Online

Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
protams
30. Aug 2016, 20:20 #781

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5651

Braucu ar: null ziiben

Mūsdienās Skoda ir tautas BMW, jāņem Yeti

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
cipargalva
30. Aug 2016, 23:22 #782

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Ar Yeti 4x4 pat nav īsti nepieciešams, jo klīrenss ir labs, bet:
- 3x pārkrāsotas visas durvis, 2 reizes to darīja dīleris garantijas laikā, pēdējo reizi jau pašu finansējums, tā miskaste rūsē trakāk kā e39 bagāžnieka vāks
- panelis grabēja jau no 5k km
- garantijas laikā samainītas abas pusasis, pusasu šarnīri pēc tam gāja kādus 35k km
- ļoti slikta skaņas izolācija
- bagāžnieka nav

Vēl bija/ir problēmas ar 1.4 tsi, bet tā laikam ir sagadīšanās, jo ir vēl 2 auto ar tādu pat motoru, kuriem nav šo problēmu. Bet citas augstāk minētās problēmas bija ļoti daudziem, it īpaši ar krāsojumu. Pirmo reizi, kad iegriezos pie dīlera ar sūdzību par no durvīm krītošiem krāsas gabaliem, viņi jau paši uzminēja defekta lokācijas vietu.
Tagad gan ir tipa yeti ar sejas pacēlumu, bet nu es tam visam pieietu ar pietāti. Vēl varu pastāstīt par 2 paaudžu oktāvijām, kuras it kā ir labi auto, bet...
Offline
calibreens
31. Aug 2016, 08:39 #783

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


30 Aug 2016, 23:22:15 @cipargalva rakstīja:
Ar Yeti 4x4 pat nav īsti nepieciešams, jo klīrenss ir labs, bet:
- 3x pārkrāsotas visas durvis, 2 reizes to darīja dīleris garantijas laikā, pēdējo reizi jau pašu finansējums, tā miskaste rūsē trakāk kā e39 bagāžnieka vāks
- panelis grabēja jau no 5k km
- garantijas laikā samainītas abas pusasis, pusasu šarnīri pēc tam gāja kādus 35k km
- ļoti slikta skaņas izolācija
- bagāžnieka nav

Vēl bija/ir problēmas ar 1.4 tsi, bet tā laikam ir sagadīšanās, jo ir vēl 2 auto ar tādu pat motoru, kuriem nav šo problēmu. Bet citas augstāk minētās problēmas bija ļoti daudziem, it īpaši ar krāsojumu. Pirmo reizi, kad iegriezos pie dīlera ar sūdzību par no durvīm krītošiem krāsas gabaliem, viņi jau paši uzminēja defekta lokācijas vietu.
Tagad gan ir tipa yeti ar sejas pacēlumu, bet nu es tam visam pieietu ar pietāti. Vēl varu pastāstīt par 2 paaudžu oktāvijām, kuras it kā ir labi auto, bet...



Nebiedē cilvēku, tagad ar škodām viss ir ok, nebūs ne krāsas defektu, ne rūsas problēmu.
Offline
calibreens
31. Aug 2016, 08:42 #784

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


30 Aug 2016, 18:51:23 @kamikadzemk rakstīja:
Yeti arī var apskatīt.

Renault Kadjar vai Captur.


Pirkt renault par tādu ciparu, nu nez, tad labāk yeti.
Offline
Arsmens
31. Aug 2016, 08:45 #785

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


30 Aug 2016, 23:22:15 @cipargalva rakstīja:
Ar Yeti 4x4 pat nav īsti nepieciešams, jo klīrenss ir labs, bet:
- 3x pārkrāsotas visas durvis, 2 reizes to darīja dīleris garantijas laikā, pēdējo reizi jau pašu finansējums, tā miskaste rūsē trakāk kā e39 bagāžnieka vāks
- panelis grabēja jau no 5k km
- garantijas laikā samainītas abas pusasis, pusasu šarnīri pēc tam gāja kādus 35k km
- ļoti slikta skaņas izolācija
- bagāžnieka nav

Vēl bija/ir problēmas ar 1.4 tsi, bet tā laikam ir sagadīšanās, jo ir vēl 2 auto ar tādu pat motoru, kuriem nav šo problēmu. Bet citas augstāk minētās problēmas bija ļoti daudziem, it īpaši ar krāsojumu. Pirmo reizi, kad iegriezos pie dīlera ar sūdzību par no durvīm krītošiem krāsas gabaliem, viņi jau paši uzminēja defekta lokācijas vietu.
Tagad gan ir tipa yeti ar sejas pacēlumu, bet nu es tam visam pieietu ar pietāti. Vēl varu pastāstīt par 2 paaudžu oktāvijām, kuras it kā ir labi auto, bet...


Pirmajiem jetijiem bija krāsu defekti, kad no spārniem gabaliem leca nost. Vēlāk tas esot novērsts.
Offline
Delerium
31. Aug 2016, 08:46 #786

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


30 Aug 2016, 19:03:31 @wfuk rakstīja:
jauno honda hr-v tad jau labak...


Briesmigs auto

Smukakais ir tucson,
Qashkai loti leni krit cena lietotam, kas varetu but pluss
Offline
calibreens
31. Aug 2016, 08:50 #787

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


31 Aug 2016, 08:46:11 @Delerium rakstīja:

30 Aug 2016, 19:03:31 @wfuk rakstīja:
jauno honda hr-v tad jau labak...


Briesmigs auto

Smukakais ir tucson,
Qashkai loti leni krit cena lietotam, kas varetu but pluss

tak drīz sviedīs viņus pakaļ (ņemot vērā viņu daudzumu) un tas mazais dīzelis priekš tās būdas liekas pa knapu.
Offline
Mikels
31. Aug 2016, 09:02 #788

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Kapēc neapskatīt kaut kādu jeep renegade vai subaru xv, pirmais pārsteidzošā kārtā arī bezceļā sevi parādīja lieliski, ko nevarētu teikt par šeit uzskaitītajiem auto, un izbrauca tur, kur arī vecajiem grand cherokee bija jāiespringst, biju pātīkami pārsteigts, tiesa gan auto bija trailhawk komplektācijā.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 31 Aug 2016, 09:04:10 ]

Online
calibreens
31. Aug 2016, 09:09 #789

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


31 Aug 2016, 09:02:52 @Mikels rakstīja:
Kapēc neapskatīt kaut kādu jeep renegade vai subaru xv, pirmais pārsteidzošā kārtā arī bezceļā sevi parādīja lieliski, ko nevarētu teikt par šeit uzskaitītajiem auto, un izbrauca tur, kur arī vecajiem grand cherokee bija jāiespringst, biju pātīkami pārsteigts, tiesa gan auto bija trailhawk komplektācijā.


Dizains tāds interesants, tikai nezinu vai kādam patiks pēc 2-3 gadiem.
Offline
cipargalva
31. Aug 2016, 09:15 #790

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


31 Aug 2016, 08:45:18 @Arsmens rakstīja:
Pirmajiem jetijiem bija krāsu defekti, kad no spārniem gabaliem leca nost. Vēlāk tas esot novērsts.


Škodām kāši ar krāsojumu ir kopš pašiem pirmsākumiem, un pilnīgi vienmēr, iznākot jaunam modelim, tie "ir novērsti". Pēc tam gan cilvēki saprot, ka nekas nav mainījies.
Un yeti krāsa leca nost tieši no durvīm nevis spārniem. Un pakaļējās durvis rūsēs arī jaunajiem, jo dēļ to konstrukcijas nemaz neko savādāku nevar gaidīt. Ja brauc pa tīru asfaltiņu bez smiltīm 5k gadā, tad varbūt pirmais īpašnieks arī nepiedzīvos šīs problēmas.
Uz copi un ziemā gan yeti bija super. Pat bez pilnpiedziņas tā arī nekur ne reizi neiesēdināju.

Bet B7 paskālam arī salons grab no 3. dienas, pie 45k km nomainīja sajūga kurvi, pie 55k km iedegās čeks.
Offline
cipargalva
31. Aug 2016, 09:18 #791

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


31 Aug 2016, 08:39:33 @calibreens rakstīja:
Nebiedē cilvēku, tagad ar škodām viss ir ok, nebūs ne krāsas defektu, ne rūsas problēmu.


Ir vēl divu pēdējo paaudžu oktāvijas, par kurām es varu pastāstīt, cik ok tur viss ir.
Offline
Delerium
31. Aug 2016, 09:19 #792

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


31 Aug 2016, 08:50:24 @calibreens rakstīja:

31 Aug 2016, 08:46:11 @Delerium rakstīja:

30 Aug 2016, 19:03:31 @wfuk rakstīja:
jauno honda hr-v tad jau labak...


Briesmigs auto

Smukakais ir tucson,
Qashkai loti leni krit cena lietotam, kas varetu but pluss

tak drīz sviedīs viņus pakaļ (ņemot vērā viņu daudzumu) un tas mazais dīzelis priekš tās būdas liekas pa knapu.


Ko sviediis pakalj? QQ? Diizelis ir loti patikams gaitaa.. benzins ir knapaaks.
Pakalj diezvai sviediis.. vecos neviens nesviezh kautgan savulaik ari bija daudz. Un cena 10gadigam turas labaak kaa prognizeeja saakumaa
Offline
Pauliic
31. Aug 2016, 11:39 #793

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

bija tas prieks pāris mēnešus pabraukt ar jaunu vidēji nokomplektētu quasqai (1,5 dci + variātors)

dīzelis bija fine, protams nedaudz patups pēc vag 1,4 tsi + dsg , bet ciešams

nepatika

piekare, bedres lasīja drausmīgi, pat salīdzinoši vienkāršus nelīdzenumus
bagāžniekā vietas pamaz (ar vienu bērnu varētu vēl izvilkt)
laikam nepatika tomēr variators (mīksts) mājsaimniecei varētu būt pašā laikā (kam tas auto reāli ir paredzēts )
likās skaļš dīzelis (varbūt tāpēc ka ilgu laiku autoparkā bija tikai benzīns)


patika

sēdekļi pēc skata nekādi, bet ļoti ērti tālos braucienos Rīga - Viļņa, Rīga - Tallina
sēdpozīcija
lieli spoguļi
eksterjers

pēc šitā iesēžoties b8 higline tsi pasātā noritēja prieka asara pār vaigu (ikmēneša maksājums +/- tāds pats pie vienādiem km un gadiem)

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
calibreens
31. Aug 2016, 12:34 #794

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


31 Aug 2016, 11:39:27 @Pauliic rakstīja:
bija tas prieks pāris mēnešus pabraukt ar jaunu vidēji nokomplektētu quasqai (1,5 dci + variātors)

dīzelis bija fine, protams nedaudz patups pēc vag 1,4 tsi + dsg , bet ciešams

nepatika

piekare, bedres lasīja drausmīgi, pat salīdzinoši vienkāršus nelīdzenumus
bagāžniekā vietas pamaz (ar vienu bērnu varētu vēl izvilkt)
laikam nepatika tomēr variators (mīksts) mājsaimniecei varētu būt pašā laikā (kam tas auto reāli ir paredzēts )
likās skaļš dīzelis (varbūt tāpēc ka ilgu laiku autoparkā bija tikai benzīns)


patika

sēdekļi pēc skata nekādi, bet ļoti ērti tālos braucienos Rīga - Viļņa, Rīga - Tallina
sēdpozīcija
lieli spoguļi
eksterjers

pēc šitā iesēžoties b8 higline tsi pasātā noritēja prieka asara pār vaigu (ikmēneša maksājums +/- tāds pats pie vienādiem km un gadiem)

Nū vecīt b8 passat pilns ir jau cits līmenis, nevar salīdzinār ar kasmaru. Kautgan es arī puspilnu b8 labāk ņemtu nekā kaskaju. Tam kaskajam purns ir izdevies, bet dupsis, jo vairāk skatos, jo vairāk sāk nepatikt, nu nav kautkas tur.
Offline
calibreens
31. Aug 2016, 12:35 #795

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


31 Aug 2016, 09:18:15 @cipargalva rakstīja:

31 Aug 2016, 08:39:33 @calibreens rakstīja:
Nebiedē cilvēku, tagad ar škodām viss ir ok, nebūs ne krāsas defektu, ne rūsas problēmu.


Ir vēl divu pēdējo paaudžu oktāvijas, par kurām es varu pastāstīt, cik ok tur viss ir.

Tu gribi teikt, ka tev ir 2013 vai 2014 gada skoda? visdrīzāk 2006-2009. ar tām viss skaidrs
Offline
cipargalva
31. Aug 2016, 12:58 #796

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Gan, gan.
Offline
calibreens
31. Aug 2016, 13:00 #797

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


31 Aug 2016, 12:58:03 @cipargalva rakstīja:
Gan, gan.

Nu nu, kas tad nav labi ar jaunajām?
Offline
gaazesmird
31. Aug 2016, 13:06 #798

Kopš: 27. Feb 2016

Ziņojumi: 2843

Braucu ar: ogres statoila soļkja mucu


30 Aug 2016, 19:13:46 @Solo rakstīja:
Tā suziki vitar ar turbo 1,6i izstkas ok ar saturīgu patereiņu un 4x4 un tomātu.

Tas nosacījumu par D ir ja patēriņš ir ap 5-6l, ja ir benzidīn dzinējs ar tadiem parametriem tad tas arī der.

4x4 un tomts gan ir must have


Aizej uz autobrava un paprasi, cik ilgaa laikaa var pasuutiit. Vini jau gaisu tirgo, nekaa nav uz vietas. Kad biju tur tipa uz sarunatu testa braucienu, tad atklaajaas, ka tiesi sii versija tika pardota nedelu atpakal Man pateica ka drosi driikst irmaksaat bet jagaida 3+ menesi un man protamd veelme paargaaja. Pietam testa brauciens ar atmosferas nabagu bez pilnpiedzinas. Ka vini iedomajas kaut ko pardot, ja nekaa nav uz vietas.
Offline
SCHNITZEL
31. Aug 2016, 13:09 #799

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Kā reiz ģimenē ir viens kaškajs tekna komplektācijā ar dīzeli un automātu.

- Patēriņš pilsēta ap 7, ārpus varētu būt ap 5.
- Motors ļoti skaļš
- Automāts tups, ilgi domā, bet kad izdomā, tad ir ok. Pārslēdzās ātri un apmēram tādos pašos apgr. diapazonos kā es brauktu ar mehāniku. Tātad sēņošanai der, bet kad ātri jāizbrauc no krustojuma, tad jārēķina +1 sec kamēr viņam pielec.
- Multimediju ekrāns bieži nogļuko un restartējas, mēdz pārstāt spēlēt mūziku no telefona
- Tālo gaismu asistents ignorē priekšā tajā pašā virzienā braucošos
- Nerada uzticību tādas lietas kā eļļas korķis motoram, kas ir no mīkstas plastmasas, ščups u.c. elementi, kur ir acīmredzami taupīta nauda
- Ar to 1.6 dīzeli pilnīgi pietiek kustināt to būdu. Uz šosejas arī normāli var apdzīt un pilsētā grieze vairāk nekā ok. Līdz 60 ieskrienas ātri
- Ļoti patīk elektriskais stūres pastiprinātājs, priekšējais apsildāmais stikls, atpakaļskata kamera, panorāmas kamera, PDC, distances brīdinājums, joslu kontrole, kruīzs, automātiskā parkošanās (izmantota 2x lai parādītu draugiem) u.c. fīčas, kas par to auto cenu liekās kosmoss.

Dīvaini liekas, ka vadītāja krēsls elektrisks, bet pasažiera mehāniski regulējams. Pogas un kloķi kā jau lētam japānim.

Citādi nevaru sūdzēties. Pa 25k km nekas par laimi nav salūzis vai izbeidzies.

-----------------
Offline
cipargalva
31. Aug 2016, 13:45 #800

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


31 Aug 2016, 13:00:56 @calibreens rakstīja:
Nu nu, kas tad nav labi ar jaunajām?


Labi, aprakstīšu savu pieredzi:

- atkal jau durvju krāsojums ir ļoti plāns. Rūsiņa labi iedzīvojas pat mazākajā akmentiņu punktiņā.
- labāka skaņas izolācija kā iepriekš, bet tāpat paskaļš salonā.
- uz 20k km degvielas rādītājs sāka dzīvot savu dzīvi. Karlo raustīja plecus, beigās atzinās, ka esot vēl viens auto ar tādu pat problēmu, tam esot pārgājusi pati no sevis. Vilka laiku, un problēma pazuda
- uz 30k km sāka riktīgi grabēt blakussēdētāja durvis. Garantijas ietvaros it kā novērsa, bet durvju rokturi vairs nav mācējuši salikt atpakaļ kā pienākas.
- labās puses priekšējās jumta statnes apšuvums grab jau no otrā lietošanas mēneša.
- rokasbremze no pirmās dienas raujas dīvaini. Brīžiem ir tīrs roktura gājiens, brīžiem tas ir tāds it kā kaut kas kaut kur berztos. Karlo pateica, ka neko nedarīs, jo bremzes labas un tās ir tikai manas iedomas. Jebkurš cits cilvēks apstiprina manus novērojumus.
- sānu stikli pastāvīgi ir netīri slapjā laikā, jo starp spoguli un virsbūvi rodas kaut kāds virpulis, kas neļauj šķidrumam smuki aizplūst. Tā vietā visi sūdi tur kuļās uz vietas. Es nezinu, kas tā ir par dizainisku kļūdu, bet tas ir ļoti kaitinoši.
- 2.0 tdi ļoti skaļš traktors ar dīzelim neraksturīgu slāpšanu pie maziem rpm. Pēc benzīna sākumā bija grūti pierast, ka ripojošai mašīnai jāliek 1. pārnesumā nevis 2.
- maza bāka. Kāpēc nevar uztaisīt ekonomisku auto ar normāla izmēra bāku? Zb patēriņš mazāks, bet tankā jābrauc tikpat bieži
- diezgan ciets. Tas gan na ļubiteļa, bet pa nelīdzenumiem slikti kopē ceļu un lēkā.
- tagad pie 100k km grab šofera durvju apšuvums un stikls, grab arī kaut kas aiz instrumentu paneļa

Ziemā mitrā laikā no rītiem bija pārādījusies čīkstoņa zobsiksnas rajonā. Par cik vēl bija garantija, tad vēlējos izpiest pēdējo sulu. Pirmo reizi atstāju auto Karlo, lai no rīta var šķilt un skatīties. Vainu piefiksēja, bet uzreiz viņi neko nevar darīt, jo jāsaskaņo ar rūpnīcu bla bla bla. Tad es braucu otro reizi, atstāju auto, nomainīja ūdenssūkni un vienu rullīti, VIENU!! Problēma, protams, nepazuda, tad nu braucu atkal trešo reizi, atkal atstāju auto. Izjauca, neko vizuāli neatrada, un man nācās piemaksāt 214 eur, lai nomaina atlikušās detaļas.

Tās gan it kā nav nekādas nopietnas problēmas, bet, piemēram, jauna auto salona grabēšana mani ļoti kaitina.

Taisnības labad jāsaka, ka 106k km laikā ritošajā daļā nav mainīts nekas. Braukts ir pa mūsu ceļiem un pāri tramvaja sliedēm parasti apdzinu visādus X5.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo