Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
1986
11. Aug 2024, 21:22 #7761

Kopš: 25. Jan 2015

Ziņojumi: 305

Braucu ar: 3 dāmām un ar V8

Diezgan dažādi auto ir bijuši no - kartingveidīgiem līdz ar pneimo baloniem, bet vislabāk Rīgā jūtos tieši ar riktīgu pikapu.
Un nekas man nebūtu pārmetams Rīgai, ja Rīgā būtu vēl sliktāki ceļi
Offline
casivupi
11. Aug 2024, 21:27 #7762

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Jā BMW > škoda. Ģēniji

23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k

BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta.
Offline
e34
11. Aug 2024, 21:48 #7763

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


11 Aug 2024, 21:27:58 @casivupi rakstīja:
Jā BMW > škoda. Ģēniji

23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k

BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta.


Tam ixam tās tādas bāzes cenas. Pilns būs ap 100-120.
Offline
Fandulis
11. Aug 2024, 22:12 #7764

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Santa fe hibrīds ~40, nav bmw, bet nav arī tas sūds, nu tas otrais.

Paskatījos ss Y Tesla LR maksā tik pat cik tā škoda

Ja joprojām runājam par vidējo pilsētas suvu, nevis par tiešām utility.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Aug 2024, 22:16:42 ]

Offline
rencho
12. Aug 2024, 09:21 #7765

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


11 Aug 2024, 13:39:18 @Samsasi rakstīja:

11 Aug 2024, 13:05:21 @GirtzB rakstīja:

11 Aug 2024, 12:40:17 @Fandulis rakstīja:
Tipa nav suvi kuri normāli vadās.

Lai suvs vadītos tam jābūt ar cietāku piekari un niknāku riepu nekā normālam vieglajam auto un automātiski zūd komforts un ekonomija, to savukārt risina ar dažādām aktīvās piekares sistēmām, fiziku tomēr nepiemānīsi. Un beigās tāpat tas ir liels smags un dārgs...
Ģirtz mēs vēljoprojām runājam par ikdienas satiksmi?


Par vadāmību - kad gatavojos pārkāpt uz SUV no 7.golfa ar R17 , iztestēju 2021.g. piedāvātos budžeta SUV (ne-BMW cenā). RAV4, Ford Kuga baigi galertīgi likās uz ceļa, ļoti nepatika. Peugeot 3008 un MAzda CX5 jau likās lietojami, bet ļoti mazi bagāžas nodalījumi. Kodiaq likās galvas tiesu labāks vadāmībā par konkurentiem. BMW X3 neesmu pamēģinājis, bet ticu ,ka tam jābūt pārākam par lētākajiem konkurentiem tieši vadāmībā pie agresīva braukšanas stila.
Offline
AAE
12. Aug 2024, 09:22 #7766

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu


10 Aug 2024, 16:12:36 @AAE rakstīja:
Kurā virzienā skatīties uz jaunu/mazlietotu plug in hibrīdu?
Vajag kaut ko SUV izmēra. Elektro režīmu vajadzētu vismaz standarta 50km lai var nobraukt.

Patreizējais auto ir '20 Tiguan. Izmēra ziņā apmierina.
VW dīleris pats teica, ja plug in, tad ne VW. Pēcpārdošana viņiem esot nekāda.
Ieteica skatīties Toyota virzienā, bet nu tās man liekas pilnīgi garlaicīgas.
Offline
Samsasi
12. Aug 2024, 09:44 #7767

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

Ja auto braukšanai vajag, tad droši vien kādu rav4 ņemtu.
Offline
Fandulis
12. Aug 2024, 10:23 #7768

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Esmu jauna, mazlietota auto meklēšanā. Nekad neņemtu kodiaku un rav4, pretīgākie sūdi ar ko ir braukts. Viens ir dārgs, otrs pārvērtēts. Tiguans bēdu ieleja. Mazda nepatīk salons. Turpinu testēt.

Jūs tam kodiakam paskatieties zem sliekšņu uzlikām, pirms pirkt.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Aug 2024, 10:31:16 ]

Offline
Samsasi
12. Aug 2024, 10:35 #7769

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

nu tad tev jāņem x5, tikko no vācijas ar 70k km
Offline
kkas
12. Aug 2024, 10:38 #7770

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu

kodiakam meklēt kkādas sportiskas gaitas īpašības nevajag, tāpat arī visiem tiem mazajiem tautas SUV, tur nav un nevar būt nekas sportisks . lēkā pa ceļu kā kurpju kastes. uz tām pašām platformām veidotie hečbeki/universāli būs daudz patīkamāki uz ceļa.

rav4 vispār sava individuāla nesalīdzināma kategorija un visnotaļ veiksmīga, lai kā negribētos atzīt. savu vērtību notur fenomenāli. tāpat kā Lexus. kurš kādreiz varēja domāt, ka rav4 būs jāliek papildus visādi skybrake, umtl?
Offline
Samsasi
12. Aug 2024, 10:40 #7771

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

mazdai tas bobikmodelis bij baigi foršais, it īpaši ar to 3.0d motoru.... RRRrrrrrrrrr
Offline
Fandulis
12. Aug 2024, 10:53 #7772

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Cx5 skatījos, nebraucu salons nepatika un vispār nepatika pret tajatu un mazdu, bet tās ir individuālas štelles. Rav4 un volvo ir kategorija, kurai jāmaksā trīsreiz mazāk, lai viņu pirkt, cilvēki inerces pēc pērk.
Verso divus gadus vecs, beigta kārba. Toyota, nekad nelūst.
Labprāt pirktu KIA Carnival, bet pie mums viņu netirgo un grūti atrast citur.

Cenas, komforta, izmaksu kategorijā esmu nonācis līdz teslai, vēl joprojām testēju.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Aug 2024, 11:17:25 ]

Offline
Jurka88
12. Aug 2024, 11:06 #7773

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:

Kas nepatika MX5 salonā? būtu nauda labprāt brautu ar tādu auto ikdienā. Tam auto nav īsti konkurentu tajā budžetā. Vienīgi nezinu vai varētu sadzīvot ar elektro stūres pastiprinātāju.
Offline
bills
12. Aug 2024, 11:08 #7774

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 1066

Braucu ar:


11 Aug 2024, 21:27:58 @casivupi rakstīja:
Jā BMW > škoda. Ģēniji

23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k

BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta.


Ja paspēlējas ar konfiguratoru, tad jaunie Tiguan, Kodiaq, Passat ar normālu ~200hp dīzeli un pilnpiedziņu grozās ap 50k., nezinu, bet x3 laikam vēl nesanāk.
Offline
Fandulis
12. Aug 2024, 11:10 #7775

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Sorre cx nevis mx

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 12 Aug 2024, 11:11:45 ]

Offline
sliir
12. Aug 2024, 11:12 #7776

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 831

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Tagad ir 2024. gads. Visaam mashiinaam ir elektro stuures pastiprinaataajs. Reika ar hidraulisko pastiprinaataaju ir paaraak daarga razhodhanas izmaksaas un paaraak laba prieksh muusdienu auto. Taapat kaa alumiinija vaarstu vaaks
Offline
Jurka88
12. Aug 2024, 11:15 #7777

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 462

Braucu ar:


12 Aug 2024, 11:12:21 @sliir rakstīja:
Tagad ir 2024. gads. Visaam mashiinaam ir elektro stuures pastiprinaataajs. Reika ar hidraulisko pastiprinaataaju ir paaraak daarga razhodhanas izmaksaas un paaraak laba prieksh muusdienu auto. Taapat kaa alumiinija vaarstu vaaks
Ir vēl daži jaunie auto ar hidro reikām, ir pat tādi kam nav vispār pastiprinātāja, bet ne mirstīgo budžetā.
Offline
michals1
12. Aug 2024, 11:21 #7778

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Da ko jūs mokaties? Paņemat BMW X1 2,5D,protams ar mazu noskrējienu, brauksiet un kaifosiet. Mazais suv,gana sportisks un komfortabls.Cena nav kosmoss,+/-30k.
Offline
smudo
12. Aug 2024, 11:35 #7779

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


11 Aug 2024, 13:05:21 @GirtzB rakstīja:

11 Aug 2024, 12:40:17 @Fandulis rakstīja:
Tipa nav suvi kuri normāli vadās.

Lai suvs vadītos tam jābūt ar cietāku piekari un niknāku riepu nekā normālam vieglajam auto un automātiski zūd komforts un ekonomija, to savukārt risina ar dažādām aktīvās piekares sistēmām, fiziku tomēr nepiemānīsi. Un beigās tāpat tas ir liels smags un dārgs...


Es kā sedanu un sportisku auto piekritējs arī biju skeptisks, kamēr nenopirku G05 ar sMaku - ikdienas satiksmē (principā arī pie divīša) šosejas režīmā vidpār nekādu iebildumu pret vadību. Bet tas ir loģiski, jo pa ielu braucot jau tāpat reti sanāk pietuvoties limities, ja neskaita ziemu.

Par trasi runājot - jūlijā PCL trases dienā viens biedrs ar parastu 100% stock FL Cayenne S (aktuālais modelis) nobrauca tādu laiku Biķerniekos, ka es gandrīz uz pakaļas paliku no pārsteiguma - ja nebūtu transponderi un nebūtu tajā pasākumā, neticētu. EDIT - paskatījos laiku- 1:34,7 ar parastu Standarta Cayenne S, kas ir otrs "mazjaudīgākais" modelis Cayenne range.

Par Tādiem modeļiem kā Cayenne GT nerunāsim - gan jau esi dzirdējis par a'pļa laiku Nirburgringā. Protams, ka tas ir uz jaudas un riepu rēķina, bet nu acīm redzot tas svars un augstāk smaguma centrs ietekmē ātrumu nedaudz mazāk, nekā mums patiktu domāt.

Bet nu tos auto tāpat jau trasē 99,5% nebrauc un pa ielu tur tiešām nav sūdzību par mehānisko saķeri un spējām līkumos.

Šeit apspriestais Kodiaq, protams, ka ir citā kategorijā, bet dinamiski un droši brauk +20-30kmh virs plūsma arī tas spēj.

[ Šo ziņu laboja smudo, 12 Aug 2024, 11:46:21 ]

Offline
smudo
12. Aug 2024, 11:55 #7780

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


12 Aug 2024, 11:08:47 @bills rakstīja:

11 Aug 2024, 21:27:58 @casivupi rakstīja:
Jā BMW > škoda. Ģēniji

23. gada X5 cena 64k-69k
23. gada Kodiaq cena 35.5k-42k

BMW vidēji 22k-25k dārgāks. Varat ar slapjām biksēm sēdēt BMW un domāt jā, bļin, kruta.


Ja paspēlējas ar konfiguratoru, tad jaunie Tiguan, Kodiaq, Passat ar normālu ~200hp dīzeli un pilnpiedziņu grozās ap 50k., nezinu, bet x3 laikam vēl nesanāk.


Vēl nesen bija BM Auto akcija ar X3 un X4, kur tos ar 2,0i un 2,0d ar MPaku pa 51/53k EUR varēja dabūt. Protams, saliekot daudz ekstras, tāpat to cenu var vēl uzbūstot, bet principā par 50k EUR tie auto ir labs value for money, kam vidēja izmēra SUVus vajadzēja.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo