Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
alnisg
23. Jul 2024, 11:49 #7641

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1762

Braucu ar:


23 Jul 2024, 11:07:56 @GirtzB rakstīja:

23 Jul 2024, 11:01:08 @alnisg rakstīja:
Nezinu, kā tojodām, bet ir autiņu modeļi, piem., volvo, kuriem, ja kāda remonta dēļ noņemts un, rūpīgi nenocentrējot tieši iepriekšējā pozīcijā, atkārtoti uzlikts padilis bremžu disks, tas bremzējot vibrēs. Servisā to zin un mērķtiecīgi mēdz ar nodomu tā darīt, lai iemānītu pirkt jaunus diskus un klučus.

Un kur ir problēma piebraukt bremzes no jauna...
Savukārt ja bremžu disks ir tik "apaļš" ka met, tad varbūt ir laiks tomēr to mainīt? Un ja jau citā pozīcijā uz "plakanas" visrmas "plakanu" disku uzliekot kaut kas mainās tad vaina ir dziļāk...

Viss atkarīgs no dodiluma pakāpes un veida. ...var būt tā, ka tilta bukses un šarnīri no vibrācijas izģērbsies ātrāk, nekā disks piedils...
Offline
karro
23. Jul 2024, 12:07 #7642

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4540

Braucu ar: studentu variantu

Kas uzreiz nāk prātā - ja rumba un diska montāžas vietas iekšpuse ir kaut kādu iemeslu dēļ masīvi aprūsējusi, un tas viss neveiksmīgi (un nenotīrot) tiek salikts kopā, tad disks (teorētiski) var nedaudz šķībi stāvēt - tur reāli ar milimetra simtdaļām reizēm pietiek -, un tad tur nekas baigi nepiedils, bet tā jau ir meistara līkrocība. Bet citādi, kā paša pieredze rāda, krietnu procentu "man diski met, viss jāmaina" situāciju var novērst, pareizi atkārtoti piebraucot diskus. Automātiem īpaši, jo pēc dūšīgākas bremzēšanas, "paliekot uz bremzītes" pie sarkanā vai citu iemeslu dēļ, kluča materiāls var lokalizēti piecepties pie diska, un tad viss kratīsies.
Offline
GirtzB
23. Jul 2024, 12:28 #7643

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22077

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


23 Jul 2024, 11:49:56 @alnisg rakstīja:

23 Jul 2024, 11:07:56 @GirtzB rakstīja:

23 Jul 2024, 11:01:08 @alnisg rakstīja:
Nezinu, kā tojodām, bet ir autiņu modeļi, piem., volvo, kuriem, ja kāda remonta dēļ noņemts un, rūpīgi nenocentrējot tieši iepriekšējā pozīcijā, atkārtoti uzlikts padilis bremžu disks, tas bremzējot vibrēs. Servisā to zin un mērķtiecīgi mēdz ar nodomu tā darīt, lai iemānītu pirkt jaunus diskus un klučus.

Un kur ir problēma piebraukt bremzes no jauna...
Savukārt ja bremžu disks ir tik "apaļš" ka met, tad varbūt ir laiks tomēr to mainīt? Un ja jau citā pozīcijā uz "plakanas" visrmas "plakanu" disku uzliekot kaut kas mainās tad vaina ir dziļāk...

Viss atkarīgs no dodiluma pakāpes un veida. ...var būt tā, ka tilta bukses un šarnīri no vibrācijas izģērbsies ātrāk, nekā disks piedils...

Tātad tev arī nekas nav zināms par jaunu/atjanotu bremžu "piebraukšanu"
Protams servisa likrocība montējot "taisnu uz šķība" t.i uz netīras virsmas tas nelabo...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
soulfreak
23. Jul 2024, 13:16 #7644

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6597

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Gan jau te 5x izmalta tēma, bet negribas rakties pa spamu...

Tantei vajag jaunu auto, kas varētu būt lētākais price performance 4x4 ar tomātkārbu?

Pagaidām skatos uz jauno Dusteri.
Offline
Arsm3ns
23. Jul 2024, 13:33 #7645

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 739

Braucu ar:


23 Jul 2024, 13:16:28 @soulfreak rakstīja:
Gan jau te 5x izmalta tēma, bet negribas rakties pa spamu...

Tantei vajag jaunu auto, kas varētu būt lētākais price performance 4x4 ar tomātkārbu?

Pagaidām skatos uz jauno Dusteri.
vitara. Labi ja vēl sanāk dabūt to, kurai vēl nav hibrīds uztupināts virsū, bet tīri beņa.

[ Šo ziņu laboja Arsm3ns, 23 Jul 2024, 13:35:11 ]

Offline
GirtzB
23. Jul 2024, 13:39 #7646

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22077

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


23 Jul 2024, 13:16:28 @soulfreak rakstīja:
Gan jau te 5x izmalta tēma, bet negribas rakties pa spamu...

Tantei vajag jaunu auto, kas varētu būt lētākais price performance 4x4 ar tomātkārbu?

Pagaidām skatos uz jauno Dusteri.

Ja tiešam jaunu tad VW Taigo/T-Roc/T-Cross un pārējie VAG analogi....
Toyota Yaris Cross
un vai tiešām vajag 4x4 vai tomēr tikai klīrensu...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 23 Jul 2024, 13:47:04 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
soulfreak
23. Jul 2024, 14:00 #7647

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6597

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Kā man riebjas tie sniegpārsliņu auto konfigurātori, kur nevar vienkārši ielikt AT + 4x4 un atšķirot.
Jā, svarīgs ir 4x4, AT un normāls klīrenss, jābrauc regulāri uz laukiem, kur rudeņos un pavasaros ir pabriesmīgs ceļš.

Pagaidām atrodu Duster, Yaris Cross un Vitara...
Offline
juriz
23. Jul 2024, 14:11 #7648

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2265

Braucu ar: būzu

Ja neko nejaucu, tad Duster 4x4 ir tikai ar manuāli, un automāts ir tikai ar hibrīdu, kam ir priekšpiedziņa.
Bet tā, sievastēvs vēl azvien pabriesmīgos lauku ceļus brauc ar Golf 2, kam nav ne baigais klīrenss, ne 4x4. Un tā daudzi. Šķiet, 4x4 laukos ir tikai fermeriem, un kādam medniekam.

[ Šo ziņu laboja juriz, 23 Jul 2024, 14:14:51 ]

Offline
aep_det
23. Jul 2024, 14:14 #7649

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2191

Braucu ar: Grand Scenic, X5

vēl KGM virziens (bijušais sangyong).
Offline
rihardsv
23. Jul 2024, 14:30 #7650

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1812

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Dusters ar 4x4 nav iespējams ar automātu.
Paliek Yaris cross, bet nu tas auto ir drausmīgs. Varbūt tagad ir facelift un sola, kā būs kapeiku labāks, nezinu.
Vēl Vitara, kā jau minēja. Vai Troc, bet dārgi....
Offline
DiksIrseejs
23. Jul 2024, 14:35 #7651

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1066

Braucu ar: Hibrīdu


23 Jul 2024, 13:39:04 @GirtzB rakstīja:

23 Jul 2024, 13:16:28 @soulfreak rakstīja:
Gan jau te 5x izmalta tēma, bet negribas rakties pa spamu...

Tantei vajag jaunu auto, kas varētu būt lētākais price performance 4x4 ar tomātkārbu?

Pagaidām skatos uz jauno Dusteri.

Ja tiešam jaunu tad VW Taigo/T-Roc/T-Cross un pārējie VAG analogi....
Toyota Yaris Cross
un vai tiešām vajag 4x4 vai tomēr tikai klīrensu...

Tautasvāģim 4x4 no tiem ir tikai T-Rocam.
Offline
smudo
23. Jul 2024, 15:20 #7652

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3594

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


23 Jul 2024, 09:37:04 @protams rakstīja:
Atkarīgs kā brauc, var arī pie 30kkm mainīt diskus.


Tieši tā - tikko hobijauto uzliku jaunus diskus ar klučiem - tagad stājas Uz disku komplektu uz 10k km aizgāja laikam 2 kluču komplekti (vai trīs - īsti neatceros). Ja aktīvi lieto bremzes, tad ideālā scenārijā jāliek jauni kluči ar diskiem, lai max labāko rezultātu dabūtu, bet ir bijusi pieredze, kad arī ar jau brauktiem diskiem jauni kluči OK strādās. Iesaku tikai pēc kluču maiņas tos piebraukt.

Disku ražotāji ir noteikuši speceni disku min max biezumam (parasti ap 2mm delta) un to pats ar bīdmēru easy var samērīt un pieņemt lēmumu, vai tie diski ir/nav OK vēl vienam kluču komplektam. Ja katrā pusē 1mm kante, tad tur jāmaina arī bremžu diski.
Offline
smudo
23. Jul 2024, 15:28 #7653

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3594

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


23 Jul 2024, 12:07:51 @karro rakstīja:
Kas uzreiz nāk prātā - ja rumba un diska montāžas vietas iekšpuse ir kaut kādu iemeslu dēļ masīvi aprūsējusi, un tas viss neveiksmīgi (un nenotīrot) tiek salikts kopā, tad disks (teorētiski) var nedaudz šķībi stāvēt - tur reāli ar milimetra simtdaļām reizēm pietiek -, un tad tur nekas baigi nepiedils, bet tā jau ir meistara līkrocība. Bet citādi, kā paša pieredze rāda, krietnu procentu "man diski met, viss jāmaina" situāciju var novērst, pareizi atkārtoti piebraucot diskus. Automātiem īpaši, jo pēc dūšīgākas bremzēšanas, "paliekot uz bremzītes" pie sarkanā vai citu iemeslu dēļ, kluča materiāls var lokalizēti piecepties pie diska, un tad viss kratīsies.


Bremžu diska maiņas procedūra paredz tās rūsas noņemšanu (parasti ar drāšu birsti, bet ir citas metodes) pirms jauna diska montāžas un arī diska montāžas korektumu aksiālā dimenesijā (proti, vai disks nemet - ir noteiktas max pielaides)
Offline
subaru
23. Jul 2024, 16:05 #7654

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10241

Braucu ar: rokām uz stūres

Dusterim arī priekšpiedzina brauks normāli, ja nav uzdevums braukt tieši pa lauku. Uz ceļiems problēmu nebūs arī priekšpiedziņai. Klīrenss ir liels.

Vienīgi tas automāts hvz cik labi darbojas ... kaut kādos video redzēju, ka cilvēki bija nesapratnē par apgriezienu izvēli kad brauc pa šoseju.
Offline
Sandis_UR
23. Jul 2024, 16:06 #7655

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3945

Braucu ar: BITURBO

Pēdējā laika ir bijusi iespēja patestēt viarākus auto, kādu īsākā distancē, kādu garākā.

CUPRA VZ5 fantastisks auto, ļoti patika, var diezgan droši likt slīpi, labi vadās, mūsu ceļiem tik prasītos mazliet augstāka profila riepas. Nepatika pie lieliem ātrumiem joslu asstents, pārāk agresīvi mēģina koriģēt joslas. Trasē sanāca atvilkt visus 250kmh, pēc 230kmh palika gan mazliet gurdenāks. Patēriņš testa režīmā ap 15l/100km. Skaņa gan jāsaka labāka parastajam VZ jo VZ5 ir oriģinālā no izpūtēja, bet pieļauju iespēju, ka ar Akrapovič izpūtēju to varētu labot. Nav nekāda vaina arī protams ar šo auto pārvietoties mierīgā režīmā, bet domāju ka šis ir labāk kā otrs auto, jo ikdienā ar tādu regulāri braucot ātri var palikt kājāmgājējos.
Paldies autsaucīgajama AUTOBRAVA kolektīvam par ši autiņa testa iespēju.

Toytota Aygo - X pilnīgs mēsls it seviški ar variatoru, lietojams tikai braucot pa pilsētu, virs 120 liekas ka pacelsies, variators vislaik slēgā robus, it seviški braucot uzkalnā.

Tiguans ar 1,5 benzīnu un tomātu, diezgan sprigans, sēdpozīcija gan varēja būt ērtāka, bet iespējams labāk aprīkotam sēdekļu regulēšana un sēdpozīcija būtu ērtāka, nomas auto parasti neizceļas ar pilnām komplektācijām.
Pārsteidza patēriņs, pat braucot pa kalniem, nebija vidējais vairāk kā 8,5. kalnu serpentīnos turējās labi, nešūpoja, priekšu izteikti nestūma ārā.
Offline
GirtzB
23. Jul 2024, 16:49 #7656

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22077

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

manā galvā VZ5 SUVs nesaistās ar otrā auto godu...
otrais auto tomēr parasti ir kaut kas tuvāk pie zemes vai tieši otrādi augstāks(bezceļiem utjp).
Šis tās ikdiena ģimenes auto garākiem ātriem pārbraucieniem.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JDS
23. Jul 2024, 17:55 #7657

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10930

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Bikjerniekos, Cupra, 250kmh?

[ Šo ziņu laboja JDS, 23 Jul 2024, 17:57:36 ]

Offline
user
23. Jul 2024, 18:38 #7658

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13561

Braucu ar:


23 Jul 2024, 17:55:01 @JDS rakstīja:
Bikjerniekos, Cupra, 250kmh?




bet nu pie 180 uz šosejas cupra paliek baigā lupata, kā jau +/- visi ar ielas piekari

[ Šo ziņu laboja user, 23 Jul 2024, 18:39:13 ]

Offline
smudo
23. Jul 2024, 21:35 #7659

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3594

Braucu ar: 944T & Cayman & 330iX


23 Jul 2024, 17:55:01 @JDS rakstīja:
Bikjerniekos, Cupra, 250kmh?


Gan jau kāda cita trase ārpus Baltijas domāta, jo BSK (un Pērnavā) arī ar 600-650 zs pietiek max kādiem 210-215kmh ātrākajās vietās, atkarībā no braucēja prasmēm un auto spējām.
Offline
badmoon
23. Jul 2024, 21:43 #7660

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8405

Braucu ar: Braucu ar

Gan jau ar "trasi" domāts kāds Vācijas bānis
Var jau būt, ka kļūdos

Vai nu, kā tālbraucējiem "trase" ir visas šosejas

[ Šo ziņu laboja badmoon, 23 Jul 2024, 21:51:25 ]



-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo