Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 37 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
Briize
24. Jan 2025, 11:21 #781

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 721

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Jan 2025, 11:12:14 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 11:07:14 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 10:30:24 @Amphiney rakstīja:

24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt

Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.

Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.

baigi daudz, rekur tepat vīri gāja ar VAgiem un vairāk km un reizes 10 mazāk.
varbūt tam G30 arī 300k km+?

Man jau laikam nav jēga šeit rakstīt, ka to auto no visiem galiem esmu pārbaudījis attiecībā uz nobraukumu un tas ir oriģināls, tāpat te powers savās labākajās tradīcijas bļays, ja tītenis ar 500k km noskrējienu...


viiri, meegjinam saprast:
a. auto ar videejo 60km/h pie 60kkm nobraukuma buus 1000 motorstundas;
b. auto ar videjo 15km/h pie 60kkm nobraukuma buus 4000 motorstundas;
c. auto, kas braucis pa banjiem, ar korekti straadajoshu dzineju - teoreetiski [ar pamazu iespeejamiibu] DPF var buut labaa tehniskaa kaartiibaa pie tiem 190kkm. Ja auto ir bijushas sprauslu probleemas, kaut termostats nestraaadaajosh, kaut nepareizs braukshanas profils, tas DPF buus izdemoleets jau pie 50...100kkm.
No shaada aspekta - peerkot jaaskata diizels nevis ar mazu nobraukumu, bet lielu videejo aatrumu/mazam motorstundaam un labu DPF [labs noziimee - MP reizes 100+ zem tresholda].

Jā par šo pilnība piekrītu !
Offline
Briize
24. Jan 2025, 11:29 #782

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 721

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


24 Jan 2025, 11:22:26 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 11:19:41 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 11:03:43 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt

Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.

Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.


apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.

Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti !


tieshaam?
klau, tu tachu neesi 17gadnieks, ne? Cik atceros, gana logjiskaa vecumaa/domaajosh.
Tu taa arii neesi sapratis, ka ar shaadu MP/DPF tu indee savas, savu siichu, sievas plaushas? Katru reizi, kad iesleedz to sportisko diizeli.
Tieshaam to ir tik sarezgjiiti aptvert? Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?

Goda vaards, lasot shaadus postus, man top skaidrs - dumjaakajiem ir jaapspraagst. Taa ir dabiskaa izlase. Tas suudiigaakais - arii tie, kas teemu saprot, tiek indeeti. Bet, lauvas devu tomeer sanjem pashi smirdeklju iipasnieki, tas priecee.

Kaspich tas tu ? Ja jā, varam satikties atrādīšu auto izplūdes galus, varēsi nostāties blakus un paostīt vai tur nāk kaut kas slikts laukā vai nē ?!
Es pat adblue aktīvo bāku jaunu oriģinālo uzliku pirms gada, a čoms tikko savam 2018.g 5serijas GT ar mazāku nobraukumu izprogrammēja ārā... Man nevajag piesieties es visu ļoti labi saprotu un auto vienmēr uzturu tehniski labā stāvoklī un tā kā to oriģināli paredzējis ražotājs. Mans auto ne tuvu nav tik kaitīgs kā jau liela daļa efkas ar melniem skursteņiem nemaz nerunājot par visādiem e46, e60, e70 kūpošiem šrotiem, tieciet no sākuma galā ar tiem un tad variet bočkas kaķīt manā virzienā...


piedod, es lasu sho un saprotu - tas ir PIZDJEC!
kaut kaada wtf sajuuta.

pasaki, kam jaanotiek, lai tu speetu aptvert, ka MP nav NEKAADS sakars ar kveepiem! Taas ir NEREDZAMAS, BEZ smakas, BEZ kraasas.
Tev TA sameera lielu sho daljinju apjomu, tu aicini skatiit izpuuteeja galus

Nee, piedod, kaut arii dumums neesot lipiigs, es neteereeshu ne sekundi savas dziives komunicejot ar ljoti dumu cilveeku. Piedod par tieshumu.

Jā ļoti iespējams ir tā ka tu saki, bet tiešām ir tā ka stāvot aiz mana auto, kad dzinējs ir uzsilis tur laukā nenāk nekas, reizēm varbūt kāds kondensāta tvaiks no adblue šķidruma pārstrādes. Tas kas man nav saprotams, ka tu manu auto noliec kā lielāko draudu sabiedrības veselībai, ka pa ielām masveidā vizinās visadi kadri ar veciem dīzeļbembjiem, kuriem ir downpipe un laukā nāk tāds melnu kvēpu mākonis, ka cauri nevar redzēt, bet lūk tas lielais drauds ir mans G30 ar savām 144000/cm3 smalkajām izplūdes gāzu daļiņām - attopies draugs ! Un jā ja vajadzēs, visu samainīšu un saremontēšu ar jaunām oriģinālām detaļām, neko laukā neravēšu ! Paldies par diskusiju !

[ Šo ziņu laboja Briize, 24 Jan 2025, 11:30:14 ]

Offline
Zalespljavejs
24. Jan 2025, 11:33 #783

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: tautas auto

Kā jau gaidāms, Kaspich jau kārtējo reizi atmetās. Es saprotu, ka vēlies būt Robins Huds un glābt pasauli no indīgajām MP daļiņām, bet risinājums nebūs tik vienkāršs kā tu to iedomājies.
Offline
Mixzzz
24. Jan 2025, 11:34 #784

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2855

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


24 Jan 2025, 10:45:14 @Elviss rakstīja:

24 Jan 2025, 10:39:03 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 10:30:13 @smudo rakstīja:

24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto


Smird ne jau dēl DPF neesamības, bet tādēļ, ka kopā ar DPFu likvidēts arī katalizators + tiem auto vēl galīgā pakaļā degvielas sistēma un citas lietas, kas noved pie nepareiza degvielas maisījuma un tā sadegšanas, kas rada to milzīgo smaku.

Man arī nav skaidrs, kādēļ uz pre 2013. gada auto neattiecina šo pārbaudi, jo tiem arī jābūt ar kvēpu filtriem. Gan jau tādēļ. ka lielai daļai no tiem remonts izmaksātu pusi to auto vērtības, kas izsauktu plašu neapmierinātību to auto īpašniekos un cer, ka ar laiku tie pazudīs paši no ielām. Lai gan reāli tā dīzeļu paaudze var braukt arī miljonu, ja veic apkopes - tur tikai rūsa viņus var noņemt no trases.


kaapeec neattiecas paarbaude?
elementaari.
kameer citaas valstiis [pat leishos] saprata, ka MP indee plaushas un jau sen strikti bija nolemts, ka MP kontrolees, pie mums visi izlikaas, ka mums plaushas ir ar muuzha garantiju.
Atieciigi, sheit saveda simtus tuukstoshu nopistenju, kam vien vareeja, izraveeja tos DPF.
Un tagad iedomaajamies - gada laikaa 300.000 mashiinaam jaauzstaada DPF.
a. neviens pat sarazhot nespeej;
b. no aprites/budzeta uz eksportu aiziet kaadi 100mil EUR, piedevaam, skarbi lielaakaa dalja - iisterminja risinaajums, jo tiek likti ''analogi'';
c. veel kaadi 100mil aizpeld par sprauslam, u.c. suudiem;
d. servisi - straadaa 24/7, pilniigaa melnajaa;
e. nenormaali zelj/plaukst kreisie kantori, kas uz skati liek kaut kaadus pagaidu DPF;
f. kapeikpishi no visiem regjioniem pulceejas pie saJmes, lai sistu logus ar akmenjiem, jo vinjiem neljauj cieniijami apspraagt.

Mees visi kopaa izveeleejaamies saindeet savas un savu beernu plaushas.
Un par teemu - nav nekas traks.
Peedeejos paardesmit gados smeekjeetaaju skaits ir nokrities NTAAS reizes.
Tajaa pat laikaa - plaushu veezis [gan relatiivi pret citiem veezha veidiem, gan absoluutajos ciparos] tikai kaapj. Nez gan, kaapeec.


Nu par smēķēšanu neesmu tik pārliecināts. Ja klasisko tabaku smēķē mazāk, tad tos elektro sūdus velk krietni vairāk. Un tas vēl lielāks štrunts.
Gribi pamatot savu domu graudu? Kas tieši viņos ir sliktāks? Kkā pētījumos uzpeld tas, ka tieši 90-95% mazāk kaitīgs(nejaukt ar nekaitīgs).
Offline
Briize
24. Jan 2025, 11:36 #785

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 721

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Labi kungs jums taisnība ! Braukšu nākamnedēļ uz servisu visu pēc kārtas nomainīt ieguldot 5k euro !
Offline
Mixzzz
24. Jan 2025, 11:37 #786

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2855

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


24 Jan 2025, 11:16:08 @Frostijs rakstīja:
Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē..
Tie pa garantiju tiks taisīti līdz nelabumam, līdz ražotājs izdomās atrisināt problēmu. Ticu, ka kāds piespiedīs dīleri/ražotāju šo problēmu risināt, ja nevarēs iziet TA.
Offline
Zalespljavejs
24. Jan 2025, 11:37 #787

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: tautas auto


24 Jan 2025, 11:36:46 @Briize rakstīja:
Labi kungs jums taisnība ! Braukšu nākamnedēļ uz servisu visu pēc kārtas nomainīt ieguldot 5k euro !


Labāk jau vispār pa taisno uz šrotu. Jo kaitējums jau ir radīts un tas ir neizbēgams.
Offline
Mizx
24. Jan 2025, 11:57 #788

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6446

Braucu ar:


24 Jan 2025, 11:37:37 @Mixzzz rakstīja:

24 Jan 2025, 11:16:08 @Frostijs rakstīja:
Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē..
Tie pa garantiju tiks taisīti līdz nelabumam, līdz ražotājs izdomās atrisināt problēmu. Ticu, ka kāds piespiedīs dīleri/ražotāju šo problēmu risināt, ja nevarēs iziet TA.
Tā vajadzētu būt. Iespējams, ka kaut kas nestrādā. Pašam savulaik bija pieredze ar dīzeļgeitas VW, kam pāris mēnešus pēc garantijas beigām visa ekoloģija aizgāja pa pieskari, jo ar sprauslām izrādījās problēma utt.. Tā kā garantija beigusies, tad neko, bija jālabo pašiem. Bet, ja TA būtu veikti šie mērījumi, iespējams paspētu vēl garantijas laikā aizsūtīt atpakaļ, lai visu sataisa. Kā saprotu, šis tomēr der arī kā indikators par to, ka kaut kas nav īsti labi un varētu uzķert problēmu pirms visa izplūdes sistēma pagalam. Viss slikti neiestājas pēkšņi, bet sakrājas līdz auto neiet.
Offline
RaL
24. Jan 2025, 12:03 #789

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3721

Braucu ar: kruīzu


24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:
Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?



no šī gada vairs pat uzlīmes nav, bet tikai ieraksts csdd datu bāzē
Offline
kkas
24. Jan 2025, 12:04 #790

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9483

Braucu ar: Alfu


24 Jan 2025, 11:37:37 @Mixzzz rakstīja:

24 Jan 2025, 11:16:08 @Frostijs rakstīja:
Ja tiešām tik traki ir ar tām indīgām gāzēm, tad ko darīt knapi no salona izbraukušiem Renault, citroen un citu tādu segmentu autiņiem, kuri ar 20k nevar apskati iziet?
CSDD inspektors veicot pārbaudi teica, ka ducis ar šādiem autiņiem palika ar ierakstu apskatē..
Tie pa garantiju tiks taisīti līdz nelabumam, līdz ražotājs izdomās atrisināt problēmu. Ticu, ka kāds piespiedīs dīleri/ražotāju šo problēmu risināt, ja nevarēs iziet TA.

Kas tur traks? Auto ir iekārta un kkāds procents jauni iekārtu pēc īsa laika nestrādā kā nākas.
Te atkal kkāda kotlešu ēdaja loģika jāslēdz? tip ja mazai daļai auto daļinas ir 120 000 nevis tuvu 0, tad nakuj visi ekoloģiju un ļaujam katram auto ar 5 000 0000 daļinām, kas ir 50x vairāk indēt mūsu orgnanismu?
Ar tādu loģiku, mēs nekad freona gāzi nebūtu ierobezojuši un tagad sēdētu bunkuros bez ozona slāņa
Offline
RaL
24. Jan 2025, 12:09 #791

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3721

Braucu ar: kruīzu


24 Jan 2025, 11:34:44 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 11:29:15 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 11:22:26 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 11:19:41 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 11:08:15 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 11:03:43 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 10:28:40 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 09:50:58 @Briize rakstīja:

24 Jan 2025, 09:37:35 @smudo rakstīja:
Lai jau cilvēks ņemās- izskatās, ka viņam tur daudz sekotāju, kas viņu uzskatas par Robinu Hudu vai mesiju, kas tauto no sliktās varas glābs, kas viņiem neļauj pašiem sevi un citus indēt

Pirmie rezultāti auto ar neizgrieztiem filtriem, pat ja lieli km, ir ļoti cerīgi, kas nozīmē, ka nākotnē droši var domāt par sliekšņa samazināšanu uz pusi, lai šādi pašdarbnieki nedod liekas cerības kādam bez filtra tomēr to TA kaut kā izmocīt.

Vakar gāju savam G30 skati, pie nobraukuma 195k km un cietās daļiņas bija 144000/cm3 un jā, apskati iedeva uz 2 gadiem !
P.S. maksimālais pieļaujamais cieto daļiņu skaits dīzeļa izplūdes gazēs esot 1000000/cm3 +25% kļūdas iespējamība, līdz ar to maksimums tās daļiņas var būt 1250000/cm3 tā TA čalis izskaidroja.


apsveicu ar skati, bet tev ir jaasaprot, ka tas DPF ir beidzies!
Normaalaas valstiis [gandriiz visur, iznjemot LV], kritiskais slieksnis ir 250K daljinju/cm3.
144K noziimee - normaalaa keisaa/valstii tas jau ir gambling: iziesi/neiziesi [ibo, MP apjoms ir mainiigs, atkariibaa no gaisa t; mitruma, dzineeja t, braukshanas veestures tajaa dienaa, DPF piesaarnjojuma un veel 117 nianseem]. Un naakosho skati jau garanteeti nedabuutu.
Sheit - tev ir divi gadi, kameer braukt un paardot. Jebkuraa gadiijumaa - luuk, piemeers: G seerija, zem 200kkm, DPF = beidzes.

Sapratu tavu domu, bet mani tas maz uztrauc,ja tas auto pēc 2 gadiem būs vēl pie manis, tad uz to laiku ar maniem nobraukumiem tam auto būs jau 260k km un ja neiekļausies tajā normā 1250000/cm3 tad uzlikšu jaunu egr vārstu, egr sistēmas atgāzu dzesētāju, iztīrīsu ieplūdes kolektoru un ja vajadzēs tad arī jaunu DPF filtru un viss būs skaisti !


tieshaam?
klau, tu tachu neesi 17gadnieks, ne? Cik atceros, gana logjiskaa vecumaa/domaajosh.
Tu taa arii neesi sapratis, ka ar shaadu MP/DPF tu indee savas, savu siichu, sievas plaushas? Katru reizi, kad iesleedz to sportisko diizeli.
Tieshaam to ir tik sarezgjiiti aptvert? Tieshaam joprojaam arguments ir taa TA uzliime?

Goda vaards, lasot shaadus postus, man top skaidrs - dumjaakajiem ir jaapspraagst. Taa ir dabiskaa izlase. Tas suudiigaakais - arii tie, kas teemu saprot, tiek indeeti. Bet, lauvas devu tomeer sanjem pashi smirdeklju iipasnieki, tas priecee.

Kaspich tas tu ? Ja jā, varam satikties atrādīšu auto izplūdes galus, varēsi nostāties blakus un paostīt vai tur nāk kaut kas slikts laukā vai nē ?!
Es pat adblue aktīvo bāku jaunu oriģinālo uzliku pirms gada, a čoms tikko savam 2018.g 5serijas GT ar mazāku nobraukumu izprogrammēja ārā... Man nevajag piesieties es visu ļoti labi saprotu un auto vienmēr uzturu tehniski labā stāvoklī un tā kā to oriģināli paredzējis ražotājs. Mans auto ne tuvu nav tik kaitīgs kā jau liela daļa efkas ar melniem skursteņiem nemaz nerunājot par visādiem e46, e60, e70 kūpošiem šrotiem, tieciet no sākuma galā ar tiem un tad variet bočkas kaķīt manā virzienā...


piedod, es lasu sho un saprotu - tas ir PIZDJEC!
kaut kaada wtf sajuuta.

pasaki, kam jaanotiek, lai tu speetu aptvert, ka MP nav NEKAADS sakars ar kveepiem! Taas ir NEREDZAMAS, BEZ smakas, BEZ kraasas.
Tev TA sameera lielu sho daljinju apjomu, tu aicini skatiit izpuuteeja galus

Nee, piedod, kaut arii dumums neesot lipiigs, es neteereeshu ne sekundi savas dziives komunicejot ar ljoti dumu cilveeku. Piedod par tieshumu.

Jā ļoti iespējams ir tā ka tu saki, bet tiešām ir tā ka stāvot aiz mana auto, kad dzinējs ir uzsilis tur laukā nenāk nekas, reizēm varbūt kāds kondensāta tvaiks no adblue šķidruma pārstrādes. Tas kas man nav saprotams, ka tu manu auto noliec kā lielāko draudu sabiedrības veselībai, ka pa ielām masveidā vizinās visadi kadri ar veciem dīzeļbembjiem, kuriem ir downpipe un laukā nāk tāds melnu kvēpu mākonis, ka cauri nevar redzēt, bet lūk tas lielais drauds ir mans G30 ar savām 144000/cm3 smalkajām izplūdes gāzu daļiņām - attopies draugs ! Un jā ja vajadzēs, visu samainīšu un saremontēšu ar jaunām oriģinālām detaļām, neko laukā neravēšu ! Paldies par diskusiju !


diemzheel, te ir globaalas probleemas ar uztveri. piedod, taa ir probleema, bet tava.

tiem, kas te ntos gadus neklausaas manos monologos:
a. vecajiem/neDI dirseljiem ir daudz mazaak MP.
b. kaa jau mineeju - kvepiem/dumiem nav NEKAADS sakars ar MP. Veel vairaak - melni duumi noziimee samazinaatu skaabeklja daudzumu/truukumu. Shaados apstakljos MP veidojas mazak kaa pie liesa maisiijuma.
c. un nobeigumaa - biidiit strelkas uz citiem, kad MP vispirms jau nonaak pasha nopistenja salonaa - tur vairs nav veerts vispaar runaat. Tas ir bezjeedziigi.



ko nozīmē, ka vecākiem dīzeļiem ir daudz mazāk MP?
tepat bija diskusija/video kaut kur, kur 4. golfam mērīja MP un bija 4 miljoni vai kas tāds - apmēram tik pat daudz, cik tam a6 no video ar izravētu filtru.

tik smalki neesmu iedziļinājies, bet neticu, ka veci dīzeļi ir ekoloģiskāki vai mazāk kaitīgi. Jā, varbūt MP jaunam tajā laikā bija mazāk, kā mūsdienu dīzelim jaunam bez filtriem, bet ne jau mazāk kaitīgs par jaunu ar visu strādājošu
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 12:14 #792

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16379

Braucu ar:

interesanti kas atklātos ja pamērīti MP mūsdienīgam benzīniekam
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 12:19 #793

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16379

Braucu ar:


24 Jan 2025, 12:16:33 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 12:14:11 @uldens1 rakstīja:
interesanti kas atklātos ja pamērīti MP mūsdienīgam benzīniekam


muusdieniigi benziinieki bez DPF iekljaujas E6. Ja nav defektu, protams. E6+ liek OPF, jo taa iekljaushanaas ir uz robezhas. Jebkuraa gadiijumaa - bez DPF/OPF benziins MP izpratnee ir BUUTISKI nekaitiigaaks. Desmitiem/simtiem reizhu. OPF efektivitaate/nepiecieshamaa arii daudz mazaaka kaa DPF.
Šo es saprotu,bet man interesē realitātē ka izskatās piemēram 2.0 benzīnieka mērijumi vs 2.0d mērījumi
Offline
sliir
24. Jan 2025, 12:23 #794

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 855

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Diemzheel DPF filtrs visbiezhaak izraisa vairaak veezi un plaushu slimiibas nekaa braukshana ar izgrieztu filtru.

Lai finanseetu 5000 eur veertu DPF ik peec 5 gadiem, auto iipashniekam ir jaavelta papildus darba stundas potenciaali biistamaa darba videe - piemeeram kokapstraades ruupnieciibaa elpojot kancerogeenas zaagja skaidas, celja buuvee pikja tvaikus utt.
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 12:27 #795

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16379

Braucu ar:


24 Jan 2025, 12:25:26 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 12:19:11 @uldens1 rakstīja:

24 Jan 2025, 12:16:33 @Elna rakstīja:

24 Jan 2025, 12:14:11 @uldens1 rakstīja:
interesanti kas atklātos ja pamērīti MP mūsdienīgam benzīniekam


muusdieniigi benziinieki bez DPF iekljaujas E6. Ja nav defektu, protams. E6+ liek OPF, jo taa iekljaushanaas ir uz robezhas. Jebkuraa gadiijumaa - bez DPF/OPF benziins MP izpratnee ir BUUTISKI nekaitiigaaks. Desmitiem/simtiem reizhu. OPF efektivitaate/nepiecieshamaa arii daudz mazaaka kaa DPF.
Šo es saprotu,bet man interesē realitātē ka izskatās piemēram 2.0 benzīnieka mērijumi vs 2.0d mērījumi


Realitaatee kam? 1 auto? Tur var buut dajebkas. Aizbrauc,nomeeri. Kaut pie krieviem...
Nē man interesē vidējais lietotais auto,es apsveru nākamo pirkt benzīnu,vajag argumetus par labu benzīnam
Offline
atrabotka
24. Jan 2025, 12:30 #796

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 131

Braucu ar:


24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto


Likums attiecas uz >2013 reģistrācijas gadu. Izgrieztie visvairāk kāreiz no 2004-2013
Offline
uldens1
24. Jan 2025, 12:34 #797

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16379

Braucu ar:


24 Jan 2025, 12:30:17 @atrabotka rakstīja:

24 Jan 2025, 09:55:46 @Mikels rakstīja:
Godīgi sakot silda sirdi, ka beidzot šie kastrētie dīzeļi, kuri smird pie katra luksofora pāris gadu laikā tiks noņemti no trases vai būs spiest savest kārtībā savus auto


Likums attiecas uz >2013 reģistrācijas gadu. Izgrieztie visvairāk kāreiz no 2004-2013
Tie auto pēc 13.gada arī noveco un ja nebūtu TA pārbaudes,arī tiktu izkastrēti tiklīdz būtu problēmas ar DPF
Offline
atrabotka
24. Jan 2025, 13:05 #798

Kopš: 01. Mar 2022

Ziņojumi: 131

Braucu ar:


24 Jan 2025, 12:34:21 @uldens1 rakstīja:
Tie auto pēc 13.gada arī noveco un ja nebūtu TA pārbaudes,arī tiktu izkastrēti tiklīdz būtu problēmas ar DPF


Protams, protams. Vienkārši tā uzrakstīja, ka tagad pēc jaunajām prasībām gaiss smaržos tikai pēc jasmīniem... Ilgi vēl tie vecie dīzeļi vagos mūsu ceļus kamēr nomirs dabīgā nāvē.

[ Šo ziņu laboja atrabotka, 24 Jan 2025, 13:06:24 ]

Offline
Elviss
24. Jan 2025, 13:17 #799

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22382

Braucu ar: VAZ 2101 80'


24 Jan 2025, 13:05:53 @atrabotka rakstīja:

24 Jan 2025, 12:34:21 @uldens1 rakstīja:
Tie auto pēc 13.gada arī noveco un ja nebūtu TA pārbaudes,arī tiktu izkastrēti tiklīdz būtu problēmas ar DPF


Protams, protams. Vienkārši tā uzrakstīja, ka tagad pēc jaunajām prasībām gaiss smaržos tikai pēc jasmīniem... Ilgi vēl tie vecie dīzeļi vagos mūsu ceļus kamēr nomirs dabīgā nāvē.

Nu hvz cik ilgi bez naudas var uzturēt braucošu BMW no kāda 2003 gada, kad nāca visi E60, E70 utt.
Viņus jau bija grūti uzturēt ar naudu, ka tikko iznāca

-----------------

RT Translations
Offline
jermanis83
24. Jan 2025, 13:21 #800

Kopš: 31. Aug 2023

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 535D 2013 370HP

Briize malacis, chotkaa mashina, iet lopaa, tas auto pleesh zemi laukaa un neklauzies basnjas, tas autonepiersano jo ir gana jauns un inzhenieri jau visu ir padomajusi lai tas auto butu dabai tirs. Maksimalai jaudai nochipo un buus viss chikiniekaa, resurss tam visam ir liels!

Elna, tu tacu neko nesaproti par teemu, kas tad tev par auto pasham ja taa brauc visiem agresivi teemaa? Beidz skaust ludzu, vel viens elektromaaciitaajs? Ludzu pastasti ja jau esi tik gudrs, kadu auto tad pirkt cilvekiem, iznemot ja saksi runat par elektrofantazijam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo