Online
Pašreiz BMWPower skatās 244 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Logu tonēšana
Autors | Ziņojums |
Edgars_J | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
| Kā suacās tā plēvē, ar kuru viņam satonēti logi?! Tjipa "spogulis" Ko man teikt aizbraucot pie tonētāja, ja gribu tieši šadu plēvi?!
paraugs ss.lv | Offline | | |
tonetaji | | Kopš: 14. Mar 2013
Ziņojumi: 247
Braucu ar:
| Plēve - tīrmetāla, spoguļplēve vai hamelions. Katrs devis savu nosaukumu Materiāls ir bez ogles slāņiem, viens no izturīgākiem un arī dārgākajiem materiāliem. | Offline | | |
St21 | | Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 22″
|
20 Mar 2014, 15:44:54 tonetaji rakstīja:
Plēve - tīrmetāla, spoguļplēve vai hamelions. Katrs devis savu nosaukumu Materiāls ir bez ogles slāņiem, viens no izturīgākiem un arī dārgākajiem materiāliem.
un kā ar caurlaidību?
Šos priekšējos var/drīkst? | Offline | | |
Red_Rocket | | Kopš: 24. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4444
Braucu ar: C124 E320
| viņam taču paketnieki. | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
| ir kādas atsauksmes par Triplex autostiklu kantori, viņi labi tonē? | Offline | | |
tonetaji | | Kopš: 14. Mar 2013
Ziņojumi: 247
Braucu ar:
|
20 Mar 2014, 17:54:27 St21 rakstīja:
20 Mar 2014, 15:44:54 tonetaji rakstīja:
Plēve - tīrmetāla, spoguļplēve vai hamelions. Katrs devis savu nosaukumu Materiāls ir bez ogles slāņiem, viens no izturīgākiem un arī dārgākajiem materiāliem.
un kā ar caurlaidību?
Šos priekšējos var/drīkst?
Uz priekšējiem var mēģināt līmēt keramiskās plēves 88% gaismas caurlaidības vai IR staru plēvi ar 90% gaismas caurlaidību. Stiklu Tonēšanas Centrā ir aparāts ar kuru var pārbaudīt. | Offline | | |
St21 | | Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 22″
|
21 Mar 2014, 10:47:49 tonetaji rakstīja:
20 Mar 2014, 17:54:27 St21 rakstīja:
20 Mar 2014, 15:44:54 tonetaji rakstīja:
Plēve - tīrmetāla, spoguļplēve vai hamelions. Katrs devis savu nosaukumu Materiāls ir bez ogles slāņiem, viens no izturīgākiem un arī dārgākajiem materiāliem.
un kā ar caurlaidību?
Šos priekšējos var/drīkst?
Uz priekšējiem var mēģināt līmēt keramiskās plēves 88% gaismas caurlaidības vai IR staru plēvi ar 90% gaismas caurlaidību. Stiklu Tonēšanas Centrā ir aparāts ar kuru var pārbaudīt.
Šo iestādi esmu arī paredzējis apmeklēt, teica ka iespējams piemērīt dažādus variantus un ir iespēja piemeklēt mašīnas tonim (šampanietis) | Offline | | |
oxys | | Kopš: 15. Jun 2005
Ziņojumi: 2374
Braucu ar:
| šodien satonējos pie viņiem pagaidām viss apmierina, cena bija laba, piedāvāja vairākus variantus uzliekot uz auto, attieksme un ātrums bija līmenī | Offline | | |
|
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Kaa ar likumdoshanu un spoguljpleeveem ?
Labu laiku atpakalj, tantinjas runaaja, ka aizliegts, jo var kaadu apzjilbinaat. | Offline | | |
tonetaji | | Kopš: 14. Mar 2013
Ziņojumi: 247
Braucu ar:
|
21 Mar 2014, 16:00:49 matrixxxx rakstīja:
Kaa ar likumdoshanu un spoguljpleeveem ?
Labu laiku atpakalj, tantinjas runaaja, ka aizliegts, jo var kaadu apzjilbinaat.
Likumā 627.3. par spoguļplēvēm nekas nav minēts, bet mēs neiesakam līmēt plēves, kas nav paredzētas a/m stikliem. Klasiskā spogulplēve ir domāta līmēt uz ēku logiem. Auto plēves ar "spogulefektu" - tīrmetāla (ir dūmakainais metāls un dzidrais) - ar tām nav problēmu tehniskajā. | Offline | | |
ez15 | | Kopš: 25. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Iesakiet, lūdzu, kur migliniekus notonēt.
Vajag piemīztus | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Nesen pazīstams cilvēks vēlējās notonēt savas automašīnas stiklus, tādēļ painteresējos par šo jautājumu - varbūt kādam arī tas interesēs šeit.
Pirmkārt, kādus stiklus drīkst tonēt vieglajām pasažieru automašīnām (M1 kategorijas transportlīdzekļiem?
Atbilstoši "Būtiskās prasības transportlīdzekļu tehniskajam stāvoklim un aprīkojumam un šo prasību novērtēšana":
"627.3. Priekšējo stiklu (vējstiklu) aizliegts pārklāt ar jebkāda veida pārklājumiem. Priekšējā stikla (vējstikla) gaismas caurlaidība nedrīkst būt mazāka par 75 %. Pārējo vadītāja redzamības zonā esošo transportlīdzekļa stiklu (vadītāja durvju un vadītājam blakus sēdošo pasažieru durvju stiklu, kā arī stiklojuma starp vējstiklu un šīm durvīm) gaismas caurlaidība nedrīkst būt mazāka par 70 %.
Vieglā automobiļa vējstikla augšmalu drīkst aplīmēt ar caurspīdīgu plēvi, kas nepārprotami ļauj izšķirt luksofora gaismas signālus, tiktāl, cik vējstiklu var aizsegt izgatavotāja uzstādītie salona saulessargi, kad tie pievirzīti maksimāli tuvu vējstiklam."
Citiem vārdiem sakot, uz priekšējā vējstikla nedrīkst līmēt neko - pat ne caurspīdīgu plēni, nemaz nerunājot par tonētu; savukārt vadītāja durvju un vadītājam blakus sēdošo pasažieru durvju stiklu, kā arī stiklojuma starp vējstiklu un šīm durvīm drīkst tonēt, taču gaismas caurlaidība nedrīkst būt mazāka par 70 %. Pretējā gadījumā tiek piešķirts 2. novērtējums un tiek dota pagaidu atļauja 30 dienas piedalīties ceļu satiksmē valsts teritorijā.
CSN nosaka, ka:
245. Aizliegts braukt ar transportlīdzekli, kas aprīkots ar:
245.1. priekšmetiem, stiklu pārklājumiem, aizkariem, žalūzijām u.tml., kas būtiski ierobežo redzamību transportlīdzekļa vadītājam tā tiešās redzamības zonā. Attiecībā uz stiklu pārklājumiem par būtisku redzamības ierobežojumu transportlīdzekļa vadītāja redzamības zonā tiek uzskatīti stiklu pārklājumi, kas padara priekšējā stikla (vējstikla) gaismas caurlaidību mazāku par 75% vai priekšējo sānstiklu (priekšējo durvju stiklu) gaismas caurlaidību mazāku par 70%;
[...]
Tātad CSN neaizliedz tonēt vējstiklu, vienīgi tā gaismas caurlaidība nedrīkst būt mazāka par 75%.
Vispārinot iepriekšminēto, secinām, ka vieglās automašīnas aizmugurējo un aizmugurējo durvju stiklus drīkst padarīt kaut vai pilnīgi necaurspīdīgus (dažām automašīnām tos iespējams aizklāt ar īpašām žalūzijām); priekšējos sānu stiklus drīkst tonēt, taču tiem jālaiž auri vismaz 70% gaismas; savukārt vējstikla tonējums pirms tehniskās apskates ir jānoņem, taču ikdienā arī priekšējais vējstikls var būt tonēts, ja vien tas laiž cauri vismaz 75% gaismas.
Kā CP darbinieki pārbauda stiklu gaismas caurlaidību?
CP rīcībā jau ilgāku laiku nodotas "Laser Labs Inc." ražotās mērierīces "Tint Meter Inspector Model 200" jeb TM200. Ierīce sastāv no divām atsevišķām daļām - gaismas avota un uztvērēja -, kuru starpā novieto mērāmo stiklu. Rezultāts tiek attēlots mazā LCD ekrāniņā, kas tad arī parāda konkrētā stikla gaismas caurlaidību procentos.
Vai iespējams apmānīt gaismas caurlaidības mērītāju? Esmu dzirdējis(-usi), ka tie mēdzot "melot" zemās temperatūrās?
Lakoniski sakot - apmānīt nav iespējams nekā. TM200 lieto 550 nm garu gaismas vilni (dzeltenzaļu krāsu), pret kuru cilvēka acis ir visjūtīgākā. Ierīces precizitāte ir +/- 2%; to iespējams ekspluatēt jebkādā gaisa mitrumā un temperatūras intervālā -15...+40 grādi pēc Celsija. Ierīces darbību neietekmē apkārtējās vides apgaismojums.
Kāda atbildība paredzēta par neatbilstošu tonējumu?
"Par braukšanu ar automobili, kura stikli pārklāti ar pārklājumu, kas neatbilst normatīvo aktu prasībām, -
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam astoņdesmit piecu euro apmērā", kā arī tiek piešķirts viens pārkāpumu uzskaites punkts.
Mans personīgais viedoklis par transportlīdzekļu logu tonēšanu?
Manuprāt, tas ir koks ar diviem galiem - spožā saulē tonēti logi neapšaubāmi veicina ceļu satiksmes drošību, jo ievērojami mazina vadītāja apžilbināšanu un uzlabo redzamību (iedomājieties situāciju, kad braucat pa mitru ceļa segumu, kas lieliski atstaro saules gaismu), turpretim diennakts tumšajā laikā un nepietiekamas redzamības apstākļos stiklu tonējums redzamību krietni pasliktina.
Es domāju, ka pareizākais risinājums būtu logu stikli, kuriem iespējams mainīt gaismas caurlaidību vai kuri paši to maina, ņemot vērā, piemēram, apkārtējā UV starojuma intensitāti - līdzīgi kā fotohromās briļļu lēcas. Kamēr šādas tehnoloģijas nav ieviestas masveida ražošanā, labāk ieteiktu pārvietoties ar netonētiem stikliem, bet nepieciešamības gadījumā lietot atbilstošas saulesbrilles. | Offline | | |
skals007 | | Kopš: 22. Oct 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar: #SudrabaBulta
|
22 Mar 2014, 15:53:20 Lauva rakstīja:
Mans personīgais viedoklis par transportlīdzekļu logu tonēšanu?
Manuprāt, tas ir koks ar diviem galiem - spožā saulē tonēti logi neapšaubāmi veicina ceļu satiksmes drošību, jo ievērojami mazina vadītāja apžilbināšanu un uzlabo redzamību (iedomājieties situāciju, kad braucat pa mitru ceļa segumu, kas lieliski atstaro saules gaismu), turpretim diennakts tumšajā laikā un nepietiekamas redzamības apstākļos stiklu tonējums redzamību krietni pasliktina.
Es domāju, ka pareizākais risinājums būtu logu stikli, kuriem iespējams mainīt gaismas caurlaidību vai kuri paši to maina, ņemot vērā, piemēram, apkārtējā UV starojuma intensitāti - līdzīgi kā fotohromās briļļu lēcas. Kamēr šādas tehnoloģijas nav ieviestas masveida ražošanā, labāk ieteiktu pārvietoties ar netonētiem stikliem, bet nepieciešamības gadījumā lietot atbilstošas saulesbrilles.
nu ja tev buutu normala izmera auto, un veel sieviete tajaa tad tu vareetu noveerteet logu toneejuma noziimi...
...savaadaak atliek vien saulenees braukaat :vaigjaunusejinju: | Offline | | |
Lauva | | Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
|
22 Mar 2014, 17:16:44 skals007 rakstīja:
nu ja tev buutu normala izmera auto, un veel sieviete tajaa tad tu vareetu noveerteet logu toneejuma noziimi...
...savaadaak atliek vien saulenees braukaat :vaigjaunusejinju:
Kāds sakars automašīnas izmēram uz sievietes (ne-)esamībai tajā ar logu tonējumu? | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| kādas atsauksmes pa šito kantori
http://www.pleveslogiem.lv/Auto_stiklu_tonesana.html | Offline | | |
zebra | | Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
|
22 Mar 2014, 17:16:44 skals007 rakstīja:
22 Mar 2014, 15:53:20 Lauva rakstīja:
Mans personīgais viedoklis par transportlīdzekļu logu tonēšanu?
Manuprāt, tas ir koks ar diviem galiem - spožā saulē tonēti logi neapšaubāmi veicina ceļu satiksmes drošību, jo ievērojami mazina vadītāja apžilbināšanu un uzlabo redzamību (iedomājieties situāciju, kad braucat pa mitru ceļa segumu, kas lieliski atstaro saules gaismu), turpretim diennakts tumšajā laikā un nepietiekamas redzamības apstākļos stiklu tonējums redzamību krietni pasliktina.
Es domāju, ka pareizākais risinājums būtu logu stikli, kuriem iespējams mainīt gaismas caurlaidību vai kuri paši to maina, ņemot vērā, piemēram, apkārtējā UV starojuma intensitāti - līdzīgi kā fotohromās briļļu lēcas. Kamēr šādas tehnoloģijas nav ieviestas masveida ražošanā, labāk ieteiktu pārvietoties ar netonētiem stikliem, bet nepieciešamības gadījumā lietot atbilstošas saulesbrilles.
nu ja tev buutu normala izmera auto, un veel sieviete tajaa tad tu vareetu noveerteet logu toneejuma noziimi...
...savaadaak atliek vien saulenees braukaat :vaigjaunusejinju:
Alūksnē internetu pieslēdza?
Nevietā raksti sūdu.
Statistika liecina, ka šodien svaigā Polo sievietes sastopamas biežāk kā pussapuvušā e28.
Turklāt pēdējos 5 ziņojumos 2x raksti par pedo un gejiem, varbūt pārskati savas prioritātes, pirms meklē adatu cita siena kaudzē.
P.S.
Neaizstāvu Lauvas viedokli, vienkārši apvainojumi nevietā.
Pats esmu par tonētiem logiem un pret akvāriju.
Ja būtu legāli, tonētu arī priekšējos. [ Šo ziņu laboja zebra, 22 Mar 2014, 21:17:53 ] | Offline | | |
|
tonetaji | | Kopš: 14. Mar 2013
Ziņojumi: 247
Braucu ar:
|
22 Mar 2014, 19:29:02 Jurchixx rakstīja:
kādas atsauksmes pa šito kantori
http://www.pleveslogiem.lv/Auto_stiklu_tonesana.html
Iesakam visiem! Pirms tonēt a/m, palasiet ar kādām plēvēm "kantoris" līmē, tad pameklējiet ražotāja mājaslapu vai citu info Google. | Offline | | |
Jurchixx | | Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8261
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| viņiem tur nav rakstīts ar kādām plēvēm viņi tur darbojas | Offline | | |
tonetaji | | Kopš: 14. Mar 2013
Ziņojumi: 247
Braucu ar:
| Parasti, ja līmē ar labām plēvēm, tad neslēpj. Iespējams, ka cenas ir zemas un plēve ir zemākas kvalitātes par iecienītajām amerikāņu plēvēm. | Offline | | |
haizenberg | | Kopš: 04. Oct 2013
Ziņojumi: 400
Braucu ar: E63/65
| Ir iespejams dabut nost plevi no aizmugureja loga nesacakarejot loga apsildi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|