Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
Gordenfromlv
17. Oct 2019, 15:50 #761

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R


17 Oct 2019, 15:34:37 @kkas rakstīja:
uzmetu čipsu paku pie zdx.lv + mērija uz stenda pirms un pēc.


Kaross pa nedēļu tā arī caur savu super puper mājaslapas pieteikšanās formu nav atbildējis

vispār radās iespaids ka dpf erg off un čipsi ir vnk zelta ādere

Karosam un Jonix jaudas stends ir?


Nezinu kā Jonixam, bet Kaross, vecajās telpās točna nebija jaudas stenda.
Esmu čipojis gan pie Kaross gan pie ZDX.
Grūti kaut ko pateikt, abos rezultāts tīri OK, lai gan ZDX puisis, pēc Karosa un mērījumiem uz jaudas stenda, teica, ka varēja arī labāk un nedaudz sevi cēla augstāk par citiem.
Bet tagad man nav šaubu, ka DynoSystems + PDK ( Jānis ) ir baigi labi. Pagaidām viens auto ir čipots pie viņiem.

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 17 Oct 2019, 15:52:45 ]

Offline
RR04
17. Oct 2019, 15:53 #762

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


17 Oct 2019, 15:50:16 @Gordenfromlv rakstīja:

17 Oct 2019, 15:34:37 @kkas rakstīja:
uzmetu čipsu paku pie zdx.lv + mērija uz stenda pirms un pēc.


Kaross pa nedēļu tā arī caur savu super puper mājaslapas pieteikšanās formu nav atbildējis

vispār radās iespaids ka dpf erg off un čipsi ir vnk zelta ādere

Karosam un Jonix jaudas stends ir?


Nezinu kā Jonixam, bet Kaross, vecajās telpās točna nebija jaudas stenda.
Esmu čipojis gan pie Kaross gan pie ZDX.
Grūti kaut ko pateikt, abos rezultāts tīri OK, lai gan ZDX puisis, pēc Karosa un mērījumiem uz jaudas stenda, teica, ka varēja arī labāk un nedaudz sevi cēla augstāk par citiem.
Bet tagad man nav šaubu, ka DynoSystems + PDK ( Jānis ) ir baigi labi. Pagaidām viens auto ir čipots pie viņiem.

Visi ceļ sevi augstāk par otru. Normāla parādība čipotāju vidū
Offline
Zusurs
17. Oct 2019, 16:03 #763

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Free reklāma Kaross'am - pagājušo nedēļu pie viņa remontēju un pie viena nočipoju, downpipe ieliku - rullē zvērā, viss pa smuko. Dyno gan pie viņa nav - izmērīt dzīšu uz stendu Sarkandaugavā (aizmirsu kantora nosaukumu).
Offline
Kaross
17. Oct 2019, 16:05 #764

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


17 Oct 2019, 15:34:37 @kkas rakstīja:
uzmetu čipsu paku pie zdx.lv + mērija uz stenda pirms un pēc.


Kaross pa nedēļu tā arī caur savu super puper mājaslapas pieteikšanās formu nav atbildējis

vispār radās iespaids ka dpf erg off un čipsi ir vnk zelta ādere

Karosam un Jonix jaudas stends ir?


Iespējams esmu palaidis garām. Dienā reizēm ienāk virs 20 e-pastiem un katram ir jāvelta laiks, atvaino. Jaudas stends man ir, tiesa vēl neesmu paspējis uzstādīt. Līdz šim izmantoju Dynosystems.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
17. Oct 2019, 16:08 #765

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


17 Oct 2019, 15:53:49 @RR04 rakstīja:

17 Oct 2019, 15:50:16 @Gordenfromlv rakstīja:

17 Oct 2019, 15:34:37 @kkas rakstīja:
uzmetu čipsu paku pie zdx.lv + mērija uz stenda pirms un pēc.


Kaross pa nedēļu tā arī caur savu super puper mājaslapas pieteikšanās formu nav atbildējis

vispār radās iespaids ka dpf erg off un čipsi ir vnk zelta ādere

Karosam un Jonix jaudas stends ir?


Nezinu kā Jonixam, bet Kaross, vecajās telpās točna nebija jaudas stenda.
Esmu čipojis gan pie Kaross gan pie ZDX.
Grūti kaut ko pateikt, abos rezultāts tīri OK, lai gan ZDX puisis, pēc Karosa un mērījumiem uz jaudas stenda, teica, ka varēja arī labāk un nedaudz sevi cēla augstāk par citiem.
Bet tagad man nav šaubu, ka DynoSystems + PDK ( Jānis ) ir baigi labi. Pagaidām viens auto ir čipots pie viņiem.

Visi ceļ sevi augstāk par otru. Normāla parādība čipotāju vidū


Nepiekritīšu. Tāda parādību ir ļoti daudzās jomās. Pazīstu vairākus čipotājus personīgi un ir labas attiecības. To pašu PDK, jo braucu reizēm uz Dynosystems.
Ir daži, kuri sevi uzskata augstāk par citiem, bet neminēšu labāk kuri.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ilmars4998
17. Oct 2019, 18:28 #766

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


17 Oct 2019, 16:03:11 @Zusurs rakstīja:
Free reklāma Kaross'am - pagājušo nedēļu pie viņa remontēju un pie viena nočipoju, downpipe ieliku - rullē zvērā, viss pa smuko. Dyno gan pie viņa nav - izmērīt dzīšu uz stendu Sarkandaugavā (aizmirsu kantora nosaukumu).

Šitais Tavs? https://www.facebook.com/547791605256620/posts/2503626853006409/
Offline
Staris
17. Oct 2019, 21:51 #767

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

No kā tā aizd*ršas ciet ieplūdnieks tik svaigam auto? Man M57 ar 300k km tādi dubļi nebij redzami un klapes neviena neļurkājās
Offline
968-jk
17. Oct 2019, 21:56 #768

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem

Tas notītais bembis pat nav melns.
Offline
Gordenfromlv
17. Oct 2019, 21:58 #769

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Šī problēma "N" dzinējiem ir izteiktāka nekā "M" dzinējiem.
Pats nesen veicu savējam N57 ultraskaņas tīrīšanu, bet nobraukums paliels, negribu te teikt cik ir
Offline
vadjiksBMW
17. Oct 2019, 21:59 #770

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Domājams dalbajobiska braukšanas maniere, pisinot motoru zem 2k rpm un pārāk vārga kājele, ka iespiest spēka nepietiek, ja tas dzelzis kaut pa reizei dabūtu izdirsties tāda zampa tur toč nebūtu imho.
Offline
HiJaCKeR
17. Oct 2019, 22:02 #771

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

laikam jau uzlikt jaunu DPF vairs nebija vērts

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 17 Oct 2019, 22:14:27 ]

Offline
AF
17. Oct 2019, 23:35 #772

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


17 Oct 2019, 15:50:16 @Gordenfromlv rakstīja:

17 Oct 2019, 15:34:37 @kkas rakstīja:
uzmetu čipsu paku pie zdx.lv + mērija uz stenda pirms un pēc.


Kaross pa nedēļu tā arī caur savu super puper mājaslapas pieteikšanās formu nav atbildējis

vispār radās iespaids ka dpf erg off un čipsi ir vnk zelta ādere

Karosam un Jonix jaudas stends ir?


Nezinu kā Jonixam, bet Kaross, vecajās telpās točna nebija jaudas stenda.
Esmu čipojis gan pie Kaross gan pie ZDX.
Grūti kaut ko pateikt, abos rezultāts tīri OK, lai gan ZDX puisis, pēc Karosa un mērījumiem uz jaudas stenda, teica, ka varēja arī labāk un nedaudz sevi cēla augstāk par citiem.
Bet tagad man nav šaubu, ka DynoSystems + PDK ( Jānis ) ir baigi labi. Pagaidām viens auto ir čipots pie viņiem.
daudziem ZDX ir bāzis acis ka var labāk u.t.t bet realitātē nē. Uztaisa nM everestu pie maziem un vidējiem RPM un gals kā parasti uz pussešiem jo atdūries pret kādu neatrasto ierobežotāju, un ar pēdu krūtīs sit ka tā lūk ir afigenna veiksmi !
Offline
badmoon
18. Oct 2019, 00:04 #773

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8441

Braucu ar: Braucu ar

Atgādini, kādu kantori pārstāvi Tu?
Offline
AF
18. Oct 2019, 08:35 #774

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Jau labu laiku nevienu. Bet ja vajag ieteikt tad PM
Offline
Mikels
18. Oct 2019, 08:42 #775

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Es saprotu, ka atgriežot vaļā un izņemot DPF CSDD tehniskajā apskatē nevar pateikt vai viņš ir izņemts vai nomainīts, ja nemet kļūdas par to, bet šajā gadījumā fiziski viņu nahrenizējot un ieliekot downpipe TA laiž cauri

[ Šo ziņu laboja Mikels, 18 Oct 2019, 08:53:21 ]

Offline
Alkaans
18. Oct 2019, 09:00 #776

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

nākošnedēļ čipošu un egr/dpf off savu prefl e61 535d, jautājums tik vēl vai katalizatoru ar visi griež laukā? Un tos sūdus ko izgriezīs ir jēga nodot? jeb kapeikas

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 18 Oct 2019, 09:03:08 ]

Offline
Tuloo
18. Oct 2019, 09:05 #777

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:


18 Oct 2019, 09:00:20 @Alkaans rakstīja:
nākošnedēļ čipošu un egr/dpf off savu prefl e61 535d, jautājums tik vēl vai katalizatoru ar visi griež laukā? Un tos sūdus ko izgriezīs ir jēga nodot? jeb kapeikas


Ja jau tev viņš vesels, tad šaubos vai vajag griezt obligāti ārā.
Offline
AF
18. Oct 2019, 09:15 #778

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


18 Oct 2019, 08:42:17 @Mikels rakstīja:
Es saprotu, ka atgriežot vaļā un izņemot DPF CSDD tehniskajā apskatē nevar pateikt vai viņš ir izņemts vai nomainīts, ja nemet kļūdas par to, bet šajā gadījumā fiziski viņu nahrenizējot un ieliekot downpipe TA laiž cauri
tā gluži nav, ja dpf izgriezts un izprogrammēts un oem bundulis atstāts vietā tad neko nevar pateikt un atrast
Bet ja ielikts downpipe vai jebkas cits kas uzskatāmi parāda ka nav dpf vai cat’a tad TA var ielikt 2 par iejaukšanos izplūdes/ atgāzu sistēmā , nav bieži, bet jau gadījumi ir sastapti, kad saimnieks ar pilnām biksēm meklē stock burku.
Offline
AF
18. Oct 2019, 09:18 #779

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


18 Oct 2019, 09:00:20 @Alkaans rakstīja:
nākošnedēļ čipošu un egr/dpf off savu prefl e61 535d, jautājums tik vēl vai katalizatoru ar visi griež laukā? Un tos sūdus ko izgriezīs ir jēga nodot? jeb kapeikas
ja tev interesē vienkāršs jaudas pieaugums un maksimāli maz izjust nesadegušā dīzeļa smaku no izpūtēja, tad katalizatoru atstāj ja viņš nav aizaudzis, bet ja vēlies izspiest max sulas no sava dzinēja, tad bez katalizātora tas būs drusku efektīvāk.
Offline
Alkaans
18. Oct 2019, 09:35 #780

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Nu man apnicis ar datoru ik pa 1-2 mēneši likt savu svilināt, vadibas bloks uzmet kādu kļūdu par smooth running ik pa laikam, citreiz maf, bet tas reti... un viss filtrs pats laikam vairs nedeg, bieži pat izdedzinot, pēc 2 nedēļām kļuda par dpf ka spiediens pa lielu un atkal nevar izdedzinat jo kļūda jānodzēš ziemā vispār čau, ja darbs māja 7km, un pa LV apkārt nebraukāju vairs. Negribu nojāt turbīnas dēļ spiediena... liekas ka dpf aizdirsts, ka normāli tur neko vairs nevar izdedzināt, ja tik bieži tas aizdiršas. Lab katalizatoru neaizstikšu ja tas vesels, savādāk kaspičveidīgie mani nodurs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo