Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
cmax
25. Jul 2024, 15:31 #7681

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


25 Jul 2024, 14:54:00 @jurrus rakstīja:

25 Jul 2024, 10:31:34 @kkas rakstīja:
imho cena vnk kosmoss par to dinozauru. nekāda racionāla pamata nav viņa cenai. nopērc RAV4, pātēriņš gandrīz uz pusi mazāks, ripināties ar elektrību 100x patīkamāk, un ja pēc op. līz. beigām viņš paliek tev, pa kapitālu ciparu varēsi pārdot. kamēr to subaru puspuvušu ar komsisku patēriņu nevienam nevajadzēs.


Paskat, cik daudz neracionāli domājošu cilvēku! Katram protams ir tiesības uz viedokli u.t.t., bet nevajag te stāstīt sūdu. Obk ir tieši tik labs, cik tas ir lietots apstākļos un idejai, kam tas ir domāts.
https://www.facebook.com/share/p/YYVr5xoxhqzz4fMF/


Tik tāds sīkums Subaru zem viena modeļa tas auto tiek grūsts pa visu pasauli, visi citi unīša formā principā pieejami tikai eiropā.
Offline
jurrus
25. Jul 2024, 15:38 #7682

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


25 Jul 2024, 15:30:37 @casivupi rakstīja:
ieej ss.lv outback un sakārto pēc gada
tad atver rav4 un sakārto pēc gada

jauns q5 265zs quattro 55k

Kāds vispār obk sakars ar rav4 Viens ir darba zirgs ar paaugstinātu caurgājamību, otrs plastmasas bābu un pensionāru auto. Pamēģini ar to rav4 un diviem sīkajiem aizbraukt uzslēpot kaut kur, vai aizvest sievas rulli no A līdz Z, ielikt slīpi līkumos un iebraukt mežā jebkurā gadalaikā. Ko prot rav4? Tie ir diametrāli pretēji lietojami automobīļi.

[ Šo ziņu laboja jurrus, 25 Jul 2024, 15:41:52 ]

Offline
mmartins
25. Jul 2024, 15:54 #7683

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius


24 Jul 2024, 09:23:21 @barney rakstīja:
Kādam ir pieredze ar aktuālo Subaru Outback?

Ir un ļoti laba!
Pilnīgs bezproblēmu auto.
Aprīkojums ļoti, ļoti labs priekš cenas.
Salons ietiplīgāks kā SUV'am (Tiguan/Rav4).

Pašvaka dinamika, bet domāju, ka analogiem japāņiem būs apmēram tādi pati.
Pie variatora jāpierod.
Ekrāns kā jau japāņiem šķiet no citas desmitgades.
Offline
shirminieks
25. Jul 2024, 16:00 #7684

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


25 Jul 2024, 10:31:34 @kkas rakstīja:
imho cena vnk kosmoss par to dinozauru. nekāda racionāla pamata nav viņa cenai. nopērc RAV4, pātēriņš gandrīz uz pusi mazāks, ripināties ar elektrību 100x patīkamāk, un ja pēc op. līz. beigām viņš paliek tev, pa kapitālu ciparu varēsi pārdot. kamēr to subaru puspuvušu ar komsisku patēriņu nevienam nevajadzēs.


RAV4 ir vistipiskākais pilsētas auto, kas pat ar visu 'pilnpiedziņu' pie mazākajiem dubļiem gaisā izkar balto karogu.

Outback, kā jau te citi saka, ir pārsteidzoši ietilpīgs un ļoti praktisks auto ir teicamu caurgājamību; par to visu maksā ar būtiski lielāku degvielas patēriņu un dinamiku. Bet ja nepieciešams iebraukt dubļainā pļavā, mežā, vai pa dziļu sniegu, tad tur, kur tiks OBK, netiks neviens no RAV4/Tiguanveidīgajiem vai citiem HALDEX brīnumiem.

Un nevajag stāstīt, ka OUTBACK nevienam nevajadzēs - viņi arī lietoti ir ļoti pieprasīti un lieliski tur vērtību; tāpat kā RAV4.
Offline
Norcha324
28. Jul 2024, 13:49 #7685

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


05 Dec 2019, 13:19:45 @Norcha324 rakstīja:

07 Feb 2019, 08:44:54 @Norcha324 rakstīja:
Subaru Outback 0 - 50 000 km, mašīna dzīvo laukos.

No salona izripoja ar 5. paaudzes LPG nezaudējot garantiju

Pie 15 000 km izbeidzās multimediju ekrāns - garantija
Pie 35 000 km sāka grabēt cimdu nodalījuma vāks. Pirmajā reizē kad liku skatīt, teica ka viss labi meistars izbraucis neko nedzird. Otrajā reizē salaboja.
45 000 km aizmugures stabilizatora atsaites - garantija
50 000 km nestrādā aklo zonu asistents - uz servisu neesmu bijis.

Atsevišķs stāsts par gāzi.
Gribēju piekto, bet izrādās vialei mana mašīna pirmā kurai uz dalītā ieplūdes kolektora, plastmasa/alumīnijs uzlikta sestā iekārta.
Rezultātā kolektors nesilst vienādi un uz plastmasas daļas veidojas gāzes vižņi, kuri krītot kolektorā pārlej motoru. No sākuma viale nesaprata par ko es sūdzos arī LV meistars nevar noregulēt iekārtu, līdz izgatavotājs atklāja problēmu ieliekot kolektorā kameras. Problēma sākās pēc ilgstošas braukšanas kruīzā.
Tas beidzās ar katalizatora maiņu pie 45 000km - garantija.
Par ad rem servisu nekādu sūdzību, vajag maiņas mašīnu lūdzu, nobraucu divas nedēļas. Bija jaunais demo OBK kurš brauc labāk kā 17.g. mašīna, piekarē kaut kas izmainīts, tik ļoti nepārdzīvo iesēdušās kontrolakas un asas bedres. Demo XV arī ļoti labi sadzīvo ar bedrainu ceļu, gaitas īpašības līdzīgas kā Forester - ļoti labas
17.g. OBK paciets dziļās bedrēs ir caursitiena sajūta un skaņa.
Ar benzīnu braucot zem 8,5 l/100km (kruīzā pa bāni) nepalīst, gāzei vidējais patēriņš 12 l/100km


50 000km Piektās paaudzes gāzes iekārtu tomēr neizdevās sapārot ar motoru un tika nomainīta pret 4 paaudzi
65 000 km priekšējo bremžu kluču un bremžu disku maiņa. Ražotājs komplektējot ar pašvakra materiāla diskiem, uzlika alternatīvos tie ejot ilgāk.
75 000 km pakaļējo bremžu kluču maiņa
Pirmā TA pie 75 000 km piekarē nomainīts tikai pak. stabiliz. atsaites.

Nu jau auto noripojis 230 000 km
Servisā nonāk uz tekošām apkopēm. Remonti dilstošās detaļas (bremzes) pa kādam lodbalstam, stabilizatora atsaites, ja atmiņa neviļ tad 2 vai 3 riteņu gultņi. Šoziem pārlūza pakaļas ritenim garenstiepnis, nolūza piemetinātais sailenbloks.

Ja šo izlasot liekas OBK neizturīgs, tad atgādinu auto dzīvo dziļi laukos un vismaz 50% no nobraukuma sastāda zemes ceļš par kādu, ziema/rudens/pavasaris, Panorāma veido šausmu sižetus. Vasarā - redele.
Tā pat ceļojumos tiek braukt kalnos, kur pretī brauc džipi, tik garu un zemu auto neesmu sastapis. Kamēr nekaras vai nesāk buksēt tiek braukts.
Šogad pirmo reizi variators padevās pie 21% kāpuma, saķere pietiekama, bet apstājas un augšā neiet. Protams mašīna piekrauta + jumta bagāžnieks.
Pa retam tiek vilkts treileris, piekabe biežāk, bet nemanu pazīmes ka variators būtu nodzīvojis savu mūžu.
Pie auto izvēles primārais bija, lai nezaudējot garantiju var sapārot ar LPG (šis bija luksīgākais auto ar kuru tas bija iespējams). Un liels + bija 15-20 g. senā spēka agregātu inžnierija.
Bija skaidrs ka auto brauks daudz, līdz ar to gāzes izmaksas raisa tikai patīkamas emocijas.
Pie 200 000km dēļ gāzes nācās slīpēt vārstus, tā kā arī šīs izmaksas jāskaita klāt degvielas izmaksām, tad uzskatu tās joprojām par zemām esam.
Tā kā ģimene man neliela, 3 bērni, tad 50% no nobraukuma tā iet ar max slodzi. Dažbrīd ir šaurāk , bet kombinācijā ar jumta bagāžnieku ceļojumā var paņemt visu kempingam + ledusskapis.
Pirms tam ir bijusi pieredze ar VAG, GM grupas auto. Tagad ar šausmām atceros to auto piekares izmaksas manos apstākļos.

Kopsavilkums: šis ir komfortablākais ar gāzi aprīkojamais auto, ar zemākajām ekspluotācijas izmaksām.

P.S. Jāielj arī darvas karote medus mucā - subars rūsē, pie aizmugures durvīm uz sliekšņa/arkas parādās rūsa. Šis patlaban ir vienīgais iemesls kurš liek domāt par jauna auto iegādi. Bet tas mani neuztrauc, jeb ir vienalga, ja tik labi kalpo , lai rūsē. Mūžīgi tā pat negrasos braukt ar vienu auto.

[ Šo ziņu laboja Norcha324, 28 Jul 2024, 13:51:20 ]

Offline
Arsm3ns
28. Jul 2024, 14:00 #7686

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:


25 Jul 2024, 15:54:59 @mmartins rakstīja:

24 Jul 2024, 09:23:21 @barney rakstīja:
Kādam ir pieredze ar aktuālo Subaru Outback?

Ir un ļoti laba!
Pilnīgs bezproblēmu auto.
Aprīkojums ļoti, ļoti labs priekš cenas.
Salons ietiplīgāks kā SUV'am (Tiguan/Rav4).

Pašvaka dinamika, bet domāju, ka analogiem japāņiem būs apmēram tādi pati.
Pie variatora jāpierod.
Ekrāns kā jau japāņiem šķiet no citas desmitgades.
variators ir vienīgais noziegums pret šo auto. Tas nav mikropilsētauto. Tas ir pilnvērtīgs pilnpiedziņnieks un ne mazākais apjomos. Tiešām dzird labas atsauksmes, bet nu es nez... Neredzu iemeslu sadzīvot ar kārbu par kuru jādomā. Tāpēc paņēmu cx-5. Beņa, īsta automātkārba un proper awd.
Offline
Norcha324
28. Jul 2024, 14:03 #7687

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:

Tēvam ir 19 g. RAV 4 hibrīds nu jau 160000km bezproblēmu auto- tikai ekspluotācijas izmaksas. Pirms tam bija iepriekšējās paaudzes RAV4 - tāpat tikai ekspluot.izmaksas.

OBK & RAV nav salīdzināmi.
OBK apdares materiāli patīkamāki, piekare labāka. RAV ir pacieta/stingra piekare - līdz ar to uz grants drebina ir grabulīgs.
No cenas viedokļa nesaprotu cilvēkus kuri pie iegādes par RAV ir gatavi maksāt vairāk kā par OBK.
Offline
Norcha324
28. Jul 2024, 14:07 #7688

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


28 Jul 2024, 14:00:33 @Arsm3ns rakstīja:

25 Jul 2024, 15:54:59 @mmartins rakstīja:

24 Jul 2024, 09:23:21 @barney rakstīja:
Kādam ir pieredze ar aktuālo Subaru Outback?

Ir un ļoti laba!
Pilnīgs bezproblēmu auto.
Aprīkojums ļoti, ļoti labs priekš cenas.
Salons ietiplīgāks kā SUV'am (Tiguan/Rav4).

Pašvaka dinamika, bet domāju, ka analogiem japāņiem būs apmēram tādi pati.
Pie variatora jāpierod.
Ekrāns kā jau japāņiem šķiet no citas desmitgades.
variators ir vienīgais noziegums pret šo auto. Tas nav mikropilsētauto. Tas ir pilnvērtīgs pilnpiedziņnieks un ne mazākais apjomos. Tiešām dzird labas atsauksmes, bet nu es nez... Neredzu iemeslu sadzīvot ar kārbu par kuru jādomā. Tāpēc paņēmu cx-5. Beņa, īsta automātkārba un proper awd.

Kas tur ko domāt, ieliec D un brauc.
Offline
Arsm3ns
28. Jul 2024, 14:23 #7689

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:

Ir saskare ar toyotas variatoru un īsu brīdi bija ar hondu. Nē. Nevajag. Kas jādomā? Aizture iesitot grīdā, kalnā lejā slēgāšanās utt. Nafig, tam ir jāaiziet pagātnē kā tvaika dzinējam.
Ā nē.. 50cc motorolleriem vēl var atstāt.

[ Šo ziņu laboja Arsm3ns, 28 Jul 2024, 14:26:44 ]

Offline
Samsasi
28. Jul 2024, 14:34 #7690

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


28 Jul 2024, 14:23:32 @Arsm3ns rakstīja:
Ir saskare ar toyotas variatoru un īsu brīdi bija ar hondu. Nē. Nevajag. Kas jādomā? Aizture iesitot grīdā, kalnā lejā slēgāšanās utt. Nafig, tam ir jāaiziet pagātnē kā tvaika dzinējam.
Ā nē.. 50cc motorolleriem vēl var atstāt.


gaņauka kāds jau te ir minējis, ka tas nav nekāds racing car.... cik ir utilizeti auto ar variatoru, ikdienas braukšanai ļoti foršs pasākums. protams, ka nederēs, ja gribi pa ielām gonkot.
Offline
Arsm3ns
28. Jul 2024, 14:40 #7691

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:


28 Jul 2024, 14:34:55 @Samsasi rakstīja:

28 Jul 2024, 14:23:32 @Arsm3ns rakstīja:
Ir saskare ar toyotas variatoru un īsu brīdi bija ar hondu. Nē. Nevajag. Kas jādomā? Aizture iesitot grīdā, kalnā lejā slēgāšanās utt. Nafig, tam ir jāaiziet pagātnē kā tvaika dzinējam.
Ā nē.. 50cc motorolleriem vēl var atstāt.


gaņauka kāds jau te ir minējis, ka tas nav nekāds racing car.... cik ir utilizeti auto ar variatoru, ikdienas braukšanai ļoti foršs pasākums. protams, ka nederēs, ja gribi pa ielām gonkot.
par reisingu nav vispār runas. Kāds reisings ar korollu var būt? Bet ja jāizgriež uz štrāses vai kādam priekšā un jāplāno laicīgu 2sek iepriekš sišanu grīdā, tad nē, tāds industrijas downgreids man nav vajadzīgs.
Offline
Samsasi
28. Jul 2024, 16:21 #7692

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:

Nav tik traki, vismaz toyotai ir kaut kāda mehaniskā daļa pirmajā robā un ceļ diezgan normāli. Es par corollu. Un galu galā, vetsīt - vajag palaist garām auto un tad griezties ārā, nevis izraut priekšā un tad mēģināt ieskrieties.
Offline
Chainsaw
28. Jul 2024, 16:27 #7693

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

Tas nav variators par ko jū s runājat, bet tas tā
Offline
Arsm3ns
28. Jul 2024, 17:01 #7694

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:


28 Jul 2024, 16:21:03 @Samsasi rakstīja:
Nav tik traki, vismaz toyotai ir kaut kāda mehaniskā daļa pirmajā robā un ceļ diezgan normāli. Es par corollu. Un galu galā, vetsīt - vajag palaist garām auto un tad griezties ārā, nevis izraut priekšā un tad mēģināt ieskrieties.
ņifiga. Lv sports ir izraut priekšā un dēļ variatora lēēnu atttīstīt ātrumu, lai timroti var mēģināt saprast avāriju iemeslus
Offline
Samsasi
28. Jul 2024, 17:31 #7695

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4572

Braucu ar:


28 Jul 2024, 16:27:15 @Chainsaw rakstīja:
Tas nav variators par ko jū s runājat, bet tas tā


Tu par ko tagad
Offline
Chainsaw
28. Jul 2024, 18:54 #7696

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

Nu par kuru no cvt iet runa? Jo izklausās, ka esat braukusi drizāk ar mmt
Offline
Arsm3ns
28. Jul 2024, 19:26 #7697

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 880

Braucu ar:


28 Jul 2024, 18:54:12 @Chainsaw rakstīja:
Nu par kuru no cvt iet runa? Jo izklausās, ka esat braukusi drizāk ar mmt
mēs te taka par mašīnān nevis par jūsu shimano dīvainībām
Offline
BE23
28. Jul 2024, 22:32 #7698

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw

vīri, skatos superB 2020-2023. Pagaidām esmu nosliecies uz 2.0d 200zs ar 4x4, noskrējien zem 100k. Ir kādi ieteikumi kam ir jābūt must have komplektācijā ? Vispār LV skatos visi pieejamie ir diezgan pliki..Paralēli lasu, ka vismaz Verte taisa izpardošanu "vecajam" modelim, bet nu manā budžetā sanāk tikai kāds 1.5/2.0d fwd..
3 gadus nobraucu ar 2021.gada tiguan, pliks tik ar matrix gaismām un 2.0d, dsg. Baigi nekādu sūdzību nebija, bet nu ar diviem maziem bērniem liekas tas auto mazliet par šauru + tagad mainot darbu arī jāmaina auto. SuperB cik sēdēts liekas diezgan praktiskāks. ir kādas alternatīvās līdz 30kEUR+/- ? auto gribu max svaigu un vēl ar kkādu garantiju, pēc veca premium netiecos..

[ Šo ziņu laboja BE23, 28 Jul 2024, 22:34:46 ]

Offline
casivupi
28. Jul 2024, 22:56 #7699

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Ar Tiguanu tomēr ir mazāk mīzīgi kratīties pa pislētas neceļiem un nemīzt no apmalēm..

V90 cross country izskatījās interesanti no aizmugures
Offline
Fandulis
28. Jul 2024, 23:31 #7700

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Volvo ir diagnoze.

Par Superbu forumā diezgan ir rakstīts un par Tiguana šaizēm arī.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 28 Jul 2024, 23:32:54 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo