta āda, melnie griesti, lielais pro navi, parkingi , bluetooth, āķis. Ekoloģija vietās.
13k
Offline
cmax
19. Nov 2023, 18:51 #7807

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1074

Braucu ar:


19 Nov 2023, 15:14:35 @Locis rakstīja:
Nu nez,es ar diviem N57 nobraucis esmu ap 250k km ,iepriekšējam tagad ir pāri pa 400k un nekādas miņas par šāļu problēmām,turbīnām ,sprauslām. Es laikam vairāk paļaujos uz savu pieredzi,jo vismaz zinu ko esmu nopircis.
Bet nu redzot kādi jefi brauc ar kuposiem triperiem,apkopes gan jau netaisa ,tādu rokās arī gan jau citas markas netur. Vnk BMW ir iecienīts tādu vidu,kas grib lēkt augstāk par savu dirsu. Vēl jautājums vai to auto lieto kā paredzēts ,3.0d nav paredzēts aizbraukt uz darbu 5km un atpakaļ ,vai dronit pa pilsētu un 30 sekundes pabraukt uz 120 kmh.

Par (ne)atbilstību jāpiekrīt, jau e60 530d ir būvēts tam lai ērti kruizētu ātrumos, par kuriem lv sen jau ņem nost tiesības, uz/iespiest/apdzīt ir īslaicīga figņa. Tad nu tās spēkstacijas mirst luksoforu karos ar tekošām sprauslām, mūžīgām reģenerācijām un degvielu, kas atšķaidīta ar eļļu, karterī.
Offline
Aurius
19. Nov 2023, 19:00 #7808

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 157

Braucu ar:


19 Nov 2023, 16:44:38 @exlibris rakstīja:

19 Nov 2023, 16:39:26 @kexxx rakstīja:
vispār, ja godīgi, problēna ar šālēm/kloķeni vācu premium zīmolam ir vnk kkas neiedomājams- man šķiet ar kko tādu tikai moskviču/žiguļu īpašnieki pirms 40-50 gadiem sastapās


Tas gan. Izskatās ka labāk ar manām spējām ir ar golfu braukt ceļojumā nekā ar F11 uz darbu


Nehuja..... vnk vajag domāt līdzi un skatities ko pērk, nepazaudēt prātu saklausoties tirgoni. Un par skādi nenāks arī nosūtīt to CarVertical.
Offline
cipargalva
19. Nov 2023, 23:40 #7809

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro


19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 19 Nov 2023, 23:41:52 ]

Offline
Locis
20. Nov 2023, 00:00 #7810

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11235

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Par V6 TDI piekrītu,pilnīgi visam Tevis nosauktajam ir iets cauri, un viss līdz 200k ,izņemot sprauslas. Vienīgi aizmirsi pieminēt ,vai arī runā par jaunākiem,bet jau apmēram pie 100k sulojas kaut kas pie ķēžu vāka,slikts rupnicas hermētiķis vai tml To novērst var tikai ceļot ārā motoru. Starp citu ,saimniecība ir gan VAG v6 TDI un N57,tad es teiktu ka N57 mazak problēmas.
Offline
AndrisK
20. Nov 2023, 00:03 #7811

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu


19 Nov 2023, 23:40:32 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.

Bet ko tad vispār var pirkt, ja gribās normāla izmēra auto ar normāla izmēra dzinēju Te paklausoties neko nedrīkst pirkt ja nav lieki 3k € ko uzreiz ielikt dzinējā
Offline
markelis
20. Nov 2023, 07:30 #7812

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12933

Braucu ar: eFku


20 Nov 2023, 00:03:10 @AndrisK rakstīja:

Bet ko tad vispār var pirkt, ja gribās normāla izmēra auto ar normāla izmēra dzinēju Te paklausoties neko nedrīkst pirkt ja nav lieki 3k € ko uzreiz ielikt dzinējā


pirkt var visu kas patiik. tikai nu jaareekjinaas ka taadu mashiinu kaa 124 mersis vairs nav. un ja taas nosaciitaas 3k ir probleema, tad cilveeks taadu mashiinu nevar atljauties.
Offline
martins_usars
20. Nov 2023, 07:34 #7813

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Vajag vēlmes samērot ar iespējām Gluži kā nav lemts katram naudu nopelnīt, nav lemts visiem braukt ar premium. Ja gribas lielu un uzticamu mašīnu, jāpērk Toyota Camry. Ja gribās, bet makā svilpo vējš, jāpievalda savi instinkti, neesam jau dzīvnieki
Offline
Ksneps
20. Nov 2023, 08:00 #7814

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1399

Braucu ar:

Braucu ar Mersi un motoram NEKO neesmu remontējis. Tikai apkopes: eļļa un filtri. Un tā jau drīz būs 7 gadi. Nobraukums jau 315tkm. Domāju, neviens to motoru visā tā dzīvē nav remontējis. Nekas arī neliecina, ka būtu kaut kas jāaiztiek.

Ā, mainīju 1 kvēlsveci un sprauslai paplāksni/šaibu. Drīz tam auto būs 20 gadi.
Offline
xn3x
20. Nov 2023, 08:53 #7815

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.
Offline
michals1
20. Nov 2023, 09:46 #7816

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


20 Nov 2023, 08:53:54 @xn3x rakstīja:

19 Nov 2023, 13:45:28 @Briize rakstīja:
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā

Paskaties kaut ko ar b47 motoru.
Testēju vienu f31 ar b47, bija DAUDZ klusāks un nevibrējošāks par daudziem 4cyl f10/11.
Iespējams svaigāks b47 ne tikai mazāk vibrēs, bet arī faktiski vērsies labāk par nojātu n57.


Nezinu kas jums tur vibrē,man šis dzinējs strādā ideāli,ne mazāko pretenziju.
B47C20T0
Offline
Samsasi
20. Nov 2023, 10:13 #7817

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4585

Braucu ar:


20 Nov 2023, 00:03:10 @AndrisK rakstīja:

19 Nov 2023, 23:40:32 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.

Bet ko tad vispār var pirkt, ja gribās normāla izmēra auto ar normāla izmēra dzinēju Te paklausoties neko nedrīkst pirkt ja nav lieki 3k € ko uzreiz ielikt dzinējā


A ko citu gribi no zemākās cenas speciālistiem?
Offline
Kaross
20. Nov 2023, 10:49 #7818

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Nov 2023, 23:40:32 @cipargalva rakstīja:

19 Nov 2023, 16:40:00 @Briize rakstīja:
Kas tieši tam vag V6 ir tik ?

Pie atbilstoša nobraukuma pārāk daudz.
Lai nomainītu ķēdes, jāceļ ārā motors. Pie viena visticamāk nāksies nojaukt starp galvām visu līdz blokam, jo gan jau tecēs eļļas dzesētājs un/vai filtra korpuss. Ja arī vēl netek, tad ar ļoti lielu varbūtību tūlīt sāks. Vēlams uzreiz tikt galā arī ar turbīnu, jo tikai šobrīd tai var civilizētā veidā piekļūt. Ja to visu sapluso, tad tur ātri vien nonāk līdz tiem pašiem 3k+ nemaz neiesaistot sprauslas un dpf.


Es teikšu bullshit!

1. Motoru nekad neceļu ārā, visu tam VAG var izdarīt tāpat kā BMW uz mašīnas.
2. Eļļas dzesētāja blīves un gumijas mainam salīdzinoši bieži šiem dzinējiem. Ar visām blīvēm un darbu sanāk ap 400e. N57 viens sūda kloķenes skriemelis maksā 400e. VAG ar to vismaz problēmas ir daudz, daudz retāk. N57 tāpat ir eļļas dzesētājs, kuram tek blīves. Tās ir nedaudz ātrāk samainīt kā VAG. Vienīgais pluss.
3. Turbīnu noraut tam VAGam ir pāris stundas. Tas nav uzmanības vērts topiks.
4. Sprauslas un DPF ir arī BMW.
5. VAGam nav beigtu kloķeņu, šāles. Tie ir daudzi tūkstoši.

Būtībā nenosauci neko tādu kritisku. VAG sanāks daudz, daudz lētāk kā braukt ar N57.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
20. Nov 2023, 10:51 #7819

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Lūdzu, bilde. Lieki laikam būs teikt vēl, ka VAGam ķēdes iet 350-400k km salīdzinot ar N57.

Te ir vienos vārtos N57 pret VAG V6.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cipargalva
20. Nov 2023, 11:52 #7820

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro

Vēl pirms pāris gadiem tu pats deklamēji, ka nah sipties un ārā jāceļ gan vaga V6, gan N57. Cik tagad sanāk ķēdes plus dzesētājs?

Kā ar 200kw versijām? Bezproblēmu motors?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo