Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
daticho
22. Jan 2021, 21:24 #781

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


22 Jan 2021, 11:52:40 @sys9291 rakstīja:

22 Jan 2021, 11:43:43 @Kristaps5s rakstīja:
Kā izpaužas no ārpuses(pie stūres) reģenerācija? Kā var saprast notiek viņa vai nē?

Deg, nedeg kāda lampiņa panelī.?

Vai turbo darbojas tajā brīdī, Vai dzinējs tajā brīdī strādā normālā vai avārijas režīmā.?

Vai kādiem dūmiem, smakām jābūt.?


Cik ilgi notiek?

Saprotu , ka dažādiem modeļiem un markām un tas var atšķirties, bet interesē galveni principi.



uz BMW praktiski nekā - paliek nedaudz dibjāka dzinēja skaņa, nedaudz mainās reakcija uz gāzes pedāli. Dūmu nav - smakas nav, lampiņas panelī nedeg...


Bitdi Audi ari ir tikai dobjaka skana kuru var sajust minimali. Pec kompja paterins uzkapj. Volvo cik ir bijusi tad paradas dums un paterins aiziet kosmosa, katram auto tas izpaužas savadak.
Offline
ATB
29. Jan 2021, 15:34 #782

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Visur teikts, ka ik pa laikam vajag izbraukt garāku gabalu, lai iztīrās filtrs. Kas par herņu, ka sākot braukt ir 60% ciet (borta dators), aizbraucot līdz jelgavai un atpakaļ, neko neizdedzina un galā Rīgā ir 85? Pēctam nākamajā dienā izbraucot tepat pa rīgu sāk dedzināt un dabū riņķot kamēr nokrītās līdz 0%

Sanāk, ka braucot līdz jelgavai tā arī nekas neizdega
Offline
protams
29. Jan 2021, 15:41 #783

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


29 Jan 2021, 15:34:19 @ATB rakstīja:
Visur teikts, ka ik pa laikam vajag izbraukt garāku gabalu, lai iztīrās filtrs. Kas par herņu, ka sākot braukt ir 60% ciet (borta dators), aizbraucot līdz jelgavai un atpakaļ, neko neizdedzina un galā Rīgā ir 85? Pēctam nākamajā dienā izbraucot tepat pa rīgu sāk dedzināt un dabū riņķot kamēr nokrītās līdz 0%

Sanāk, ka braucot līdz jelgavai tā arī nekas neizdega

Tā jābūt, dedzina katrus apm 500 km, ja trāpi viducī tā arī nekas nenotiks, savam metu kkm uz 0 lai katru nākošo "atpazītu" pēc apm nobrauktiem 500km

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Gestus
29. Jan 2021, 16:39 #784

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?

Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...

[ Šo ziņu laboja Gestus, 29 Jan 2021, 16:41:51 ]

Offline
kkas
29. Jan 2021, 16:42 #785

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

Tas ir savā ziņā mīts, ka jāizbrauc pa šoseju un viss būs uzreiz būs kulē.
Auto tak nemāk noteikt vai tu brauc pa šoseju un cik ilgi brauksi. Pa šoseju vnk tu parasti brauc pietiekami ilgi, lai regen paspētu notikt līdz galam. Ja nav pietiekami pilns dpf, reģen uz šosejas tāpat vien nebūs. Pilsētā braucieni ir īsi, nepaspēj nemaz sākties, jo darba t nesasniedz, utt. vai regen nepabeidz līdz galam+ pa šoseju arī dpf pasīvi reģēnerējas.
Offline
smudo
29. Jan 2021, 17:26 #786

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?

Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...


Man viens no auto ir A6 ar 2,0tdi 140kw - tads pats nāk arī B8. Reģenerācijas atkarīgas no braukšanas apstākļiem, bet parasti tomēr diez vai būs ik pēc 120km. Esmu ievērojis, ka citreiz tās notiek jau pēc 300-400km, bet atklāti sakot baigu nečekoju un ja brauc pa šoseju, tad to vispār nav iespējams pamanīt. Reģenerācijas laikā tukšgaitas rmp tiek pacelti līdz 1000rpm, robus slēdz nedaudz augtākos rpm un pa kādu 1-1,5l pieaugs momentānais patēriņš uz 100km, atkarībā no braukšanas režīma. Ventiltori būs tikai tad, ja noslāpēsi dzinēju reģenerācijas laika un tad visu pasākumu dzesēs. Manam auto (2017.g ar AdBlue), ja noslāpēsi reģenerācijas laikā, tad nākamajā reizē to piestartējot (kaut vai aukstais starts -10 grādos), pēc pāsimts nobrauktiem metriem tiks atsākts piespiedu reģenerācijas process - pat ja dzeses šķidrums ir 30 grādi Un viss process notiek arī pat ja auto stāv uz vietas un nekur nebrauc, bet protams, ātrāk tas notiks braucot vienmērīgi ar aptuveni 2000 rpm. Vecākiem auto tā nebija - tiešām bija jābrauc ar noteiktu ātrumu, jābūt siltam dzinējam, daudz degvielai bākā utml.
Offline
protams
29. Jan 2021, 17:35 #787

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5649

Braucu ar: null ziiben


29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?

Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...

Reģenerācijas laikā tukšgaitas rmp tiek pacelti līdz 1000rpm, gan A6 gan Sharanam ar 2,0tdi

[ Šo ziņu laboja protams, 29 Jan 2021, 17:35:35 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Jods
29. Jan 2021, 19:32 #788

Kopš: 29. Jan 2007

No: Varakļāni

Ziņojumi: 1207

Braucu ar: 600


29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?

Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...


Man līdīgs storijs. Tikai B8 1.6tdi, pēdējo mēnesi diezgan bieži strādā ventilātors, nopslāpējot. Pat -20 Braucu 90% Pilseta. Kļudas kompī nerāda.

Offline
MrBadman
29. Jan 2021, 20:24 #789

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 417

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu


29 Jan 2021, 19:43:12 @Vantage rakstīja:

29 Jan 2021, 19:32:40 @Jods rakstīja:

29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?

Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...


Man līdīgs storijs. Tikai B8 1.6tdi, pēdējo mēnesi diezgan bieži strādā ventilātors, nopslāpējot. Pat -20 Braucu 90% Pilseta. Kļudas kompī nerāda.




Tās nav kļūdas, tas, ka strādā ventilatori ir normāli. Pirmo reizi arī nesapratu.

Bet par to cik bieži tas notiek, atbilde paša tekstā - pilsēta - dīzelim tas, diemžēl, nav labākais salikums.


p.s VAGam nekādu lampiņu nav, tikai iepriekš aprakstītā dobjā skaņa, rpm un patēriņa pacēlums.

Tik cik man darba VAG (čehu, vācu, spāņu) ir un ir bijuši, dpf svilināšana visiem notiek līdzīgi - palielināti apgriezieni, ventilators pūš, kkāda degošas gumijas smaka ap auto. Sakritība vai nē, bet tā izdedzinašana sāk strādāt atbraucot mājās. MB neko līdzīgu neesmu ievērojis.
Offline
Modrs
29. Jan 2021, 20:35 #790

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


29 Jan 2021, 20:24:14 @MrBadman rakstīja:

29 Jan 2021, 19:43:12 @Vantage rakstīja:

29 Jan 2021, 19:32:40 @Jods rakstīja:

29 Jan 2021, 16:39:13 @Gestus rakstīja:
Cik bieži VW Paserrati B8 2.0 TDI notiek tās dpf tīrīšanas ? vai atkarīgs no braukšanas režīma ? un kādas pazīmes, kad tas notiek ? Varētu būt ka nedaudz paaugstinati apgriezini ? Ātrumi pārsledzas pie lielākiem ātrumiem nekā standartā (piemēram standartā 4 atrumā ieslēdzas pie 45 km/h, bet tā tikai pie 57km/h apmēram, ieslēdzas ventilatori motoram arī tagad ziemā ?

Lielus atalumus nebraucu, dienā vidēji 60 km, bet aprakstītie simptomi ir katru otro dienu gandrīz.... vai nav jāveda pie dīlera sāku domāt, liekas tā kā smagi pa biežu...


Man līdīgs storijs. Tikai B8 1.6tdi, pēdējo mēnesi diezgan bieži strādā ventilātors, nopslāpējot. Pat -20 Braucu 90% Pilseta. Kļudas kompī nerāda.




Tās nav kļūdas, tas, ka strādā ventilatori ir normāli. Pirmo reizi arī nesapratu.

Bet par to cik bieži tas notiek, atbilde paša tekstā - pilsēta - dīzelim tas, diemžēl, nav labākais salikums.


p.s VAGam nekādu lampiņu nav, tikai iepriekš aprakstītā dobjā skaņa, rpm un patēriņa pacēlums.

Tik cik man darba VAG (čehu, vācu, spāņu) ir un ir bijuši, dpf svilināšana visiem notiek līdzīgi - palielināti apgriezieni, ventilators pūš, kkāda degošas gumijas smaka ap auto. Sakritība vai nē, bet tā izdedzinašana sāk strādāt atbraucot mājās. MB neko līdzīgu neesmu ievērojis.


tieši tas pats, +
peugeot boxer 2.2HDI 2015. gada. Kad kolēģi brauc, tad tiem reti ģenerējas. Ja braucu es, tad ļauju motoram mierīgi un līgani strādāt, un kujakš, pat ar nesasniegušu temperatūru, pat pāris minūtes pēc iedarbināšanas(siltam) reģenerējas. Un neatkarīgi no bākas līmeņa, pat kad range ir zem 40km.

[ Šo ziņu laboja Modrs, 29 Jan 2021, 20:36:37 ]

Offline
sys9291
29. Jan 2021, 21:25 #791

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....
Offline
Locis
29. Jan 2021, 21:36 #792

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Es agrāk tādām 2.2hdi crossoverim to bačoku pāris reizes pārsitu, maksāja diezgan baigi laikam, jo auto bija jauns un toreiz priecājos, ka pa kasko sataisīja.

[ Šo ziņu laboja Locis, 29 Jan 2021, 21:36:51 ]

Offline
Modrs
29. Jan 2021, 21:48 #793

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....


Vari pastāstīt sīkāk?

kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km

moš atmet kādu linku par šo tēmu?

edit: šāds te klizmatrons?


ja jā, tad kur viņš ir iebāzts?

[ Šo ziņu laboja Modrs, 29 Jan 2021, 21:57:42 ]

Offline
sys9291
29. Jan 2021, 22:06 #794

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Jan 2021, 21:48:15 @Modrs rakstīja:

29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....


Vari pastāstīt sīkāk?

kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km

moš atmet kādu linku par šo tēmu?

nu par busiem (boxer, Jumper) nepateikšu vai viņiem tādi ir, bet partneriem un berlingo, kā arī vieglajiem bez add blue ir (par pādējiem nemācēšu teikt)
Uz paneļa ir indikators (UREA vai DPF simbols kā nu kuram), kad tas iedegas var skatīties dīlera virzienā... Manam pasreiz 150K un notērēts 70%..., bet kolēģa partnerim bačoks bija pārsists - mazuts iztecēja un nācās mainīt un pildīt pie kādiem 170K (izmaksas ja pareizi atceros bija kādi 250 EUR kopā ar visu bačoku, ). Zampa specifisks melnas krāsas šķidrums.... pildīšanas komplektā ir viss vajadzīgais un arī cimdi...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Jan 2021, 22:08:01 ]

Offline
janchikz
17. Mar 2021, 11:58 #795

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Ir kādam kontakti katalizatoru un kvēpu filtru pieņēmējiem Rīgā/Jūrmala, kurš visvairāk dod?
Offline
janeks7
17. Mar 2021, 13:30 #796

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


17 Mar 2021, 11:58:56 @janchikz rakstīja:
Ir kādam kontakti katalizatoru un kvēpu filtru pieņēmējiem Rīgā/Jūrmala, kurš visvairāk dod?


https://keramets.lv
Iesaku
Offline
Janis_Janis
17. Mar 2021, 15:50 #797

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

zinu, ka Citroen c5 aizmugurē labajā pusē zem arkas. Jānoņem riepa, jāatskrūvē paspārnis un tur būs vai bačoks vai tāds klizmatrons Tas šķidrums pežo, citroniem saucas EOLYS. https://www.kurpirkt.lv/rus/result.php?q=eolys
1L ap 40e. ar 1L cik saprotu var ap 50k nobraukt. Izdevīgāk protams 3L pirkt. Tikai jāpērk īstās krāsas. Krāsu var noteikt pēc uzlīmes cipariem, kas uz durvju stojkas uzlīmēta vai arī pie bačoka pievienotā devēja krāsa.

29 Jan 2021, 22:06:44 @sys9291 rakstīja:

29 Jan 2021, 21:48:15 @Modrs rakstīja:

29 Jan 2021, 21:25:28 @sys9291 rakstīja:
PSU ir nedaudz cita DPF loģika - jo tie izmanto papildus ķīmiju (ir tur tāda maza 2L bāciņa ar " mazutu", kas paredzēts ~180K) . Jā arī savam 1,6HDI esmu tādu novērojis....


Vari pastāstīt sīkāk?

kur un kas tur ir, un kur jābūt? un kas tur jālej? Mums šobrīd busam 115k km

moš atmet kādu linku par šo tēmu?

nu par busiem (boxer, Jumper) nepateikšu vai viņiem tādi ir, bet partneriem un berlingo, kā arī vieglajiem bez add blue ir (par pādējiem nemācēšu teikt)
Uz paneļa ir indikators (UREA vai DPF simbols kā nu kuram), kad tas iedegas var skatīties dīlera virzienā... Manam pasreiz 150K un notērēts 70%..., bet kolēģa partnerim bačoks bija pārsists - mazuts iztecēja un nācās mainīt un pildīt pie kādiem 170K (izmaksas ja pareizi atceros bija kādi 250 EUR kopā ar visu bačoku, ). Zampa specifisks melnas krāsas šķidrums.... pildīšanas komplektā ir viss vajadzīgais un arī cimdi...
Offline
elbruss
18. Mar 2021, 10:41 #798

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1003

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF
Offline
Modrs
18. Mar 2021, 13:12 #799

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF

Paldies abiem par info. es biš palasīju par to eolys. papildus tam visam esot arī ilgāks dpf mūžs. + vēl tam pežo dpf smuki skrūvējas vaļā un elements īzī nomaināms/izmazgājams
Offline
sys9291
18. Mar 2021, 13:29 #800

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Mar 2021, 10:41:52 @elbruss rakstīja:
Tas šķidrums tiek izmantots tādos gadījumos, kad DPF nav bijis iespējams izvietot pietiekami tuvu motoram. Attiecīgi DPF nespēj sasniegt pietiekamu dūmgāzu temperatūru sodrēju sadegšanai. Šķidrums samazina nepieciešamo temperatūru sodrēju sadegšanai.
Tur atkarībā no gada un modifikācijas var būt vai nebūt tas papildus bačoks ar šķidrumu. Kā nu kurā reizē izdevās piemetināt DPF

demagoģija - uz berlingo DPF ir uzreiz aiz turbīnas - kā sacīt jāsaka tuvāk vairs nesanāk... a šķidrums vēl joprojām ir...
Pretstatā BMW E60 pirmajiem izlaidumiem DPF bija aš gandrīz 2 metri no dzinēja un visa reģenerācija gāja uz urrā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo