Autors | Ziņojums |
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Jebkurā gadījumā kopā ar regulēšanu u.c. 2.5k+ lēti nav.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
SnapOn | |
Kopš: 09. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 363
Braucu ar: M5
| Geoff steel taisa loti labas kopijas.
Cena kkas ap 1.5k kadreiz bija....varbut tagad ir letakas palikusas |
Offline | |
|
ozo | |
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Viens no lietotājiem bija te nopublicējis loti precīzu lietu sarakstu kas jāizdara, jāpārbauda katram E46 M3. Bija ar visām cenām utt.
Kāds zin kura lpp? |
Offline | |
|
Klavs | |
Kopš: 18. Jul 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 516
Braucu ar:
| http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=13...tart=480#5504305 |
Offline | |
|
SnapOn | |
Kopš: 09. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 363
Braucu ar: M5
|
27 Dec 2018, 23:14:30 @ozo rakstīja:
Viens no lietotājiem bija te nopublicējis loti precīzu lietu sarakstu kas jāizdara, jāpārbauda katram E46 M3. Bija ar visām cenām utt.
Kāds zin kura lpp?
Riddlers |
Offline | |
|
ozo | |
Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Paldies!! |
Offline | |
|
smudo | |
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
27 Dec 2018, 20:54:08 @SnapOn rakstīja:
Geoff steel taisa loti labas kopijas.
Cena kkas ap 1.5k kadreiz bija....varbut tagad ir letakas palikusas
Labas atsauksmes ir par Karbonius replikām - EUR 1,6k+ PVN + sūtīšsana + vadības modificēšana/regulēšana. Beigās tie paši minētie 2,5k EUR būs laikam. Skan gan labi
Karbonius.es |
Offline | |
|
kars | |
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| JWW grib csl'am ieswapot manuālo kārbu
Man interesē kā viņš iziet TA pie mums? ja benķus nevar atmest? Minišosejā arī nelaiž uz starta?
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| CSL ar manālo kārbu ir ļoti veca un ļoti laba doma.
Bet labāk un lētāk ir uzbūvēt CSL spec no parasta manual e46 m3[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Jan 2019, 15:01:40 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
04 Jan 2019, 14:58:26 @kars rakstīja:
JWW grib csl'am ieswapot manuālo kārbu
Man interesē kā viņš iziet TA pie mums? ja benķus nevar atmest? Minišosejā arī nelaiž uz starta?
Kurš Tev teica ka tie beņķi neatmetas |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Spied "Play", lai skatītos video!
Atmetās, simboliski gan[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Jan 2019, 16:18:35 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Vecīt, to Tu pats izdomāji, Tev tā sāpe ir tik liela, ka smadzenes stāstus ģenerē |
Offline | |
|
kars | |
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| csdd un minišoseja to pamato ar to ka uzmetot vāku dēļ kausa tev nolūzīs spranda jo nevar noiekties uz sāniem ar 5/6 punktu jostām piekrītu, bet nejau ar 3 punktu
Īstenībā pofig, man izskrūvēt 4 skrūves 1x gadā nesagādā lielas grūtības[ Šo ziņu laboja kars, 04 Jan 2019, 16:35:10 ] |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Jābūt nolokāmiem, tas ka izspruki kaut kad, paveicās... [ Šo ziņu laboja Mikuzz, 04 Jan 2019, 16:59:55 ] |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
04 Jan 2019, 17:05:22 @riddler rakstīja:
nu tad tur jums apmācības hujovas jo visi citi ar kuriem todien saskāros teica, ka pirmā dzirdēšana ka nelaižot ar kausiem. 2008 arī bija 944 ar kausiem neviens nepisās klāt takā hvz kas tur notiek...
"Vadītāja sēdeklim jābūt rūpnieciski izgatavotam, aprīkotam ar izgatavotāja paredzētajiem regulēšanas un fiksācijas mehānismiem un droši, stabili, atbilstoši nostiprinātam. Sēdekļa stiprinājumu aizliegts pārveidot. Sēdekļa un atzveltnes pārvietošanas un fiksācijas ierīcēm jābūt darba kārtībā. Vadītāja sēdekļa daļām jābūt bez bojājumiem." |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| pēc šitā sanāk ka var būt arī neatlocāms/neregulējams ja sēdekļa rāžotājs to nav paredzijs...
Šajā punktā nav teikts ka sēdekļa un auto ražotājam jābūt vienam un tam pašam, kas mūsdienās pat nav iespējams...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Un uz pak. sēdvietu vajadzēja teleportēties? |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Sākam demagoģiju: kur tajā tekstā ir vieta, ka aizmugurējai sēdvietai jābūt ekspluatējamai? Aprīkota ir, pieejama nav. Nav jau pirmā reize autobūves vēsturē.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41359
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
04 Jan 2019, 17:13:41 @GirtzB rakstīja:
pēc šitā sanāk ka var būt arī neatlocāms/neregulējams ja sēdekļa rāžotājs to nav paredzijs...
Šajā punktā nav teikts ka sēdekļa un auto ražotājam jābūt vienam un tam pašam, kas mūsdienās pat nav iespējams...
Ražotājs jau tikai sakomplektē
Papildu piezīme par sprādzēšanos un atzveltņu regulēšanu, ja runājam par "kausiem" |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Dambergs varētu pakomentēt, kā viņam iet pie TA |
Offline | |
|