Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: Viss par E28

AutorsZiņojums
Osels
27. May 2009, 20:07 #781

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:


27 May 2009, 20:05:06 vicha3 rakstīja:

27 May 2009, 20:00:34 Osels rakstīja:
man jau arī liekas ka ar 1 vadu ir..


jaa, es arii itkaa skatiijos bij ar vienu vadu. shitik vecam (85.gada) man taa liekaas nenaak ar apsildi.


gluži manas domas!
Offline
vicha3
27. May 2009, 20:08 #782

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti

vieniigi, kad pagaazee taa normaali, tad autinjsh knapi turas pie dziiviibas uz ljoti maziem apgriezieniem un, kad piespiezh pedaali, tad noslaapst..pirmaa doma bij zonde, jo redzeeju, kaada vinja izpuvusi..ieliku no audi qoupe quattro, bet nezinu vai taa ar nav beigta..
Offline
Modrs
27. May 2009, 20:20 #783

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

kurā izplūdes sistēmas vietā jums 1-vada zondes ir novietotas?
Offline
Sternwolf
27. May 2009, 21:11 #784

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2187

Braucu ar: izslēgtu DSC


27 May 2009, 20:08:19 vicha3 rakstīja:
vieniigi, kad pagaazee taa normaali, tad autinjsh knapi turas pie dziiviibas uz ljoti maziem apgriezieniem un, kad piespiezh pedaali, tad noslaapst..pirmaa doma bij zonde, jo redzeeju, kaada vinja izpuvusi..ieliku no audi qoupe quattro, bet nezinu vai taa ar nav beigta..

pie gaisa mērītāja garām nekur nepūš?
Offline
no1kostjan
27. May 2009, 23:05 #785

Kopš: 27. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e28,e30cc

Offline
R_BERGS
27. May 2009, 23:08 #786

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16498

Braucu ar:


27 May 2009, 23:05:06 no1kostjan rakstīja:


Ti tut

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
no1kostjan
27. May 2009, 23:13 #787

Kopš: 27. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e28,e30cc

blin na sajte-jura kiseljev-posovetoval.
Offline
Varemix
27. May 2009, 23:14 #788

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis


27 May 2009, 23:13:04 no1kostjan rakstīja:
blin na sajte-jura kiseljev-posovetoval.

i 4to on tebje posovetoval, delatj novih topikov nashot zolotoi lapati?

nashot s80 -
+1 tebje

[ Šo ziņu laboja Varemix, 27 May 2009, 23:21:53 ]

Offline
no1kostjan
27. May 2009, 23:31 #789

Kopš: 27. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e28,e30cc

ati za1500ls-poprobuj sobratj takuju laaapatu:kozha,vedro kraski,tv,dvd i t.d.
Offline
vicha3
29. May 2009, 20:27 #790

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


27 May 2009, 20:20:52 Modricimus rakstīja:
kurā izplūdes sistēmas vietā jums 1-vada zondes ir novietotas?

zonde atrodas izputeja sazarojuma vieta - tur kur no divam trubam aiziet viena.
Offline
vicha3
29. May 2009, 20:29 #791

Kopš: 14. May 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 611

Braucu ar: kūti


27 May 2009, 21:11:46 Sternwolf rakstīja:

27 May 2009, 20:08:19 vicha3 rakstīja:
vieniigi, kad pagaazee taa normaali, tad autinjsh knapi turas pie dziiviibas uz ljoti maziem apgriezieniem un, kad piespiezh pedaali, tad noslaapst..pirmaa doma bij zonde, jo redzeeju, kaada vinja izpuvusi..ieliku no audi qoupe quattro, bet nezinu vai taa ar nav beigta..

pie gaisa mērītāja garām nekur nepūš?

itka nepush. nevaru saprast isti kas un kaa..
Offline
majmuni
02. Jun 2009, 11:04 #792

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar:

Kaut kadi krami no e28
http://foto.inbox.lv/vana18/05-08-2008
spoilers no e28(gumija)
http://foto.inbox.lv/vana18/Spoiler
Offline
Rikardo333
05. Jun 2009, 19:50 #793

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss

Kāds varētu pateikt cik sarežģīti ir pārtaisīt e 28 524 d uz 524 td.Turbīna un izplūdes kolektors ir.Vairāk interesē kas ir ar degvielas sūkni-vai tas ir viss jāmaina vai tikai jāuzliek augšiņa no td sūkņa.Vai būs kur pieslēgties priekš turbīnas eļļošanas?It kā turbo dīzeļiem (nezinu kā BMW) esot smidzinātāji kuri smidzina eļļu uz virzuļiem un dzesē tos?
Offline
nekaads
05. Jun 2009, 20:11 #794

Kopš: 15. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 799

Braucu ar: pirkstu

turbiinai ellja iet no skruuves kas ir blakus eljjasfiltram, taadai vajag buut arii parastajam diizelim. un uz virzuljiem smidzina ellju.liidz ar to arii pashi virzulji ir drusku savaadaaki-saanos tajaa vietaa ir mazs robs.teoreetiski bez taa var arii iztikt.
Ps-ar ellju elljo nevis dzesee.
Offline
Rikardo333
05. Jun 2009, 20:37 #795

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


05 Jun 2009, 20:11:20 duff rakstīja:
turbiinai ellja iet no skruuves kas ir blakus eljjasfiltram, taadai vajag buut arii parastajam diizelim. un uz virzuljiem smidzina ellju.liidz ar to arii pashi virzulji ir drusku savaadaaki-saanos tajaa vietaa ir mazs robs.teoreetiski bez taa var arii iztikt.
Ps-ar ellju elljo nevis dzesee.

Kā tur ir ar to sūkni?Man būs kur pievienot to vakuuma trubiņu?
Offline
e28addicted
06. Jun 2009, 12:48 #796

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:

kāds var palīdzēt, kas pa huiņu, kjip - ierūcinu mašinu motors iegriežās līdz 3.5 k/rpm pastāv kaadas 3 sekundes taa un noslāpst, bet ja uzgāzē tad kad krītas apgriezieni atkal uzkāpj 3.5 k pastāv 3 sec. un slāpst nost tas pēctam, kad nomainīju to idle regulatoru, jo vecais bija beigts (tā vismaz vecis teica, kad pirku mašīnu) un mašīna slāpa nost tuksgaitā braucot mašīna iet normāli P.S. m20b20 motronic
Offline
nekaads
06. Jun 2009, 13:32 #797

Kopš: 15. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 799

Braucu ar: pirkstu

izklausaas taa,ka degviela vnk buutu beigusies
Offline
e28addicted
06. Jun 2009, 13:44 #798

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


06 Jun 2009, 13:32:13 duff rakstīja:
izklausaas taa,ka degviela vnk buutu beigusies
traks esi tik debīls neesmu bākā ir ap 10l
Offline
e28addicted
06. Jun 2009, 21:47 #799

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1571

Braucu ar:


06 Jun 2009, 12:48:11 e28addicted rakstīja:
kāds var palīdzēt, kas pa huiņu, kjip - ierūcinu mašinu motors iegriežās līdz 3.5 k/rpm pastāv kaadas 3 sekundes taa un noslāpst, bet ja uzgāzē tad kad krītas apgriezieni atkal uzkāpj 3.5 k pastāv 3 sec. un slāpst nost tas pēctam, kad nomainīju to idle regulatoru, jo vecais bija beigts (tā vismaz vecis teica, kad pirku mašīnu) un mašīna slāpa nost tuksgaitā braucot mašīna iet normāli P.S. m20b20 motronic
Offline
-ATAMAH-
08. Jun 2009, 14:52 #800

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Pardoshu TURBO KITU no М-102 dzineja prieksh М30 3.5 dzineja uz 350-370z.s.!

Kits: Izpludes kollektors, vadi, regulejamais vestgeits, interkullers, gaisameritais (М-102), dzineja vadibas bloks (ar chipu uz 350-370z.s. kopa ar 6-gab. 370сс sprauslam prieksh tam lietam) ub truubas kuras nak no turbinai liidz kulleram un no kullera liidz iepludes kollektoram!

Ar tishi shito viso komplektu un K27/K29 turbinaj pie 0.8bar busta pilnigi uz stok dzineja uz stenda uzradija 354z.s.!

Vajadziga tikai: Pasha turbina un eljas sistema prieksh vinjaj!


Ceena: 385Ls (550EUR)!

Mob. 26781919 vai rakstiet PM!







Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo