Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
Elviss
18. Nov 2023, 16:42 #7721

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21914

Braucu ar: VAZ 2101 80'


18 Nov 2023, 16:33:03 @exlibris rakstīja:

18 Nov 2023, 14:46:22 @Elviss rakstīja:
Vai arī var nopirkt nenojātu sūdu, kur nekas no šī nebūs jādara.


Vai vispār ir iespējams atrast tādu nenojātu 2012 vai 2013 gada?

Programs, ka ir. Tikai cik tāds maksā un kurš to ir gatavs arī samaksāt.
Neesmu tagad skatījies, bet domāju, par kādiem 18-20k svaigu var dabūt.
Tāpēc labāk jau uz G skatīties vai nelekt augstāk par savu pakaļu un nesūdzēties šeit, ka F10/11 ir sūds, jo pēc manām domām, tas ir pirmais uzticamais BMW pa 20 gadiem.
Kaut arī pats ieliku beigās tās 4 štukas pirms pārdevu par velti pēc manām domām

Cerēt, ka nobraukts premium mūsdienu auto neprasīs pamatīgus ieguldījumus, ir muļķīgi.

Pēc dažiem gadiem šādas diskusijas būs G klases topikā.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 18 Nov 2023, 16:49:32 ]



-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
exlibris
18. Nov 2023, 16:54 #7722

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Domāju ka labāk paņemt 12 gada pa 11k-12k un ielikt 3k. Galvenais, lai nav baigi sists. Pa 18k-20k arī uz brīnumiem var trāpīt.

Zinu vienu kadru kas visu laiku tā dara pērkot autiņus, nopērk lētāko ar dzīvu virsbūvi un sataisa tehnisko pusi.

Offline
Aurius
18. Nov 2023, 16:59 #7723

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 136

Braucu ar:


18 Nov 2023, 16:33:03 @exlibris rakstīja:

18 Nov 2023, 14:46:22 @Elviss rakstīja:
Vai arī var nopirkt nenojātu sūdu, kur nekas no šī nebūs jādara.


Vai vispār ir iespējams atrast tādu nenojātu 2012 vai 2013 gada?

Ko nozīmē nojātu vai nenojātu? Vaitad pērkot automašīnu Tu nredzi ka tā ir vesela vai knapi vesela gabalā?
Un nobraukums - būsim reāli zem 200 oriģinālajiem tkm neviens no šejienes nav spējīgi atļautuies, bet virs 200 un līdz 300 tkm jau ir verts skatīties. Jo nenotīts pat 300tkm auto izskatās labi, salons parasti salīdzinoši vesels un nekādu kritisku defektu tur nav. A par notītajeim - nu tur dārgie draugi skataties prātīgi dirsēji ir profisionāli lai izkrāptu jūsu naudu!
tadiem N sērijas dzinējiem apkopē kura iekļauj ķēdi, šāles un ap dzinēju dažāda blīves, samazgāt ieplūdes kolektoru un satīrīt kanālus no EGR ir nekas neparasts - normāla planveida apkope sākoties 200tkm, par eļļas sūkņiem un vārstu vakiem - pēc situācijas jaizvērtē. Nevis jātriec cilveku izminsumā par 3500 - bet ja maksā var kaur vēl virsbūvi nomainīt!
nekas traks ar tam F un g nav, venk jāskatās ko pērk un ja pašam patik tak nenožēlo kapeiku un piesakies lai kāds specialists pieslēdzas un pārskata tavu izvelēto!

[ Šo ziņu laboja Aurius, 18 Nov 2023, 17:01:07 ]

Offline
Elviss
18. Nov 2023, 17:10 #7724

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21914

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Es F nopirku ar 150k, sūdi sākās pie 250k. Izņemot kaut kādas pāris tizlas lietas, jāmaina bija piekares baloni un kompresors, kas, laikam, visiem ir. Vēl pāris atsaukuma lietas. Bet beigās, jā, bija ko darīt.
Kā var pie 265k piekare nesajāties ar R20 diskiem man nav skaidrs, jo e46 kabrim es visu mainīju 3x gadā.

-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
martins_usars
18. Nov 2023, 17:12 #7725

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Nopirku 4 gadi G31 ar 62kkm tāfelē. Pēc iegādes 1500 oem visās 4 bremzes diski un uzlikas, 1200 par xdrive, diferenciāļu un 8hp eļļu maiņu, jauns aķis 320. Remonti: 200 pakaļējā reduktora ienākošā kardāna blīvslēgs, 160 sapuvuši pneimo piekares vadi. Tagad 90kkm 2 mazās apkopes katra ap 330, 2 lielās katra ap 600. Visi darbi veikti inchcape oem detaļas. Gada laikā pāri 5k. Huj viņ zin uz ko cer cilvēki, kad nopērk 200 vai 300 tūkstošiem nobraukumu. Tā ir sevis mānīšana, jo tā ir jobani dārga mašīna
Offline
exlibris
18. Nov 2023, 17:13 #7726

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


18 Nov 2023, 16:59:48 @Aurius rakstīja:

18 Nov 2023, 16:33:03 @exlibris rakstīja:

18 Nov 2023, 14:46:22 @Elviss rakstīja:
Vai arī var nopirkt nenojātu sūdu, kur nekas no šī nebūs jādara.


Vai vispār ir iespējams atrast tādu nenojātu 2012 vai 2013 gada?

Ko nozīmē nojātu vai nenojātu? Vaitad pērkot automašīnu Tu nredzi ka tā ir vesela vai knapi vesela gabalā?
Un nobraukums - būsim reāli zem 200 oriģinālajiem tkm neviens no šejienes nav spējīgi atļautuies, bet virs 200 un līdz 300 tkm jau ir verts skatīties. Jo nenotīts pat 300tkm auto izskatās labi, salons parasti salīdzinoši vesels un nekādu kritisku defektu tur nav. A par notītajeim - nu tur dārgie draugi skataties prātīgi dirsēji ir profisionāli lai izkrāptu jūsu naudu!
tadiem N sērijas dzinējiem apkopē kura iekļauj ķēdi, šāles un ap dzinēju dažāda blīves, samazgāt ieplūdes kolektoru un satīrīt kanālus no EGR ir nekas neparasts - normāla planveida apkope sākoties 200tkm, par eļļas sūkņiem un vārstu vakiem - pēc situācijas jaizvērtē. Nevis jātriec cilveku izminsumā par 3500 - bet ja maksā var kaur vēl virsbūvi nomainīt!
nekas traks ar tam F un g nav, venk jāskatās ko pērk un ja pašam patik tak nenožēlo kapeiku un piesakies lai kāds specialists pieslēdzas un pārskata tavu izvelēto!


Man jau arī likās ka tie 3500 ir drusku par traku. Nelūzt taču uzreiz viss. Tad ir stipri jāielaiž auto stāvoklis, lai maksātu tādas naudas remontos. Piredze rāda ka regulāri mainot eļļu uz 10k nekas dzinējam nevar notikt. Dzinēja perifērija ir cita lieta, bet arī bieži vien atkarīga no degvielas un eļļas kvalitātes.
Offline
Aurius
18. Nov 2023, 17:17 #7727

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Man jau arī likās ka tie 3500 ir drusku par traku. Nelūzt taču uzreiz viss. Tad ir stipri jāielaiž auto stāvoklis, lai maksātu tādas naudas remontos. Piredze rāda ka regulāri mainot eļļu uz 10k nekas dzinējam nevar notikt. Dzinēja perifērija ir cita lieta, bet arī bieži vien atkarīga no degvielas un eļļas kvalitātes.

Tikkai pirms mēs viņus nopērkam, tie pirmie lietotaji - arhitekti, gramatveži un sazin kas vēl par personāžiem - brauca pēc rūpnīcas longlife reglamenta - kas ir būtiksa problema biežos gadijumos

[ Šo ziņu laboja Aurius, 18 Nov 2023, 17:18:56 ]

Offline
exlibris
18. Nov 2023, 17:19 #7728

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


18 Nov 2023, 17:12:21 @martins_usars rakstīja:
Nopirku 4 gadi G31 ar 62kkm tāfelē. Pēc iegādes 1500 oem visās 4 bremzes diski un uzlikas, 1200 par xdrive, diferenciāļu un 8hp eļļu maiņu, jauns aķis 320. Remonti: 200 pakaļējā reduktora ienākošā kardāna blīvslēgs, 160 sapuvuši pneimo piekares vadi. Tagad 90kkm 2 mazās apkopes katra ap 330, 2 lielās katra ap 600. Visi darbi veikti inchcape oem detaļas. Gada laikā pāri 5k. Huj viņ zin uz ko cer cilvēki, kad nopērk 200 vai 300 tūkstošiem nobraukumu. Tā ir sevis mānīšana, jo tā ir jobani dārga mašīna


Tieši tad viņa var izrādīties ļoti laba, jo daudz kas ir sataisīts.
Offline
martins_usars
18. Nov 2023, 17:20 #7729

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Tik pat laba kā rumbulas mauka, jo perdaks kārtīgi izjāts un var iestādīt cehā neuzharčojot Nebūs 3500, būs kūpošs šrots ar lepnu saimnieku
Offline
exlibris
18. Nov 2023, 17:22 #7730

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


18 Nov 2023, 17:17:42 @Aurius rakstīja:
Man jau arī likās ka tie 3500 ir drusku par traku. Nelūzt taču uzreiz viss. Tad ir stipri jāielaiž auto stāvoklis, lai maksātu tādas naudas remontos. Piredze rāda ka regulāri mainot eļļu uz 10k nekas dzinējam nevar notikt. Dzinēja perifērija ir cita lieta, bet arī bieži vien atkarīga no degvielas un eļļas kvalitātes.

Tikkai pirms mēs viņus nopērkam, tie pirmie lietotaji - arhitekti, gramatveži un sazin kas vēl par personāžiem - brauca pēc rūpnīcas longlife reglamenta - kas ir būtiksa problema biežos gadijumos


Zinu cilvēku kas pērk tikai jaunas mašīnas un eļļu maina tikai pēc 30k. Mobrauc 60k un pārdod. Kam mainīt biežāk, ja 60k jau točna nobrauks
Offline
Amphiney
18. Nov 2023, 17:25 #7731

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1016

Braucu ar: F11


18 Nov 2023, 17:12:21 @martins_usars rakstīja:
Nopirku 4 gadi G31 ar 62kkm tāfelē. Pēc iegādes 1500 oem visās 4 bremzes diski un uzlikas, 1200 par xdrive, diferenciāļu un 8hp eļļu maiņu, jauns aķis 320. Remonti: 200 pakaļējā reduktora ienākošā kardāna blīvslēgs, 160 sapuvuši pneimo piekares vadi. Tagad 90kkm 2 mazās apkopes katra ap 330, 2 lielās katra ap 600. Visi darbi veikti inchcape oem detaļas. Gada laikā pāri 5k. Huj viņ zin uz ko cer cilvēki, kad nopērk 200 vai 300 tūkstošiem nobraukumu. Tā ir sevis mānīšana, jo tā ir jobani dārga mašīna

4 gadu auto jau jāmaina aķis?

Man uz F drīz 10gadi, martā būs,bet vēl rūpnīcas aķis
Offline
martins_usars
18. Nov 2023, 17:27 #7732

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Nē, aķis ir mūžīga detaļa Parasti to manto no vecvectēva, kad tas atmet pedāļus. Auto nopirku vasarā, pienākot rudenim sāka nestrādāt startstops. Uzliku jaunu aķi un problēma pazuda
Offline
exlibris
18. Nov 2023, 17:32 #7733

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


18 Nov 2023, 17:27:10 @martins_usars rakstīja:
Nē, aķis ir mūžīga detaļa Parasti to manto no vecvectēva, kad tas atmet pedāļus. Auto nopirku vasarā, pienākot rudenim sāka nestrādāt startstops. Uzliku jaunu aķi un problēma pazuda


Un cik vēl pārējās lietas, ķēdi utt ar start/stop jāj kopā?
Start stop jau sen ir galīgi garām pilsētas satiksmei. Cik kopumā tiek kavēts cilvēku laiks gaidot kamēr auto piešķiļas?
Offline
martins_usars
18. Nov 2023, 17:34 #7734

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Man nav nopists šrots, tāpēc auto piešķiļas pa pus sekundi Ķēdi nomainīšu, kad pienāks laiks, nemīz
Offline
Elviss
18. Nov 2023, 17:38 #7735

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21914

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Aķis man palika rūpnīcas no 2012 gada. Tur kaut kādas kosmosa tehnoloģijas. Sievas auto gan nomainīju gadu atpakaļ 2015.gada auto.

Viss uzreiz nesajajas, bet, ja aiziet augstspiediena sūknis, pa lielam, pus mašīna jāmaina. Līdz ķēdes maiņai netiku. Eļļu mainot pa 10k auto turas ilgāk kopā, es par ķēdi.

Kā servisā pie pārdošanas teica, tik labs auto nav redzēts.

Kāds var paskaidrot, kāpēc to gadu 5er maksā mazāk par 3er?

[ Šo ziņu laboja Elviss, 18 Nov 2023, 17:41:36 ]



-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
exlibris
18. Nov 2023, 17:41 #7736

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91


18 Nov 2023, 17:34:42 @martins_usars rakstīja:
Man nav nopists šrots, tāpēc auto piešķiļas pa pus sekundi Ķēdi nomainīšu, kad pienāks laiks, nemīz


Nomainīt jau nomainīsi. Bet cik tiek pied..a pasaule uzražojot tavu aķi un ķēdi dēļ start un stop sistēmas?
Offline
martins_usars
18. Nov 2023, 17:42 #7737

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


18 Nov 2023, 17:41:24 @exlibris rakstīja:

18 Nov 2023, 17:34:42 @martins_usars rakstīja:
Man nav nopists šrots, tāpēc auto piešķiļas pa pus sekundi Ķēdi nomainīšu, kad pienāks laiks, nemīz


Nomainīt jau nomainīsi. Bet cik tiek pied..a pasaule uzražojot tavu aķi un ķēdi dēļ start un stop sistēmas?

Kaut kā pohuj Tāpēc braucu ar benzīnu, lai nav jāpiedirš pasaule ar melniem kvēpiem. Un braucu kā dalbojobs, regulāri atvelkot, lai sadedzinātu vairāk degvielas un mums visiem uz planētas būtu siltāks
Offline
Elviss
18. Nov 2023, 17:43 #7738

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21914

Braucu ar: VAZ 2101 80'


18 Nov 2023, 17:42:48 @martins_usars rakstīja:

18 Nov 2023, 17:41:24 @exlibris rakstīja:

18 Nov 2023, 17:34:42 @martins_usars rakstīja:
Man nav nopists šrots, tāpēc auto piešķiļas pa pus sekundi Ķēdi nomainīšu, kad pienāks laiks, nemīz


Nomainīt jau nomainīsi. Bet cik tiek pied..a pasaule uzražojot tavu aķi un ķēdi dēļ start un stop sistēmas?

Kaut kā pohuj Tāpēc braucu ar benzīnu, lai nav jāpiedirš pasaule ar melniem kvēpiem. Un braucu kā dalbojobs, regulāri atvelkot, lai sadedzinātu vairāk degvielas un mums visiem uz planētas būtu siltāks

Gan jau sadedzini mazāk, nekā es

-----------------
[URL=http://rttulkojumi.lv]
[/URL]
Offline
martins_usars
18. Nov 2023, 17:47 #7739

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


18 Nov 2023, 17:43:48 @Elviss rakstīja:

18 Nov 2023, 17:42:48 @martins_usars rakstīja:

18 Nov 2023, 17:41:24 @exlibris rakstīja:

18 Nov 2023, 17:34:42 @martins_usars rakstīja:
Man nav nopists šrots, tāpēc auto piešķiļas pa pus sekundi Ķēdi nomainīšu, kad pienāks laiks, nemīz


Nomainīt jau nomainīsi. Bet cik tiek pied..a pasaule uzražojot tavu aķi un ķēdi dēļ start un stop sistēmas?

Kaut kā pohuj Tāpēc braucu ar benzīnu, lai nav jāpiedirš pasaule ar melniem kvēpiem. Un braucu kā dalbojobs, regulāri atvelkot, lai sadedzinātu vairāk degvielas un mums visiem uz planētas būtu siltāks

Gan jau sadedzini mazāk, nekā es

Varbūt tāpēc es vislaik nevaidu cik slikta valdība, liels eiribors, cik grūti biznesu taisīt un nodokļi jāmaksā
Offline
exlibris
18. Nov 2023, 17:49 #7740

Kopš: 13. Aug 2007

Ziņojumi: 512

Braucu ar: e91

Jāpielrīt . Labs veids kā izlikties
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo