Online

Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Locis
19. Nov 2023, 12:32 #7781

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11235

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst.

[ Šo ziņu laboja Locis, 19 Nov 2023, 12:39:06 ]

Offline
exlibris
19. Nov 2023, 13:03 #7782

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?
Offline
pelu_junkurs
19. Nov 2023, 13:25 #7783

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2341

Braucu ar: žurx


19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?


Redz, tur jau ari ir ta sals.
No pieredzes tirgojot f11, tie pirkt gribetaji jau ir cilveki, kuri patiesiba nevar atlauties to auto.
Ja divus f11 kopuma esmu atradijis ~10 gribetajiem, tikai viens ir bijis tads, kas var pacelt to auto un ari nopirka, otru pardot neizdevas, pat par tirgus letako ciparu
Un, manuprat, sobrid tiem f11 cenas ir tadas, ka naliks tik daudz cilvekiem nav un visadi atrie krediti tik daudz nedod. Hvz
Offline
Briize
19. Nov 2023, 13:32 #7784

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


19 Nov 2023, 13:25:50 @pelu_junkurs rakstīja:

19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?


Redz, tur jau ari ir ta sals.
No pieredzes tirgojot f11, tie pirkt gribetaji jau ir cilveki, kuri patiesiba nevar atlauties to auto.
Ja divus f11 kopuma esmu atradijis ~10 gribetajiem, tikai viens ir bijis tads, kas var pacelt to auto un ari nopirka, otru pardot neizdevas, pat par tirgus letako ciparu
Un, manuprat, sobrid tiem f11 cenas ir tadas, ka naliks tik daudz cilvekiem nav un visadi atrie krediti tik daudz nedod. Hvz


Ko tu tur un pa kadām naudām tirgo ?
2,0l dīzeļ-želejkratekļi neinteresē...
Offline
pelu_junkurs
19. Nov 2023, 13:39 #7785

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2341

Braucu ar: žurx

No f11 vairs jau laikam neko

Var sulaspakas, M smaciņas f07 lci ar 170 vai 180tkm piedāvāt, pa dārgo
Offline
Briize
19. Nov 2023, 13:45 #7786

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


19 Nov 2023, 13:39:51 @pelu_junkurs rakstīja:
No f11 vairs jau laikam neko

Var sulaspakas, M smaciņas f07 lci ar 170 vai 180tkm piedāvāt, pa dārgo

Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā
Offline
kexxx
19. Nov 2023, 13:59 #7787

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12332

Braucu ar:


19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst.


īstie 180 kkm Latvijas auto tirdzniecības vietā var būt (un, visticamāk, arī būs) gan 250, gan 350, gan xxx kkm
ja tie motori ietu ļimaku, tad jau būtu poh, bet tā kā mūsdienu bembju dzinēji iet apmēram 300 kkm (te es domāju vidējo, noteikti ir eksemplāri arī ar 500k), nu tad rezultāts arī ir tāds kā ir

kulbergs varētu pret nobraukumu kruķītājiem cīnīties un tikai pēc tam ģerboni numura zīmē bīdīt...
Offline
Samsasi
19. Nov 2023, 14:05 #7788

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4585

Braucu ar:


19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?


skaties km nevis gadu

20k eur un 80k km ir labaks dīls nekā 12k eur un 250k km
Offline
Samsasi
19. Nov 2023, 14:08 #7789

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4585

Braucu ar:


19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.



ne 99% ka tur nav īstie 180k km vai nu arī bmw ir pilnīgs sūds... kkur man nomirgoja bmw sludinājums, kur čalis uz 210k km esot pāršuvis stūri un vādītāja tabureti

210k km, iedomājās, kāds tas auto tad ir mēsls?
Offline
exlibris
19. Nov 2023, 14:15 #7790

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


19 Nov 2023, 13:59:52 @kexxx rakstīja:

19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst.


īstie 180 kkm Latvijas auto tirdzniecības vietā var būt (un, visticamāk, arī būs) gan 250, gan 350, gan xxx kkm
ja tie motori ietu ļimaku, tad jau būtu poh, bet tā kā mūsdienu bembju dzinēji iet apmēram 300 kkm (te es domāju vidējo, noteikti ir eksemplāri arī ar 500k), nu tad rezultāts arī ir tāds kā ir

kulbergs varētu pret nobraukumu kruķītājiem cīnīties un tikai pēc tam ģerboni numura zīmē bīdīt...


Nu ļoti negribas ticēt ka iet tikai 300K. Ar e91 n46 nobraucu līdz 350k un nebija ne mazākās pazīmes ka dzinējam būtu kāda vaina.Labi, ķēdi mainīju, bet drošības dēļ.
Offline
Locis
19. Nov 2023, 14:16 #7791

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11235

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?

Nu jāskatas jau no pieredzes ,vai tie kas noperk no teiksim de ar mazu nobraukumu ,cakarejas tāpat kā tie kas noperk lētāko. Manuprāt tā ir filozofija tīra par to garantiju, vienīgi ir garantija ka nopirksi lētāko un cakaresies ar viņu. Viena lieta ir nauda ,otra laiks .
Offline
HiJaCKeR
19. Nov 2023, 14:18 #7792

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: BMW E90 330i


19 Nov 2023, 14:05:57 @Samsasi rakstīja:

19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?


skaties km nevis gadu

20k eur un 80k km ir labaks dīls nekā 12k eur un 250k km

80 kkm pa pilsētu un 250 kkm pa šoseju, kurš ir tad labāks ?

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 19 Nov 2023, 14:19:09 ]

Offline
DiksIrseejs
19. Nov 2023, 14:31 #7793

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1145

Braucu ar: Hibrīdu

No tiem 250k tāpat 80k būs pa pilsētu. Ne jau pie robežas stāvvietā to bembi turēs. Kurš tad ir labāks?
Offline
kexxx
19. Nov 2023, 14:50 #7794

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12332

Braucu ar:


19 Nov 2023, 14:15:17 @exlibris rakstīja:

19 Nov 2023, 13:59:52 @kexxx rakstīja:

19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst.


īstie 180 kkm Latvijas auto tirdzniecības vietā var būt (un, visticamāk, arī būs) gan 250, gan 350, gan xxx kkm
ja tie motori ietu ļimaku, tad jau būtu poh, bet tā kā mūsdienu bembju dzinēji iet apmēram 300 kkm (te es domāju vidējo, noteikti ir eksemplāri arī ar 500k), nu tad rezultāts arī ir tāds kā ir

kulbergs varētu pret nobraukumu kruķītājiem cīnīties un tikai pēc tam ģerboni numura zīmē bīdīt...


Nu ļoti negribas ticēt ka iet tikai 300K. Ar e91 n46 nobraucu līdz 350k un nebija ne mazākās pazīmes ka dzinējam būtu kāda vaina.Labi, ķēdi mainīju, bet drošības dēļ.


300kkm ir tas aptuvenais nobraukums, kad sākas lielie sūdi- ķēdes, šāles, dpf, kolektori bla bla bla
daži mehi iesaka ķēdes jau pie 250 skatīties
nemaz neprasu man ticēt uz vārda- ņem youtubi rokās un skaties mehu atsauksmes par interesējošajiem dzinējiem
Offline
sliir
19. Nov 2023, 15:07 #7795

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 836

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Neņemtu N57 pat ja man pa velti dotu vai Igors Haits ar pistoli piedraudētu.

Kāpēc tīšām jākāpj uz grābekļa. Ir alternatīvas - Audi/VW V6, MB OM642, pat 5 cilindru Volvo (kas arī skan forši un ir maigāks par 4 cilindru).
Offline
Briize
19. Nov 2023, 15:12 #7796

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)

Ko powers saka, šito var ņemt ? Būs oriģināls noskrējiens ? Šis ir tas Siguldas placis, kurā autiņi sakrāsoti tādā stilā kā kūkas ar glazūru aplej un smuki pārtek ar lāsītēm glazūra pār kūkas malu, ņamma !

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bieike.html
Offline
Locis
19. Nov 2023, 15:14 #7797

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11235

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu nez,es ar diviem N57 nobraucis esmu ap 250k km ,iepriekšējam tagad ir pāri pa 400k un nekādas miņas par šāļu problēmām,turbīnām ,sprauslām. Es laikam vairāk paļaujos uz savu pieredzi,jo vismaz zinu ko esmu nopircis.
Bet nu redzot kādi jefi brauc ar kuposiem triperiem,apkopes gan jau netaisa ,tādu rokās arī gan jau citas markas netur. Vnk BMW ir iecienīts tādu vidu,kas grib lēkt augstāk par savu dirsu. Vēl jautājums vai to auto lieto kā paredzēts ,3.0d nav paredzēts aizbraukt uz darbu 5km un atpakaļ ,vai dronit pa pilsētu un 30 sekundes pabraukt uz 120 kmh.

[ Šo ziņu laboja Locis, 19 Nov 2023, 15:19:11 ]

Offline
sliir
19. Nov 2023, 15:19 #7798

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 836

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

@Locis

Bez šaubām ir pilns ar tiem dzinējiem kam nav tādu problēmu un nebūs, bet tā ir loterija. Man nepatiktu tas stress visu laiku domāt un baidīties par to ka tik nesāk dzenis kalt motorā.

Ja grib ieguldīt naudu un laiku/darbu mašīnā un savest visu kārtībā tad fundamantālām lietām kā kloķene, šāles, bloks utt jābūt mūžīgām.
Offline
Locis
19. Nov 2023, 15:27 #7799

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11235

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu jā ,risks jau pastāv un ar N57 motoriem jau arī nav nekādi svaigie auto ,kuri būtu to riska vērti. Iegrūd kosmosu un aiz stūra jau viņš paliek vecs un vērtība vairs nekāda.
Offline
Briize
19. Nov 2023, 15:34 #7800

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


19 Nov 2023, 15:19:38 @sliir rakstīja:
@Locis

Bez šaubām ir pilns ar tiem dzinējiem kam nav tādu problēmu un nebūs, bet tā ir loterija. Man nepatiktu tas stress visu laiku domāt un baidīties par to ka tik nesāk dzenis kalt motorā.

Ja grib ieguldīt naudu un laiku/darbu mašīnā un savest visu kārtībā tad fundamantālām lietām kā kloķene, šāles, bloks utt jābūt mūžīgām.

Tieši šī iemesla dēļ pārdevu savu f15, biju labu summu sagrūdis tajā auto un sataisījis pilnīgi visu - jaunas ķēdes, jauns vārstu vāks, jauna turbīna, jauns interkūleris,iztīrits ieplūdes kolektors, jauns viens nox sensors adblue sistēmai, nomainitas eļļas kārbā, sadales karbā un abos reduktoros, priekšējo riteņu gultņi abi jauni un pat šofera benķim saplīsušo mākslīgas ādas maliņu aizvedu paršūt un tieši tas tracināja visvairāk, ka tāda nauda ir ieguldīta un joprojām brauc bailēs, ka tik tajā motorā neiemetas dzenis un tas nav ok !
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo