Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF kvēpu filtrs
Autors | Ziņojums |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
22 Jan 2021, 11:52:40 @sys9291 rakstīja:
22 Jan 2021, 11:43:43 @Kristaps5s rakstīja:
Kā izpaužas no ārpuses(pie stūres) reģenerācija? Kā var saprast notiek viņa vai nē?
Deg, nedeg kāda lampiņa panelī.?
Vai turbo darbojas tajā brīdī, Vai dzinējs tajā brīdī strādā normālā vai avārijas režīmā.?
Vai kādiem dūmiem, smakām jābūt.?
Cik ilgi notiek?
Saprotu , ka dažādiem modeļiem un markām un tas var atšķirties, bet interesē galveni principi.
uz BMW praktiski nekā - paliek nedaudz dibjāka dzinēja skaņa, nedaudz mainās reakcija uz gāzes pedāli. Dūmu nav - smakas nav, lampiņas panelī nedeg...
Bitdi Audi ari ir tikai dobjaka skana kuru var sajust minimali. Pec kompja paterins uzkapj. Volvo cik ir bijusi tad paradas dums un paterins aiziet kosmosa, katram auto tas izpaužas savadak. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Visur teikts, ka ik pa laikam vajag izbraukt garāku gabalu, lai iztīrās filtrs. Kas par herņu, ka sākot braukt ir 60% ciet (borta dators), aizbraucot līdz jelgavai un atpakaļ, neko neizdedzina un galā Rīgā ir 85? Pēctam nākamajā dienā izbraucot tepat pa rīgu sāk dedzināt un dabū riņķot kamēr nokrītās līdz 0%
Sanāk, ka braucot līdz jelgavai tā arī nekas neizdega | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
|
29 Jan 2021, 15:34:19 @ATB rakstīja:
Visur teikts, ka ik pa laikam vajag izbraukt garāku gabalu, lai iztīrās filtrs. Kas par herņu, ka sākot braukt ir 60% ciet (borta dators), aizbraucot līdz jelgavai un atpakaļ, neko neizdedzina un galā Rīgā ir 85? Pēctam nākamajā dienā izbraucot tepat pa rīgu sāk dedzināt un dabū riņķot kamēr nokrītās līdz 0%
Sanāk, ka braucot līdz jelgavai tā arī nekas neizdega
Tā jābūt, dedzina katrus apm 500 km, ja trāpi viducī tā arī nekas nenotiks, savam metu kkm uz 0 lai katru nākošo "atpazītu" pēc apm nobrauktiem 500km
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Gestus | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1172
Braucu ar: Paseratti
| Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?
Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...[ Šo ziņu laboja Gestus, 29 Jan 2021, 16:41:51 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| Tas ir savā ziņā mīts, ka jāizbrauc pa šoseju un viss būs uzreiz būs kulē.
Auto tak nemāk noteikt vai tu brauc pa šoseju un cik ilgi brauksi. Pa šoseju vnk tu parasti brauc pietiekami ilgi, lai regen paspētu notikt līdz galam. Ja nav pietiekami pilns dpf, reģen uz šosejas tāpat vien nebūs. Pilsētā braucieni ir īsi, nepaspēj nemaz sākties, jo darba t nesasniedz, utt. vai regen nepabeidz līdz galam+ pa šoseju arī dpf pasīvi reģēnerējas. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?
Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...
Man viens no auto ir A6 ar 2,0tdi 140kw - tads pats nāk arī B8. Reģenerācijas atkarīgas no braukšanas apstākļiem, bet parasti tomēr diez vai būs ik pēc 120km. Esmu ievērojis, ka citreiz tās notiek jau pēc 300-400km, bet atklāti sakot baigu nečekoju un ja brauc pa šoseju, tad to vispār nav iespējams pamanīt. Reģenerācijas laikā tukšgaitas rmp tiek pacelti līdz 1000rpm, robus slēdz nedaudz augtākos rpm un pa kādu 1-1,5l pieaugs momentānais patēriņš uz 100km, atkarībā no braukšanas režīma. Ventiltori būs tikai tad, ja noslāpēsi dzinēju reģenerācijas laika un tad visu pasākumu dzesēs. Manam auto (2017.g ar AdBlue), ja noslāpēsi reģenerācijas laikā, tad nākamajā reizē to piestartējot (kaut vai aukstais starts -10 grādos), pēc pāsimts nobrauktiem metriem tiks atsākts piespiedu reģenerācijas process - pat ja dzeses šķidrums ir 30 grādi Un viss process notiek arī pat ja auto stāv uz vietas un nekur nebrauc, bet protams, ātrāk tas notiks braucot vienmērīgi ar aptuveni 2000 rpm. Vecākiem auto tā nebija - tiešām bija jābrauc ar noteiktu ātrumu, jābūt siltam dzinējam, daudz degvielai bākā utml. | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5649
Braucu ar: null ziiben
|
29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?
Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...
Reģenerācijas laikā tukšgaitas rmp tiek pacelti līdz 1000rpm, gan A6 gan Sharanam ar 2,0tdi[ Šo ziņu laboja protams, 29 Jan 2021, 17:35:35 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Jods | | Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
|
29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?
Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...
Man līdīgs storijs. Tikai B8 1.6tdi, pēdējo mēnesi diezgan bieži strādā ventilātors, nopslāpējot. Pat -20 Braucu 90% Pilseta. Kļudas kompī nerāda.
| Offline | | |
|
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 417
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
29 Jan 2021, 19:43:12 @Vantage rakstīja:
29 Jan 2021, 19:32:40 @Jods rakstīja:
29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?
Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...
Man līdīgs storijs. Tikai B8 1.6tdi, pēdējo mēnesi diezgan bieži strādā ventilātors, nopslāpējot. Pat -20 Braucu 90% Pilseta. Kļudas kompī nerāda.
Tās nav kļūdas, tas, ka strādā ventilatori ir normāli. Pirmo reizi arī nesapratu.
Bet par to cik bieži tas notiek, atbilde paša tekstā - pilsēta - dīzelim tas, diemžēl, nav labākais salikums.
p.s VAGam nekādu lampiņu nav, tikai iepriekš aprakstītā dobjā skaņa, rpm un patēriņa pacēlums.
Tik cik man darba VAG (čehu, vācu, spāņu) ir un ir bijuši, dpf svilināšana visiem notiek līdzīgi - palielināti apgriezieni, ventilators pūš, kkāda degošas gumijas smaka ap auto. Sakritība vai nē, bet tā izdedzinašana sāk strādāt atbraucot mājās. MB neko līdzīgu neesmu ievērojis. | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
29 Jan 2021, 20:24:14 @MrBadman rakstīja:
29 Jan 2021, 19:43:12 @Vantage rakstīja:
29 Jan 2021, 19:32:40 @Jods rakstīja:
29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?
Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...
Man līdīgs storijs. Tikai B8 1.6tdi, pēdējo mēnesi diezgan bieži strādā ventilātors, nopslāpējot. Pat -20 Braucu 90% Pilseta. Kļudas kompī nerāda.
Tās nav kļūdas, tas, ka strādā ventilatori ir normāli. Pirmo reizi arī nesapratu.
Bet par to cik bieži tas notiek, atbilde paša tekstā - pilsēta - dīzelim tas, diemžēl, nav labākais salikums.
p.s VAGam nekādu lampiņu nav, tikai iepriekš aprakstītā dobjā skaņa, rpm un patēriņa pacēlums.
Tik cik man darba VAG (čehu, vācu, spāņu) ir un ir bijuši, dpf svilināšana visiem notiek līdzīgi - palielināti apgriezieni, ventilators pūš, kkāda degošas gumijas smaka ap auto. Sakritība vai nē, bet tā izdedzinašana sāk strādāt atbraucot mājās. MB neko līdzīgu neesmu ievērojis.
tieši tas pats, +
peugeot boxer 2.2HDI 2015. gada. Kad kolēģi brauc, tad tiem reti ģenerējas. Ja braucu es, tad ļauju motoram mierīgi un līgani strādāt, un kujakš, pat ar nesasniegušu temperatūru, pat pāris minūtes pēc iedarbināšanas(siltam) reģenerējas. Un neatkarīgi no bākas līmeņa, pat kad range ir zem 40km.[ Šo ziņu laboja Modrs, 29 Jan 2021, 20:36:37 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis.... | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Es agrāk tādām 2.2hdi crossoverim to bačoku pāris reizes pārsitu, maksāja diezgan baigi laikam, jo auto bija jauns un toreiz priecājos, ka pa kasko sataisīja. [ Šo ziņu laboja Locis, 29 Jan 2021, 21:36:51 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....
Vari pastāstīt sīkāk?
kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km
moš atmet kādu linku par šo tēmu?
edit: šāds te klizmatrons?
ja jā, tad kur viņš ir iebāzts?[ Šo ziņu laboja Modrs, 29 Jan 2021, 21:57:42 ] | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 Jan 2021, 21:48:15 @Modrs rakstīja:
29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....
Vari pastāstīt sīkāk?
kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km
moš atmet kādu linku par šo tēmu?
nu par busiem (boxer, Jumper) nepateikšu vai viņiem tādi ir, bet partneriem un berlingo, kā arī vieglajiem bez add blue ir (par pādējiem nemācēšu teikt)
Uz paneļa ir indikators (UREA vai DPF simbols kā nu kuram), kad tas iedegas var skatīties dīlera virzienā... Manam pasreiz 150K un notērēts 70%..., bet kolēģa partnerim bačoks bija pārsists - mazuts iztecēja un nācās mainīt un pildīt pie kādiem 170K (izmaksas ja pareizi atceros bija kādi 250 EUR kopā ar visu bačoku, ). Zampa specifisks melnas krāsas šķidrums.... pildīšanas komplektā ir viss vajadzīgais un arī cimdi... [ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Jan 2021, 22:08:01 ] | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Ir kādam kontakti katalizatoru un kvēpu filtru pieņēmējiem Rīgā/Jūrmala, kurš visvairāk dod? | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
17 Mar 2021, 11:58:56 @janchikz rakstīja:
Ir kādam kontakti katalizatoru un kvēpu filtru pieņēmējiem Rīgā/Jūrmala, kurš visvairāk dod?
https://keramets.lv
Iesaku | Offline | | |
|
Janis_Janis | | Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| zinu, ka Citroen c5 aizmugurē labajā pusē zem arkas. Jānoņem riepa, jāatskrūvē paspārnis un tur būs vai bačoks vai tāds klizmatrons Tas šķidrums pežo, citroniem saucas EOLYS. https://www.kurpirkt.lv/rus/result.php?q=eolys
1L ap 40e. ar 1L cik saprotu var ap 50k nobraukt. Izdevīgāk protams 3L pirkt. Tikai jāpērk īstās krāsas. Krāsu var noteikt pēc uzlīmes cipariem, kas uz durvju stojkas uzlīmēta vai arī pie bačoka pievienotā devēja krāsa.
29 Jan 2021, 22:06:44 @sys9291 rakstīja:
29 Jan 2021, 21:48:15 @Modrs rakstīja:
29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....
Vari pastāstīt sīkāk?
kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km
moš atmet kādu linku par šo tēmu?
nu par busiem (boxer, Jumper) nepateikšu vai viņiem tādi ir, bet partneriem un berlingo, kā arī vieglajiem bez add blue ir (par pādējiem nemācēšu teikt)
Uz paneļa ir indikators (UREA vai DPF simbols kā nu kuram), kad tas iedegas var skatīties dīlera virzienā... Manam pasreiz 150K un notērēts 70%..., bet kolēģa partnerim bačoks bija pārsists - mazuts iztecēja un nācās mainīt un pildīt pie kādiem 170K (izmaksas ja pareizi atceros bija kādi 250 EUR kopā ar visu bačoku, ). Zampa specifisks melnas krāsas šķidrums.... pildīšanas komplektā ir viss vajadzīgais un arī cimdi...
| Offline | | |
elbruss | | Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1003
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF
Paldies abiem par info. es biš palasīju par to eolys. papildus tam visam esot arī ilgāks dpf mūžs. + vēl tam pežo dpf smuki skrūvējas vaļā un elements īzī nomaināms/izmazgājams
| Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF
demagoģija - uz berlingo DPF ir uzreiz aiz turbīnas - kā sacīt jāsaka tuvāk vairs nesanāk... a šķidrums vēl joprojām ir...
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|