Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| PPL programmā tiek jau pēc pāris mēnešiem. Nez kā tur ir plānotas tās mācības. | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| fly like a g6 ar gribeetu taadu lietu, bet nesaista saada veida grafikaa celot pa pasauli
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
|
12 Jan 2011, 22:51:19 Schutzstaffel rakstīja:
PPL programmā tiek jau pēc pāris mēnešiem. Nez kā tur ir plānotas tās mācības.
17.Jan @ Ridzene bus seminars, tie kas gribes vares turpināt!!! Jaatzime ka 90% finanse EU fondi!!! | Offline | | |
Automaniaks | | Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
| 15 000 maksaa? | Offline | | |
MMS | | Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
| It ka par 10, jo EU lidzfin. bet to izstastis 17.
| Offline | | |
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
|
12 Jan 2011, 22:35:30 Schutzstaffel rakstīja:
12 Jan 2011, 22:24:11 Automaniaks rakstīja:
kas taa bija pasnaavnieku misija?
neticu, ka kaads speciaali ignoreetu tik daudz briidinaajuma signaalus un taadaa aatrumaa nestos zemee
Nav jau gluži arī tā, ka tie brīdinājumi un rādītāji visi kliedz par nesaistītām problēmām utt. GPWS signals būs tad ja būs vertikālais ātrums pa leilu pie attiecīgā augstuma, vertikālais ātrums pa lielu protams bus tad ja vini ir sapratusi, ka ir virs glide slope idealas trajektorijas utt.. Vnk es domāju ir tā kā jau teicu sen atpakaļ - nepareizs altimeter rādījums ņemot vērā ka kreivijā ir pavisam cita sistēma un vēl tas ka gāja zem MDA.
Labi,var sadirst par spiedienu barometriskajam,var sadirst vēl nezin ko,bet KRIST nosēžoties ar vertikālo astoņi metri...radioaltimetrs rāda,ka ir dirsenieks,stūrmanis,cik var saprast,arī lasa no radioaltimetra,nevis barometriskā+tas,ka cik esmu lasījis,tad 101 bija pāraprīkots no metriskās uz feet avioniku,valodu barjera,QFE un QNH,VIPi uz borta un kabīnē,īsāk sakot,apstākļu kopums,kas ir daudz vairāk par teorētiski neieciešamajiem
3,un rezultāts ir tāds,kā ir Nav krieviem nekas jāmelo Jaks pēdējā brīdī nosēdās,ILs mēģināja,neizdevās,negribēja pilnu muti ar zemi,devās uz rezerves+pieredzes trūkums,kopā maz lidojuši,kas nav mazsvarīgi konkrētajam tipam+vēl+vēl+vēl | Offline | | |
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| tur paarsimts cilveki laikam pieteikushies tajaa kantorii.. maaciibas cherez RAI, kur laikam nav veel neviens sekmiigi pabeigts atpls. cennix 100k eiro laikam uzskruveets speciaali projektam, pat SAA nav tik daudz bet nu tad jau maniis..
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| simts vai divsims cilvēku, bet cik no viņiem būs uzreiz gatavi nolocīt piecpadsmit eiro.. | Offline | | |
|
Automaniaks | | Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
| jaabrauc pie britiem stradaat, eng iemaaciisies un peec 100g arii pikji iekraas
naakamaja dziivee buushu pilots | Offline | | |
Exclusivity | | Kopš: 22. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4437
Braucu ar: Ducati Panigale, Track- Kawa &1Horse Power & Xxxx
|
12 Jan 2011, 23:14:04 soulfreak rakstīja:
es i nemaz nemēģinu sūtīt pieteikumu, neredzu nekādu variantu, ka netiks tas viss saviem šoferu dēliem
Tu nepiesakies, citiem paliks lielāka iespēja tikt | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| nu ja skiet, ka lai dabuutu 15k eiro ir jaabrauc uz uk straadaat 100 gadi tad vari aizmirst jau startaa par pilota tima naakotni.
be tas tak ir saliidzinosi siikums, nav lielaa paklautiiba peectam tiem kas parasti maksaatu visu tavu maaciisanos
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
briinums | | Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
12 Jan 2011, 23:18:42 Schutzstaffel rakstīja:
simts vai divsims cilvēku, bet cik no viņiem būs uzreiz gatavi nolocīt piecpadsmit eiro..
nesaprotu kaapee EU liidzfinansejums ir DAARGAAKAJAI skolai riigaa? un tas ka DĀRGĀKĀ nenozīmē ka labākā, jo cik man teica nav vēl neviens students pabeidzis viņu. :/ normāla ATPL cena ir 50-60 eiro, tad te arī būtu 5-10 eiro, kas ir reāla summa latviešu bāleliņiem
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
12 Jan 2011, 23:14:04 soulfreak rakstīja:
es i nemaz nemēģinu sūtīt pieteikumu, neredzu nekādu variantu, ka netiks tas viss saviem šoferu dēliem
ar shadu pieeju toch labak neko nesaakt
protams nav par briivu, bet ja ir patiesa velme izmacities, tad var gan konkursu izturet, gan 2 gadus izmacities, jo shadi piedavajumi uz katra stura nemetajas. + ja shobrid saak tad industrijai ap pabeigshanas laiku vajadzetu buut kaapumaa.
| Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:29:30 briinums rakstīja:
12 Jan 2011, 23:18:42 Schutzstaffel rakstīja:
simts vai divsims cilvēku, bet cik no viņiem būs uzreiz gatavi nolocīt piecpadsmit eiro..
nesaprotu kaapee EU liidzfinansejums ir DAARGAAKAJAI skolai riigaa? un tas ka DĀRGĀKĀ nenozīmē ka labākā, jo cik man teica nav vēl neviens students pabeidzis viņu. :/ normāla ATPL cena ir 50-60 eiro, tad te arī būtu 5-10 eiro, kas ir reāla summa latviešu bāleliņiem
Nu atvaino, nu ko var čīkstēt? Ja sedz 85% no mācību maxas, tad kāda huj starpība? Un neba jau RAI sastāda tur lielāko izmaxu dalu. Vairāk būtu jāuztraucas par to, ka TR nav iekļauts. Nez kā ar IR | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| tieshi taa. IR ja reiz atpl frozen tad jabuut iekljautam un TR musdienas lielaka dalja kompaniju kas vispar njem tikko no skolas ari piedava TR apmainjaa pret kontraktu. protams sanak neizdevigak ka pasham iziet, bet vismaz ir darbs un TR. ryanairam piem 737 TR uz 30k eiro nostajas, kaut ja pats nopikjo tad tuvak pie 20k atzimes cena. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:50:13 VV rakstīja:
tieshi taa. IR ja reiz atpl frozen tad jabuut iekljautam un TR musdienas lielaka dalja kompaniju kas vispar njem tikko no skolas ari piedava TR apmainjaa pret kontraktu. protams sanak neizdevigak ka pasham iziet, bet vismaz ir darbs un TR. ryanairam piem 737 TR uz 30k eiro nostajas, kaut ja pats nopikjo tad tuvak pie 20k atzimes cena.
Jābūt jābūt iekļautam, bet viņi pa tel esot devuši neviennozīmīgu atbildi šajā sakarā. Man draugs viens interesējās. | Offline | | |
|
meidei | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| Cik būtu pēdējais slieksnis jūsuprāt(piloti), kad vairs nevajadzētu sākt mācīties, teiksim uz šādiem piedāvājumiem? Cik ilgi ir tās mācības, t.i pēc cik ilga laika var sēdēt blakus kapteinim? Un ar ko parasti sāk, ar kaut kādiem Fokkerveidīgajiem. Cik vispār ir alga tādā airbaltic pirmajam pilotam?
Un kāds ir režīms pilotiem? cik bieži sanāk pasēdēt mājās gadā?
[ Šo ziņu laboja meidei, 13 Jan 2011, 09:58:36 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:57:34 meidei rakstīja:
Cik būtu pēdējais slieksnis jūsuprāt(piloti), kad vairs nevajadzētu sākt mācīties, teiksim uz šādiem piedāvājumiem? Cik ilgi ir tās mācības, t.i pēc cik ilga laika var sēdēt blakus kapteinim? Un ar ko parasti sāk, ar kaut kādie Fokkerveidīgajiem. Cik vispār ir alga tādā airbaltic pirmajam pilotam?
Var paveikties un sākt uz B737. Var paveikties ne tik ļoti un sākt uz F50 piemēram. Un ir jāpadomā - vai mesties uz pirmo vakanci uz F50, vai pagaidīt uz brīnumu un cerēt ietikt B737. Vnk ja esi uz kkā sācis, tik ātri jau tā rotācija nenotiks, kā nekā kompānija samaxājusi par tevi Type Rating. Bet jāatceras, ka 1. ļoti svarīgi ir vākt lidojuma stundas, 2. licences ir derīgas ierobežotu laiku, tā, ka ja sēdi mājās un gaidi uz jet, vari arī nesagaidīt. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:58:35 S_2 rakstīja:
13 Jan 2011, 09:51:52 Schutzstaffel rakstīja:
13 Jan 2011, 09:50:13 VV rakstīja:
tieshi taa. IR ja reiz atpl frozen tad jabuut iekljautam un TR musdienas lielaka dalja kompaniju kas vispar njem tikko no skolas ari piedava TR apmainjaa pret kontraktu. protams sanak neizdevigak ka pasham iziet, bet vismaz ir darbs un TR. ryanairam piem 737 TR uz 30k eiro nostajas, kaut ja pats nopikjo tad tuvak pie 20k atzimes cena.
Jābūt jābūt iekļautam, bet viņi pa tel esot devuši neviennozīmīgu atbildi šajā sakarā. Man draugs viens interesējās.
Neviennozīmīgu drošvien tādēļ, ka IR kā reizi ir viena no lielākajām izmaksu daļām visā programmā. To ATPL teoriju par pāris štukām jau vari pats izmācīties dajebkur, gribētāji pasniegt netrūkst. Neesmu iedziļinājies, bet tas izreklamētais pasākums pagaidām uzticību diezko nevieš.
visa fiška būs tajā, cik tur reāla lidojuma stundas ir, un vai ir IR. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
13 Jan 2011, 09:57:34 meidei rakstīja:
ar kaut kādiem Fokkerveidīgajiem
Tu tā pateici, it kā tie būtu kaut kādi bērnu trīsriteņi
Sorry, nenoturējos | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|