Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
berny757
25. Apr 2014, 07:09 #7621

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


25 Apr 2014, 06:59:40 Artih rakstīja:

21 Apr 2014, 18:35:43 Artih rakstīja:
Cau visiem BMW cienitajiem!
Ka bmw e39 530D automatiskaja karba var noteikt ellas limeni? Tek sailniks un reize pie salnika mainas gribas uzliet ellas limeni.

Kada ella butu japerk automatam?


nevienam nau bijusi saskarsme ar automatu???

Ja pašam ar to nav bijusi saskarsme, tad labāk nemaz nelīst klāt.
Par eļļām pāris dienas atpakaļ spečuku topikā vis ir izrunāts.
Ja pats gribi saliet to līmeni, tad kārtīgi uzsildi kārbu, uzcel uz pacļāja(neslāpē nost, jāatstāj rūcošu), skrūvē vaļā skrūvi un ar šprici lej iekšā līdz sāk tecēt ārā.
Par sekām neatbildu
Offline
-Edm-
25. Apr 2014, 07:48 #7622

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


25 Apr 2014, 06:59:40 Artih rakstīja:

21 Apr 2014, 18:35:43 Artih rakstīja:
Cau visiem BMW cienitajiem!
Ka bmw e39 530D automatiskaja karba var noteikt ellas limeni? Tek sailniks un reize pie salnika mainas gribas uzliet ellas limeni.

Kada ella butu japerk automatam?


nevienam nau bijusi saskarsme ar automatu???
pacel uz pacēlāja jeb uz bedres,vienvārdsakot auto ir jābūt līmenī,atskrūvē skrūvi kura ir zem tā plasmasas korķā uz apakšas kārbas,un pie iedarbināta auto no viņas ir jāpil pa pilei sekundē vai kautkā tā,tas arī ir tas līmenis ,ja nepil pie iedarbināta auto ta nav līmeņa,un liet klāt kautkādu samapala eļļu gan nevajag,ja maini ta maini un salej līmenī un jaunu +eļļas filtrs tur būs vajadzīgs mainās jā ar hitro šprici,pielej kamēr līst ārā,aizskrūvē ciet,padarbini paslēgā visus robus,skrūvē vaļā akal lej klāt un ta reizes 2-3 un būs gerai

-----------------
Offline
Bamperis
25. Apr 2014, 10:46 #7623

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Varbut kadam ir pa sakariigu ciparu peidavajumaa feislifta touringa grabazhnieka vaaka lukturi,neizbalejushi,vai arii pa attiecigu cenu izbalejushi?
Offline
Asch
25. Apr 2014, 14:17 #7624

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


25 Apr 2014, 10:46:05 Bamperis rakstīja:
Varbut kadam ir pa sakariigu ciparu peidavajumaa feislifta touringa grabazhnieka vaaka lukturi,neizbalejushi,vai arii pa attiecigu cenu izbalejushi?

nedeg diodes?
Offline
murmurs
27. Apr 2014, 15:59 #7625

Kopš: 26. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 530d

Nu ko biedri,palidziet ar info!
E39 3.0d vecais motors,auksts iet ka butu jaiet,ka uzsilst,ta motora skana paliek daudz skalaka,ta ka furei,apgriezieni,rēkoņa ir,a uz prieksu tolkam neiet,nav jaudas. Aizdomas ka nepūš turbina,vai ari turbina ķeras,jo reizēm viss ir lieliski,bet biežak ir augstak minētais.
Varbūt kāds zin vai var turbīnas tīrīšanu vai ko tādu.
Offline
Driver
27. Apr 2014, 16:12 #7626

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Apr 2014, 15:59:07 murmurs rakstīja:
Nu ko biedri,palidziet ar info!
E39 3.0d vecais motors,auksts iet ka butu jaiet,ka uzsilst,ta motora skana paliek daudz skalaka,ta ka furei,apgriezieni,rēkoņa ir,a uz prieksu tolkam neiet,nav jaudas. Aizdomas ka nepūš turbina,vai ari turbina ķeras,jo reizēm viss ir lieliski,bet biežak ir augstak minētais.
Varbūt kāds zin vai var turbīnas tīrīšanu vai ko tādu.

Iztiri turbinu, tad nomaini to uz lietotu un velak jaunu, un ja nelidzes, tad brauc uz diagnostiku. Vismaz bus pieredze pa dargo, ar ko dalities ar citiem.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
murmurs
27. Apr 2014, 16:20 #7627

Kopš: 26. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 762

Braucu ar: 530d


27 Apr 2014, 16:12:42 Driver rakstīja:

27 Apr 2014, 15:59:07 murmurs rakstīja:
Nu ko biedri,palidziet ar info!
E39 3.0d vecais motors,auksts iet ka butu jaiet,ka uzsilst,ta motora skana paliek daudz skalaka,ta ka furei,apgriezieni,rēkoņa ir,a uz prieksu tolkam neiet,nav jaudas. Aizdomas ka nepūš turbina,vai ari turbina ķeras,jo reizēm viss ir lieliski,bet biežak ir augstak minētais.
Varbūt kāds zin vai var turbīnas tīrīšanu vai ko tādu.

Iztiri turbinu, tad nomaini to uz lietotu un velak jaunu, un ja nelidzes, tad brauc uz diagnostiku. Vismaz bus pieredze pa dargo, ar ko dalities ar citiem.

uz diagnostiku biju pirms menesa,tad ari turbina neputa,izradijas viena maza vakuuma caurulite nebija virsu,ta tika uzlikta jauna.
bet laikam jau doma skaidra,javeic atkal diagnostika! Tikai jautajums,vai vispar tiek veikta turbina tirisana,ja ta to var nosaukt!
Offline
Araajz
27. Apr 2014, 22:26 #7628

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

ja šņāc un neiet, tad interkūlera truba caura, dūmam arī jābūt zolīdam

[ Šo ziņu laboja Araajz, 27 Apr 2014, 22:27:03 ]

Offline
Trickster
28. Apr 2014, 12:59 #7629

Kopš: 28. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: 2 x 328

vajadzīgs padoms. e39 touringam pēkšņi vairs nevar tikt pie rezerves riteņa nodalījuma. bagažnieka grīdas slēdzene vairs nestrādā. atslēgu var grozīt kā grib. Ir kādi civilizēti paņēmieni, kā to grīdu dabūt vaļā vai tikai ar salaušanas metodi?
Offline
kubs
28. Apr 2014, 22:43 #7630

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

zinu, zinu, ka jāslēdz pie kompja, bet pēc hadenes remontiem pabraucot kādu gabalu iedegas dsc lampiņa. Uz ko gatavoties?

p.s. savirze jātaisa. Lasīju forumā, ka savirze varētu būt pie vainas.
Offline
marihuans
28. Apr 2014, 22:44 #7631

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

uztaisi savirzi un problēma pazudīs

-----------------
T: 203-65-203
Offline
kubs
28. Apr 2014, 23:00 #7632

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

tnx
Offline
Driver
28. Apr 2014, 23:06 #7633

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Apr 2014, 23:00:54 alvisrobeznieks rakstīja:
tnx

ja pec hadenes remonta sture stav tikpat taisni un braukshanai taisni nav japietur, tad savirzes regulacija visdrizak neko nedos.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kubs
28. Apr 2014, 23:08 #7634

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Stūre stāv šķībi.
Offline
sonx33
29. Apr 2014, 08:22 #7635

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2080

Braucu ar: 320d

ka ir ar touring aizmugurejiem amišiem, pneimo un parastajai piekarei atšķiras amiši? ja atšķiras ar ko, ar stiprinajumiem vai ar paša amišie cietibam?
Offline
Muldona
29. Apr 2014, 12:00 #7636

Kopš: 25. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar: E28


29 Apr 2014, 08:22:24 sonx33 rakstīja:
ka ir ar touring aizmugurejiem amišiem, pneimo un parastajai piekarei atšķiras amiši? ja atšķiras ar ko, ar stiprinajumiem vai ar paša amišie cietibam?


Man liekas ka tiekai ar cietībām bet varbūt kļūdos:

ir trīs veidi

bez pneimo 33521094046

Ar pneimo 33521094052

Ar pneimo sporta piekarei 33521094057
Offline
Boldrick
29. Apr 2014, 12:21 #7637

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31

Vai beigts kardān krustiņš var dot metālisku skaņu!servisā tā ari nemācēja pateikt,kas pie vainas tai metāliskajai skaņai,kad sāk uzdot gāzi ripinoties!skaņa nāk no vidus vai vairāk aizmugures!!!takā metals pret metalu
Viss esot tjipa kārtība apakšā.
Offline
upacis
30. Apr 2014, 10:56 #7638

Kopš: 27. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 41

Braucu ar: e39

tēma tāda,priekšā hadenē kaut kāds riebīgs metālisks klikšķis,mana likme bija uz stabilizatora atsaitēm(jau pasūtītas jaunas)starp citu pieredze ar latvijā nopērkajamiem'lemforder'-padjobka noiet tieši tik pat cik ķīnas brīnums bez lemforder iepakojuma.bet lai pārliecinātos ka nav cita ziepe palīdu apakšā un dabūju ko gribēju abās pusēs stūres stieņiem piļņiki pušu,tātad arī tiem āboliem kirdik.aizbraucu uz servi,kur vienmēr laboju auto ja pašam nav laika vai ja kaut kas tāds specifisks kam nav aprīkojuma vai zināšanas par īsu.uzceļam augšā,viens rausta stūri,mēs posījam tos galus jā viss kā nākas klik klik tajos ābolos,tagad šis rausta tos reikas zobstieņa galus un saka reikai arī kirdik,brīvkustība.nu kā ir tā ir,vienojamies par datumu-reika stieņa gali piļņiki vēl pāris buksītes atradām ko vajadzētu pamainīt.tagad atbraucu mājās un tā pīpēdams domāju,bļ...kādas f...intuīcijas vadīts viņš nosaka ka tai reikai ir kabzec,loģiski ka brīvkustība ir tajos ābolos,un tas ka tas zobstieņa gals mazliet kustās virzienā uz augšu uz leju,es esmu taustījis jaunu reiku ne bmw viņai jau jaunai mazliet ir tā brīvkustība.reika ne sulo ne izdod kaut kādus trokšņus.laikam tagad braukšu nopirkšu tos stūres stieņus piļņikus samainīšu,un tad skatīšos ir tur kaut kāds brīvgājiens vai nav.palabojiet spečuki ja es kaut ko ne tā saprotu
Offline
Boldrick
01. May 2014, 08:31 #7639

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 406

Braucu ar: F31


30 Apr 2014, 23:46:13 citrons1 rakstīja:
same problem here... rit braucu pie Elvisa uz Bausku, rīgā neviens nevar vai NEGRIB man šo problēmu novērst.... nomainiju karaajosho gultni, tikuntā, drīzāk ka krustiņi, negribas domāt ka miroņgalva..

29 Apr 2014, 12:21:31 Boldrick rakstīja:
Vai beigts kardān krustiņš var dot metālisku skaņu!servisā tā ari nemācēja pateikt,kas pie vainas tai metāliskajai skaņai,kad sāk uzdot gāzi ripinoties!skaņa nāk no vidus vai vairāk aizmugures!!!takā metals pret metalu
Viss esot tjipa kārtība apakšā.

O,tad cerams taps zināms,kas pie vainas.Gaidu razkladu
Offline
Raksans
01. May 2014, 11:57 #7640

Kopš: 04. Jun 2013

No: Liepāja

Ziņojumi: 18

Braucu ar: E46 kupeju

Itkā esmu izskatijis visu forumu un arī meklētājā meklēju, neatradu ka šī tēma būtu apspriesta, tātad
jautājums par E39 GPS, to kurš ir iebūvets griestos, kā viņu ieslēgt un vai vispār ir iespējams izsekot auto ar šo ierīci ? Moška caur kādu mājas lapu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo