Online
Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Locis | 19. Nov 2023, 12:32 |
#7781
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11235
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst. [ Šo ziņu laboja Locis, 19 Nov 2023, 12:39:06 ] | Offline | | |
exlibris | 19. Nov 2023, 13:03 |
#7782
|
| Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
| Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k? | Offline | | |
pelu_junkurs | 19. Nov 2023, 13:25 |
#7783
|
| Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2341
Braucu ar: žurx
|
19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?
Redz, tur jau ari ir ta sals.
No pieredzes tirgojot f11, tie pirkt gribetaji jau ir cilveki, kuri patiesiba nevar atlauties to auto.
Ja divus f11 kopuma esmu atradijis ~10 gribetajiem, tikai viens ir bijis tads, kas var pacelt to auto un ari nopirka, otru pardot neizdevas, pat par tirgus letako ciparu
Un, manuprat, sobrid tiem f11 cenas ir tadas, ka naliks tik daudz cilvekiem nav un visadi atrie krediti tik daudz nedod. Hvz
| Offline | | |
Briize | 19. Nov 2023, 13:32 |
#7784
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
19 Nov 2023, 13:25:50 @pelu_junkurs rakstīja:
19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?
Redz, tur jau ari ir ta sals.
No pieredzes tirgojot f11, tie pirkt gribetaji jau ir cilveki, kuri patiesiba nevar atlauties to auto.
Ja divus f11 kopuma esmu atradijis ~10 gribetajiem, tikai viens ir bijis tads, kas var pacelt to auto un ari nopirka, otru pardot neizdevas, pat par tirgus letako ciparu
Un, manuprat, sobrid tiem f11 cenas ir tadas, ka naliks tik daudz cilvekiem nav un visadi atrie krediti tik daudz nedod. Hvz
Ko tu tur un pa kadām naudām tirgo ?
2,0l dīzeļ-želejkratekļi neinteresē... | Offline | | |
pelu_junkurs | 19. Nov 2023, 13:39 |
#7785
|
| Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2341
Braucu ar: žurx
| No f11 vairs jau laikam neko
Var sulaspakas, M smaciņas f07 lci ar 170 vai 180tkm piedāvāt, pa dārgo | Offline | | |
Briize | 19. Nov 2023, 13:45 |
#7786
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
19 Nov 2023, 13:39:51 @pelu_junkurs rakstīja:
No f11 vairs jau laikam neko
Var sulaspakas, M smaciņas f07 lci ar 170 vai 180tkm piedāvāt, pa dārgo
Labi, paldies par atbildi.
Nē mani interesē 2,5-3,0l motori ar 6 stobriem, sulas pakas jau te apskatīju un biju šausmās kā tas motors purinās kā želeja tajā motortelpā | Offline | | |
kexxx | 19. Nov 2023, 13:59 |
#7787
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12332
Braucu ar:
|
19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst.
īstie 180 kkm Latvijas auto tirdzniecības vietā var būt (un, visticamāk, arī būs) gan 250, gan 350, gan xxx kkm
ja tie motori ietu ļimaku, tad jau būtu poh, bet tā kā mūsdienu bembju dzinēji iet apmēram 300 kkm (te es domāju vidējo, noteikti ir eksemplāri arī ar 500k), nu tad rezultāts arī ir tāds kā ir
kulbergs varētu pret nobraukumu kruķītājiem cīnīties un tikai pēc tam ģerboni numura zīmē bīdīt... | Offline | | |
Samsasi | 19. Nov 2023, 14:05 |
#7788
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4585
Braucu ar:
|
19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?
skaties km nevis gadu
20k eur un 80k km ir labaks dīls nekā 12k eur un 250k km | Offline | | |
|
Samsasi | 19. Nov 2023, 14:08 |
#7789
|
| Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4585
Braucu ar:
|
19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
ne 99% ka tur nav īstie 180k km vai nu arī bmw ir pilnīgs sūds... kkur man nomirgoja bmw sludinājums, kur čalis uz 210k km esot pāršuvis stūri un vādītāja tabureti
210k km, iedomājās, kāds tas auto tad ir mēsls? | Offline | | |
exlibris | 19. Nov 2023, 14:15 |
#7790
|
| Kopš: 13. Aug 2007
Ziņojumi: 512
Braucu ar: e91
|
19 Nov 2023, 13:59:52 @kexxx rakstīja:
19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst.
īstie 180 kkm Latvijas auto tirdzniecības vietā var būt (un, visticamāk, arī būs) gan 250, gan 350, gan xxx kkm
ja tie motori ietu ļimaku, tad jau būtu poh, bet tā kā mūsdienu bembju dzinēji iet apmēram 300 kkm (te es domāju vidējo, noteikti ir eksemplāri arī ar 500k), nu tad rezultāts arī ir tāds kā ir
kulbergs varētu pret nobraukumu kruķītājiem cīnīties un tikai pēc tam ģerboni numura zīmē bīdīt...
Nu ļoti negribas ticēt ka iet tikai 300K. Ar e91 n46 nobraucu līdz 350k un nebija ne mazākās pazīmes ka dzinējam būtu kāda vaina.Labi, ķēdi mainīju, bet drošības dēļ. | Offline | | |
Locis | 19. Nov 2023, 14:16 |
#7791
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11235
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?
Nu jāskatas jau no pieredzes ,vai tie kas noperk no teiksim de ar mazu nobraukumu ,cakarejas tāpat kā tie kas noperk lētāko. Manuprāt tā ir filozofija tīra par to garantiju, vienīgi ir garantija ka nopirksi lētāko un cakaresies ar viņu. Viena lieta ir nauda ,otra laiks . | Offline | | |
HiJaCKeR | 19. Nov 2023, 14:18 |
#7792
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4653
Braucu ar: BMW E90 330i
|
19 Nov 2023, 14:05:57 @Samsasi rakstīja:
19 Nov 2023, 13:03:20 @exlibris rakstīja:
Pieņemsim ka 10 gadīgs ss maksā 12k un 20k. Kur ir garantija ka Tu tajā pa 20k neieliksi vairāk kā tajā pa 12k? Cik ir gadījumi ka tajā pa 12k jāieliek tā starpība pa kuru samaksā 20k?
skaties km nevis gadu
20k eur un 80k km ir labaks dīls nekā 12k eur un 250k km
80 kkm pa pilsētu un 250 kkm pa šoseju, kurš ir tad labāks ?[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 19 Nov 2023, 14:19:09 ] | Offline | | |
DiksIrseejs | 19. Nov 2023, 14:31 |
#7793
|
| Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1145
Braucu ar: Hibrīdu
| No tiem 250k tāpat 80k būs pa pilsētu. Ne jau pie robežas stāvvietā to bembi turēs. Kurš tad ir labāks? | Offline | | |
kexxx | 19. Nov 2023, 14:50 |
#7794
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12332
Braucu ar:
|
19 Nov 2023, 14:15:17 @exlibris rakstīja:
19 Nov 2023, 13:59:52 @kexxx rakstīja:
19 Nov 2023, 12:32:07 @Locis rakstīja:
Nu par to vai pie īstiem 180k tas viss ir beigts vēl varētu padiskutet.
Ļoti pieredzes atšķiras ,vienam plīst viss pēc kārtas ,otram īsti nekas un kad tam pirmajam paprasa,kas tur ar vēsturi ,īsts noskrejiens -hvz.
Bet nu jā,jauns BMW maksā 60k,lietots 10k,bet izrādās tas pa tiem 10k ir vairāk jāliek nauda remontā ,kā pa 60k
Bet nu rezumē jau laikam tāds,ka 10 gadīgs bmw pa 20-30k ,vidējā aprīkojumā būs daudz maz braucams,lētāk jārēķinās ar biežākiem remontiem. Mums jau te viss balts vai melns - 100 vai 400k,viss vienādi plīst.
īstie 180 kkm Latvijas auto tirdzniecības vietā var būt (un, visticamāk, arī būs) gan 250, gan 350, gan xxx kkm
ja tie motori ietu ļimaku, tad jau būtu poh, bet tā kā mūsdienu bembju dzinēji iet apmēram 300 kkm (te es domāju vidējo, noteikti ir eksemplāri arī ar 500k), nu tad rezultāts arī ir tāds kā ir
kulbergs varētu pret nobraukumu kruķītājiem cīnīties un tikai pēc tam ģerboni numura zīmē bīdīt...
Nu ļoti negribas ticēt ka iet tikai 300K. Ar e91 n46 nobraucu līdz 350k un nebija ne mazākās pazīmes ka dzinējam būtu kāda vaina.Labi, ķēdi mainīju, bet drošības dēļ.
300kkm ir tas aptuvenais nobraukums, kad sākas lielie sūdi- ķēdes, šāles, dpf, kolektori bla bla bla
daži mehi iesaka ķēdes jau pie 250 skatīties
nemaz neprasu man ticēt uz vārda- ņem youtubi rokās un skaties mehu atsauksmes par interesējošajiem dzinējiem | Offline | | |
sliir | 19. Nov 2023, 15:07 |
#7795
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 836
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Neņemtu N57 pat ja man pa velti dotu vai Igors Haits ar pistoli piedraudētu.
Kāpēc tīšām jākāpj uz grābekļa. Ir alternatīvas - Audi/VW V6, MB OM642, pat 5 cilindru Volvo (kas arī skan forši un ir maigāks par 4 cilindru). | Offline | | |
Briize | 19. Nov 2023, 15:12 |
#7796
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Ko powers saka, šito var ņemt ? Būs oriģināls noskrējiens ? Šis ir tas Siguldas placis, kurā autiņi sakrāsoti tādā stilā kā kūkas ar glazūru aplej un smuki pārtek ar lāsītēm glazūra pār kūkas malu, ņamma !
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bieike.html | Offline | | |
|
Locis | 19. Nov 2023, 15:14 |
#7797
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11235
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu nez,es ar diviem N57 nobraucis esmu ap 250k km ,iepriekšējam tagad ir pāri pa 400k un nekādas miņas par šāļu problēmām,turbīnām ,sprauslām. Es laikam vairāk paļaujos uz savu pieredzi,jo vismaz zinu ko esmu nopircis.
Bet nu redzot kādi jefi brauc ar kuposiem triperiem,apkopes gan jau netaisa ,tādu rokās arī gan jau citas markas netur. Vnk BMW ir iecienīts tādu vidu,kas grib lēkt augstāk par savu dirsu. Vēl jautājums vai to auto lieto kā paredzēts ,3.0d nav paredzēts aizbraukt uz darbu 5km un atpakaļ ,vai dronit pa pilsētu un 30 sekundes pabraukt uz 120 kmh. [ Šo ziņu laboja Locis, 19 Nov 2023, 15:19:11 ] | Offline | | |
sliir | 19. Nov 2023, 15:19 |
#7798
|
| Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 836
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| @Locis
Bez šaubām ir pilns ar tiem dzinējiem kam nav tādu problēmu un nebūs, bet tā ir loterija. Man nepatiktu tas stress visu laiku domāt un baidīties par to ka tik nesāk dzenis kalt motorā.
Ja grib ieguldīt naudu un laiku/darbu mašīnā un savest visu kārtībā tad fundamantālām lietām kā kloķene, šāles, bloks utt jābūt mūžīgām. | Offline | | |
Locis | 19. Nov 2023, 15:27 |
#7799
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11235
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Nu jā ,risks jau pastāv un ar N57 motoriem jau arī nav nekādi svaigie auto ,kuri būtu to riska vērti. Iegrūd kosmosu un aiz stūra jau viņš paliek vecs un vērtība vairs nekāda. | Offline | | |
Briize | 19. Nov 2023, 15:34 |
#7800
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
19 Nov 2023, 15:19:38 @sliir rakstīja:
@Locis
Bez šaubām ir pilns ar tiem dzinējiem kam nav tādu problēmu un nebūs, bet tā ir loterija. Man nepatiktu tas stress visu laiku domāt un baidīties par to ka tik nesāk dzenis kalt motorā.
Ja grib ieguldīt naudu un laiku/darbu mašīnā un savest visu kārtībā tad fundamantālām lietām kā kloķene, šāles, bloks utt jābūt mūžīgām.
Tieši šī iemesla dēļ pārdevu savu f15, biju labu summu sagrūdis tajā auto un sataisījis pilnīgi visu - jaunas ķēdes, jauns vārstu vāks, jauna turbīna, jauns interkūleris,iztīrits ieplūdes kolektors, jauns viens nox sensors adblue sistēmai, nomainitas eļļas kārbā, sadales karbā un abos reduktoros, priekšējo riteņu gultņi abi jauni un pat šofera benķim saplīsušo mākslīgas ādas maliņu aizvedu paršūt un tieši tas tracināja visvairāk, ka tāda nauda ir ieguldīta un joprojām brauc bailēs, ka tik tajā motorā neiemetas dzenis un tas nav ok ! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|