Autors | Ziņojums |
1986 | 11. Aug 2024, 21:22 |
#7761
|
|
Kopš: 25. Jan 2015
Ziņojumi: 305
Braucu ar: 3 dāmām un ar V8
| Diezgan dažādi auto ir bijuši no - kartingveidīgiem līdz ar pneimo baloniem, bet vislabāk Rīgā jūtos tieši ar riktīgu pikapu.
Un nekas man nebūtu pārmetams Rīgai, ja Rīgā būtu vēl sliktāki ceļi |
Offline | |
|
casivupi | 11. Aug 2024, 21:27 |
#7762
|
|
Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 211
Braucu ar:
| Jā BMW > škoda. Ģēniji
23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k
BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta. |
Offline | |
|
e34 | 11. Aug 2024, 21:48 |
#7763
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
11 Aug 2024, 21:27:58 @casivupi rakstīja:
Jā BMW > škoda. Ģēniji
23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k
BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta.
Tam ixam tās tādas bāzes cenas. Pilns būs ap 100-120. |
Offline | |
|
Fandulis | 11. Aug 2024, 22:12 |
#7764
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Santa fe hibrīds ~40, nav bmw, bet nav arī tas sūds, nu tas otrais.
Paskatījos ss Y Tesla LR maksā tik pat cik tā škoda
Ja joprojām runājam par vidējo pilsētas suvu, nevis par tiešām utility.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Aug 2024, 22:16:42 ] |
Offline | |
|
rencho | 12. Aug 2024, 09:21 |
#7765
|
|
Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1414
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
|
11 Aug 2024, 13:39:18 @Samsasi rakstīja:
11 Aug 2024, 13:05:21 @GirtzB rakstīja:
11 Aug 2024, 12:40:17 @Fandulis rakstīja:
Tipa nav suvi kuri normāli vadās.
Lai suvs vadītos tam jābūt ar cietāku piekari un niknāku riepu nekā normālam vieglajam auto un automātiski zūd komforts un ekonomija, to savukārt risina ar dažādām aktīvās piekares sistēmām, fiziku tomēr nepiemānīsi. Un beigās tāpat tas ir liels smags un dārgs...
Ģirtz mēs vēljoprojām runājam par ikdienas satiksmi?
Par vadāmību - kad gatavojos pārkāpt uz SUV no 7.golfa ar R17 , iztestēju 2021.g. piedāvātos budžeta SUV (ne-BMW cenā). RAV4, Ford Kuga baigi galertīgi likās uz ceļa, ļoti nepatika. Peugeot 3008 un MAzda CX5 jau likās lietojami, bet ļoti mazi bagāžas nodalījumi. Kodiaq likās galvas tiesu labāks vadāmībā par konkurentiem. BMW X3 neesmu pamēģinājis, bet ticu ,ka tam jābūt pārākam par lētākajiem konkurentiem tieši vadāmībā pie agresīva braukšanas stila. |
Offline | |
|
AAE | 12. Aug 2024, 09:22 |
#7766
|
|
Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2343
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
10 Aug 2024, 16:12:36 @AAE rakstīja:
Kurā virzienā skatīties uz jaunu/mazlietotu plug in hibrīdu?
Vajag kaut ko SUV izmēra. Elektro režīmu vajadzētu vismaz standarta 50km lai var nobraukt.
Patreizējais auto ir '20 Tiguan. Izmēra ziņā apmierina.
VW dīleris pats teica, ja plug in, tad ne VW. Pēcpārdošana viņiem esot nekāda.
Ieteica skatīties Toyota virzienā, bet nu tās man liekas pilnīgi garlaicīgas. |
Offline | |
|
Samsasi | 12. Aug 2024, 09:44 |
#7767
|
|
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
| Ja auto braukšanai vajag, tad droši vien kādu rav4 ņemtu. |
Offline | |
|
Fandulis | 12. Aug 2024, 10:23 |
#7768
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Esmu jauna, mazlietota auto meklēšanā. Nekad neņemtu kodiaku un rav4, pretīgākie sūdi ar ko ir braukts. Viens ir dārgs, otrs pārvērtēts. Tiguans bēdu ieleja. Mazda nepatīk salons. Turpinu testēt.
Jūs tam kodiakam paskatieties zem sliekšņu uzlikām, pirms pirkt.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Aug 2024, 10:31:16 ] |
Offline | |
|
|
Samsasi | 12. Aug 2024, 10:35 |
#7769
|
|
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
| nu tad tev jāņem x5, tikko no vācijas ar 70k km |
Offline | |
|
kkas | 12. Aug 2024, 10:38 |
#7770
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
| kodiakam meklēt kkādas sportiskas gaitas īpašības nevajag, tāpat arī visiem tiem mazajiem tautas SUV, tur nav un nevar būt nekas sportisks . lēkā pa ceļu kā kurpju kastes. uz tām pašām platformām veidotie hečbeki/universāli būs daudz patīkamāki uz ceļa.
rav4 vispār sava individuāla nesalīdzināma kategorija un visnotaļ veiksmīga, lai kā negribētos atzīt. savu vērtību notur fenomenāli. tāpat kā Lexus. kurš kādreiz varēja domāt, ka rav4 būs jāliek papildus visādi skybrake, umtl? |
Offline | |
|
Samsasi | 12. Aug 2024, 10:40 |
#7771
|
|
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4572
Braucu ar:
| mazdai tas bobikmodelis bij baigi foršais, it īpaši ar to 3.0d motoru.... RRRrrrrrrrrr |
Offline | |
|
Fandulis | 12. Aug 2024, 10:53 |
#7772
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Cx5 skatījos, nebraucu salons nepatika un vispār nepatika pret tajatu un mazdu, bet tās ir individuālas štelles. Rav4 un volvo ir kategorija, kurai jāmaksā trīsreiz mazāk, lai viņu pirkt, cilvēki inerces pēc pērk.
Verso divus gadus vecs, beigta kārba. Toyota, nekad nelūst.
Labprāt pirktu KIA Carnival, bet pie mums viņu netirgo un grūti atrast citur.
Cenas, komforta, izmaksu kategorijā esmu nonācis līdz teslai, vēl joprojām testēju.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Aug 2024, 11:17:25 ] |
Offline | |
|
Jurka88 | 12. Aug 2024, 11:06 |
#7773
|
|
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
| Kas nepatika MX5 salonā? būtu nauda labprāt brautu ar tādu auto ikdienā. Tam auto nav īsti konkurentu tajā budžetā. Vienīgi nezinu vai varētu sadzīvot ar elektro stūres pastiprinātāju. |
Offline | |
|
bills | 12. Aug 2024, 11:08 |
#7774
|
|
Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1066
Braucu ar:
|
11 Aug 2024, 21:27:58 @casivupi rakstīja:
Jā BMW > škoda. Ģēniji
23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k
BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta.
Ja paspēlējas ar konfiguratoru, tad jaunie Tiguan, Kodiaq, Passat ar normālu ~200hp dīzeli un pilnpiedziņu grozās ap 50k., nezinu, bet x3 laikam vēl nesanāk. |
Offline | |
|
Fandulis | 12. Aug 2024, 11:10 |
#7775
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13371
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Sorre cx nevis mx
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Aug 2024, 11:11:45 ] |
Offline | |
|
sliir | 12. Aug 2024, 11:12 |
#7776
|
|
Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Tagad ir 2024. gads. Visaam mashiinaam ir elektro stuures pastiprinaataajs. Reika ar hidraulisko pastiprinaataaju ir paaraak daarga razhodhanas izmaksaas un paaraak laba prieksh muusdienu auto. Taapat kaa alumiinija vaarstu vaaks |
Offline | |
|
|
Jurka88 | 12. Aug 2024, 11:15 |
#7777
|
|
Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 462
Braucu ar:
|
12 Aug 2024, 11:12:21 @sliir rakstīja:
Tagad ir 2024. gads. Visaam mashiinaam ir elektro stuures pastiprinaataajs. Reika ar hidraulisko pastiprinaataaju ir paaraak daarga razhodhanas izmaksaas un paaraak laba prieksh muusdienu auto. Taapat kaa alumiinija vaarstu vaaks
Ir vēl daži jaunie auto ar hidro reikām, ir pat tādi kam nav vispār pastiprinātāja, bet ne mirstīgo budžetā. |
Offline | |
|
michals1 | 12. Aug 2024, 11:21 |
#7778
|
|
Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Da ko jūs mokaties? Paņemat BMW X1 2,5D,protams ar mazu noskrējienu, brauksiet un kaifosiet. Mazais suv,gana sportisks un komfortabls.Cena nav kosmoss,+/-30k. |
Offline | |
|
smudo | 12. Aug 2024, 11:35 |
#7779
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
11 Aug 2024, 13:05:21 @GirtzB rakstīja:
11 Aug 2024, 12:40:17 @Fandulis rakstīja:
Tipa nav suvi kuri normāli vadās.
Lai suvs vadītos tam jābūt ar cietāku piekari un niknāku riepu nekā normālam vieglajam auto un automātiski zūd komforts un ekonomija, to savukārt risina ar dažādām aktīvās piekares sistēmām, fiziku tomēr nepiemānīsi. Un beigās tāpat tas ir liels smags un dārgs...
Es kā sedanu un sportisku auto piekritējs arī biju skeptisks, kamēr nenopirku G05 ar sMaku - ikdienas satiksmē (principā arī pie divīša) šosejas režīmā vidpār nekādu iebildumu pret vadību. Bet tas ir loģiski, jo pa ielu braucot jau tāpat reti sanāk pietuvoties limities, ja neskaita ziemu.
Par trasi runājot - jūlijā PCL trases dienā viens biedrs ar parastu 100% stock FL Cayenne S (aktuālais modelis) nobrauca tādu laiku Biķerniekos, ka es gandrīz uz pakaļas paliku no pārsteiguma - ja nebūtu transponderi un nebūtu tajā pasākumā, neticētu. EDIT - paskatījos laiku- 1:34,7 ar parastu Standarta Cayenne S, kas ir otrs "mazjaudīgākais" modelis Cayenne range.
Par Tādiem modeļiem kā Cayenne GT nerunāsim - gan jau esi dzirdējis par a'pļa laiku Nirburgringā. Protams, ka tas ir uz jaudas un riepu rēķina, bet nu acīm redzot tas svars un augstāk smaguma centrs ietekmē ātrumu nedaudz mazāk, nekā mums patiktu domāt.
Bet nu tos auto tāpat jau trasē 99,5% nebrauc un pa ielu tur tiešām nav sūdzību par mehānisko saķeri un spējām līkumos.
Šeit apspriestais Kodiaq, protams, ka ir citā kategorijā, bet dinamiski un droši brauk +20-30kmh virs plūsma arī tas spēj. [ Šo ziņu laboja smudo, 12 Aug 2024, 11:46:21 ] |
Offline | |
|
smudo | 12. Aug 2024, 11:55 |
#7780
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
12 Aug 2024, 11:08:47 @bills rakstīja:
11 Aug 2024, 21:27:58 @casivupi rakstīja:
Jā BMW > škoda. Ģēniji
23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k
BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta.
Ja paspēlējas ar konfiguratoru, tad jaunie Tiguan, Kodiaq, Passat ar normālu ~200hp dīzeli un pilnpiedziņu grozās ap 50k., nezinu, bet x3 laikam vēl nesanāk.
Vēl nesen bija BM Auto akcija ar X3 un X4, kur tos ar 2,0i un 2,0d ar MPaku pa 51/53k EUR varēja dabūt. Protams, saliekot daudz ekstras, tāpat to cenu var vēl uzbūstot, bet principā par 50k EUR tie auto ir labs value for money, kam vidēja izmēra SUVus vajadzēja. |
Offline | |
|