Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 222 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
egonspleeve
12. Nov 2010, 22:39 #7601

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

Driver, tie ir moderni un jauni traktori ar kondicionieriem un kvalitatiivu muuziku iekshaa. tur tev nebuus jaametina klaat nolauzts lemesis, jo zemnieks taadu pakalpojumu nevar atljauties. paarsvaraa tieshaam ir shiis apkopes tikai. elja un filtri. tas saucas garantijas apkope. bet tev dalbajobam traktors asocieejas ar suudiem noshkjiestu braucamriiku, kursh pa visiem galiem miizh elju un piedarbinot straadaa tikai puse cilindru un kuru remontee peec sviedriem un leeta shnjabja smirdosh indiviids sasviidushaam paduseem ar lielu aamuru dauzot iekshaa kulaka resnuma splintes
Offline
3181
12. Nov 2010, 22:57 #7602

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW


12 Nov 2010, 22:54:40 riddler rakstīja:

12 Nov 2010, 22:51:40 3181 rakstīja:
ps: paturpinot Darba tirgus tēmu...

Ko tad?... Tad darba devējam būs jāmaksā vairāk mūsu lētajam LV darbaspēkam?
Vai nē?...


tad naaks churkas letinju vietaa straadaat nu vai shkjiibacainie, man vinji vienaa maisaa baazhami


Viņi LV būs tas pats,
kas manis minētie Latvieši UK

Piespiedu kārtā dzīvos šeit + nopelnīto naudu sūtīs savām ģimenēm uz mājām.
Piečurās mūsu valsti, nodokļus praktiski nemaksās, un zobus brauks raut laukā uz Čurklandiju.
Offline
Driver
13. Nov 2010, 00:58 #7603

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

lohi jus esat pashi ne es
esmu runajis ar cilvekiem, kas apkalpo jaunos traktorus un zinu no kaa un kaa vinji sastav, neesmu aizkavejies 80tajos ar uzskatu ka traktors ir zils suuds ar kuvaldu remontejams.

Un par to pashu trakju teemu runajot esmu redzejis garantijas laika sapistu traktortehniku, kuru lauku zabaki ir nopirkushi par ES fondu naudu un tur trakak ir vel kaa ar TDSiem
kad runaju ar cilveku, kas vinjus remontee un prasiju wtf, kaa tas dabuts gatavs un priekshkam. Tad atbilde skaneja "tak ir gatantija un es ar trakji pelnu naudu un ganjau saremontes" ar tadu fraazi "instrumentu" regulari parslogo un visadi citadi parbauda uz ko tas ir spejigs.
Varbut esmu saskaries ar tiem sliktakajiem piemeriem un ir lauksaimnieki, kas nejaj un nelauz apzinati/neapzinati tehniku, tapec ari vinju tehnika nav redzama remontvietas, bet taa, ko biju savam acim redzejis visbiezak ir nozelojama tehniska stavokli...

Ak jaa, Par 300euro diena ari ka darbinieks stradatu. Viens man te jautaja.

12 Nov 2010, 22:39:43 egonspleeve rakstīja:
Driver, tie ir moderni un jauni traktori ar kondicionieriem un kvalitatiivu muuziku iekshaa. tur tev nebuus jaametina klaat nolauzts lemesis, jo zemnieks taadu pakalpojumu nevar atljauties. paarsvaraa tieshaam ir shiis apkopes tikai. elja un filtri. tas saucas garantijas apkope. bet tev dalbajobam traktors asocieejas ar suudiem noshkjiestu braucamriiku, kursh pa visiem galiem miizh elju un piedarbinot straadaa tikai puse cilindru un kuru remontee peec sviedriem un leeta shnjabja smirdosh indiviids sasviidushaam paduseem ar lielu aamuru dauzot iekshaa kulaka resnuma splintes


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Marta_22
13. Nov 2010, 01:11 #7604

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Runājot par traktoriem man nav jausmas kā tad var sačakrēt tos pašu jaunākos, jo cik zinu tad Volvo ekskavātors jau no kaut kāda 2007 gada nāk programējams, tad es pieņemu ka 2010 jābūt jau normāli ar USB štekeri plug&drive traktoram kurš tur pats visu dara neviss kāds viņu čakarē kopā.
Offline
Driver
13. Nov 2010, 01:15 #7605

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es neesmu lauzis traktortehniku, tik redzeju rezultatus.
Sapist var visu nesapleshamu mantu nav, pat cirvim kaatu var nolauzt, nemaz nerunajot par citiem instrumentiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Nov 2010, 01:54 #7606

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Poh tos traktorus
bet viens uzskats gan man ir - visiem labajiem amatiem daritaju parasti mekle un atrod starp savejiem. Bet ja darbs ir suuc, tad mekle muljki no malas, jo savejam negribas piedavat appisienu uz naudam vai ka savadak.
Jabut loti specifiskam darbam, lai mekletu kadu no malas, ja tiktiesham visi darba nosacijumi ir super un mekle tapec, ka savu cilveku loka nav neviena, kas butu pietiekami kompetents...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modrs
13. Nov 2010, 14:31 #7607

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Pa to traktoru sludinājumu visai interesants piedāvājums. BET, ne visiem ir tas jums uz galvas, tā kā var sanākt pasalt skrūvējot. Vasarā jau vaše ideāli aizbraukt uz kkādiem mazpisāniem un saulē paskrūvēt traktoru

P.S līdžinējais darbs man ir saistīts ar "komandējumiem", jo GPSi traktoriem jāliek pie klienta.

P.S. pagāja daudzas minūtes līdz atradu darba sludinājumu
Offline
Driver
13. Nov 2010, 14:49 #7608

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Nov 2010, 14:31:46 Modricimus rakstīja:
Pa to traktoru sludinājumu visai interesants piedāvājums. BET, ne visiem ir tas jums uz galvas, tā kā var sanākt pasalt skrūvējot. Vasarā jau vaše ideāli aizbraukt uz kkādiem mazpisāniem un saulē paskrūvēt traktoru

P.S līdžinējais darbs man ir saistīts ar "komandējumiem", jo GPSi traktoriem jāliek pie klienta.

P.S. pagāja daudzas minūtes līdz atradu darba sludinājumu

piezvani paprasi cik tur sola.
ja 300euro diena (kaa viena tanta teica), tad ejam!
tu filtru mainisi, es tev strumus padoshu, pikji uz pusem.

ja 300euro menesi, lai skruvee pashi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Araajz
13. Nov 2010, 21:28 #7609

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28266

Braucu ar: E39

forša 6diena aizej uz darbu, secini, ka uzņēmumam kriščendo, pajāj darbu un ej mājās
superīgi - politiskais pasūtījums rullē
Online
stereophonic
13. Nov 2010, 21:35 #7610

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

Tiek meklēts darbs!

Labi saprotos ar cilvēkiem, labi parzinu krievu valodu,angļu valodu sliktāk bet saprast saprotu un runat ar varu sarunvalodas limenī, ir B kategorijas aplieciba un ir palicies nenokartots examens uz C kategoriju. Māku darboties ar autokāriem, ir strādāts par , expeditoru, noliktavas darbinieku utt labi parzinu rīgu un latviju ,ar baltijas valstīm problēmas ar nebūtu itkā. amati kas interesē : tirdzniecības menidžeris(santehnika,elektropreces), busa šoferis, var meigināt arī kā noliktavas vadītājs ja tiek piedāvātas apmācibas,īpaši interesē auto joma,protams uzklausishu jebkuru piedavajumu. Ja nu ir kādam zināmas kādas vakances , lūdzu PM

-----------------

Offline
Modrs
13. Nov 2010, 21:40 #7611

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Ja tev Būtu C;E kategorija, tad problēmas ar šofera vakancēm nevajadzētu būt. Lai cik absurdi tas nebūtu, bet šoferi uz fūrēm trūkst. Pārsvarā pretendenti ir seļarkas nolējēji un kules pakasītāji!

vobšem, ja saista ekspeditora darbs, tad kārto E kategoriju
Offline
ixers
13. Nov 2010, 22:18 #7612

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3271

Braucu ar: svešu auto


13 Nov 2010, 22:05:36 aivisb rakstīja:
gribēju pajautāt viss zinošajam poweram varbūt kads zina ko par sia saga??? ja nu kadam ir kadi sakari


Tu par kur domāji? Mēbeļu ražotājs

Tad rekur Maksātnespēja Sāgas grupa
Offline
ixers
13. Nov 2010, 22:19 #7613

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3271

Braucu ar: svešu auto


13 Nov 2010, 21:40:50 Modricimus rakstīja:
Ja tev Būtu C;E kategorija, tad problēmas ar šofera vakancēm nevajadzētu būt. Lai cik absurdi tas nebūtu, bet šoferi uz fūrēm trūkst. Pārsvarā pretendenti ir seļarkas nolējēji un kules pakasītāji!

vobšem, ja saista ekspeditora darbs, tad kārto E kategoriju

+1 komerctransports pašlaik pēc ilgiem laikiem lido. Tikai HVZ cik ilgu laiku. Tuvojas maģisie gada mēneši, kad praktiski viss sastājas.
Offline
karlsonss
13. Nov 2010, 22:26 #7614

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


13 Nov 2010, 22:19:41 ixers rakstīja:

13 Nov 2010, 21:40:50 Modricimus rakstīja:
Ja tev Būtu C;E kategorija, tad problēmas ar šofera vakancēm nevajadzētu būt. Lai cik absurdi tas nebūtu, bet šoferi uz fūrēm trūkst. Pārsvarā pretendenti ir seļarkas nolējēji un kules pakasītāji!

vobšem, ja saista ekspeditora darbs, tad kārto E kategoriju

+1 komerctransports pašlaik pēc ilgiem laikiem lido. Tikai HVZ cik ilgu laiku. Tuvojas maģisie gada mēneši, kad praktiski viss sastājas.



rullee :
Offline
Modrs
13. Nov 2010, 22:48 #7615

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10352

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


13 Nov 2010, 22:26:34 karlsonss rakstīja:

13 Nov 2010, 22:19:41 ixers rakstīja:

13 Nov 2010, 21:40:50 Modricimus rakstīja:
Ja tev Būtu C;E kategorija, tad problēmas ar šofera vakancēm nevajadzētu būt. Lai cik absurdi tas nebūtu, bet šoferi uz fūrēm trūkst. Pārsvarā pretendenti ir seļarkas nolējēji un kules pakasītāji!

vobšem, ja saista ekspeditora darbs, tad kārto E kategoriju

+1 komerctransports pašlaik pēc ilgiem laikiem lido. Tikai HVZ cik ilgu laiku. Tuvojas maģisie gada mēneši, kad praktiski viss sastājas.



rullee :


tur var saprast abas puses. Pašiem ir bijuši gadījumi, ka noplīst smagais kkur beļģijā. Piemēram, salūzt volviķim I-shift kloķis. Jauns 800 eur, bet vēl tik pat pieprogrammēšana(bez kuras tomēr var iztikt). Viņu volvo centrs sūta nafig, jāgaida rindā + garantijas vēstules, ka samaksāsim rēķinus utt. Un tad jāmeklē detaļas, bet tie žīdi nesaprot angliski. Un 3000 eur tāme gan jau ir uzpūsta, ja vien tur nav galīgs motoršaden.
vobšem tas ir gemars, bet izdarīt var no LV. Un gan jau šoferis arī nav bez vainas, jo cik nav redzēti tādi, kas reisa laikā ne reizi nepaceļ kabīni.

vajag tik strādāt!
Offline
Hogans
13. Nov 2010, 23:04 #7616

Kopš: 01. Feb 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 2190

Braucu ar: Greideri


13 Nov 2010, 22:48:23 Modricimus rakstīja:

13 Nov 2010, 22:26:34 karlsonss rakstīja:

13 Nov 2010, 22:19:41 ixers rakstīja:

13 Nov 2010, 21:40:50 Modricimus rakstīja:
Ja tev Būtu C;E kategorija, tad problēmas ar šofera vakancēm nevajadzētu būt. Lai cik absurdi tas nebūtu, bet šoferi uz fūrēm trūkst. Pārsvarā pretendenti ir seļarkas nolējēji un kules pakasītāji!

vobšem, ja saista ekspeditora darbs, tad kārto E kategoriju

+1 komerctransports pašlaik pēc ilgiem laikiem lido. Tikai HVZ cik ilgu laiku. Tuvojas maģisie gada mēneši, kad praktiski viss sastājas.



rullee :


tur var saprast abas puses. Pašiem ir bijuši gadījumi, ka noplīst smagais kkur beļģijā. Piemēram, salūzt volviķim I-shift kloķis. Jauns 800 eur, bet vēl tik pat pieprogrammēšana(bez kuras tomēr var iztikt). Viņu volvo centrs sūta nafig, jāgaida rindā + garantijas vēstules, ka samaksāsim rēķinus utt. Un tad jāmeklē detaļas, bet tie žīdi nesaprot angliski. Un 3000 eur tāme gan jau ir uzpūsta, ja vien tur nav galīgs motoršaden.
vobšem tas ir gemars, bet izdarīt var no LV. Un gan jau šoferis arī nav bez vainas, jo cik nav redzēti tādi, kas reisa laikā ne reizi nepaceļ kabīni.

vajag tik strādāt!
kaa iisti saprast šo teikumu,tipa profilakses peec ik pa laikam japaceļ kabiine gaisaa,jāpalūr vai nekas nav pazudis?
Offline
Driver
13. Nov 2010, 23:36 #7617

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

vispar par smagajiem nezinu, bet vieglajiem auto skaitas normali pie katras degvielas uzpildes parbaudit visu motortelpa (limenjus, utt)

protams tas nav domats 3latniekiem, bet tiem, kas reizi nedelja iebrauc tanka un pielej pilnu baaku.

13 Nov 2010, 23:04:33 Hogans rakstīja:

13 Nov 2010, 22:48:23 Modricimus rakstīja:

13 Nov 2010, 22:26:34 karlsonss rakstīja:

13 Nov 2010, 22:19:41 ixers rakstīja:

13 Nov 2010, 21:40:50 Modricimus rakstīja:
Ja tev Būtu C;E kategorija, tad problēmas ar šofera vakancēm nevajadzētu būt. Lai cik absurdi tas nebūtu, bet šoferi uz fūrēm trūkst. Pārsvarā pretendenti ir seļarkas nolējēji un kules pakasītāji!

vobšem, ja saista ekspeditora darbs, tad kārto E kategoriju

+1 komerctransports pašlaik pēc ilgiem laikiem lido. Tikai HVZ cik ilgu laiku. Tuvojas maģisie gada mēneši, kad praktiski viss sastājas.



rullee :


tur var saprast abas puses. Pašiem ir bijuši gadījumi, ka noplīst smagais kkur beļģijā. Piemēram, salūzt volviķim I-shift kloķis. Jauns 800 eur, bet vēl tik pat pieprogrammēšana(bez kuras tomēr var iztikt). Viņu volvo centrs sūta nafig, jāgaida rindā + garantijas vēstules, ka samaksāsim rēķinus utt. Un tad jāmeklē detaļas, bet tie žīdi nesaprot angliski. Un 3000 eur tāme gan jau ir uzpūsta, ja vien tur nav galīgs motoršaden.
vobšem tas ir gemars, bet izdarīt var no LV. Un gan jau šoferis arī nav bez vainas, jo cik nav redzēti tādi, kas reisa laikā ne reizi nepaceļ kabīni.

vajag tik strādāt!
kaa iisti saprast šo teikumu,tipa profilakses peec ik pa laikam japaceļ kabiine gaisaa,jāpalūr vai nekas nav pazudis?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kindzulis
13. Nov 2010, 23:44 #7618

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d

Draiver- nebuus tik vienkaarshi ar smago... teoreetiski kompis apstaastiis daudz... bet mehaaniskas shaiziites bez vizuaalaa i uz skanju nemaniisi
Offline
3181
13. Nov 2010, 23:45 #7619

Kopš: 07. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: BMW


13 Nov 2010, 23:36:56 Driver rakstīja:
vispar par smagajiem nezinu, bet vieglajiem auto skaitas normali pie katras degvielas uzpildes parbaudit visu motortelpa (limenjus, utt)

protams tas nav domats 3latniekiem, bet tiem, kas reizi nedelja iebrauc tanka un pielej pilnu baaku.


nu jau, nu jau...
pie katras bākas - tā jau kā paranoja.
es savam bembim skatos uz devējiem salona panelī
kapots tiek atvērts, kad vajag ieliet logu šķidrumu.
(eļas maiņas neskaitās).

sorry par
Offline
Driver
13. Nov 2010, 23:48 #7620

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Nov 2010, 23:44:19 Kindzulis rakstīja:
Draiver- nebuus tik vienkaarshi ar smago... teoreetiski kompis apstaastiis daudz... bet mehaaniskas shaiziites bez vizuaalaa i uz skanju nemaniisi

visus sudus var prognozet un laicigi un ganjau musdienu smagajiem visbiezak ari laiku pa laikam iedegas check un citas kljudu lampas un tikai pectam mezgls atsaka, nevis viena jauka bridii "hop-un stop" (laigan ari taa var notikt)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo