Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
karro
21. Jun 2024, 09:51 #7601

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

Kaut kad biju iedomājies pievērsties Korejas auto ražotājiem, izbraucu ar i30n, 2 gab, lai! un abiem bija vibrācija pie "sportiska paātrinājuma" ap 100 - gluži kā pie defektīvām pusasīm. Tirgotājs gan neko nejuta un neko nesaprata, viss labi esot. Skaidrs, aizspriedumaināki varētu "Korejas momentu" pieminēt (aber volvo kas tagad ir - ķaina?), bet jauns =/= bez problēmām.

[ Šo ziņu laboja karro, 21 Jun 2024, 10:03:01 ]

Offline
cipargalva
21. Jun 2024, 10:41 #7602

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Tas ir spararats.
VAG dīleri tos nelabprāt maina pa garantiju, ja vien nav izteiktu vibrāciju un tiešām nenormāls trobelis. Ar lielu iespējamību jaunie atsāk grabēt pēc pārdesmit k km.
Offline
karro
21. Jun 2024, 11:11 #7603

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4613

Braucu ar: studentu variantu

kaut kāds LuK tur nav liekams iekšā? servisnieki gan teicās, ka tikai OEM, kad vajagot, bet vēl nevajagot, lai es liekoties mierā.

Būtu diezgan debili iestādīt 1k + darbu, lai saprastu - nē, tomēr nebija spararats
Offline
GirtsL
21. Jun 2024, 11:13 #7604

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 143

Braucu ar: LG-96

Jau mēnesi braucu ar Skoda Superb plugin hybrid, 1.4tsi plus elektromotors, šobrīd 120k noskrējis. Uzlādējot pilnu aķi var nobraukt no 30-50km pilsēta tīri uz elektro. Pateriņs 13-15kwh/100km. Lādēju mājās no220v, max 5st un pilns.
Kopuma auto bomba, esmu ļoti apmierināts, gan komforta gan ekonomijas ziņā.
Ideāli iemārots, ja ikdiena ir braukšana pilsētā un iespēja lādēt majās, ja paneļi tad vispar bonuss.


[ Šo ziņu laboja GirtsL, 21 Jun 2024, 11:37:44 ]

Offline
DusmigsZirgs
21. Jun 2024, 11:23 #7605

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 187

Braucu ar:


21 Jun 2024, 10:41:10 @cipargalva rakstīja:
Tas ir spararats.
VAG dīleri tos nelabprāt maina pa garantiju, ja vien nav izteiktu vibrāciju un tiešām nenormāls trobelis. Ar lielu iespējamību jaunie atsāk grabēt pēc pārdesmit k km.


Tad ir jābrauc karot. Paldies
Offline
aaziits
21. Jun 2024, 11:36 #7606

Kopš: 09. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 468

Braucu ar: e39


21 Jun 2024, 11:13:55 @GirtsL rakstīja:
Jau mēnesi braucu ar Skoda Superb plugin hybrid, 1.4tsi plus elektromotors, šobrīd 120k noskrējis. Uzlādējot pilnu aķi var nobraukt no 30-50km pilsēta tīri uz elektro. Pateriņs 13-15kwh/100km. Lādēju mājās no220v, max 5st un pilns.
Kopuma auto bomba, esmu ļoti apmierināts, gan komforta gan ekonomijas ziņā.
Ideāli iemārots, ja ikdiena ir braukšana pilsētā un iespēja lādēt majās, ja paneļi tad vispar bonuss.



Principā katru nakti spraud iekšā lādēties un, ja nenobrauc >30-50km dienā pa pilsētu, tad principā izmaksas nekādas. Laikam būs šāda opcija jāizskata, pats braucu ar Octavia 1.0 mild hybrid, nekas īpašs, bet pa pilsētu vairāk par 6-7l/100km nav, kas ir ļoti ok priekš parasta benzīna ar wannabe hybrid funkciju, kas principā neko nedod
Offline
Gestus
21. Jun 2024, 11:37 #7607

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1172

Braucu ar: Paseratti

Arī VAG grupa, bet lielāks nobraukums - 150tkm. Man gan bija skaņa "no motora" klak, klak Moller diagnostika, spararats. To samainīja par garantiju, bet ne rūpnīcas, jo bija spēkā vēl viņu 12M garantija, jo auto pirku pie viņiem. Skaņa pēc remonta pazuda.

Ar Audi tagad savadāk, Pirms gada mainīts EGR dzesētājs, tiko iemetās Check Engine. diagnostika saka ka atkal EGR dzesētājs. Ok, dīlers saka ka mainīs pa garantiju, bet tajā pašā brīdī saprot, ka mehāniķis nav noziņojis kļūdu online ražotājam un kļūdas nodzēstas.

Rezultāts, tāds, ka dīlers saka, sorry, meha laža, bet mēs pa garantiju neko izdarīt nevaram, rūpnīca neakceptēs, jo nav kļūda noziņota online un karoč gaidi kad būs atkal check enginu un tad runāsim tālāk

Var jau būt tur arī problēma daļēji, kāpēc dīleri tikai uz "skaņu" , neko negrib/ nevar izdarīt, jo uz kaut kādiem gadījumiem, rūpnīca grib redzēt kļūdas kodu. Piemram tai pašai kārbai vai tml.

Ok, mehāniskajiem mezgliem jau nebūs kļūdu ko ziņot

Es vairāk uz elektroniskām/ motora utt problēmām, ka dīlerim ir problēmas pamatot garantijas remontu rūpnīcai, jo ne jau dīlers pa savu naudu maina detaļas un darbu, to saprotu, ka sedz rūpnīca.
Offline
GirtsL
21. Jun 2024, 11:53 #7608

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 143

Braucu ar: LG-96

Plugin hybrids tādā ziņa foršāks/ekonomiskāks, ja ladē aķi kamer saule ražo, tad tiešām izmaksas praktiski nekādas. Tālos gabalus braucot uzreiz slēdzu uz hybrid mode, tad elektro motors stradā tikai līdz 50-60km/h, un pieslēdzās ja vajag momentānu jaudu, kopā ir 220zs.
Offline
Bender
21. Jun 2024, 12:39 #7609

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Pārāk optimistiski stāsti par VAG hibrīdiem.
Kaimiņam ir Tiguan PlugIn - pilna uzlāde no parastas rozetes 10-12 stundas. Maksimālais solītais attālums 50km, bet realitātē pat izbraucot mazpilsētu atbrauc uz benzīna.
Pirkts jauns.
Offline
XK220
21. Jun 2024, 12:41 #7610

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Hibrīdi ir lielākais uzmetiens cilvēces vēsturē aiz theranos un powerbalance aprocēm
Offline
Deivid
21. Jun 2024, 13:53 #7611

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Lielāks metiens par dīzeli? Japāņiem droši vien būtu cits viedoklis
Offline
cipargalva
21. Jun 2024, 14:27 #7612

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


21 Jun 2024, 11:37:51 @Gestus rakstīja:
Ok, mehāniskajiem mezgliem jau nebūs kļūdu ko ziņot

Es vairāk uz elektroniskām/ motora utt problēmām, ka dīlerim ir problēmas pamatot garantijas remontu rūpnīcai, jo ne jau dīlers pa savu naudu maina detaļas un darbu, to saprotu, ka sedz rūpnīca.

Defektam jābūt replicējamam un pierādāmam. Papildus jābūt arī klienta sūdzībai. Pa garantiju neko neviens neremontēs, kamēr rūpnīca neapstiprinās.
Offline
BE23
07. Jul 2024, 19:32 #7613

Kopš: 10. Sep 2013

Ziņojumi: 112

Braucu ar: tiguan un bmw


08 Apr 2024, 10:36:22 @BE23 rakstīja:

05 Apr 2024, 21:31:42 @josi rakstīja:
Tiguan 2.0TDI 4Motion MY2020 pie 50k nācās samainīt aizmugurējos bremžu diskus, pie 60k kondionētāja sistēmas remonts un uzpilde (garantija), pie 75k priekšējās bukses (garantija). Ar elektroniku gan nulle problēmu, tik vien kā digitālajā panelī softu atjaunināja pie 30k, jo resetojās borta datora dati.


Man ir MY21 Tiguans FWD, nobraukums tagad ap 45k, ar skatos, ka aizmugurējie bremžu diski jau ir metami.. vairak mani kārtējo reizi fascinē Mollers, jo tikko biju uz apkopi 1,5m atpakaļ un ne vārda par to..
Multimēdijs bieži čakarējās un jātaisa force restart turot on/off pogu, bet nu nekas kritisks
Drīz auto būs jāmaina un skatos uz SuperB ar 1.5TSI, gan jau ir te aprunāts, bet varbūt kāds var īsi iemest raskladu.

Biju aizsšāvis uz moller, attiecīgi pie 48k nomainīti aizmugurējie bremžu diski un kluči. Kruīzu izmantoju diezgan daudz.
Papildus arī nomanīja bukses (pa garantiju).
Pie reizes dega air bag kļūda, baigi ilgi cīnījās, bet attrisināja - ķipa gļuks..
Neskaitot dažreiz moller attieksmi - viss ok.

Bet nu runājot par graboņām un kārbām jau rakstīju laikam pie 15-20k par šo problēmu un cīnījos ar dīleri un viņi neko nevarēja atrast, kad ieminējos par spararatu tikai pasmīnēja un teica, ka ar auto viss kārtībā. Izteikti var dzirdēt braucot pa veco akmeņu bruģi ar atvērtu logu.

[ Šo ziņu laboja BE23, 07 Jul 2024, 19:40:07 ]

Offline
daticho
07. Jul 2024, 19:51 #7614

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Ta ir dsg ipatniba nevis defekts!!! Tadas vinas visiem ir, es braucot uz kuga pa tam dzelzs renem sajutu, ka grab, zvaniju comam uz Molleri, apstiprinaja ka tada grabona ir jau no zavoda
Offline
ATB
07. Jul 2024, 20:59 #7615

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Kādam ir piededze ar actīvās cilindru kontroles atslēgšanu caur softu? 1.5TSi. Besī divu cilindru režīms (eco). Pie reizes arī s/s varētu permanenti nodisablot
Offline
Amphiney
07. Jul 2024, 21:09 #7616

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11

Kas vainas ar to ACT? Tadus 1.5tsi ACT labak neņemt ?
Offline
casivupi
08. Jul 2024, 12:39 #7617

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

man ir 1.4tsi 150zs ACT vispār nejūtu problēmas nevajag likt eko-šmeko režīmu pilsētā
Offline
ATB
08. Jul 2024, 19:01 #7618

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


07 Jul 2024, 21:09:30 @Amphiney rakstīja:
Kas vainas ar to ACT? Tadus 1.5tsi ACT labak neņemt ?



08 Jul 2024, 12:39:51 @casivupi rakstīja:
man ir 1.4tsi 150zs ACT vispār nejūtu problēmas nevajag likt eko-šmeko režīmu pilsētā


Tehniski, es domāju, ar to ACT gan jau nav nekādas vainas. Kaitina tas, ka to var sajust braucot - ir tāda low-end vibrācija caur mašīnu jūtama, kad mazliet paātrinies. Kad ripini lejup no kalna, viss ir čotka, iedegas tikai ECO simbols ekrānā un turpini dudināt/taupīt degvielu.
Problēmas sākas tad, kad sākas līdzens ceļš vai nedaudz augšupejoš.
Lai noturētu ātrumu kruīzs prasa, teiksim 15% jaudas, a lai tas ACT izslēgtos vajag teiksim 20%. Citiem vārdiem sakot, ekonomijas nolūkā dzinējs vēl cenšas maksimāli ietaupīt degvielu (t.i. izmanto tikai divus cilindrus 4 vietā), kaut gan pēc sajūtām jau būtu nepieciešams pieslēgt pārējos divus cilindrus klāt.

Es jūtu gan to brīdi, kad ACT ir aktīvs, gan to brīdi, kad beidzot tiek pārsniegti tie 20% un pieslēdzas pārējie cilindri (ACT OFF).

Ārzemju forumos esmu lasījis, ka šis atšķiras no mašīnas uz mašīnu. Ir kam viss ok, ir kas jūt. DSG it kā esot mazāk jūtams, kā manuāļiem.

Plus cilvēciskais faktors - ir braucēji, kam besī visas mazākās "fona skaņas" kam nav jābūt. Man besī braukt ar 4 cyl dīzeļdzinēju zem 1500 RPM, kad jādod puslīdz ručkā, jo man besī tā rezonanse kas nāk tajā momentā salonā un tāpēc es vienmēr iemetu zemākā robā tādā gadījumā.! Šī ACT rezonanse ir kaut kas puslīdz līdzīgs.

Tā kā tiem, kuriem nav nekādu problēmu, drīzāk ir tā, ka viņi vienkārši nepamana/nejūt to vibrāciju skaņu, jo viņi vienkārši viņu "nemeklē", ja tā var izteikties...




[ Šo ziņu laboja ATB, 08 Jul 2024, 19:05:14 ]

Offline
ATB
08. Jul 2024, 19:04 #7619

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Man pat nevajadzētu, lai to ACT atslēdz pa visam, tikai nomainīt treshold tai opcijai, ka tā izslēdzas tiklīdz tiek nospiest gāzes pedālis vienalga cik daudz/maz

Pilsētā tas nav tik kaitinoši, jo ACT paliek aktīvs tikai virs 1500 RPM. Pārsvārā 55-60km/h ir piektais ātrums un ap 1200 RPM turās.

[ Šo ziņu laboja ATB, 08 Jul 2024, 19:04:26 ]

Offline
casivupi
08. Jul 2024, 20:17 #7620

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 211

Braucu ar:

Grūti pateikt. Varbūt var atjaunot softu pie mollera? Man ir dq200 un ACT es vispār nejūtu, nekad. Ne kalnā, ne no kalna, ne ziemā, ne vasarā.

Man ir visas apkopes laicīgi uztaisītas - sveces, eļļas utt

[ Šo ziņu laboja casivupi, 08 Jul 2024, 20:19:04 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo